Рішення
від 23.11.2020 по справі 160/10965/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 листопада 2020 року Справа № 160/10965/20

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Олійника В. М.

розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю "Рост Ліс" до відповідача-1: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2: Державної податкової служби Україн про визнання рішень протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ :

10 вересня 2020 року товариство з обмеженою відповідальністю "Рост Ліс" звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до відповідача-1: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2: Державної податкової служби України, в якій просить:

визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 27 травня 2020 року №1587815/40945127;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 27 травня 2020 року №1587814/40945127;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 27 травня 2020 року №1587816/40945127;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 27 травня 2020 року №1587813/40945127;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 27 травня 2020 року №1587812/40945127;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 28 травня 2020 року №1588302/40945127;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 28 травня 2020 року №1588304/40945127;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 28 травня 2020 року №1588306/40945127;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 28 травня 2020 року №1588305/40945127;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 29 травня 2020 року №1594703/40945127;

зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ "Рост Ліс" №1 від 04.12.2019 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ "Рост Ліс" №2 від 04.12.2019 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ "Рост Ліс" №3 від 04.12.2019 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ "Рост Ліс" №4 від 04.12.2019 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ "Рост Ліс" №5 від 04.12.2019 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ "Рост Ліс" №6 від 05.12.2019 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ "Рост Ліс" №7 від 05.12.2019 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ "Рост Ліс" №8 від 05.12.2019 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ "Рост Ліс" №9 від 05.12.2019 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну ТОВ "Рост Ліс" №10 від 05.12.2019 року в єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що в межах основного виду господарської діяльності між ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля та ТОВ "Рост Ліс" було укладено договір поставки № 2351-ПУ від 12.01.2017 року, згідно умов якого ТОВ "Рост Ліс" (Постачальник) зобов`язується поставити на адресу ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля (Покупця) продукцію та/або обладнання виробничо-технічного призначення в асортименті, а саме брус крепіжний Т. 100 мм. Ш.11-18 см.

Відповідно до ст.187 Податкового кодексу України ТОВ Рост Ліс виписало та направило 04 та 05 грудня 2019 року десять податкових накладних на реєстрацію, однак реєстрацію податкових накладних було зупинено в зв`язку із відповідністю п.8 критеріїв ризиковості платника податків.

Згодом, а саме 27 травня , 28 травня, 29 травня 2020 року відповідач виніс рішення про відмову у реєстрації поданих позивачем податкових накладних №№1,2,3,4,5, 6,7,8,9,10.

Позивач не погоджується із прийнятими рішеннями, оскільки первинні документи не мають жодних дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст.ст. 187,198, 201 ПК України, ч. 2 ст. 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність , п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88) спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості.

Таким чином, первинні документи засвідчують на сьогоднішній день факт реального виконання ТОВ "Рост Ліс" та його контрагентів господарських зобов`язань.

При цьому, ГУ ДПС України у Дніпропетровській області не спростовано встановленої ст. 204 ЦК України презумпції правомірності вчинених підприємствами правочинів. Взагалі не досліджувались фактичні обставини щодо змісту та умов угоди, зобов`язань сторін за договором та специфіки виробничої діяльності ТОВ "Рост Ліс".

Ухвалою суду від 15 вересня 2020 року відкрито спрощене провадження у справі без виклику учасників справи.

13 жовтня 2020 року на адресу суду від представника відповідача-1 надійшов відзив на адміністративний позов, в якому останній просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог, враховуючи наступне.

Основний вид діяльності ТОВ "Рост Ліс" - оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; первісна вартість основних засобів станом на 01 01.2020 складає 22,4 тис. грн.; працюючих - 6 осіб.

Податкові накладні від 04.12.2019 №1, №2, №3, №4, від 05.12.2019 №6, №7, №8, №9, №10 складено TOB "РОСТ ЛІС" за номенклатурою брус крепіжний Т. 100 мм. Ш.11-18см . На виконання договору від 12.01.2017 № 2351-ПУ ТОВ Рост Ліс відвантажено покупцю - ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля (00178353), брус крепіжний Т.100мм.Ш.11-18см та складено наступні ПН:

ПН №1 від 04.12.2019, товар відвантажено згідно з видатковою накладною (далі - ВН) від 04.12.2019 № РН-0000232 та товарно-транспортною накладною (далі - ТТН) від 04.12.2019 № 01-12 у кількості 13,4 м3 на загальну суму 36 823,20 грн., у тому числі ПДВ - 6 137 ,2 грн. Походження брусу не пояснено, документи не представлено, сплата відсутня;

№2 від 04.12.2019, товар відвантажено згідно з ВН від 04.12.2019 № РН-0000233 у кількості 45,7 м3, загальна вартість поставленого товару - 125 583,60 грн., у тому числі ПДВ - 20 930,60 грн. Походження брусу не пояснено, документи не представлено, сплата відсутня;

№3 від 04.12.2019, товар відвантажено згідно з ВН від 04.12.2019 № РН-0000234 у кількості 49,0 м3 на загальну суму 134 652,0 грн., у тому числі ПДВ - 22 442,0 грн. Походження брусу не пояснено, документи не представлено, сплата відсутня;

№ 4 від 04.12.2019, товар відвантажено згідно з ВН від 04.12.2019 № Н-0000235 у кількості 38,0 м3 на загальну суму 104 424,0 грн., у тому числі ПДВ - 17 404,0 грн. Походження брусу не пояснено, документи не представлено, сплата відсутня;

№ 6 від 05.12.2019, товар відвантажено згідно з ВН від 05.12.2019 у кількості 45,9 м3 на суму 126 133,2 грн., у т.ч. ПДВ 21 022,2 грн. Походження брусу не пояснено, документи не представлено, сплата відсутня;

№ 7 від 05.12.2019, товар відвантажено згідно з ВН від 05.12.2019 у кількості 45, 9 м3на суму 126 133,2 грн., у т.ч. ПДВ 21 022,2 грн. Походження брусу не пояснено, документи не представлено, сплата відсутня;

№ 8 від 05.12.2019, товар відвантажено згідно з ВН від 05.12.2019 у кількості 45,9 м3 на суму 126 133,20 грн., у т.ч. ПДВ 21 022,2 грн. Походження брусу не пояснено, документи не представлено, сплата відсутня;

№ 9 від 05.12.2019, товар відвантажено згідно з ВН від 05.12.2019 у кількості 13,9 м3 на суму 38 137,2 грн., у т.ч. ПДВ 6 366,2 грн. Походження брусу не пояснено, документи не представлено, сплата відсутня;

№ 10 від 05.12.2019, товар відвантажено згідно з ВН від 05.12.2019 у кількості 40,0 м3 на суму 109 920,0 грн., у т.ч. ПДВ 18 320,0 грн. Походження брусу не пояснено, документи не представлено, сплата відсутня.

Податкова накладна №5 від 04.12.2019 складена за номенклатурою руддолготье 10-13см . На виконання договору № 2351-ПУ ТОВ Рост Ліс 4 грудня 2019 року відвантажено покупцю - ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля (00178353), товар в кількості 41,2 м на суму 57 696,48 грн., у тому числі ПДВ - 9 616,08 грн., згідно з ВН від 04.12.2019 № РН-0000236. Походження ТМЦ не пояснено, документи не надано, сплата відсутня.

Таким чином, до повідомлень про розблокування вказаних накладних платником надано недостатньо первинних документів, відсутні документи та пояснення щодо походження товарно-матеріальних цінностей, відсутні платіжні документи щодо сплати за придбані та продані ТМЦ.

Відповідно до пункту 10 та пункту 11 Наказу Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 Про затвердження порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за №1245/34216, Комісією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на підставі ненадання платником податку копій документів прийняте Рішення від №1587815/40945127 від 27.05.2020, №1587814/40945127 від 27.05.2020, №1587816/40945127 від 27.05.2020, №1587813/40945127 від 27.05.2020, №1587812/40945127 від 27.05.2020, №1588302/40945127 від 28.05.2020, №1588304/40945127 від 28.05.2020, №1588306/40945127 від 28.05.2020, №1588305/40945127 від 28.05.2020, №1594703/40945127 від 29.05.2020, якими відмовлено в реєстрації податкових накладних №1 від 04.12.2019, №2 від 04.12.2019, №3 від 04.12.2019, №4 від 04.12.2019, №5 від 04.12.2019, №6 від 05.12.2019, №7 від 05.12.2019, №8 від 05.12.2019, №9 від 05.12.2019, №10 від 05.12.2019 року.

06 жовтня 2020 року на адресу суду від представника відповідача-2 надійшов відзив на позовну заяву, в якому останній також просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог та зазначає, що Комісією (регіонального рівня) прийняті Рішення №1587815/40945127 від 27.05.2020, №1587814/40945127 від 27.05.2020, №1587816/40945127 від 27.05.2020, №1587813/40945127 від 27.05.2020, №1587812/40945127 від 27.05.2020, №1588302/40945127 від 28.05.2020, №1588304/40945127 від 28.05.2020, №1588306/40945127 від 28.05.2020, №1588305/40945127 від 28.05.2020, №1594703/40945127 від 29.05.2020, якими відмовлено в реєстрації податкової накладної №1 від 04.12.2019, №2 від 04.12.2019, №3 від 04.12.2019, №4 від 04.12.2019, №5 від 04.12.2019, №6 від 05.12.2019, №7 від 05.12.2019, №8 від 05.12.2019, №9 від 05.12.2019, №10 від 05.12.2019 року з підстав ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів, робіт, послуг з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів та банківських виписок особливих рахунків.

Щодо вимоги позивача про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні, ДПС України зазначило, що відповідно до норм чинного законодавства повноваження ДФС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційним повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу.

Дискреційні повноваження - це сукупність прав та обов`язків органів державної влади та місцевого самоврядування, що надають можливість на власний розсуд визначити повністю або частково вид і зміст управлінського рішення, яке приймається, або можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, передбачених проектом нормативно-правового акта.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми чинного законодавства України, суд встановив наступні обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Рост Ліс" - позивач є юридичною особою приватного права та платником ПДВ, одним з головних різновидів господарської діяльності підприємства є код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням . Крім того, ТОВ "Рост Ліс" займається лісозаготівлею та стругальним виробництвом, а також оптовою торгівлею машинами і устаткуванням для добувної промисловості та будівництва. Для проведення вказаних видів господарської діяльності ТОВ "Рост Ліс" має діючі до березня 2023 року ліцензії Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області на виконання лісосічних робіт, трелювання, транспортування лісу та технологічне устаткування деревообробної галузі промисловості.

Господарська діяльність підприємства "Рост Ліс" здійснюється власними силами, оскільки на підприємстві офіційно працевлаштовано 4 працівника, загальна сума сплаченого ПДФО за період січень 2019 р. - березень 2020р. складає 27 312 грн., єдиного соціального внеску-33 871 грн., військового збору-2 847 грн.

Безпосередня обробка, доробка та складування деревини відбувається за адресою: 52400, Дніпропетровська область, Павлоградський р-н, м. Тернівка, вул. Польова, буд.4, де ТОВ "Рост Ліс" використовує на підставі договору оренди нежитлове приміщення, договір №02-19- ОП від 03.06.2019 року укладено із приватним підприємством Фірма МСД (код ЄДРПОУ 42940052).

Перевезення товару здійснюється із залученням підприємства-перевізника, з яким позивач уклав договір перевезення вантажу №03-19/ТрП від 31.05.2019 року, Фірма МСД (код ЄДРПОУ 42940052, має код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, на балансі підприємства МСД обліковуються власні транспортні засоби).

В рамках основного виду господарської діяльності між ПрАТ ДТЕК Павлоград Вугілля та ТОВ "Рост Ліс" було укладено договір поставки № 2351-ПУ від 12.01.2017 року, згідно умов якого ТОВ "Рост Ліс" (Постачальник) зобов`язується поставити на адресу ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля (Покупця) продукцію та/або обладнання виробничо-технічного призначення в асортименті, якості, в строки та за ціною, погодженою сторонами у даному Договорі та Специфікаціях, а покупець в свою чергу зобов`язується прийняти товар та сплатити за нього передбачену Договором ціну.

На виконання умов договору поставки № 2351-ПУ від 12.01.2017 року ТОВ Рост Ліс 4 грудня 2019 року було відвантажено на адресу ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля брус крепіжний Т. 100мм.Ш.11-18 см. в кількості 13,400 м. куб. на загальну суму 36 823,20 грн., у тому числі ПДВ - 6 137,20 грн., що підтверджують рахунком-фактурою №СФ-0000232 від 4 грудня 2019 року, видатковою накладною №РН-0000232 від 04.12.2019 року та товарно-транспортною накладною № 01 -12 від 04.12.2019 року.

ТОВ Рост Ліс виписало та направило на реєстрацію податкову накладну №1 від 04.12.2019 року на суму 36 823,20 грн., реєстрацію якої було зупинено у зв`язку із відповідністю п. 8 критеріїв ризиковості платника податків.

04 грудня 2019 року ТОВ Рост Ліс було відвантажено на користь ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля брус крепіжний Т. 100 мм. Ш. 11-18 см. у кількості 45,700 м. куб. загальна вартість поставленого товару складає 125 583,60 грн., у тому числі ПДВ - 20 930,60 грн. Реальність виконання умов даного правочину підтверджують рахунок-фактура № СФ- 0000233 від 04.12.2019 року, видаткова накладна № РН-0000233 від 04.12.2019 року.

Транспортування товару відбувалось силами і за рахунок ТОВ Рост Ліс та підтверджене товарно-транспортною накладною №02-12 від 04.12.2019 року.

Відповідно до ст.187 Податкового кодексу України за правилом першої події ТОВ Рост Ліс виписало та направило на реєстрацію податкову накладну №2 від 04.12.2019 року, реєстрацію якої було зупинено з підстав відповідності п.8 критеріїв ризиковості платника податків.

Крім того, 4 грудня 2019 року позивач поставив на адресу ПрАТ ДТЕК Павлоград Вугілля брус крепіжний Т. 100 мм. Ш.11-18 см. в кількості 49,000 м. куб., на підтвердження чого було складено рахунок-фактуру № СФ-0000234 від 04.12.2019 року, та видаткову накладну № РН-0000234 від 04.12.2019 року. Загальна вартість поставленого товару склала 134 652 грн., у тому числі ПДВ - 22 442 грн.

Саме на цю суму позивач за правилом першої події відповідно до ст.187 Податкового кодексу України виписав та направив на реєстрацію податкову накладну № 3 від 04.12.2019 року, реєстрацію якої було зупинено з причин відповідності п.8 критеріїв ризиковості платника податку.

4 грудня 2019 року позивач відвантажив на адресу ПрАТ ДТЕК Павлоград Вугілля брус крепіжний Т. 100 мм. Ш.11-18 см. в кількості 38,000 м. куб. на загальну суму 104 424 грн., у тому числі ПДВ - 17 404 грн., на підтвердження чого сторонами було складено рахунок-фактуру № СФ-0000235 від 04.12.2019 року та видаткову накладну № РН-0000235 від 04.12.2019 року.

Перевезення товару здійснювалось силами і за рахунок постачальника, на підтвердження чого було складено товарно-транспортну накладну №04-12 від 4 грудня 2019 року.

На суму 104 424 грн. позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну № 4 від 04.12.2019 року, реєстрацію якої було зупинено. Підстава зупинення реєстрації - пункт 8 критеріїв ризиковості платника податків.

Також 4 грудня 2019 року позивачем було поставлено на користь ПрАТ ДТЕК Також 4 грудня 2019 року позивачем було поставлено на користь ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля Руддолготье 10-13 см. в кількості 41, 200 м. куб. разом на суму 57 696,48 грн., на підтвердження чого було складено рахунок-фактуру № СФ-0000236 від 4 грудня 2019 року та видаткову накладну № РН-0000236 від 04.12.2019 року, загальна вартість поставленого товару - 57 696,48 грн., у тому числі ПДВ - 9 616,08 грн. ПавлоградВугілля Руддолготье 10-13 см. в кількості 41, 200 м. куб. разом на суму 57 696,48 грн., на підтвердження чого було складено рахунок-фактуру № СФ-0000236 від 4 грудня 2019 року та видаткову накладну № РН-0000236 від 04.12.2019 року, загальна вартість поставленого товару - 57 696,48 грн., у тому числі ПДВ - 9 616,08 грн.

На цю суму позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну № 5 від 04.12.2019 року, реєстрацію якої було зупинено у зв`язку із відповідністю п.8 критеріїв ризиковості платника податків.

На виконання умов договору поставки № 2351-ПУ від 12.01.2017 року 5 грудня 2019 року позивач реалізував на користь ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля брус крепіжний Т. 100 мм. Ш.11-18 см. в кількості 45,900 м. куб. на суму 126 133,2 грн., про що було складено рахунок-фактуру № СФ-0000237 від 5 грудня 2019 року та видаткову накладну № РН-0000237 від 5 грудня 2019 року. Перевезення товару здійснювалося силами і за рахунок позивача, що підтверджується товарно-транспортною накладною №06-12 від 5 грудня 2019 року.

Позивач виписав та направив на реєстрацію податкову накладну № 6 від 5 грудня 2019 року, реєстрацію якої було зупинено з причин відповідності п.8 критеріїв ризиковості платника податків.

05 грудня 2019 року ТОВ "Рост Ліс" відвантажено на адресу ПрАТ ДТЕК Павлоград Вугілля брус крепіжний Т. 100 мм. Ш.11-18 см. в кількості 45,900 м. куб. Реальність вказаної господарської операції підтверджується видатковою накладною № РН-0000238 від 5 грудня 2019 року, рахунком-фактурою № СФ-0000238 від 5 грудня 2019 року та товарно-транспортною накладною № 07-12 від 05.12.2019 року.

Загальна вартість товару, що була поставлена на ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля згідно видаткової накладної № РН-0000238 від 5 грудня 2019 року, складає 126 133,20 грн., у тому числі ПДВ - 21 022,20 грн.

На цю суму ТОВ Рост Ліс було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №7 від 5 грудня 2019 року, реєстрацію якої було зупинено також з причин відповідності п.8 критеріїв ризиковості платника податків.

05 грудня 2019 року позивачем було відвантажено на адресу ПрАТ ДТЕК Павлоград Вугілля брус крепіжний Т. 100 мм. Ш.11-18 см. в кількості 45,900 м. куб. разом на суму 126 133,20 грн., у тому числі ПДВ - 21 022,20 грн., про що сторонами було складено видаткову накладну № РН-0000239 від 5 грудня 2019 року, рахунок-фактуру № СФ-0000239 від 5 грудня 2019 року та товарно-транспортну накладну № 08-12 від 05.12.2019 року.

На суму вартості відвантаженого товару ТОВ "Рост Ліс" було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну № 8 від 05.12.2019 року, реєстрацію якої було зупинено з причин відповідності п.8 критеріїв ризиковості платника податків.

Крім того, на виконання умов договору поставки № 2351-ПУ від 12.01.2017 року 5 грудня 2019 року ТОВ "Рост Ліс" було відвантажено на користь ПрАТ ДТЕК Павлоград Вугілля брус крепіжний Т. 100 мм. Ш.11-18см. в кількості 13,900 м. куб., вартість якого складала 38 197,20 грн., у тому числі ПДВ - 6 366,20 грн. На виконання умов договору сторонами договору було складено: рахунок-фактура №СФ- 0000240 від 5 грудня 2019 року, видаткова накладна № РН-0000240 від 5 грудня 2019 року. Транспортування здійснювалось силами і за рахунок позивача, про що було складено товарно-транспортну накладну №09-12 від 5 грудня 2019 року.

Відповідно до ст.187 податкового кодексу України позивач виписав та направив на реєстрацію податкову накладну №9 від 5 грудня 2019 року, реєстрацію якої було зупинено з причин відповідності п.8 критеріїв ризиковості платника податків.

Додатково, 05 грудня 2019 року позивачем було поставлено на адресу ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля брус крепіжний Т.100 мм. Ш.11-18 см. в кількості 40,000 м. куб., про що сторонами було складено рахунок-фактуру №СФ-0000241 від 05.12.2019 року, видаткову накладну № РН-0000241 від 05.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 10-12 від 05.12.2019 року. Загальна вартість товару, що було поставлено, складала 109 920 грн., у тому числі ПДВ - 18 320 грн.

Саме на цю суму ТОВ "Рост Ліс" було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №10 від 5 грудня 2019 року, реєстрацію якої було зупинено з причин відповідності ТОВ "Рост Ліс" критеріям ризиковості платника податків.

Оплата за поставлений товар відбувалась на підставі договору факторингу з регресом № МБ-Ф-ОМІ-1375 від 12 січня 2018 року.

Товар, що був реалізований на адресу ПрАТ ДТЕК ПавлоградВугілля , було попередньо закуплено у таких контрагентів-постачальників:

ТОВ Укрлісексперт (код ЄДРПОУ 38156910);

ТОВ Тімберхаус (код ЄДРПОУ 41125903);

ТОВ Лісукртранс (код ЄДРПОУ 41557822).

26 грудня 2019 року позивач отримав від відповідача-1 квитанції, в яких зазначено, що документ прийнято, реєстрацію зупинено оскільки відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Також позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У зв`язку з цим позивач направив на адресу ГУ ДПС України у Дніпропетровській області пояснення у вигляді повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по заблокованих податкових накладних №1-№10 з вичерпним переліком первинних документів бухгалтерського обліку.

Не зважаючи на надіслані документи відповідачем-1 були прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних у єдиному реєстрі податкових накладних.

Підставою для винесення цих рішень зазначено ненадання платником податку копій документів а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Вирішуючи позовні вимоги по суті, суд виходить з наступного.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 ПК України).

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (пункт 201.10 статті 201 ПК України).

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Станом на дату виникнення спірних правовідносин є чинним Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, яка набрала чинності 01.02.2020 (далі Порядок № 1165). Порядком визначено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Згідно пункту 2 Порядку № 1165:

1) автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації;

2) комісія контролюючого органу - комісія регіонального та центрального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;

3) комісія регіонального рівня - комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь ДПС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС;

4) критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик;

5) ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Порядком № 1165 передбачено здійснення автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків.

Пунктом 4 Порядку № 1165 визначено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3) (абзац другий пункту 5 Порядку № 1165).

Згідно із пунктом 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку № 1165).

Пунктом 10 Порядку № 1165 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно із пунктом 11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (абзац другий пункту 25 Порядку №1165).

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном (пункт 26 Порядку № 1165).

Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) (пункт 44 Порядку № 1165).

Згідно із пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 до Порядку № 1165) відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за № 1245/342216 (далі Порядок № 520) визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня) (пункт 2 Порядку № 520).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3 Порядку № 520).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4 Порядку № 520).

Згідно пункту 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

1) договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

2) договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

3) первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

4) розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

5) документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Відповідно до пункту 6 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , ;Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7 Порядку № 520).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9 Порядку № 520).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку (пункт 10 Порядку № 520).

Згідно пункту 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

1) ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

2) та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

3) та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі - Порядок № 1246), згідно пункту 17 якого у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Згідно пункту 18 Порядку № 1246 на момент прийняття у встановленому порядку рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування щодо таких податкової накладної та/або розрахунку коригування проводяться перевірки, визначені пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого).

За результатами таких перевірок формується квитанція про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, яка надсилається платнику податку разом з відповідним рішенням.

Квитанція про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування, щодо яких прийнято рішення про їх реєстрацію, одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Пунктом 19 Порядку № 1246 визначено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

1) прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

2) набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

3) неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).

Судом встановлено, що оскаржуваними рішеннями відповідач відмовив у реєстрації податкових накладних у зв`язку з ненаданням позивачем: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить із того, що одним із способів здійснення податкового контролю є ведення обліку платників податків та інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів, яке є комплексом заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій (статті 62, 71 ПК України).

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Ризик, відповідно до підпункту 14.1.221 пункту 14.1 статті 14 ПК України це ймовірність недекларування (неповного декларування) платником податків податкових зобов`язань, невиконання платником податків іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.

Процедура зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування впроваджена з метою виконання функції податкового контролю, який здійснюється за діяльністю платників податку в цілому, та з метою перевірки додержання податкового законодавства при реєстрації в ЄРПН певно визначеної податкової накладної / розрахунку коригування.

При цьому, згідно із пунктом 2 Порядку № 1165 ризик порушення норм податкового законодавства це ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником ПДВ виконання свого податкового обов`язку.

Відповідач, зупинивши реєстрацію податкових накладних, запропонував платнику податків надати пояснення та /або копії документів, достатніх для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без визначення переліку документів.

При цьому, перелік таких документів визначений пунктом 5 Порядку № 520.

Позивачем до повідомлення надані контролюючому органу первинні документи на підтвердження зазначених у податкових накладних операціях.

Суд зазначає, що в надісланих позивачу квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної не було зазначено вичерпного переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН.

У постанові Верховного Суду від 20.11.2019 у справі № 826/9457/18 (ЄДРСР 85803891) зазначено, що надаючи правову оцінку прийнятим податковим органом рішенням, суди також повинні з`ясувати, чи містять вони конкретну інформацію щодо причин та підстав для їх прийняття, із зазначенням того, яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, як того вимагає форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН визначена Порядком.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 21.05.2019 у справах № 620/3556/18 (ЄДРСР 81857391), № 815/2791/18 (ЄДРСР 81858145), від 14.05.2019 у справі № 817/1356/18 (ЄДРСР 81727808), від 22.04.2019 у справі № 2040/5445/18 (ЄДРСР 81366622).

Здійснення моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, що складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Аналогічний висновок викладено у постановах Верховного Суду від 18.07.2019 у справі № 1740/2004/18 (ЄДРСР 83105330), від 21.05.2019 у справі № 0940/1240/18 (ЄДРСР 81858144), від 25.10.2019 у справі № 0340/1834/18 (ЄДРСР 85207548), від 12.11.2019 у справі № 816/2183/18 (ЄДРСР 85574619).

Відмовляючи у реєстрації податкової накладної відповідач мав можливість підкреслення первинних документів серед наведених у такому рішенні (у встановленій формі), які були не надані платником податків. Проте, вказані дії відповідачем не вчинені.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії має наслідком визнання його протиправним.

Отже, в даному випадку суд зазначає, що використання податковим органом загального пункту щодо різновидів оцінки за критеріями ризику є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути обізнаним у моделюванні поведінки та таким, що не повідомлений про необхідність надання документів за вичерпним і зрозумілим переліком. Відмовляючи у реєстрації податкових накладних відповідач так і не вказав, які документи не були подані платником податків.

Натомість, суд має зазначити, що надані ТОВ "Рост Ліс" первинні документи не мають жодних дефектів форми, змісту або походження, та в силу ст. ст. 187,198, 201 ПК України, ч.2 ст.9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність підтверджують фактичність виконання укладених правочинів.

Матеріалами справи підтверджено, що підприємство позивача є діюче.

Отже, надані позивачем документи засвідчують факт реального виконання ТОВ Рост Ліс та його контрагентів господарських зобов`язань.

При цьому, ГУ ДПС України у Дніпропетровській області не спростовано встановленої ст.204 ЦК України презумпції правомірності вчинених підприємствами правочинів. Крім того, відповідачем взагалі не досліджувались фактичні обставини щодо змісту та умов угод, зобов`язань сторін за договором та специфіки виробничої діяльності ТОВ Рост Ліс .

Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі.

При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Відповідно до вимог ст. 139 КАС України судові витрати у розмірі 42 040,00 грн. підлягають стягненню з відповідача-1 за рахунок його бюджетних асигнувань на користь позивача.

Керуючись ст. ст. 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 27 травня 2020 року №1587815/40945127, №1587814/40945127, №1587816/40945127; №1587813/40945127, №1587812/40945127.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 28 травня 2020 року №1588302/40945127, №1588304/40945127, №1588306/40945127, №1588305/40945127.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України в Дніпропетровській області від 29 травня 2020 року №1594703/40945127.

Зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні ТОВ "Рост Ліс" № №1, 2, 3, 4, 5 від 04.12.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх надходження.

Зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні ТОВ "Рост Ліс" № №6, 7, 8, 9, 10 від 05.12.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх надходження.

Присудити на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Рост Ліс" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області судові витрати у розмірі 42 040,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя В.М. Олійник

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.11.2020
Оприлюднено31.12.2020
Номер документу93873228
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/10965/20

Ухвала від 16.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 22.04.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 23.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 23.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 01.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Рішення від 23.11.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 08.10.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 15.09.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні