Рішення
від 08.02.2021 по справі 200/10577/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 лютого 2021 р. Справа№200/10577/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С. розглянув в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду за правилами спрощеного (письмового) позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області про визнання незаконними дій, визнання незаконним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ТА ЗАПЕРЕЧЕНЬ

ОСОБА_1 звернулася до суду із позовною заявою до Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України у Донецькій області про визнання незаконними дій щодо відмови у перегляді заяви про призначення пенсії відповідно до ст. 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", визнання протиправним та скасування рішення від 19.01.2017 про відмову у призначенні пенсії відповідно до цієї статті; зобов`язання зарахувати до загального страхового стажу період роботи з 04.01.2011 по 21.10.2014 у ФОП ОСОБА_2 та повторно розглянути заяву від 12.01.2017 про призначення пенсії відповідно до ст. 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначила, що після усунення ФОП ОСОБА_2 порушення вимог законодавства щодо несплати за позивача страхових внесків, що стало підставою відмови в призначенні пенсії, через що позивач звернулась до відповідача із вимогою переглянути прийняте відповідачем рішення. Втім відповіддю від 15.10.2020 відповідач відмовив позивачу у перегляді заяви, посилаючись на відсутність у відомостях персоніфікованого обліку інформації про сплату роботодавцем позивача єдиного внеску за період з 04.01.2011 по 21.10.2014. Позивач зазначила, що має право на пенсію, а відмова у її призначенні є протиправною.

Відповідач проти задоволення заявлених позивачем вимог заперечував, підстави незгоди визначив в наданому до суду відзиві. За змістом відзиву позивачу не зараховано в страховий стаж за період роботи з 29.05.1978 по 30.05.1987 у зв`язку з виправленням у даті прийняття на роботу. На час звернення позивача страховий стаж, обчислений за даними трудової книжки за період з 25.08.1976 по 23.04.2003 та за даними персоніфікованого обліку за період з 01.04.2007 по 03.01.2011, становив 12 років 8 днів. Через відсутність необхідного стажу для призначення пенсії за віком позивачу відмовлено у її призначенні.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 17.11.2020 позов залишено без руху, ухвалами від 08.12.2020 позивачу відстрочено сплату судового збору, відкрито провадження у справі, справу призначено до розгляду у спрощеному позовному провадженні без повідомлення сторін. Ухвалою від 29.12.2020 справу призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні на 20.01.2021.

Через неявку сторін до судового засідання 20.01.2021 суд, з урахуванням ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України, розглядає справу в порядку письмового провадження.

Ухвалою від 05.02.2021 позивачу поновлено строк звернення до суду із даним позовом.

Згідно з ч. 4 ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Відповідно до ч. 5 ст. 250 цього Кодексу датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ

Позивач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 .

12.01.2017 позивач звернулась до Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (відповідач у справі) із заявою про призначення пенсії за віком. До заяви позивачем додані: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, документ про місце проживання, документ про стаж, свідоцтва про народження, про шлюб та про його розірвання.

Рішенням відповідача від 17.01.2017 позивачу не зараховано в страховий стаж період роботи з 29.05.1978 по 30.05.1987 у зв`язку з виправленнями в даті прийому на роботу.

19.01.2017 відповідачем прийнято рішення, яким позивачу відмовлено в призначенні пенсії за віком. За змістом рішення право на пенсію за віком відповідно до ст. 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування мають жінки, які народились з 01.10.1958 по 31.03.1959 при досягненні 57 років 6 місяців та при наявності страхового стажу не менше 15 років. Під час розгляду заяви позивача відповідач за даними трудової книжки за період з 25.08.1976 по 23.04.2003 та за даними персоніфікованого обліку за період з 01.04.2007 по 03.01.2011 визначив тривалість страхового стажу позивача - 12 років 8 днів. Стаж зараховано Через відсутність необхідного стажу для призначення пенсії за віком позивачу відмовлено у її призначенні.

В індивідуальних відомостях про застраховану особу станом на 12.01.2017 наявна інформація щодо позивача з 2007 по 2011 рік.

21.09.2020 позивач звернулась до відповідача із заявою про скасування рішення про відмову у призначенні пенсії від 19.01.2017 та повторний розгляд заяви про призначення пенсії від 12.01.2017 у зв`язку з тим, що під час її розгляду та прийняття рішення не враховано стаж роботи позивача у ФОП ОСОБА_2 .

У листі від 15.10.2020 № 0577-04-8/9384 відповідач вказав, що станом на 12.01.2017 в Реєстрі застрахованих осіб відомості про нарахування та сплату страхових внесків ФОП ОСОБА_2 за період роботи позивача з 01.01.2011 по 31.10.2014 були відсутні. Крім цього, у трудовій книжці позивача інформація про роботу позивача в цей період у ФОП ОСОБА_2 також була відсутня. В листі також значено, що надані позивачем індивідуальні відомості про застраховану особу від 28.09.2020 не містять інформації про сплату ФОП ОСОБА_2 страхових внесків у період з 01.01.2011 по 31.10.2014, з огляду на що зарахувати страховий стажу за цей період неможливо.

У довідці ОК-5 від 22.10.2020 наявна інформація про отриманий позивачем заробіток від ФОП ОСОБА_2 за період з січня 2011 року по жовтень 2014 року, інформація про сплату страховий внесків відсутня.

Листом ГУ ДПС у Донецькій області від 29.10.2020 № 81025/10/05-99-13-05 повідомлено ОСОБА_2 , що станом на 28.10.2020 недоїмка по єдиному внеску, нарахованому роботодавцями на суми: заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомоги по тимчасовій непрацездатності та допомоги у зв`язку з вагітністю та пологами, не обліковується. Заборгованість по єдиному внеску та ФОП, які проводять незалежну професійну діяльність, складає 784,36 грн.

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій визначені Законом України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування № 1058-IV.

Громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж мають право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи (стаття 8 Закону № 1058).

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій визначені Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" № 1058-IV.

Громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж мають право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи (стаття 8 Закону № 1058).

Частиною 1 статті 26 Закону № 1058 (у редакції на час звернення позивача за призначенням пенсії 12.01.2017) передбачено, що особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 15 років. До досягнення віку, встановленого абзацом першим цієї статті, право на пенсію за віком мають жінки 1961 року народження і старші після досягнення ними такого віку - 57 років 6 місяців, які народилися з 1 жовтня 1958 року по 31 березня 1959 року.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 24 цього Закону страховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.

Статтею 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення" передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.

В пункті 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637 (далі - Порядок № 637), також закріплено положення, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.

Відповідно до п. 3 цього Порядку за відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Частинами 1, 3 статті 44 Закону України № 1058 передбачено, що заява про призначення (перерахунок) пенсії та необхідні документи подаються до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженій особі в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально.

Органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію. На такі перевірки не поширюється дія положень законодавства про здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" затверджений Постановою правління Пенсійного фонду України 25 листопада 2005 року N 22-1, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за N 1566/11846.

Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" затверджений Постановою правління Пенсійного фонду України 25 листопада 2005 року N 22-1, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за N 1566/11846 ( далі Порядок № 22-1).

Перелік документів, що додаються до заяви про призначення, перерахунок та поновлення пенсії визначений Розділом 2 цього Порядку.

Підпунктом 2 пунктом 2.1 Порядку № 22-1 передбачено, що до заяви про призначення пенсії за віком додаються документи про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637.

Згідно пункту 4.1 Порядку орган, що призначає пенсію, розглядає питання про призначення пенсії, перерахунок та поновлення виплати раніше призначеної пенсії, а також про переведення з одного виду пенсії на інший при зверненні особи з відповідною заявою.

Відповідно до п. 4.2 Порядку при прийманні документів орган, що призначає пенсію: 1) перевіряє правильність оформлення заяви, відповідність викладених у ній відомостей про особу даним паспорта та документам про стаж; 2) перевіряє зміст і належне оформлення наданих документів; 3) перевіряє копії відповідних документів, фіксує й засвідчує виявлені розбіжності (невідповідності).

Орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення у тримісячний строк з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, передбачених законодавством, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі; видає пам`ятку пенсіонеру (додаток 4), копія якої зберігається у пенсійній справі.

Не пізніше 10 днів після надходження заяви та за наявності документів, необхідних для призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший та поновлення виплати пенсії (у тому числі документів, одержаних відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 4.2 цього розділу), орган, що призначає пенсію, розглядає подані документи та приймає рішення щодо призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший, поновлення раніше призначеної пенсії без урахування періоду, за який відсутня інформація про сплату страхових внесків до Пенсійного фонду України (пункт 4.3. Порядку).

Пунктом 4.7 Порядку передбачено, що право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію.

ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ТА ВИСНОВКИ

При вирішенні питання про правомірність прийнятого відповідачем рішення про відмову в призначенні пенсії через відсутність необхідного страхового стажу роботи суд виходить із змісту документів, що надавалися позивачем разом із заявою про призначення пенсії та які розглядалися відповідачем при прийнятті рішення.

У спірному рішенні про відмову в призначенні пенсії вказано, що страховий стаж позивача склав 12 років 8 днів та обчислений за даними трудової книжки за період з 25.08.1976 по 23.04.2003 і за даними персоніфікованого обліку за період з 01.04.2007 по 03.01.2011. Рішенням відповідача від 17.01.2017 позивачу не зараховано в страховий стаж період роботи з 29.05.1978 по 30.05.1987 у зв`язку з виправленням у даті прийому на роботу.

Позивач не погоджується із правильністю обчислення стажу зважаючи на те, що до нього не включено період її роботи з 04.01.2011 по 21.10.2014 у ФОП ОСОБА_2 .

При цьому, серед наданих позивачем відповідачу при зверненні за призначенням пенсії у січні 2017 року документів відсутні документи, які б надавали можливість встановити її зайнятість в період з 04.01.2011 по 21.10.2014. Так, у трудовій книжці відсутні записи про роботу в цей час, в індивідуальних відомостях про застраховану особу станом на 12.01.2017 наявна інформація щодо позивача по січень 2011 року включно. Відомості по застраховану особу за 2011 рік містять інформацію про нарахування позивачу заробітної плати та сплату страхових внесків за січень 2011 року Проектно-будівельною компанією ЕМБРОЛ ІНЖИНІРИНГ (код ЄДРПОУ 31500413). Інформація про нарахування страхових внесків позивачу в період з 04.01.2011 по 21.10.2014, якам б надала можливість встановити зайнятість позивача протягом цього періоду, в індивідуальних відомостях про застраховану особу на час розгляду заяви позивача була відсутня.

Доказів наявності в відповідачу під час розгляду заяви позивача від 12.01.2017 будь-яких документів, які б свідчили про її роботу в період з 04.01.2011 по 21.10.2014 у ФОП ОСОБА_2 в матеріалах справи відсутні. Суд не приймає посилання позивача на довідку форми ОК-5 від 22.10.2020, оскільки до заяви від 12.01.2017 цей документ не додавався та не міг бути доданий, зважаючи на дату його формування, у зв`язку з чим не міг досліджуватися та враховуватися відповідачем при прийнятті рішення від 19.01.2017. Зазначене свідчить про відсутність в відповідача на час розгляду заяви позивача про призначення пенсії можливості встановити факт зайнятості позивача в період з 04.01.2011 по 21.10.2014 та відсутність підстав для врахування цього періоду роботи позивача до страхового стажу.

Таким чином, рішення відповідача про відмову в призначенні пенсії від 19.01.2017 в частині, що стосується неврахування у складі страхового стажу періоду роботи позивача з 04.01.2011 по 21.10.2014 у ФОП ОСОБА_2 відповідає наявним в відповідача на час прийняття рішення документів.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Частиною 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З огляду на викладене, враховуючи відсутність в позові інших підстав скасування рішення про відмову в призначенні пенсії від 19.01.2017, крім незарахування до страхового стажу періоду роботи з 04.01.2011 по 21.10.2014, підстави визнання протиправним та скасування рішення відповідача від 19.01.2017 відсутні. Отже, в задоволенні вимог про визнання незаконним та скасування рішення про відмову в призначенні пенсії від 19.01.2017 слід відмовити.

Позовні вимоги про визнання незаконними дій щодо відмови у перегляді заяви про призначення пенсії відповідно до ст. 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" та зобов`язання повторно розглянути заяву від 12.01.2017 про призначення пенсії є похідними від вимог про визнання незаконним та скасування рішення, а отже задоволенню також не підлягають.

При цьому, слід зазначити, що позивач не позбавлена права знов звернутись до відповідача із заявою про призначення пенсії із наданням відповідних документів.

Стосовно вимог позивача про зобов`язання відповідача зарахувати до загального страхового стажу період роботи з 04.01.2011 по 21.10.2014 у ФОП ОСОБА_2 суд зауважує, що обчисленню стажу особи (перерахунку) має слугувати подання заяви про призначення пенсії або у разі, якщо її призначено, заяви про перерахунок із врахуванням певних періодів стажу, які не було враховано при призначення пенсії.

Докази подання відповідачу інших заяв про призначення пенсії, окрім заяви від 12.01.2017, позивач суду не надала.

Заяву позивача від 21.09.2020 не можна вважати заявою про призначення пенсії, оскільки у ній позивач просила відповідача скасувати рішення про відмову у призначенні пенсії від 19.01.2017 та повторно розглянути заяву про призначення пенсії від 12.01.2017.

Водночас, Порядком № 22-1 та Законом № 1058 не передбачено скасування територіальним управлінням Пенсійного фонду свого ж раніше прийнятого рішення та повторного перегляду заяви, на підставі якої його прийнято, у зв`язку із наданням нових документів. Крім цього, як встановлено судом, підстав для скасування рішення від 19.01.2017 немає.

Таким чином, позовні вимоги про зобов`язання відповідача зарахувати до загального страхового стажу період роботи з 04.01.2011 по 21.10.2014 у ФОП ОСОБА_2 задоволенню не підлягають, оскільки підстав для обчислення відповідачем стажу позивача на підставі заяви від 21.09.2020 не було.

Відтак, у задоволенні заявленого позову слід відмовити.

Згідно частин 1, 3, 5 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору. У разі відмови у задоволенні вимог позивача, звільненого від сплати судових витрат, або залишення позовної заяви без розгляду чи закриття провадження у справі, судові витрати, понесені відповідачем, компенсуються за рахунок коштів, передбачених Державним бюджетом України, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

При зверненні до суду із позовом ухвалою від 08.12.2020 позивачу відстрочено сплату судового збору до ухвалення рішення у справі. Зважаючи на відмову у задоволенні позову, судові витрати мають бути покладені на позивача.

Водночас, згідно наявних в матеріалах справи документів з 23.12.2016 позивач не працює, за перші 2 квартали 2020 року доходів не має, окрім соціальних виплат за січень 2020 року у сумі 1599,34 грн. та за лютий 2020 року у сумі 1875,21 грн., отримує від органів соціального захисту населення допомогу малозабезпеченим сім`ям (призначена на період з 01.08.2019 по 31.07.2020).

Відповідно до п. 3 ч. 2 статті 8 Закону України "Про судовий збір" суд може звільнити від сплати судових витрат у разі: коли розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; коли предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров`ю.

Зважаючи на зазначене, суд дійшов висновку про можливість звільнення позивача від сплати судових витрат за наслідком розгляду цієї справи.

З огляду на викладене вище, на підставі положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області про визнання незаконними дій, визнання незаконним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду або якщо справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Згідно з пп. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Відомості про сторін:

ОСОБА_1 (позивач) - РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 ;

Костянтинівсько-Дружківське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (відповідач) - код ЄДРПОУ 42171400, адреса: 85113, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Ціолковського, буд. 25.

Суддя А.С. Михайлик

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.02.2021
Оприлюднено10.02.2021
Номер документу94728767
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/10577/20-а

Постанова від 15.06.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 19.04.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 19.04.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Рішення від 08.02.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 29.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 08.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 08.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 17.11.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні