Ухвала
від 25.01.2021 по справі 953/21183/20
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 953/21183/20

н/п 1-кс/953/655/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"25" січня 2021 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

при секретарі - ОСОБА_2 ,

розглянувши в залі судового засідання в приміщенні Київського районного суду м. Харкова клопотання прокурора відділу Харківської обласної прокуратури ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 12020220000000852 від 07.07.2020 про накладення арешту на майно, -

в с т а н о в и в :

До Київського районного суду м. Харкова 22.01.2021 надійшло клопотання прокурора, в якому він просить накласти арешт з метою забезпечення збереження речових доказів в порядку п.1 ч.2 ст. 170 КПК України на майно, що належить ТОВ «Спецюрзахист» (ЄДРПОУ 34953905), яке вилучене під час проведення обшуку в приміщеннях за адресою: м. Харків, пр. Гагаріна, буд. 10/1, а саме:

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, сертифікати та декларації відповідності, товаротранспортні накладні за вересень 2019 року на 255 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 9.19 2ч. 255 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, посвідчення якості, товаротранспортні накладні за листопад 2019 року на 149 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 11.19 3ч. 149»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату декларації, товаротранспортні накладні за вересень 2019 року на 98 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 8.19 2ч. 98»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, протоколи випробувань, сертифікати та декларації відповідності, товаротранспортні накладні за жовтень 2019 року на 141 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 10.19 1ч. 141»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, специфікація, рахунки на оплату сертифікати відповідності, висновки, декларації про відповідність, паспорти якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за листопад 2019 року на 168 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 11.19 1ч. 168 листов»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, посвідчення якості, товаротранспортні накладні за жовтень 2019 року на 186 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 10.19 2ч. 186»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, паспорти якості, декларації виробника, висновки на продукт, сертифікати та декларації відповідності, товаротранспортні накладні за листопад 2019 року на 232 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 11.19 1ч. 232»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, експертні висновки, паспорти якості, декларації якості, товаротранспортні накладні за листопад 2019 року на 165 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 11.19 1ч. 165»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, рахунки на оплату, видаткові накладні, декларації виробника, товаротранспортні накладні за період з 01.12.2019 по 31.12.2019 на 229 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН 12.19 2 ч. 229 листов»;

- видаткові накладні, специфікація, рахунки на оплату, сертифікати відповідності, свідоцтво про атестацію лабораторна генетика, паспорти якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за червень 2019 року на 209 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 06.19 1ч. 209 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за лютий 2019 року на 155 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН 2.19 2ч. 155 листов»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами видаткові накладні, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за березень 2019 року на 132 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 3.19 2ч. 132 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за червень 2019 року на 193 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 6.19 2ч. 193 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, паспорти якості, висновки на товар, декларації виробника, товаротранспортні накладні за серпень 2019 року на 208 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 8.19 1ч. 208 листа»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за березень 2019 року на 197 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 3.19 1ч. 197 шт.»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, паспорти якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за травень 2019 року на 271 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 5-5.2019 1ч. 271 листа»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, паспорти якості, декларації виробника, висновки на товар, товаротранспортні накладні за квітень 2019 року на 221 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 4.19 1ч. 221 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, податкові накладні, рахунки на оплату, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за квітень 2019 року на 122 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 4.19 2ч. 122 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, податкові накладні, рахунки на оплату, паспорти якості, посвідчення якості, декларації відповідності, товаротранспортні накладні за липень 2019 року на 189 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 7.19 1ч. 189 листа»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, сертифікати відповідності, висновки на продукт харчування, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за лютий 2019 року на 138 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 2.19 1ч. 138 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, декларації відповідності, товаротранспортні накладні за червень 2019 року на 184 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 5-5.2019 2ч. 184»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, паспорти якості, висновок на продукт харчування, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за січень 2019 року на 174 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 1.19 1ч. 174»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, акт вхідного контролю, декларації виробника, товаротранспортні накладні за грудень 2019 року на 177 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 12.19 1ч. 177 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за листопад 2019 року на 203 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПИ б/с XI 20 2ч. 203»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, товаротранспортні накладні за серпень 2020 року на 75 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с VIII 20 2ч.»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за січень 2020 року на 199 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с I 20»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, паспорти якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за липень 2020 року на 239 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с VII 20»;

- видаткові накладні, декларації виробника, товаротранспортні накладні за жовтень 2020 року на 209 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с X 1 ч.»;

- видаткові накладні, товаротранспортні накладні, декларації виробника, сертифікати відповідності, паспорти якості за серпень 2020 року на 219 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «Спецюр ПН б/с VIII 1 ч.»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, приходні накладні, видаткові накладні, податкові накладні, декларації виробника, сертифікати відповідності, товаротранспортні накладні за вересень 2020 року на 141 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «Спецюр ПН б/с XI 20 2 ч.»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, товаротранспортні накладні, паспорти якості, декларації виробника за квітень-травень 2020 року на 242 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с IV-V 2020.»;

- видаткові накладні, товаротранспортні накладні, паспорти якості, сертифікати відповідності, декларації виробника за вересень 2020 року на 184 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «Спецюр ПН б/с IX 20 1 ч»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, товаротранспортні накладні, податкові накладні, сертифікати якості, декларації виробника за жовтень 2020 року на 222 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с X 20 2 ч»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, товаротранспортні накладні, паспорти якості, сертифікати відповідності, декларації виробника за червень 2020 року на 192 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с VI 2020»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 08-09.2020 р. на 142 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк спецюрз 8-9.19 2ч. 142 листа»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 10-12.2020 р. на 192 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк спецюрз 10-12.2020. 192 л»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 01-04.2020 р на 208 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк спецюрз 1-4.2020 208»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 01-03.2019 р на 214 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк спецюрз 1-2-3.2019 1 ч. 219»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 04-05.2019 р. на 148 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк 4-5.2019 2ч. 148»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 06-07.2019 р на 199 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк 6-7.2019 3ч 199»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 09-09.2019 р на 198 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банковская выписка спецюрз 8-9.2019 4ч.198»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 10-12.2019 р на 247 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк спецюрз 10-12.2019 5ч. 247»;

- видаткові накладні від ТОВ «Спецюрзахист» на адресу відділу освіти Красноградської РДА за 2019 рік на 1 709 арк.;

- видаткові накладні від ТОВ «Спецюрзахист» на адресу відділу освіти Красноградської РДА за 2020 рік на 1 483 арк.;

- договори між ТОВ «Спецюрзахист» та відділом освіти Красноградської РДА з додатками та додатковими угодами за 2019 рік на 170 арк., завірена копія наказу ТОВ «Спецюрзахист» № 26 від 20.11.2020 про прийняття на роботу на 1 арк.; завірена копія наказу ТОВ «Спецюрзахист» № 27 від 20.11.2020 про звільнення на 1 арк.; завірена копія протоколу № 19 ТОВ «Спецюрзахист» від 20.11.2020 на 2арк., завірена копія наказу ТОВ «Спецюрзахист» № 23 від 31.08.2020 про звільнення на 1 арк.; завірена копія наказу ТОВ «Спецюрзахист» № 4 від 28.11.2014 про прийняття на роботу на 1 арк.; завірена копія наказу ТОВ «Спецюрзахист» № 1 від 09.08.2014 про початок роботи на 1 арк.; вихідна кореспонденція ТОВ «Спецюрзахист» на адресу відділу освіти Красноградської РДА за 2019-2020 рр. на 80 арк.;

- НЖМД (вінчестер) з пояснювальною биркою «з комп`ютера бухгалтера ТОВ «Спецюрзахист» ОСОБА_4 » HITACHI s/n 5HOHB5RH.»;

- НЖМД (вінчестер) з пояснювальною биркою «комп`ютера спеціаліста ТОВ «Спецюрзахист» ОСОБА_5 » WD s/n WCAWF3044841; майно, на яке накладено арешт зберігати у відповідності до порядку, визначеному Постановою Кабінету Міністрів України №1104 від 19.11.2012 «Про затвердження порядку зберігання речових доказів стороною обвинувачення, їх реалізації, технологічної переробки, знищення, здійснення витрат, пов`язаних з їх зберіганням і пересиланням, схоронності тимчасово вилученого майна під час кримінального провадження», а саме документи, при матеріалах кримінального провадження, предмети в камері зберігання речових доказів СУ ГУНП в Харківській області.

На обґрунтування клопотання прокурор вказує, зокрема, що на протязі 2019-2020 років між відділом освіти Красноградської районної державної адміністрації в Харківської області (ЄДРПОУ 02146133) (далі відділ освіти Красноградської РДА) та ТОВ «Спецюрзахист» (ЄДРПОУ 34953905) укладено низька договорів №2/4 від 12.02.2019, №2/3 від 09.01.2020, №2/4 від 09.01.2020, №2/6-1 від 10.01.2020, №2/3-1 від 16.01.2020, №2/5 від 16.01.2020, №2/11 від 13.02.2020, №2/1 від 18.02.2020, №2/7 від 11.01.2019, №2/4 від 20.02.2019, №2/6-1 від 13.02.2019, №2/2 від 20.02.2019, №2/20 від 20.02.2019, №1/1 від 05.02.2019, №2/5 від 04.02.2019, №2/3 від 04.02.2019, №2/14 від 04.02.2019, №2/11 від 05.02.2019 щодо закупівлі продуктів харчування.

Крім того, протягом 2019-2020 років, між відділом освіти Красноградської РДА та ТОВ «Спецюрзахист» до вказаних договорів укладено додаткові угоди, якими внесено зміни до зазначених договорів в бік збільшення вартості продуктів харчування та підвищено ціну за одиницю товару, що підлягають постачанню, а також зменшено кількість товару, при цьому сума договору не змінюється.

Встановлено, що внесення змін додатковими угодами до істотних умов зазначених договорів здійснювалось на підставі листів отриманих ТОВ «Спецюрзахист» у Головному управлінні статистики у Харківській області та у Харківській торгово-промисловій палаті.

Проте, інформація Головного управління статистики у Харківській області та Харківської торгово-промислової палати не підтверджує наявність коливання цін товару на ринку в бік збільшення або зменшення в періоді між укладанням договору та додатковими угодами, тобто те що надало би службовим особам відділу освіти Красноградської РДА та ТОВ «Спецюрзахист» право змінювати умови договору щодо ціни товару не збільшуючи загальну суму договору, оскільки, зазначені листи не містять у своєму змісті інформацію про підтвердження факту коливання ціни на товар, а саме: не вказана діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною станом на дату з якої почалися змінюватися ціни на ринку, як у бік збільшення, так і у бік зменшення, тобто наявності коливання та не підтверджують наявності підстав щодо укладання додаткових угод до договору про зміну ціни за одиницю товару. Відповідно, такі дані, не можуть підтверджувати вартість продукції станом на дату укладення додаткових угод до Договору, а також підтверджувати наявність коливання ціни станом на дати укладення додаткових угод до Договору.

Відповідно до висновку спеціаліста від 30.10.2020 встановлено, що посадовими особами відділу освіти Красноградської РДА та ТОВ «СПЕЦЮРЗАХИСТ» в результаті необґрунтовано збільшено вартості продуктів харчування за договорами №№ 2/3 від 09.01.2020, 2/4 від 09.01.2020, 2/6-1 від 10.01.2020, 2/3-1 від 16.01.2020, 2/5 від 16.01.2020, 2/11 від 13.02.2020, 2/1 від 18.02.2020, 2/7 від 11.01.2019, 2/4 від 20.02.2019, 2/6-1 від 13.02.2019, 2/2 від 20.02.2019, 2/20 від 20.02.2019, 1/1 від 05.02.2019, 2/5 від 04.02.2019, 2/3 від 04.02.2019, 2/14 від 04.02.2019, 2/11 від 05.02.2019 за період 2019-2020 рр. на загальну суму 863 581,22 грн.

Крім цього, під час досудового розслідування у Красноградському НВК №3 та у шкільному підрозділі Красноградського НВК №3 відібрано зразки масла солодковершкового 73% «Романівське», які поставлені ТОВ «Спецюрзахист» на підставі вищевказаних договорів, та в подальшому направлено для проведення лабораторних досліджень.

Під час перевірки зразків масла солодковершкового 73% «Романівське» ДП «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» виявлено зразок, який не відповідає вимогам ДСТУ4399:2005 за завищеною кількістю мезофільних аеробних та факультативно-анаеробних мікроорганізмів, пліснявих грибів та дріжджів у 1 г. продукту та наявністю бактерій групи кишкових паличок у 0,01 г. продукту.

Також, під час перевірки зразків масла солодковершкового 73% «Романівське» Валківською МДЛДПСС також виявлено зразок, який не відповідає вимогам ДСТУ4399:2005.

Крім того встановлено, що ТОВ «Спецюрзахист» здійснювало закупівлю продуктів харчування, в тому числі масла солодковершкового 73% «Романівське» у ТОВ "ПРОДЕНЕРГО" ( ЄДРПОУ 40093593).

В ході проведення досудового розслідування, ухвалою слідчого судді Київського районного суду м. Харкова від 14.01.2021 надано дозвіл на проведення обшуку у ТОВ «Спецюрзахист» (ЄДРПОУ 34953905), в приміщеннях за адресою: м. Харків, пр. Гагаріна, буд. 10/1.

20.01.2021 на підставі вищевказаної ухвали слідчого судді проведено обшук, в ході якого виявлено та вилучено майно, зазначене у клопотанні.

Вилучені 20.01.2021 під час проведення вказаного обшуку предмети та документи направлені до приміщення СУ ГУНП в Харківській області за адресою: м. Харків, вул. Весніна, 14.

Таким чином, вбачається, що вилучені документи та носії інформації містять відомості щодо збільшення ціни за одиницю продукту харчування під час укладення додаткових угод, за відсутності даних щодо коливання ціни на ринку.

На підставі вищевикладеного, з метою недопущення можливості приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення належить арештувати зазначені предмети та документи вилучені 20.01.2021 під час проведення обшуку за вказаним адресом.

Прокурор ОСОБА_6 в судове засідання не з`явився, повідомлявся належним чином про дату, час та місце розгляду клопотання, до канцелярії суду 25.01.2021 надійшла заява від прокурора, в якій він просить провести судове засідання без його участі, клопотання підтримує в повному обсязі.

В судове засідання представник ТОВ «Спецюрзахист» в судове засідання не з`явився, повідомлявся належним чином про дату, час та місце розгляду справи, до канцелярії суду 25.01.2021 надійшло клопотання представника ТОВ «Спецюрзахист», в якому він просить провести судове засідання без його участі, проти задоволення клопотання заперечує, у зв`язку з тим, що вказані документи необхідні для роботи підприємства.

Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими прокурор обґрунтовує доводи клопотань, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань №12020220000000852 від 07.07.2020, приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, виходячи з наступного.

Слідчим суддею було встановлено, що в провадженні Головного управління Національної поліції в Харківській області перебувають матеріали кримінального провадження №12020220000000852 від 07.07.2020.

Ухвалою слідчого судді Київського районного суду м. Харкова від 14.01.2021 надано дозвіл на проведення обшуку за місцем здійснення діяльності ТОВ «Спецюрзахист» (ЄДРПОУ 34953905), в приміщеннях за адресою: м. Харків, пр. Гагаріна, буд. 10/1, які зареєстровані на праві приватної власності, а саме: приміщення підвалу №1-:-21, 1-го поверху №1-:-48, 2-го поверху №1-:-31, 3-го поверху №1-:-29 в літ."А-4", загальною площею 2917.5 кв.м. за "УПТК Центросоюз", приміщення 4-го поверху №1-:-6,6а,7-:-21,21а,21б,21в,21г,22,22а,22б,22в,22г,23,24 в літ."А-4" загальною площею 532 кв.м. за ОСОБА_7 , приміщення 1-го поверху №1-3, 1-4, 1-4а, 1-5 загальною площею 69,6 кв.м. в літ. "А-2" за ТОВ "УПТК Центросоюз", з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, а саме: документів щодо фінансово-господарської діяльності між відділом освіти Красноградської районної державної адміністрації в Харківської області, ТОВ "СПЕЦЮРЗАХИСТ" (ЄДРПОУ 34953905), ТОВ "ПРОДЕНЕРГО" (ЄДРПОУ 40093593), документів щодо придбання продуктів харчування та подальшого постачання в школи та дитячі садки, чорнових записів, бухгалтерської документації щодо придбання та подальшого постачання продуктів харчування, цифрових та електронних носіїв інформації з даними про вищевказані операції, а також комп`ютерної техніки, планшетів, мобільних телефонів, електронних та лазерних носіїв інформації, сім-карток.

20.01.2021 на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду м. Харкова від 14.01.2021 проведено обшук в приміщеннях за адресою: АДРЕСА_1 , в період з 10.30 год до 14.45 год., в ході якого, згідно протоколу обшуку, вилучено вказане в клопотанні майна.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому КПК України порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Згідно п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому п. 1 ч.2 ст. 170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України.

Відповідно до вимог ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав для часткового задоволення клопотання прокурора та накладення арешту на вказане в клопотанні майно, оскільки прокурор довів наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі та документи є речовими доказами та зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення.

При цьому, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Таким чином, слідчий суддя покладає на слідчого обов`язок за участю спеціаліста зняти інформацію з НЖМД (вінчестерів), після чого повернути вказане майно власнику такого майна.

Застосування заходу забезпечення у вигляді арешту майна у вказаний спосіб відповідає належній правовій процедурі та завданням кримінального провадження.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 170 173, 309, 372 КПК України, слідчий суддя, -

у х в а л и в :

Накласти арешт на майно, на майно, що належить ТОВ «Спецюрзахист» (ЄДРПОУ 34953905), яке вилучене під час проведення обшуку в приміщеннях за адресою: м. Харків, пр. Гагаріна, буд. 10/1, а саме:

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, сертифікати та декларації відповідності, товаротранспортні накладні за вересень 2019 року на 255 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 9.19 2ч. 255 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, посвідчення якості, товаротранспортні накладні за листопад 2019 року на 149 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 11.19 3ч. 149»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату декларації, товаротранспортні накладні за вересень 2019 року на 98 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 8.19 2ч. 98»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, протоколи випробувань, сертифікати та декларації відповідності, товаротранспортні накладні за жовтень 2019 року на 141 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 10.19 1ч. 141»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, специфікація, рахунки на оплату сертифікати відповідності, висновки, декларації про відповідність, паспорти якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за листопад 2019 року на 168 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 11.19 1ч. 168 листов»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, посвідчення якості, товаротранспортні накладні за жовтень 2019 року на 186 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 10.19 2ч. 186»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, паспорти якості, декларації виробника, висновки на продукт, сертифікати та декларації відповідності, товаротранспортні накладні за листопад 2019 року на 232 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 11.19 1ч. 232»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, експертні висновки, паспорти якості, декларації якості, товаротранспортні накладні за листопад 2019 року на 165 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 11.19 1ч. 165»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, рахунки на оплату, видаткові накладні, декларації виробника, товаротранспортні накладні за період з 01.12.2019 по 31.12.2019 на 229 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН 12.19 2 ч. 229 листов»;

- видаткові накладні, специфікація, рахунки на оплату, сертифікати відповідності, свідоцтво про атестацію лабораторна генетика, паспорти якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за червень 2019 року на 209 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 06.19 1ч. 209 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за лютий 2019 року на 155 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН 2.19 2ч. 155 листов»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами видаткові накладні, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за березень 2019 року на 132 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 3.19 2ч. 132 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за червень 2019 року на 193 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 6.19 2ч. 193 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, паспорти якості, висновки на товар, декларації виробника, товаротранспортні накладні за серпень 2019 року на 208 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 8.19 1ч. 208 листа»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за березень 2019 року на 197 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 3.19 1ч. 197 шт.»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, паспорти якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за травень 2019 року на 271 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 5-5.2019 1ч. 271 листа»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, паспорти якості, декларації виробника, висновки на товар, товаротранспортні накладні за квітень 2019 року на 221 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 4.19 1ч. 221 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, податкові накладні, рахунки на оплату, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за квітень 2019 року на 122 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 4.19 2ч. 122 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, податкові накладні, рахунки на оплату, паспорти якості, посвідчення якості, декларації відповідності, товаротранспортні накладні за липень 2019 року на 189 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 7.19 1ч. 189 листа»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, сертифікати відповідності, висновки на продукт харчування, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за лютий 2019 року на 138 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 2.19 1ч. 138 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, декларації відповідності, товаротранспортні накладні за червень 2019 року на 184 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 5-5.2019 2ч. 184»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, паспорти якості, висновок на продукт харчування, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за січень 2019 року на 174 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 1.19 1ч. 174»;

- видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, акт вхідного контролю, декларації виробника, товаротранспортні накладні за грудень 2019 року на 177 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с 12.19 1ч. 177 листа»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, рахунки на оплату, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за листопад 2019 року на 203 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПИ б/с XI 20 2ч. 203»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, товаротранспортні накладні за серпень 2020 року на 75 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с VIII 20 2ч.»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, декларації якості, посвідчення якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за січень 2020 року на 199 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с I 20»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, паспорти якості, декларації виробника, товаротранспортні накладні за липень 2020 року на 239 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с VII 20»;

- видаткові накладні, декларації виробника, товаротранспортні накладні за жовтень 2020 року на 209 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с X 1 ч.»;

- видаткові накладні, товаротранспортні накладні, декларації виробника, сертифікати відповідності, паспорти якості за серпень 2020 року на 219 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «Спецюр ПН б/с VIII 1 ч.»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, приходні накладні, видаткові накладні, податкові накладні, декларації виробника, сертифікати відповідності, товаротранспортні накладні за вересень 2020 року на 141 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «Спецюр ПН б/с XI 20 2 ч.»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, товаротранспортні накладні, паспорти якості, декларації виробника за квітень-травень 2020 року на 242 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с IV-V 2020.»;

- видаткові накладні, товаротранспортні накладні, паспорти якості, сертифікати відповідності, декларації виробника за вересень 2020 року на 184 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «Спецюр ПН б/с IX 20 1 ч»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, товаротранспортні накладні, податкові накладні, сертифікати якості, декларації виробника за жовтень 2020 року на 222 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с X 20 2 ч»;

- реєстр взаєморозрахунків з клієнтами, видаткові накладні, товаротранспортні накладні, паспорти якості, сертифікати відповідності, декларації виробника за червень 2020 року на 192 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «ПН б/с VI 2020»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 08-09.2020 р. на 142 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк спецюрз 8-9.19 2ч. 142 листа»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 10-12.2020 р. на 192 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк спецюрз 10-12.2020. 192 л»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 01-04.2020 р на 208 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк спецюрз 1-4.2020 208»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 01-03.2019 р на 214 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк спецюрз 1-2-3.2019 1 ч. 219»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 04-05.2019 р. на 148 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк 4-5.2019 2ч. 148»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 06-07.2019 р на 199 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк 6-7.2019 3ч 199»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 09-09.2019 р на 198 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банковская выписка спецюрз 8-9.2019 4ч.198»;

- відомості щодо руху грошових коштів по рахунках ТОВ «Спецюрзахист» за 10-12.2019 р на 247 арк., що знаходяться у картонній папці з написом «банк спецюрз 10-12.2019 5ч. 247»;

- видаткові накладні від ТОВ «Спецюрзахист» на адресу відділу освіти Красноградської РДА за 2019 рік на 1 709 арк.;

- видаткові накладні від ТОВ «Спецюрзахист» на адресу відділу освіти Красноградської РДА за 2020 рік на 1 483 арк.;

- договори між ТОВ «Спецюрзахист» та відділом освіти Красноградської РДА з додатками та додатковими угодами за 2019 рік на 170 арк., завірена копія наказу ТОВ «Спецюрзахист» № 26 від 20.11.2020 про прийняття на роботу на 1 арк.; завірена копія наказу ТОВ «Спецюрзахист» № 27 від 20.11.2020 про звільнення на 1 арк.; завірена копія протоколу № 19 ТОВ «Спецюрзахист» від 20.11.2020 на 2арк., завірена копія наказу ТОВ «Спецюрзахист» № 23 від 31.08.2020 про звільнення на 1 арк.; завірена копія наказу ТОВ «Спецюрзахист» № 4 від 28.11.2014 про прийняття на роботу на 1 арк.; завірена копія наказу ТОВ «Спецюрзахист» № 1 від 09.08.2014 про початок роботи на 1 арк.; вихідна кореспонденція ТОВ «Спецюрзахист» на адресу відділу освіти Красноградської РДА за 2019-2020 рр. на 80 арк.;

- НЖМД (вінчестер) з пояснювальною биркою «з комп`ютера бухгалтера ТОВ «Спецюрзахист» ОСОБА_4 » HITACHI s/n 5HOHB5RH.»;

- НЖМД (вінчестер) з пояснювальною биркою «комп`ютера спеціаліста ТОВ «Спецюрзахист» ОСОБА_5 » WD s/n WCAWF3044841 - до скасування арешту майна у встановленому нормами КПК України порядку.

Визначити місцем зберіганні арештованих документів - матеріали кримінального провадження № 12020220000000852 від 07.07.2020.

Зобов`язати слідчого за участю спеціаліста зняти інформацію з НЖМД (вінчестер), які були вилучені 20.01.2021 в ході проведення обшуку по кримінальному провадженню № 12020220000000852 від 07.07.2020, після чого передати їх на відповідальне зберігання власнику вказаного майна, попередивши його про кримінальну відповідальність за ст. 388 КК України про необхідність збереження арештованого майна.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення25.01.2021
Оприлюднено29.05.2024
Номер документу94910217
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —953/21183/20

Ухвала від 13.07.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

Ухвала від 13.07.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

Ухвала від 25.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

Ухвала від 25.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

Ухвала від 14.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

Ухвала від 14.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

Ухвала від 14.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

Ухвала від 14.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

Ухвала від 23.12.2020

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні