Рішення
від 02.03.2021 по справі 500/1484/20
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/1484/20

02 березня 2021 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі: головуючого судді Осташа А. В. за участю: секретаря судового засідання Шаблій Ю.П., позивача - ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду 25.06.2020 надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі - позивач) до Залозецького селищного голови Фесика Л.І. в якому просить:

1. Визнати протиправними дії відповідача:

- щодо незадоволення звернення позивача з приводу внесення змін до генплану селища Залізці щодо виділеної позивачу земельної ділянки у власність, погодження та затвердження детального плану території;

- щодо зміни цільового призначення і відображення в генеральному плані селища Залізці земельних ділянок - прибережних смуг: поз.34 - кафе "ІНФОРМАЦІЯ_1" земельна ділянка площею 0, 1837 га, кадастровий номер 6122655300:02:003:0008; поз.60 - "Рибгосп", земельна ділянка площею 1, 2232 га, кадастровий номер 6122655300:02:002:0040.

2. Зобов`язати відповідача вчинити дії, а саме:

- провести зміни в генеральному плані селища з відображенням у ньому земельної ділянки позивача під забудову по АДРЕСА_1 , згідно наданого рішення та надати дозвіл та затвердити детальний план території на надану позивачу у власність земельну ділянку;

- провести зміни в генеральному плані селища з відображенням у ньому прибережної смуги на земельних ділянках: поз.34 - кафе "ІНФОРМАЦІЯ_1" земельна ділянка площею 0, 1837 га, кадастровий номер 6122655300:02:003:0008; поз.60 - "Рибгосп", земельна ділянка площею 1, 2232 га, кадастровий номер 6122655300:02:002:0040.

В обґрунтування позовних вимог, позивач зазначає, що 21.01.2019 він звернувся з заявою до відповідача про надання дозволу на виготовлення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки площею 0,07 га за адресою: АДРЕСА_1. Проте, рішенням виконкому №24 від 22.01.2019 Залозецький селищний голова почав вимагати позивача якесь погодження з відділу архітектури Зборівської РДА по наданій у власність позивачу земельній ділянці, що суперечить п.4.1 наказу №290 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України "Про затвердження порядку розроблення містобудівної документації" від 16.11.2011, погодження на надання детальних планів територій є виключно компетенція органів самоврядування. Вважає дану відмову протиправною, просить позов задовольнити.

Ухвалою суду від 30.06.2020 позовну заяву залишено без руху та встановлено строк для усунення недоліків позовної заяви - десять днів з дня отримання ухвали про залишення позовної заяви без руху, шляхом подання до суду нової позовної заяви та її примірників відповідно до кількості учасників справи, в якій зазначити належний, обґрунтований та зрозумілий виклад обставин, нормативно-правове обґрунтування позову і обґрунтування безпосереднього порушення рішеннями, діями чи бездіяльністю відповідача прав, свобод, інтересів позивача. Позивачу серед іншого в прохальній частині позову необхідно зазначити які саме протиправні дії ( коли вчинені, в чому полягають) вчинив по відношенню до нього як фізичної особи Залозецький селищний голова.

На адресу суду 13 липня 2020 року від позивача поступила заява про долучення до матеріалів справи нової редакції позовної заяви та доданих до неї документі відповідно до кількості учасників справи. Ці документи подані на виконання вимог ухвали суду про залишення позовної заяви без руху.

У новій редакції адміністративного позову, позивач просить:

- визнати протиправними дії відповідача щодо незадоволення звернення позивача з приводу внесення змін до генплану селища Залізці щодо виділеної позивачу земельної ділянки у власність, погодження та затвердження детального плану території;

- зобов`язання відповідача провести зміни в генеральному плані селища з відображенням у ньому земельної ділянки позивача під забудову по АДРЕСА_1 , згідно наданого рішення та згідно заяви ТОВ "Тернопільавтотранс 16100" про вилучення згаданої ділянки з їх користування на користь позивача;

- зобов`язати відповідача провести зміни в генеральному плані селища з відображенням у ньому ділянки наданої в оренду під будівництво кавярні-музею, площею 0,0216 га, згідно рішення Зборівського районного суду від 23.10.2018.

Суд встановив, що позивач не виконав вимог ухвали суду про залишення позовної заяви без руху.

Ухвалою суду від 15.07.2020 позовну заяву повернуто позивачу, у зв`язку з тим, що позивачем не усунуто недоліки позовної заяви, яку залишено без руху.

Позивачем подано 28.07.2020 апеляційну скаргу на ухвалу судді від 15.07.2020.

Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 12.08.2020 залишено апеляційну скаргу без руху та встановлено десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліків апеляційної скарги шляхом доплати судового збору.

Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 11.09.2020 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою на ухвалу суду від 15.07.2020 про повернення позовної заяви.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 13.10.2020, апеляційну скаргу ОСОБА_1 задоволено частково та скасовано ухвалу судді Тернопільського окружного адміністративного суду від 15.07.2020 та направлено справу до суду першої інстанції для продовження розгляду.

Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 24.11.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та постановлено розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження та призначено у справі підготовче засідання на 03.12.2020.

Позивач подав до суду 03.12.2020 клопотання про заміну неналежного відповідача - Залозецького селищного голову Фесика Л.І. на належного - Залозецьку селищну раду.

Ухвалою суду від 03.12.2020 замінено відповідача у справі Залозецького селищного голову Фесика Л.І. на належного - Залозецьку селищну раду та розгляд справи розпочато з початку та призначено судове засідання на 24.12.2020, яке було відкладене на 22.01.2021.

Ухвалою суду від 22.02.2021 проголошеною в судовому засіданні без виходу до нарадчої кімнати та занесеної до протоколу судового засідання закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 01.02.2021.

Ухвалою суду від 01.02.2021 відкладено розгляд справи на 11.02.2021 та витребувано від відповідача інформацію (аркуш справи 136).

Ухвалою суду від 11.02.2021 проголошеною в судовому засіданні без виходу до нарадчої кімнати та занесеної до протоколу судового засідання відкладено розгляд справи на 02.03.2021.

В судовому засіданні 02.03.2021 позивач позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив позов задовольнити в первинній редакції.

В судове засідання 02.03.2021 представник відповідача не прибув, на адресу суду від Залозецької селищної ради надійшов лист від 23.02.2021 №199 в якому зазначено, що генеральний план смт. Залізці знаходиться на стадії розробки та внесення змін у ТОВ "Геоземсервіс" та долучено копію рішення Залозецької селищної ради №353 від 10.02.2021.

Суд заслухавши позивача, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення на позов, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті встановив наступне.

Як випливає із матеріалів справи, рішенням Залозецької селищної ради від 19.08.2010 №164 надано дозвіл гр. ОСОБА_1 на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтованою площею 0,0516 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд за рахунок земель загального користування селищної ради (забудовані землі) по АДРЕСА_1 та зобов`язано замовити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в землевпорядній організації, яка має відповідні дозволи (ліцензії) на виконання цих робіт (аркуш справи 18).

Рішенням Залозецької селищної ради від 27.10.2011 №268 надано дозвіл гр. ОСОБА_1 на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд орієнтованою площею 0,15 га за рахунок забудованих земель селищної ради (землі не надані у власність або постійне користування) по АДРЕСА_2 та зобов`язано замовити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в землевпорядній організації, яка має відповідні дозволи (ліцензії) на виконання цих робіт (аркуш справи 20).

Позивач 21.01.2019 звернувся із заявою до відповідача про надання дозволу на виготовлення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки площею 0,07 га за адресою: АДРЕСА_1 (аркуш справи 83).

Рішенням №24 від 22.01.2019 Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області рекомендовано позивачу представити в селищну раду погодження відділу архітектури, містобудування, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства Зборівської районної державної адміністрації щодо правомірності розміщення об`єктів на вказаній земельній ділянці з метою доцільності зміни цільового призначення земельної ділянки площею 0,07 га за адресою: АДРЕСА_1 (аркуш справи 77).

Не погоджуючись із діями відповідача позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Статтею 373 Цивільного кодексу України передбачено зокрема, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю (земельну ділянку) набувається і здійснюється відповідно до закону. Власник земельної ділянки має право використовувати її на свій розсуд відповідно до її цільового призначення.

Згідно зі статтею 375 Цивільного кодексу України власник земельної ділянки має право зводити на ній будівлі та споруди, створювати закриті водойми, здійснювати перебудову, а також дозволяти будівництво на своїй ділянці іншим особам. Власник земельної ділянки набуває право власності на зведені ним будівлі, споруди та інше нерухоме майно. Право власника на забудову здійснюється ним за умови додержання архітектурних, будівельних, санітарних, екологічних та інших норм і правил, а також за умови використання земельної ділянки за її цільовим призначенням.

Аналіз наведених норм права свідчить про те, що обов`язковими ознаками права власності на землю є володіння, користування та розпорядження земельною ділянкою відповідно до закону і використання земельної ділянки за її цільовим призначенням.

Відповідно до статті 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17 лютого 2011 року №3038-VI (далі - Закон №3038-VI) генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту; детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території; містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.

Згідно із частинами першої статті 16 Закону №3038-VI планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях (частина друга статті 16 Закону №3038-VI).

Відповідно до частини другої статті 19 Закону №3038-VI детальний план території за межами населених пунктів розробляється відповідно до схеми планування території (частини території) району та/або області з урахуванням державних і регіональних інтересів.

Розроблення детального плану території за межами населених пунктів та внесення змін до нього здійснюються на підставі розпорядження відповідної районної державної адміністрації, крім випадків, якщо законами встановлений інший порядок.

Детальний план території визначає: 1) принципи планувально-просторової організації забудови; 2) червоні лінії та лінії регулювання забудови; 3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами; 4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території; 5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування; 6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови; 7) черговість та обсяги інженерної підготовки території; 8) систему інженерних мереж; 9) порядок організації транспортного і пішохідного руху; 10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі; 11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об`єктів (у разі відсутності плану зонування території) (частина четверта статті 19 Закону №3038-VI).

Частиною 2 статті 24 Закону №3038-VI передбачено, що зміна функціонального призначення територій не тягне за собою припинення права власності або права користування земельними ділянками, які були передані (надані) у власність чи користування до встановлення нового функціонального призначення територій.

Забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.

Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону №3038-VI режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, встановлюється у генеральних планах населених пунктів, планах зонування та детальних планах територій.

Частиною 3 цієї статті передбачено, що режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, за межами населених пунктів встановлюється відповідними районними державними адміністраціями, а в разі відсутності адміністративного району - відповідно Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, Севастопольською міською державними адміністраціями.

Статтею 26 Закону №3038-VI суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів.

Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради вживає заходів щодо організації комплексної забудови територій відповідно до вимог цього Закону.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку, що право власника або користувача на забудову земельної ділянки здійснюється за умови додержання архітектурних, будівельних, санітарних, екологічних та інших норм і правил, а використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації.

Аналогічний висновок викладений у постанові Верховного Суду від 30 вересня 2020 року у справі №340/1696/19.

Послідовність виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та документації із землеустрою визначається будівельними нормами, державними стандартами і правилами та завданням на розроблення (внесення змін, оновлення) містобудівної документації, яке складається і затверджується її замовником за погодженням з розробником.

Виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації є замовниками, організовують розроблення, внесення змін та подання генерального плану населеного пункту на розгляд відповідної сільської, селищної, міської ради.

Зміни до генерального плану населеного пункту можуть вноситися не частіше, ніж один раз на п`ять років.

Такі зміни вносяться органом місцевого самоврядування, який затверджував генеральний план населеного пункту. Питання про дострокове внесення змін до генерального плану населеного пункту може порушуватися за результатами містобудівного моніторингу перед відповідною сільською, селищною, міською радою відповідною місцевою державною адміністрацією.

У разі виникнення державної необхідності рішення щодо доцільності внесення змін до генерального плану населеного пункту приймається Кабінетом Міністрів України.

Генеральні плани населених пунктів та зміни до них розглядаються і затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами на чергових сесіях протягом трьох місяців з дня їх подання.

Матеріали генерального плану населеного пункту не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту забезпечується відповідно до вимог Закону України Про доступ до публічної інформації шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.

Аналіз положень статті 17 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності дозволяє стверджувати, що генеральний план населеного пункту містить правові приписи нормативного характеру, які розраховані на широке коло осіб та застосовуються неодноразово.

Затверджуючи своїм рішенням містобудівну документацію щодо внесення змін до генерального плану населеного пункту місцева рада формує обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту, тобто здійснює нормативне регулювання відповідних відносин.

Суд зазначає, що на вимогу позивача, розглядає та надає правову оцінку позовним вимогам в первинній редакції.

Як випливає із матеріалів справи, позивачу рішеннями Залозецької селищної ради від 19.08.2010 №164 та від 27.10.2011 №268 надано дозвіл гр. ОСОБА_1 на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтованою площею 0,0516 га та 0,15 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд за рахунок земель загального користування селищної ради (забудовані землі) по АДРЕСА_2 та зобов`язано замовити проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок в землевпорядній організації, яка має відповідні дозволи (ліцензії) на виконання цих робіт.

Суд встановив, що на даний час позивачем не замовлено та не виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок, що і не заперечувалося в судовому засіданні позивачем.

Єдині правовідносини, які виникли між позивачем та відповідачем на даний час це з приводу його звернення до відповідача із заявою про надання дозволу на виготовлення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки площею 0,07 га за адресою: АДРЕСА_1.

Відповідач за даним зверненням позивача, прийняв рішення №24 від 22.01.2019, яким рекомендовано позивачу представити в селищну раду погодження відділу архітектури, містобудування, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства Зборівської районної державної адміністрації щодо правомірності розміщення об`єктів на вказаній земельній ділянці з метою доцільності зміни цільового призначення земельної ділянки.

Проте, суд зазначає, що не надає правової оцінки прийнятому рішенню відповідача по даному звернення відповідно до вимог ч.2 ст.2 КАС України, оскільки зазначене рішення не є предметом спору у даній справі.

Зокрема, позивач у даній справі звертається до суду із вимогою про визнання протиправними дії відповідача, а саме:

- щодо незадоволення звернення позивача з приводу внесення змін до генплану селища Залізці щодо виділеної позивачу земельної ділянки у власність, погодження та затвердження детального плану території;

- щодо зміни цільового призначення і відображення в генеральному плані селища Залізці земельних ділянок - прибережних смуг: поз.34 - кафе "ІНФОРМАЦІЯ_1" земельна ділянка площею 0, 1837 га, кадастровий номер 6122655300:02:003:0008; поз.60 - "Рибгосп", земельна ділянка площею 1, 2232 га, кадастровий номер 6122655300:02:002:0040.

Як випливає із матеріалів справи, позивач до відповідача із заявами щодо внесення змін до генплану селища Залізці щодо виділеної позивачу земельної ділянки у власність не звертався.

Депутатське звернення від 20.05.2020 №37, яке долучене до матеріалів справи (аркуш справи 30) стосується ознайомлення з генеральним планом селища Залізці, окрім того, дане звернення подавалось ОСОБА_1 як депутатом Залозецької селищної ради на звернення жителів селища.

Враховуючи зазначене, дані вимоги не підлягають до задоволення, оскільки спірних правовідносин між позивачем та відповідачем щодо внесення змін до генплану селища не виникло, а тому протиправних дій відповідача щодо незадоволення звернення позивача по внесенню змін до генплану селища, судом не встановлено.

Крім того, позивач просить суд зобов`язати відповідача провести зміни в генеральному плані селища з відображенням у ньому земельної ділянки позивача під забудову по АДРЕСА_1 , згідно наданого рішення та надати дозвіл та затвердити детальний план території на надану позивачу у власність земельну ділянку та провести зміни в генеральному плані селища з відображенням у ньому прибережної смуги на земельних ділянках: поз.34 - кафе "ІНФОРМАЦІЯ_1" земельна ділянка площею 0, 1837 га, кадастровий номер 6122655300:02:003:0008; поз.60 - "Рибгосп", земельна ділянка площею 1, 2232 га, кадастровий номер 6122655300:02:002:0040.

Враховуючи, що суд прийшов до переконання про те, що протиправних дій відповідача щодо внесення змін до генплану селища Залізці щодо виділеної позивачу земельної ділянки у власність, погодження та затвердження детального плану території не встановлено, то позовна вимоги про зобов`язання відповідача провести зміни в генеральному плані селища, також не підлягають до задоволення, оскільки є похідними.

Крім того, суд зазначає, що Генеральний план селища Залізці знаходиться на стадії розробки та внесення змін у ТОВ "Геоземсервіс", що підтверджується листом Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області від 23.02.2021., а також відповідним рішенням Залозецької селищної ради №354 від 10 лютого 2021 року.

Вищенаведені обставини свідчать про те, що у позивача на даний час немає жодних перешкод для звернення у встановленому законом порядку до Залозецької селищної ради із заявою про затвердження детального плану території.

Судом встановлено, що фактично між позивачем та відповідачем не виникло спірних правовідносин по причині того, що позивач не звертався до відповідача у встановленому порядку з порушеними в позовній заяві питаннями.

З урахуванням вищенаведеного та встановлених фактичних обставин справи суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині визнання протиправними дій відповідача не підлягають до задоволення. Відповідно не підлягають до задоволення позовні вимоги щодо зобов`язання відповідача вчинити певні дій, оскільки такі вимоги є похідними від попередніх.

Відповідно до ст. 139 КАС України судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову ОСОБА_1 до Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області про визнання протиправними дій щодо незадоволення його звернення з приводу внесення змін до генплану селища Залізці щодо виділеної позивачу земельної ділянки у власність, погодження та затвердження детального плану території та щодо зміни цільового призначення і відображення в генеральному плані селища Залізці земельних ділянок-прибережних смуг: поз.34 - кафе "ІНФОРМАЦІЯ_1" земельна ділянка площею 0, 1837 га, кадастровий номер 6122655300:02:003:0008; поз.60 - "Рибгосп", земельна ділянка площею 1, 2232 га, кадастровий номер 6122655300:02:002:0040 та про зобов`язання відповідача вчинити дії, а саме: провести зміни в генеральному плані селища з відображенням у ньому земельної ділянки позивача під забудову по АДРЕСА_1 , згідно наданого рішення та надати дозвіл та затвердити детальний план території на надану позивачу у власність земельну ділянку; провести зміни в генеральному плані селища з відображенням у ньому прибережної смуги на земельних ділянках: поз.34 - кафе "ІНФОРМАЦІЯ_1" земельна ділянка площею 0, 1837 га, кадастровий номер 6122655300:02:003:0008; поз.60 - "Рибгосп", земельна ділянка площею 1, 2232 га, кадастровий номер 6122655300:02:002:0040, - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 05 березня 2021 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- ОСОБА_1 (місцезнаходження/місце проживання: АДРЕСА_3 , код ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 );

відповідач:

- Залозецька селищна рада Зборівського району Тернопільської області (місцезнаходження/місце проживання: вул. Шевченка 64,с. Залізці,Зборівський район,47234, код ЄДРПОУ/РНОКПП 04396437);

Головуючий суддя Осташ А.В.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.03.2021
Оприлюднено10.03.2021
Номер документу95361612
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —500/1484/20

Ухвала від 27.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 13.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Постанова від 10.06.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 27.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 16.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Рішення від 02.03.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Осташ Андрій Васильович

Рішення від 02.03.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Осташ Андрій Васильович

Ухвала від 01.02.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Осташ Андрій Васильович

Ухвала від 03.12.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Осташ Андрій Васильович

Ухвала від 24.10.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Осташ Андрій Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні