Справа № 569/21231/20
1-кс/569/1482/21
УХВАЛА
24 лютого 2021 року м. Рівне
Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши клопотання слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в Рівненській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 яке погоджено із прокурором відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю обласної прокуратури ОСОБА_4 про арешт майна , -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий слідчого управління Головного управління Національної поліції в Рівненській області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 звернулася до суду з клопотанням яке погоджено із прокурором відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю обласної прокуратури ОСОБА_4 у якому просить накласти арешт на майно.
В обґрунтування клопотання зазначає, що досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , 17.07.2018 згідно протоколу № 16/07-01 Загальних зборів учасників від 16.07.2018 призначений директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Олександрія Кепітал» (далі ТОВ «Олександрія Кепітал», ЄДРПОУ - 39265954, юридична адреса: м. Київ, вул. Шолом-Алейхема, буд. 3, оф. 3), якому надано організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, які визначені статутом ТОВ «Олександрія Кепітал» за 2017 рік, а саме:
організовувати виконання рішень Загальних зборів Учасників Товариства;
організовувати та керувати поточною роботою Товариства;
без довіреності діяти від імені Товариства, представляти Товариство перед іншими підприємствами, установами, організаціями, об`єднаннями, фізичними особами та будь-якими іншими особами;
у відповідності із чинним законодавством, Статутом Товариства та в межах своїх повноважень, розпоряджатися майном Товариства;
вчиняти будь-які правочини, видавати довіреності, підписувати документи від імені Товариства з урахуванням положень Статуту;
відкривати, розпоряджатися та закривати поточні, валютні та інші рахунки Товариства у банківських установах;
згідно з чинним законодавством укладати трудові угоди (контракти), приймати на роботу та звільняти з роботи працівників Товариства;
вирішувати інші питання діяльності Товариства в межах прав, що надані йому Загальними Зборами Учасників;
нести відповідальність за дотримання при здійсненні діяльності норм чинного законодавства України, та інших обов`язкових норм.
Тобто, відповідно до положень ч. 3 ст. 18 КК України ОСОБА_5 , будучи службовою особою, діючи умисно, вчинив службове підроблення офіційних документів за наступних фактичних обставин.
27.03.2018 між ТОВ «Олександрія Кепітал» в особі директора ОСОБА_6 (Виконавець) та Службою автомобільних доріг у Рівненській області (Замовник) в особі начальника ОСОБА_7 укладено договір від 27.03.2018 № 4 про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Городище-Рівне-Старокостянтинів на ділянці км 50+589 (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг), які Товариство зобов`язалося виконати у строк з 27.03.2018 по 31.12.2018 на визначених договором умовах своїми силами і засобами на власний ризик, згідно технічного завдання, викладеного в тендерній документації, за рахунок коштів державного, місцевого та інших бюджетів. Ціна договору становила 11 999 990,00 грн. в тому числі ПДВ 1999998,33 грн.
Згідно п. 2.1 Виконавець повинен надати передбачені цим Договором послуги Замовнику, якість яких відповідає вимогам та умовам нормативних документів, зазначених у пункті 1.4 цього договору та інших діючих нормативних актів. Відповідальність за якість виконаних послуг, випробування матеріалів, устаткування несе Виконавець.
Крім цього, у п. 4.1 Договору № 4 вказано, що розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ (Стандартів організації України, ресурсних кошторисних норм), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих дні до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг.
Також, п. 4.2 зазначеного договору визначено, що виконавець надає для перевірки накладні (або їх реєстр) на придбані матеріали, конструкції, вироби та інші документи, які підтверджують витрати та документи, передбачені цим договором, а у випадку залучення Субпідрядників з виділенням послуг, наданих Субпідрядниками.
Одночасно з формами КБ-2в та КБ-3 Виконавець надає Замовнику розрахунок по експлуатації машин та механізмів, довідку про вартість матеріалів за підписом керівника та головного бухгалтера Виконавця.
Листом №12/2263 від 31.10.2018, спираючись на зрив графіків виконання робіт та на суттєве відставання від строків надання послуг Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомила ТОВ «Олександрія Кепітал», що розриває договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту мосту на км 50+589 автомобільної дороги Городище-Рівне-Старокостянтинів №4 від 27.03.2018 укладений з ТОВ «Олександрія Кепітал» з 15.11.2018, при цьому бюджетні зобов`язання за договором становлять 3401 544,20 грн.
Таким чином, в період часу з 27.03.2018 по 13.09.2018, ОСОБА_5 , перебуваючи у службовому кабінеті ТОВ «Олександрія Кепітал», що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Шолом-Алейхема, 3, оф. 3, діючи умисно, в порушення вимог Стандарту організації України № 42.1-37641919-108:2014 «Правила визначення вартості ремонту мостів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.01.2015 №365, а також в порушення вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та Державних будівельних норм України про те, що за динамічної договірної ціни прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, з огляду на фізичні та фактичні обсяги виконаних робіт, з використанням комп`ютерної техніки підприємства, вчинив службове підроблення актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ 2В за серпень 2018 року № 24/1 від 08.08.2018 та за вересень 2018 року № 38/1 від 13.09.2018 по поточному середньому ремонту автомобільної дороги Городище Рівне Старокостянтинів на ділянці км 50+589 до договору № 4 від 27.03.2018 на загальну суму 2801 544,70 грн. (примірна форма КБ-2в, затверджена наказом Мінрегіонбуду України № 554 від 04.12.2009), а також довідок про вартість виконаних будівельних робіт (та витрати**) за серпень 2018 року № 24 від 08.08.2018 та за вересень 2018 року № 38 від 13.09.2018 до договору № 4 від 27.03.2018 (примірна форма КБ-3, затверджена наказом Мінрегіонбуду України № 554 від 04.12.2009), до яких вніс завідомо неправдиві відомості щодо виконання наступного виду робіт, а саме:
Локальний кошторис на будівельні роботи №1-1-1:
розбирання залізобетонних блоків тротуарів обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН18-62-3, одиниця виміру м3, відображено виконання робіт в кількості 52,14 на загальну суму 203 541 грн., які в дійсності виконано в кількості 36,46606 (завищено на 15,67394 на суму 61186,98 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 130,35 на загальну суму 8107,77 грн., які в дійсності виконано в кількості 108,625 (завищено на 21,725 на суму 1351,30 грн.).
Локальний кошторис на будівельні роботи №1-1-1
Розділ 1. розбирання елементів існуючого мосту:
розбирання залізобетонних блоків тротуарів, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН18-62-3, одиниця виміру м3, відображено виконання робіт в кількості 27,77606 на загальну суму 108 430 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 27,77606 на суму 108430 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 86,9 на загальну суму 5405,18 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 86,9 на суму 5405,18 грн.)
розбирання дорожніх покриттів та основ асфальтобетонних прольоту 8-9, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) ЕН27-67-4, одиниця виміру 100 м3, відображено виконання робіт в кількості 0,0768 на загальну суму 1411,16 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 0,0768 на суму 0,0768 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 17,68 на загальну суму 1099,70 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 17,68 на суму 1099,70 грн.);
розбирання дорожніх покриттів та основ асфальтобетонних прольоту 9-14, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН27-67-4, одиниця виміру 100 м3, відображено виконання робіт в кількості 0,3016 на загальну суму 5541,75 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 0,3016 на суму 5541,75 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 69,36 на загальну суму 4314,19 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 69,36 на суму 4314,19 грн.);
розбирання дорожніх покриттів та основ цементобетонних прольоту 8-9, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН27-67-5, одиниця виміру 100 м3, відображено виконання робіт в кількості 0,0384 на загальну суму 341,90 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 0,0384 на суму 341,90 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 9,6 на загальну суму 597,12 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 9,6 на суму 597,12 грн.);
розбирання дорожніх покриттів та основ цементобетонних прольоту 9-14, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) ЕН27-67-5, одиниця виміру 100м3, відображено виконання робіт в кількості 0,1004 на загальну суму 893,92 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 0,1004 на суму 893,92 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 25,1 на загальну суму 1561,22 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 25,1 на суму 1561,22 грн.);
розбирання гідроізоляції, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН19-29-2, одиниця виміру м2, відображено виконання робіт в кількості 329,28 на загальну суму 4010,63 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 329,28 на суму 4010,63 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 1,648 на загальну суму 102,50 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 1,648 на суму 102,50 грн.);
розбирання дорожніх покриттів та основ цементобетонних, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) ЕН27-67-5, одиниця виміру 100м3, відображено виконання робіт в кількості 0,1016 на загальну суму 904,60 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 0,1016 на суму 904,60 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 24,384 на загальну суму 1516,68 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 24,384 на суму 1516,68 грн.);
Демонтаж деформаційного шва, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) Е30-80-1, одиниця виміру 100м шва, відображено виконання робіт в кількості 0,168 на загальну суму 1221,04 грн., які в дійсності виконано в кількості 0 (завищено на 0,168 на суму 1221,04 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 0,1324 на загальну суму 8,23 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 0,1324 на суму 8,23 грн.);
перевезення будівельного сміття самоскидами на відстань 5км, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) С331-34-3, одиниця виміру т, відображено виконання робіт в кількості 255,472 на загальну суму 7515,99 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 255,472 на суму 7515,99 грн.);
В розділ 2 розбирання елементів сполучення оп.14:
розбирання дорожніх покриттів та основ асфальтобетонних, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН27-67-4, одиниця виміру 100 м3, відображено виконання робіт в кількості 0,0264 на загальну суму 485,09 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 0,0264 на суму 485,09 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 6,2 на загальну суму 385,64 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 6,2 на суму 385,64 грн.);
розбирання залізобетонних перехідних плит на мостах, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН18-62-3, одиниця виміру м3, відображено виконання робіт в кількості 2,4 на загальну суму 9368,98 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 2,4 на суму 9368,98 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 6 на загальну суму 373,20 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 6 на суму 373,20 грн.);
розбирання залізобетонних лежнів, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН18-62-3, одиниця виміру м3, відображено виконання робіт в кількості 0,8 на загальну суму 3122,99 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 0,8 на суму 3122,99 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 2 на загальну суму 124,40 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 2 на суму 124,40 грн.);
розбирання елементів шафової стінки, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) ЕН27-67-5, одиниця виміру 100м3, відображено виконання робіт в кількості 0,0024 на загальну суму 21,37 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 0,0024 на суму 21,37 грн.);
навантаження сміття, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) РН20-40-1, одиниця виміру 1 т, відображено виконання робіт в кількості 0,6 на загальну суму 37,32 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 0,6 на суму 37,32 грн.);
перевезення будівельного сміття самоскидами на відстань 5км, обгрунтування (шифр та позиції нормативу) С331-34-3, одиниця виміру т, відображено виконання робіт в кількості 14,8 на загальну суму 435,42 грн., які в дійсності виконано в кількості 0, тобто не виконано (завищено на 14,8 на суму 435,42 грн.).
Таким чином, разом прямі витрати становлять 221 769,03 грн., загальновиробничі витрати становлять 81 947,30 грн., разом - 303 716,33 грн., прибуток становить 17 921,80 грн., адміністративні витрати становлять 5 510,86 грн., разом 327 148,99 грн., податок на додану вартість становить 5 429,80 грн., всього вартість внесених в акти, але сума фактично не виконаних робіт становить 392 578,79 грн.
Після чого, зазначені вище документи ОСОБА_5 особисто підписав від імені товариства в графі «Виконавець» та скріпив відтиском печатки ТОВ «Олександрія Кепітал» (код ЄДРПОУ 39265954), надавши тим самим вказаним документам усіх необхідних реквізитів як офіційних.
В подальшому, директор ТОВ «Олександрія Кепітал» ОСОБА_5 діючи за попередньою змовою з ОСОБА_8 та ОСОБА_9 на виконання умов Договору № 4 склав акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ 2В за серпень 2018 року № 24/1 від 08.08.2018 та за вересень 2018 року № 38/1 від 13.09.2018 із зазначенням фактично не виконаних робіт на загальну суму 392578,79 грн., а також довідки про вартість виконаних будівельних робіт (та витрати**) за серпень 2018 року № 24 від 08.08.2018 та за вересень 2018 року № 38 від 13.09.2018 із фактично не виконаними роботами на загальну суму 392578,79 грн., після чого особисто підписав їх в графі «Генпідрядник», скріпив відтиском печатки ТОВ «Олександрія Кепітал» (код ЄДРПОУ 39903623), надавши тим самим вказаним документам усіх необхідних реквізитів, як офіційних. Після цього, за невстановлених обставин передав їх на адресу замовника Служби автомобільних доріг у Рівненській області для здійснення оплати за виконані будівельні роботи.
На підставі поданих директором ТОВ «Олександрія Кепітал» ОСОБА_5 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 вказаних підроблених документів, а саме: актів виконаних будівельних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (та витрати**) форми КБ-3, замовником робіт згідно Договору № 4 Службою автомобільних доріг у Рівненській області зараховано витрати та перераховано грошові кошти на рахунок Управління Державної казначейської служби України у м. Києві підрядної організації - ТОВ «Олександрія Кепітал» № 26005056105049, в розмірі 1001544,70 грн. (з ПДВ), як оплата за виконання зазначених будівельних робіт. Оскільки аванс для ТОВ «Олександрія Кепітал» Службою автомобільних доріг було перераховано 03.07.2018 в розмірі 599999,50 грн. та 14.08.2018 в розмірі 1800 000, 00 грн.
Зокрема, в період з 03.07.2018 по 15.11.2018 замовником Службою автомобільних доріг у Рівненській області, на виконання Договору №4 від 27.03.2018, щодо послуг: Поточного середнього ремонту мосту на км 50+589 автомобільної дороги Городище-Рівне-Старокостянтинів, на підставі та відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3, які містили завідомо неправдиву інформацію про вартість виконаних робіт, перераховано грошові кошти на рахунок № НОМЕР_1 , відкритий підрядною організацією - ТОВ «Олександрія Кепітал» в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Києві, в загальній сумі 3401 544,20 грн., як аванс та оплату за виконання зазначених будівельних робіт, а саме:
03.07.2018 в розмірі 599 999, 50 грн., згідно платіжного доручення №41 від 03.07.2018, призначення платежу аванс на придбання матеріалів на виконання робіт по поточному середньому ремонту мосту на км 50+589 автомобільної дороги Городище-Рівне-Старокостянтинів по Договору №4 від 27.03.2018;
08.08.2018 в сумі 1 001544, 70 грн., згідно платіжного дорученням №78 від 08.08.2018, призначення платежу за виконання роботи по поточному середньому ремонту мосту на км 50+589 автомобільної дороги Городище-Рівне-Старокостянтинів по Договору №4 від 27.03.2018;
14.08.2018 в розмірі 1800 000, 00 грн., згідно платіжного доручення №88 від 14.08.2018, призначення платежу аванс на придбання матеріалів на виконання робіт по поточному середньому ремонту мосту на км 50+589 автомобільної дороги Городище-Рівне-Старокостянтинів по Договору №4 від 27.03.2018;
Таким чином, внаслідок вищезазначених умисних дій директор ТОВ «Олександрія Кепітал» ОСОБА_5 діючи умисно, за попередньою змовою з ОСОБА_8 та ОСОБА_9 шляхом зловживання службовим становищем, незаконно заволоділи коштами Служби автомобільних доріг у Рівненській області в розмірі 392 578,79 гривень, чим спричинили матеріальну шкоду у великих розмірах, тобто яка в 250 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину.
16.02.2021 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючому за адресою: АДРЕСА_1 повідомлено про підозру, за ознаками вчинення злочинів, передбачених ч.2 ст.366, ч. 4 ст. 191 КК України, що згідно до п.4 примітки до ст. 364 КК України перевищення неоподаткованих мінімумів доходів громадян у 250 і більше разів - є тяжкими наслідками.
Також варто зазначити, що Службі автомобільних доріг в Рівненській області внаслідок вчинення неправомірних дій завдано майнову шкоду в розмірі 392 578,79 грн.
Перелік і види майна, що належить арештувати: під час досудового розслідування встановлено, що у приватній власності підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуває земельна ділянка загальною площею 0,1198 га, з кадастровим номером 3222484400:09:004:5250, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с/рада Дмитрівська.
Документи, які підтверджують право власності на майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном: згідно інформаційної довідки з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №239104013 встановлено, що земельна ділянка загальною площею 0,1198 га, з кадастровим номером 3222484400:09:004:5250, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с/рада Дмитрівська, на праві приватної власності належить ОСОБА_5 .
Згідно із нормою ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
До початку розгляду клопотання слідчим подана заява про розгляд клопотання у його відсутність, у заяві зазначено, що клопотання підтримує в повному обсязі, із підстав, наведених у ньому та просить задовольнити вказане клопотання.
У відповідності до положень ст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та спосіб, передбачених цим Кодексом.
Зважаючи на ці положення закону та враховуючи принцип диспозитивності, суд визнав можливим прийняти рішення по суті клопотання у відсутності учасників провадження, оскільки їх не прибуття не перешкоджає розгляду клопотання на підставі наданих доказів.
Вивчивши клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, приходжу до наступного висновку.
У відповідності до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.
Згідно ч. ч.2, 3 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди. У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.
Відповідно до п. 8 глави 2.6. «Арешт майна» Узагальненнявищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ судової практики щодо розгляду слідчим суддею клопотань про застосування заходів забезпечення кримінального провадження арешт може бути накладено на: нерухоме і рухоме майно, майнові права інтелектуальної власності, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковому вигляді, цінні папери, корпоративні права; майно у вигляді речей, документів, грошей, якщо вони відповідають критеріям, зазначеним у ч.2 ст. 167 КПК, а саме: підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди; надані особі з метою схилити її до вчинення кримінального правопорушення, фінансування та (або) матеріального забезпечення кримінального правопорушення чи як винагорода за його вчинення; є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом; одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та (або) є доходами від них, або на які було спрямоване кримінальне правопорушення.
У відповідності до ч.1 ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Судом встановлено, що в провадженні слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в Рівненській області перебувають матеріали досудового розслідування № 12020180000000317, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 03.11.2020 за ознаками вчинення злочинів, передбачених ч. 2 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що у приватній власності підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуває земельна ділянка загальною площею 0,1198 га, з кадастровим номером 3222484400:09:004:5250, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с/рада Дмитрівська.
Документи, які підтверджують право власності на майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном: згідно інформаційної довідки з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №239104013 встановлено, що земельна ділянка загальною площею 0,1198 га, з кадастровим номером 3222484400:09:004:5250, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с/рада Дмитрівська, на праві приватної власності належить ОСОБА_5 .
Враховуючи положення ч. 2 ст. 173 КПК України та вищевикладене, є необхідним накласти арешт майно, вилучене за вищевказаних обставин, оскільки наявні достатні підстави вважати, що майно відповідає критеріям встановленим ст. 98 КПК України, а незастосування арешту може призвести до втрати чи його пошкодження.
Керуючись ст. 170, 171,175 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого - задоволити.
Накласти арешт на земельну ділянку загальною площею 0,1198 га, з кадастровим номером 3222484400:09:004:5250, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с/рада Дмитрівська - власником якого на праві приватної власності є підозрюваний у кримінальному провадженні №12020180000000317 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачениї ч. 2 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України є ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Заборонити здійснювати реєстрацію, перереєстрацію вказаного нерухомого майна;
Заборонити здійснювати будь-які дії щодо розпорядження вказаного нерухомого майна.
Роз`яснити, що відповідно до ч.1 ст. 174 КПК України, що підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.
Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.
На ухвалу може бути подана апеляційна скарга до Рівненського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя Рівненського міського суду ОСОБА_1
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 24.02.2021 |
Оприлюднено | 29.05.2024 |
Номер документу | 95671793 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Рівненський міський суд Рівненської області
Даш’ян К. Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні