Ухвала
від 18.01.2021 по справі 600/1745/20-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про витребування доказів

18 січня 2021 р. м. Чернівці Справа № 600/1745/20

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брезіної Т.М., розглянувши в порядку письмового провадження питання про витребування додаткових доказів в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області про визнання протиправними, скасування наказів та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

В поданому до суду адміністративному позові, з урахуванням ухвали суду про повернення позовної заяви в частині позовних вимог, позивач просить суд прийняти рішення, яким:

- визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області №24-2299/14-20-СГ від 11.08.2020 р.;

- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області затвердити погоджений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель державної власності сільськогосподарського призначення з подальшою передачею у власність ОСОБА_1 земельної ділянки з кадастровим номером 7323086300:02:005:0044 площею 1,4815 га для ведення особистого селянського господарства на території Магальської сільської ради за межами с. Рідківці, Новоселицького району Чернівецької області.

Згідно з положеннями ст. ст. 72, 73, 77 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються на підставі письмових, речових і електронних доказів, висновків експертів; показань свідків. Докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ч. 3 ст. 80 КАС України про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу.

Під час дослідження матеріалів справи судом встановлено необхідність вирішення питання про витребування додаткових доказів в адміністративній справі.

Суд вважає за можливе та доцільне розглянути питання про витребування додаткових доказів в адміністративній справі в порядку письмового провадження, що відповідає вимогам п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України.

Абзацом 4 розпорядження КМУ від 31.01.2018 р. 60-р, чинного на момент виникнення спірних правовідносин, Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру починаючи з 01.02.2018 р. доручається забезпечити здійснення до передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності під час передачі в користування (виключно шляхом проведення аукціонів) або у власність за погодженням з об`єднаними територіальними громадами (шляхом прийняття відповідною радою рішення згідно із статтею 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Відповідно до пп.2.3 п.2 рішення колегії Держземагентства України № 2/1 від 14.10.2014, затвердженого наказом Держземагенства від 15.10.2014 №328, під час розгляду клопотань про надання дозволів на розроблення документації із землеустрою щодо земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної форми власності надсилати органам місцевого самоврядування (сільським, селищним, міським радам) за місцем розташування земельної ділянки запити про висловлення позиції щодо можливості надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, на підставі якої зазначені земельні ділянки можуть бути передані у власність або користування.

Відповідний орган місцевого самоврядування протягом десяти календарних днів розглядає запит Головного управління з доданими до нього копіями клопотань і графічних матеріалів та висловлює позицію щодо можливості надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, на підставі якої зазначені земельні ділянки можуть бути передані у власність або користування.

Крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2020 р. № 1113 визнано таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 31 січня 2018 р. № 60 «Питання передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об`єднаних територіальних громад» . Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру забезпечити: 1) прискорення проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності; 2) передачу з 17 листопада 2020 р. земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність відповідно до статті 117 Земельного кодексу України; 3) передачу у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, включених до переліків земельних ділянок, права на які виставляються на земельні торги, після оприлюднення результатів земельних торгів та укладення договорів оренди (емфітевзису) таких земельних ділянок відповідно до статті 117 Земельного кодексу України; 4) передачу у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, щодо яких надано дозволи на розроблення документації із землеустрою, у разі, коли до 15 грудня 2020 р. документацію із землеустрою не подано на затвердження до територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру відповідно до статті 117 Земельного кодексу України; 5) у разі відмови органів місцевого самоврядування від підписання акта приймання-передачі земельних ділянок, зазначених у підпункті 1 цього пункту, вжиття заходів до включення відповідних земельних ділянок до переліку земельних ділянок, права на які виставляються на земельні торги з урахуванням вимог Земельного кодексу України.

Так, суд дійшов висновку, що для встановлення обставин, які стали підставами для прийняття наказу Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області №24-2299/14-20-СГ від 11.08.2020 р. про відмову у затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки, розташованої за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області, розмір якої становить 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства та наданні цієї земельної ділянки у власність, у зв`язку із невідповідністю положень ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування , необхідні докази, які знаходяться у Головному управлінні Держгеокадастру у Чернівецькій області та Магальській сільській раді, а саме:

- докази щодо надсилання, відповідно до статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні та розпорядження КМУ від 31 січня 2018 року №60-р, запитів Головним управлінням Держгеокадастру у Чернівецькій області до Магальської сільської ради, та прийняття відповідних рішень за результатами розгляду вказаних запитів, щодо можливості надання дозволу на розроблення (в тому числі і затвердження) документації із землеустрою ОСОБА_1 на земельну ділянку, розташованої за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області, розмір якої становить 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044;

- докази розгляду у Магальській сільській раді питання щодо затвердження проекту із землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки, розташованої за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області, розмір якої становить 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства;

- докази передачі у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, розташованих на території Магальської сільської ради, в тому числі земельної ділянки площею 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044;

Таким чином, судом встановлено, що для прийняття повного, всебічного та об`єктивного рішення необхідно дослідити усі докази, що стали підставою для прийняття наказу Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області №24-2299/14-20-СГ від 11.08.2020 року. У зв`язку із вказаним, суд дійшов висновку про необхідність витребування додаткових доказів по справі з ініціативи суду.

Докази надаються суду в оригіналі, у випадку направлення копій відповідні докази мають бути посвідчені належним чином.

На підставі наведеного та керуючись статтями 4, 72-80, 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Витребувати з Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області та Магальської сільської ради наступні докази:

- докази надсилання, відповідно до статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні та розпорядження КМУ від 31 січня 2018 року №60-р, запитів Головним управлінням Держгеокадастру у Чернівецькій області до Магальської сільської ради, та прийняття відповідних рішень за результатами розгляду вказаних запитів, щодо можливості надання дозволу на розроблення (в тому числі і затвердження) документації із землеустрою ОСОБА_1 на земельну ділянку, розташованої за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області, розмір якої становить 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044;

- докази розгляду у Магальській сільській раді питання про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки, розташованої за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області, розмір якої становить 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства;

- докази передачі у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, розташованих на території Магальської сільської ради, в тому числі земельної ділянки площею 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044.

2. Витребувані докази надати суду протягом десяти днів з моменту одержання копії даної ухвали.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя Т.М. Брезіна

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2021
Оприлюднено20.01.2021
Номер документу94234149
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —600/1745/20-а

Рішення від 22.02.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 12.10.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні