Постанова
від 23.12.2020 по справі 420/5708/20
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 грудня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/5708/20

Головуючий в 1 інстанції: Токмілова Л.М.

Місце та час укладення судового рішення --:-- , м.Одеса

Повний текст судового рішення складений 29.10.2020р.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Крусяна А.В.,

суддів Градовського Ю.М., Яковлєва О.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу приватного підприємства Солар Блоссом на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2020 року у справі за адміністративним позовом приватного підприємства Солар Блоссом до Теплодарської міської ради Одеської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

02.07.2020р. приватне підприємство Солар Блоссом (надалі - ПП Солар Блоссом ) звернулося до суду з позовом до Теплодарської міської ради Одеської області про визнання протиправним та скасування рішення про відмову у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки площею 2,1542га, кадастровий номер 5111500000:01:001:0849, для будівництва наземної сонячної електростанції потужністю до 1 МВт, оформлене листом №08-01- 20/949 від 22.06.2020р. та зобов`язання надати містобудівні умови та обмежень забудови земельної ділянки площею 2,1542га, кадастровий номер 5111500000:01:001:0849, для будівництва наземної сонячної електростанції потужністю до 1 МВт.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що відмова у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки для будівництва наземної сонячної електростанції потужністю до 1 МВт є протиправною, оскільки не містить підстав, передбачених ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 19.10.2020р. у задоволенні позову відмовлено, оскільки суб`єктом владних повноважень правомірно відмовлено ПП Солар Блоссом у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на підставі ч.4 ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності у зв`язку з невідповідністю намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій посилається на помилкове застосування судом при вирішенні справи вимог закону, внаслідок чого просить рішення суду скасувати та прийняти нове про задоволення позову.

Апелянт зазначає, що будівництво наземної сонячної електростанції на земельній ділянці, яка відноситься до категорії - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення відповідає її цільовому призначенню. Наголошує на необґрунтованості посилань відповідача на Генеральний план міста Теплодар, оскільки його вимоги враховані при укладенні договору оренди вказаної земельної ділянки.

Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи та перевіривши доводи апеляційної скарги, законність та обґрунтованість рішення суду в межах апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що вона підлягає задоволенню.

Судом встановлено, що ПП Солар Блоссом на праві приватної власності належить незавершене будівництво - база Теплодарського РЕМ та маслогосподарство. /а.с.18/

З 21.01.2015р. у ПП Солар Блоссом перебуває в оренді земельна ділянка площею 2,1542га, кадастровий номер 5111500000:01:001:0849, цільове призначення - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств, за адресою: АДРЕСА_1 , Одеська обл., Біляївський р-н, м. Теплодар, вул. Комунальна, 34, на підставі договору оренди землі від 21.01.2015р. /а.с.25-30/

12.06.2020р. ПП Солар Блоссом подало до Теплодарської міської ради Одеської області заяву про надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки для будівництва наземної сонячної електростанції потужністю до 1 МВт. До вищезазначеної заяви додано: витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 32721246 від 27.01.2015р., що посвідчує право оренди земельної ділянки; договір оренди землі від 21.01.2015р.; свідоцтво про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 11.07.2008р.; викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000 від 01.06.2020р.; витяг з Державного земельного кадастру від 09.06.2020р.; містобудівний розрахунок; заяву про наміри забудови; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; протокол загальних зборів учасників; статут ПП Солар Блоссом ; наказ про призначення директора ПП Солар Блоссом . /а.с.17/

Листом виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області від 22.06.2020р. №08-01-20/949 відмовлено в наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на підставі ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності у зв`язку з невідповідністю намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, а саме Генеральному плану міста Теплодар, затвердженого рішенням Виконавчого комітету Теплодарської селищної ради народних депутатів №19 від 31.03.1992р., визнаного актуальним рішенням Теплодарської міської ради Одеської області від 14.03.2013р. №349-VI. /а.с.16/

Не погоджуючись з відмовою у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Перевіривши матеріали справи колегія суддів не погоджується з висновками суду першої інстанції про безпідставність позовних вимог з наступних підстав.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності, що спрямовані на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів, встановлює Закон України Про регулювання містобудівної діяльності (надалі - Закон України №3038-VI).

Згідно п.7 ч.1 ст.2 Закону України №3038-VI (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) планування і забудова територій - діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає розроблення містобудівної та проектної документації, будівництво об`єктів.

Відповідно до ч.2 ст.24 Закону України №3038-VI забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.

Частиною 5 ст.26 Закону України №3038-VI встановлено, що проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених ст.31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 4 -1 ) проведення контрольного геодезичного знімання закінчених будівництвом об`єктів (крім об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1)) та здійснення їх технічної інвентаризації (крім об`єктів, перелік яких визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування); 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; 6) реєстрація права власності на об`єкт містобудування.

Пунктом 8 ч.1 ст.1 Закону України №3038-VI визначено, що містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Відповідно до ч.ч.1-6 ст.29 Закону України №3038-VI основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.

Фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва.

Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки), до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію - у разі, якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; 2) копія документа, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці - у разі, якщо право власності на об`єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); 3) викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000.

У випадках, визначених частиною четвертою статті 34 цього Закону та частиною першою статті 12-1 Закону України Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи , кадастровий номер земельної ділянки зазначається у заяві за його наявності, а копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію додається до заяви за наявності.

Інформацію про речове право на земельну ділянку, право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, відомості з Державного земельного кадастру уповноважені органи містобудування та архітектури отримують відповідно до частини восьмої статті 9 Закону України Про адміністративні послуги .

Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри об`єкта будівництва.

Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.

Витяг з містобудівного кадастру для формування містобудівних умов та обмежень до документів замовника додає служба містобудівного кадастру (у разі її утворення).

Перелік об`єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування.

Підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є: 1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; 2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; 3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Відмова у наданні містобудівних умов та обмежень з обґрунтуванням підстав такої відмови надається у строк, що не перевищує встановлений строк їх надання.

Надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову в їх наданні здійснюється відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви, затверджується наказом такого органу.

Отже, на підставі наведених вище положень ст.29 Закону України №3038-VI підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень може бути: 1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; 2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; 3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Водночас, у разі відсутності таких підстав у спеціально уповноваженого органу містобудування та архітектури виникає обов`язок видати заявнику містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки.

Як вбачається з листа Теплодарської міської ради Одеської області від 22.06.2020р. №08-01-20/949, позивачу відмовлено в наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на підставі ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності у зв`язку з невідповідністю намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, а саме Генеральному плану міста Теплодар, затвердженого рішенням Виконавчого комітету Теплодарської селищної ради народних депутатів №19 від 31.03.1992р., визнаного актуальним рішенням Теплодарської міської ради Одеської області від 14.03.2013р. №349-VI. /а.с.16/

Згідно заяви ПП Солар Блоссом до Теплодарської міської ради Одеської області від 12.06.2020р. про надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки для будівництва наземної сонячної електростанції потужністю до 1 МВт., разом з нею подавалися: витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 32721246 від 27.01.2015р., що посвідчує право оренди земельної ділянки; договір оренди землі від 21.01.2015р.; свідоцтво про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 11.07.2008р.; викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000 від 01.06.2020р.; витяг з Державного земельного кадастру від 09.06.2020р.; містобудівний розрахунок; заява про наміри забудови; виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; протокол загальних зборів учасників; статут ПП Солар Блоссом ; наказ про призначення директора ПП Солар Блоссом . /а.с.17/

Тобто, ПП Солар Блоссом виконано вимоги ст.29 Закону України №3038-VI щодо подання визначених ч.3 цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень.

Будь-яких посилань на виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці,

виконавчим комітетом Теплодарської міської ради Одеської області у листі від 22.06.2020р. №08-01-20/949 не зазначено.

Таким чином, єдиною підставою відмови у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки позивачу слугувала невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, а саме Генеральному плану міста Теплодар, затвердженого рішенням виконавчого комітету Теплодарської селищної ради народних депутатів №19 від 31.03.1992р., визнаного актуальним рішенням Теплодарської міської ради Одеської області від 14.03.2013р. №349-VI.

Згідно з ст.1 Закону України Про основи містобудування від 16.11.1992р. №2780-XII (надалі - Закон України №2780-XII) містобудування (містобудівна діяльність) - це цілеспрямована діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян, об`єднань громадян по створенню та підтриманню повноцінного життєвого середовища, яка включає прогнозування розвитку населених пунктів і територій, планування, забудову та інше використання територій, проектування, будівництво об`єктів містобудування, спорудження інших об`єктів, реконструкцію історичних населених пунктів при збереженні традиційного характеру середовища, реставрацію та реабілітацію об`єктів культурної спадщини, створення інженерної та транспортної інфраструктури.

Статтями 17 та 18 Закону України №2780-XII передбачено, що містобудівна документація - затверджені текстові і графічні матеріали, якими регулюється планування, забудова та інше використання територій.

Містобудівна документація є основою для: вирішення питань раціонального використання територій, регулювання розселення; підготовки обґрунтованих пропозицій щодо встановлення та зміни меж населених пунктів; підготовки вихідних даних для розробки землевпорядної документації; вирішення питань щодо розташування та проектування нового будівництва, здійснення реконструкції, реставрації, капітального ремонту об`єктів містобудування та упорядкування територій; вирішення питань щодо вилучення (викупу), передачі (надання) земельних ділянок у власність чи користування громадян та юридичних осіб.

Реалізація містобудівної документації полягає у впровадженні рішень відповідних органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування при плануванні відповідних територій, комплексній забудові та реконструкції населених пунктів, проектуванні та будівництві об`єктів житлово-цивільного і виробничого призначення, систем транспортного та інженерного забезпечення, впорядкуванні і благоустрої територій.

Відповідно до ч.1 ст.12 Закону України №2780-XII до компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування територій, а за відсутності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території - детальних планів територій.

Згідно п.2 ч.1 ст.1 Закону України №3038-VI генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту.

Частиною 1 ст.17 Закону України №3038-VI генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

На підставі затвердженого генерального плану населеного пункту розробляється план земельно-господарського устрою, який після його затвердження стає невід`ємною частиною генерального плану.

Послідовність виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та документації із землеустрою визначається будівельними нормами і правилами та завданням на розроблення (внесення змін, оновлення) містобудівної документації, яке складається і затверджується її замовником за погодженням з розробником.

У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.

Так, в оренді ПП Солар Блоссом перебуває земельна ділянка площею 2,1542га, кадастровий номер 5111500000:01:001:0849, за адресою: Україна, 65490, Одеська обл., Біляївський р-н, м. Теплодар, вул. Комунальна, 34, на підставі договору оренди землі від 21.01.2015р. /а.с.25-30/

Як вбачається з Генерального плану міста Теплодар, затвердженого рішенням виконавчого комітету Теплодарської селищної ради народних депутатів №19 від 31.03.1992р., на вищезазначеній земельній ділянці повинні бути розміщені гаражі, автостоянки. /а.с.134-136/

При цьому, згідно договору оренди землі від 21.01.2015р. та витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 09.06.2020р., вказана земельна ділянка має цільове призначення - 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості;

категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення;

вид використання земельної ділянки - під розміщення складських приміщень. /а.с.19-24/

Колегія суддів приходить до висновку про те, що передаючи в оренду ПП Солар Блоссом земельну ділянку площею 2,1542га, кадастровий номер 5111500000:01:001:0849, за адресою: Україна, 65490, Одеська обл., Біляївський р-н, м. Теплодар, вул. Комунальна, 34, Теплодарська міська рада Одеської області визначила категорію земель, до яких відноситься земельна ділянка - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення та цільове призначення земельної ділянки - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.

Посилання відповідача на неможливість розташування, на переданій ПП Солар Блоссом в оренду земельній ділянці, сонячної електростанції у зв`язку з тим, що Генеральним планом міста Теплодар вона віднесена до комунально-складської зони, колегія суддів вважає необґрунтованим, оскільки договір оренди землі від 21.01.2015р. укладено Теплодарською міською радою Одеської області (орендодавець) з ПП Солар Блоссом (орендар) пізніше ніж прийнято рішення про затвердження Генерального плану міста Теплодар, на яке посилається відповідач, а тому міська рада мала враховувати містобудівну документацію на час його укладання.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Великої палати Верховного Суду від 05.06.2019р. у справі №522/6069/14-а.

Статтею 19 Земельного кодексу України (надалі - ЗК України) визначено, що землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Згідно ч.ч.1, 2 ст.65 ЗК України землями промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення визнаються земельні ділянки, надані в установленому порядку підприємствам, установам та організаціям для здійснення відповідної діяльності.

Порядок використання земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення встановлюється законом.

Частиною 5 ст.20 ЗК України передбачено, що види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.

Земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками або користувачами виключно в межах вимог щодо користування землями певного виду використання, встановлених ст.ст.31, 33-37 цього Кодексу.

Тобто, на підставі ст.20 ЗК України ПП Солар Блоссом , як користувач земельної ділянки площею 2,1542га, кадастровий номер 5111500000:01:001:0849, за адресою: Україна, 65490, Одеська обл., Біляївський р-н, м.Теплодар, вул. Комунальна, 34, Теплодарська міська рада Одеської області, має самостійно право визначити конкретний вид використання земельної ділянки в межах категорії земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення та вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.

Враховуючи, що наміри позивача по забудові належної йому земельної ділянки відповідають виду використання земельної ділянки в межах категорії земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, зазначеній договорі оренди землі від 21.01.2015р., відмова виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області у наданні містобудівних умов та обмежень забудови є неправомірною.

При цьому, обґрунтованою є позовна вимога про зобов`язання відповідача надати ПП Солар Блоссом містобудівні умови та обмежень забудови земельної ділянки площею 2,1542га, кадастровий номер 5111500000:01:001:0849, для будівництва наземної сонячної електростанції потужністю до 1 МВт, оскільки підприємством виконані всі вимоги, встановлені ст.29 Закону України № 3038-VI , а встановлена відповідачем невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні є безпідставною.

Водночас, реалізацією відповідачем своїх дискреційних повноважень при наданні містобудівних умов та обмежень буде вважатися визначення змісту таких умов та обмежень.

На підставі викладеного, оскільки судом першої інстанції при вирішенні справи неповно з`ясовано обставини справи, що мають значення для справи, неправильно застосовано норми матеріального права, тому рішення суду першої інстанції в порядку ст.317 КАС України підлягає скасуванню.

Керуючись ст.ст.311, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу приватного підприємства Солар Блоссом задовольнити, рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2020 року скасувати.

Ухвалити у справі постанову, якою визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області про відмову приватному підприємству Солар Блоссом у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки площею 2,1542га, кадастровий номер 5111500000:01:001:0849, для будівництва наземної сонячної електростанції потужністю до 1 МВт, оформлене листом №08-01- 20/949 від 22 червня 2020 року.

Зобов`язати Теплодарську міську раду Одеської області надати приватному підприємству Солар Блоссом містобудівні умови та обмежень забудови земельної ділянки площею 2,1542га, кадастровий номер 5111500000:01:001:0849, для будівництва наземної сонячної електростанції потужністю до 1 МВт.

Стягнути з Теплодарської міської ради Одеської області на користь приватного підприємства Солар Блоссом судові витрати у розмірі 5255 (п`ять тисяч двісті п`ятдесят п`ять)грн.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня отримання судового рішення.

Головуючий суддя Крусян А.В. Судді Градовський Ю.М. Яковлєв О.В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2020
Оприлюднено28.12.2020
Номер документу93789571
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/5708/20

Постанова від 23.12.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 15.12.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 14.12.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 19.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Рішення від 29.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л.М.

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л.М.

Ухвала від 27.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л.М.

Ухвала від 07.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні