Рішення
від 22.02.2021 по справі 600/1745/20-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 лютого 2021 р. м. Чернівці Справа № 600/1745/20

Cуддя Чернівецького окружного адміністративного суду Брезіна Т.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області про визнання протиправним, скасування наказу та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Описова частина

Короткий виклад позиції позивача та заперечень відповідача

В поданому до суду адміністративному позові, з урахуванням ухвали суду про повернення позовної заяви в частині позовних вимог, позивач просить суд прийняти рішення, яким:

- визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області №24-2299/14-20-СГ від 11.08.2020 р.;

- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області затвердити погоджений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель державної власності сільськогосподарського призначення з подальшою передачею у власність ОСОБА_1 земельної ділянки з кадастровим номером 7323086300:02:005:0044 площею 1,4815 га для ведення особистого селянського господарства на території Магальської сільської ради за межами с. Рідківці, Новоселицького району Чернівецької області.

В обґрунтуванні позовних вимог, зазначених у позові позивач зазначає про безпідставність оскаржуваного наказу Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області №24-2299/14-20-СГ від 11.08.2020 р. про відмову в затверджені проекту землеустрою на підставі ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування та вказує на обов`язок Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області затвердити погоджений проект землеустрою.

У відзиві на позов Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області зазначає, що не погоджується із заявленими вимогами та вказує на правомірність прийнятого наказу №24-2299/14-20-СГ від 11.08.2020 р. про відмову в затверджені проекту землеустрою на підставі ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування , яка визначає виключну компетенцію сільських, селищних, міських рад. Крім того, відповідач заперечує проти задоволення позовних вимог зобов`язального характеру та стверджує, що дії із затвердження проекту землеустрою відносяться до дискреційних повноважень Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області.

Рух справи у суді

Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду від 12.10.2020 р. позовну заяву залишено без руху.

23.10.2020 р. судом прийнято ухвалу про повернення позовної заяви, в частині позовних вимог.

Ухвалою суду від 23.10.2020 р. відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без призначення судового засідання та без виклику учасників справи.

Ухвалою суду від 18.01.2021 р. витребувано з Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області та Магальської сільської ради додаткові докази.

02.02.2021 р. та 10.02.2021 р. до суду надійшли витребувані докази.

Фактичні обставини справи, встановлені судом

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області від 15.01.2020 р. №24-132/14-20-сг надано позивачу дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки, розташованої за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області, розмір якої становить 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства (а.с. 11).

30.01.2020 р. ТзОВ "Глобус КО" розроблено технічну документацію із землеустрою (проект землеустрою) щодо відведення земельної ділянки у власність площею 11,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства на території Магальської сільської ради, за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області. (а.с. 7-19).

Згідно висновку експерта державної експертизи Каленської Л.С. від 14.02.2020 р. №1842/82-18 погоджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства на території Магальської сільської ради, за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області. (а.с. 19).

25.06.2020 р. позивач звернулась до Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області із заявою про затвердження погоджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства на території Магальської сільської ради, за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області. (а.с. 48-51).

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області від 11.08.2020 р. №24-2299/14-20-СГ відмовлено позивачу у затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки, розташованої за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області, розмір якої становить 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства та наданні цієї земельної ділянки у власність , у зв`язку із невідповідністю до положень ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування . (а.с. 6, 51).

До матеріалів справи додано лист Магальської сільської ради від 10.02.2021 р. №191, в якому повідомляється, що від Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області не надходило запитів про надання позиції Магальської сільської ради щодо можливості надання дозволу ОСОБА_1 на розроблення проекту землеустрою, на погодження документації із землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки, розташованої за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області, розмір якої становить 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства. Магальською сільською радою не розглядалось питання стосовно затвердження документації із землеустрою ОСОБА_1 . Крім того, в листі вказано, що земельна ділянка площею 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044 не була передана у комунальну власність Магальської сільської ради. (а.с. 71).

Мотивувальна частина

Згідно положень ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд перевіряє дотримання вказаних критеріїв суб`єктом владних повноважень при прийнятті оскаржуваного рішення, вчиненні дій чи допущенні бездіяльності.

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Згідно з п."а" ч. 3 ст. 22 Земельного кодексу України землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.

Відповідно до ч. 6 ст. 118 Земельного кодексу України громадяни зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Згідно з ч. 8 ст. 118 Земельного кодексу України проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 9 ст. 118 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Згідно з нормами ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 186-1 Земельного кодексу України проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності (крім земельних ділянок зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи) підлягає обов`язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно з ч. 5 ст. 186-1 Земельного кодексу України органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов`язані протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проекту безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері.

Відповідно до ч. 6 та ст. 186-1 Земельного кодексу України підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.

У разі якщо проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки підлягає обов`язковій державній експертизі землевпорядної документації, погоджений проект подається замовником або розробником до центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, або його територіального органу для здійснення такої експертизи.

Згідно з ч. 7 ст. 186-1 Земельного кодексу України органам, зазначеним у частинах першій - третій цієї статті, при погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки забороняється вимагати:

- додаткові матеріали та документи, не включені до проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки відповідно до статті 50 Закону України "Про землеустрій";

- надання погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки будь-якими іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;

- проведення будь-яких обстежень, експертиз та робіт.

Кожен орган здійснює розгляд та погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки самостійно та незалежно від погодження проекту іншими органами, зазначеними у частинах першій - третій цієї статті, у визначений законом строк.

Згідно з ч. 1 п. "г" ст. 25 Закону України "Про землеустрій" документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації. Видом документації із землеустрою, зокрема, є проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Відповідно до абз. 1, 2 ст. 50 Закону України "Про землеустрій" проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок. Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України.

Абзацом 4 розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.01.2018 р. 60-р, чинного на момент виникнення спірних правовідносин, Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру починаючи з 01.02.2018 р. доручається забезпечити здійснення до передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності під час передачі в користування (виключно шляхом проведення аукціонів) або у власність за погодженням з об`єднаними територіальними громадами (шляхом прийняття відповідною радою рішення згідно із статтею 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Відповідно до пп.2.3 п.2 рішення колегії Держземагентства України № 2/1 від 14.10.2014, затвердженого наказом Держземагенства від 15.10.2014 р. №328, під час розгляду клопотань про надання дозволів на розроблення документації із землеустрою щодо земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної форми власності надсилати органам місцевого самоврядування (сільським, селищним, міським радам) за місцем розташування земельної ділянки запити про висловлення позиції щодо можливості надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, на підставі якої зазначені земельні ділянки можуть бути передані у власність або користування.

Відповідний орган місцевого самоврядування протягом десяти календарних днів розглядає запит Головного управління з доданими до нього копіями клопотань і графічних матеріалів та висловлює позицію щодо можливості надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, на підставі якої зазначені земельні ділянки можуть бути передані у власність або користування.

На підставі аналізу вказаних норм права, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про протиправність відмови Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області, викладену наказі Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області №24-2299/14-20-СГ від 11.08.2020 р., про відмову в затверджені проекту землеустрою на підставі ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування .

Згідно з ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання, зокрема, вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Зі змісту пояснень відповідача, судом встановлено, що підставою для прийняття оскаржуваного наказу стали висновки відповідача про те, що вирішення питання щодо відведення у власність земельної ділянки, розташованої за межами с. Рідківці, Магальської сільської ради, Новоселицького району Чернівецької області, 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044, відноситься до компетенції Магальської сільської ради.

Однак на підставі досліджених доказів та аналізу норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд визнає помилковими вказані твердження відповідача про те, що вирішення питання щодо відведення у власність спірної земельної ділянки не відноситься до його компетенції, з огляду на наступне.

В листі Магальської сільської ради від 10.02.2021 р. №191 повідомлялось, що Магальською сільською радою не розглядалось питання стосовно затвердження документації із землеустрою ОСОБА_1 . Крім того, в листі вказано, що земельна ділянка площею 1,4815 га, кадастровий номер 7323086300:02:005:0044 не була передана у комунальну власність Магальської сільської ради, також від Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області не надходило запитів про надання позиції Магальської сільської ради щодо можливості надання дозволу ОСОБА_1 на розроблення проекту землеустрою, на погодження документації із землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки.

Перелік законних підстав для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є вичерпним і розширеному тлумаченню не підлягає. Підстава для відмови, яка була зазначена відповідачем, нормами Земельного кодексу України не передбачена. При цьому, у спірних правовідносинах повноваження відповідача дозволяють Головному управлінню Держгеокадастру у Чернівецькій області самостійно вирішити питання щодо надання земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, у власність або у користування для всіх потреб.

Відповідно до висновку експерта державних експертиз про розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від 14.02.2020 р. №1848/82-20 зазначено про відповідність проекту вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам, а підсумкова оцінка проекту землеустрою: "погоджується".

З вказаних підстав суд приходить до висновку, що Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області неправомірно відмовило у задоволенні заяви ОСОБА_1 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

Висновки за результатами розгляду справи

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Згідно з ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач не довів належними засобами доказування правомірність наказу №24-2299/14-20-СГ від 11.08.2020 р., який підлягає скасуванню.

Щодо позову в частині позовних вимог про зобов`язання Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області затвердити погоджений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель державної власності сільськогосподарського призначення з подальшою передачею у власність ОСОБА_1 земельної ділянки з кадастровим номером 7323086300:02:005:0044 площею 1,4815 га для ведення особистого селянського господарства на території Магальської сіслької ради за межами с. Рідківці, Новоселицького району Чернівецької області, суд зазначає наступне.

Статтею 55 Конституції України закріплено фундаментальний принцип судового захисту всіх порушених прав людини і громадянина. Так, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Згідно з ч. 1 ст. 5 КАС України, зокрема, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій.

Відповідно до ч. 1 ст. 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема у спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Таким чином, здійснюючи передбачене ст. 55 Конституції України право на судовий захист, звертаючись до суду, особа вказує в позові власне суб`єктивне уявлення про порушене право чи охоронюваний інтерес та спосіб його захисту. Вирішуючи спір, суд зобов`язаний надати об`єктивну оцінку наявності порушеного права чи інтересу на момент звернення до суду, а також визначити, чи відповідає обраний позивачем спосіб захисту порушеного права тим, що передбачені законодавством, та чи забезпечить такий спосіб захисту відновлення порушеного права позивача.

Судом встановлено, що під час прийняття оскаржуваної відмови Головним управління Держгеокадастру у Чернівецькій області не дотримано вимог чинного законодавства. Обов`язок відповідача щодо надання або надіслання рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері, закріплено ч. 5 ст. 186-1 Земельного кодексу України та належить до повноважень відповідача.

Згідно з абз. 2 ч. 4 ст. 245 КАС України у випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Таким чином, належним способом захисту порушеного права позивача буде зобов`язання Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області повторно розглянути заяву про затвердження погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель державної власності сільськогосподарського призначення з подальшою передачею у власність ОСОБА_1 земельної ділянки з кадастровим номером 7323086300:02:005:0044 площею 1,4815 га для ведення особистого селянського господарства на території Магальської сіслької ради за межами с. Рідківці, Новоселицького району Чернівецької області, та прийняти законне і вмотивоване рішення, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у даному рішенні.

Судові витрати

Частинами 1 та 3 ст. 139 КАС України передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Таким чином, на користь позивача підлягають стягненню понесені судові витрати, пропорційно до розміру задоволених позовних вимог, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 6, 9, 14, 72, 73, 77, 90, 241, 250, КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольнити частково.

2. Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області №24-2299/14-20-СГ від 11.08.2020 року.

3. Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області повторно розглянути заяву про затвердження погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель державної власності сільськогосподарського призначення з подальшою передачею у власність ОСОБА_1 земельної ділянки з кадастровим номером 7323086300:02:005:0044 площею 1,4815 га для ведення особистого селянського господарства на території Магальської сіслької ради за межами с. Рідківці, Новоселицького району Чернівецької області, та прийняти законне і вмотивоване рішення, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у даному рішенні.

4. В решті позову відмовити.

5. Стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір, пропорційно від задоволених позовних вимог, в сумі 420,50 грн згідно квитанції №51164142 від 26.08.2020 року.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Найменування сторін:

позивач: ОСОБА_1 (с. Рідківці, Новоселицький район, Чернівецька область, 60312, РНОКПП НОМЕР_1 ) ;

відповідач: Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області (вул. Героїв Майдану, 194-А, м. Чернівці, 58013, код ЄДРПОУ 39909396).

Суддя Т.М. Брезіна

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.02.2021
Оприлюднено25.02.2021
Номер документу95073615
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —600/1745/20-а

Рішення від 22.02.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 12.10.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні