Рішення
від 12.02.2021 по справі 520/18370/2020
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 лютого 2021 р. № 520/18370/2020

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "САН-ГРУПП" (61121, м. Харків, вул. Валентинівстка, 50/А, офіс 20) до Головного управління ДПС в Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "САН-ГРУПП", звернулось до Харківського окружного адміністративного суду:

1. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790833/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790830/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790831/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790846/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790843/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790858/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790859/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790856/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790857/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790836/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП (ІКЮО 38978724) № 229 від 18.05.2020р., №235 від 20.05.2020 року, №236 від 21.05.2020р., №241 від 25.05.2020р., №244 від 26.05.2020р., №245 від 29.05.2020р., №246 від 29.05.2020р., №253 від 10.06.2020р., №254 від 10.06.2020р., №264 від 25.06.2020р. днем їх надходження.

3. Судові витрати покласти на відповідачів.

В обґрунтування позову зазначено, що оскаржувані рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790833/38978724; від 03.08.2020р. №1790830/38978724; від 03.08.2020р. №1790831/38978724; від 03.08.2020р. №1790846/38978724; від 03.08.2020р. №1790843/38978724; від 03.08.2020р. №1790858/38978724; від 03.08.2020р. №1790859/38978724; від 03.08.2020р. №1790856/38978724; від 03.08.2020р. №1790857/38978724; від 03.08.2020р. №1790836/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та такими, що винесені з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягають скасуванню.

Ухвалою суду від 29.12.2020 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Представником відповідача - Головного управління ДПС в Харківській області, 20.01.2021 року надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, та зазначає, що ТОВ Сан-Групп не було надано до контролюючого органу первинних документів постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у т. ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків. Надані позивачем виписки є бухгалтерськими та не містять обов`язкових реквізитів, а саме: відмітку банку, підпис уповноваженої особи банку. Належними можуть бути визнані тільки документи, які свідчать про оплату товару, оформлені у встановленому законом порядку. Тобто, надані документи не мають підтверджувальну силу первинних документів. Отже, відсутні первинні документи, визначені у п. 5 Порядку № 520, що є необхідними для підтвердження відсутності наявності ризику за податковими накладними та прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН. Таким чином, позивачем не було надано документів, які підтверджують здійснення господарських операцій.

Від відповідача - Державної податкової служби України, відзив на адміністративний позов не надходив, отже своїм правом на подання відзиву по адміністративній справі відповідач не скористався.

Відповідно до ч. 2 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП , зареєстрований платником ПДВ з 01.01.2014 р., що підтверджується витягом про реєстрацію платника податку на додану вартість №1920344500149 від 16.05.2019 р.

Основними видами діяльності позивача є: 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устатковуванням і приладдям до нього (основний); 46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.25 Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах; 47.26 Роздрібна торгівля тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах; 47.29 Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах; 47.52 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах.

Також судом встановлено, що 06.01.2020 року між позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" ЄДРПОУ 32475729 було укладено договір поставки №80-06 від 04.05.2016р.

Відповідно до умов Договору позивач зобов`язався продати покупцеві інструмент промислового призначення асортимент, марка, вид, сорт, кількісні та якісні характеристики, код товару УКТЗЕД вказуються у супровідних документах до договору.

Товар по договору поставлявся партіями, а саме:

1. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000249 від 18.05.2020р. на суму 88,80 грн.

ТОВ САН-ГРУПП було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000224 від 18 травня 2020 р. на суму 88,80 грн.

Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000513899321 від 18.05.2020р.).

Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №516 від 05.05. 2020р. і відмітка у 5 видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 20.05.2020р.

Також судом встановлено, що продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ " АСКАНІЯ ЦЕНТР ПЛЮС" ЄДРПОУ 42902415 згідно договору купівлі-продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_1 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20. , відповідно до Товарно-транспортної накладної № 24п від 11.05.2020 року та прибутковій накладній №90 від 11.05.2020року на суму 86476,08грн у т.ч. ПДВ 14412,68 (Вісімдесят шість тисяч чотириста сімдесят шість гривень 08 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про щосвідчить банківська виписка від 29.05.2020р.

Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 80 від 29.05.2020р. Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.

2. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000254 від 20.05.2020р. на суму 348,00 грн..

Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною Д-00000232 від 22 травня 2020 р. на суму 348,00 грн..

Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000516203699 від 22.05.2020р.).

Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №516 від 05.05.2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 20.05.2020р.

Таким чином суд зазначає, що позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.

Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ "ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу № ПІ 8/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номеру НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20 , відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020 . Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.

3. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000253 від 19.05.2020р. на суму 1707,00 грн.

Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000231 від 22 Травня 2020 р. на суму 1707,00 грн.

Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000516203699 від 20.05.2020р.).

Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ' ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №516 від 05.05.2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 21.05.2020р.

Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.

Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ "ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу № П18/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р . Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020 . Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.

4. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000252 від 19.05.2020р. на суму 22770,00 грн.

Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000244 від 26 Червня 2020 р. на суму 22770,00 грн.

Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 5900026705180 від 24.06.2020р.).

Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №622 від 02.06. 2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 25.05.2020р.

Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.

Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ " ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу№ ПІ8/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р . Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020 . Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.

5. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000267 від 26.05.2020р. на суму на суму 3600,00 грн.

Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000241 від 26 Травня 2020 р. на суму на суму 3600,00 грн.

Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000516723828 від 26.05.2020р.).

Продукція була прийнята ТОВ НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №516 від 05.05.2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 29.05.2020р..

Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.

Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у була придбана у ТОВ "ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу № ПІ 8/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р . Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020 . Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.

6. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000263 від 26.05.2020р. на суму на суму 5688,00 грн.

Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000242 від 2 Червня 2020 р. на суму 5688,00 грн.

Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації ,. перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000519208804 від 02.06.2020р.).

Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчитьдоручення №622 від 02.06. 2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 29.05.2020р. Станом на момент надання пояснень ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" ЄДРПОУ 32475729 за придбаний товар не має заборгованості перед ТОВ САН-ГРУПП Операції з контрагентом було відображено по рахунку 361.

Таким чином, Позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.

Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у у ТОВ " ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу № ПІ 8/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020. Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.

7. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000268 від 26.05.2020р. на суму 2400,00 грн.

Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000243 від 2 Червня 2020 р. на суму 2400,00 грн.

Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000519208804 від 02.06.2020р.).

Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №622 від 02.06. 2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 29.05.2020р. Станом на момент надання пояснень ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" 1 ЄДРПОУ 32475729 за придбаний товар не має заборгованості перед ТОВ САН-ГРУПП Операції з контрагентом було відображено по рахунку 361.

Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.

Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ "ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу № П18/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020. Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.

8. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000280 від 05.06.2020р. на суму 273,00 грн.

Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000251 від 11 Червня 2020 р. на суму 273,00 грн.

Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000522254942 від 11.06.2020р.).

Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №622 від 02.06. 2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 10.06.2020р. Станом на момент надання пояснень ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" ЄДРПОУ 32475729 за придбаний товар не має заборгованості перед ТОВ САН-ГРУПП Операції з контрагентом було відображено по рахунку 361.

Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.

Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ " БАЛКАНТЕХ" ' ЄДРПОУ 38279165 згідно договору купівлі-продажу № б/н від 01.04.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_3 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ПП ВЕГАМАКС (Сузукі Гранд Вітара, державний номер НОМЕР_2 ), за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20. , відповідно до Товарно-транспортної накладної № 130 від 01.06.2020 року та прибутковій накладній №653 від 01.06.2020року на суму 42983,58 грн. у т. ч. ПДВ 7163,93 грн. (Сорок дві тисячі дев`ятсот вісімдесят три гривні 58 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 18.06.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 92 від 18.06.2020р.

9. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000279 від 05.06.2020р. на суму 690,00 грн.

Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000252 від 11 Червня 2020 р. на суму 690,00 грн.

Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна №59000522254942 від 11.06.2020р.).

Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №622 від 02.06.2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 10.06.2020р. Операції з контрагентом було відображено порахунку 361.

Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару. " .Продукція, яку Позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ " БАЛКАНТЕХ" ЄДРПОУ 38279165 згідно договору купівлі-продажу № б/н від 01.04.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_3 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ПП ВЕГАМАКС (Сузукі Гранд Вітара, державний номер НОМЕР_2 ), за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20. , відповідно до Товарно-транспортної накладної № 130 від 01.06.2020 року та прибутковій накладній №653 від 01.06.2020року на суму 42983,58 грн у т. ч. ПДВ 7163,93 грн. (Сорок дві тисячі дев`ятсот вісімдесят три гривні 58 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 18.06.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 92 від 18.06.2020. Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ " БАЛКАНТЕХ" ЄДРПОУ 38279165 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.

10. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000290 від 23.06.2020р. на суму 22770,00 грн..

Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000265 від 24 Липня 2020 р. на суму 22770,00 грн.

Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна №59000526705180 від 24.07.2020р.).

Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №622 від 02.06. 2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 25.06.2020р.

Таким чином, Позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.

Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у:

- ТОВ " БАЛКАНТЕХ" ЄДРПОУ 38279165 згідно договору купівлі-продажу № б/н від 01.04.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_3 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ПП ВЕГАМАКС (Пежо модель 307, державний номер НОМЕР_3 ), за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20, відповідно до Товарно-транспортної накладної № 150 від 16.06.2020 року та прибутковій накладній №796 від 16.06.2020 року на суму 98619,12грн у т. ч. ПДВ 16436.52грн. (Дев`яносто вісім тисяч шістсот дев`ятнадцять гривень 12 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 18.06.2020р . Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 102 від 06.07.2020 .

- ФОП " ОСОБА_1 " ЄДРПОУ НОМЕР_4 згідно договору купівлі-продажу № б/н від 20.04.2020р. Товар був замовлений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САНГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151597, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 28п від 27.05.2020 року та прибутковій накладній №210-05 від 27.05.2020року на суму 19353.22 грн. у т.ч. ПДВ 3225.54 грн. (Дев`ятнадцять тисяч триста п`ятдесят три гривні 22 копійки). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 27.05.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 76 від 27.05.2020. Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ФОП ОСОБА_1 ЄДРПОУ НОМЕР_4 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.

Також судом встановлено, що за наслідками здійснення зазначених вище господарським операцій позивачем було складено наступні податкові накладні: № 229 від 18.05.2020р., №235 від 20.05.2020 року, №236 від 21.05.2020р., №241 від 25.05.2020р., №244 від 26.05.2020р., №245 від 29.05.2020р., №246 від 29.05.2020р., №253 від 10.06.2020р., № 254 від 10.06.2020р., №264 від 25.06.2020р., які були направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно отриманих квитанцій податкові накладні контролюючим органом було прийнято, але реєстрацію зупинено. Підставою для зупинення зазначено, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Позивачу було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.).

Також судом встановлено, що позивачем було направлено на адресу ДПС повідомлення: №20 від 09.07.2020р., №26 від 10.07.2020р., №27 від 10.07.2020р., № 32 від 11.07.2020р. та №34 від 01.07.2020р., № 35 від 11.07.2020р., № 35 від 11.07.2020р., №42 від 23.07.2020р., №42 від 23.07.2020р., №52 від 25.07.2020р. щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по зазначеним вище податковим накладним.

Разом із повідомленням №20 від 09.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН № 231 від 18.05.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи, а саме:

1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000249; - копія видаткової накладної № Д-00000224; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000513899321 від 18.05.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.

2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №90; - копія ТТН № 24п; - копія виписки по рахунку позивача; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.

Разом із повідомленням №26 від 10.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №235 від 20.05.2020 року, позивачем до ДПС було подано наступні документи:

1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000254; - копія видаткової накладної № Д-00000232; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000516203699 від 22.05.2020р.; - копія довіреності на отримання тмц; - копія виписки по рахунку позивача.

2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № ПІ 8/05-20 від 18.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН №25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.

Разом із повідомленням №27 від 10.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №236 від 21.05.2020 року, позивачем до ДПС було подано наступні документи, а саме:

1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000253; - копія видаткової накладної № Д-00000231; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000516203699 від 20.05.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.

2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН № 25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача від 15.06.2020; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.

Разом із повідомленням № 32 від 11.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №241 від 25.05.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:

1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000252; - копія видаткової накладної № Д-0000244; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304;- копія експрес накладної № 5900026705Ї80 від 24.06.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.

2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН № 25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача від 15.06.2020; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.

Разом із повідомленням №34 від 11.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №244 від 26.05.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:

1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000267; - копія видаткової накладної № Д-0000241; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000516723828 від 26.05.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.

2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН № 25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача від 15.06.2020; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.

Разом із повідомленням № 35 від 11.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №245 від 29.05.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:

1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповіднодо договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000263; - копія видаткової накладної № Д-0000242; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000519208804 від 02.06.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.

2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН №25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача від 15.06.2020; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.

Разом із повідомленням № 35 від 11.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №246 від 29.05.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:

Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000268; - копія видаткової накладної № Д-0000243; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000519208804 від 02.06.2020р.; копія виписки по рахунку позивача

2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН № 25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача від 15.06.2020; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.

Разом із повідомленням №42 від 23.07.2020р., про підтвердження реальності операцій по ПН №253 від 10.06.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:

Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000280; - копія видаткової накладної № Д-0000251; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000522254942 від 11.06.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.

2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № б/н від 01.04.2020р.; - копія видаткової накладної №653; - копія ТТН№ 130; - копія виписки по рахунку позивача; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.

Разом із повідомленням №42 від 23.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №254 від 10.06.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:

1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000279; - копія видаткової накладної № Д-0000252; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000522254942 від 11.06.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача .

2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № б/н від 01.04.2020р.; - копія видаткової накладної №653; - копія ТТН№ 130; - копія виписки по рахунку позивача; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.

Разом із повідомленням №52 від 25.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №264 від 25.06.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:

1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000290; - копія видаткової накладної № Д-0000265; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної №59000526705180 від 24.07.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.

2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № б/н від 01.04.2020р.; - копія видаткової накладної №6796; - копія ТТН№ 150; - копія виписки по рахунку позивача; - договору купівлі-продажу продажу № б/н від 20.04.2020р.; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія видаткової накладної №210-05; - копія ТТН № 28п; - копія виписки по рахунку позивача; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.

Рішенням комісії ГУ ДПС у Харківській області від 03.08.2020 року №1790833/38978724; від 03.08.2020р. №1790830/38978724; від 03.08.2020р. №1790831/38978724; від 03.08.2020р. №1790846/38978724; від 03.08.2020р. №1790843/38978724; від 03.08.2020р. №1790858/38978724; від 03.08.2020р. №1790859/38978724; від 03.08.2020р. №1790856/38978724; від 03.08.2020р. №1790857/38978724; від 03.08.2020р. №1790836/38978724 позивачу було відмовлено у реєстрації податкових накладних № 229 від 18.05.2020р., №235 від 20.05.2020 року, №236 від 21.05.2020р., №241 від 25.05.2020р., №244 від 26.05.2020р., №245 від 29.05.2020р., №246 від 29.05.2020р., №253 від 10.06.2020р., №254 від 10.06.2020р., №264 від 25.06.2020р.

Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.

Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.

Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).

Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки -фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Аналізуючи вище зазначені положення суд зазначає, що законодавець визначив два етапи реєстрації податкових накладних: перший це зупинення реєстрації податкової накладної, який є проміжним перед прийняттями рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та другий, це сам етап прийняття рішення податковим органом.

Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.

Судом також встановлено, що в квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних позивача зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем до контролюючого органу було надіслано пояснення та копії документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, які підтверджують реальність здійснення операції по вказаним податковим накладним.

Комісією Головного управління ДПС у Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації були прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений термін.

Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.

Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.

З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790833/38978724; від 03.08.2020р. №1790830/38978724; від 03.08.2020р. №1790831/38978724; від 03.08.2020р. №1790846/38978724; від 03.08.2020р. №1790843/38978724; від 03.08.2020р. №1790858/38978724; від 03.08.2020р. №1790859/38978724; від 03.08.2020р. №1790856/38978724; від 03.08.2020р. №1790857/38978724; від 03.08.2020р. №1790836/38978724 є протиправними та такими, що винесені з порушенням норм чинного законодавства України.

Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "САН-ГРУПП" (61121, м. Харків, вул. Валентинівстка, 50/А, офіс 20) до Головного управління ДПС в Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.

Скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790833/38978724; від 03.08.2020р. №1790830/38978724; від 03.08.2020р. №1790831/38978724; від 03.08.2020р. №1790846/38978724; від 03.08.2020р. №1790843/38978724; від 03.08.2020р. №1790858/38978724; від 03.08.2020р. №1790859/38978724; від 03.08.2020р. №1790856/38978724; від 03.08.2020р. №1790857/38978724; від 03.08.2020р. №1790836/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП (ІКЮО 38978724) № 229 від 18.05.2020р., №235 від 20.05.2020 року, №236 від 21.05.2020р., №241 від 25.05.2020р., №244 від 26.05.2020р., №245 від 29.05.2020р., №246 від 29.05.2020р., №253 від 10.06.2020р., №254 від 10.06.2020р., №264 від 25.06.2020р. днем їх надходження.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Харківській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП сплачений судовий збір в частині задоволення позовних вимог у сумі 10510 (десять тисяч п`ятсот десять) грн. 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП сплачений судовий збір в частині задоволення позовних вимог у сумі 10510 (десять тисяч п`ятсот десять) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Спірідонов М.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.02.2021
Оприлюднено14.02.2021
Номер документу94837586
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/18370/2020

Ухвала від 27.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 28.12.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 02.06.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 12.05.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 22.04.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 05.04.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Рішення від 23.02.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Рішення від 12.02.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні