Рішення
від 21.12.2020 по справі 456/1165/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 грудня 2020 року справа №456/1165/18

Львівський окружний адміністративний суд:

в складі головуючої судді - Потабенко В.А.,

за участю секретаря судового засідання - Олійник Л.В.,

за участі:

позивача - ОСОБА_1 ,

представника позивача - Рісної Ю.Б., згідно договору,

представника відповідача - не з`явився,

представника третьої особи - Панилика М.В., згідно договору,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львова за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, за участі третьої особи на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_2 , про визнання протиправними дій, бездіяльності, зобов`язання вчинити дії, -

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 звернувся до Стрийського міськрайонного суду Львівської області з позовом до Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації про скасування рішення конкурсної комісії від 18.12.2017 про продовження контракту ОСОБА_2 на посаді директора Вищого професійного училища №8 м. Стрия та визнання незаконним призначення його на цю посаду Департаментом освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації.

Ухвалою Стрийського міськрайонного суду Львівської області від 30.03.2018 адміністративний позов ОСОБА_1 передано для розгляду до Львівського окружного адміністративного суду.

Ухвалою судді ОСОБА_3 від 21.05.2018 відкрито загальне провадження у справі.

Львівський окружний адміністративний суд ухвалою від 10.07.2018, залишеною без змін постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 28.08.2018, провадження у справі закрив на підставі п.1 ч.1 ст. 238 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), оскільки спір у цій справі не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду ухвалою від 07.11.2018 відкрив провадження у цій справі, а ухвалою від 07.07.2019 передав справу на розгляд Великої Палати Верховного Суду на підставі ч.6 ст. 346 КАС України.

Постановою Великої Палати Верховного Суду від 15.04.2020 ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 10.07.2018 та постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 28.08.2018 скасовано, адміністративну справу № 456/1165/18 за позовом ОСОБА_1 до Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації про скасування рішення конкурсної комісії направлено до суду першої інстанції для продовження розгляду.

18.05.2020 суддею Львівського окружного адміністративного суду Потабенко В.А. позовну заяву прийнято до розгляду.

29.05.2020 ОСОБА_1 звернувся до суду з уточненою позовною заявою, згідно якої просив суд винести рішення, яким визнати незаконними дії конкурсної комісії та Департаменту ОДА про продовження контракту ОСОБА_2 та призначення його на посаду директора ДПЗ «ВПУ № 8 м. Стрия» , скасувати рішення конкурсної комісії від 18.12.2017 та додаткову угоду від 22.12.2017 про продовження контракту ОСОБА_2 , а також визнати неправомірним продовження контракту і скасувати наказ Департаменту ОДА № 03-11/433 від 14.11.2019 про продовження дії контракту з ОСОБА_2 у зв`язку з повторністю порушення.

23.06.2020 судом залучено до участі у даній справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог, на стороні відповідача ОСОБА_2 .

09.09.2020 ОСОБА_1 подано заяву про уточнення позовних вимог, визнання протиправними дій Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, які полягають у продовженні терміну дії контракту за додатковою угодою із ОСОБА_2 , директором Вищого професійного училища № 8 м. Стрий до 25.12.2019 і 25.12.2021, визнання протиправною бездіяльності Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністраціїщодо непроведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Вищого професійного училища № 8 м. Стрий у зв`язку із закінченням строку дії контракту із ОСОБА_2 26.12.2017 і 25.12.2019 та зобов`язання Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації вчинити дій щодо проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Вищого професійного училища № 8 м. Стрий.

Від відповідача 29.09.2020 надійшов відзив на позовну заяву (вх. №49134).

Від позивача 01.10.2020 надійшла відповідь на відзив (вх. №50105).

Представником третьої особи письмових пояснень по суті спору не надано.

При обґрунтуванні позовних вимог позивач зазначив, що рішення щодо продовження контракту з директором ОСОБА_2 , прийняті відповідачем у 2017 та 2019 роках, не містять покликань на жоден нормативно-правовий акт, який би передбачав можливість продовження контракту з керівником державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти без проведення конкурсу на заміщення вакантної посади. При цьому згідно вимог Закону України Про професійну (професійно-технічну) освіту призначення керівника здійснюється виключно за результатами проведеного конкурсу. Аналогічні вимоги містить і Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення посади керівника державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти, що підпорядковані департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, затвердженого наказом Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації від 18.10.2019 № 03-11/409. При цьому зазначає, що листи МОН України від 12.12.2017 № 1/11-13000 та № 1/9-652 від 18.10.2019 не є нормативно-правовими актами, які визначають порядок призначення на роботу керівників ВПУ.

В судовому засіданні позивач та його представник позовні вимоги згідно заяви від 09.09.2020 року підтримали та просили задовольнити повністю.

Представник відповідачав судове засідання не прибула. Свою позицію щодо позову виклала у відзиві на позовну заяву від 29.09.2020 (вх. №49134) та при цьому зазначила, що при вирішенні питання щодо продовження контракту з ОСОБА_2 відповідач керувався наказом Міністерства освіти і науки України від 05.02.2010 № 79 «Про оголошення розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.01.2010 № 106-р» , розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.10.2017 № 831-р «Питання управління державними закладами професійної (професійно-технічної) освіти, підпорядкованими Міністерству освіти і науки» , наказом Міністерства освіти і науки України від 17.07.2019 № 998 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення посади керівника державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти» , листом Міністерства освіти і науки України від 18.10.2019 року № 1/9-652 «Щодо надання інформації» , а також Положенням про порядок проведення конкурсу на заміщення посади керівника державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти, що підпорядковані департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, затвердженим наказом Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації від 18.10.2019 № 03-11/409. З огляду на це, представник відповідача вважає дії Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації правомірними, у зв`язку з цим, просить відмовити у задоволенні позову повністю.

Представник третьої особи у наданих суду поясненнях проти позову заперечив з підстав, викладених у відзиві Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації.

Суд, заслухавши пояснення позивача та його представника, представник третьої особи, дослідивши матеріали справи та надавши їм правову оцінку, дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 працює на посаді викладача професійно-теоретичної підготовки ДНЗ «ВПУ № 8 м. Стрия» .

Наказом Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації від 23.12.2016 № 03-12/332 «Про призначення директора ВПУ № 8 м. Стрия» ОСОБА_2 призначено на посаду директора ВПУ № 8 м. Стрия з 26.12.2016 до 25.12.2017 на умовах контракту та як обраного за конкурсом. Підставою видачі даного наказу слугувало рішення конкурсної комісії від 05.10.2016 та довідка про проходження спеціальної перевірки щодо ОСОБА_2 .

Як вбачається з відомостей від 09.07.2020 № 03-10/1417, наданих Департаментом освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, ОСОБА_2 займав посаду директора Вищого професійного училища № 8 м. Стрия з 18.09.2009 (призначений на посаду з 18.09.2009 до 18.09.2010 на умовах контракту, з наступним продовженням його терміну дії до 01.07.2014, переукладенням контракту до 30.06.2016, з 30.06.2016 призначений тимчасово виконуючим обов`язки директора на час проведення конкурсу на заміщення вакантної посади, призначений на посаду директора з 26.12.2016 до 25.12.2017 на умовах контракту, з наступним продовженням терміну його дії до 25.12.2019 та до 25.12.2021).

Правовою підставою видачі Департаментом освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації наказу від 22.12.2017 № 03-12/324 «Про продовження терміну дії контракту» слугував наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2010 № 79 «Про оголошення розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.01.2010 № 106-р» , а фактичною підставою - рішення конкурсної комісії від 18.12.2017. Даним рішенням конкурсної комісії (питання порядку денного № 12) директору Департаменту освіти і науки облдержадміністрації рекомендовано продовжити термін дії контракту за додатковою угодою із директором ВПУ № 8 м. Стрия ОСОБА_2 терміном на 2 роки.

На підставі даного наказу Департаментом освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації укладено додаткову угоду з ОСОБА_2 від 22.12.2017, якою продовжено термін дії контракту від 26.12.2016 на строк до 25.12.2019.

Правовою підставою видачі Департаментом освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації наказу від 14.11.2019 № 03-11/433 Про продовження терміну дії контракту слугували розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.10.2017 № 831-р Питання управління державними закладами професійної (професійно-технічної) освіти, підпорядкованими Міністерству освіти і науки , наказ Міністерства освіти і науки України від 17.07.2019 № 998 Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення посади керівника державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти , лист Міністерства освіти і науки України від 18.10.2019 № 1/9-652 Щодо надання інформації , а фактичною підставою - контракт від 26.12.2016, заява ОСОБА_2 від 12.11.2019.

На підставі даного наказу Департаментом освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації укладено додаткову угоду з ОСОБА_2 від 14.11.2019, якою продовжено термін дії контракту від 26.12.2016 на строк до 25.12.2021.

Вважаючи протиправними вказані дії відповідача щодо продовження терміну дії контракту з директором ВПУ № 8 м. Стрия без проведення конкурсу, позивач звернувся з даним позовом до суду.

При вирішенні спору, суд застосовує наступні норми права.

Згідно Розпорядження КМУ України від 13.01.2010 № 106-р «Про передачу державних професійно-технічних навчальних закладів у Львівській області» прийнято пропозицію Міністерства освіти і науки та Львівської облдержадміністрації щодо передачі державних професійно-технічних навчальних закладів за переліком згідно з додатком до сфери управління Львівської облдержадміністрації. Як вбачається із Додатку до розпорядження, до переліку державних професійно-технічних навчальних закладів, що передаються до сфери управління Львівської облдержадміністрації, включене Вище професійне училище № 8 (м. Стрий, вул. О. Кобилянської, 4).

Пунктом 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.10.2017 № 831-р «Питання управління державними закладами професійної (професійно-технічної) освіти, підпорядкованими Міністерству освіти і науки» визначено, що до завершення процедури передачі з державної у комунальну власність підпорядкованих Міністерству освіти і науки державних закладів професійної (професійно-технічної) освіти обласним і Київській міській держадміністраціям передати для тимчасового виконання повноваження, серед яких: оголошення та проведення конкурсів на заміщення вакантних посад директорів закладів освіти, фінансування яких здійснюється з обласних бюджетів, бюджету м. Києва; призначення на посаду директорів закладів освіти, фінансування яких здійснюється з обласних бюджетів, бюджету м. Києва, за результатами конкурсів шляхом укладення строкового трудового договору (контракту); звільнення з посади директорів закладів освіти, фінансування яких здійснюється з обласних бюджетів, бюджету м. Києва, у зв`язку із закінченням строку дії строкового трудового договору (контракту), а також достроково відповідно до законодавства.

Згідно ч. 1, 2 ст. 24 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту»керівництво діяльністю державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти здійснює керівник, якого призначає центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти і науки, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані заклади професійної (професійно-технічної) освіти.

Керівник закладу професійної (професійно-технічної) освіти державної форми власності призначається на посаду за результатами конкурсу, який проводиться відповідно Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти і науки, шляхом укладення з ним трудового договору (контракту) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти і науки, міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, яким підпорядковані заклади професійної (професійно-технічної) освіти. Керівник призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства.

У пункті 32 Положення про професійно-технічний навчальний заклад, затвердженого постановою КМУ від 05.08.1998 № 1240, яке діяло до 30.11.2019, передбачено, що керівництво діяльністю державного професійно-технічного навчального закладу здійснює директор, якого призначає МОН, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані професійно-технічні навчальні заклади.

Директор державного професійно-технічного навчального закладу призначається на посаду за результатами конкурсу, який проводиться Радою міністрів Автономної Республіки Крим (обласною, Київською та Севастопольською міською держадміністрацією) в порядку, встановленому МОН, шляхом укладення з ним трудового договору (контракту) МОН, міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, яким підпорядковані професійно-технічні навчальні заклади. Директор призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства.

Відповідно до п. 6.3. Розділу 6 Положення про вище професійне училище та центр професійно-технічної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.06.2000 № 225, директорами державних ВПУ, центру призначаються особи, які мають стаж керівної роботи в професійно-технічному навчальному закладі, з якими за результатами конкурсу укладено трудову угоду (контракт) Міністерством освіти і науки України та іншими центральними органами виконавчої влади, яким підпорядковані ВПУ, Центр. Призначення директора на посаду та звільнення з неї здійснюється відповідно до чинного законодавства України.

Згідно пунктів 1, 3 Порядку проведення конкурсу на заміщення посади керівника державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17 липня 2019 року № 998, цей Порядок визначає процедуру проведення конкурсу на заміщення посади керівника державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти (далі - конкурс). Рішення про проведення конкурсу приймає засновник закладу або уповноважений (уповноважена) ним орган (посадова особа) (далі - уповноважений орган): одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу; в день утворення вакантної посади керівника закладу; упродовж десяти робочих днів з дня визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.

Наказом Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації від 18.10.2019 № 03-11/409 Про порядок проведення конкурсу на заміщення посади керівника закладу професійної (професійно-технічної освіти) затверджено Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення посади керівника державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти, що підпорядковані департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації.

Відповідно до пункту 3 даного Положення рішення про проведення конкурсу приймає департамент освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації (далі - департамент): одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу; в день утворення вакантної посади керівника закладу; упродовж десяти робочих днів з дня визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.

Згідно пункту 12 даного Положення контракт набирає чинності з моменту його підписання і може бути змінений відповідно до чинного законодавства. Контракт може бути укладений на строк до 5 років, але не менше одного року. З особою, яка вперше призначається на посаду директора Закладу, укладається контракт, як правило, строком на 1-2 роки з можливою пролонгацією шляхом підписання додаткових угод на строк до 5-ти років. У разі закінчення строку дії контракту директор Закладу надає звіт за попередній строк роботи, не пізніше як за 2 місяці до закінчення терміну дії контракту.

Також судом враховано, що згідно Статуту Державного навчального закладу «Вище професійне училище № 8 м.Стрия» (нова редакція) (Ідентифікаційний код 02545761), затвердженого 30.12.2016 директором Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації ОСОБА_4 , копія якого представлена відповідачем, керівництво діяльністю ВПУ здійснює директор, який призначається на посаду за результатами конкурсу шляхом укладання з ним контракту департаментом освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації у відповідності із законодавством України. Призначення директора на посаду та звільнення з неї здійснюється відповідно до законодавства України (пункт 5.2. Статуту).

Аналізуючи вищенаведені норми законодавства, суд зазначає, що призначення керівника закладу професійно-технічної освіти здійснюється за результатами проведеного конкурсу, а згідно Положення відповідача від 18.10.2019 № 03-11/409 пролонгація контракту шляхом підписання додаткових угод на строк до 5-ти років можлива лише з особами, які вперше призначені на посаду директора Закладу.

Щодо листів Міністерства освіти і науки України № 1/9-652 від 18.10.2019 та № 1/11-13000 від 12.12.2017, то суд зазначає про те, що вказані листи не є нормативно-правовими актами, лист МОН України від 12.12.2017 № 1/11-13000 відповідачем не представлено, незважаючи на те, що цей лист витребовувався судом.

Більше того, згідно листа № 1/9-652 від 18.10.2019 МОН України вказує на те, що у разі завершення терміну дії контракту, уповноважений орган повинен прийняти рішення щодо продовження трудових відносин з директором (на підставі додаткової угоди або нового контракту) або звільнити директора. При цьому, відповідач, керуючись даним листом, зобов`язаний діяти відповідно до вимог чинного законодавства.

Судом також враховано, що відповідачем при продовженні терміну дії контракту з ОСОБА_2 не дотримано вимог пункту 5.5. контракту від 26.12.2016, згідно яких за два місяці до закінчення терміну дії контракту він може бути за угодою сторін продовжений або укладений на новий чи інший термін. Ні у 2017 ні у 2019 сторонами не дотримано термінів продовження строку дії контракту. Зокрема, у 2017 році наказ «Про продовження терміну дії контракту»№ 03-12/324 прийнято 22.12.2017, в цей же день укладена додаткова угода (строк дії контракту - до 25.12.2017 ), а у 2019 році наказ «Про продовження терміну дії контракту» № 03-11/433 прийнято 14.11.2019, в цей же день укладена додаткова угода (строк дії контракту - до 25.12.2019).

Таким чином, суд дійшов висновку, що відповідачем протиправно було продовжено термін дії контракту від 26.12.2016 за додатковими угодами із ОСОБА_2 до 25 грудня 2019 року і 25 грудня 2021 року.

Як стверджує позивач, непризначення та непроведення відповідачем конкурсів на заміщення вакантної посади директора Вищого професійного училища № 8 м. Стрия у грудні 2017 р. та грудні 2019 р. порушує його право обирати керівника (право члена трудового колективу вносити пропозиції щодо кандидатури на посаду директора) та право бути обраним на посаду керівника Вищого професійного училища № 8 м. Стрия.

Зважаючи на протиправність дій відповідача щодо непризначення та непроведення конкурсів на заміщення вакантної посади директора Вищого професійного училища № 8 м. Стрия, на думку суду, позивачем обрано ефективний спосіб захисту шляхом заявлення позовної вимоги про зобов`язання відповідача провести конкурс на заміщення вакантної посади директора Вищого професійного училища № 8 м. Стрия.

Частиною 1 ст. 6 КАС встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Відповідно до ч.2 ст. 9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до КАС України, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з п.4 ч.2 ст. 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Частиною 4 ст. 245 КАС України передбачено, що у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.. 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст.. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З огляду на таке, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не підтвердив правомірності оскаржуваних дій, в той час як позивачем позовні вимоги підтвердженні належними та допустимими доказами.

Порушене право позивача підлягає захисту шляхом визнання протиправними дій Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, які полягають у продовженні терміну дії контракту за додатковою угодою із ОСОБА_2 , директором Вищого професійного училища № 8 м. Стрий до 25.12.2019 і 25.12.2021, визнання протиправною бездіяльності Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністраціїщодо непроведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Вищого професійного училища № 8 м. Стрий у зв`язку із закінченням строку дії контракту із ОСОБА_2 26.12.2017 і 25.12.2019 та зобов`язання вчинити дій щодо проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Вищого професійного училища № 8 м. Стрий.

Відтак, позов слід задовольнити повністю.

Щодо судового збору, суд зазначає, що оскільки суд дійшов висновку про повне задоволення позову, за правилами, визначеними ст. 139 КАС України, судові витрати позивача у вигляді судового збору компенсуються за рахунок відповідача.

Керуючись ст.ст. 2, 19-20, 22, 26-26, 73-77, 139, 244-246, 250, 255, 295 КАС України суд,-

В И Р І Ш И В :

позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації щодо продовження терміну дії контракту за додатковою угодою із ОСОБА_2 , директором Вищого професійного училища № 8 м. Стрия, до 25.12.2019.

Визнати протиправними дії Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації щодо продовження терміну дії контракту за додатковою угодою із ОСОБА_2 , директором Вищого професійного училища № 8 м. Стрия, до 25.12.2021.

Визнати протиправною бездіяльність Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації щодо непроведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Вищого професійного училища № 8 м. Стрия у зв`язку із закінченням строку дії контракту із ОСОБА_2 26.12.2017 та 25.12.2019.

Зобов`язати Департамент освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації провести конкурс на заміщення вакантної посади директора Вищого професійного училища № 8 м. Стрия.

Стягнути з Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38557639, місцезнаходження: 79008, м. Львів, вул. Просвіти, буд. 4а) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) 1681 (одну тисячу шістсот вісімдесят одну) гривню 60 коп. судових витрат у вигляді судового збору.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня складення його повного тексту. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який постановив рішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 30.12.2020

Суддя Потабенко В.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2020
Оприлюднено04.01.2021
Номер документу93924420
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —456/1165/18

Постанова від 01.07.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Постанова від 01.07.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 01.06.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 01.06.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 11.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 27.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Рішення від 21.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 18.05.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Окрема думка від 15.04.2020

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Гудима Дмитро Анатолійович

Ухвала від 15.04.2020

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Прокопенко Олександр Борисович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні