ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
16 грудня 2020 року м. Дніпросправа № 160/7382/20
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Малиш Н.І. (доповідач),
суддів: Баранник Н.П., Щербака А.А.,
за участю секретаря судового засідання Яковенко О.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду в м. Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16 вересня 2020 року у справі №160/7382/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АМС ПЛЮС" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про скасування податкового повідомлення-рішення,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом (з урахуванням уточнень від 20.07.2020 року) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про скасування податкового повідомлення-рішення №0004640504 від 18 лютого 2020 року, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежами орендна плата з юридичних осіб 18010600 на загальну суму 25 300 900,43 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що висновки податкового органу, здійснені у акті перевірки від 23.12.2019 року є помилковими, неправомірними, а відповідно податкове повідомлення-рішення від 18.02.2020 року, яке було прийнято на підставі цих висновків, є протиправним та підлягає скасуванню. На думку товариства, відповідач маючи у розпорядженні оригінали документів що підтверджують правильність обчислення платником податку розміру оренди землі не виконав зазначені вимоги ПК України.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16 вересня 2020 року позов задоволено.
Відповідач не погодившись з рішенням суду першої інстанції подав апеляційну скаргу в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення та прийняти нове, яким у задоволенні позову відмовити повністю.
Апеляційна скарга обґрунтована тим, що при співставленні задекларованих показників плати за землю (орендної плати за земельну ділянку державної або комунальної власності) з даними Витягів із технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки від 24.07.2019 року №2207-4615, від 16.07.2019 року №1107-4506 та від 16.07.2019 року №1107-4507 за спірні періоди, за земельну ділянку розташовану території Соборного району м. Дніпропетровська (нова назва - м. Дніпра) площею 10,5700 га кадастровий номер - 1210100000:03:149:0055), встановлено таке: у відповідності вимогам чинного законодавства України, сума орендної плати, яка повинна бути донарахована ТОВ АМС ПЛЮС за період з 01.01.2017 року по 30.09.2019 року складає 25 300 895,40 грн.; підприємством задекларовано орендну плату за земельну ділянку за період з 01.01.2017 року по 30.09.2019 року на суму 5060175,06 грн., а отже встановлено заниження орендної плати на суму 20240720,34 грн.
Відповідач посилається на те, що під час перевірки податковим органо були отримані витяги від Держеокадастру з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що перебуває в оренді у позивача, станом на спірні звітні періоди, та встановлено невідповідність задекларованих та сплачених сум. Позивач не надав, а ні під час перевірки, а ні суду таких витягів, на час формування та подання податкової звітності.
Від позивача надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому позивач просить залишити без задоволення апеляційну скаргу, а рішення суду залишити без змін. У відзиві зазначив, що витяг отриманий позивачем у 2020 році підтверджує правомірність доводів позивача.
Сторони повідомлені про день та час розгляду справи.
В судовому засіданні суду апеляційної інстанції представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги, просив її задовольнити.
Представник позивача в судовому засіданні суду апеляційної інстанції щодо задоволення апеляційної скарги заперечив, у її задоволенні просив відмовити.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що ТОВ АМС ПЛЮС перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області та є платником орендної плати за землю.
ГУ ДПС у Дніпропетровській області у період з 11.12.2019 по 17.12.23019р. була проведена документальна позапланова невиїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю АМС ПЛЮС з питань повноти нарахування плати за землю (орендна плата та/або земельний податок) за земельну ділянку, що перебуває в користуванні ТОВ АМС ПЛЮС (код ЄДРПОУ 35165975) на підставі укладеного договору оренди землі площею 10,5700 га (кадастровий номер - 1210100000:03:149:0055), за період з 01.01.2017 року по 30.09.2039 року. за результатами якої складено акт №18420/04-36-05-04/35165975 від 23.12.2019 року.
Актом перевірки встановлено порушення Товариством з обмеженою відповідальністю АМС ПЛЮС пп.16.1.4 п.16.1 ст.16, пп.271.1.1 п.271.1 ст.271, абз.1 п.284.1 ст.284, п.286.1 ст.286, п.289.1 ст.289 Податкового кодексу України, в наслідок чого встановлено заниження орендної плати за земельну ділянку, розташовану на території (463) Соборного району м.Дніпро за період з 01.01.2017 року по 30.09.2019 року на загальну суму - 20240720,34 грн., в тому числі з 01.01.2017 року по 31.12.2017 року на суму - 7360261,95 грн., з 01.01.2018 року по 31.12.2018 року - 7360261,95 грн. та з 01.01.2019 року по 30.09.2019 року - 5520196,44 гривень.
В обґрунтування такого висновку податковим органом в акті перевірки зазначено, договір оренди землі від 05.10.2007 року терміном на 2 років, згідно якого ТОВ АМС ПЛЮС прийняв в строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 10,5700 га, що знаходиться за адресою: уздовж вул. Набережної Перемоги будинків №№1Б - 130 (Жовтневий р-н) і зареєстрована в Державному реєстрі земель за кадастровим номером 1210100000:03149:0055. Згідно УКЦВЗ цільове використання земельної ділянки - 1.11.6 (інша комерційна діяльність). Додатковою угодою від 21.07.2010 року термін дії договору продовжено до 08.10.2032 року, рішення міської ради №7/11 від 13.07.2016 року Про внесення змін до рішення міської ради від 27.12.2010 року №5/6, Про місцеві податки і збори на території міста розмір ставки орендної плати встановлено у розмірі 3% від суми нормативної грошової оцінки; №12/18 від 15.02.2017 року Про внесення змін до рішення міської ради від 27.12.2010 року №5/6 Про місцеві податки і збори на території міста розмір ставки орендної плати встановлено у розмірі 3% від суми нормативної грошової оцінки; №13/27 від 06.12.2017 року Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста розмір ставки орендної плати, для земельних ділянок з цільовим призначенням 03.10 - для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури, встановлено у розмірі 3% від суми нормативної грошової оцінки; №8/30 від 21.02.2018 року Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2017 року №13/27 Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста розмір ставки орендної плати, для земельних ділянок з цільовим призначенням 03.10 - для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури, встановлено у розмірі 3% від суми нормативної грошової оцінки. А також витяги з Держеокадастру з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки станом на спірні звітні періоди.
Податковий орган дійшов до висновку, що ТОВ АМС ПЛЮС порушено пп.16.1.4 п.16.1 ст. 16, п.286.1 п.286.2 ст. 286, п.289.1 ст.289 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями), внаслідок чого встановлено заниження задекларованих показників плати за землю (орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2017-2019 рр. за земельну ділянку площею 10,5700 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпро, Соборний район, вул. Набережна Перемоги, в районі будинків №№1Б-130 (кадастровий номер - 1210100000:03:149:0055).
На підставі акта перевірки Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 18.02.2020 року №0004640504, яким визначено суму грошового зобов`язання з орендної плати на загальну суму 25000390,43 грн., у тому числі за податковим зобов`язанням - 20240720,37 грн. та за штрафними санкціями - 5060180,09 гривень.
За результатами адміністративного оскарження, скарга позивача залишена без задоволення.
Позивач не погодившись податковим повідомленням-рішення від 18.02.2020 року №0004640504 звернувся до суду із даним позовом.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що визначення платником податків розміру плати за землю здійснюється вірно, що підтверджено витягом про нормативну грошову оцінку, що подана позивачем при зверненні до суду, а витяги із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки на які посилався відповідач під час перевірки, на час подання декларацій не існувало, а тому вони не могли бути враховані позивачем при розрахунку розміру орендної плати за землю.
Колегія суддів суду апеляційної інстанції не погоджується з такими висновками суду першої інстанції з наступних підстав.
Відповідно до п.270.1 ст.270 ПК України, об`єктами оподаткування є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.
Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь та земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки (п.274.1 ст.274 ПК України).
Згідно з п.286.2 ст.286 ПК України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.
За приписами п.288.2 ст.288 ПК України, платником орендної плати є орендар земельної ділянки.
Згідно з п.288.1 ст.288 ПК України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
За приписами п.п.288.3 - 288.4 ст.288 ПК України, об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Відповідно до п.288.5 ст.288 ПК України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3% нормативної грошової оцінки та не може перевищувати 12% нормативної грошової оцінки.
Нормами п.п.271.1.1 п.271.1 ст.271 ПК України визначено, що базою оподаткування плати за землю є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Пунктом 289.1 ст.289 ПК України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Згідно з п.289.3 ст.289 ПК України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.
З огляду на положення наведених норм права, суд першої інстанції правильно виходив з того, що розмір орендної плати за землю має обчислюватись платником податків виходячи із нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Відповідно до ч.3 ст.201 Земельного кодексу України, нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо.
Підпунктом 14.1.125 п.14.1 ст.14 ПК України передбачено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок для цілей розділу ХІІІ Податкового кодексу - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.
Відповідно до ч.5 ст.5 Закону України «Про оцінку земель» від 11.12.2003 №1378 (далі - Закон №1378) нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується, зокрема, для визначення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Згідно зі ст.18 Закону №1378, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій» .
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 20, ст. 23 Закону України "Про оцінку земель" від 19.06.2003 №962, за результатами нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
З огляду на положення наведених норм права, платник податку не має впливу на визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а лише використовує відомості про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, визначену у Витягу на момент складання податкової звітності.
Проте як свідчать встановлені обставини справи, договір оренди землі від 05.10.2007 року терміном на 2 років, згідно якого ТОВ АМС ПЛЮС прийняв в строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 10,5700 га, що знаходиться за адресою: уздовж вул. Набережної Перемоги будинків №№1Б - 130 (Жовтневий р-н) і зареєстрована в Державному реєстрі земель за кадастровим номером 1210100000:03149:0055. Згідно УКЦВЗ цільове використання земельної ділянки - 1.11.6 (інша комерційна діяльність). Додатковою угодою від 21.07.2010 року термін дії договору продовжено до 08.10.2032 року
Дніпровською міською радою прийнято рішення:
- №7/11 від 13.07.2016 року Про внесення змін до рішення міської ради від 27.12.2010 року №5/6, Про місцеві податки і збори на території міста розмір ставки орендної плати встановлено у розмірі 3% від суми нормативної грошової оцінки;
- №12/18 від 15.02.2017 року Про внесення змін до рішення міської ради від 27.12.2010 року №5/6 Про місцеві податки і збори на території міста розмір ставки орендної плати встановлено у розмірі 3% від суми нормативної грошової оцінки;
- №13/27 від 06.12.2017 року Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста розмір ставки орендної плати, для земельних ділянок з цільовим призначенням 03.10 - для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури, встановлено у розмірі 3% від суми нормативної грошової оцінки;
- №8/30 від 21.02.2018 року Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2017 року №13/27 Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста розмір ставки орендної плати, для земельних ділянок з цільовим призначенням 03.10 - для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури, встановлено у розмірі 3% від суми нормативної грошової оцінки.
Колегія суддів дослідила зміст зазначеного договору та встановила, що відповідно до п. 4.3 зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки та її індексація проводиться без внесення змін та доповнень до цього договору у порядку та у випадках передбачених законодавством України. Також сторони погодили умову, визначену у п.4.4 Договору, згідно якого орендар повинен щорічно, протягом першого кварталу, надавати до земельного управління Дніпропетровської міської ради копію довідки про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. (а.с. 29 Т1)
Додатковими договорами оренди, такі умови договору не змінювались.
За 2017 рік ТОВ АМС ПЛЮС подано до ДПІ у Жовтневому районі м.Дніпра звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельну ділянку державної або комунальної власності), за земельну ділянку площею 10,5700 га (кадастровий номер - 1210100000:03:149:0055), яку сформовано та зареєстровано 16.02.2017 року за №170027833.
Із даних декларації:
- нормативно грошова оцінка земельної ділянки визначена на рік - у сумі 61335 455.00 грн. за 10,5700 га (5 802 786,66 грн. - за 1 га);
- підприємством застосовано ставку орендної плати у розмірі - 3%, а отже річна сума орендної плати, що піддягає сплаті, за вищевказану земельну ділянку за період з 01.01.2017 рік по 31.12.2017 рік - 1 840 063.65 грн., у т.ч.: за період з січня по листопад 2017 року по 153 338,64 грн. на місяць та грудень 2017 року - 153 338,61 гривень.
За 2018 рік ТОВ АМС ПЛЮС подано до ДПІ у Соборному районі м.Дніпра звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельну ділянку державної або комунальної власності), за земельну ділянку площею 10,5700 га (кадастровий номер - 1210100000:03:149:0055), яку сформовано та зареєстровано 09.02.2018 року за №9016053260.
Із даних декларації:
- нормативно грошова оцінка земельної ділянки визначена на рік - у сумі 61335 455,00 грн. за 10,5700 га (5 802 786,66 грн. - за 1 га);
- підприємством застосовано ставку орендної плати у розмірі - 3%, а отже річна сума орендної плати, що підлягає сплаті, за вищевказану земельну ділянку за період з 01.01.2018 рік по 31.12.2018 рік - 1840063,65 грн., у т.ч.: за період з січня по листопад 2018 року по 153338,64 грн. на місяць та грудень 2018 року - 153338,61 гривень.
За 2019 рік ТОВ АМС ПЛЮС подано до (463) ДПІ у Соборному районі м.Дніпра звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельну ділянку державної або комунальної власності), за земельну ділянку площею 10,5700 га (кадастровий номер - 1210100000:03:149:0055), яку сформовано та зареєстровано 12.02.2019 року за №9018273100.
Із даних декларації:
- нормативно грошова оцінка земельної ділянки визначена на рік - у сумі 61335 455,00 грн. за 10,5700 га (5802786,66 грн. - за 1 га);
- підприємством застосовано ставку орендної плати у розмірі - 3%, а отже сума орендної плати, що підлягає сплаті, за вищевказану земельну ділянку за період з 01.01.2019 року по 30.09.2019 рік - 1 380 047,76 грн., у т.ч.: за період з січня по вересень 2019 року по 153338,64 грн. на місяць.
Проте позивач не вказав у позові, яким витягом (даними) Держгеокадастру користувався при поданні податкової звітності.
ОСОБА_1 свідчать матеріали справи, позивач подав суду витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку землі від 05.02.2010р. №428, від 08.02.2016р. №03-07/050216/42 та від 13.02.2020р. (а.с. 43, 46, 53 Т1).
Натомість, а ні у 2017, а ні у 2018, а ні у 2019 роках такий витяг позивачем не отримувався, до земельного управління Дніпропетровської міської ради не подавався. Грошове зобов`язання з плати за землю за 2017, 2018 та 2019 роки не були визначені позивачем на підставі витягу за 2017, 2018, 2019роки.
Проте, застосування іншого витягу, при подачі податкової декларації з плати за землю, на переконання колегії суддів, є безпідставним з огляду на вимогу п. 4.4. Договору.
Відтак, у 2017, 2018, 2019 роках розрахунок плати за землю мав бути здійснений на підставі витягу з нормативної грошової оцінки землі, сформованому у 2017, 2018, 2019 роках, відповідно.
Витягами із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки доводиться, що станом на 01.01.2017р., 01.01.2018, 01.01.2019р.р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:03:149:0055 складає 306677520,06грн., тому сума орендної плати за період з 01.01.2017 р. по 31.12.2017 р. відповідно до статті 288 ПК України, мала становити 9200325,60грн, за період з 01.01.2018 р. по 31.12.2018р. 9200325,60грн, за період з 01.01.2019 по 30.09.2019р. 6900244,20грн.
Оскільки позивачем декларувались та сплачувались суми орендної плати без врахування нормативної грошової оцінки земельної ділянки в період 2017-2019 років, цілком обґрунтованим є збільшення контролюючим органом позивачу суми грошового зобов`язання з орендної плати та нарахування штрафних санкцій спірним податковим повідомленням-рішенням.
Судом першої інстанції приведені вище обставини не враховано, що потягло за собою неправильне вирішення справи.
Висновки суду першої інстанції про те, що відповідач неправомірно використовував витяги отримані від Держгеокадастру у 2019році за минулі періоди, є помилковими, оскільки норми ПК України не визначають обов`язку отримання податковим органом витяги із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки щодо всіх земельних ділянок платників податків, що знаходяться на обліку, щороку, а перевірки проводяться та визначаються зобов`язання, з урахуванням та строків давності, визначених ст.102 ПК України
Крім того, отримані витяги містять інформацію станом на спірні періоди, про що в них і зазначено.
В свою чергу позивач не надав доказів, з урахуванням умов договору, на спростування податних доказів та доводів відповідача.
З урахуванням викладеного суд дійшов висновку, що не доведеними є обставини, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими, висновки, викладені у рішенні суду першої інстанції, не відповідають обставинам справи, судом першої інстанції неправильно застосовано норми матеріального та порушено норми процесуального права, що є підставою для скасування рішення суду першої інстанції та ухвалення нового рішення.
Керуючись ст.ст. 315, ст. 317, ст.ст. 321, 322 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області задовольнити.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16 вересня 2020 року у справі №160/7382/20 - скасувати та прийняти у справі нове судове рішення.
У задоволенні позову відмовити.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку у випадках та строки визначені ст.ст 328, 329 КАС України.
Повне судове рішення складено 22 грудня 2020року.
Головуючий - суддя Н.І. Малиш
суддя Н.П. Баранник
суддя А.А. Щербак
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2020 |
Оприлюднено | 23.12.2020 |
Номер документу | 93706667 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Малиш Н.І.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні