Справа № 396/311/19
Провадження № 1-кс/396/79/21
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
24.03.2021 року м. Новоукраїнка Слідчий суддяНовоукраїнського районногосуду Кіровоградськоїобласті ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянувши вприміщенні Новоукраїнськогорайонного судуКіровоградської областіклопотання заступниканачальника СВНовоукраїнського РВПГУНП вКіровоградській областікапітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовийдоступ доречей тадокументів поматеріалах досудовогорозслідування кримінальногопровадження,внесеного доЄРДР за№ 42018121230000065від 16.11.2018року,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.4ст.191КК України,-
ВСТАНОВИВ:
Заступник начальника СВ Новоукраїнського ВП ГУНП в Кіровоградській області капітан поліції ОСОБА_3 , за погодженням з прокурором Новоукраїнської окружної прокуратури ОСОБА_4 , вніс до суду клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів в ході проведення досудового розслідування кримінального провадження внесеного до ЄРДР за № 42018121230000065 від 16.11.2018 року.
В обґрунтування клопотання вказує, що відповідно до Рішення власника приватного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 1 від 15.09.2015 р. створено приватне підприємство « ОСОБА_5 » (далі ПП « ОСОБА_6 ») код ЄРДПОУ НОМЕР_1 , обрано директором ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 та затверджено Статут ПП « ОСОБА_6 ».
Відповідно до п.п. 1.2, 2.2, Статуту ПП « ОСОБА_6 » затвердженого Рішенням власника № 1 ПП « ОСОБА_6 » від 15.09.2015р., державна реєстрація якого проведено 16.09.2015 року реєстраційний запис № 10701020000059509 власником Підприємства є: ОСОБА_7 ; підприємство здійснює свою діяльність шляхом проведення будь-яких операцій, за винятком заборонених законом.
Окрім того, у відповідності з положенням п. 4.2 Статуту ПП « ОСОБА_6 » у підприємстві діє одноособовий виконавчий орган Директор, що вирішує усі питання діяльності Підприємства, окрім віднесених до виключної компетенції Власника. Директор призначається Власником та підзвітний йому, організовує виконання його рішень. Директор діє від імені Підприємства без довіреності в межах, встановлених цим статутом та рішення Власника. Рішення Директора підприємства керує діяльністю Підприємства і несе особисту відповідальність у межах, передбачених трудовим договором та чинним законодавством за виконання покладених на нього завдань.
Пунктами 5.2 та 5.4 Статуту ПП « ОСОБА_6 » визначено: Статутний капітал вноситься власниками, у вигляді грошових коштів. Частки у вигляді грошових коштів та становить 3000 (три тисячі) гривень 00 копійок, що складає 100 %/. Розмір частки Власника Підприємства с Статутному капіталі становить 100 %.
Згідно до змісту ч. 3 ст. 18 КК України службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Окрім того, відповідно примітки дост.364КК України службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
На підставі викладеного ОСОБА_7 , являється службовою особою наділеною організаційно - розпорядчими функціями юридичної особи приватної форми власності та зловживаючи своїм становищем діючи умисно, маючи корисливу мету спрямовану на заволодіння державними коштами в загальній сумі 301466 грн. 16 коп. виділених на поточний ремонт доріг в м. Новоукраїнка, Кіровоградської області.
Так, 13.02.2018 року на засіданні тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_2 членами комітету ухвалено рішення щодо закупівлі поточних і капітальних ремонтів доріг та тротуарів вулиць м. Новоукраїнка (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) провести без використання електронної системи закупівель шляхом укладання прямих договорів ( АДРЕСА_1 , Шевченка відповідно до дефектного акту) про що складено протокол №8 засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Після чого, 10.05.2018 на черговому засіданні тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_2 за результатами розгляду пропозицій від потенційних виконавців на поточний ремонт вулиць м. Новоукраїнка, пропозицію ПП « ОСОБА_6 » з ціновою пропозицією 430 грн. за кв. м. визнано як найбільш економічно вигідною та прийнято рішення укладати прямі договори з ПП « ОСОБА_6 » по поточним ремонтам доріг по вулицях м. Новоукраїнка ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) .
15.06.2018 на засіданні тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_2 було вирішено внести зміни до річного плану закупівель та включити поточний ремонтам доріг по вулицях м. Новоукраїнка ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Відповідно до Рішення сесії ІНФОРМАЦІЯ_3 №911 від 15.06.2018 внесено зміни до Рішення міської ради від 22.12.2017 №765 «Про міський бюджет», зокрема ІНФОРМАЦІЯ_4 виділено додаткові кошти на поточний ремонт вул. Каховська в сумі 195000 грн., та вул. Івана Богуна в сумі 195000 грн.
Також відповідно до Рішення сесії ІНФОРМАЦІЯ_2 №938 від 10.07.2018 внесено зміни до Рішення міської ради від 22.12.2017 №765 «Про міський бюджет», зокрема ІНФОРМАЦІЯ_4 виділено додаткові кошти на поточний ремонт вул. Героїв України в сумі 195000 грн.
15.06.2018 на підставі протоколу №30 засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_2 від 15.06.2018 року до Річного плану закупівель на 2018 рік « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 було внесено зміни та визначено необхідність проведення поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Івана Богуна (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) з очікуваною вартістю 195000 грн.
21.06.2018, на виконання рішення тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_8 (замовник) уклав прямий договір з ПП « ОСОБА_6 », в особі керівника ОСОБА_7 (підрядник) № 230 від 21.06.2018, предметом якого є проведення поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Івана Богуна (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Відповідно до п. 1.1. вказаного договору підрядник зобов`язується за завданням та за кошти Замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи: ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, а саме - поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Івана Богуна, м. Новоукраїнка Кіровоградської області, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані роботи.
Окрім того, п.п. 1.2 та 1.3 цього договору передбачено, що підрядник виконує роботи відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації та підрядник повинен виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає ДСТУ, технічним умовам. Також п. 2.1 визначено договірну ціну, тобто вартість робіт, що складає 194 995 грн. 23 коп. та п. 3.1 визначені строки виконання робіт, а саме підрядник зобов`язаний розпочати роботи на протязі 3-х днів з дати укладання договору та виконати до 30 серпня 2018 року.
Також, відповідно до п.п. 5.2.1, 5.2.6. цього Договору підрядник зобов`язаний виконати роботи належно, у встановлені Договором строки, відповідно до проектної документації, умов Договору та передати Замовнику у порядку, передбаченому законодавством та цим Договором належно виконані роботи.
В свою чергу Замовник відповідно до умов Договору, а саме до п.п.4.2.1., 4.2.2. зобов`язаний надати Підряднику будівельний матеріал (фронт робіт) та відповідну документацію; прийняти в установленому Договором порядку виконані роботи.
На виконання договору № 230 від 21.06.2018 , діючи з прямим умислом, шляхом використання службового становища, маючи на меті заволодіти бюджетними коштами, директор ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 (Підрядник) в липні 2018 року, користуючись своїм службовим становище не належно провів роботи з поточного ремонту дорожньогопокриття вулиціІвана Богунам.НовоукраїнкаКіровоградської області(ДК021:201545230000-8-Будівництво трубопроводів,ліній зв`язкута електропередач,шосе,доріг,аеродромів ізалізничних доріг;вирівнювання поверхонь) при цьому обсяг робіт не відповідав вимогам Договору, а саме виконаний не в повному обсязі. Після чого 26.07.2018 більш точної дати та часу не встановлено склав Довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в), до яких умисно, маючи на меті заволодіти державними коштами вказав не правдиві дані щодо фактичного виконання робіт, тим самим безпідставно завищив вартість фактично виконаних робіт, які не відповідають обсягам та вартості робіт, а саме:
- у поз. 1 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 1 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 3.24 кв.м., а не 60.0 кв.м.,
- у поз. 2 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 3 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 11.85 кв.м., а не 113.0 кв.м.,
- у поз. 3 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 10 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 44.89 кв.м., а не 213.0 кв.м.,
- у поз. 4 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 25 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 146.25 кв.м., а не 68.0 кв.м.
Після чого, директор ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 надав Довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в) до яких попередньо вніс неправдиві дані на підписання Замовнику, в особі голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_8 .
В подальшому, внаслідок неналежноговиконання службовихобов`язків,з урахуваннямйого довіридо ОСОБА_7 ,голова Новоукраїнськийміський голова ОСОБА_8 ,фактично нездійснивши прийняттявиконаних робіту підрядникаПП « ОСОБА_6 » щодо поточного ремонту вул. Івана Богуна м. Новоукраїнка, не впевнившись у правдивості та достовірності відомостей внесених до Довідки №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року(Форма КБ-2в), усвідомлюючи юридичну значимість наданих документів та правові наслідки, які настають за результатами їх підписання, діючи всупереч інтересам ІНФОРМАЦІЯ_2 , 26.07.2018, точного часу та місця досудовим розслідуванням не встановлено, підписав Довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в), тим самим надав підряднику можливість внести неправдиві відомості, щодо фактичного обсягу виконаних робіт та завищити їх вартість.
В подальшому, на підставі Довідки №2 провартість виконанихбудівельних робітта витратиза липень2018р.(формаКБ-3)та доАкту №2приймання виконанихбудівельних робітза липень2018року (Форма КБ-2в) по виконанню поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Івана Богуна, Замовником робіт ІНФОРМАЦІЯ_4 на розрахунковий рахунок Підрядника- ПП « ОСОБА_6 », відкритого у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », МФО НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 здійснено перерахування коштів на загальну суму 194 995 грн. 23 коп., відповідно до платіжних доручень № 1406 від 25.06.2018 на суму 58 498, 56 грн. та № 1689 від 27.07.2018 на суму 136 496, 67 грн.
В результаті неправомірних дій директора ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 щодо виконання поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Івана Богуна територіальній громаді м. Новоукраїнка в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 спричинено збитки на суму 114069 грн. 01 коп.
Крім цього, 21.06.2018, на виконання рішення тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі ІНФОРМАЦІЯ_7 міський голова ОСОБА_8 (замовник) уклав прямий договір з ПП « ОСОБА_6 », в особі керівника ОСОБА_7 (підрядник) № 232 від 21.06.2018, предметом якого є проведення поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вулиці Каховська (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Відповідно до п. 1.1. вказаного договору підрядник зобов`язується за завданням та за кошти Замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи: ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, а саме - поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Каховській, м. Новоукраїнка Кіровоградської області, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані роботи.
Окрім того, п.п. 1.2 та 1.3 цього договору передбачено, що підрядник виконує роботи відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації та підрядник повинен виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає ДСТУ, технічним умовам. Також п. 2.1 визначено договірну ціну, тобто вартість робіт, що складає 194 994 грн. 18 коп. та п. 3.1 визначені строки виконання робіт, а саме підрядник зобов`язаний розпочати роботи на протязі 3-х днів з дати укладання договору та виконати до 30 серпня 2018 року.
Також, відповідно до п.п. 5.2.1, 5.2.6. цього Договору підрядник зобов`язаний виконати роботи належно, у встановлені Договором строки, відповідно до проектної документації, умов Договору та передати Замовнику у порядку, передбаченому законодавством та цим Договором належно виконані роботи.
В свою чергу Замовник відповідно до умов Договору, а саме до п.п.4.2.1., 4.2.2. зобов`язаний надати Підряднику будівельний матеріал (фронт робіт) та відповідну документацію; прийняти в установленому Договором порядку виконані роботи.
Відповідно до п.3.4 цього Договору датою закінчення виконання робіт вважається дата їх прийняття Замовником за актом прийняття-передачі.
На виконання договору № 232 від 21.06.2018 діючи з прямим умислом, шляхом використання службового становища, маючи на меті заволодіти бюджетними коштами директор ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 (Підрядник) цього ж дня -21.06.2018 не належно провів роботи з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Каховська м. Новоукраїнка Кіровоградської області (ДК 021:2015 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), при цьому обсяг робіт не відповідав вимогам Договору, а саме виконаний не в повному обсязі. Після чого 21.06.2018 більш точної дати часу не встановлено Підрядником складено Довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року (Форма КБ-2в), до яких умисно, маючи на меті заволодіти державними коштами вказав не правдиві дані щодо фактичного виконання робіт, тим самим безпідставно завищив вартість фактично виконаних робіт, які не відповідають обсягам та вартості робіт, а саме:
- у поз. 1 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 1 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 1.9 кв.м., а не 50.0 кв.м.,
- у поз. 2 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 3 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 15.87 кв.м., а не 151.0 кв.м.,
- у поз. 3 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 10 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 88.42 кв.м., а не 186.0 кв.м.,
- у поз. 4 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 25 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 189.635 кв.м., а не 67.0 кв.м.
Після чого, директор ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 надав Довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року (Форма КБ-2в), до яких попередньо вніс неправдиві дані на підписання Замовнику, в особі голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_8 .
В подальшому, Новоукраїнськийміський голова ОСОБА_8 ,фактично нездійснивши прийняттявиконаних робіту підрядникаПП « ОСОБА_6 » щодо поточного ремонту вулиці Каховська м. Новоукраїнка, не впевнившись у правдивості та достовірності відомостей внесених до Довідки №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року (Форма КБ-2в), усвідомлюючи юридичну значимість наданих документів та правові наслідки, які настають за результатами їх підписання, діючи всупереч інтересам ІНФОРМАЦІЯ_2 , 21.06.2018, точного часу та місця досудовим розслідуванням не встановлено, підписав Довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року (Форма КБ-2в), тим самим надав підряднику можливість внести неправдиві дані, щодо фактичного обсягу виконаних робіт та завищити їх вартість.
В подальшому, на підставі Довідки №2 провартість виконанихбудівельних робітта витратиза червень2018р.(формаКБ-3)та доАкт №2приймання виконанихбудівельних робітза червень2018року (ФормаКБ-2в) по виконанню поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Каховська, Замовником робіт ІНФОРМАЦІЯ_4 на розрахунковий рахунок Підрядника- ПП « ОСОБА_6 », відкритого у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », МФО НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 здійснено перерахування коштів на загальну суму 194 995 грн. 18 коп., відповідно до платіжного доручення № 1405 від 25.06.2018 на суму 194 995 грн. 18 коп.
В результаті неправомірних дій директора ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 щодо виконання поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Каховська територіальній громаді м. Новоукраїнка в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 спричинено збитки на суму 78 211 грн. 33 коп.
Крім цього, 25.07.2018, на виконання рішення тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі ІНФОРМАЦІЯ_7 міський голова ОСОБА_8 (замовник) уклав прямий договір з ПП « ОСОБА_6 », в особі керівника ОСОБА_7 (підрядник) № 281 від 25.07.2018, предметом якого є проведення поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Героїв України (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Відповідно до п. 1.1. вказаного договору підрядник зобов`язується за завданням та за кошти Замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи: ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, а саме - поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Героїв України, м. Новоукраїнка Кіровоградської області, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані роботи.
Окрім того, п.п. 1.2 та 1.3 цього договору передбачено, що підрядник виконує роботи відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації та підрядник повинен виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає ДСТУ, технічним умовам. Також п. 2.1 визначено договірну ціну, тобто вартість робіт, що складає 194 997 грн. 01 коп. та п. 3.1 визначені строки виконання робіт, а саме підрядник зобов`язаний розпочати роботи на протязі 3-х днів з дати укладання договору та виконати до 30 серпня 2018 року.
Також, відповідно до п.п. 5.2.1, 5.2.6. цього Договору підрядник зобов`язаний виконати роботи належно, у встановлені Договором строки, відповідно до проектної документації, умов Договору та передати Замовнику у порядку, передбаченому законодавством та цим Договором належно виконані роботи.
В свою чергу Замовник відповідно до умов Договору, а саме до п.п.4.2.1., 4.2.2. зобов`язаний надати Підряднику будівельний матеріал (фронт робіт) та відповідну документацію; прийняти в установленому Договором порядку виконані роботи.
На виконання договору № 281 від 25.07.2018 діючи з прямим умислом, шляхом використання службового становища, маючи на меті заволодіти бюджетними коштами директор ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 (Підрядник) в липні 2018 року не належно провів роботи з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Героїв України м. Новоукраїнка Кіровоградської області (ДК 021:2015 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Після чого 26.07.2018 більш точної дати та часу не встановлено склав Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в), до яких умисно, маючи на меті заволодіти державними коштами вніс не правдиві дані щодо фактичного виконання робіт, тим самим безпідставно завищив вартість фактично виконаних робіт, які не відповідають обсягам та вартості робіт, а саме:
- у поз. 1 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 3 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 22.31 кв.м., а не 113.0 кв.м.,
- у поз. 2 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 10 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 35.31 кв.м., а не 213.0 кв.м.,
- у поз. 3 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 25 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 153.32 кв.м., а не 128.0 кв.м.
Після чого, директор ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 надав Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акту приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в), до яких попередньо вніс неправдиві дані на підписання Замовнику, в особі голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_8 .
В подальшому,Новоукраїнський міськийголова ОСОБА_8 ,фактично нездійснивши прийняттявиконаних робіту підрядникаПП « ОСОБА_6 » щодо поточного ремонту вулиці Героїв України м. Новоукраїнка, не впевнившись у правдивості та достовірності відомостей внесених до Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акту приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в), усвідомлюючи юридичну значимість наданих документів та правові наслідки, які настають за результатами їх підписання, діючи всупереч інтересам ІНФОРМАЦІЯ_2 , 26.07.2018, точного часу та місця досудовим розслідуванням не встановлено, підписав Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в), тим самим надав підряднику можливість внести неправдиві дані, щодо фактичного обсягу виконаних робіт та завищити їх вартість.
На підставі Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-3) та до Акту приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в) по виконанню поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Героїв України, Замовником робіт ІНФОРМАЦІЯ_4 на розрахунковий рахунок Підрядника- ПП « ОСОБА_6 », відкритого у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », МФО НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 здійснено перерахування коштів на загальну суму 194 997 грн. 01 коп., відповідно до платіжного доручення № 1687 від 27.07.2018 на суму 194 997, 01 грн.
В результаті неправомірних дій директора ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 щодо виконання поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Героїв України територіальній громаді м. Новоукраїнка в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 спричинено збитки на суму 109 185 грн. 82 коп.
Таким чином, директора ПП « ОСОБА_6 » ОСОБА_7 , своїми умисними протиправними діями, зловживаючи своїм службовим становищем заволодів грошовими коштами на загальну суму 301466 грн. 16 коп. здійснюючи підрядні роботи по об`єктах: «Поточний ремонт вул. Каховська, вул. Івана Богуна та вул. Героїв України, м. Новоукраїнка, Кіровоградської області», чим спричинив територіальній громаді м. Новоукраїнка в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 - збитків на вказану суму.
03.11.2020року о19год.36хв. ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 ,уродженцю м.Кропивницький (Кіровоград),проживаючому заадресою: АДРЕСА_2 ,громадянину України,українцю,власнику/директоруПП « ОСОБА_6 »ЄРДПОУ НОМЕР_1 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, тобто у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїми службовим становищем вчиненого у великих розмірах.
01.02.2021 року на підстав ухвали слідчого судді Добровеличківського районного суду Кіровоградської області строк досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні продовжено до 03 квітня 2021 року (включно).
В ході досудового розслідування на підставі ухвали слідчого судді Добровеличківського районного суду Кіровоградської області про тимчасового доступ до речей і документів 28 січня 2021 року проведено тимчасовий доступ до документів, що перебували у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та встановлено, що ПП « ОСОБА_6 » неодноразово здійснював перерахування коштів на рахунок НОМЕР_5 , відкритий ПП « ОСОБА_9 »
Відповідно до витягу з офіційного сайту Міністерства юстиції України власником/ керівником приватного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ПП « ОСОБА_9 », ЄРДПОУ НОМЕР_6 , АДРЕСА_3 ) є ОСОБА_10 , громадянка України, проживаюча за адресою: АДРЕСА_4 .
Під час допиту підозрюваного ОСОБА_7 , останній вказав, що всіма справами ПП « ОСОБА_6 », в тому числі поточними ремонтами доріг в м. Новоукраїнка, що мало місця у 2018 році займалась саме ОСОБА_10 , що являється його матір`ю та остання підписувала всі необхідні документи, зокрема договори підрядів, акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, тощо
З урахуванням викладеного, в межах вказаного кримінального провадження виникла необхідність у проведені судової почеркознавчої експертизи, для проведення якої потребується оригінали рукописних текстів, рукописних записів (буквені та цифрові), підписів, достовірно виконані певною особою.
Пунктами 3.2.-3.5. «Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень», затверджених наказом Мінюсту України від 08.10.1998 р. №53/5, передбачено, що для дослідження експерту надається об`єкти, які направляються на експертне дослідження, яким в даному випадку являються перераховані вище документи. Крім того, інструкція прямо вказує , що вилучення об`єктів, що підлягають дослідженню, та відібрання зразків оформлюються протоколом згідно з вимогами процесуального законодавства. Експертиза може проводитись за фотознімками та іншими копіями об`єкта (крім об`єктів почеркознавчих досліджень), його описами та іншими матеріалами, доданими до справи в установленому законодавством порядку.
У документах, які зберігаються в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », містяться зразки підписів власника/директора ПП « ОСОБА_9 » ОСОБА_10 , що необхідні для проведення судової почеркознавчої експертизи, як порівняльні зразки.
У зв`язку із вище вказаним виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до речей і документів до розрахункового рахунку НОМЕР_5 , відкритий ПП « ОСОБА_9 » (ЄРДПОУ НОМЕР_6 , АДРЕСА_3 ), а саме відомості щодо його оформлення (відкриття), документів про рух грошових коштів по вказаному розрахунковому рахунку та документи по зняттю готівкових коштів, в тому числі переведення на інші рахунки даного клієнта, відео та фото зображення особи яка знімала грошові кошти з вказаного рахунку у період з 21.06.2018 року по 31.09.2018 року.
Слідчий та прокурор в судове засідання не з`явилися, про час та місце розгляду клопотання повідомлені належним чином. Подали заяви про розгляд даного клопотання без їх участі.
Слідчий суддя розглядає клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів за відсутності слідчого, прокурора, що повністю узгоджується з положеннями ст.163 КПК України.
У відповідність до ч. 4 ст.107КПКУкраїни фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів не здійснюється.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слід задовольнити з таких підстав.
Статтею 131 КПК України передбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.
У відповідності до положень ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись із ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно з вимогами ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою, або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Крім того, ст. 162 КПК України передбачений перелік речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, зокрема до них віднесено: відомості, які можуть становити банківську таємницю. У ч.4 ст. 132 КПК України зазначено, що для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Згідно п.2 ст.62ЗаконуУкраїни«Про банкиібанківськудіяльність» інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками за рішенням суду.
Документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », що розташоване за адресою: АДРЕСА_5 , становлять банківську таємницю та мають важливе доказове значення у даному кримінальному провадженні.
На підставі наведеного та враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що банківські дані, в тому числі виписка з вказаної банківського рахунку, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів що перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄРДПОУ НОМЕР_7 ) юридична адреса: АДРЕСА_5 , слідчий суддя вважає, що заявлене клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 131, 132, 163, 164 КПК України, ст. 62 Закону України "Про банки і банківську діяльність", слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання заступника начальника СВ Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів- задовольнити.
Надати заступнику начальника слідчого відділення Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів до розрахункового рахунку № НОМЕР_5 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » відкритий ПП « ОСОБА_9 » (ЄРДПОУ НОМЕР_6 , АДРЕСА_3 ) (з подальшим їх вилученням), а саме інформації, яка знаходиться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄРДПОУ НОМЕР_7 ) юридична адреса: АДРЕСА_5 .
Зобов`язати АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄРДПОУ НОМЕР_7 ) надати тимчасовий доступ до речей та документів (з подальшим їх вилученням), а саме:
1). Сформовану справу по відкритому розрахунковому рахунку № НОМЕР_5 з наявними в неї документами, як у паперовому вигляді так і в електронному вигляді поданими клієнтом банку по вказаному рахунку;
2). Відео та фото зображення особи яка знімала грошові кошти з розрахункового рахунку № НОМЕР_5 із вказанням часу, місця та суми зняття грошових коштів за період з 21.06.2018 по 31.09.2018;
3). Карток із зразками підписів, розрахункових документів, платіжних доручень, чеків на отримання готівки, а також відомостей щодо руху грошових коштів на паперовому носії та в електронному вигляді по розрахунковому рахунку № НОМЕР_5 (валютний рахунок українська гривня) та документи по зняттю готівкових коштів, в тому числі переведення на інші рахунки даного клієнта із зазначенням дат, сум платежів, контрагентів (вказавши найменування контрагенту, його ідентифікаційний код, найменування і МОФ банку, номер рахунку контрагента), призначення платежу, а також сальдо на початок і кінець кожного банківського дня у період з 21.06.2018 року по 31.09.2018 року.
Роз`яснити посадовим та службовим особам АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », що у відповідності до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ця ухвала діє протягом 4 діб з 24.03.2021 року по 28.03.2021 року.
Ухвала апеляційному оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Новоукраїнський районний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2021 |
Оприлюднено | 29.05.2024 |
Номер документу | 95771276 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Новоукраїнський районний суд Кіровоградської області
Русіна А. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні