Справа № № 585/5057/18
Номер провадження 1-кс/585/825/20
У Х В А Л А
І М Е Н ЕМ У К Р АЇ Н И
28 грудня 2020 року м.Ромни
Слідчий суддя Роменського міськрайонного суду ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Роменського ВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,-
В С Т А Н О В И В:
22.10.2018УЖКГ Роменськоїміської радипроведено публічнузакупівлю напоточний ремонтавтомобільної дорогипо вул.Горького вм.Ромни назагальну суму6508563,76грн.Переможцем тендерустало ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ,юридична адреса- АДРЕСА_1 )з яким ІНФОРМАЦІЯ_2 уклало договір№ 333від 03.11.2018на ремонтвказаної автомобільноїдороги насуму 6457463.24грн.,який повиненбути виконанийпротягом двохмісяців здати йогоукладення,проте непізніше 31.12.2018.Ремонт автомобільноїдороги повул.Горького вм.Ромни ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 »,завершено,акти прийманнявиконаних будівельнихробіт тадовідки провартість виконанихбудівельних робітта витратиза листопадта грудень2018року підписані.Відповідно довисновку експерта№ 457/1708від 16.11.2020за результатамипроведення судовоїбудівельно-технічноїекспертизи встановленонаступне.Фактично виконаніробот з«Поточного ремонтуавтомобільної дорогипо вул.Горького вРомни» невідповідають актамприймання виконанихбудівельних робіт(формиКБ-2в)до договору№ 333від 03.11.2018,а саме:роботи з«Улаштування покриттівтовщиною 4см ізсумішей асфальтобетоннихгарячих і теплих [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б. марка 1» в обсязі 12 228 м2, зазначені в п. 4. п. 5 Акту № (б/н) за листопад 2018 р. та в п. 1, п. 2 Акту 2/333 за грудень 2018 р. (форми КБ- 2в) - фактично не виконані. Завищення загальної вартості ремонтно-будівельних робіт, включених в Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) до договору № 333 від 03.11.2018, відповідно до встановлених фактично виконаних робіт складає 3 537 448.26 грн. З урахуванням протоколу № 116 від 15.04.2020 «Головної випробувальної лабораторії в будівництві», фактично виконані роботи з «Поточного ремонту автомобільної дороги по вул. Горького в м. Ромни» не відповідають вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, а саме: - роботи з улаштування верхнього шару покриття дорожнього одягу не відповідають вимогам п. 20.8.10 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», п. 5.2.1 та Таблиці 6. п. 4.6. п. 5.3.1 та Таблиці 8 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» та відповідно до п. 21.2 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина її. Будівництво» не підлягають прийманню.
За наданими ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » документами асфальтобетонна суміш, використана під час ремонту дороги по вулю Горького в м. Ромни закуплена у Заготівельно-виробничого приватного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (адреса: АДРЕСА_2 ), за договором №1498 ПТА від 02.07.2018 відповідно до: видаткової накладної № РН-0001701 від 16.11.2018 на асфальтобетонну дрібнозернисту суміш 488 тон; видаткової накладної № РН-0001702 від 16.11.2018 на асфальтобетонну дрібнозернисту суміш 500 тон; видаткової накладної № РН-0001703 від 19.11.2018 на асфальтобетонну дрібнозернисту суміш 484 тон; видаткової накладної № РН-0001704 від 19.11.2018 на асфальтобетонну дрібнозернисту суміш 480 тон. У той же час на відвантажену асфальтобетонну суміш ЗВПП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » були видані паспорти щодо відповідності типу та марки суміші, дати та часу відвантаження, датовані періодом часу по 12.11.2018. Крім того, за отриманими від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТТН перевезення асфальтобетонної суміші від ЗВПП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з с. Велика Димерка у м. Ромни на вул. Горького здійснювалось у період з 08.11.2018 по 12.11.2018 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( АДРЕСА_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ) ( АДРЕСА_4 ), ФОП ОСОБА_4 ( АДРЕСА_5 ); ФОП ОСОБА_5 ( АДРЕСА_6 ), а також ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на замовлення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
За попередньо отриманими даними про перевезення асфальтобетонної суміші у м. Ромни з ФОП ОСОБА_4 та ФОП ОСОБА_5 домовлявся директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_6 .
Встановлено, що під час вказаних робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » використовувались послуги котка дорожнього, надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ( АДРЕСА_7 ). За дані послуги даним підприємством виставлено рахунок-фактуру № СФ-11-0720 від 07.11.2018.
За відомостями наданими ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » бітумна емульсія використана під час ремонту дороги закуплена у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ( АДРЕСА_8 ) Лабораторні дослідження відремонтованого дорожнього покриття по вул. Горького в м. Ромни мали проводитися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ( АДРЕСА_9 ).
У ході досудового розслідування по даному провадженню виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 (адреса: АДРЕСА_10 ), саме, до Відомостей з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування про працевлаштованих осіб (із зазначенням прізвища, ім`я, по-батькові, адреси реєстрації та проживання, посади, іпн, розміру доходу) у страхувальників:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), у період з 01.11.2018 по
31.12.2018та на час виконання ухвали;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), у період з 01.11.2018 по
31.12.2018та на час виконання ухвали;
ЗВПП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) у період з 01.11.2018 по 31.12.2018 та на час виконання ухвали;
ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), у період з 01.11.2018 по 31.12.2018;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), у період з 01.11.2018 по 31.12.2018;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), у період з 01.11.2018 по 31.12.2018;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), у період з 01.11.2018 по 31.12.2018;
ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), у період з
01.11.2018по 31.12.2018;
ФОП ОСОБА_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), у період з 01.11.2018 по
31.12.2018,
а також інформацію щодо місць отримання та розмірів доходів щодо наступних фізичних осіб:
ОСОБА_8 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_10 , у період з 01.11.2018 по час дії ухвали;
ОСОБА_6 , проживаючого за адресою: Сумська область, Конотопський район, с. Соснівка, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_11 , у період з 01.11.2018 по час дії ухвали,
для ознайомлення з ними та можливістю виготовити з них копії, з метою залучення їх в якості речових доказів до матеріалів справи.
Встановлено неможливість без застосованого даного заходу забезпечення кримінального провадження отримати документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Вказані в даному клопотанні документи за запитом від ІНФОРМАЦІЯ_11 отримати не представляється за можливе, оскільки КПК України визначено порядок тимчасового доступу до документів на підставі ухвали слідчого судді, що згідно із п. 6 ч. 2 ст. 131 КПК є заходом забезпечення кримінального провадження.
Вказані документи, не є тими, до яких заборонено доступ згідно зі ст. 161 КПК України. При цьому слід вважати, що інформація, яка міститься в даних документах, відноситься до охоронюваної законом таємниці, оскільки може містити конфіденційну інформацію, в тому числі, таку, що містить персональні дані осіб - працівників вказаних юридичних осіб, що знаходиться в базі персональних даних - реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, доступ до якого наявний у Пенсійному фонді України, та його структурних і територіальних підрозділах, як їх прямого чи опосередкованого володільця.
Враховуючи зміст документів, доступ до яких необхідно отримати, наявні достатні підстави вважати, що ці документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної юридичної особи Пенсійному фонді України, його структурних і територіальних підрозділах; 2) в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Встановлено можливість використання як доказів у даному кримінальному провадженні відомостей про подання вказаними суб`єктами господарювання звітності із зазначенням найманих працівників, що підтвердить чи спростує їх трудові взаємовідносини, витрати на оплату їх праці у певний період часу, що містяться в зазначених документів, які містять охоронювану законом таємницю. Також встановлено неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, оскільки документи подані з аналогічними відомостями до інших органів державної влади, місцевого самоврядування чи ті, які знаходяться у володінні зазначеного суб`єкту господарювання чи третіх осіб можуть відрізнятись від тих, які знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_12 , враховуючи можливість викривлення даних щодо використання найманої праці.
Необхідно вважати, що дані документи, які мають суттєве значення у даному кримінальному провадженні, можуть бути використані як доказ у даному провадженні, знаходяться безпосередньо в ІНФОРМАЦІЯ_12 , його структурних і територіальних підрозділах.
Іншим способом встановити всі обставини кримінального правопорушення не надається за можливе, тому необхідно отримати доступ до документів ІНФОРМАЦІЯ_11 , з можливістю виконати даний тимчасовий доступ в ІНФОРМАЦІЯ_13 за адресою: АДРЕСА_11 .
У судове засідання слідчий СВ Роменського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області ОСОБА_3 не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання без його участі. Клопотання просив задовольнити.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_14 в судове засідання не з`явився.
В силу ч. 4 ст. 107 КПК України вказане клопотання розглядається без застосування технічних засобів фіксування.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя дійшов такого висновку.
З витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань вбачається наявність кримінального провадження №42018201240000159, в рамках якого розглядається вказане клопотання.
Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Клопотання уповноваженої особи, що надійшло до суду, відповідає вимогам КПК України.
Згідно з ч.5, 6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддявважає,що уповноваженоюособою доведено,що документи, якізнаходяться у розпорядженні Пенсійного фонду мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.
Тому необхідно надати тимчасовий доступ до документів вказаних в клопотанні.
З метою повного, всебічного та об`єктивного досудового розслідування, а також встановлення істини у справі, наявності або відсутності складу злочину, суд вважає, що клопотання обґрунтоване і підлягає задоволенню.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 107, 131, 132, 159-166 КПК України, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання старшого слідчого СВ Роменського ВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати дозвіл старшим слідчим СВ Роменського ВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , слідчим СВ Роменського ВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 на тимчасовий доступ до електронних та паперових документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 (адреса: АДРЕСА_10 ), саме, до Відомостей з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування про працевлаштованих осіб (із зазначенням прізвища, ім`я, по-батькові, адреси реєстрації та проживання, посади, іпн, розміру доходу) у страхувальників:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), у період з 01.11.2018 по
31.12.2018та на час виконання ухвали;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), у період з 01.11.2018 по
31.12.2018та на час виконання ухвали;
ЗВПП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) у період з 01.11.2018 по 31.12.2018 та на час виконання ухвали;
ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), у період з 01.11.2018 по 31.12.2018;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), у період з 01.11.2018 по 31.12.2018;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), у період з 01.11.2018 по 31.12.2018;
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), у період з 01.11.2018 по 31.12.2018;
ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), у період з
01.11.2018по 31.12.2018;
ФОП ОСОБА_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), у період з 01.11.2018 по 31.12.2018,
а також інформацію щодо місць отримання та розмірів доходів щодо наступних фізичних осіб:
ОСОБА_8 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_10 , у період з 01.11.2018 по час дії ухвали;
ОСОБА_6 , проживаючого за адресою: Сумська область, Конотопський район, с. Соснівка, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_11 , у період з 01.11.2018 по час дії ухвали, для ознайомлення з ними та можливістю виготовити з них копії, з можливістю виконати даний тимчасовий доступ до документів у ІНФОРМАЦІЯ_13 за адресою: АДРЕСА_11 .
Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення.
У разі невиконання цієї ухвали слідчий має право звернутися з клопотанням про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала не оскаржується.
Виготовлено 2 оригінали ухвали один з яких долучено до матеріалів клопотання, інший вручено слідчому.
СЛІДЧИЙ СУДДЯ ОСОБА_1
Суд | Роменський міськрайонний суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 28.12.2020 |
Оприлюднено | 30.05.2024 |
Номер документу | 93912364 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Роменський міськрайонний суд Сумської області
Шульга В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні