Ухвала
від 24.03.2021 по справі 120/2567/20-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

Справа № 120/2567/20

24 березня 2021 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Курка О. П.

суддів: Білої Л.М. Гонтарука В. М.

за участю:

секретаря судового засідання: Яремчук Л.С,

позивача: ОСОБА_1 ,

представника відповідача: Машкаринець О.В.,

відповідача: Мизюка В.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання ОСОБА_1 про заміну неналежної сторони у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Департаменту житлово - комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації, Комісії з ліквідації Департаменту житлово - комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації, члена Комісії з ліквідації Департаменту житлово - комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації Мизюка Віталія Ілліча, Вінницької обласної державної адміністрації про визнання бездіяльності неправомірною та зобов`язання вчинити дії, стягнення коштів,

В С Т А Н О В И В :

в провадженні Сьомого апеляційного адміністративного суду перебуває вищезазначена справа.

16 лютого 2021 року позивачем подано клопотання про заміну Департаменту житлово - комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації його правонаступником Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації.

В судовому засіданні позивач підтримав заявлене клопотання та просила суд задовольнити його.

Представник відповідача в судовому засіданні не заперечувала проти задоволення вказаного клопотання.

В судовому засіданні відповідач поклався на розсуд суду.

Вирішуючи питання про заміну відповідача, суд зазначає наступне.

У відповідності до ст. 52 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі вибуття або зміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Судом встановлено, що 05.09.2019 р. розпорядженнями голови Вінницької обласної державної адміністрації №686, №687 створено управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації та управління розвитку транспорту і затверджено Положення про ці (управління).

При цьому, як видно зі змісту Положень про новоутворені управління, до них перейшли повноваження Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації.

Зокрема, до управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації перейшли повноваження Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації, а саме:

- здійснення аналізу стану і тенденцій розвитку сфер житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу, енергозбереження, дорожнього господарства, транспорту, зв`язку, діяльності курортів, прийняття участі у визначенні пріоритетів розвитку відповідних сфер, а також формуванні напрямів інвестиційної політики та підготовки пропозицій із зазначених питань, спрямованих на забезпечення сталого розвитку області та організацію надання послуг, підвищення їх якості та конкуренто - спроможності;

- підготовка пропозицій щодо реформування і розвитку сфер житлово-комунального господарства, енергетики, транспорту, дорожнього господарства, зв`язку, діяльності курортів, спрямованих на виконання законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, та забезпечення здійснення заходів для їх реалізації;

- взяття участі у підготовці відповідних інформаційних матеріалів з питань, що належать до компетенції ;

- розробка проектів нормативно-правових актів в сферах житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу, енергозбереження, дорожнього господарства, транспорту, зв`язку, діяльності курортів, у законодавчо визначених випадках;

- сприяння розвитку науки, впровадженню нових технологій, підвищенню технічного рівня надання послуг, їх якості та конкурентоспроможності;

- виконання функцій органу управління підприємств, установ та організацій, які є спільною власністю територіальних громад області;

- спрямування та контроль роботи відповідних структурних підрозділів райдержадміністрацій;

- методологічна допомога та координація діяльності;

- спрямування та контроль роботи відповідних структурних підрозділів райдержадміністрацій;

- методологічна допомога та координація діяльності роботи підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства, енергетики, дорожнього господарства, транспорту, зв`язку, курортів;

- внесення в установленому порядку пропозицій щодо вдосконалення системи обліку, звітності та державної статистики у сфері житлово-комунального господарства, енергетики, дорожнього господарства, транспорту, зв`язку, діяльності курортів;

- забезпечення методичного керівництва нормування та погодження загальновиробничих норм питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності;

- вирішення інших питань у сфері житлово-комунального господарства, енергетики, дорожнього господарства, транспорту, зв`язку, діяльності курортів відповідно до законодавства;

- організація роботи щодо взаємодії з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, Міністерством інфраструктури України з питань координації роботи житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу, зв`язку, авіаційного, автомобільного, залізничного, річкового, міського електричного транспорту, дорожнього господарства, діяльності курортів.

Отже, Вінницька облдержадміністрація не відмовилася від функцій і завдань, які раніше виконувались Департаментом житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації, а фактично передала їх новоствореним управлінням.

Відтак, беручи до уваги, що функції і завдання, які раніше виконувались Департаментом житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації в частині передано управлінню розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації, відбулось фактичне (компетенційне) правонаступництво.

Окремо суд вказує, що відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 16.10.2020 р. внесено запис про припинення Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації .

Положеннями статті 104 Цивільного кодексу України (ЦК України) визначено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Враховуючи наведені обставини, правонаступником Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації стало управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації.

За таких обставин, наявні підстави для заміни відповідача Департамента житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації правонаступником - Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації.

Керуючись ст.ст. 48, 243, 325, 328, 329 КАС України, суд

У Х В А Л И В :

Замінити відповідача у справі № 120/2567/20-а Департамент житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької облдержадміністрації, правонаступником - Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації.

Копію ухвали направити особам, що беруть учать у справі.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий Курко О. П. Судді Біла Л.М. Гонтарук В. М.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.03.2021
Оприлюднено26.03.2021
Номер документу95778806
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/2567/20-а

Ухвала від 28.12.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Богоніс Михайло Богданович

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Богоніс Михайло Богданович

Постанова від 28.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Постанова від 28.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 24.03.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 17.02.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 02.02.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 26.01.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 20.01.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 13.01.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні