Постанова
від 02.03.2021 по справі 826/16195/16
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/16195/16 Суддя (судді) першої інстанції: Добрівська Н.А.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 березня 2021 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Карпушової О.В., суддів: Губської Л.В., Степанюка А.Г., секретар судового засідання Романович І.І., за участі представника позивача Бугайчука В.І., представника відповідача Ходорича О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 жовтня 2020 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Імперія Люкс ЛТД" до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "KSK-Україна", про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії

В С Т А Н О В И В :

17.10.2016 Товариство з обмеженою відповідальністю Імперія Люкс ЛТД (надалі по тексту - ТОВ Імперія Люкс ЛТД ) звернулось до суду з позовом до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент, відповідач), третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю KSK-Україна (надалі - ТОВ KSK-Україна , третя особа) з вимогами:

- визнати протиправною бездіяльність Департаменту щодо вирішення питання про продовження терміну дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою № 16060086-Пч;

- зобов`язати Департамент вирішити питання про продовження терміну дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою № 16060086-Пч.

Позовні вимоги мотивовано тим, що протиправною є відмова відповідача у продовжені терміну дії контрольованої картки, оскільки відповідно до пункту 15.5.4 Правил благоустрою м. Києва, контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою після закінчення терміну її дії повинна бути подовжена або закрита.

Позивач наголосив, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено те, що вирішення питання про подовження терміну дії контрольної картки може залежати від наявності та/або відсутності судових рішень, які можуть стосуватись прав та обов`язків замовника контрольної картки. Необґрунтованими позивач вважає посилання відповідача на наявність ухвали районного суду про забезпечення позову у цивільній справі №757/23948/16-ц, оскільки відповідно до Правил благоустрою м. Києва, зокрема пунктом 15.5.2, а також будь-яким іншим діючим нормативно-правовим актом, не передбачено таких підстав для не подовження терміну дії контрольної картки, призупинення та/або анулювання контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою як наявність судового рішення про заборону вчиняти дії.

Крім того, позивач вказує на те, що жодних порушень Правил благоустрою м. Києва та інших нормативно-правових актів позивач не вчиняв, внаслідок чого, є всі підстави вважати протиправною бездіяльність відповідача щодо не продовження терміну дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою №16060086-Пч, а також є всі підстави вважати, що відповідач зобов`язаний продовжити термін дії відповідної контрольної картки.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 27.10.2020 позовні вимоги задоволено у повному обсязі: визнано протиправною бездіяльність Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо вирішення питання про продовження терміну дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою № 16060086-Пч та зобов`язано Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вирішити питання про продовження терміну дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою № 16060086-Пч.

Приймаючі рішення у справі суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем не доведено правомірність дій.

Відповідачем подано апеляційну скаргу в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції як таке, що прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, та прийняти нове рішення, яким у задоволені позовних вимог відмовити у повному обсязі.

Апеляційну скаргу обґрунтовано тим, що рішення про скасування або призупинення дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою приймає Департамент, про що повідомляє в письмовій формі замовнику (підряднику) та зацікавленим організаціям. Для відновлення робіт необхідно оформити в установленому порядку новий ордер.

Позивачем подано відзив на апеляційну скаргу в якій підтримує висновки суду першої інстанції.

У судовому засіданні представник апелянта підтримав доводи апеляційної скарги, представник позивача заперечував проти задоволення апеляційної скарги.

Третя особа у судове засідання не з`явилась, про час, дату та місце розгляду справи повідомлялась належним чином. Відповідно до ч.2 ст.313 КАС України неявка представника третьої особи не перешкоджає розгляду справи по суті.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Судом першої та апеляційної інстанції встановлено, що 18.08.2015 Державною архітектурною будівельною інспекцією України видано дозвіл на виконання будівельних робіт №ІУ 114152300068 ТОВ Імперія Люкс ЛТД , як замовнику та ТОВ БЦ Діамант Хол , як генеральному підряднику (підряднику) (а.с.11).

31.05.2016 Міністерством культури України видано ТОВ БЦ Діамант Хол дозвіл на проведення земляних робіт на території пам`ятки, охоронюваній археологічній території, в зонах охорони, в історичних ареалах населених місць №22-021/16з (а.с.13). Дозвіл виданий з метою виконання робіт на об`єкті Будівництво, експлуатація та обслуговування торговельно-виставкового залу по вул. Круглоуніверситетській, 2/1 в м. Києві , з терміном проведення будівельних робіт до 31.12.2016.

Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) видав замовнику ТОВ Імперія Люкс ЛТД та виконавцю робіт ТОВ KSK - Україна контрольну картку №16060086-Пч на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення в зв`язку з встановленням тимчасової огорожі на період будівництва торговельно-виставкового залу за адресою: Печерський район, вул. Круглоуніверситетська, 2/1 (у дворі), з терміном дії до 16.07.2016 (а.с.15).

26.08.2016 від виконавця робіт - ТОВ KSK - Україна до Департаменту подано заяву з проханням подовжити термін дії контрольної картки №16060086-Пч на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення в зв`язку з тим, що встигає виконати повний обсяг робіт за адресою: Печерський район, вул. Круглоуніверситетська, 2/1 (у дворі) терміном до 30.09.2016 (а.с.16).

30.09.2016 Департамент своїм листом за №064-9345 повідомив ТОВ KSK - Україна , що відповідно до ухвали Печерського районного суду міста Києва від 06.07.2016 по справі №757/23948/16-ц контрольна картка №16060086-Пч на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення в зв`язку з прокладанням каналізації по вул. Круглоуніверситетська, 2/1 (у дворі) у Печерському районі м. Києва призупинена до вирішення спору між сторонами. Відповідач зазначив, що на момент розгляду листа ухвала Печерського районного суду від 23.08.2016 не набрала законної сили. Посилаючись на вимоги частини одинадцятої статті 153 Цивільного процесуального кодексу України, Департамент вказує, що питання подовження терміну дії контрольної картки №16060086-Пч на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення в зв`язку з прокладанням каналізації по вул. Круглоуніверситетська, 2/1 (у дворі) у Печерському районі м. Києва розглядатиметься після виведення остаточного судового рішення по вищевказаній справі.

Не погоджуючись з такими діями відповідача 17.10.2016 позивач подав до суду вказаний позов.

Вищевказані обставини підтверджені належними, достатніми та допустимими доказами, і не є спірними.

Відповідно до ч.1 ст.308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявності у ній і додатково поданими доказами, і перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Відповідно до ч.1,2, 3 статті 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Частиною 2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Законом України Про регулювання містобудівної діяльності від 17 лютого 2011 року №3038-VI визначені правові та організаційні основи містобудівної діяльності, забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів (надалі - Закон №3038 в редакції станом на момент виникнення спірних правовідносин).

Частиною 1 статті 1 Закону № 3038 визначено поняття містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Статтею 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено перелік власних (самоврядних) та делегованих повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв`язку, зокрема, до таких належить організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України Про столицю України - місто-герой Київ у зв`язку зі здійсненням містом Києвом функцій столиці України Київська міська рада та Київська міська державна адміністрація, кожна в межах своєї компетенції, встановленої законами України, мають право встановлювати порядок утримання та експлуатації об`єктів, розташованих у місті, та прилеглої до них території, правила благоустрою, торговельного, побутового, транспортного, житлово-комунального та іншого соціально-культурного обслуговування, визначати особливості землекористування та використання інших природних ресурсів.

Згідно з положеннями статті 1 Закону України Про благоустрій населених пунктів благоустрій населених пунктів - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Відповідно до частин першої-третьої статті 34 Закону України Про благоустрій населених пунктів правила благоустрою території населеного пункту - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту. Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства. У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято рішення про затвердження Правил, застосовуються Типові правила. Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил.

Правила включають: порядок здійснення благоустрою та утримання територій об`єктів благоустрою; вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій; вимоги до утримання зелених насаджень на об`єктах благоустрою - територіях загального користування; вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту території; вимоги до санітарного очищення території; розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій території у числовому значенні; порядок розміщення малих архітектурних форм; порядок здійснення самоврядного контролю у сфері благоустрою населених пунктів; інші вимоги, передбачені цим та іншими законами.

Правила не можуть передбачати обов`язок фізичних і юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи.

Відповідно до Положення про Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу КМР (КМДА), затвердженого розпорядженням Київської міської ради від 27.01.2011 №94, зі змінами затвердженими Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 17.05.2013 №711, до повноважень Департаменту належить, зокрема, здійснення контролю за станом благоустрою міста, а також контролю за дотриманням та здійсненням заходів, спрямованих на виконання Закону України Про благоустрій населених пунктів та Правил благоустрою м. Києва.

Відповідно до покладених на нього завдань Департамент вживає заходів щодо впорядкування об`єктів благоустрою міста від безхазяйного майна, самовільно розміщених об`єктів та споруд, покинутих будівельних матеріалів і конструкцій, транспортних засобів, механізмів тощо; виявляє тимчасові споруди, що розміщені без відповідної документації, та застосовує заходи впливу до власників відповідно до законодавства України та Правил благоустрою м. Києва.

Рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051 затверджено Правила благоустрою м. Києва.

Відповідно до 15.1.1 та 15.1.3 пункту 15.1 Правил підставою на порушення існуючого благоустрою та його відновлення у місті Києві є контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою. Контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення на період виконання земляних і монтажних робіт, пов`язаних з прокладанням, перекладанням, ремонтом, у тому числі ліквідації аварій інженерних мереж і споруд, будівництвом і ремонтом будинків, транспортних магістралей, доріг, площ, інженерних вишукувань, благоустроєм та озелененням територій, надається на підставі письмового звернення замовника (забудовника), в якому повинні бути вказані адреса, назва та характеристика виконуваних робіт. До листа додається заявка встановленої форми (інформація про виконавця робіт і замовника).

Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є органом, який здійснює видачу контрольних карток на тимчасове порушення благоустрою при виконанні земельних, будівельних та інших робіт та капітальних ремонтів на території м. Києва без будь-яких погоджень та затверджень Київським міським головою та іншими посадовими особами виконавчого органу Київради.

Підпунктом 15.5.1 пункту 15.5 Правил встановлюється, що дія контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою може бути призупинена при:

- виконанні робіт з порушенням вимог затвердженої проектної документації, містобудівних, будівельних, санітарних норм і правил;

- виявленні неповноти дозвільних документів відповідних організацій або фальсифікації документів;

- виникненні під час виконання робіт загрози населенню та території;

- порушенні прав суміжних землекористувачів, а також інтересів фізичних та юридичних осіб, що охороняються чинним законодавством;

- виникненні заборгованості з оплати пайової участі на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, за запитом Головного управління економіки та інвестицій;

- невиконанні, в тому числі з порушенням термінів, відповідних приписів Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та підпорядкованих йому структурних підрозділів, приписів районних управлінь (відділів) благоустрою.

У контрольну картку на тимчасове порушення благоустрою у разі його призупинення вноситься відповідна відмітка про дату та причини призупинення.

Відновлення дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою виконується на підставі письмового звернення підрядної організації до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з підтвердженням усунення порушень та гарантією дотримуватись порядку виконання робіт, встановленого цими Правилами.

Тимчасове призупинення дії дозволу (ордера) не є підставою до подовження (перенесення) терміну його дії.

Згідно підпункту 15.5.2 пункту 15.5 Правил благоустрою міста Києва зупинення (анулювання) дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою застосовується в разі:

- виникнення непереборних при продовженні робіт загроз безпеці населенню та території;

- значних порушень затвердженої проектної документації, містобудівних, будівельних і санітарних норм і правил у частині забезпечення безпеки населення і територій, недотримання режиму охорони об`єктів культурної спадщини і т. п.;

- невиконання або несвоєчасного виконання виявлених порушень під час призупинення дії ордера;

- невиконання замовником (забудовником) обов`язків згідно з угодою (контрактом) на будівництво або рішення громадських слухань;

- виявлення грубих порушень установленого порядку оформлення ордерів, закінчення терміну дії дозвільної документації, на підставі якої видано ордер;

- значних порушень вимог забезпечення упорядкованого середовища життєдіяльності в період будівництва, які створюють загрозу безпеці населення і території, порушують режим безперервного інженерного забезпечення, транспортного і комунально-побутового забезпечення населення та прилеглих територій;

- звернення Головного управління економіки та інвестицій, в разі відсутності сплати пайової участі або неналежного виконання зобов`язань згідно з договором пайової участі на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста.

У разі зупинення (анулювання) дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою власник повертає його до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Отже, системний аналіз наведених норм дає можливість стверджувати, що підставою для призупинення, зупинення (анулювання) дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою можуть бути лише виявлені та належним чином зафіксовані порушення підприємствами, установами, організаціями та громадянами, що забезпечують благоустрій земельних ділянок, наданих їм відповідно до вимог чинного законодавства у власність, користування законодавчо встановлених умов, за яких їм наданий дозвіл на проведення відповідних робіт, виникнення під час їх виконання загрози або спричинення порушення прав третіх осіб.

При цьому, підпункт 15.5.1 пункту 15.5, як і підпункт 15.5.2 цього ж пункту Правил благоустрою міста Києва наділяють Департамент повноваженнями призупинити або зупинити (анулювати) саме дію контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою і не передбачає можливість прийняття цим органом рішення про зупинення чи відтермінування вирішення питання щодо продовження терміну дії контрольної картки.

Відповідно до абзацу 10 підпункту 15.5.2 пункту 15.5 Правил рішення про скасування або призупинення дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою приймає Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), про що повідомляє в письмовій формі замовнику (підряднику) та зацікавленим організаціям.

На підставі вказаного колегія суддів вважає правильним висновок суду першої інстанції, що відповідач, приймаючи рішення про скасування або призупинення дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою, зобов`язаний був в письмовій формі повідомити про це замовнику (підряднику) та зацікавленим організаціям, та у контрольну картку вноситься відповідна відмітка про дату та причини призупинення, а у разі зупинення (анулювання) дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою власник повертає її до відповідача.

Проте, матеріалами справи не підтверджено направлення відповідачем на адресу позивача чи третьої особи повідомлення про прийняття рішення про призупинення або про зупинення (анулювання, скасування) дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою.

Апелянт в суді апеляційної інстанції вказану обставину не спростував.

Натомість, як свідчать матеріали справи, 08.11.2016 ТОВ KSK - України повторно звернулось до Департаменту з проханням продовжити термін дії контрольної картки №16060086-Пч на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення за адресою: Печерський район, вул. Круглоуніверситетська, 2/1 (у дворі). Однак, відповідач своїм листом від 09.12.2016 за №064-12024 знову повідомив про те, що відповідно до ухвали Печерського районного суду міста Києва від 06.07.2016 до справи №757/23948/16-ц контрольна картка №16060086-Пч на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення в зв`язку з прокладанням каналізації по вул. Круглоуніверситетська, 2/1 (у дворі) у Печерському районі м. Києва на земельній ділянці від К 1-1 до К 1-4 з розриття траншеї 65,0 метрів, з виходом розриття за червоні лінії вулиць до проекту, погодженому інженерним управлінням за №965А від 07.12.2015 призупинена до вирішення спору між сторонами.

Судом апеляційної інстанції з`ясовано, що ухвала Печерського районного суду міста Києва від 06.07.2016 до справи №757/23948/16-ц була скасована цим же судом 23.08.2016.

Таким чином, враховуючи положення підпункту 15.5.4 пункту 15.5 Правил благоустрою міста Києва, якою встановлені чіткі вимоги, що після закінчення терміну дії контрольної картки Департаментом має прийнято одне з рішень або про продовження терміну дії контрольної картки або про її закриття, а матеріалами справи підтверджено те, що відповідач це питання не розглядав у встановленому порядку, внаслідок чого, правильним є висновок суду першої інстанції про обґрунтованість позовних вимог.

Отже, твердження апелянта не знайшли свого підтвердження в ході слухання справи.

З огляду на вказане, колегія суддів не приймає до уваги усі доводи апелянта, оскільки вони не спростовують правильних висновків суду першої інстанції.

Відповідно до частини першої статті 2 КАС завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, судом першої інстанції повно та правильно встановлено обставини справи і ухвалено судове рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права, відповідно до вимог ст. 242 КАС України.

Згідно зі ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Таким чином, оскільки судом апеляційної інстанції не здійснено зміни або скасування рішення суду, то відповідно до ст. 139 КАС України, понесені відповідачем та апелянтом у цій справі судові витрати перерозподілу не підлягають.

Повний текст виготовлено 05.03.2021.

Керуючись ст.ст. 139, 242-244, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 жовтня 2020 р. - залишити без задоволення.

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 жовтня 2020 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Імперія Люкс ЛТД" до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "KSK-Україна", про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Колегія суддів: О.В. Карпушова

Л.В. Губська

А.Г. Степанюк

Дата ухвалення рішення02.03.2021
Оприлюднено09.03.2021
Номер документу95363915
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/16195/16

Постанова від 14.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Постанова від 14.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 16.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 25.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 19.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Постанова від 02.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Постанова від 02.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Ухвала від 25.01.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Ухвала від 25.01.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Рішення від 27.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні