Ухвала
від 24.02.2021 по справі 766/25009/19
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/25009/19

н/п 1-кс/766/1744/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24.02.2021 року Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , захисника: ОСОБА_5 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС відділу СУ ОСОБА_4 , погоджене з першим заступником керівника обласної прокуратури ОСОБА_6 , про продовження строку досудового розслідування,

в с т а н о в и в :

Слідчий звернувся до суду з клопотанням в якому просив: продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12019230000000385 за підозрою ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 268, ч. 4 ст. 358 КК України, до шести місяців, а саме до 01.06.2021 року включно.

В обґрунтування клопотання посилався на те, що Слідчим управлінням ГУНП в Херсонській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні перебувають матеріали об`єднаного досудового розслідування №12019230000000385 за ч. 2 ст. 268, ч. 1, 4 ст. 358, ч. 2 ст.364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_7 будучи призначеним відповідно до наказу №05/к від 27.05.2013 на посаду виконавчого директора ВК «Фірма Арка» (ЄДРПОУ 21561915) у період з 30.07.2019 по 13.12.2019 вчинив дії направлені на незаконне ввезення на територію України відходів піску загальною вагою 3870494 кг, що утворилися у результаті піскоструменевої обробки днищ суден у м. Бієла Республіка Чорногорія та належать до небезпечних відходів, за наступних обставин.

Відповідно до законодавства України правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов`язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров`я людини на території України регулюється ЗУ «Про відходи», Базельською конвенцією про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням та Положенням про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням, затверджене постановою КМУ№1120 від 13.07.2000.

Виконавчий директор ВК «Фірма Арка» ОСОБА_7 , достовірно знаючи про заборону ввезення небезпечних відходів на територію України, всупереч вимог пунктів 6-33 Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1120 від 13.07.2000, ст.ст. 32,34 ЗУ «Про відходи», ст. 9 Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, на підставі договору № 89/19 від 30.07.2019 «Про надання послуг з захоронення відходів», укладеного між ТОВ «ТД Ітака» та ВК «Фірма «АРКА», а також контракту №2368 від 04.09.2019, укладеного між «VALGO MONTENEGRO» та ВК «Фірма «АРКА», ввіз на територію України відходи піску загальною вагою 3870494 кг, що утворилися у результаті піскоструменевої обробки днищ суден у м. Бієла Республіка Чорногорія, які належать до небезпечних відходів.

Так, ОСОБА_7 з метою отримання дозволу на транскордонне перевезення відходів піску 05.09.2019 звернувся до Міністерства енергетики та захисту довкілля України яким надано відповідь № 8/7/5833-19 від 04.10.2019 про відмову у наданні дозволу, оскільки відходи піску можуть відноситись до категорії небезпечних відходів включених до Жовтого переліку та вказано на необхідність надання актуального висновку лабораторії щодо безпечності відходів.

Продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, направленого на незаконне ввезення відходів піску, що утворився у результаті піскоструменевої очистки днищ суден в порту Бієла, Республіки Чорногорія, виконавчий директор ВК «Фірма Арка» ОСОБА_7 , з метою отримання звіту за результатами оцінки ступеню небезпеки відходів, необхідного для надання дозволу на транскордонне перевезення відходів піску, 09.09.2019 надав до ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя МОЗ України» завідомо підроблений Паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу, виданий 28.07.2019 ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва Національної академії медичних наук України», який цією установою не видавався.

За результатами наданих ОСОБА_7 документів, у тому числі підробленого Паспорта радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу, виданого 28.07.2019 ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва Національної академії медичних наук України», ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової безпеки та хімічної безпеки ім. академіка Л.І. Медведя МОЗ України» складено звіт за результатами оцінки ступеню небезпеки відходів від 02.10.2019 № 3/8-А-3295-19.

Після цього, ОСОБА_7 , достовірно знаючи, що відходи піску, що утворилися у результаті піскоструменевої обробки днищ суден у м. Бієла Республіка Чорногорія, належать до небезпечних відходів, повторно, а саме 08.10.2019 звернувся до Міністерства енергетики та захисту довкілля України з метою отримання дозволу на транскордонне перевезення відходів піску, яким 18.11.2019 за № 10/7/6574-19 було вдруге відмовлено.

У подальшому виконавчий директор ВК «Фірма Арка» ОСОБА_7 розуміючи, що Міністерством енергетики та захисту довкілля України неодноразово відмовлено у наданні дозволу на транскордонне перевезення відходів піску, з метою реалізації свого злочинного умислу направленого на ввезення на територію України небезпечних відходів піску, отримав за невстановлених під час досудового розслідування обставин та використав завідомо підроблений документ лист Міністерства енергетики та захисту довкілля України № 8/7/5833-19 від 04.10.2019 щодо транскордонного перевезення діоксиду кремнію, у якому було вказано, що пісок, який утворився після піскоструменевої обробки днища суден не є небезпечним, а тому не потребує надання дозволу на транскордонне перевезення, на нього не поширюється дія пунктів 6-33 Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів.

Для доведення до кінця свого злочинного умислу, направленого на незаконне ввезення на територію України небезпечних відходів піску, ОСОБА_7 , з метою забезпечення проведення митних формальностей та пропуску їх через митний кордон України, надав судновому агенту ОСОБА_8 по електронній пошті завідомо підроблені лист Міністерства енергетики та захисту довкілля України № 8/7/5833-19 від 04.10.2019 «щодо транскордонного перевезення діоксиду кремнію» та гарантійний лист Херсонського міського голови №3-4-5993 від 28.10.2019, інформація в яких не відповідає дійсності.

Судновий агент ОСОБА_8 у грудні 2019 року з метою здійснення митного оформлення вантажу відходів піску, що прибув на судні FL LIDYA (IMO8607658), надав митному брокеру ОСОБА_9 вказані документи, які останній у свою чергу 08.12.2019 надав працівникам Чорноморської митниці Державної митної служби, якими розпочато процедуру митного оформлення вантажу та надано дозвіл на його розвантаження на території Херсонського морського торгівельного порту.

У період з 12.12.2019 по 13.12.2019, з дозволу Чорноморської митниці Державної митної служби, працівниками Херсонського морського торгівельного порту здійснено розвантаження небезпечних відходів піску загальною вагою 3870494 кг., що утворилися у результаті піскоструменевої обробки днищ суден у м. Бієла Республіка Чорногорія, на території України, у Херсонському морському торгівельному порту, за адресою: м. Херсон, вул.Потьомкінська, 5.

Відповідно до звіту ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя МОЗ України» за результатами оцінки ступеню небезпеки відходів № 3/8-4-4818-19 від 16.01.2020 у зразках ввезених відходів піску, що утворилися у результаті піскоструменевої обробки днищ суден у м. Бієла Республіка Чорногорія, встановлено перевищення вмісту цинку в 16,5 разів в порівнянні з нормами USEPA, в 2,7 разів в порівняні з нормами ЄС, в 3,8 разів в порівнянні з нормами ДСТУ 4944:2008, міді в 171 раз в порівнянні з нормами USEPA, в 14 разів в порівнянні з нормами ЄС, в 9 разів в порівнянні з нормами ДСТУ:2008 та свинцю в 1,3 рази в порівнянні з ДСТУ 4944:2008, тобто містять небезпечні компоненти в кількостях, які можуть обумовлювати його небезпечні властивості та відповідно відноситися до Жовтого переліку у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2000 № 1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів».

Окрім цього, виконавчий директор ВК «Фірма Арка» ОСОБА_7 , з метою незаконного ввезення на територію України небезпечних відходів піску, що утворилися у результаті піскоструменевої очистки днищ суден в порту Бієла, Республіки Чорногорія, у період часу з 09.09.2019 до 08.12.2019 неодноразово використав завідомо підроблені документи, а саме:

-лист Міністерства енергетики та захисту довкілля України № 8/7/5833-19 від 04.10.2019 «щодо транскордонного перевезення»;

-паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу, який 28.07.2019 складено ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва, Національної академії медичних наук України» та дійсний до 28.07.2020;

-гарантійний лист Херсонського міського голови №3-4-5993 від 28.10.2019, за наступних обставин.

Вказані документи ОСОБА_7 використано з метою безперешкодного ввезення небезпечних відходів під виглядом безпечних відходів, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1120 від 13.07.2000 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів» начебто відносяться до Зеленого переліку відходів.

Так, 09.09.2019 ОСОБА_7 з метою отримання звіту за результатами оцінки ступеню небезпеки відходів надав до ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя МОЗ України» завідомо підроблений документ, а саме завірену своїм підписом та відтиском печатки ВК «Фірма Арка» копію Паспорта радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу, складеного ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва Національної академії медичних наук України», виданого 28.07.2019 та дійсного до 28.07.2020, який цією установою не видавався.

З урахуванням вказаного Паспорта радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу працівниками ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя МОЗ України» 02.10.2019 складено Звіт за результатами оцінки ступеню небезпеки відходів № 3/8-А-3295-19, відповідно до якого відходи пісок що утворюється після післяструменевої обробки днищ суден на судноремонтному заводі в м.Бієла, Чорногорія, є безпечними відходами, і можуть бути віднесеними до Зеленого переліку відходів у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України № 1120 від 13.07.2000 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів».

У подальшому, ОСОБА_7 , діючи з умислом направленим на ввезення на територію України небезпечних відходів, достовірно знаючи, що Звіт за результатами оцінки ступеню небезпеки відходів № 3/8-А-3295-19 містить відомості, що не відповідають дійсності, оскільки складений на підставі завідомо підробленого документа Паспорта радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва Національної академії медичних наук України» від 28.07.2019, надав 08.10.2019 завірену копію цього документу до Міністерства енергетики та захисту довкілля України з метою отримання висновку про відповідність відходів піску після піскоструменевої обробки днища суден позиції 63 Зеленого переліку відходів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2000 № 1120, яка визначає безпечність відходів та дозволяє безперешкодне ввезення їх на територію України.

Також, ОСОБА_7 з метою укладення з директором ТОВ «ТД Ітака» договору № 89/19 від 02.12.2019 «Про надання послуг з утилізації піску після піскоструменевої очистки днищ суден» надав директору вказаного товариства завірену копію звіту ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя МОЗ України» за результатами оцінки ступеню небезпеки відходів № 3/8-А-3295-19 від 02.10.2019, який містить недостовірні відомості та копію завідомо підробленого листа Міністерства енергетики та захисту довкілля України №8/7/5833-19 від 04.10.2019 «щодо транскордонного перевезення діоксиду кремнію» відповідно до якого пісок, що утворився після піскоструменевої обробки днища суден не є небезпечним тому не потребує надання дозволу на транскордонне перевезення, на нього не поширюється дія пунктів 6-33 Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів.

У подальшому, для реалізації свого умислу направленого на незаконне ввезення на територію України відходів піску ОСОБА_7 , з метою забезпечення проведення митних формальностейта пропуску через митний кордон України відходів піску, надав 08.12.2019 до Чорноморської митниці Державної митної служби завідомо підроблений лист Міністерства енергетики та захисту довкілля України № 8/7/5833-19 від 04.10.2019, «щодо транскордонного перевезення діоксиду кремнію», та гарантійний лист Херсонського міського голови №3-4-5993 від 28.10.2019 згідно з яким гарантовано, що під час виконання робіт по захороненню відходів піску, компетентні органи будуть здійснювати технічний нагляд та контроль за виконанням вимог законодавства стосовно охорони праці, санітарних та екологічних норм на всіх етапах утилізації, зміст якого не відповідає дійсності, разом з іншими документами, шляхом відправлення їх зі своєї електронної скриньки через суднового агента ОСОБА_8 та митного брокера ОСОБА_9 .

На підставі наданих ОСОБА_7 документів працівниками Чорноморської митниці Державної митної служби розпочато процедуру митного оформлення вантажу та надано дозвіл на розвантаження відходів піску на території України у Херсонському морському торгівельному порту, за адресою: м. Херсон, вул.Потьомкінська, 5.

07.05.2020 ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 повідомлено підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 268, ч. 4 ст.358 КК України.

01.07.2020 керівником Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області строк досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні продовжено до трьох місяців, тобто до 07.08.2020.

13.07.2020 підслідність у кримінальному провадженні №12019230000000385 визначено за СУ ГУНП в Херсонській області.

15.07.2020 досудове розслідування у кримінальному провадженні зупинено на підставі п. 3 ч. 1 ст. 280 КПК України, у зв`язку із виконанням запиту про міжнародну правову допомогу.

14.09.2020 досудове розслідування у кримінальному провадженні відновлено та цього ж дня зупинено на підставі п. 3 ч. 1 ст. 280 КПК України.

01.10.2020 досудове розслідування у кримінальному провадженні відновлено у зв`язку з потребою у проведенні слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій.

06.10.2020 досудове розслідування у кримінальному провадженні зупинено на підставі п. 3 ч. 1 ст. 280 КПК України.

12.10.2020 досудове розслідування у кримінальному провадженні відновлено та цього ж дня зупинено на підставі п. 3 ч. 1 ст. 280 КПК України.

15.02.2021 у зв`язку із надходженням до СУ ГУНП в Херсонській області матеріалів за результатами виконання запиту про міжнародну правову допомогу, досудове розслідування у кримінальному провадженні №12019230000000385 відновлено.

На даному етапі розслідування наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_7 інкримінованих йому кримінальних правопорушень підтверджується зібраними у кримінальному провадженні наступними доказами:

- копією гарантійного листа Херсонського міського голови №3-4-5993 від 28.10.2019, який Херсонською міською радою не видавався;

- копію Паспорта радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу, складеного від імені ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва Національної академії медичних наук України», виданого 28.07.2019 та дійсного до 28.07.2020;

- копією листа Міністерства енергетики та захисту довкілля України №8/7/5833-19 від 04.10.2019 «щодо транскордонного перевезення»;

- протоколами тимчасового доступу від 13.02.2020 та від 12.03.2020;

- листами Міністерства енергетики та захисту довкілля України №8/7/5833-19 від 04.10.2019 та № 10/7/6574-19 від 18.11.2019;

- протоколом тимчасового доступу від 04.03.2020;

- договором № 89/19 від 30.07.2019 «Про надання послуг з захоронення відходів», договором № 89/19 від 30.07.2019 «Про застосування піску» та договором №89/19 від 30.07.2019 «Про надання послуг»;

- контрактом №2368 від 04.09.2019, укладеного між «VALGO MONTENEGRO» та ВК «Фірма «АРКА» щодо поставки відходів піску піскоструменевої очистки днищ суден з м. Бієла Республіка Чорногорія;

- показами свідка ОСОБА_10 ;

- показами свідка ОСОБА_11 ;

- показами свідка ОСОБА_12 ;

- протоколом тимчасового доступу від 02.01.2020;

- показами свідка ОСОБА_8 ;

- показами свідка ОСОБА_9 ;

- показами ОСОБА_13 ;

- показами ОСОБА_14 ;

- звітом ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя МОЗ України;

- протоколами за результатами проведення негласних слідчих (розшукових) дій.

У кримінальному проваджені виконано значний обсяг роботи, але для закінчення досудового розслідування потрібно виконати ще ряд необхідних процесуальних та слідчих (розшукових) дій, а саме:

- допитати у якості свідка ОСОБА_15 (неодноразово викликався до СУ ГУНП в Херсонській області, однак у зв`язку із карантином відмовлявся прибувати за викликами);

- отримати та долучити до матеріалів кримінального провадження відповідь на запит з Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України;

- отримати та долучити до матеріалів кримінального провадження висновок судової інженерно-екологічної експертизи (відповідно до інформації Київського НДІСЕ орієнтовний строк завершення проведення експертизи не раніше другого кварталу 2021 року);

- переглянути грифи секретності матеріальних носіїв інформації за результатами проведення негласних слідчих (розшукових) дій;

- у випадку отримання достатніх доказів, повідомити ОСОБА_7 про зміну раніше повідомленої підозри та в подальшому з урахуванням отриманих експертиз повідомити остаточну підозру;

- виконати вимоги ст. 290 КПК України та надати сторонам кримінального провадження, достатній час для ознайомлення з матеріалами досудового розслідування, до яких їм буде надано доступ;

- скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування;

- провести інші слідчі (розшукові) та процесуальні дії, необхідність у проведені яких виникне під час досудового розслідування кримінального провадження.

Таким чином, у кримінальному проваджені виконано значний обсяг роботи, але для закінчення досудового розслідування потрібно виконати ще ряд необхідних процесуальних та слідчих (розшукових) дій, які з об`єктивних вищевказаних причин не можуть бути виконанні у трьохмісячний строк досудового розслідування, який спливає 01.03.2021, тому виникла необхідність у продовжені строку розслідування до шести місяців, а саме до 01.06.2021 включно.

Прокурор та слідчий підтримали заявлене клопотання, просили його задовольнити.

Захисник заперечував проти задоволення клопотання, зазначивши, що підстав для продовження строку досудового розслідування для процесуальних та слідчих дій, що вказані у клопотанні, немає, оскільки не надані докази того, що свідок не викликався та не з`являвся до слідчого немає. Призначена експертиза немає ніякого відношення для встановлення обставин кримінального провадження за ст. 268 КК України, оскільки не ставиться питання щодо відношення цього піску до Жовтого переліку відходів. На даний час проведена експертиза, яка свідчить, що пісок належить до Зеленого переліку відходів. Пісок тривалий час зберігається на території порту, чим завдається значна шкода підприємству та на даний час Херсонським морським торгівельним портом до ВК «Фірма АРКА» подано позов про стягнення боргу.

Підозрюваний в судове засідання не з`явився, про час і місце розгляду клопотання повідомлявся у встановленому законом порядку. Його участь не є обов`язковою, тому слідчим суддею ухвалено провести розгляд клопотання за відсутності підозрюваного.

Заслухавши пояснення учасників процесу, вивчивши надані матеріали, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з огляд на таке.

Згідно ч. 1-4 ст. 219 КПК України строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить:

1) дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо нетяжкого злочину;

2) вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

З дня повідомлення особі про підозру досудове розслідування повинно бути закінчене:

1) протягом сімдесяти двох годин - у разі повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку або затримання особи в порядку, передбаченомучастиною четвертоюстатті 298-2цього Кодексу;

2) протягом двадцяти діб - у разі повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку у випадках, якщо підозрюваний не визнає вину або необхідності проведення додаткових слідчих (розшукових) дій, або вчинення кримінального проступку неповнолітнім;

3) протягом одного місяця - у разі повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку, якщо особою заявлено клопотання про проведення експертизи у випадку, передбаченомучастиною другоюстатті 298-4цього Кодексу;

4) протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину.

Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченомупараграфом 4глави24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати:

1) одного місяця з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку у випадках, передбачених пунктами 1 і 2 частини третьої цієї статті;

2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні нетяжкого злочину;

3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Слідчим суддею встановлено, що Слідчим управлінням ГУНП в Херсонській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні перебувають матеріали об`єднаного досудового розслідування №12019230000000385 за ч. 2 ст. 268, ч. 1, 4 ст. 358, ч. 2 ст.364 КК України.

07.05.2020 ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 268, ч. 4 ст.358 КК України.

На даному етапі розслідування наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_7 інкримінованих йому кримінальних правопорушень підтверджується зібраними у кримінальному провадженні наступними доказами:

- копією гарантійного листа Херсонського міського голови №3-4-5993 від 28.10.2019, який Херсонською міською радою не видавався;

- копію Паспорта радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу, складеного від імені ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва Національної академії медичних наук України», виданого 28.07.2019 та дійсного до 28.07.2020;

- копією листа Міністерства енергетики та захисту довкілля України №8/7/5833-19 від 04.10.2019 «щодо транскордонного перевезення»;

- протоколами тимчасового доступу від 13.02.2020 та від 12.03.2020;

- листами Міністерства енергетики та захисту довкілля України №8/7/5833-19 від 04.10.2019 та № 10/7/6574-19 від 18.11.2019;

- протоколом тимчасового доступу від 04.03.2020;

- договором № 89/19 від 30.07.2019 «Про надання послуг з захоронення відходів», договором № 89/19 від 30.07.2019 «Про застосування піску» та договором №89/19 від 30.07.2019 «Про надання послуг»;

- контрактом №2368 від 04.09.2019, укладеного між «VALGO MONTENEGRO» та ВК «Фірма «АРКА» щодо поставки відходів піску піскоструменевої очистки днищ суден з м. Бієла Республіка Чорногорія;

- показами свідка ОСОБА_10 ;

- показами свідка ОСОБА_11 ;

- показами свідка ОСОБА_12 ;

- протоколом тимчасового доступу від 02.01.2020;

- показами свідка ОСОБА_8 ;

- показами свідка ОСОБА_9 ;

- показами ОСОБА_13 ;

- показами ОСОБА_14 ;

- звітом ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя МОЗ України;

- протоколами за результатами проведення негласних слідчих (розшукових) дій.

01.07.2020 керівником Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області строк досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні продовжено до трьох місяців, тобто до 07.08.2020.

15.07.2020 досудове розслідування у кримінальному провадженні зупинено на підставі п. 3 ч. 1 ст. 280 КПК України, у зв`язку із виконанням запиту про міжнародну правову допомогу.

14.09.2020 досудове розслідування у кримінальному провадженні відновлено та цього ж дня зупинено на підставі п. 3 ч. 1 ст. 280 КПК України.

01.10.2020 досудове розслідування у кримінальному провадженні відновлено у зв`язку з потребою у проведенні слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій.

06.10.2020 досудове розслідування у кримінальному провадженні зупинено на підставі п. 3 ч. 1 ст. 280 КПК України.

12.10.2020 досудове розслідування у кримінальному провадженні відновлено та цього ж дня зупинено на підставі п. 3 ч. 1 ст. 280 КПК України.

15.02.2021 у зв`язку із надходженням до СУ ГУНП в Херсонській області матеріалів за результатами виконання запиту про міжнародну правову допомогу, досудове розслідування у кримінальному провадженні №12019230000000385 відновлено.

Таким чином, строк досудового розслідування спливає 01.03.2021 року.

Разом з тим, для закінчення досудового розслідування потрібно виконати ще ряд необхідних процесуальних та слідчих (розшукових) дій, а саме:

- отримати та долучити до матеріалів кримінального провадження висновок судової інженерно-екологічної експертизи (відповідно до інформації Київського НДІСЕ орієнтовний строк завершення проведення експертизи не раніше другого кварталу 2021 року);

- у випадку отримання достатніх доказів, повідомити ОСОБА_7 про зміну раніше повідомленої підозри та в подальшому з урахуванням отриманих експертиз повідомити остаточну підозру.

Беручи до уваги, що для виконання вказаних слідчих (розшукових) та процесуальних дій необхідний час, а строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні спливає 01.03.2021 року, виникла необхідність у продовженні строку розслідування.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 219, 294, 295-1 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12019230000000385 за підозрою ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 268, ч. 4 ст. 358 КК України, до шести місяців, а саме до 01.06.2021 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення24.02.2021
Оприлюднено12.06.2023
Номер документу95157229
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —766/25009/19

Ухвала від 13.01.2022

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 27.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 27.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 20.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 20.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 13.09.2021

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Слинько Сергій Станіславович

Ухвала від 29.06.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні