Ухвала
від 03.03.2021 по справі 686/5494/21
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/5494/21

Провадження № 1-кс/686/2575/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 березня 2021 року м.Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши в судовому засіданні в залі суду у м. Хмельницькому клопотання старшого слідчого з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 32020240000000020 від 11.06.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 199, ч. 1 ст. 204 КК України,

ВСТАНОВИВ:

03.03.2021року старшийслідчий зОВС першоговідділу розслідуваннякримінальних провадженьСУ ГУДФС уХмельницькій області ОСОБА_3 звернулася досуду зклопотанням,погодженим зпрокурором відділуХмельницької обласноїпрокуратури ОСОБА_4 про наданнядозволу напроведення обшукуу використовуваномуу використовуваномуФОП ОСОБА_5 ( НОМЕР_1 ) приміщені торгівельного кіоску № НОМЕР_2 , його підсобних та прилеглих до нього приміщень, що знаходяться на території ринку «Кооператор» за адресою: АДРЕСА_1 та розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:01:003:0221, яка на праві власності належить Хмельницькій міській раді (ЄДРПОУ 33332218), з метою відшукання та вилучення незаконно виготовлених підакцизних товарів (тютюнових виробів), у т.ч. із підробленими марками акцизного податку, марок акцизного податку, чорнових записів щодо об`ємів виготовлення, придбання та реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, грошових коштів, електронних носіїв інформації, на яких можуть знаходитись дані про злочинну діяльність, засобів мобільного зв`язку (телефони), комп`ютерної техніки, записів камери зовнішнього та внутрішнього відео спостереження, а також інших речей та документів, що можуть мати значення доказів здійснення незаконного виготовлення, придбання, транспортування та зберігання з метою збуту, а також збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів (тютюнових виробів).

В обґрунтування даного клопотання зазначено, що «гр. «КН», «КТ», «КВ», «ПЛ», «ДР», «НВ», «БА», «ЮО», «КО», «БВ», «БН», «КВВ», «СО», «НВМ», «ОТ» разом з іншими невстановленими особами, у період з травня 2019 року по теперішній час, на території м. Хмельницький здійснюють придбання з метою збуту, зберігання з цією метою, а також транспортування та збут незаконно виготовлених алкогольних напоїв, розлитих в скляну та пластикову тару різної ємності

Гр. «КН», «КТ», «КВ», «ПЛ», «ДР», «НВ», «БА», «ЮО», «КО», «БВ», «БН», «КВВ», «СО», «НВМ», «ОТ» разом з іншими невстановленими особами, у період з травня 2019 року по теперішній час, на території м. Хмельницький здійснюють виготовлення, придбання, перевезення, а також подальше зберігання підроблених марок акцизного податку, з метою використання при продажу товарів незаконно виготовлених алкогольних напоїв з підробленими марками акцизного податку.

Гр. « ОСОБА_6 », « ОСОБА_7 », « ОСОБА_8 », « ОСОБА_9 », «М.Ж.В.», « ОСОБА_10 », «І.А.М.», «Ч.Т.В.» та інші невстановлені особи, у період з листопада 2020 року по теперішній час, на території м. Хмельницького здійснюють незаконне придбання з метою збуту, зберігання з цією метою, а також транспортування та збут незаконно виготовлених алкогольних та тютюнових виробів.

Гр. « ОСОБА_6 », « ОСОБА_7 », « ОСОБА_8 » , « ОСОБА_9 », «М.Ж.В.», « ОСОБА_10 », « ОСОБА_11 », « ОСОБА_12 » та інші невстановлені особи на території м. Хмельницького здійснюють виготовлення, придбання, перевезення, а також подальше зберігання підроблених марок акцизного податку, з метою використання при продажу підакцизних товарів тютюнових виробів.

Так, 22.01.2021 на адресу слідчого управління ГУ ДФС у Хмельницькій області надійшли матеріали управління оперативної підтримки ГУ ДФС у Хмельницькій області, щодо вчинення гр. « ОСОБА_6 », « ОСОБА_7 », « ОСОБА_8 », « ОСОБА_9 », « ОСОБА_13 », « ОСОБА_10 », « ОСОБА_11 », «Ч.Т.В.» кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 204, ч.1 ст.199 КК України, в яких містилися зразки тютюнових виробів придбаних заявником у торгівельному кіоску « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , в якому свою діяльність здійснює ФОП ОСОБА_5 (і.п.н. НОМЕР_1 ).

Відповідно до висновків експерта №СЕ-19/123-21/489-ТД від 25.02.2021 марка акцизного податку, якою обклеєні сигарети не відповідає встановленому зразку, що перебуває в офіційному обігу на території України та має ознаки повної технічної підробки.

Крім того, під час проведення слідчих (розшукових) дій також встановлено, що ФОП ОСОБА_5 (і.п.н. НОМЕР_1 ) здійснює зберігання та реалізацію незаконно виготовлених підакцизних товарів, в тому числі з підробленими марками акцизного податку, з інших належних їй торгівельних точок, а саме: кіоск № НОМЕР_2 , що знаходиться на території ринку «Кооператор», за адресою м. Хмельницький, вул. Соборна, 11, кіоск № НОМЕР_3 , що знаходиться на території ринку «Ізіда» за адресою: м. Хмельницький, Львівське шосе, 25/1 та кіоск №22А «Тютюнові та алкогольні вироби» на території ринку «Сардонікс» за адресою: АДРЕСА_2 , у кожному з яких 09.02.2021 проведено контроль за вчиненням злочину у формі оперативної закупки.

Відповідно до матеріалів кримінального провадження використовуваний у своїй злочинній діяльності ОСОБА_5 торгівельний кіоск № НОМЕР_2 , що знаходиться на території ринку «Кооператор» за адресою: АДРЕСА_1 , розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:01:003:0221, яка на праві власності належить ТОВ «ТСЦ «Кооператор» (ЄДРПОУ 01563768).

Таким чином, у слідства є достатні підстави вважати, що незаконно виготовлені підакцизні товари (тютюнові вироби), марки акцизного податку, засоби мобільного зв`язку (телефони), грошові кошти, комп`ютерна техніка, електронні носії інформації, на яких можуть знаходитись дані про злочинну діяльність, записи камери зовнішнього та внутрішнього відеоспостереження, а також інші предмети і документи (документи, чорнові записи, тощо), мають значення доказів щодо здійснення виготовлення, зберігання, транспортування та збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів (тютюнових виробів), можуть зберігатись у торгівельному кіоску № НОМЕР_2 , що знаходиться на території ринку «Кооператор» за адресою: АДРЕСА_1 , розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:01:003:0221, яка на праві власності належить Хмельницькій міській раді (ЄДРПОУ 33332218).

Зазначені вище речі мають важливе доказове значення у кримінальному провадженні, так як їх відшукання і вилучення необхідні для дослідження усіх обставин вчинення кримінального правопорушення, встановлення місць незаконного виготовлення підакцизних товарів, осіб, причетних до скоєння злочину, отримання даних про об`єми реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, а також дослідження інших даних про злочинну діяльність щодо незаконного виготовлення, придбання, транспортування, зберігання з метою збуту та збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів. Крім цього, незаконно виготовлені підакцизні товари необхідні для проведення судово-технічних та судово-товарознавчих експертиз».

У судовому засіданні слідчий підтримав подане клопотання, просив його задовольнити.

Заслухавши слідчого, дослідивши додані до клопотання матеріали, приходжу до наступних висновків.

Згідно із ч. 2 ст. 223 КПК України підставами для проведення слідчої (розшукової) дії є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення її мети.

Відповідно до змісту статті 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого суддімісцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться (зареєстрований) орган досудового розслідування як юридична особа.

Слідчим суддею встановлено, що СУ ГУ ДФС у Хмельницькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 32020240000000020 від 11.06.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 199, ч. 1 ст. 204 КК України.

Про можливу причетність ФОП ОСОБА_5 до кримінального правопорушення свідчать: заява ОСОБА_14 про вчинення кримінального правопорушення від 14.01.2021; висновок експерта №СЕ-19/123-21/489-ТД від 25.02.2021; рапорт заступника начальника відділу практичних заходів УОП ГУ ДФС у Хмельницькій області від 15.01.2021; рапорт заступника начальника відділу практичних заходів УОП ГУ ДФС у Хмельницькій області від 24.02.2021; інші матеріали кримінального провадження.

З огляду на обставини, зазначені у клопотанні та озвучені в судовому засіданні слідчим слідчий суддя приходить до висновку, що органом досудового розслідування зібрано достатньо даних, які б давали підстави вважати, що вказані у клопотанні речі, а саме незаконно виготовлені підакцизні товари (тютюнові вироби), у т.ч. із підробленими марками акцизного податку, незаконно виготовлені марки акцизного податку, чорнові записи щодо об`ємів виготовлення, придбання та реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, записи камер зовнішнього та внутрішнього відео спостереження можуть знаходитися у приміщені торгівельного кіоску № НОМЕР_2 , його підсобних приміщеннях, що знаходиться на території ринку «Кооператор» за адресою: м. Хмельницький, вул. Соборна 11, та розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:01:003:0221, яка на праві власності належить Хмельницькій міській раді (ЄДРПОУ 33332218), їх вилучення має важливе значення для встановлення обставин кримінального провадження.

Відповідно до Інформації з Державного земельного кадастру про право власності від 23.02.2021 земельна ділянка з кадастровим номером 6810100000:01:003:0221належить на праві власності Хмельницькій міській раді.

З метою відшукання та вилучення незаконно виготовлених підакцизних товарів (тютюнових виробів), у т.ч. із підробленими марками акцизного податку, незаконно виготовлених марок акцизного податку, чорнових записів щодо об`ємів виготовлення, придбання та реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, копій записів камер зовнішнього та внутрішнього відео спостереження слід надати дозвіл на проведення обшуку, який за встановлених обставин є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей, які містять інформацію, що має значення для досудового розслідування кримінального провадження, тому клопотання слідчого підлягає частковому задоволенню.

Не підлягає задоволенню подане клопотання в частині відшукання та вилучення грошових коштів, оскільки з матеріалів клопотання не вбачається можливості їх ідентифікації в ході обшуку саме як предмету, здобутого в результаті вчинення кримінального правопорушення та відмежування від тих грошових коштів, що на законних підставах використовується їх володільцями.

Оцінюючи прохальну частину клопотання, у якій слідчий просить надати дозвіл на відшукання інших речей та документів, що можуть мати значення доказів здійснення незаконного виготовлення, придбання, транспортування та зберігання з метою збуту, а також збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів (тютюнових виробів), слідчий суддя звертає увагу, що в цій частині воно сформульовано невизначено та широко. При цьому, Європейський суд з прав людини у своєму рішенні від 7 липня 2007 року у справі «Смирнов проти Росії» вказав, що невизначене формулювання обсягу обшуку дало органу влади на власний розсуд вирішувати, які матеріали підлягають вилученню, що призвело до вилучення, крім документів, які стосуються справи, деяких особистих речей. ЄСПЛ зазначив, що відсутність вказівки на конкретну мету обшуку є порушенням ст. 6 Конвенції. Аналогічна позиція ЄСПЛ міститься в рішенні від 15 липня 2003 року у справі «Ернст та інші проти Бельгії», де вказано, що ордер на проведення обшуку не містив інформації щодо мети проведення обшуку та про предмети, що підлягають вилученню. Таким чином, слідчих було наділено широкими повноваженнями, обшуки не були пропорційними. Отже у задоволенні клопотання в частині відшукання інших речей та документів, що можуть мати значення доказів здійснення незаконного виготовлення, придбання, транспортування та зберігання з метою збуту, а також збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів (тютюнових виробів), слід відмовити.

Також не підлягає задоволенню клопотання у частині надання дозволу на відшукання електронних носіїв інформації, на яких можуть знаходитись дані про злочинну діяльність, засобів мобільного зв`язку (телефони), комп`ютерної техніки, оскільки слідчим не доведено наявність достатніх підстав вважати, що на вказаних носіях може зберігатися інформація, яка має значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, яке розслідується.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 233-235 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити частково.

Надати слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні№ 32020240000000020 від 11.06.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 199, ч. 1 ст. 204 КК України дозвіл на проведення обшуку у використовуваному ФОП ОСОБА_5 приміщенні торгівельного кіоску № НОМЕР_2 , його підсобних приміщеннях, що знаходиться на території ринку «Кооператор» за адресою: АДРЕСА_1 , та розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:01:003:0221, яка на праві власності належить Хмельницькій міській раді (ЄДРПОУ 33332218) з метою відшукання та вилучення незаконно виготовлених підакцизних товарів (тютюнових виробів), у т.ч. із підробленими марками акцизного податку, незаконно виготовлених марок акцизного податку, чорнових записів щодо об`ємів виготовлення, придбання та реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, копій записів камер зовнішнього та внутрішнього відео спостереження.

Строк дії ухвали до 02 квітня 2021 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Хмельницького

міськрайонного суду ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення03.03.2021
Оприлюднено27.01.2023
Номер документу95357163
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —686/5494/21

Ухвала від 06.12.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 10.11.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 10.11.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 10.08.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 10.08.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 10.08.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 30.07.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 30.07.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 30.07.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 30.07.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні