Рішення
від 08.02.2021 по справі 600/1979/20-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 лютого 2021 р. м. Чернівці Справа № 600/1979/20-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брезіної Т.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Багіра" до Конкурсного комітету з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування виконавчого комітету Чернівецької міської ради, Виконавчого комітету Чернівецької міської ради про визнання протиправними рішень та зобов`язати вчинити певні дії,-

У С Т А Н О В И В:

Описова частина

Короткий виклад позиції позивача та заперечень відповідача

В поданому до суду адміністративному позові, з урахуванням нової редакції позову, позивач просить суд прийняти рішення, яким:

- визнати протиправним та скасувати рішення конкурсного комітету з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівцях, оформлене протоколом засідання конкурсного комітету від 09.07.2020 р. в частині недопущення ПП "Багіра" до участі у конкурсі, що відбувся 09.07.2020 р. за наступними об`єктами : об`єкт №7 (маршрут №9-а "Завод Гравітон-площа Соборна" ч/з вул. Кармелюка, маршрут №10 "вул. Шкільна-вул. Александрі", маршрут №10-А "ринок Центральний-район Садки"); об`єкт № 9 ( маршрут № 19 "вул. Садова-вул. Литовська");

- зобов`язати конкурсний комітет з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівцях, протягом десяти робочих днів з дня набрання рішенням суду законної сили, визнати Приватне підприємство "Багіра" переможцем конкурсу за наступними об`єктами: об`єкт №7 (маршрут №9-а "Завод Гравітон-площа Соборна" ч/з вул. Кармелюка, маршрут №10 "вул. Шкільна-вул. Александрі", маршрут №10-А "ринок Центральний-район Садки"); об`єкт № 9 ( маршрут № 19 "вул. Садова-вул. Литовська");

- зобов`язати Виконавчий комітет Чернівецької міської ради протягом десяти робочих днів з дня подання конкурсним комітетом протоколу з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівцях про визнання Приватного підприємства "Багіра" переможцем конкурсу, прийняти рішення, яким затвердити Приватне підприємство "Багіра" переможцем конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівцях за наступними маршрутами: об`єкт №7 (маршрут №9-а "Завод Гравітон-площа Соборна" ч/з вул. Кармелюка, маршрут №10 "вул. Шкільна-вул. Александрі", маршрут №10-А "ринок Центральний-район Садки"); об`єкт № 9 ( маршрут № 19 "вул. Садова-вул. Литовська").

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що ПП "Багіра" подало відповідачу документи до участі у конкурсі, що відбувся 09.07.2020 р. за наступними об`єктами : об`єкт №7 (маршрут №9-а "Завод Гравітон-площа Соборна" ч/з вул. Кармелюка, маршрут №10 "вул. Шкільна-вул. Александрі", маршрут №10-А "ринок Центральний-район Садки"); об`єкт № 9 ( маршрут № 19 "вул. Садова-вул. Литовська"). Позивач вказав, що 09.07.2020 р. на засіданні конкурсного комітету вирішено не допустити ПП "Багіра" до участі у конкурсі, оскільки претендент подав конкурсну пропозицію, яка не відповідає основним умовам конкурсу. Водночас, позивач зазначає, що 20.10.2020 р. конкурсний комітет з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування виконавчого комітету Чернівецької міської ради доповнив протокол №1 від 03.07.2020 р. засідання конкурсної комісії, в якому прийняв рішення надати для обслуговування маршрут №19 ПП "Багіра" та укласти договір на перевезення пасажирів на вказаному маршруті терміном в 1 рік. Таким чином, позивач вказав, що конкурсний комітет на одному засіданні оголошує перевізника переможцем, а на іншому засіданні вирішує його не допустити до конкурсу, що є порушенням порядку проведення конкурсу №1081, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України 03.12.2008 року. Крім того, позивач стверджує, що рішення про допущення учасника - претендента до участі у конкурсі приймає організатор конкурсу, яким являється Виконавчий комітет Чернівецької міської ради, а не конкурсна комісія.

Конкурсний комітет з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування виконавчого комітету Чернівецької міської ради подав відзив на позов, в якому зазначає про безпідставність заявленого позову. Відповідач зазначає, що на засіданні конкурсного комітету від 24.02.2020 р. не розглядалось питання допущення перевізників-претендентів для участі у конкурсі. Відповідач вказує, що рішення конкурсного комітету, прийняті до 09.07.2020 р., містили невідповідності вимогам чинного законодавства, у зв`язку із чим були виправлені самим конкурсним комітетом 09.07.2020 року. Також відповідач зазначив, що вимогами чинного законодавства не обмежено організатора ані у часі, ані у формі прийнятого рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента. Відповідач вказав, що відповідно до п. 16.3 та п. 16.6 Умов організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівці Виконавчий комітет Чернівецької міської ради, як організатор перевезень, прийняв рішення щодо недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, а конкурсний комітет тільки виконав вказане рішення організатора перевезень. Відповідач зазначив, що ПП "Багіра" не відповідало обов`язковим та додатковим умовам конкурсу, тому що не надало інвестиційний проект - зобов`язання оновлення автобусного парку.

Виконавчий комітет Чернівецької міської ради подав відзив на позов, в якому зазначає про безпідставність заявленого позову. Конкурсним комітетом правомірно 09.07.2020 р. виконано рішення організатора перевезень у м. Чернівці від 16.06.2017 р. №324/12 про затвердження Умов організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівці . Відповідач зазначив, що ПП "Багіра" не відповідало обов`язковим та додатковим умовам конкурсу, тому що середній вік транспортних засобів позивача старше 8 років станом на дату оголошення конкурсу та позивач не надав інвестиційний проект - зобов`язання оновлення автобусного парку. Крім того відповідач вказав, що рішення конкурсного комітету про визначення позивача переможцем конкурсу по об`єктах №7 та №9 виконавчому комітету не подавались, а тому просить суд відмовити у задоволенні позову.

Рух справи у суді

Ухвалою суду від 28.10.2020 року адміністративний позов залишено без руху. 03.11.2020 року позивачем виправлено недоліки адміністративного позову, у зв`язку із цим ухвалою суду від 16.11.2020 р. відкрито провадження у справі та вирішено розглядати її за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників адміністративної справи.

Фактичні обставини справи, встановлені судом

Приватне підприємство "Багіра" зареєстроване як юридична особа, код ЄДРПОУ 31289894, та надає послуги перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом відповідно до видів робіт, визначених Законом України Про автомобільний транспорт , що підтверджується ліцензією Серія АВ №544559. (а.с. 5-8).

Відповідно до оголошення в газеті "Чернівці" від 10.01.2020 р. №№1-2 (1521-1522) Виконавчим комітетом Чернівецької міської ради оголошено відкритий конкурс з визначення перевізників пасажирів на окремих міських автобусних маршрутах. Відповідно до умов конкурсу необхідно претенденту було подати, зокрема, перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на маршруті та які відповідають умовам конкурсу; у разі відсутності автобусів, які відповідають умовам конкурсу, необхідно подати в обов`язковому порядку проект - зобов`язання щодо оновлення парку автобусів на цьому маршруті на визначений період до 3-х років з розбивкою по роках. (а.с. 18).

На підставі проведення конкурсу з визначення перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівцях, відповідно до оголошення в газеті "Чернівці" від 10.01.2020 р. №01-02 (1521-1522) конкурсним комітетом з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування виконавчого комітету Чернівецької міської ради проведено засідання на якому, протокольним рішенням 24.02.2020 р., вирішено провести наступне засідання конкурсного комітету 05.03.2020 року. Після прийняття рішення стосовно перенесення засідання конкурсного комітету заслухали представника групи мешканців мікрорайону Калічанка , яка повідомила про незадовільне обслуговування автобусних маршрутів №10 та №10-а перевізником ПП "Багіра" та надала пропозицію щодо недопущення вказаного перевізника до обслуговування зазначених маршрутів. (а.с. 9).

Протокольним рішенням від 03.07.2020 р. конкурсним комітетом з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування виконавчого комітету Чернівецької міської ради, відкрито конверти №2 поданих перевізниками - претендентами до участі у конкурсі. Відповідно до об`єкту конкурсу №7 вказано претендентів: ТОВ Денисівка-1 , ПП Багіра , ПП ОСОБА_1 . Відповідно до об`єкту конкурсу №9 вказано єдиного претендента - ПП Багіра . Конкурсним комітетом вирішено, зокрема: розглядати пропозиції перевізників - претендентів, які були подані у визначений строк прийому документів до 07.02.2020 р.; приступити до розгляду конкурсних пропозицій з одним претендентом на об`єкт конкурсу, після чого для вивчення пропозиції претендентів, на які нараховуються бали оголошено перерву та вирішено продовжити засідання конкурсного комітету 09.07.2020 року. (а.с. 10-12).

Протокольним рішенням від 09.07.2020 р. конкурсним комітетом з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування виконавчого комітету Чернівецької міської ради, шляхом голосування пунктом 1 вирішено, що учасник допускається до участі у конкурсі, якщо у нього є в наявності автобуси, середній вік яких менше 8 років. У разі якщо автобуси середній вік яких більше 8 років, учасник допускається до конкурсу при наявності інвестиційної програми. У разі, якщо середній вік автобусів більше 8 років і відсутня інвестиційна програма, такий перевізник - претендент не допускається до участі у конкурсі. У пунктах 3.5, 3.25, 3,26 протокольного рішення вирішено не допустити ПП Багіра до участі у конкурсі на маршруті №19, №23, №9-А, №10, №10-А , оскільки претендент подав конкурсну пропозицію, яка не відповідає основним умовам конкурсу, оскільки середній вік транспортних засобів старше 8 років, станом на дату оголошення конкурсу та відсутній інвестиційний проект - зобов`язання оновлення автобусного парку на визначений період до 3-х років з розбивкою по роках. (а.с. 13-14).

Крім того, до матеріалів справи додано порівняльну таблицю на засідання 09.07.2020 р. конкурсного комітету з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. (а.с. 17).

Пунктом 3.5 Доповненням від 20.10.2020 р. до протоколу №1 від 03.07.2020 р. засідання конкурсного комітету з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівцях, відповідач вирішив надати для обслуговування ПП Багіра маршрут №19 терміном на 1 рік. (а.с. 15-16).

До матеріалів справи додано рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 16.06.2017 р. №324/12 Про організацію пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівці та визнання такими, що втратили чинність, рішень виконавчого комітету міської ради з цього питання . Вказаним рішенням затверджено Умови організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівцях. (а.с. 35-63).

Також матеріали справи містять рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 22.06.2018 р. №275/11 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 16.06.2017 р. №324/12 Про організацію пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівці та визнання такими, що втратили чинність, рішень виконавчого комітету міської ради з цього питання . (а.с. 64-67).

Мотивувальна частина

Згідно положень ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд перевіряє дотримання вказаних критеріїв суб`єктом владних повноважень при прийнятті оскаржуваного рішення, вчиненні дій чи допущенні бездіяльності.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 44 Закону України Про автомобільний транспорт організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

До обов`язкових умов конкурсу на перевезення пасажирів належать: визначена органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на маршруті загального користування, за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками; державні соціальні нормативи у сфері транспортного обслуговування населення.

У разі відсутності в перевізників-претендентів автобусів, що відповідають умовам конкурсу, вони мають право подавати до конкурсного комітету заяву на участь у конкурсі та документи, що містять характеристику наявних автобусів, які перевізник-претендент пропонує використовувати на даному маршруті, а також інвестиційний проект-зобов`язання щодо оновлення парку автобусів на цьому маршруті на визначений період до п`яти років.

У разі відсутності перевізників-претендентів, які мають автобуси, що відповідають умовам конкурсу, конкурс проводиться серед претендентів, які пропонують використовувати на даному маршруті автобуси, що відповідають вимогам безпеки, але не відповідають умовам конкурсу за класом, пасажиромісткістю, параметрами комфортності, з урахуванням поданих інвестиційних проектів-зобов`язань щодо оновлення парку автобусів, які будуть повністю відповідати всім вимогам, у термін до п`яти років.

Згідно з абз. 7 п. 4 постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування від 03.12.2008 р. №1081 (далі - Порядок №1081) організатором перевезень на автобусному маршруті загального користування є виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту - на маршруті, що проходить у межах населеного пункту (міський маршрут).

Відповідно до п.10 Порядку №1081 організатор перевезень затверджує умови конкурсу, в тому числі обов`язкові, відповідно до статті 44 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Згідно з п. 29 Порядку № 1081 встановлено, що для участі у конкурсі перевізник-претендент подає окремо щодо кожного об`єкта конкурсу документи, визначені статтею 46 Закону України "Про автомобільний транспорт", за формою згідно з додатками 1 - 4.

Відповідно до п. 37 Порядку № 1081 достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених пунктом 29 цього Порядку, перевіряється організатором та/або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.

Рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 16.06.2017 р. №324/12 затверджено Умови організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівцях (далі - Умови організації та проведення конкурсу).

Відповідно до п. 7.4.1 Умов організації та проведення конкурсу визначено вимоги до транспортних засобів: є новими або вживаними, але технічно справними та мати вік не старше 8 років станом на дату оголошення конкурсу, або старше 8 років за умови надання інвестиційних проектів - зобов`язань щодо оновлення парку автобусів на визначений період до 3-х років з розбивкою.

Згідно з п. 16.6 Умов організації та проведення конкурсу та п. 6 ч. 12 Порядку №1081 організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов`язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Відповідно до абз. 3 п. 2 Порядку № 1081 конкурсний комітет - постійний або тимчасовий орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу.

Суд не приймає доводи позивача, що конкурсний комітет, приймаючи рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента вийшов за межі повноважень, визначених Порядком № 1081, оскільки вимоги Порядку №1081 визначають лише особу, яка має право прийняти відповідне рішення та умови прийняття такого рішення.

Крім того, суд вважає безпідставними посилання позивача на порушення конкурсним комітетом Порядку № 1081 в частині розгляду питання про недопущення до конкурсу позивача безпосередньо на його засіданні, оскільки відповідно до п.43 Порядку №1081 під час проведення конкурсу запрошуються всі перевізники-претенденти, що беруть участь у конкурсі, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції.

Вимога п. 37 Порядку про те, що достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених пунктом 29 цього Порядку, перевіряється організатором та/або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу, водночас не містить застереження, коли саме з цього приводу організатором та/або робочим органом приймати рішення щодо недопуску перевізників-претендентів до участі в конкурсі.

Таким чином суд звертає увагу на те, що чинним законодавством України не передбачено правової норми, яка визначала у який саме момент засідання конкурсного комітету повинно приймати рішення про недопущення перевізника-претендента до участі у конкурсі з перевезення пасажирів (за кілька днів до конкурсу чи безпосередньо на його засіданні).

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 25 жовтня 2018 року справа №816/3629/15.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Таким чином, суд надає оцінку доводам в межах предмета оскарження.

Суд звертає увагу, що предметом судового розгляду в даній справі є оскарження рішення конкурсного комітету з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Чернівцях, оформлене протоколом засідання конкурсного комітету від 09.07.2020 р. в частині недопущення ПП "Багіра" до участі у конкурсі, що відбувся 09.07.2020 р. за наступними об`єктами: об`єкт №7 (маршрут №9-а "Завод Гравітон-площа Соборна" ч/з вул. Кармелюка, маршрут №10 "вул. Шкільна-вул. Александрі", маршрут №10-А "ринок Центральний-район Садки"); об`єкт № 9 (маршрут № 19 "вул. Садова-вул. Литовська").

З вказаних підстав суд не приймає до уваги доводи позивача щодо непослідовності прийнятих рішень конкурсним комітетом, а саме в частині прийняття Доповнень від 20.10.2020 р. до протоколу №1 від 03.07.2020 р., оскільки вказані обставини не входять до предмету спору і не є предметом доказування.

На підставі матеріалів справи встановлено, що пунктами 3.5, 3.25, 3.26 протокольного рішення від 09.07.2020 р. конкурсним комітетом з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування виконавчого комітету Чернівецької міської ради, шляхом голосування вирішено не допустити ПП Багіра до участі у конкурсі на маршруті №19, №23, №9-А, №10, №10-А, оскільки претендент подав конкурсну пропозицію, яка не відповідає основним умовам конкурсу, оскільки середній вік транспортних засобів старше 8 років, станом на дату оголошення конкурсу, та відсутній інвестиційний проект - зобов`язання оновлення автобусного парку на визначений період до 3-х років з розбивкою по роках.

Таким чином суд вважає, що Конкурсний комітет з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування виконавчого комітету Чернівецької міської ради правомірно не допустив ПП Багіра до участі у конкурсі, оскільки конкурсна пропозиція позивача не відповідала обов`язковим та додатковим умовам конкурсу. При цьому, позивач не заперечував проти того, що його конкурсна пропозиція не відповідала обов`язковим та додатковим умовам конкурсу.

Висновки за результатами розгляду справи

Відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч.1 та ч. 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачами доведено суду правомірність прийняття рішення, оформленого протоколом від 09.07.2020 р., в частині недопущення ПП "Багіра" до участі у конкурсі, що відбувся 09.07.2020 р. за наступними об`єктами : об`єкт №7 (маршрут №9-а "Завод Гравітон-площа Соборна" ч/з вул. Кармелюка, маршрут №10 "вул. Шкільна-вул. Александрі", маршрут №10-А "ринок Центральний-район Садки"); об`єкт № 9 ( маршрут № 19 "вул. Садова-вул. Литовська").

З вказаних підстав суд відмовляє у задоволенні позовних вимог.

Судові витрати

У відповідності до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки відповідач не поніс витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, суд не вирішує питання про стягнення на користь відповідача судових витрат.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 6, 9, 14, 72, 73, 77, 90, 139, 241, 250, 257 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

1. Відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне найменування учасників процесу:

Позивач: Приватне підприємство "Багіра" (вул.О.Кобилянської, 37/6а, м.Чернівці, Чернівецька область, 58000, код ЄДРПОУ 31289894);

Відповідачі: Конкурсний комітет з визначення перевізника пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування виконавчого комітету Чернівецької міської ради (площа Центральна, 1, м.Чернівці, Чернівецька область, 58002), Виконавчий комітет Чернівецької міської ради (площа Центральна, 1, м.Чернівці, Чернівецька область, 58002, ЄДРПОУ 04062216).

Суддя Т.М. Брезіна

Дата ухвалення рішення08.02.2021
Оприлюднено10.02.2021
Номер документу94731524
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизначення позивача переможцем конкурсу по об`єктах №7 та №9 виконавчому комітету не подавались, а тому просить суд відмовити у задоволенні позову. Рух справи у суді Ухвалою суду від 28.10.2020 року адміністративний позов залишено без руху. 03.11.2020 року позивачем виправлено недоліки адміністративного позову, у зв`язку із цим ухвалою суду від 16.11.2020 р. відкрито провадження у справі та вирішено розглядати її за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників адміністративної справи. Фактичні

Судовий реєстр по справі —600/1979/20-а

Постанова від 07.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Постанова від 07.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 23.06.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 28.05.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 17.05.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 15.03.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Рішення від 08.02.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 16.11.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні