Ухвала
від 22.03.2021 по справі 913/99/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, тел./факс (057)702-10-79, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

про відкриття провадження у справі

22 березня 2021 року м.Харків Справа № 913/99/21

Провадження №33/913/99/21

Господарський суд Луганської області у складі судді Драгнєвіч О.В., розглянувши матеріали за позовом виконуючого обов`язки керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області, вул.8 Березня, м.Сєвєродонецьк, Луганської області, 93404 в інтересах держави в особі Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області, вул.Дружби Народів, 32, м.Сєвєродонецьк, Луганська область, 93400

до відповідача: Житлово-будівельного кооперативу "Патріот-2016", вул.Новікова, 13, кв.269, м.Сєвєродонецьк Луганської області, 93400

про витребування земельної ділянки

В С Т А Н О В И В:

Керівник Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області первісно звернувся до Господарського суду Луганської області з позовною заявою в інтересах держави в особі позивачів - Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області та Сєвєродонецької міської ради до Житлово-будівельного кооперативу "Патріот-2016", в якій просив витребувати з незаконного володіння Житлово-будівельного кооперативу "Патріот-2016" на користь Сєвєродонецької міської ради земельну ділянку кадастровий номер 4412900000:06:035:0140, площею 4,3282 га, (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1845271744129), що розташована за адресою: мікрорайон 84, м.Сєвєродонецьк Луганської області.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Сєвєродонецькою місцевою прокуратурою Луганської області за результатами здійснення процесуального керівництва у кримінальному провадженні було встановлено факт порушення вимог чинного земельного законодавства під час надання у власність земельної ділянки на території м. Сєвєродонецьк.

Як зазначає прокурор, пунктом 3 рішення Сєвєродонецької міської ради від 10.05.2019 №3675 "Про передачу ЖБК "Патріот-2016" у власність земельної ділянки для житлового будівництва (будівництва індивідуальних житлових будинків)" було надано ЖБК "Патріот-2016" у власність земельну ділянку кадастровий номер 4412900000:06:035:0140, площею 4,3282 га, яка належить територіальній громаді м. Сєвєродонецьк, за рахунок земель громадської забудови, для будівництва та подальшої експлуатації житлової забудови за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, мікрорайон 84.

Разом з тим, рішенням Господарського суду Луганської області у справі №913/212/20 від 09.09.2020 визнані наявними порушення вимог земельного законодавства, під час прийняття рішення Сєвєродонецькою міською радою про передачу відповідачу у власність земельної ділянки та в подальшому реєстрації права власності на неї кооперативом.

Зокрема, рішенням Господарського суду Луганської області у справі №913/212/20 від 09.09.2020 визнано незаконним та скасовано пункт 3 рішення Сєвєродонецької міської ради від 10.05.2019 №3675 "Про передачу ЖБК "Патріот-2016" у власність земельної ділянки для житлового будівництва (будівництва індивідуальних жилих будинків)" та скасувати запис в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно від 03.06.2019 №31862437 про право власності на земельну ділянку кадастровий номер 4412900000:06:035:0140, площею 4,3282 га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1845271744129), що розташована за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, мікрорайон 84, за Житлово-будівельним кооперативом "Патріот-2016" (вул. Новікова, 13, кв. 269, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл., 93400, ЄДРПОУ 40422472).

Враховуючи те, що відповідач не повернув земельну ділянку, за інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно від 20.01.2021 №241106681, державна реєстрація права власності за Житлово-будівельним кооперативом "Патріот-2016" не скасована, земельна ділянка, на думку органу прокуратури, підлягає витребуванню із незаконного володіння ЖБК "Патріот-2016" на користь територіальної громади міста Сєвєродонецьк в особі Сєвєродонецької міської ради у відповідності до положень ст.ст.387, 388 ЦК України.

Звертаючись до суду із відповідним позовом в інтересах держави в особі позивачів - Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області та Сєвєродонецької міської ради, прокурор вважає, що у даному випадку вбачається порушення інтересів держави, яке призвело до необхідності вилучення земельної ділянки із власності ЖБК "Патріот-2016" та повернення її у комунальну власність, Сєвєродонецькій міській раді.

Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 26.03.2021 справа передана на розгляд судді Драгнєвіч О.В.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 04.03.2021 позовну заяву за вих.№33-753вих.21 від 24.02.2021 виконуючого обов`язки керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі позивачів Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області та Сєвєродонецької міської ради про витребування земельної ділянки без руху на підставі ч.1 ст.174 Господарського процесуального кодексу України у зв`язку із недодержання вимог п.2 ч.3, ч.5 ст.162 Господарського процесуального кодексу України (через необхідність визначитися із належним позивачем (позивачами) у справі (органом, уповноваженим здійснювати функції держави у спірних правовідносинах), а також остаточною редакцією заявлених позовних вимог в інтересах держави в особі такого органу). Встановлено строк, для усунення недоліків позовної заяви.

17.03.2021 через канцелярію суду надійшло рекомендоване повідомлення з відміткою про вручення 10.03.2021 представнику Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області ухвали суду від 04.03.2021 у справі №913/99/21.

16.03.2021 через канцелярію суду від виконуючого обов`язки керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області, тобто у межах встановленого судом строку, надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви за вих.№33-1069 вих-21 від 12.03.2021 (відправлена поштою 12.03.2021), в якій орган прокуратури зазначив в якості єдиного позивача у справі (орган, уповноважений здійснювати функції держави у спірних правовідносинах) - Військово-цивільну адміністрацію міста Сєвєродонецьк Луганської області, а також уточнив остаточну редакцією заявлених позовних вимог в інтересах держави в особі такого органу, зокрема просить витребувати з незаконного володіння Житлово-будівельного кооперативу "Патріот-2016" на користь Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області земельну ділянку кадастровий номер 4412900000:06:035:0140, площею 4,3282 га, (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1845271744129), що розташована за адресою: мікрорайон 84, м.Сєвєродонецьк Луганської області.

Розглянувши подані позовні матеріали, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.3 ст.174 Господарського процесуального кодексу України, якщо позивач усунув недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до господарського суду та приймається до розгляду, про що суд постановляє ухвалу в порядку, встановленому статтею 176 цього Кодексу.

Згідно з ч.1 ст.176 Господарського процесуального кодексу України за відсутності підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження суд відкриває провадження у справі протягом п`яти днів з дня надходження позовної заяви або заяви про усунення недоліків, поданої в порядку, передбаченому ст. 174 цього Кодексу.

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 131-1 Конституції України в Україні діє прокуратура, яка здійснює представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру", прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Згідно з абз. 1 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру", наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті.

Частиною 4 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді.

Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва.

Прокурор зобов`язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це громадянина та його законного представника або відповідного суб`єкта владних повноважень. У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу. Наявність підстав для представництва може бути оскаржена громадянином чи її законним представником або суб`єктом владних повноважень.

Виключно з метою встановлення наявності підстав для представництва інтересів держави в суді у випадку, якщо захист законних інтересів держави не здійснює або неналежним чином здійснює суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, прокурор має право отримувати інформацію, яка на законних підставах належить цьому суб`єкту, витребовувати та отримувати від нього матеріали та їх копії.

Відповідно до ч. 4 ст. 53 Господарського процесуального кодексу України, прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, передбачених статтею 174 цього Кодексу.

Виходячи з викладеного, виключними випадками, за яких прокурор може здійснювати представництво інтересів держави в суді, є порушення або загроза порушення інтересів держави. При цьому, в кожному конкретному випадку прокурор при зверненні до суду з позовом повинен довести існування обставин порушення або загрози порушення інтересів держави.

Обгрунтовуючи підстави звернення до суду із відповідним позовом, прокурор зазначає, що тривалий час, спочатку Сєвєродонецькою міською радою, а в подальшому Військово-цивільною адміністрацією міста Сєвєродонецьк Луганської області, як органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, вчасно не вживалися належні заходів щодо усунення порушень інтересів територіальної громади та повернення спірної земельної ділянки до комунальної власності відповідно до вимог чинного законодавства, що є виключною підставою для здійснення представництва інтересів держави в суді.

Підставою для представництва прокурором є порушення інтересів держави внаслідок вибуття земельної ділянки житлової та громадської забудови з власності територіальної громади міста до неналежного власника ЖБК ПАІРЮТ -2016 , оскільки кооператив не є житлово-будівельним кооперативом, оскільки цей кооператив створено всупереч вимогам статей 133, 135, 137 ЖК УРСР та Примірного статуту ЖБК, а Сєвєродонецька міська рада під час безоплатного надання земельних ділянок ЖБК ПАТРІОТ - 2016 мала можливість та з урахуванням покладених на неї публічних функцій була зобов`язана з`ясувати правовий статус, мету та підстави створення кооперативу, переконатися у додержанні кооперативом порядку його створення відповідно до вимог чинного законодавства, а також підстави передачі землі безоплатно у власність згідно зі статтею 41 ЗК України житлово-будівельному кооперативу.

Зокрема, статтею 1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні право комунальної власності визначено як право територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування. У комунальній власності є майно яке належить територіальній громаді (ч. 1 ст. 327 ЦК України).

Відповідно до ст. 83 Земельного кодексу України повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради.

До повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст відповідно до пунктів в , с ч. 1 ст. 12 Земельного кодексу України належить: надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства.

Згідно зі ст. 189 Земельного кодексу України самоврядний контроль за використанням та охороною земель здійснюється сільськими, селищними, міськими, районними та обласними радами. Аналогічні положення викладені також в пп.1 п. б ч. 1 ст. 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .

Відповідно до положень ст. 18-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні орган місцевого самоврядування має право звертатися до суду, якщо це необхідно для реалізації його повноважень і забезпечення виконання функцій місцевого самоврядування.

Разом з цим, у відповідності до положень абз.4 ч.1 ст.1 Закону України "Про військово-цивільні адміністрації", військово-цивільні адміністрації населених пунктів - це тимчасові державні органи, що здійснюють на територіях відповідних територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України, повноваження сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, сільських, селищних, міських голів та інші повноваження, визначені цим Законом.

Військово-цивільні адміністрації населених пунктів набувають прав та обов`язків з дня внесення запису про їх державну реєстрацію як юридичних осіб до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ч.2 ст.1 Закону).

У разі утворення військово-цивільної адміністрації населених пунктів повноваження відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, сільських, селищних, міських голів припиняються з дня призначення керівника такої військово-цивільної адміністрації.

Повноваження військово-цивільних адміністрацій населених пунктів починаються з дня внесення запису про їх державну реєстрацію як юридичних осіб до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і припиняються у день відкриття першої сесії новообраної ради (п.11 ст.3 Закону).

Статтею 4 вказаного Закону визначені повноваження військово-цивільних адміністрацій населених пунктів на відповідній території.

Зокрема, встановлено, що до повноважень військово-цивільних адміністрацій населених пунктів належить вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин (крім вирішення питань відчуження з комунальної власності земельних ділянок та надання таких земельних ділянок в оренду на строк понад п`ять років). Обмеження щодо відчуження земельних ділянок комунальної власності, встановлені цим пунктом, не поширюються на випадки надання земельної ділянки комунальної власності у приватну власність замість викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності та повернення такої земельної ділянки колишньому власнику чи його спадкоємцю (правонаступнику), у разі якщо така потреба відпала (п.27 ст.4 Закону).

Орган прокуратури зазначає, що до створення віськово-цивільної адміністрації саме на Сєвєродонецьку міську раду покладалися повноваження щодо здійснення заходів контролю за належним використанням земель комунальної форми власності та надходження коштів за таке використання.

Однак, Указом Президента України №297/2020 від 28.07.2020 утворено військово-цивільну адміністрацію м. Сєвєродонецьк Луганської області.

Отже, з 28.07.2020 повноваження Сєвєродонецької міської ради Луганської області припинились.

Орган прокуратури зауважує про те, що 04.08.2020 внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію юридичної особи - Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області (код ЄДРПОУ 437483680 за № 13831020000005905).

Крім того, орган прокуратури зазначає про те, що суспільний інтерес звернення прокурора до суду із вимогою про витребування із незаконного володіння юридичної особи спірної земельної ділянки полягає у задоволенні суспільної потреби у відновленні законності при вирішенні суспільно важливого питання - дотримання законності використання земельної ділянки комунальної власності, а також захист суспільних інтересів загалом, права власності на землю територіальної громади; у відновленні правового порядку, становища, яке існувало до порушення права Українського народу на землю, а захист такого права можливий лише шляхом повернення у володіння територіальної громади земельної ділянки, що незаконно перебуває у розпорядженні відповідача.

Крім того, не повернення земельної ділянки з незаконного перебування в приватній власності до комунальної є порушенням економічних інтересів держави.

У даному випадку порушення інтересів держави відбулось внаслідок ухвалення незаконного рішення Сєвєродонецькою міською радою про передачу у власність земельної ділянки для житлового будівництва відповідачу, що стало підставою вибуття з комунальної власності земельної ділянки, що унеможливило передання ділянки добросовісному користувачу та подальше отримання коштів з метою наповнення місцевого бюджету на реалізацію програм соціально-економічного розвитку, задоволення інших потреб територіальної громади м. Сєвєродонецька.

Бездіяльність компетентного органу (нездійснення захисту інтересів держави) означає, що компетентний орган знав або повинен був знати про порушення інтересів держави, мав повноваження для захисту, але не звертався до суду з відповідним позовом у розумний строк.

Розумність строку визначається судом з урахуванням того, чи потребували інтереси держави невідкладного захисту (зокрема, через закінчення перебігу позовної давності), а також таких чинників, як: значимість порушення інтересів держави, можливість настання невідворотних негативних наслідків через бездіяльність компетентного органу, наявність об`єктивних причин, що перешкоджали такому зверненню, тощо.

Наразі орган прокуратури посилається на те, що уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах орган - первісно Сєвєродонецька міська рада, а в подальшому - Військово-цивільна адміністрація м. Сєвєродонецька, був обізнаний зокрема, з часу прийняття рішення Господарським судом Луганської області від 09.09.2020 у справі №913/212/20.

Крім того, про обізнаність уповноваженого органу свідчить також листування місцевої прокуратури з Військово-цивільною адміністрацією м. Сєвєродонецьк Луганської області та інформування про необхідність вжиття заходів спрямованих на поновлення порушеного права (лист від 28.12.2020 №33-6261вих20, лист від 04.01.2021 № 33-2вих-21).

Зокрема, в листі від від 04.01.2021 № 33-2вих-21 орган прокуратури пропонував у строк до 15.01.2021 повідомити про вжиті дієві заходи, спрямовані на захист інтересів держави.

Наразі звертаючись до компетентного органу до подання позову, прокурор фактично надає йому можливість відреагувати на стверджуване порушення інтересів держави, зокрема, шляхом вчинення дій для виправлення ситуації, а саме подання позову або аргументованого повідомлення прокурора про відсутність такого порушення, чи повідомлення про заплановані заходи.

Проте, у відповідь на лист органу прокуратури Військово-цивільною адміністрацією надано, за твердженням прокурора, формальну відповідь від 18.01.2021 №240 із посиланням на норми законодавства, без зазначення дій вжитих або запланованих компетентним органом щодо поновлення порушеного інтересу держави.

Надаючи оцінку поведінці позивача на предмет здійснення ним належного захисту інтересів держави у даній ситуації, суд виходить із того, що у листі від 18.01.2021 №240 позивач в особі Військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області лише повідомив про неможливість виконання рішення Господарського суду Луганської області у справі №913/212/20 від 09.09.2020 з посиланням на норми Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень . Проте у даному листі позивач не навів жодних відомостей про те чи планує він вживати відповідні заходи з метою відновлення порушених інтересів держави, і якщо планується, то коли.

За оцінкою суду, з указаного листа не можна встановити чіткий намір позивача вживати будь-які заходи, спрямовані на захист інтересів держави у спірних правовідносинах, зокрема, звернутися до суду із відповідним позовом.

Враховуючи зазначене, суд погоджується з доводами прокурора про те, що у нього були достатні підстави, вбачаючи порушення земельного законодавства щодо незаконної передачі у власність відповідачу спірної земельної ділянки та не повернення останньої добровільно, враховуючи прийняте у справі №913/212/20 рішення суду, що позивач, будучи обізнаним з такими порушеннями фактично з часу прийняття судом рішення у вказаній справі від 09.09.2020 не вживав заходів до їх усунення з метою захисту інтересів держави, не повідомив прокурора про намір вживати відповідні заходи, та не звернувся з відповідним позовом до суду.

З позовом до суду прокурор звернувся 24.02.2021, тобто майже через 5 місяців з часу встановлення порушень (згідно рішення Господарського суду Луганської області у справі №913/212/20 від 09.09.2020), та через місяць після отримання від позивача листа-відповіді від 18.01.2021 №240 щодо вжитих заходів, що свідчить про дотримання ним наведеної вище умови розумності строку.

Враховуючи наведене прокурором обґрунтування та норми законодавства, суд вважає за можливе підтвердити підстави представництва виконуючому обов`язки керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області інтересів держави в особі Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області заявленим позовним вимогам.

Вирішуючи питання щодо прийняття позовної заяви до розгляду, господарський суд приходить до висновку про достатність поданих матеріалів та можливість відкриття провадження у справі. Враховуючи обставини справи, які підлягають з`ясуванню, кількість доказів, які слід дослідити, суд дійшов висновку про необхідність здійснення розгляду справи за правилами загального позовного провадження.

Керуючись ст. ст. 12, 53, 120, 176, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, ст. 23 Закону України "Про прокуратуру", суд

У Х В А Л И В:

1. Підтвердити підстави представництва виконуючому обов`язки керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області інтересів держави в особі Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області заявленим позовним вимогам.

2. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.

3. Справу розглядати за правилами загального позовного провадження.

4. Підготовче засідання призначити на 13.04.2021 року о 14 год. 00 хв.

5. Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду за адресою: м. Харків, проспект Науки, 5, в залі судових засідань №205 .

Явка представників сторін в судове засідання не визнається обов`язковою.

6. Встановити позивачу, Військово-цивільній адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області, строк для надання письмових пояснень з викладом власної правової позиції щодо заявленого позову - до 06.04.2021 (докази направлення пояснень іншим учасникам надати суду).

7. Встановити відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву - протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення цієї ухвали. У випадку подання відповідачем відзиву - надати суду докази його надіслання (надання) позивачеві з усіма додатками.

Звернути увагу відповідача, що він повинен подати суду докази разом з поданням відзиву (ч.3 ст.80 ГПК України). У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи (відповідно до ст.178 ГПК України).

8. Зауважити учасникам судового процесу, що відповідно до п.5.27 Національного стандарту України "Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації" (ДСТУ 4163-2003) передбачено, що відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії; підпис такої особи засвідчується відбитком печатки підприємства, установи, організації (за наявності); засвідчуватись має кожна сторінка документу.

9. Звернути увагу учасників справи на порядок подання доказів, встановлений у ст.80 ГПК України, та наслідки неподання їх та доказів їх направлення іншим учасникам справи. У випадку неможливості учасником справи самостійно надати докази - він вправі подати клопотання про витребування доказів судом у строки, встановлені у ч.ч.2, 3 ст.80 ГПК України (ч.1 ст.81 ГПК України).

10. Довести до відома учасників справи про можливість подання до суду відповідних заяв по суті, враховуючи рекомендації, надані Радою суддів України в своїх рішеннях на період дії карантинних заходів в країні, в електронному вигляді на електронну адресу суду, з проставленням кваліфікованого електронного підпису , або через особистий кабінет в системі "Електронний суд", поштою (з доказами направлення іншим учасникам ).

11. Суд повідомляє учасників справи про наявність у суду технічної можливості забезпечення учасникам справи права брати участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду (у разі бажання прийняти участь в судовому засіданні) відповідно до ст.197 ГПК України та Порядку роботи з технічними засобами відеоконференцзв`язку під час судового засідання в адміністративному, цивільному та господарському процесах за участі сторін поза межами приміщення суду, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 23.04.2020 №196, а також можливість забезпечення прийняття участі в судовому засіданні представником в режимі відеоконференції у приміщенні суду, запропонованого стороною, у разі подання суду відповідного клопотання.

Учасник справи подає заяву про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду не пізніше ніж за п`ять днів до судового засідання. Копія заяви в той самий строк надсилається іншим учасникам справи (докази направлення подаються до суду).

Інформацію у справі можна отримати на сторінці суду на офіційному вебпорталі судової влади України в мережі Інтернет за вебадресою: https://court.gov.ua/fair/sud5014.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання 22.03.2021 та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Суддя О.В. Драгнєвіч

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення22.03.2021
Оприлюднено23.03.2021
Номер документу95674527
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/99/21

Ухвала від 06.09.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Рішення від 07.07.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 22.06.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 11.06.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 14.05.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 13.04.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 22.03.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 04.03.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні