Постанова
від 13.01.2021 по справі 520/5207/2020
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 січня 2021 р.Справа № 520/5207/2020 Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Бегунца А.О.,

Суддів: Рєзнікової С.С. , Мельнікової Л.В. ,

за участю секретаря судового засідання Машури Г.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Харківській області на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 04.08.2020 року, головуючий суддя І інстанції: Волошин Д.А., майдан Свободи, 6, м. Харків, 61022, повний текст складено 12.08.20 року по справі № 520/5207/2020

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ"

до Державної податкової служби України , Головного управління ДПС у Харківській області

про скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Харківській області, в якому просив суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: № 1219342/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 16.05.2019 на суму 684000,00 грн.; № 1219343/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 22.05.2019 на суму 517482,00 грн.; № 1219344/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 22.05.2019 на суму 195854,16 грн.; № 1219339/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 22.05.2019 на суму 264000,00 грн.; № 1219340/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 23.05.2019 на суму 244519,20 грн.; № 1219341/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 23.05.2019 на суму 676262,40 грн.; № 1313257/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 20.06.2019 на суму 117852,00 грн.; № 1313249/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 21.06.2019 на суму 709358,88 грн.; № 1313256/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 21.06.2019 на суму 842834,40 грн.; № 1313250/35247622 віл 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 21.06.2019 на суму 536182,80 грн.; № 1313261/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 21.06.2019 на суму 592374,00 грн.; № 1313258/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 21.06.2019 на суму 427173,60 грн.; № 1313252/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 21.06.2019 на суму 397501,20 грн.; № 1313253/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 21.06.2019 на суму 464510,40 грн.; № 1313255/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 21.06.2019 на суму 1273862,40 грн.; № 1313254/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 25.06.2019 на суму 661358,88 грн.; № 1313259/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 23.07.2019 на суму 58356,00 грн.; № 1313251/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 25.07.2019 на суму 798000,00 грн.; № 1313260/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 25.07.2019 на суму 252914,40 грн;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну № 1 від 16.05.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 14.06.2019; податкову накладну № 2 від 22.05.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня. коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 14.06.2019; податкову накладну № 3 від 22.05.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 14.06.2019; податкову накладну № 4 від 22.05.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 14.06.2019; податкову накладну № 5 від 23.05.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 14.06.2019; податкову накладну № 6 від 23.04.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 14.06.2019; податкову накладну № 1 від 20.06.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 12.07.2019; податкову накладну № 2 від 21.06.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 12.07.2019; податкову накладну № 3 від 21.06.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 12.07.2019; податкову накладну № 4 від 21.06.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 12.07.2019; податкову накладну № 5 від 21.06.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 12.07.2019; податкову накладну № 6 від 21.06.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 12.07.2019; податкову накладну № 7 від 21.06.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 12.07.2019; податкову накладну № 8 від 21.06.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 12.07.2019; податкову накладну № 9 від 21.06.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 12.07.2019; податкову накладну № 10 від 25.06.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 12.07.2019; податкову накладну № 1 від 23.07.2019 р. та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 15.08.2019; податкову накладну № 2 від 25.07.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 15.08.2019; податкову накладну № 3 від 25.07.2019 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 35247622), а саме 15.08.2019 р.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, що не погоджується з рішеннями комісії Державної податкової служби України про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивач вважає, що Державною податковою службою України неправомірно відмовлено в реєстрації податкових накладних, оскільки ним надано всі необхідні документи для розблокування реєстрації податкових накладних, реєстрація яких відповідачем зупинена. Таким чином, позивач вважає, що оскаржувані рішення є неправомірними, необґрунтованими, безпідставними через відсутність доказів порушення підприємством податкового законодавства, у зв`язку з чим, просить зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні датою фактичного подання на реєстрацію.

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 04.08.2020 позовні вимоги задоволено.

Визнано протиправними та скасовано рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: № 1219342/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 16.05.2019, № 1219343/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 22.05.2019, № 1219344/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 22.05.2019, № 1219339/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 22.05.2019, № 1219340/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 23.05.2019, № 1219341/35247622 від 11.07.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 23.05.2019, № 1313257/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 20.06.2019, № 1313249/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 21.06.2019, № 1313256/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 21.06.2019, № 1313250/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 21.06.2019, № 1313261/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 21.06.2019, № 1313258/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 21.06.2019, № 1313252/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 21.06.2019, № 1313253/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 21.06.2019, № 1313255/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 21.06.2019, № 1313254/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 25.06.2019, № 1313259/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 23.07.2019, № 1313251/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 25.07.2019, № 1313260/35247622 від 23.10.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 25.07.2019.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкові накладні № 1 від 16.05.2019, № 2 від 22.05.2019, № 3 від 22.05.2019, № 4 від 22.05.2019, № 5 від 23.05.2019, № 6 від 23.04.2019 датою їх подання на реєстрацію - 14.06.2019; податкові накладні № 1 від 20.06.2019, № 2 від 21.06.2019, № 3 від 21.06.2019, № 4 від 21.06.2019, № 5 від 21.06.2019, № 6 від 21.06.2019, № 7 від 21.06.2019, № 8 від 21.06.2019, № 9 від 21.06.2019, № 10 від 25.06.2019 датою їх подання на реєстрацію - 12.07.2019, податкові накладні № 1 від 23.07.2019, № 2 від 25.07.2019, № 3 від 25.07.2019 датою їх подання на реєстрацію - 15.08.2019.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області суму сплаченого судового збору у розмірі 39938,00 грн.

Не погодившись з вказаним рішенням, відповідачем ГУ ДПС подано апеляційну скаргу, в якій, вказуючи на порушення норм права та невідповідність висновків суду першої інстанції обставинам справи, просить рішення Харківського окружного адміністративного суду від 04.08.2020 скасувати та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог ТОВ "ТПК "АРС-ІНВЕСТ" відмовити.

В обґрунтування апеляційної скарги відповідач зазначає, що позивач не надав на розгляд комісії докази транспортування, навартаження/розвантаження, документи складського обліку, банківські виписки. З наданих позивачем документів не можливо підтвердити придбання ТМЦ, що є підставою для відмови у розблокуванні податкової накладної.

Відповідно до відзиву на апеляційну скаргу, позивач зазначає, що відповідач в апеляційній скарзі формально вказав, що не згоден з рішенням суду першої інстанції, без спростування фактів встановлених в судових засіданнях і викладених в оскаржуваному рішенні. Позивач зазначає, що матеріали справи містять докази (документи, пояснення), які в своїй сукупності підтверджують законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції.

Відповідно до положень ч. 4 ст. 229 Кодексу адміністративного судочинства України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено наявними в матеріалах справи доказами, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ", код ЄДРПОУ 35247622 є юридичною особою, з основним видом діяльності - ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення, код КВЕД 33.12.

Комісією Головного управління ДФС у Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації були прийняті рішення № 1219342/35247622 від 11.07.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 1 від 16.05.2019, № 1219343/35247622 від 11.07.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 2 від 22.05.2019, № 1219344/35247622 від 11.07.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 3 від 22.05.2019, № 1219339/35247622 від 11.07.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 4 від 22.05.2019, № 1219340/35247622 від 11.07.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 5 від 23.05.2019, № 1219341/35247622 від 11.07.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 6 від 23.05.2019, № 1313257/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 1 від 20.06.2019, № 1313249/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 2 від 21.06.2019, № 1313256/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 3 від 21.06.2019, № 1313250/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 4 від 21.06.2019, № 1313261/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 5 від 21.06.2019, № 1313258/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 6 від 21.06.2019, № 1313252/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 7 від 21.06.2019, № 1313253/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 8 від 21.06.2019, № 1313255/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 9 від 21.06.2019, № 1313254/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 10 від 25.06.2019, № 1313259/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 1 від 23.07.2019, № 1313251/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 2 від 25.07.2019, № 1313260/35247622 від 23.10.2019, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 3 від 25.07.2019.

Не погодившись з вказаними рішеннями, позивач оскаржив їх до суду.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з їх обґрунтованості.

Колегія суддів погоджується з вказаним висновком суду першої інстанції, враховуючи наступне.

Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Матеріалами справи встановлено, що ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" виписані податкові накладні: № 1 від 16.05.2019 на суму 684000 грн., № 2 від 22.05.2019 на суму 517482 грн., № 3 від 22.05.2019 на суму 195854,16 грн., № 4 від 22.05.2019 на суму 264000грн., № 5 від 23.05.2019 на суму 244519,20 грн., № 6 від 23.05.2019 на суму 676262,40 грн., № 1 від 20.06.2019 на суму 117852 грн., № 2 від 21.06.2019 на суму 709358,88 грн., № 3 від 21.06.2019 на суму 842834,40 грн., № 4 від 21.06.2019 на суму 536182,80 грн., № 5 від 21.06.2019 на суму 592374 грн., № 6 від 21.06.2019 на суму 427173,60 грн., № 7 від 21.06.2019 на суму 397501,20 грн., № 8 від 21.06.2019 на суму 464510,40 грн., № 9 від 21.06.2019 на суму 1273862,40 грн., № 10 від 25.06.2019 на суму 661358,88 грн., № 1 від 23.07.2019 на суму 58356 грн., № 2 від 25.07.2019 на суму 798000 грн., № 3 від 25.07.2019 на суму 252914,40 грн., які виписані за правилами першої події (за фактом складання актів виконаних робіт) та які були внесені до Єдиного реєстру податкових накладних для їх подальшої реєстрації та сплати ПДВ.

Проте, позивачем отримано від Головного управління ДФС у Харківській області квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, в яких запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначає Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010.

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" № 1246 від 29.12.2010, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 (чинної на час виникнення спірних правовідносин) затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з пунктом 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Відповідно до пункту 15 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Пунктом 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Таким чином, законодавець визначив два етапи реєстрації податкових накладних: перший це зупинення реєстрації податкової накладної який є проміжним перед прийняттями рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та другий, це сам етап прийняття рішення податковим органом.

Виходячи зі змісту вказаних норм, колегія суддів приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.

Матеріалами справи встановлено, що Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРС-ІНВЕСТ" 05.07.2019 до контролюючого органу надіслані повідомлення №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6 щодо надання пояснення та/або копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким надано пояснення щодо здійснення господарських операцій та копії документів на підтвердження реальності господарських операцій.

17.10.2019 до контролюючого органу позивачем також надіслані повідомлення №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 щодо надання пояснення та/або копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким надано пояснення щодо здійснення господарських операцій та копії документів на підтвердження реальності господарських операцій.

Вказані пояснення та повідомлення отримано відповідачем та прийнято до розгляду, що не заперечується сторонами по справі.

Матеріалами справи встановлено, що до податкової накладної № 2 від 22.05.2019 на суму 517482 грн., яка складена на виконання робіт по виготовленню металоконструкцій з реконструкції газоочисний установок ДСП-3 № 3, 4, позивачем надано - Акт приймання виконаних підрядних робіт № 193 від 22.05.2019 на суму 517482 грн.; Акт № 193 від 22.05.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ, які передані позивачем до ТОВ "Метінвест-МРМЗ"; рахунок-фактура № РФ-000033 від 22.05.2019 на суму 517482 грн.; платіжне доручення № 160436 від 25.07.2019 на суму 517482 грн.

Щодо придбаних матеріалів (металоконструкцій - труба, тройник, перехід, коліно тощо), зазначених в акті № 193 від 22.05.2019, позивачем надано - Договір поставки № 66/18С від 30.07.2018 з ТОВ "СРЗ" (код ЄДРПОУ 32183383), Специфікацію № 4 від 19.02.2019 на загальну суму 185031,00 грн., Рахунок-фактури № 181 від 22.03.2019 на суму 97734,00 грн., видаткову накладну № Т-00042 від 22.03.2019 на суму 97734,00 грн., платіжні доручення № 197 від 28.03.2019, № 214 від 03.04.2019 на загальну суму 97734,00 грн., ТТН № РТ-00042 від 22.03.2019.

Стосовно податкової накладної № 5 від 23.05.2019 на суму 244519,20 грн., яка складена за фактом виконаних робіт з розробки проекту з перенесення газопроводу та монтаж металоконструкцій газоочисної установки ДСП-3 № 3, 4, позивачем надано - Акт приймання виконаних підрядних робіт № 191 від 23.05.2019 (форма № КБ-2в), Акти № 191 від 23.05.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ (5 шт. за формами МРМЗ ОГМ-01, МРМЗ ОГМ-03), Рахунок-фактура № РФ-000032 від 23.05.2019 на суму 244519,20 грн., платіжні доручення № 148684 від 27.06.2019, № 222365 від 23.12.2019 на загальну суму 244519,20 грн., довіреність про право підпису № 219 від 05.12.2017, довіреність про право підпису № 298 від 23.01.2019.

А також, позивачем надано договір підряду № 0118 від 13.08.2018 з ФОП ОСОБА_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), специфікацію № 14 від 01.05.2019 щодо узгодження виду робіт з їх описом, вартістю і строками виконання на загальну суму за різними видами робіт - 353020,00 грн., рахунок-фактуру № 05/07 від 08.05.2019 на 141200,00 грн., платіжні доручення № 277 від 08.05.2019 на 141200,00 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/07 від 08.05.2019 на суму 141200,00 грн. На підтвердження придбаних матеріалів (електродів), позивач надав - рахунок на оплату № 134 від 21.02.2019 на суму 7191,00 грн., видаткову накладну № 124 від 22.02.2019 на суму 7191,00 грн., платіжне доручення № 125 від 21.02.2019 на суму 7191,00 грн., рахунок-фактору № СФ-0000179 від 11.04.2019 на суму 15106,57 грн., видаткову накладну № РН-0000145 від 12.04.2019 на суму 15106,57 грн., платіжне доручення № 245 від 16.04.2019 на суму 15106,57 грн.

Щодо податкової накладної № 6 від 23.05.2019 на суму 676262,40 грн. за виконаними додатковими роботами з очищення від пилу та сміття металоконструкцій газоочисної установки ДСП-3 № 3, 4, позивач надав - акт приймання виконаних підрядних робіт № 187 від 23.05.2019 на суму 676262,40 грн., акт № 187 від 23.05.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ, які передані позивачем ТОВ "Метінвест-МРМЗ" (2 шт. за формами МРМЗ ОГМ-01, МРМЗ ОГМ-03), акт № 187 від 23.05.2019 на оприбуткування демонтованих ТМЦ (форма МРМЗ ОГМ-02); рахунок-фактура № РФ-000028 від 23.05.2019 на суму 676262,40 грн., платіжне доручення № 160437 від 25.07.2019 на 676262,40 грн., а також специфікацію № 14 від 01.05.2019 щодо узгодження виду робіт з їх описом, вартістю і строками виконання на загальну суму за різними видами робіт - 353020,00 грн., рахунок-фактура № 05/06 від 07.05.2019, платіжне доручення № 275 від 07.05.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/06 від 07.05.2019 на суму 111700,00 грн.

Факт придбання матеріалів (лист б=3,0 г/к ст3 1000х2000) зазначених в акті № 187 від 23.05.2019 у ТОВ "СавВАТС" (код ЄДРПОУ 26020750), позивач підтвердив рахунком на оплату № 2456 від 20.05.2019 на суму 1087,80 грн., накладною № 3632 від 22.05.2019 на суму 1087,80 грн., платіжним дорученням № 298 від 21.05.2019 на суму 1087,80 грн., рахунком-фактурою № 211 від 27.03.2019 на суму 87297,00 грн., видатковою накладною № Т-00048 від 27.03.2019 на суму 87297,00 грн., платіжним дорученням № 225 від 09.04.2019 на суму 87297,00 грн.

Щодо податкової накладної № 3 від 21.06.2019 на суму 842834,40 грн., яка складена за фактом виконаних земляних робіт, з реконструкції газоочисної установки ДСП-3 № 3, 4, позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт № 220 від 21.06.2019 (форма № КБ-2в) на суму 842834,40 грн., акт № 220 від 21.06.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ, які були передані позивачем ТОВ "Метінвест-МРМЗ" (форма МРМЗ ОГМ-01), рахунок-фактура № РФ-000067 від 21.06.2019 на суму 842834,40 грн.; платіжне доручення № 164045 від 29.07.2019 на суму 842834,40 грн.

Матеріалами справи встановлено, що позивачем надані - договір підряду № 013 від 07.03.2019 з ФОП ОСОБА_2 (код НОМЕР_2 ), специфікація № 3 від 01.05.2019 до договору підряду № 013 від 07.03.2019, специфікація № 4 від 01.06.2019 до договору підряду № 013 від 07.03.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/10 від 07.05.2019 на суму 122400 грн., рахунок-фактура № 05/10 від 07.05.2019 на суму 122400 грн., платіжне доручення № 274 від 07.05.2019 на суму 122400 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/11 від 08.05.2019 на суму 98650 грн., рахунок-фактура № 05/11 від 08.05.2019 на суму 98650 грн., платіжне доручення № 278 від 08.05.2019 на суму 98650 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/12 від 13.05.2019 на суму 11945 грн., рахунок-фактура № 05/12 від 13.05.2019 на суму 11945 грн., платіжне доручення № 285 від 13.05.2019 на суму 11945 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/13 від 23.05.2019 на суму 6000511945 грн., рахунок-фактура № 05/13 від 13.05.2019 на суму 60005 грн., платіжні доручення № 315 від 23.05.2019, № 307 від 23.05.2019 на загальну суму 60005 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 06/08 від 11.06.2019 на суму 124550 грн., рахунок-фактура № 06/08 від 11.06.2019 на суму 124550 грн., платіжне доручення № 346 від 11.06.2019 на суму 124550 грн.

Щодо податкової накладної № 4 від 21.06.2019 на суму 536182,80 грн., яка складена за фактом виконаних земляних робіт, з реконструкції установки вибивної вантажопід`ємністю 100 т, позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт № 221 від 21.06.2019 (форма № КБ-2в) на суму 536182,80 грн., акт № 221 від 21.06.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ, які були передані позивачем ТОВ "Метінвест-МРМЗ" (форма МРМЗ ОГМ-01), рахунок-фактура № РФ-000068 від 21.06.2019 на суму 536182,80 грн., платіжне доручення № 161361 від 25.07.2019 на суму 536182,80 грн.

Матеріалами справи встановлено, що позивачем залучений підрядник - ФОП ОСОБА_3 (код НОМЕР_3 ). На підтвердження позивачем надано - договір підряду № 1319 від 06.03.2019, специфікація № 3 від 01.05.2019 до Договору підряду № 1319 від 06.03.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/14 від 07.05.2019, рахунок-фактура № 05/14 від 07.05.2019 на суму 119000 грн., платіжне доручення № 273 від 07.05.2019 на суму 119000 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/15 від 08.05.2019, рахунок-фактура № 05/15 від 08.05.2019 на суму 100400 грн., платіжне доручення № 279 від 08.05.2019 на суму 100400 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/16 від 13.05.2019 на суму 12480, рахунок-фактура № 05/16 від 13.05.2019 на суму 12480 грн., платіжні доручення № 284 від 13.05.2019, № 293 від 16.05.2019 на загальну суму 12480 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/17 від 23.05.2019 на суму 63120 грн., рахунок-фактура № 05/17 від 23.05.2019 на суму 63120 грн., платіжні доручення № 316 від 23.05.2019, № 308 від 23.05.2019 на суму 63120 грн.

Щодо податкової накладної № 5 від 21.06.2019 на суму 592374 грн., складена за фактом виконаних робіт, а саме фарбування металоконструкцій КМ1 газоочисної установки ДСП-3 № 3, 4, позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт № 222 від 21.06.2019 (форма № КБ-2в) на суму 592374 грн., акт № 222 від 21.06.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ, які були передані позивачем ТОВ "Метінвест-МРМЗ" (форма МРМЗ ОГМ-03), рахунок-фактура № РФ-000069 від 21.06.2019 на суму 592374 грн., платіжні доручення № 222362 від 23.12.2019, № 222407 від 23.12.2019 на загальну суму 592374 грн, а також специфікація № 4 від 01.06.2019 до договору підряду № 1319 від 06.03.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 06/11 від 11.06.2019 на суму 284731 грн., рахунок-фактура № 06/11 від 11.06.2019 на суму 284731 грн., платіжні доручення № 347 від 11.06.2019, № 350 від 13.06.2019, № 359 від 20.06.2019 на загальну суму 284731 грн.

Щодо придбаних у ТОВ "Химресурс" (код ЄДРПОУ 40415748) матеріалів (емаль ПФ-115, грунт ГФ-021, розчинник WHITE SPIRIT) зазначених в акті № 222 від 21.06.2019, позивачем надано рахунок-фактура № СФ-0000146 від 10.04.2019 на суму 68916 грн., видаткова накладна № РН-0000103 від 12.04.2019 на суму 97734 грн., платіжне доручення № 236 від 11.04.2019 р., ТТН № 16/04/19-1 від 16.04.2019.

Стосовно податкової накладної № 6 від 21.06.2019 на суму 427173,60 грн., складена на виконання робіт (фарбування металоконструкцій КМ2 газоочисної установки ДСП-3 № 3, 4), позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт № 223 від 21.06.2019 (форма № КБ-2в) на суму 427173,60 грн., акт № 223 від 21.06.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ, які були передані позивачем ТОВ "Метінвест-МРМЗ" (форма МРМЗ ОГМ-03), рахунок-фактура № РФ-000070 від 21.06.2019 на суму 427173,60 грн., платіжне доручення № 160442 від 25.07.2019 на суму 427173,60 грн.

Матеріалами справи також встановлено, що позивачем надані - специфікація № 4 від 01.06.2019 до договору підряду № 1319 від 06.03.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 06/11 від 11.06.2019 на суму 284731 грн., рахунок-фактура № 06/11 від 11.06.2019 на суму 284731 грн., платіжні доручення № 347 від 11.06.2019, № 350 від 13.06.2019, № 359 від 20.06.2019 на загальну суму 284731 грн.

Щодо придбання у ТОВ "Химресурс" (код ЄДРПОУ 40415748) матеріалів (емаль ПФ-115, грунт ГФ-021, розчинник WHITE SPIRIT) зазначених в акті № 222 від 21.06.2019, позивачем надано - рахунок-фактору № СФ-0000146 від 10.04.2019 на суму 68916 грн., видаткова накладна № РН-0000103 від 12.04.2019 на суму 97734 грн., платіжне доручення № 236 від 11.04.2019, ТТН № 16/04/19-1 від 16.04.2019.

Щодо податкової накладної № 7 від 21.06.2019 на суму 397501,20 грн. складена за фактом виконаних робіт (фарбування металоконструкцій КМ1 установки вибивної вантажопід`ємністю 100 тн), позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт № 224 від 21.06.2019 (форма № КБ-2в) на суму 397501,20 грн., акт № 224 від 21.06.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ, які були передані позивачем ТОВ "Метінвест-МРМЗ" (форма МРМЗ ОГМ-03), рахунок-фактура № РФ-000071 від 21.06.2019 на суму 397501,20 грн., платіжне доручення № 160443 від 25.07.2019 на суму 397501,20 грн.

А також позивачем надані - договір підряду № 2019-04-01 от 01.04.2019 з підрядником ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) на виконання робіт з ремонту, монтажу металургійного обладнання, специфікація № 2 від 01.05.2019 до договору підряду № 2019-04-01 від 01.04.2019, Акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/01 від 07.05.2019 на суму 101340 грн.; рахунок-фактура № 05/01 від 07.05.2019 на суму 101340 грн., платіжне доручення № 276 від 11.06.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/02 від 15.05.2019 на суму 93880 грн., рахунок-фактура № 05/02 від 15.05.2019 на суму 93880 грн., платіжне доручення № 290 від 11.06.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/03 від 16.05.2019 на суму 59200 грн., рахунок-фактура № 05/01 від 07.05.2019 на суму 59200 грн., платіжне доручення № 292 від 16.05.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/04 від 17.05.2019 на суму 23000 грн., рахунок-фактура № 05/01 від 07.05.2019 на суму 23000 грн., платіжне доручення № 295 від 16.05.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/05 від 23.05.2019 на суму 58600 грн., рахунок-фактура № 05/01 від 07.05.2019 на суму 58600 грн., платіжне доручення № 314 від 16.05.2019.

Щодо податкової накладної № 8 від 21.06.2019 на суму 464510,40 грн., яка складена за фактом виконаних робіт (фарбування металоконструкцій КМ2 установки вибивної вантажопід`ємністю 100 тн), позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт № 225 від 21.06.2019 (форма № КБ-2в) на суму 464510,40 грн., акт № 225 від 21.06.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ, які були передані позивачем ТОВ "Метінвест-МРМЗ" (форма МРМЗ ОГМ-03), рахунок-фактура № РФ-000072 від 21.06.2019 на суму 464510,40 грн., платіжне доручення № 164041 від 29.07.2019 на суму 464510,40 грн.

Крім того, позивачем надані - специфікація № 3 від 01.06.2019 до договору підряду № 2019-04-01 от 01.04.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 06/07 від 25.06.2019 на суму 292461 грн., рахунок-фактура № 05/01 від 07.05.2019 на суму 292461 грн., платіжні доручення № 370 від 25.06.2019, № 373 від 26.06.2019 на загальну суму 292461 грн.

Матеріалами справи встановлено, що на підтвердження придбання у ТОВ "Химресурс" (код ЄДРПОУ 40415748) матеріалів (емаль ПФ-115, грунт ГФ-021, розчинник WHITE SPIRIT) зазначених в акті № 225 від 21.06.2019, позивачем надано - рахунок-фактору № СФ-0000270 від 20.06.2019 на суму 37680 грн., видаткова накладна № 184 від 24.06.2019 на суму 37680 грн., платіжне доручення № 362 від 20.06.2019 на суму 37680 грн.

Щодо податкової накладної № 9 від 21.06.2019 на суму 1273862,40 грн., встановлено, що остання складена за фактом виконаних монтажних робіт металоконструкцій КМ2 газоочисної установки ДСП-25 № 1, 2, позивач надав - акт приймання виконаних підрядних робіт № 226 від 21.06.2019 (форма № КБ-2в) на суму 1273862,40 грн.,акт № 226 від 21.06.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ, які передані позивачем ТОВ "Метінвест-МРМЗ" (3 шт. форми МРМЗ ОГМ-01, ОГМ-03), рахунок-фактура № РФ-000073 від 21.06.2019 на суму 1273862,40 грн., платіжне доручення № 222406 від 23.12.2019 на суму 1273862,40 грн.

На підтвердження придбання матеріалів (металоконструкцій - труба, тройник, перехід, коліно тощо) зазначених в акті № 226 від 21.06.2019, позивач надав - договір поставки № 66/18С від 30.07.2018 з ТОВ "СРЗ" (код ЄДРПОУ 32183383), специфікацію № 3 від 25.10.2018 на загальну суму 566728,80 грн., специфікацію № 5 від 23.04.2019 на загальну суму 52416 грн., рахунок-фактура № 399 від 31.05.2019 на суму 23499 грн., видаткову накладну № Т-00077 від 31.05.2019 на суму 23499 грн., платіжне доручення № 376 від 27.06.2019, ТТН № РТ-00077 від 31.05.2019, рахунок-фактура № 433 від 13.06.2019 на суму 28917 грн., видаткову накладну № Т-00081 від 13.06.2019 на суму 28917 грн., платіжне доручення № 463 від 21.08.2019, ТТН № РТ-00081 від 13.06.2019.

На підтвердження придбаних матеріалів (швелер № 14П) зазначених в Акті № 226 від 21.06.2019 у ТОВ "СавВАТС" (код ЄДРПОУ 26020750), позивач надав - рахунок на оплату № 2455 від 20.05.2019 на суму 1247,88 грн., накладну № 363 від 22.05.2019 на суму 1227,96 грн., Акт надання послуг з порізки швелеру № 14П № 363 від 22.05.2019 на 19,22 грн., платіжні доручення № 299 від 21.05.2019 на суму 1247,88 грн., ТТН № 014 від 22.05.2019.

На підтвердження придбаних матеріалів (двотавр 30 Б2, просічно витяжний лист 506х1250х2500) зазначених в акті № 226 від 21.06.2019 у ТОВ "Маріупольська металобаза" (код ЄДРПОУ 36637319), позивач надав - рахунок на оплату № 308 від 23.04.2019 на суму 19300 грн., видаткову накладну № 253 від 26.04.2019 на суму 19300 грн., платіжне доручення № 261 від 23.04.2019 на суму 19300 грн.

А також, позивачем надані - специфікація № 1 від 01.04.2019 до договору підряду № 2019-04-01 от 01.04.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 04/03 від 16.04.2019 на суму 190000 грн., рахунок-фактура № 05/01 від 16.04.2019 на суму 190000 грн., платіжне доручення № 244 від 16.04.2019 на суму 190000 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 04/04 від 17.04.2019 на суму 60000 грн., рахунок-фактура № 05/01 від 17.04.2019 на суму 60000 грн., платіжне доручення № 249 від 17.04.2019 на суму 60000 грн.

Матеріалами справи встановлено, що податкова накладна № 3 від 25.07.2019 на суму 252914,40 грн., складена за фактом виконаних робіт з демонтажу металоконструкцій газоочисної установки ДСП-25 № 1, 2, позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт № 229 від 25.07.2019 (форма № КБ-2в) на суму 252914,40 грн., акт № 229 від 21.06.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ, які були передані позивачем ТОВ "Метінвест-МРМЗ" (2 шт. форми МРМЗ ОГМ-01, ОГМ-03), рахунок-фактура № РФ-000078 від 25.07.2019 на суму 252914,40 грн., платіжне доручення № 222363 від 23.12.2019 на суму 252914,40 грн., а також - специфікацію № 5 від 01.07.2019 до договору підряду № 1319 від 06.03.2019, акт приймання-передачі виконаних робіт № 07/01 від 09.07.2019 на суму 145887 грн., рахунок-фактура № 07/01 від 09.07.2019 на суму 145887 грн., платіжне доручення № 405 від 09.07.2019 на суму 145887 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 07/02 від 11.07.2019 на суму 157097 грн., рахунок-фактура № 07/01 від 09.07.2019 на суму 157097 грн., платіжні доручення № 413 від 11.07.2019, № 421 від 17.07.2019 на загальну суму 157097 грн.

Щодо податкової накладної № 3 від 22.05.2019 на суму 195854,16 грн., яка складена за фактом виконаних робіт з монтажу електророзвідки всередині шатрового укриття системи ГОУ ДСП-25 № 1, 2, позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт реконструкції існуючих ГОУ № 197 від 22.05.2019, акт № 197 від 22.05.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ (2 шт. за формою МРМЗ ОГМ-01, ОГМ-03), рахунок-фактура № РФ-000040 від 22.05.2018, платіжне доручення № 153959 від 11.07.2019 на суму 195854,16 грн., а також надано - специфікацію № 14 від 01.05.2019 щодо узгодження виду робіт з їх описом, вартістю і строками виконання на загальну суму за різними видами робіт - 353020 грн., рахунок-фактура № 05/09 від 23.05.2019 на 23000 грн., платіжні доручення № 309 від 23.05.2019 на 23000 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 05/09 від 23.05.2019 на суму 23000 грн.

Щодо податкової накладної № 4 від 22.05.2019 на суму 264000 грн., що складена за фактом виконаних робіт з забезпечення обладнанням газоочисної установки (ГОУ) ДСП-25 № 1, 2, позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт реконструкції існуючих ГОУ № 213 від 22.05.2019, акт № 213 від 22.05.2019 на матеріали, деталі, вузли, обладнання та інші ТМЦ форма МРМЗ ОГМ-01), рахунок-фактура № РФ-000057 від 22.05.2018, платіжне доручення № 145224 від 25.06.2019 на суму 264000 грн..

Щодо податкової накладної № 2 від 21.06.2019 на суму 709358,88 грн., що складена за фактом виконаних робіт з виконання пусконалагоджувальних робіт газоочисної установки (ГОУ) ДСП-3 № 3, 4, позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт реконструкції існуючих ГОУ № 219 від 21.06.2019, рахунок-фактура № РФ-000066 від 21.06.2018, платіжне доручення № 160463 від 25.07.2019 на суму 709358,88 грн.

Крім того, позивачем надані - специфікація № 10 від 10.02.2019 до Договору підряду № 0118 від 13.08.2018 щодо узгодження виду робіт з їх описом, вартістю і строками виконання на загальну суму за різними видами робіт - 379000 грн., специфікація № 13 від 01.04.2019 до договору підряду № 0118 від 13.08.2018 щодо узгодження виду робіт з їх описом, вартістю і строками виконання на загальну суму за різними видами робіт - 290000 грн., специфікація № 15 від 01.06.2019 до договору підряду № 0118 від 13.08.2018 щодо узгодження виду робіт з їх описом, вартістю і строками виконання на загальну суму за різними видами робіт - 317090 грн., рахунок-фактура № 03/01 від 04.03.2019 на 130000 грн., платіжне доручення № 142 від 04.03.2019 на 130000 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 03/01 від 04.03.2019 на суму 130000 грн., рахунок-фактура № 03/05 від 22.03.2019 на 22000 грн., платіжне доручення № 186 від 22.03.2019 на 22000 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 03/05 від 22.03.2019 на суму 22000 грн., рахунок-фактура № 04/06 від 11.04.2019 на 131000 грн., платіжне доручення № 237 від 11.04.2019 на 131000 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 04/06 від 11.03.2019 на суму 131000 грн., рахунок-фактура № 04/07 від 15.04.2019 на 35000 грн., платіжне доручення № 241 від 15.04.2019 на 35000 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 04/07 від 15.04.2019 на суму 35000 грн., рахунок-фактура № 06/02 від 06.06.2019 на 132440 грн., платіжне доручення № 345 від 06.06.2019 на 132440 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 06/02 від 06.06.2019 на суму 132440 грн.

Матеріалами справи встановлено, що податкова накладна№ 10 від 25.06.2019 на суму 661358,88 грн., яка складена за фактом виконаних робіт з виконання пусконалагоджувальних робіт установки вибивної вантажопід`ємністю 100 т, позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт реконструкції існуючих ГОУ № 207 від 25.06.2019, рахунок-фактура № РФ-000065 від 25.06.2018, платіжне доручення № 157095 від 18.07.2019 на суму 661358,88 грн.

Крім того, позивачем надані - специфікація № 10 від 10.02.2019 до Договору підряду № 0118 від 13.08.2018 щодо узгодження виду робіт з їх описом, вартістю і строками виконання на загальну суму за різними видами робіт - 379000 грн., специфікація № 13 від 01.04.2019 до договору підряду № 0118 від 13.08.2018 щодо узгодження виду робіт з їх описом, вартістю і строками виконання на загальну суму за різними видами робіт - 290000 грн., специфікація № 15 від 01.06.2019 до договору підряду № 0118 від 13.08.2018 щодо узгодження виду робіт з їх описом, вартістю і строками виконання на загальну суму за різними видами робіт - 317090 грн., рахунок-фактура № 03/06 від 27.03.2019 на 67000 грн., платіжне доручення № 191 від 27.03.2019 на 67000 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 03/06 від 27.03.2019 на суму 67000 грн., рахунок-фактура № 04/05 від 10.04.2019 на 124000 грн., платіжне доручення № 229 від 10.04.2019 на 124000 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 04/05 від 10.04.2019 на суму 124000 грн., рахунок-фактура № 06/03 від 13.06.2019 на 184650 грн., платіжні доручення № 351 від 13.06.2019, № 355 від 18.06.2019, № 361 від 20.06.2019 на загальну суму 184650 грн., акт приймання-передачі виконаних робіт № 06/03 від 13.06.2019 на суму 184650 грн.

Стосовно податкової накладної № 1 від 16.05.2019 на суму 684000 грн., яка складена за фактом виконаних робіт по відновленню змінного обладнання (муфти робочого валка клітей 1-2, 5-7), позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт по відновленню змінного обладнання № 1905 від 16.05.2019, акт приймання-видачі в ремонт (16.11.2018) та з ремонту (16.05.2019) № 1905, акт приймання-видачі в ремонт (14.04.2019) та з ремонту (16.05.2019) № 266/1905, рахунок-фактура № РФ-000056 від 16.05.2019 на суму 684000 грн., платіжне доручення № 4500057805 від 25.06.2019 на суму 684000 грн., довіреність № 385 від 27.12.2018, довіреність № 308 від 05.12.2017, довіреність № 63 від 31.01.2019.

Крім того, позивачем, за правовідносинами з ТОВ "СРЗ" (код ЄДРПОУ 32183383) надано - специфікацію № 3 від 09.12.2018 на виконання робіт з механічного оброблення муфт, креслення (кр) И80/2098-3Б, 2-121640-А, 2-38838 В на загальну суму 60000 грн., специфікацію № 4 від 25.03.2019 на виконання робіт з механічного оброблення муфт, креслення (кр) И80/2098-3Б, 2-121640-А на загальну суму 26400 грн., акт приймання-передачі ТМЦ для їх ремонту № 8 від 23.01.2019, акт приймання-передачі ТМЦ для їх ремонту № 9 від 25.02.2019, акт виконання робіт № 2304226/1 від 13.03.2019 на 2400 грн., рахунок-фактура № 163 від 13.03.2019 на суму 2400 грн., платіжне доручення № 192 від 28.03.2019 на суму 2400 грн., акт приймання-передачі (повернення) з ремонту № 1 від 13.03.2019, ТТН № РТ-000226/1 від 13.03.2019, акт виконання робіт № 2304226/2 від 15.03.2019 на 2400 грн., рахунок-фактура № 164 від 15.03.2019 на суму 2400 грн., платіжне доручення № 193 від 28.03.2019 на суму 2400 грн., акт приймання-передачі (повернення) з ремонту № 2 від 15.03.2019, ТТН № РТ-000226/2 від 15.03.2019, акт виконання робіт № 2304226/3 від 22.03.2019 на 2400 грн., рахунок-фактура № 180 від 22.03.2019 на суму 2400 грн., платіжне доручення № 194 від 28.03.2019 на суму 2400 грн., акт приймання-передачі (повернення) з ремонту № 3 від 22.03.2019, ТТН № РТ-000226/3 від 22.03.2019, акт виконання робіт № 2304226/4 від 27.03.2019 на 4800 грн., рахунок-фактура № 212 від 27.03.2019 на суму 4800 грн., платіжні доручення № 196 від 28.03.2019, № 195 від 28.03.2019 на суму 4800 грн., акт приймання-передачі (повернення) з ремонту № 4 від 27.03.2019, ТТН № РТ-000226/4 від 27.03.2019, акт виконання робіт № 2304226/6 від 19.04.2019 на 2400 грн., рахунок-фактура № 284 від 19.04.2019 на суму 2400 грн., акт приймання-передачі (повернення) з ремонту № 6 від 19.04.2019, ТТН № РТ-000226/6 від 19.04.2019, акт виконання робіт № 2304226/5 від 12.04.2019 на 2400 грн., рахунок-фактура № 265 від 12.04.2019 на суму 2400 грн., платіжне доручення № 312 від 23.05.2019 на суму 2400 грн., акт приймання-передачі (повернення) з ремонту № 5 від 12.04.2019, ТТН № РТ-000226/5 від 12.04.2019.

Матеріалами справи встановлено, що податкова накладна № 2 від 25.07.2019 на суму 798000 грн., що складена за фактом виконаних робіт по відновленню змінного обладнання (муфти робочого валка клітей 1-2, 3-4, 5-7), позивачем надано - акт приймання виконаних підрядних робіт по відновленню змінного обладнання № 1907 від 25.07.2019, акт приймання-видачі в ремонт (14.04.2019) та з ремонту (25.07.2019) № 282, № 267, № 281, № 269, № 268, № 271, № 270, рахунок-фактура № РФ-000064 від 25.07.2019 на суму 798000 грн., платіжне доручення № 4500080631 від 19.09.2019 на суму 798000 грн., а також надано - специфікацію № 3 від 09.12.2018 на виконання робіт з механічного оброблення муфт, креслення (кр) И80/2098-3Б, 2-121640-А, 2-38838 В на загальну суму 60000 грн., специфікацію № 4 від 25.03.2019 на виконання робіт з механічного оброблення муфт, креслення (кр) И80/2098-3Б, 2-121640-А на загальну суму 26400 грн., акт приймання-передачі ТМЦ для їх ремонту № 10 від 18.03.2019, акт виконання робіт № 2304226/7 від 16.05.2019 на 4800 грн., рахунок-фактура № 353 від 16.05.2019 на суму 4800 грн., платіжне доручення № 310 від 23.05.2019 на суму 4800 грн., акт приймання-передачі (повернення) з ремонту № 7 від 16.05.2019, ТТН № РТ-000226/7 від 16.05.2019, акт виконання робіт № 2304226/8 від 31.05.2019 на 14400 грн., рахунок-фактура № 402 від 31.05.2019 на суму 14400 грн., платіжне доручення № 335 від 31.05.2019 на суму 14400 грн., акти приймання-передачі (повернення) з ремонту № 8, 9 від 30.05.2019, ТТН № РТ-000226/8 від 31.05.2019, акт виконання робіт № 2304226/9 від 13.06.2019 на 9600 грн., рахунок-фактура № 434 від 13.05.2019 на суму 9600 грн., платіжне доручення № 375 від 27.06.2019 на суму 9600 грн., акти приймання-передачі (повернення) з ремонту № 10, 11 від 13.06.2019, ТТН № РТ-000226/9 від 13.06.2019.

Податкова накладна № 1 від 20.06.2019 на суму 117852 грн. складена за фактом виконаних робіт з технічного обслуговування машини для розкриття впускного отвору TBD-400-CHS-Proj 460, позивачем надано - акт здачі-приймання виконаних робіт № 1908 від 20.06.2019, з детальним описом складу виконаних робіт, реєстр актів приймання виконаних робіт із зазначенням в актах трудомісткості, кількості людино-годин, тощо, відомість обліку робочого часу від 20.06.2019, рахунок-фактура № РФ-000063 від 20.06.2019 на суму 117852 грн., платіжне доручення № 4500058328 від 30.10.2019 на суму 117852 грн.

Стосовно податкової накладної № 1 від 23.07.2019 на суму 58356 грн., що складена за фактом виконаних робіт з технічного обслуговування машини для розкриття впускного отвору TBD-400-CHS-Proj 460, колегія суддів зазначає, що позивачем надано - акт здачі-приймання виконаних робіт № 1910 від 23.07.2019, з детальним описом складу виконаних робіт, реєстр актів приймання виконаних робіт із зазначенням в актах трудомісткості, кількості людино-годин, тощо, відомість обліку робочого часу від 20.06.2019, рахунок-фактура № РФ-000077 від 23.07.2019 на суму 58356 грн., платіжне доручення № 4500058329 від 30.10.2019 на суму 58356 грн.

Колегія суддів зазначає, що вказані первинні документи та пояснення стосовно здійснених господарських операцій позивачем надано до контролюючого органу, що підтверджується повідомленнями №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6 від 05.07.2019 та №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 від 17.10.2019 щодо надання пояснення та/або копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних та квитанціями про їх отримання.

Доказів наявності ознак фіктивності в діяльності контрагенту позивача, нікчемності або недійсності угод укладених позивачем з вказаним контрагентом або відсутності реального характеру цієї операції матеріали справи не містять, а відповідачем таких доказів до суду першої та апеляційної інстанцій не надано.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.

Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.

Надані позивачем до контролюючого органу, а також до суду першої інстанції первинні бухгалтерські документи підтверджують вчинення господарської операції та настання обставин, з якими закон пов`язує виникнення податкових зобов`язань та права виписки податкових накладних позивачем.

Відтак, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що оскаржувані рішення комісії про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є необґрунтованими, оскільки платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких відмовлено, а тому є такими, що підлягають скасуванню.

Відповідно до п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМ України № 1246 від 29.12.2010, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

У першому та третьому випадках податкова накладна, реєстрацію якої в ЄРПН зупинено, реєструється у день прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної або неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної.

У другому випадку податкова накладна, реєстрацію якої в ЄРПН зупинено, реєструється у день набрання законної сили саме рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної, при цьому датою реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, нормами Податкового кодексу України та Порядку чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної та можливості зазначення дати її реєстрації.

Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод (далі - ЄКПЛ або Конвенція) та Протоколи до неї є частиною національного законодавства України відповідно до статті 9 Конституції України як чинний міжнародний договір, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України. Ратифікація Конвенції відбулася на підставі Закону України N 475/97-ВР від 17.07.97, Конвенція набула чинності для України 11.09.97.

Відповідно до статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України, суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.

Статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" № 3477-IV від 23.02.2006, суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Так, Європейський суд з прав людини у рішенні від 13.01.2011 (остаточне) по справі "ЧУЙКІНА ПРОТИ УКРАЇНИ" (CASE OF CHUYKINA v. UKRAINE) (Заява N 28924/04) констатував: "50. Суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює "право на суд", в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі "Голдер проти Сполученого Королівства" (Golder v. the United Kingdom), пп. 28 - 36, Series A N 18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати "вирішення" спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), заява N 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та "Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia), заява N 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II)".

В даному випадку, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні № 1 від 16.05.2019, № 2 від 22.05.2019, № 3 від 22.05.2019, № 4 від 22.05.2019, № 5 від 23.05.2019, № 6 від 23.05.2019, № 1 від 20.06.2019, № 2 від 21.06.2019, № 3 від 21.06.2019, № 4 від 21.06.2019, № 5 від 21.06.2019, № 6 від 21.06.2019, № 7 від 21.06.2019, № 8 від 21.06.2019, № 9 від 21.06.2019, № 10 від 25.06.2019, № 1 від 23.07.2019, № 2 від 25.07.2019, № 3 від 25.07.2019 датою їх фактичного подання на реєстрацію є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, колегія суддів приходить до висновку, що судом першої інстанції в повному обсязі досліджено положення нормативних актів, що регулюють спірні правовідносини та дійшов вірного висновку про задоволення позовних вимог.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін.

Згідно із ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процессуального права.

Таким чином, колегія суддів, переглянувши рішення суду першої інстанції, дійшла висновку, що при прийнятті рішення, суд першої інстанції дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального права

Наведені в апеляційній скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують.

Керуючись ст. ст. 242, 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Харківській області залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 04.08.2020 року по справі № 520/5207/2020 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя (підпис)А.О. Бегунц Судді (підпис) (підпис) С.С. Рєзнікова Л.В. Мельнікова Повний текст постанови складено 22.01.2021 року

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.01.2021
Оприлюднено25.01.2021
Номер документу94326202
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/5207/2020

Ухвала від 18.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 19.02.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Постанова від 13.01.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Постанова від 13.01.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 03.12.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 03.12.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 19.11.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Рішення від 04.08.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні