Ухвала
від 23.03.2021 по справі 240/19453/20
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

23 березня 2021 року м. Житомир справа № 240/19453/20

категорія 101030600

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Черноліхова С.В.,

розглянувши у письмовому провадженні заяву Державної судової адміністрації України про зміну способу виконання виконавчого листа та поновлення строку для пред`явлення його до виконання по адміністративній справі за позовом кандидата на посаду Овруцького міського голови ОСОБА_1 до Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району про визнання незаконним складання протоколу, скасування постанови, протоколу та рішення, зобов`язання вчинити дії ,

встановив:

Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2020 року адміністративний позов кандидата на посаду Овруцького міського голови ОСОБА_1 задоволено частково. У зв`язку з викладеним було визначено стягнути з Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області судовий збір у розмірі 2522,40 грн. до Державного бюджету України.

З метою забезпечення виконання вищезазначеного судового рішення, Житомирським окружним адміністративним судом 11 січня 2021 року видано виконавчий лист №53 2021р.

15 березня 2021 року на адресу суду надійшла заява Державної судової адміністрації України, в якій остання просить замінити спосіб виконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 09.11.2020 р. а саме: стягнути судовий збір з Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району шляхом безспірного списання коштів з рахунків Виконавчого комітету Овруцької міської ради Житомирської області, передбачених для фінансування Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області. Крім того, поновити строк пред`явлення виконавчого листа №53 2021 від 11.01.2021 року до виконання.

В обґрунтування вказаної заяви зазначає, що неможливо виконати рішення у спосіб визначений судом, оскільки в органах Казначейства рахунки відкриті на ім`я Виконавчого комітету Овруцької міської ради Житомирської області, тому стягнення з боржника має здійснюватись шляхом безспірного списання коштів з рахунків Виконавчого комітету Овруцької міської ради Житомирської області, передбачених для фінансування Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області. Крім того, просить поновити пропущений строк пред`явлення виконавчого листа у зв`язку зі спливом терміну для його пред`явлення.

Розгляд вказаної заяви було призначено у судове засідання 23.03.2021 на 10:30.

У судове засідання представники сторін не з`явились.

Представник Державної судової адміністрації України у своїй заяві просив здійснювати розгляд заяви за його відсутності.

Відповідно до частини другої статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України ( далі - КАС України) заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Зважаючи на викладене, суд визнав за можливе розглянути вказану заяву в порядку письмового провадження.

Дослідивши вказану заяву, суд дійшов висновку, що вона підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до частини третьої статті 378 КАС України підставою для встановлення або заміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Відповідно до п.1.4. Порядку утворення виборчих дільниць на постійній основі, їх тимчасового закриття, ліквідації та внесення змін до відомостей про утворені виборчі дільниці, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 25.06.2020 р.№116,. рішення щодо утворення нових виборчих дільниць на постійній основі, зміни меж виборчих дільниць, утворених на постійній основі, адреси приміщення для голосування, місцезнаходження (адреси приміщення) дільничних виборчих комісій, інших відомостей щодо таких дільниць, їх тимчасового закриття (для спеціальної виборчої дільниці) та ліквідації приймається Центральною виборчою комісією за поданнями відповідно районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських (міст обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим значення) рад та Міністерства закордонних справ України (далі - суб`єкти внесення подання).

Відповідно до абзацу третього пункту 2 Порядку фінансування виборчих комісій під час підготовки і проведення місцевих виборів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2020 №745 витрати на підготовку і проведення чергових виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад (далі - депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад), сільських, селищних, міських голів, позачергових і перших виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад здійснюються територіальними виборчими комісіями - за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету, отриманих як цільова субвенція з державного бюджету.

З аналізу викладеного, Овруцька міська територіальна виборча комісія Коростенського району Житомирської області отримувала субвенцію через місцевий бюджет.

В абзаці 2 пункту 2 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 №845 ( далі Порядок №845), визначено що боржники - визначені в рішенні про стягнення коштів державні органи, розпорядники бюджетних коштів (бюджетні установи), а також одержувачі бюджетних коштів в частині здійснення передбачених бюджетною програмою заходів, на які їх уповноважено, які мають відкриті рахунки в органах Казначейства.

Згідно з підпунктом 3 пункту 9 Порядку № 845 орган Казначейства повертає виконавчий документ стягувачеві у разі, коли боржник не має відкритих рахунків в органі Казначейства або в органі Казначейства відкрито боржнику лише рахунок із спеціальним режимом використання, крім випадків виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за яким є державний орган згідно із Законом України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень".

Таким чином, виконавчий документ про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників неможливо виконати у разі коли боржник не має відкритих рахунків в органі Казначейства.

Отже, стягнення з боржника Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району на користь Державного бюджету України судового збору є не можливим у зв`язку із відсутністю рахунків у боржника.

У зв`язку із викладеним, суд вважає за необхідне змінити спосіб виконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 09.11.2020 року а саме: стягнути з Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району шляхом безспірного списання коштів з рахунків Виконавчого комітету Овруцької міської ради Житомирської області, передбачених для фінансування Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області, поновивши зявнику строк пред`явлення виконавчого листа до виконання.

Керуючись статтями 243, 248, 256, 376, 378 Кодексу адміністративного судочинства України,

ухвалив:

Заяву Державної судової адміністрації України задовольнити.

Поновити Державній судовій адміністрації України пропущений строк для пред`явлення виконавчого листа №53 2021р. виданого 11 січня 2021 року до виконання.

Змінити спосіб виконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 09.11.2020 року у справі № 240/19453/20, а саме: стягнути з Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області шляхом безспірного списання коштів з рахунків Виконавчого комітету Овруцької міської ради Житомирської області (вул. Тараса Шевченка, буд.43, м. Овруч, Житомирська область, 11101, код ЄДРПОУ 04053370), передбачених для фінансування Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області на користь Державного бюджету України судовий збір у розмірі 2522,40 грн.

Ухвала суду набирає законної сили негайно після її підписання суддею.

Ухвала суду може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя С.В. Черноліхов

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.03.2021
Оприлюднено26.03.2021
Номер документу95774643
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/19453/20

Ухвала від 23.03.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черноліхов Сергій Вікторович

Рішення від 09.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черноліхов Сергій Вікторович

Ухвала від 08.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черноліхов Сергій Вікторович

Ухвала від 07.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черноліхов Сергій Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні