Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 лютого 2021 р. № 520/18370/2020
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "САН-ГРУПП" (61121, м. Харків, вул. Валентинівстка, 50/А, офіс 20) до Головного управління ДПС в Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В :
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "САН-ГРУПП", звернулось до Харківського окружного адміністративного суду:
1. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790833/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790830/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790831/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790846/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790843/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790858/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790859/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790856/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790857/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790836/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП (ІКЮО 38978724) № 229 від 18.05.2020р., №235 від 20.05.2020 року, №236 від 21.05.2020р., №241 від 25.05.2020р., №244 від 26.05.2020р., №245 від 29.05.2020р., №246 від 29.05.2020р., №253 від 10.06.2020р., №254 від 10.06.2020р., №264 від 25.06.2020р. днем їх надходження.
3. Судові витрати покласти на відповідачів.
В обґрунтування позову зазначено, що оскаржувані рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790833/38978724; від 03.08.2020р. №1790830/38978724; від 03.08.2020р. №1790831/38978724; від 03.08.2020р. №1790846/38978724; від 03.08.2020р. №1790843/38978724; від 03.08.2020р. №1790858/38978724; від 03.08.2020р. №1790859/38978724; від 03.08.2020р. №1790856/38978724; від 03.08.2020р. №1790857/38978724; від 03.08.2020р. №1790836/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та такими, що винесені з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягають скасуванню.
Ухвалою суду від 29.12.2020 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.
Представником відповідача - Головного управління ДПС в Харківській області, 20.01.2021 року надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, та зазначає, що ТОВ Сан-Групп не було надано до контролюючого органу первинних документів постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у т. ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків. Надані позивачем виписки є бухгалтерськими та не містять обов`язкових реквізитів, а саме: відмітку банку, підпис уповноваженої особи банку. Належними можуть бути визнані тільки документи, які свідчать про оплату товару, оформлені у встановленому законом порядку. Тобто, надані документи не мають підтверджувальну силу первинних документів. Отже, відсутні первинні документи, визначені у п. 5 Порядку № 520, що є необхідними для підтвердження відсутності наявності ризику за податковими накладними та прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН. Таким чином, позивачем не було надано документів, які підтверджують здійснення господарських операцій.
Від відповідача - Державної податкової служби України, відзив на адміністративний позов не надходив, отже своїм правом на подання відзиву по адміністративній справі відповідач не скористався.
Відповідно до ч. 2 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.
Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.
Судом встановлено, що позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП , зареєстрований платником ПДВ з 01.01.2014 р., що підтверджується витягом про реєстрацію платника податку на додану вартість №1920344500149 від 16.05.2019 р.
Основними видами діяльності позивача є: 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устатковуванням і приладдям до нього (основний); 46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.25 Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах; 47.26 Роздрібна торгівля тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах; 47.29 Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах; 47.52 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах.
Також судом встановлено, що 06.01.2020 року між позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" ЄДРПОУ 32475729 було укладено договір поставки №80-06 від 04.05.2016р.
Відповідно до умов Договору позивач зобов`язався продати покупцеві інструмент промислового призначення асортимент, марка, вид, сорт, кількісні та якісні характеристики, код товару УКТЗЕД вказуються у супровідних документах до договору.
Товар по договору поставлявся партіями, а саме:
1. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000249 від 18.05.2020р. на суму 88,80 грн.
ТОВ САН-ГРУПП було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000224 від 18 травня 2020 р. на суму 88,80 грн.
Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000513899321 від 18.05.2020р.).
Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №516 від 05.05. 2020р. і відмітка у 5 видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 20.05.2020р.
Також судом встановлено, що продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ " АСКАНІЯ ЦЕНТР ПЛЮС" ЄДРПОУ 42902415 згідно договору купівлі-продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_1 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20. , відповідно до Товарно-транспортної накладної № 24п від 11.05.2020 року та прибутковій накладній №90 від 11.05.2020року на суму 86476,08грн у т.ч. ПДВ 14412,68 (Вісімдесят шість тисяч чотириста сімдесят шість гривень 08 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про щосвідчить банківська виписка від 29.05.2020р.
Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 80 від 29.05.2020р. Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.
2. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000254 від 20.05.2020р. на суму 348,00 грн..
Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною Д-00000232 від 22 травня 2020 р. на суму 348,00 грн..
Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000516203699 від 22.05.2020р.).
Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №516 від 05.05.2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 20.05.2020р.
Таким чином суд зазначає, що позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.
Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ "ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу № ПІ 8/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номеру НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20 , відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020 . Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.
3. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000253 від 19.05.2020р. на суму 1707,00 грн.
Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000231 від 22 Травня 2020 р. на суму 1707,00 грн.
Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000516203699 від 20.05.2020р.).
Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ' ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №516 від 05.05.2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 21.05.2020р.
Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.
Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ "ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу № П18/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р . Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020 . Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.
4. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000252 від 19.05.2020р. на суму 22770,00 грн.
Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000244 від 26 Червня 2020 р. на суму 22770,00 грн.
Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 5900026705180 від 24.06.2020р.).
Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №622 від 02.06. 2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 25.05.2020р.
Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.
Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ " ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу№ ПІ8/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р . Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020 . Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.
5. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000267 від 26.05.2020р. на суму на суму 3600,00 грн.
Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000241 від 26 Травня 2020 р. на суму на суму 3600,00 грн.
Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000516723828 від 26.05.2020р.).
Продукція була прийнята ТОВ НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №516 від 05.05.2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 29.05.2020р..
Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.
Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у була придбана у ТОВ "ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу № ПІ 8/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р . Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020 . Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.
6. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000263 від 26.05.2020р. на суму на суму 5688,00 грн.
Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000242 від 2 Червня 2020 р. на суму 5688,00 грн.
Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації ,. перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000519208804 від 02.06.2020р.).
Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчитьдоручення №622 від 02.06. 2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 29.05.2020р. Станом на момент надання пояснень ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" ЄДРПОУ 32475729 за придбаний товар не має заборгованості перед ТОВ САН-ГРУПП Операції з контрагентом було відображено по рахунку 361.
Таким чином, Позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.
Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у у ТОВ " ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу № ПІ 8/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020. Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.
7. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000268 від 26.05.2020р. на суму 2400,00 грн.
Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000243 від 2 Червня 2020 р. на суму 2400,00 грн.
Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000519208804 від 02.06.2020р.).
Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №622 від 02.06. 2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 29.05.2020р. Станом на момент надання пояснень ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" 1 ЄДРПОУ 32475729 за придбаний товар не має заборгованості перед ТОВ САН-ГРУПП Операції з контрагентом було відображено по рахунку 361.
Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.
Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ "ВАЛЬДМЕЙСТЕР" ЄДРПОУ 43546435 згідно договору купівлі-продажу № П18/05-20 від 18.05.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САН-ГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151596, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 25п від 18.05.2020 року та прибутковій накладній №109 від 18.05.2020року на суму 48641,10 грн. у т. ч. ПДВ 8106.85 грн. (Сорок вісім тисяч шістсот сорок одна гривня 10 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 15.06.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 91 від 15.06.2020. Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ ВАЛЬДМЕЙСТЕР ЄДРПОУ 43546435 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.
8. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000280 від 05.06.2020р. на суму 273,00 грн.
Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000251 від 11 Червня 2020 р. на суму 273,00 грн.
Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна № 59000522254942 від 11.06.2020р.).
Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №622 від 02.06. 2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 10.06.2020р. Станом на момент надання пояснень ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" ЄДРПОУ 32475729 за придбаний товар не має заборгованості перед ТОВ САН-ГРУПП Операції з контрагентом було відображено по рахунку 361.
Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.
Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ " БАЛКАНТЕХ" ' ЄДРПОУ 38279165 згідно договору купівлі-продажу № б/н від 01.04.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_3 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ПП ВЕГАМАКС (Сузукі Гранд Вітара, державний номер НОМЕР_2 ), за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20. , відповідно до Товарно-транспортної накладної № 130 від 01.06.2020 року та прибутковій накладній №653 від 01.06.2020року на суму 42983,58 грн. у т. ч. ПДВ 7163,93 грн. (Сорок дві тисячі дев`ятсот вісімдесят три гривні 58 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 18.06.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 92 від 18.06.2020р.
9. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000279 від 05.06.2020р. на суму 690,00 грн.
Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000252 від 11 Червня 2020 р. на суму 690,00 грн.
Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна №59000522254942 від 11.06.2020р.).
Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №622 від 02.06.2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 10.06.2020р. Операції з контрагентом було відображено порахунку 361.
Таким чином, позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару. " .Продукція, яку Позивач поставив покупцеві була придбана у ТОВ " БАЛКАНТЕХ" ЄДРПОУ 38279165 згідно договору купівлі-продажу № б/н від 01.04.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_3 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ПП ВЕГАМАКС (Сузукі Гранд Вітара, державний номер НОМЕР_2 ), за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20. , відповідно до Товарно-транспортної накладної № 130 від 01.06.2020 року та прибутковій накладній №653 від 01.06.2020року на суму 42983,58 грн у т. ч. ПДВ 7163,93 грн. (Сорок дві тисячі дев`ятсот вісімдесят три гривні 58 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 18.06.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 92 від 18.06.2020. Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ТОВ " БАЛКАНТЕХ" ЄДРПОУ 38279165 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.
10. Позивачем покупцеві було надано рахунок-фактуру № 0000000290 від 23.06.2020р. на суму 22770,00 грн..
Позивачем було здійснено постачання товару за вказаним рахунком-фактурою за видатковою накладною № Д-00000265 від 24 Липня 2020 р. на суму 22770,00 грн.
Товар було відправлено покупцю перевізником Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта , на підставі договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта згідно Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304 (експрес накладна №59000526705180 від 24.07.2020р.).
Продукція була прийнята ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ", про що свідчить доручення №622 від 02.06. 2020р. і відмітка у видатковій накладній та оплачена. Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок. Грошові кошти зараховані на рахунок ТОВ САН-ГРУПП , про що свідчить банківська виписка від 25.06.2020р.
Таким чином, Позивачем було виконано усі умови договору щодо поставки товару.
Продукція, яку позивач поставив покупцеві була придбана у:
- ТОВ " БАЛКАНТЕХ" ЄДРПОУ 38279165 згідно договору купівлі-продажу № б/н від 01.04.2020р. з відтермінуванням платежу. Товар був замовлений через електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_3 та узгоджений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ПП ВЕГАМАКС (Пежо модель 307, державний номер НОМЕР_3 ), за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50/А, офіс 20, відповідно до Товарно-транспортної накладної № 150 від 16.06.2020 року та прибутковій накладній №796 від 16.06.2020 року на суму 98619,12грн у т. ч. ПДВ 16436.52грн. (Дев`яносто вісім тисяч шістсот дев`ятнадцять гривень 12 копійок). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 18.06.2020р . Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 102 від 06.07.2020 .
- ФОП " ОСОБА_1 " ЄДРПОУ НОМЕР_4 згідно договору купівлі-продажу № б/н від 20.04.2020р. Товар був замовлений за допомогою телефонного зв`язку, поставлений транспортом ТОВ САНГРУПП (Хонда Аккорд, державний номер НОМЕР_1 ), згідно нотаріально засвідченого договору найму транспортного засобу ННТ6151597, за адресою 61121, м.Харків, вул. Валентинівська, 50А, офіс 20., відповідно до Товарно-транспортної накладної № 28п від 27.05.2020 року та прибутковій накладній №210-05 від 27.05.2020року на суму 19353.22 грн. у т.ч. ПДВ 3225.54 грн. (Дев`ятнадцять тисяч триста п`ятдесят три гривні 22 копійки). Розрахунки між суб`єктами господарювання за придбаний товар проводились виключно у безготівковій формі на розрахунковий рахунок про що свідчить банківська виписка від 27.05.2020р. Розрахунок за придбаний товар проводився за платіжним дорученням № 76 від 27.05.2020. Станом на момент надання пояснень ТОВ САН - ГРУПП не має заборгованості перед ФОП ОСОБА_1 ЄДРПОУ НОМЕР_4 Операції з контрагентом було відображено по рахунку 631.
Також судом встановлено, що за наслідками здійснення зазначених вище господарським операцій позивачем було складено наступні податкові накладні: № 229 від 18.05.2020р., №235 від 20.05.2020 року, №236 від 21.05.2020р., №241 від 25.05.2020р., №244 від 26.05.2020р., №245 від 29.05.2020р., №246 від 29.05.2020р., №253 від 10.06.2020р., № 254 від 10.06.2020р., №264 від 25.06.2020р., які були направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно отриманих квитанцій податкові накладні контролюючим органом було прийнято, але реєстрацію зупинено. Підставою для зупинення зазначено, що Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Позивачу було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.).
Також судом встановлено, що позивачем було направлено на адресу ДПС повідомлення: №20 від 09.07.2020р., №26 від 10.07.2020р., №27 від 10.07.2020р., № 32 від 11.07.2020р. та №34 від 01.07.2020р., № 35 від 11.07.2020р., № 35 від 11.07.2020р., №42 від 23.07.2020р., №42 від 23.07.2020р., №52 від 25.07.2020р. щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по зазначеним вище податковим накладним.
Разом із повідомленням №20 від 09.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН № 231 від 18.05.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи, а саме:
1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000249; - копія видаткової накладної № Д-00000224; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000513899321 від 18.05.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.
2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №90; - копія ТТН № 24п; - копія виписки по рахунку позивача; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.
Разом із повідомленням №26 від 10.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №235 від 20.05.2020 року, позивачем до ДПС було подано наступні документи:
1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000254; - копія видаткової накладної № Д-00000232; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000516203699 від 22.05.2020р.; - копія довіреності на отримання тмц; - копія виписки по рахунку позивача.
2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № ПІ 8/05-20 від 18.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН №25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.
Разом із повідомленням №27 від 10.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №236 від 21.05.2020 року, позивачем до ДПС було подано наступні документи, а саме:
1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000253; - копія видаткової накладної № Д-00000231; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000516203699 від 20.05.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.
2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН № 25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача від 15.06.2020; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.
Разом із повідомленням № 32 від 11.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №241 від 25.05.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:
1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000252; - копія видаткової накладної № Д-0000244; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304;- копія експрес накладної № 5900026705Ї80 від 24.06.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.
2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН № 25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача від 15.06.2020; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.
Разом із повідомленням №34 від 11.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №244 від 26.05.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:
1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000267; - копія видаткової накладної № Д-0000241; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000516723828 від 26.05.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.
2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН № 25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача від 15.06.2020; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.
Разом із повідомленням № 35 від 11.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №245 від 29.05.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:
1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповіднодо договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000263; - копія видаткової накладної № Д-0000242; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000519208804 від 02.06.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.
2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН №25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача від 15.06.2020; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.
Разом із повідомленням № 35 від 11.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №246 від 29.05.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:
Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000268; - копія видаткової накладної № Д-0000243; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000519208804 від 02.06.2020р.; копія виписки по рахунку позивача
2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № П04/05-20 від 04.05.2020р.; - копія видаткової накладної №109 від 18.05.2020року; - копія ТТН № 25п від 18.05.2020 року; - копія виписки по рахунку позивача від 15.06.2020; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.
Разом із повідомленням №42 від 23.07.2020р., про підтвердження реальності операцій по ПН №253 від 10.06.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:
Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000280; - копія видаткової накладної № Д-0000251; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000522254942 від 11.06.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.
2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № б/н від 01.04.2020р.; - копія видаткової накладної №653; - копія ТТН№ 130; - копія виписки по рахунку позивача; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.
Разом із повідомленням №42 від 23.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №254 від 10.06.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:
1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000279; - копія видаткової накладної № Д-0000252; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної № 59000522254942 від 11.06.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача .
2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № б/н від 01.04.2020р.; - копія видаткової накладної №653; - копія ТТН№ 130; - копія виписки по рахунку позивача; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія договору найму транспортного засобу; штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.
Разом із повідомленням №52 від 25.07.2020р. про підтвердження реальності операцій по ПН №264 від 25.06.2020р., позивачем до ДПС було подано наступні документи:
1. Документи, що підтверджують реальність операції між позивачем та ТОВ "НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ТРУБОСТАЛЬ" з поставки Товару відповідно до договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.: - копія договору купівлі-продажу №80-06 від 04.05.2016р.; - копія рахунку-фактури № 0000000290; - копія видаткової накладної № Д-0000265; - копія договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, укладеного між Позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Заяви про приєднання від 01.06.2018р. № 219304; - копія експрес накладної №59000526705180 від 24.07.2020р.; - копія виписки по рахунку позивача.
2. Документи що підтверджують походження Товару та можливість поставки: - копія договору купівлі-продажу продажу № б/н від 01.04.2020р.; - копія видаткової накладної №6796; - копія ТТН№ 150; - копія виписки по рахунку позивача; - договору купівлі-продажу продажу № б/н від 20.04.2020р.; - копії договору оренди нежитлового приміщення 01.11.2019 року; - копія видаткової накладної №210-05; - копія ТТН № 28п; - копія виписки по рахунку позивача; - копія договору найму транспортного засобу; - штатний розклад; - копію наказу про затвердження штатного розкладу від 02.01.2020р.; - пояснення щодо специфіки здійснення відповідної господарської операції.
Рішенням комісії ГУ ДПС у Харківській області від 03.08.2020 року №1790833/38978724; від 03.08.2020р. №1790830/38978724; від 03.08.2020р. №1790831/38978724; від 03.08.2020р. №1790846/38978724; від 03.08.2020р. №1790843/38978724; від 03.08.2020р. №1790858/38978724; від 03.08.2020р. №1790859/38978724; від 03.08.2020р. №1790856/38978724; від 03.08.2020р. №1790857/38978724; від 03.08.2020р. №1790836/38978724 позивачу було відмовлено у реєстрації податкових накладних № 229 від 18.05.2020р., №235 від 20.05.2020 року, №236 від 21.05.2020р., №241 від 25.05.2020р., №244 від 26.05.2020р., №245 від 29.05.2020р., №246 від 29.05.2020р., №253 від 10.06.2020р., №254 від 10.06.2020р., №264 від 25.06.2020р.
Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.
Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.
Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).
Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).
Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки -фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Аналізуючи вище зазначені положення суд зазначає, що законодавець визначив два етапи реєстрації податкових накладних: перший це зупинення реєстрації податкової накладної, який є проміжним перед прийняттями рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та другий, це сам етап прийняття рішення податковим органом.
Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.
Судом також встановлено, що в квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних позивача зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем до контролюючого органу було надіслано пояснення та копії документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, які підтверджують реальність здійснення операції по вказаним податковим накладним.
Комісією Головного управління ДПС у Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації були прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений термін.
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.
З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790833/38978724; від 03.08.2020р. №1790830/38978724; від 03.08.2020р. №1790831/38978724; від 03.08.2020р. №1790846/38978724; від 03.08.2020р. №1790843/38978724; від 03.08.2020р. №1790858/38978724; від 03.08.2020р. №1790859/38978724; від 03.08.2020р. №1790856/38978724; від 03.08.2020р. №1790857/38978724; від 03.08.2020р. №1790836/38978724 є протиправними та такими, що винесені з порушенням норм чинного законодавства України.
Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "САН-ГРУПП" (61121, м. Харків, вул. Валентинівстка, 50/А, офіс 20) до Головного управління ДПС в Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.
Скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області від 03.08.2020р. №1790833/38978724; від 03.08.2020р. №1790830/38978724; від 03.08.2020р. №1790831/38978724; від 03.08.2020р. №1790846/38978724; від 03.08.2020р. №1790843/38978724; від 03.08.2020р. №1790858/38978724; від 03.08.2020р. №1790859/38978724; від 03.08.2020р. №1790856/38978724; від 03.08.2020р. №1790857/38978724; від 03.08.2020р. №1790836/38978724 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП (ІКЮО 38978724) № 229 від 18.05.2020р., №235 від 20.05.2020 року, №236 від 21.05.2020р., №241 від 25.05.2020р., №244 від 26.05.2020р., №245 від 29.05.2020р., №246 від 29.05.2020р., №253 від 10.06.2020р., №254 від 10.06.2020р., №264 від 25.06.2020р. днем їх надходження.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Харківській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП сплачений судовий збір в частині задоволення позовних вимог у сумі 10510 (десять тисяч п`ятсот десять) грн. 00 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю САН-ГРУПП сплачений судовий збір в частині задоволення позовних вимог у сумі 10510 (десять тисяч п`ятсот десять) грн. 00 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Спірідонов М.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2021 |
Оприлюднено | 14.02.2021 |
Номер документу | 94837586 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Спірідонов М.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні