Ухвала
від 20.01.2021 по справі 308/5330/20
УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 308/5330/20

1-кс/308/225/21

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 січня 2021 року м. Ужгород

Слідчий суддяУжгородського міськрайонногосуду Закарпатськоїобласті ОСОБА_1 ,з участюсекретаря судовихзасідань ОСОБА_2 ,слідчого ОСОБА_3 ,розглянувши клопотанняслідчого відділурозслідування особливотяжких злочинівСУ ГУНПв Закарпатськійобласті ОСОБА_3 ,погодженого прокуроромвідділу Закарпатськоїобласної прокуратури ОСОБА_4 ,про наданнядозволу напроведення огляду,-

В С Т А Н О В И В :

05 травня 2020 року прокурором відділу прокуратури Закарпатської області було розпочате досудове розслідування кримінального провадження №42020070000000208 за фактом зловживання службовим становищем посадових осіб Департаменту охорони здоров`я Закарпатської ОДА при здійсненні державних закупівель, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню спалахів епідемій та пандемії COVID-19, будучи у змові з суб`єктами господарської діяльності, що здійснюють постачання товарів та обладнання медичного спрямування, шляхом завищення цін за одиницю товару, без встановлення вимог щодо якості медичного товару, уклали відповідні договори про закупівлю товарів для запобігання та лікування CОVID-19 чим нанесли збитки Державному бюджету України

Із внесеного клопотання слідує, що 19 травня 2020 року прокурором відділу прокуратури Закарпатської області було розпочате досудове розслідування кримінального провадження №42020070000000258 за фактом розтрати та привласнення бюджетних коштів службовими особами Департаментом охорони здоров`я Закарпатської ОДА при укладанні договорів № 2-с та № 3-с з ТОВ «Медичний центр «Гудмедікал»» про проведення закупівлі костюмів біологічного захисту/комбінезон, захисних напівмасок типу КН 95 та масок типу НОМЕР_1 з клапаном, загальною вартістю 29 565 367, 91 гривень.

07.10.2020відповідно дост.217КПК Українипроцесуальним прокуроромЗакарпатської обласноїпрокуратури матеріаликримінального провадження№42020070000000208від 05.05.2020року,розпочатого заознаками кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.2ст.364,ч.5ст.191КК Українита матеріаликримінального провадження№42020070000000258від 19.05.2020року,розпочатого заознаками кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.5ст.191КК Україниоб`єднано водне кримінальнепровадження заосновним №4202070000000208.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службовими особами Департаменту охорони здоров`я Закарпатської ОДА із застосуванням спрощеної процедури публічної закупівлі укладено низку договорів на постачання для потреб медичних закладів Закарпатської області медичного обладнання, ліків та засобів індивідуального захисту, необхідних для лікування хворих на гостре респіраторне захворювання COVID-19. Так, 06.04.2020 департаментом охорони здоров`я Закарпатської ОДА було укладено договори № 2-с та № 3-с з ТОВ «Медичний центр «Гудмедікал»» про проведення закупівлі костюмів біологічного захисту/ комбінезон, захисних напівмасок типу НОМЕР_1 та масок типу НОМЕР_1 з клапаном, загальною вартістю 29 565 367, 91 гривень. Однак, отримані відомості свідчать, що фактично поставлені засоби індивідуального захисту для потреб закладів охорони здоров`я Закарпатської області не відповідають заявленим при укладанні договору якісним та медико-технічним характеристикам, не мають сертифікатів відповідності вищезазначеним ДСТУ та їх використання медичними працівниками, які безпосередньо контактують з пацієнтами, хворими на гостре респіраторне захворювання COVID-19, наражає на небезпеку їх життю і здоров`ю. Згідно висновку експерта № 2907/1 від 29.07.2020 року надані на дослідження костюми біологічного захисту, захисні маски КН 95 без клапана, захисні маски КН 95 з клапаном, не відповідають заявленому ДСТУ в медико-технічних характеристиках до укладених договорів № 2-с від 06.04.2020 та № 3-с від 06.04.2020 року між Департаментом охорони здоров`я Закарпатської ОДА та ТОВ «Медичний центр Гудмедікал».

Однак, отримані відомості свідчать, що фактично поставлені засоби індивідуального захисту для потреб закладів охорони здоров`я Закарпатської області не відповідають заявленим при укладанні договору якісним та медико-технічним характеристикам, не мають сертифікатів відповідності вищезазначеним ДСТУ та їх використання медичними працівниками, які безпосередньо контактують з пацієнтами, хворими на гостре респіраторне захворювання COVID-19, наражає на небезпеку їх життю і здоров`ю.

17 серпня 2020 року громадянину ОСОБА_5 було повідомлено про підозру у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, тобто у розтраті чужого майна, шляхом зловживанням службовою особою своїм службовим становищем, вчинене за попередньою змовою групою осіб, в особливо великому розмірі.

17 серпня 2020 року громадянці ОСОБА_6 було повідомлено про підозру у вчиненні нею кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, тобто у розтраті чужого майна, шляхом зловживанням службовою особою своїм службовим становищем, вчинене за попередньою змовою групою осіб, в особливо великому розмірі.

17 серпня 2020 року громадянину ОСОБА_7 було повідомлено про підозру підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.191 КК України, тобто заволодіння чужим майно, шляхом зловживанням службовою особою своїм службовим становищем, вчинене за попередньою змовою групою осіб, в особливо великому розмірі.

17серпня 2020року громадянці ОСОБА_8 булоповідомлено пропідозру у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч.5 ст.27-ч.5 ст.191 КК України, тобто пособник заволодіння чужим майно, шляхом зловживанням службовою особою своїм службовим становищем, вчинене за попередньою змовою групою осіб, в особливо великому розмірі.

Так, в ході досудового розслідування встановлено, що пошив костюмів біологічного захисту/комбінезонів ізоляційний комбінезон біологічного захисту відбувався на виробничих ділянках ТОВ «Медичний центр Гудмедікал», а саме: ФОП ОСОБА_9 та ТОВ «Мануфактура Стенлі», директором якого являється підозрювана ОСОБА_8 , за адресою: АДРЕСА_1 .

Однак, в ході проведення судової експертизи було встановлено, що надані на дослідження костюми біологічного захисту/комбінезони не відповідають вимогам ДСТУ заявленим відповідно до медико-технічних характеристиках до укладеного договору № 3-с від 06.04.2020 року між Департаментом охорони здоров`я Закарпатської ОДА та ТОВ «Медичний центр Гудмедікал», а тому з метою всебічного та неупередженого розслідування кримінального провадження виникла необхідність у проведенні огляду приміщень за адресою: АДРЕСА_1 , із залучення відповідного спеціаліста з метою встановлення технічної можливості виготовлення костюмів біологічного захисту/комбінезону на устаткуванні, яке знаходиться в приміщеннях ТОВ «Мануфактура Стенлі».

Згідно з інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, приміщення ТОВ «Мануфактура Стенлі», що за адресою: АДРЕСА_1 , належить на праві власності ОСОБА_9 .

На підставінаведеного проситьнадати дозвілна проведенняогляду приміщеньТОВ «МануфактураСтенлі»,ЄРДПОУ 42586566,яке розташованеза адресою: АДРЕСА_1 , яке на праві власності належить ОСОБА_9 , з метою фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінальних правопорушень, а саме фіксації, огляду спеціалістом технічних ділянок з подальшим визначенням можливості здійснювати пошиття костюмів біологічного захисту/комбінезону.

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, просив таке задовольнити з огляду на вищевикладені обставини.

Заслухавши доводи слідчого, дослідивши клопотання та долучені до нього документи слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Як вбачається з матеріалів клопотання, ГУНП в Закарпатській областіздійснюється досудоверозслідування кримінальнихправопорушень,передбачених ч.2ст.364,ч.5ст.191 КК України, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 05.05.2020 року за 42020070000000208, в ході якого досліджуються обставини того що службовими особами Департаменту охорони здоров`я Закарпатської ОДА із застосуванням спрощеної процедури публічної закупівлі укладено низку договорів на постачання для потреб медичних закладів Закарпатської області медичного обладнання, ліків та засобів індивідуального захисту, необхідних для лікування хворих на гостре респіраторне захворювання COVID-19. Так, 06.04.2020 департаментом охорони здоров`я Закарпатської ОДА було укладено договори № 2-с та № 3-с з ТОВ «Медичний центр «Гудмедікал»» про проведення закупівлі костюмів біологічного захисту/ комбінезон, захисних напівмасок типу НОМЕР_1 та масок типу НОМЕР_1 з клапаном, загальною вартістю 29 565 367, 91 гривень. Однак, отримані відомості свідчать, що фактично поставлені засоби індивідуального захисту для потреб закладів охорони здоров`я Закарпатської області не відповідають заявленим при укладанні договору якісним та медико-технічним характеристикам, не мають сертифікатів відповідності вищезазначеним ДСТУ та їх використання медичними працівниками, які безпосередньо контактують з пацієнтами, хворими на гостре респіраторне захворювання COVID-19, наражає на небезпеку їх життю і здоров`ю. Згідно висновку експерта № 2907/1 від 29.07.2020 року надані на дослідження костюми біологічного захисту, захисні маски КН 95 без клапана, захисні маски КН 95 з клапаном, не відповідають заявленому ДСТУ в медико-технічних характеристиках до укладених договорів № 2-с від 06.04.2020 та № 3-с від 06.04.2020 року між Департаментом охорони здоров`я Закарпатської ОДА та ТОВ «Медичний центр Гудмедікал».

Відповідно до ч.ч. 1,2 ст. 237 КПК України, з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення слідчий, прокурор проводять огляд місцевості, приміщення, речей та документів. Огляд житла чи іншого володіння особи здійснюється згідно з правилами цього Кодексу, передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння особи.

Згідно з положеннями п. 6 ч. 1 ст.7, ст.13, ч. 2 ст.234, ч. 2 ст.237 КПК України, недоторканність житла чи іншого володіння особи належить до загальних засад кримінального провадження, а його огляд здійснюється згідно з правилами цього Кодексу, передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння особи, тобто на підставі ухвали слідчого судді.

Як передбачено ч.1 ст. 233 КПК України, ніхто не має права проникати до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ним володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті.

Частиною 3 статті 237 КПК України , Для участі в огляді може бути запрошений потерпілий, підозрюваний, захисник, законний представник та інші учасники кримінального провадження. З метою одержання допомоги з питань, що потребують спеціальних знань, слідчий, прокурор для участі в огляді може запросити спеціалістів.

Згідно ст.237КПК України,при проведенніогляду дозволяєтьсявилучення лишеречей ідокументів,які маютьзначення длякримінального провадження,та речей,вилучених зобігу.Усі вилученіречі ідокументи підлягаютьнегайному оглядуі опечатуваннюіз завіреннямпідписами осіб,які бралиучасть упроведенні огляду.У разіякщо оглядречей ідокументів намісці здійснитинеможливо абоїх оглядпов`язаний зускладненнями,вони тимчасовоопечатуються ізберігаються утакому виглядідоти,доки небуде здійсненоїх остаточніогляд іопечатування. Слідчий, прокурор має право заборонити будь-якій особі залишити місце огляду до його закінчення та вчинювати будь-які дії, що заважають проведенню огляду. Невиконання цих вимог тягне за собою передбачену законом відповідальність.

У відповідності до ч.7 ст. 237 КПК України, ри огляді слідчий, прокурор або за їх дорученням залучений спеціаліст має право проводити вимірювання, фотографування, звуко- чи відеозапис, складати плани і схеми, виготовляти графічні зображення оглянутого місця чи окремих речей, виготовляти відбитки та зліпки, оглядати і вилучати речі і документи, які мають значення для кримінального провадження. Предмети, які вилучені законом з обігу, підлягають вилученню незалежно від їх відношення до кримінального провадження. Вилучені речі та документи, що не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Згідно з інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, приміщення ТОВ «Мануфактура Стенлі», що за адресою: АДРЕСА_1 , належить на праві власності ОСОБА_9 .

Заслухавши пояснення прокурора з приводу внесеного клопотання, дослідивши матеріали клопотання, приймаючи до уваги те, що слідчим в судовому засіданні доведено про наявність достатніх підстав для проведення огляду виробничих ділянок ТОВ «Мануфактура Стенлі» ЄРДПОУ 42586566, що за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Чкалова, 8, із залученням відповідних спеціалістів з метою встановлення технічної можливості виготовлення костюмів біологічного захисту/комбінезону на устаткуванні, яке знаходиться в приміщенні/приміщеннях ТОВ «Мануфактура Стенлі», слідчий суддя доходить висновку, що заявлене клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст.233 235, 237 309,395 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання - задовольнити.

Надати стороні кримінального провадження старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції України в Закарпатській області капітану поліції ОСОБА_10 , а також іншим слідчим зазначеного відділу, які в групі слідчих здійснюють досудове розслідування вказаного кримінального провадження, а саме: слідчому старшому лейтенанту поліції ОСОБА_11 , старшому слідчому в ОВС майору поліції ОСОБА_12 , старшому слідчому в ОВС майору поліції ОСОБА_13 , слідчому майору поліції ОСОБА_14 , слідчому майору поліції ОСОБА_15 , старшому слідчому в ОВС майору поліції ОСОБА_16 , старшому слідчому майору поліції ОСОБА_17 , слідчому капітану поліції ОСОБА_18 , старшому слідчому капітану поліції ОСОБА_19 , старшому слідчому капітану поліції ОСОБА_20 дозвіл на проведення огляду приміщень ТОВ «Мануфактура Стенлі», ЄРДПОУ 42586566, що розташоване за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Чкалова, 8, яке на праві власності належить ОСОБА_9 , з метою фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінальних правопорушень, а саме фіксації, огляду спеціалістом технічних ділянок з подальшим визначенням можливості здійснювати пошиття костюмів біологічного захисту/комбінезону.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Ужгородського

міськрайонного суду ОСОБА_1

СудУжгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення20.01.2021
Оприлюднено30.01.2023
Номер документу94337136
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про огляд житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —308/5330/20

Ухвала від 12.02.2021

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Лемак О. В.

Ухвала від 20.01.2021

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Лемак О. В.

Ухвала від 20.01.2021

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Лемак О. В.

Ухвала від 18.12.2020

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Лемак О. В.

Ухвала від 18.12.2020

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Лемак О. В.

Ухвала від 30.10.2020

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Лемак О. В.

Ухвала від 30.10.2020

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Лемак О. В.

Ухвала від 30.10.2020

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Лемак О. В.

Ухвала від 11.06.2020

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Лемак О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні