Рішення
від 24.12.2020 по справі 260/2574/20
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

24 грудня 2020 року м. Ужгород№ 260/2574/20 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Микуляк П.П.,

при секретарі Петрус К.І.,

за участю:

позивача: ТОВ "ХІРШ ПОРОЦЕЛЛЬ", представник - Калинич І.І.,

відповідача: ГУ ДПС у Закарпатській області, представник - Крупа-Газуда М.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ХІРШ ПОРОЦЕЛЛЬ" до Головного управління Державної податкової служби у Закарпатській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

У відповідності до ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України проголошується вступна та резолютивна частини Рішення. Повний текст Рішення виготовлено та підписано 21 січня 2021 року.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІРШ ПОРОЦЕЛЛЬ" звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби у Закарпатській області, яким просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення про застосування штрафних санкцій за несплату, неповну або несвоєчасну сплату суми грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору від 14.04.2020 року №0003223307, №0003243307 та №0002320501 в частині правомірності віднесення до складу інших операційних витрат вартість консультаційних послуг.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 24 грудня 2021 року провадження у даній справі, в частині визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у Закарпатській області від 14.04.2020р. №0002320501 було закрито.

Позовна заява мотивована тим, що Головне управління ДПС у Закарпатській області провело документальну планову виїзну перевірку ТОВ "Хірш Пороцелль", з питань дотримання вимог податкового, валютного законодавства за період з 09.02.2017р. по 30.09.2019p., єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 09.02.2017р. по 30.09.2019р.

За результатами перевірки ГУ ДПС у Закарпатській області було складено Акт про результати перевірки ТОВ "Хірш Пороцелль", на підставі якого, в подальшому були прийняті, зокрема оскаржені податкові повідомлення-рішення від 14.04.2020 року: №0003223307 про збільшення грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб та №0003243307 про збільшення грошового зобов`язання з військового збору.

Позивач зазначає, що з акту перевірки не можливо встановити чому саме контролюючим органом встановлено несвоєчасну сплату податку на доходи фізичних осіб та військового збору при виплаті доходу.

Також позивач вказує, що товариством було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, однак в окремі періоди така сплата була здійснена на інші рахунки, однак отримувачем коштів за всіма оплатами було Управління Державної казначейської служби України у Берегівському районі Закарпатської області. У зв`язку з чим, позивач вважає, що помилкове зазначення рахунку не є підставою для висновку про несплату необхідної суми податку, у встановлений законодавством строк.

Таким чином, на переконання позивача, оскільки фактичні обставини сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору не відповідають висновкам, викладеним в акті перевірки, то оскаржені податкові повідомлення-рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити.

Представник відповідача подала до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначає, що ГУ ДПС у Закарпатській області проведено документальну планову виїзну перевірку позивача та встановлено порушення вимог податкового законодавства. Висновки перевірки про несплату позивачем податку на доходи фізичних осіб та військового збору у строки, визначені Податковим кодексом України є правомірними, а тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог та скасування оскаржених податкових повідомлень-рішень.

У судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечила та просила суд відмовити у його задоволенні.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено, що Головним управлінням ДПС у Закарпатській області у період з 03.02.2020 року по 14.02.2020 року було проведено документальну планову виїзну перевірку ТОВ "Хірш Пороцелль" з питань дотримання вимог податкового, валютного законодавства за період з 09.02.2017 р. по 30.09.2019 p., єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 09.02.2017 р. по 30.09.2019 р.

За результатами планової документальної виїзної перевірки ГУ ДПС у Закарпатській області було складено Акт про результати документальної планової виїзної перевірки №179/07-16-05-01/41137479 від 16.03.2020р.

За результатами проведеної перевірки встановлені порушення позивачем зокрема:

- пп. 168.1.1, пп. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168, п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України в наслідок чого виявлено несвоєчасну сплату податку на доходи фізичних осіб під час виплати доходу в загальній сумі 1 369 606,06 грн.;

- пп. 168.1.1, пп. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168, п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України в наслідок чого виявлено несвоєчасну сплату податку військового збору під час виплати доходу в загальній сумі 77 373,19 грн.

На підставі вищезазначеного акту, ГУ ДПС у Закарпатській області прийнято, зокрема, податкові повідомлення-рішення від 14.04.2020 року:

- № 0003223307 про збільшення грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 1124534,60 грн., в т.ч. за податковим зобов`язанням 23964,88 грн.; за штрафними (фінансовими) санкціями 1078633,59 грн. та пеня 21936,13 грн.

- № 0003243307 про збільшення грошового зобов`язання з військового збору на загальну суму 61894,03 грн., в т.ч. за податковим зобов`язанням 1637,62 грн., за штрафними санкціями 59040,01 грн. та пеня 1216,40 грн.

- № 0002320501 про збільшення суми грошового зобов`язання з податку на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів на загальну суму 1 172 386, 25 грн.

Не погодившись із вищевказаними податковими повідомленнями-рішеннями, позивач оскаржив їх до Державної податкової служби України.

За результатами розгляду даної скарги рішенням Державної податкової служби України від 06.07.2020 року про результатами розгляду скарги скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Закарпатській області від 14.04.2020 року № 0002320501 в частині донарахованого податку на прибуток внаслідок збільшення доходів на 3021157,55 грн. та зменшення витрат на вартість агентських послуг на загальну суму 1970771 грн. та штрафні санкції у відповідному розмірі, а в іншій частині зазначене податкове повідомлення-рішення та податкові повідомлення-рішення від 14.04.2020 року № 0003223307, № 0003243307 залишено без змін.

Як вже встановлено судом, провадження у справі, в частині оскарження податкового повідомлення-рішення від 14.04.2020 року № 0002320501 було закрито судом у зв`язку з відкликанням контролюючим органом вищевказаного податкового повідомлення-рішення.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України №2755-VI від 02.12.2010 (далі - ПК України). Зокрема ПК України визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п. 75.1 ст. 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до пп. 14.1.180 п. 14.1 ст. 14 ПК України податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) зобов`язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу.

Згідно до пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 ПК України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов`язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу.

Відповідно до пп. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168 ПК України податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.

Згідно з пп. 168.1.4 п. 168.1 ст. 168 ПК України якщо оподатковуваний дохід надається у негрошовій формі чи виплачується готівкою з каси податкового агента, податок сплачується (перераховується) до бюджету протягом трьох банківських днів з дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).

Відповідно до пп. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168 ПК України якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового періоду.

У відповідності до п. "а" 176.2 ст. 176 ПК України особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов`язані: своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок.

Згідно з ч. 2 ст. 64 Бюджетного кодексу України податок на доходи фізичних осіб (крім податку, визначеного абзацом п`ятим цієї частини статті), який сплачується (перераховується): податковим агентом - юридичною особою (її філією, відділенням, іншим відокремленим підрозділом) чи представництвом нерезидента - юридичної особи, зараховується до відповідного бюджету за їх місцезнаходженням (розташуванням) в обсягах податку, нарахованого на доходи, що виплачуються фізичній особі.

Як вже встановлено, судом, під час проведення документальної планової виїзної перевірки, контролюючим органом встановлено порушення позивачем:

- пп. 168.1.1, пп. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168, п. 176.2 "а" ст. 176 ПК України та виявлено несвоєчасну сплату податку на доходи фізичних осіб під час виплати доходу в загальній сумі 1369606, 06 грн. в тому числі: за липень 2017 року в сумі 23,75 грн.; за лютий 2018 року в сумі 4 039,10 грн., за березень 2018 року в сумі 39 117,65 грн., за квітень 2018 року в сумі 52 600,61 грн., за травень 2018 року в сумі 67 262,38 грн., за червень 2018 року в сумі 80 249,68 грн., за липень 2018 року в сумі 98 292,88 грн., за серпень 2018 року в сумі 91 445,17 грн., за вересень 2018 року в сумі 93 008,52 грн., за жовтень 2018 року в сумі 90 895,01 грн. , за листопад 2018 року в сумі 92 664,09 грн., за грудень 2018 року в сумі 86 951,96 грн., за січень 2019 року в сумі 86 897,03 грн., за лютий 2019 року в сумі 73 011,77 грн., за березень 2019 року в сумі 80 235,98 грн., за квітень 2019 року в сумі 80 643,61 грн., за травень 2019 року в сумі 54 840,07 грн., за червень 2019 року в сумі 82 773,87 грн., за липень 2019 року в сумі 57 196,51 грн., за серпень 2019 року в сумі 57 456,42 грн.

- пп. 168.1.1, пп. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168, п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України в наслідок чого виявлено несвоєчасну сплату податку військового збору під час виплати доходу в загальній сумі 77 373,19 грн., в тому числі: за лютий 2018 року в сумі 113,02 грн., за березень 2018 року в сумі 1230,32 грн., за квітень 2018 року в сумі 2474,85 грн., за травень 2018 року в сумі 3596,95 грн., за червень 2018 року в сумі 4680,00 грн., за липень 2018 року в сумі 5724,24 грн., за серпень 2018 року в сумі 5062,98 грн., за вересень 2018 року в сумі 5189,15 грн., за жовтень 2018 року в сумі 5318,47 грн., за листопад 2018 року в сумі 5528,84 грн., за грудень 2018 року в сумі 5186,59 грн., за січень 2019 року в сумі 5182,01 грн., за лютий 2019 року в сумі 5107,90 грн., за березень 2019 року в сумі 4626,90 грн., за квітень 2019 року в сумі 4715,13 грн., за травень 2019 року в сумі 2564,80 грн., за червень 2019 року в сумі 4873,41 грн., за липень 2019 року в сумі 3087,99 грн., за серпень 2019 року в сумі 3109,64 грн.

В той же час, судом встановлено, що за лютий 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 88 375,98 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 02.02.2018р. у розмірі 796,65 грн., 06.02.2018р. у розмірі 29345,62 грн., 09.02.2018р. у розмірі 540,00 грн., 15.02.2018р. у розмірі - 2845,33 грн., 23.02.2018р. у розмірі - 18031,50 грн., 26.02.2018р. у розмірі - 1319,01 грн., 06.03.2018р. у розмірі - 55246,08 грн., 13.03.2018р. у розмірі - 8718,84 грн. Всього на суму 116 843,03 грн.

За березень 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 105 986,95 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 14.03.2018р. у розмірі 1305,00 грн., 22.03.2018р. у розмірі - 40400,00 грн., 03.04.2018р. у розмірі - 41869,05 грн. Всього на суму 83574,05 грн.

За квітень 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 108 559,87 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 04.04.2018р. у розмірі 741,43 грн., 19.04.2018р. у розмірі - 42950,62 грн., 03.05.2018р. у розмірі - 6733,00 грн., 04.05.2018р. у розмірі - 58859,29 грн. Всього на суму 109284,34 грн.

За травень 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 116 408,73 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 22.05.2018р. у розмірі 46 699,06 грн., 06.06.2018р. у розмірі - 68 513,90 грн. Всього на суму 115 212,96 грн.

За червень 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 125 090,09 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 12.06.2018р. у розмірі 1 232,00 грн., 21.06.2018р. у розмірі - 47 048,24 грн., 03.07.2018р. у розмірі - 7537,55 грн., 05.07.2018р. у розмірі - 69 222,28 грн. Всього на суму 125 040,07 грн.

За липень 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 154 841,87грн. податок був повністю перерахований до бюджету 19.07.2018р. у розмірі 56 536,83 грн., 24.07.2018р. у розмірі - 10 355,03 грн., 02.08.2018р. у розмірі-8 541,84 грн., 07.08.2018р. у розмірі - 83 480,75 грн. Всього на суму 158 914,45 грн.

За серпень 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 96 897,84 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 08.08.2018р. у розмірі 7200,00 грн., 23.08.2018р. у розмірі - 37 385,55 грн., 06.09.2018р. у розмірі - 59 160,00 грн. Всього на суму 103 745,55 грн.

За вересень 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 94 942,89 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 20.09.2018р. у розмірі 37 614,30 грн., 05.10.2018р. у розмірі - 55 765,24 грн. Всього на суму 93 379,54 грн.

За жовтень 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 144 922,39 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 11.10.2018р. у розмірі 38 834,94 грн., 23.10.2018р. у розмірі - 43 622,00 грн., 07.11.2018р. у розмірі - 64 119,58 грн. Всього на суму 146 576,52 грн.

За листопад 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 129 069,29 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 08.11.2018р. у розмірі 459,38 грн., 20.11.2018р. у розмірі - 1 612,85 грн., 22.11.2018р. у розмірі - 67 084,32 грн., 30.11.2018р. у розмірі - 1 032,99 грн., 07.12.2018р. у розмірі - 57 570,05 грн. Всього на суму 127 759,59 грн.

За грудень 2018 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 180 948,62 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 18.12.2018р. у розмірі 2 095,79 грн., 20.12.2018р. у розмірі - 3 616,34 грн., 26.12.2018р. у розмірі - 180 948,62 грн.

За січень 2019 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 116 649,32 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 15.01.2019р. у розмірі 82,39 грн., 23.01.2019р. у розмірі - 44 955,53 грн., 31.01.2019р. у розмірі - 129,74 грн., 07.02.2019р. у розмірі - 71 536,59 грн. Всього на суму 116 704,25 грн.

За лютий 2019 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 129 273,58 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 21.02.2019р. у розмірі 64 006,87 грн., 26.02.2019р. у розмірі - 157,20 грн., 01.03.2019р. у розмірі - 914,34 грн., 05.03.2019р. у розмірі - 65 084,43 грн. Всього на суму 130 162,84 грн.

За березень 2019 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 123 897,28 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 13.03.2019р. у розмірі 4 427,33 грн., 21.03.2019р. у розмірі - 54 414,90 грн., 04.04.2019р. у розмірі - 1 800,00 грн., 04.04.2019р. у розмірі - 69 026,84 грн. Всього на суму 129 669,07 грн.

За квітень 2019 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 128 183,04 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 05.04.2019р. у розмірі 2 961,82 грн., 08.04.2019р. у розмірі 1 005,73 грн., 22.04.2019р. у розмірі - 73 936,84 грн., 23.04.2019р. у розмірі - 182,28 грн., 07.05.2019р. у розмірі - 47 086,10 грн. Всього на суму 125 172,77 грн.

За травень 2019 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 131 862,37 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 08.05.2019р. у розмірі 2 706,24 грн., 21.05.2019р. у розмірі - 58 759,68 грн., 06.06.2019р. у розмірі - 71 507,10 грн. Всього на суму 132 973,02 грн.

За червень 2019 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 131 754,62 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 13.06.2019р. у розмірі 27 399,13грн., 20.06.2019р. у розмірі - 64 748,42 грн., 21.06.2019р. у розмірі - 4 708,99 грн., 27.06.2019р. у розмірі - 1 496,15 грн., 04.07.2019р. у розмірі - 32 867,26 грн. Всього на суму 131 219,95 грн.

За липень 2019 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 145 377,11 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 09.07.2019р. у розмірі 1 279,24 грн., 18.07.2019р. у розмірі 3 495,86 грн., 22.07.2019р. у розмірі - 60 959,78 грн., 25.07.2019р. у розмірі - 6 476,60 грн., 02.08.2019р. у розмірі - 87,65 грн., 06.08.2019р. у розмірі - 72 889,33 грн. Всього на суму 145 188,46 грн.

За серпень 2019 року сума утриманого податку на доходи фізичних осіб склала 176 706,34 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 14.08.2019р. у розмірі 3626,77 грн., 16.08.2019р. у розмірі - 4071,24 грн., 22.08.2019р. у розмірі - 98917,75 грн., 29.08.2019р. у розмірі - 2473,78 грн., 03.09.2019р. у розмірі - 352,54 грн. , 05.09.2019р. у розмірі - 70631,12 грн. Всього на суму 180 073,20 грн.

В той же час, як вбачається із позовної заяви позивач визнає факт несвоєчасної сплати податку на доходи фізичних осіб за березень - грудень 2018 року та січень - лютий 2019 року, однак у розмірах інших, ніж визначені контролюючим органом за результатами документальної планової виїзної перевірки.

Відповідно до п. 127.1 ст. 127 ПК України ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Дії, передбачені абзацом першим цього пункту, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Відповідальність за погашення суми податкового зобов`язання або податкового боргу, що виникає внаслідок вчинення таких дій, та обов`язок щодо погашення такого податкового боргу покладається на особу, визначену цим Кодексом, у тому числі на податкового агента. При цьому платник податку - отримувач таких доходів звільняється від обов`язків погашення такої суми податкових зобов`язань або податкового боргу, крім випадків, встановлених розділом IV цього Кодексу.

Передбачені цим пунктом штрафи не застосовуються, коли ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податку на доходи фізичних осіб самостійно виявляється податковим агентом при проведенні перерахунку цього податку, передбаченого пунктом 169.4 статті 169 цього Кодексу, та виправляється в наступних податкових періодах протягом податкового (звітного) року згідно з нормами цього Кодексу.

Судом встановлено, що позивачем на виконання вимог ст. 168 ПК України одночасно з виплатою заробітної плати працівникам, зокрема у липні 2017 року та за період з лютого 2018 року по липень 2018 року включно сплачувався податок на доходи фізичних осіб та військовий збір до відповідного бюджету за своїм місцезнаходженням (м. Берегово).

Однак, позивачем було помилково сплачено податок на доходи фізичних осіб на рахунок № НОМЕР_2, в той час як правильний рахунок № НОМЕР_1 та військовий збір на рахунок № НОМЕР_3, правильний рахунок № НОМЕР_4, а саме:

- 13.03.2018 року сплачено податок на доходи фізичних осіб у розмірі 8718,84 грн. та військовий збір у розмірі - 726,57 грн. (Т 2, а.с. 29, 30 );

- 22.03.2018 року сплачено податок на доходи фізичних осіб у розмірі 6733,00 грн. та військовий збір у розмірі 561,08 грн. (Т.2 , а.с. 49, 50);

- 03.04.2018 року сплачено податок на доходи фізичних осіб у розмірі 6674,08 грн. та 556,18 грн. військового збору (Т. 2, а.с. 47,48);

- 19.04.2018 року сплачено податок на доходи фізичних осіб у розмірі 6733,00 грн. та 561,08 грн. військового збору (Т.2, а.с. 45, 46);

- 03.05.2018 року сплачено податок на доходи фізичних осіб у розмірі 6733,00 грн. та 561,08 грн. військового збору (Т.2, а.с. 43, 44);

- 22.05.2018 року сплачено податок на доходи фізичних осіб у розмірі 6733,00 грн. та 561,08 грн. військового збору (Т.2, а.с. 41, 42);

- 05.06.2018 року сплачено військовий збір у розмірі 561,08 грн. (Т.2, а.с. 39);

- 06.06 .2018 року сплачено податок на доход фізичних осіб у розмірі 6733,00 грн. (Т.2, а.с. 40);

- 21.06.2018 року сплачено податок на доходи фізичних осіб у розмірі 6733,00 грн. та 561,08 грн. військового збору (Т.2, а.с. 37, 38);

- 05.07.2018 року сплачено податок на доходи фізичних осіб у розмірі 6204,00 грн. та 517,03 грн. військового збору (Т.2, а.с. 35,36);

- 24.07.2018 року сплачено податок на доходи фізичних осіб у розмірі 10355,03 грн. та 862,92 грн. військового збору (Т.2, а.с. 33, 34);

- 07.08.2018 року сплачено податок на доходи фізичних осіб у розмірі 11760,75 грн. та 980,06 грн. військового збору (Т.2, а.с. 31,32).

При цьому, отримувачем коштів за усіма рахунками було Управління Державної казначейської служби України у Берегівському районі Закарпатської області (код ЄДРПОУ: 37809658).

Разом з тим, перераховані суми ПДФО та військового збору з рахунку Товариства, відкритого у м. Берегово, незважаючи на помилкові реквізити рахунків, були проведені банком без помилок, кошти були списані з банківського рахунку Товариства, зараховані на рахунки відповідного бюджету.

При цьому, суд зазначає, що суми ПДФО та військового збору з рахунку Товариства, відкритого у м. Черкаси перераховані на той самий рахунок Управління державної казначейської служби України у Берегівському районі Закарпатської області.

Суми ПДФО за липень 2017 року, лютий-липень 2018 року та військового збору за лютий-липень 2018 року, що були помилково сплачені Товариством на інші рахунки відповідного бюджету (м. Берегово), не були повернуті товариству, як помилково сплачені, однак не були і враховані як оплата податкових зобов`язань, що призвело до формування заборгованості з ПДФО та військового збору.

Вищезазначений податковий борг з ПДФО та військового збору в автоматичному порядку частково погашався за рахунок подальших перерахувань Товариством сум утриманих податків із заробітної плати працівників, що перераховувались з рахунку позивача, відкритого у м. Берегово.

У той же час, ГУ ДПС кваліфікувало сплату позивачем податків при наступній виплаті оподатковуваного доходу як сплату податків за попередній період, що в подальшому призвело до висновків контролюючого органу щодо несвоєчасного перерахуванням позивачем сум податку на доходи фізичних осіб та військового збору за вищевказаний період.

Однак, суд зазначає, що помилкове зазначення неправильного рахунку отримувача коштів не є правовою підставою для висновку про несплату необхідної суми податку у визначений законодавством строк. Допущена позивачем помилка не спричинила настання будь-яких негативних наслідків або збитків для відповідного бюджету.

Аналогічна правова позиція викладена у Постанові Верховного Суду від 01.08.2018 року у справі № 813/2487/17.

Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Крім того, відповідно до висновку Верховного Суду, викладеного у Постанові від 12.06.2018 року у справі № 826/1/16 для підтвердження факту несплати узгодженої суми грошового зобов`язання необхідно встановити, що у строк, передбачений п.57.1 ст.57 ПК України, платник податків не вчинював дії, спрямовані на перерахування узгодженої суми грошового зобов`язання до державного бюджету.

Судом встановлено, що позивачем вчинено дії, спрямовані на виконання свого податкового обов`язку та сплачено у липні 2017 року та за період з лютого 2018 року по липень 2018 року податок на доходи фізичних осіб та військовий збір за період з лютого 2018 року по липень 2018 року до відповідного бюджету за своїм місцезнаходженням (м. Берегово), у відповідності до вимог ч. 2 ст. 64 Бюджетного кодексу України та такі кошти зараховані до Державного бюджету України, що не заперечується представником відповідача, то допущені помилки щодо заповнення платіжних доручень не можуть бути підставою для висновку про несвоєчасну сплату податків у вищевказані періоди та свідчать про дійсні наміри позивача щодо виконання податкового обов`язку як податкового агента, відповідно до ПК України.

При цьому, суд зазначає, що неврахування відповідачем сплачених сум у податку на доходи фізичних осіб за липень 2017 року та за період з лютого 2018 року по липень 2018 року безумовно вплинуло на розрахунок повноти і своєчасності перерахування до бюджету утриманих сум податку та спричинило невірне визначення позивачеві у оскарженому податковому повідомленні-рішенні № 0003223307 від 14.04.2020 року суми штрафних (фінансових) санкцій.

Стосовно нарахування оскарженим податковим повідомленням-рішенням пені суд зазначає наступне.

За визначенням, наведеним у пп. 14.1.162 п. 14.1 ст. 14 ПК України пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов`язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки.

У відповідності до пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПК України нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Оскільки судом встановлено, що контролюючим органом невірно визначено розмір штрафних санкцій, то як наслідок, розрахунок контролюючого органу в частині визначення суми пені також є невірним.

Разом з цим, суд зазначає, що повноваження щодо визначення суми грошових зобов`язань та застосування штрафних (фінансових) санкцій за порушення норм законів з питань оподаткування або іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, є дискреційним повноваженням таких контролюючих органів. Адміністративний суд у справах щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, виконуючи завдання адміністративного судочинства щодо перевірки відповідності рішення, передбаченим у Кодексі адміністративного судочинства України критеріям, не може підміняти контролюючий орган та перебирати на себе повноваження щодо застосування штрафу в іншому розмірі.

В той же час, слід звернути увагу на те, що відповідно до конституційного принципу розподілу влади суд не наділений повноваженнями підміняти контролюючий орган визначати об`єкт оподаткування та нараховувати суми грошових зобов`язань, які підлягають сплаті до державного бюджету, у спірних правовідносинах.

Аналогічну правову позицію висловлено Верховним Судом у складі Касаційного адміністративного суду в постанові від 06 листопада 2018 по справі №813/3274/17 (К/9901/55163/18).

Щодо збільшення оскарженим податковим повідомленням-рішенням суми грошового зобов`язання у розмірі 23964,88 грн. за неутримання та несплату до бюджету податку на доходи фізичних осіб з доходів, отриманих працівниками товариства як додаткове благо у вигляді харчування та проживання у готелі на загальну суму 23964,88, суд зазначає наступне.

Відповідно до п.14.1.47 п.14.1 ст.14 ПК України додаткові блага - кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) платнику податку податковим агентом, якщо такий дохід не є заробітною платою та не пов`язаний з виконанням обов`язків трудового найму або не є винагородою за цивільно-правовими договорами (угодами), укладеними з таким платником податку (крім випадків, прямо передбачених нормами розділу IV цього Кодексу).

Згідно з пп. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПК України до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий як додаткове благо, зокрема у вигляді: а) вартості використання житла, інших об`єктів матеріального або нематеріального майна, що належать роботодавцю, наданих платнику податку в безоплатне користування, або компенсації вартості такого використання, крім випадків, коли таке надання зумовлено виконанням платником податку трудової функції відповідно до трудового договору (контракту) чи передбачено нормами колективного договору або відповідно до закону в установлених ними межах; б) вартості майна та харчування, безоплатно отриманого платником податку, крім випадків, визначених цим Кодексом для оподаткування прибутку підприємств.

Відповідно до п. 5 розділу ІІ Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 20.08.2015 року № 727 факти виявлених порушень законодавства з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, викладаються в акті документальної перевірки чітко, об`єктивно та повною мірою з посиланням на первинні документи, регістри податкового та бухгалтерського обліку, фінансової та іншої звітності, інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів, ведення/складання яких передбачено законодавством , або отримані від інших суб`єктів господарювання, органів державної влади, у тому числі іноземних держав, правоохоронних органів, а також податкову інформацію, що підтверджують наявність зазначених фактів.

В той же час, акт за результатами проведеної перевірки позивача, не містить посилань на первинні документи, що підтверджують висновки контролюючого органу про додаткове благо у вигляді безоплатного проживання та харчування.

Таким чином, відповідачем не доведено отримання працівниками підприємства додаткового блага, яке оподатковується податком на доходи фізичних осіб.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить висновку, що податкове повідомлення- рішення від 14.04.2020 року № 0003223307 є протиправним та підлягає скасуванню.

Щодо правомірності податкового повідомлення-рішення ГУ ДПС у Закарпатській області № 0003243307 від 14.04.2020 року про збільшення грошового зобов`язання з військового збору на загальну суму 61894,03 грн., суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 16 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України тимчасово, до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір.

У відповідності до пп. 1.1 п. 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України платниками збору є особи, визначені пунктом 162.1 статті 162 цього Кодексу.

Відповідно до пп. 1.2 п. 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ об`єктом оподаткування збором є доходи, визначені статтею 163 цього Кодексу.

Ставка збору становить 1,5 відсотка від об`єкта оподаткування, визначеного підпунктом 1.2 цього пункту (пп. 1.4 п. 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України)

Відповідно до пп. 1.4 п. 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому статтею 168 цього Кодексу, за ставкою, визначеною підпунктом 1.3 цього пункту.

Згідно з пп. 1.5 п. 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України відповідальними за утримання (нарахування) та сплату (перерахування) збору до бюджету є особи, визначені у статті 171 цього Кодексу.

Відповідно до п. 1.6 п. 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України платники збору зобов`язані забезпечувати виконання податкових зобов`язань у формі та спосіб, визначені статтею 176 цього Кодексу.

Отже, вищенаведені норми, дають підстави для висновку, що утримання (нарахування) та сплату (перерахування) військового збору здійснюється у тому ж порядку, що встановлений для утримання (нарахування) та сплату (перерахування) податку на доходи фізичних осіб.

Судом встановлено, що за лютий 2018 року сума утриманого військового збору склала 7255,08 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 02.02.2018р. у розмірі 66,39 грн., 06.02.2018р. у розмірі - 2445,47 грн., 09.02.2018р. у розмірі 45,00 грн., 15.02.2018р. у розмірі - 237,11 грн., 23.02.2018р. у розмірі - 1502,63 грн., 26.02.2018р. у розмірі - 109,92 грн., 06.03.2018р. у розмірі - 4603,95 грн., 13.03.2018р. у розмірі - 726,57 грн. Всього на суму 9737,04 грн. Сума сплаченого військового збору за січень 2018 р. з врахуванням заборгованості перед бюджетом за грудень 2017 склала 7 868,68 грн.

За березень 2018 року сума утриманого військового збору склала 8824,59 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 14.03.2018р. у розмірі 108,75 грн., 22.03.2018р. у розмірі - 3366,64 грн., 03.04.2018р. у розмірі - 5287,37 грн. Всього на суму 8762,76 грн.

За квітень 2018 року сума утриманого військового збору склала 9046,85 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 04.04.2018р. у розмірі 61,79 грн., 19.04.2018р. у розмірі - 3579,22 грн., 03.05.2018р. у розмірі - 561,08 грн., 04.05.2018р. у розмірі - 4784,18 грн. Всього на суму 8986,27 грн.

За травень 2018 року сума утриманого військового збору склала 9 601,01 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 22.05.2018р. у розмірі 3 891,58 грн., 06.06.2018р. у розмірі - 5 709,49 грн. Всього на суму 9 601,07 грн. Сума сплаченого військового збору за травень 2018 р. з врахуванням переплати за квітень 2018 склала 10 092,26 грн.

За червень 2018 року сума утриманого військового збору склала 10 424,89 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 12.06.2018р. у розмірі 102,61 грн., 21.06.2018р. у розмірі - 3 921,08 грн., 03.07.2018р. у розмірі - 628,13 грн., 05.07.2018р. у розмірі - 5 768,13 грн. Всього на суму 10 419,95 грн. Сума сплаченого військового збору за червень 2018 р. з врахуванням переплати за травень 2018 склала 10 911,20 грн.

За липень 2018 року сума утриманого військового збору склала 12 567,46 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 19.07.2018р. у розмірі 4 711,40 грн., 24.07.2018р. у розмірі - 862,92 грн., 02.08.2018р. у розмірі - 711,82 грн., 07.08.2018р. у розмірі - 7 080,06 грн. Всього на суму 13 366,20 грн. Сума сплаченого військового збору за липень 2018 р. з врахуванням переплати за червень 2018 склала 13 852,51 грн.

За серпень 2018 року сума утриманого військового збору склала 8 204,24 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 08.08.2018р. у розмірі 820,00 грн., 23.08.2018р. у розмірі - 3 115,50 грн., 06.09.2018р. у розмірі - 4 930,00 грн. Всього на суму 8 865,50 грн. Сума сплаченого військового збору за серпень 2018 р. з врахуванням переплати за липень 2018 склала 10 150,55 грн.

За вересень 2018 року сума утриманого військового збору склала 7 907,79 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 20.09.2018р. у розмірі 3 134,52 грн., 05.10.2018р. у розмірі - 4 647,10 грн. Всього на суму 7 781,62 грн. Сума сплаченого військового збору за вересень 2018 р. з врахуванням переплати за серпень 2018 склала 9 727,93 грн.

За жовтень 2018 року сума утриманого військового збору склала 12 382,30 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 11.10.2018р. у розмірі 3 236,24 грн., 23.10.2018р. у розмірі - 3 635,18 грн., 07.11.2018р. у розмірі - 5 343,28 грн. Всього на суму 12 214,70 грн. Сума сплаченого військового збору за жовтень 2018 р. з врахуванням переплати за вересень 2018 склала 14 034,84 грн.

За листопад 2018 року сума утриманого військового збору склала 10 794,82 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 08.11.2018р. у розмірі 38,28 грн., 20.11.2018р. у розмірі - 134,40 грн., 22.11.2018р. у розмірі - 5 590,42 грн., 30.11.2018р. у розмірі - 86,08 грн., 07.12.2018р. у розмірі - 4 773,55 грн. Всього на суму 10 622,73 грн. Сума сплаченого військового збору за листопад 2018 р. з врахуванням переплати за жовтень 2018 склала 12 275,27 грн.

За грудень 2018 року сума утриманого військового збору склала 15 198,99 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 18.12.2018р. у розмірі 174,65 грн., 20.12.2018р. у розмірі - 167,59 грн., 26.12.2018р. у розмірі - 15 199,00 грн. Всього на суму 15 541,24 грн. Сума сплаченого військового збору за грудень 2018 р. з врахуванням переплати за листопад 2018 склала 17 021,69 грн.

За січень 2019 року сума утриманого військового збору склала 9 758,61 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 15.01.2019р. у розмірі 6,87 грн., 23.01.2019р. у розмірі-3 746,30 грн., 31.01.2019р. у розмірі - 10,81 грн., 07.02.2019р. у розмірі - 5 999,21 грн. Всього на суму 9 763,19 грн. Сума сплаченого військового збору за січень 2019 р. з врахуванням переплати за грудень 2019 склала 11 585,89 грн.

За лютий 2019 року сума утриманого військового збору склала 10 772,79 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 21.02.2019р. у розмірі 5 334,00 грн., 26.02.2019р. у розмірі - 13,10 грн., 01.03.2019р. у розмірі - 76,20 грн., 05.03.2019р. у розмірі - 5 423,60 грн. Всього на суму 10 846,90 грн. Сума сплаченого військового збору за лютий 2019 р. з врахуванням переплати за січень 2019 склала 12 674,18 грн.

За березень 2019 року сума утриманого військового збору склала 10367,99 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 13.03.2019р. у розмірі 368,95 грн., 21.03.2019р. у розмірі -4 534,60 грн., 04.04.2019р. у розмірі - 5 945,44 грн., Всього на суму 10 848,99 грн. Сума сплаченого військового збору за березень 2019 р. з врахуванням переплати за лютий 2019 склала 12 750,38 грн. За результатами березня 2019р. надміру сплачений податок склав 2 382,39 грн.

За квітень 2019 року сума утриманого військового збору склала 10 712,26 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 05.04.2019р. у розмірі 202,39 грн., 08.04.2019р. у розмірі 83,81 грн., 22.04.2019р. у розмірі - 6 161,42 грн., 23.04.2019р. у розмірі - 15,19 грн., 07.05.2019р. у розмірі - 3 832,07 грн. Всього на суму 10 294,88 грн. Сума сплаченого військового збору за квітень 2019 р. з врахуванням переплати за березень 2019 склала 12 677,27 грн.

За травень 2019 року сума утриманого військового збору склала 11 011,28 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 08.05.2019р. у розмірі 225,52 грн., 21.05.2019р. у розмірі - 4 896,65 грн., 06.06.2019р. у розмірі - 5 981,67 грн. Всього на суму 11 103,84 грн. Сума сплаченого військового збору за травень 2019 р. з врахуванням переплати за квітень 2019 склала 13 068,85 грн.

За червень 2019 року сума утриманого військового збору склала 10 984,01 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 13.06.2019р. у розмірі 2 283,29 грн., 20.06.2019р. у розмірі-5 395,73 грн., 21.06.2019р. у розмірі - 392,42 грн., 27.06.2019р. у розмірі - 124,68 грн., 04.07.2019р. у розмірі - 2 762,57 грн. Всього на суму 10 958,69 грн. Сума сплаченого військового збору за червень 2019 р. з врахуванням переплати за травень 2019 склала 13 016,26 грн.

За липень 2019 року сума утриманого військового збору склала 12 132,26 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 09.07.2019р. у розмірі 87,41 грн., 18.07.2019р. у розмірі 291,33 грн., 22.07.2019р. у розмірі - 5 080,04 грн., 25.07.2019р. у розмірі - 539,72 грн., 02.08.2019р. у розмірі - 7,30 грн., 06.08.2019р. у розмірі - 6 091,55 грн. Всього на суму 12 097,35 грн. Сума сплаченого військового збору за липень 2019 р. з врахуванням переплати за червень 2019 склала 14 129,60 грн.

За серпень 2019 року сума утриманого військового збору склала 14751,24 грн. податок був повністю перерахований до бюджету 14.08.2019р. у розмірі 302,23 грн., 16.08.2019р. у розмірі - 339,27 грн., 22.08.2019р. у розмірі - 8243,17 грн., 29.08.2019р. у розмірі - 206,15 грн., 03.09.2019р. у розмірі - 29,38 грн. , 05.09.2019р. у розмірі - 5 911,62 грн. Всього на суму 15 031,82 грн. Сума сплаченого військового збору за серпень 2019 р. з врахуванням переплати за липень 2019 склала 17 029,16 грн.

В той же час, як вже було встановлено судом, позивачем за період з лютого 2018 року по липень 2018 року помилково було сплачено військовий збір на інші рахунки відповідного бюджету (м. Берегово) і такі кошти були списані, однак не враховані відповідачем на переконання суду, помилкове зазначення неправильного рахунку не є підставою для висновку про несплату сум військового збору у визначений строк.

При цьому, суд зазначає, що відповідачем не надано суду належних та допустимих доказів не підтвердження факту несвоєчасної сплати позивачем військового збору, у зв`язку з чим, у суду відсутні підстави вважати обґрунтованими висновки суду щодо несвоєчасного перерахування позивачем військового збору.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить висновку про відсутність підстав для застосування до позивача штрафних санкцій, передбачених ст. 127 ПК України та відповідно пені, передбаченої пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПК України за несвоєчасну сплату військового збору.

Крім того, беручи до уваги, що судом не підтверджено висновки контролюючого органу про додаткове благо у вигляді вартості харчування та проживання у готелі, то в позивача не було законодавчо встановленого обов`язку нараховувати, утримувати та перераховувати до бюджету військовий збір на загальну суму 1637,62 грн.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить висновку, що податкове повідомлення-рішення від 14.04.2020 року № 0003243307 є протиправним та підлягає скасуванню.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

У відповідності до ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем не доведено правомірності оскаржених податкових повідомлень-рішень, вимоги позову відповідають вимогам законодавства та встановленим в судовому засіданні обставинам справи, що підтверджені належними та допустимими доказами та, за наведених обставин, позов слід задовольнити в повному обсязі.

У відповідності до ст.139 КАС України необхідно стягнути на користь позивача судові витрати у розмірі 17796,43 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Закарпатській області.

На підставі наведеного та керуючись ст. 242-246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ХІРШ ПОРОЦЕЛЛЬ" до Головного управління Державної податкової служби у Закарпатській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити .

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у Закарпатській області від 14.04.2020р. №0003223307 та №0003243307.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Хірш Пороцелль" (Закарпатська область, м. Берегово, вул. Сечені, буд. 71, код ЄДРПОУ - 41137479) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Закарпатській області (Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, буд. 52, код ЄДРПОУ - 43143065) судовий збір у розмірі 17796,43 грн. (сімнадцять тисяч сімсот дев`яносто шість гривень сорок три копійки).

Рішення суду набирає законної сили в порядку передбаченому ст.255 КАС України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя П.П.Микуляк

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2020
Оприлюднено11.02.2021
Номер документу94765433
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/2574/20

Ухвала від 26.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 16.05.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 15.05.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 16.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 23.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Рішення від 30.11.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 26.09.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 26.06.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні