ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником
08 квітня 2021 року СєвєродонецькСправа № 360/3547/20
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., розглянувши у письмовому провадженні заяву адвоката Слєсарєва Ігоря Едуардовича в інтересах ОСОБА_1 про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 360/3547/20 за адміністративним позовом адвоката Слєсарєва Ігоря Едуардовича в інтересах ОСОБА_1 до Новопсковської районної ради про стягнення середнього заробітку за час затримки виконання судового рішення про поновлення на роботі,
ВСТАНОВИВ:
26 березня 2021 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява адвоката Слєсарєва Ігоря Едуардовича в інтересах ОСОБА_1 про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 360/3547/20 за адміністративним позовом адвоката Слєсарєва Ігоря Едуардовича в інтересах ОСОБА_1 до Новопсковської районної ради про стягнення середнього заробітку за час затримки виконання судового рішення про поновлення на роботі, а саме, боржника - з Новопсковської районної ради на Старобільську районну раду.
В обґрунтування заяви зазначено, що рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 11 листопада 2020 року у справі № 360/3547/20, залишеним без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 23 лютого 2021 року, задоволено позов ОСОБА_1 до Новопсковської районної ради про стягнення середнього заробітку за час затримки виконання судового рішення про поновлення на роботі, внаслідок чого стягнуто з Новопсковської районної ради на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час затримки виконання рішення суду про поновлення на роботі за період з 13 травня 2020 року по 23 вересня 2020 року в сумі 110968,23 грн. Рішення набрало законної сили та є обов`язковим до виконання.
Постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-IX Про утворення та ліквідацію районів Верховна Рада України постановила: утворити у Луганській області Старобільський район (з адміністративним центром у місті Старобільськ) у складі територій Біловодської селищної, Білолуцької селищної, Марківської селищної, Міловської селищної, Новопсковської селищної, Старобільської міської, Чмирівської сільської, Шульгинської сільської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України; ліквідувати у Луганській області: Антрацитівський, Біловодський, Білокуракинський, Довжанський, Кремінський, Лутугинський, Марківський, Міловський, Новоайдарський, Новопсковський, Перевальський, Попаснянський, Сватівський, Слов`яносербський, Сорокинський, Станично-Луганський, Старобільський, Троїцький райони.
Рішенням Старобільської районної ради від 18 грудня 2020 року № 2/4 Про початок реорганізації Новопсковської районної ради Луганської області шляхом приєднання до Старобільської районної ради Луганської області розпочата реорганізація Новопсковської районної ради, у зв`язку з чим Старобільська районна рада є правонаступником всіх прав та обов`язків Новопсковської районної ради.
З урахуванням викладеного, представник позивача просить задовольнити заяву.
Представники сторін у судове засідання не прибули, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлені належним чином (арк. спр. 194, 194 зв., 195, 195 зв., 196, 196 зв., 197, 197 зв., 198, 199), клопотанням від 05 квітня 2021 року № 274 Старобільська районна рада просила розглянути заяву про заміну сторони виконавчого провадження за відсутності його представника (арк. спр. 204).
Згідно з частиною другою статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Відповідно до частини дев`ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Оскільки сторони про час, дату та місце судового розгляду повідомлені належним чином, відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути заяву у письмовому провадженні на підставі наявних у справі доказів.
Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд встановив таке.
Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 11 листопада 2020 року у справі № 360/3547/20, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 23 лютого 2021 року, позов адвоката Слєсарєва Ігоря Едуардовича в інтересах ОСОБА_1 до Новопсковської районної ради про стягнення середнього заробітку за час затримки виконання судового рішення про поновлення на роботі задоволено повністю. Стягнуто з Новопсковської районної ради на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час затримки виконання рішення суду про поновлення на роботі за період з 13 травня 2020 року по 23 вересня 2020 року в сумі 110968,23 грн (сто десять тисяч дев`ятсот шістдесят вісім грн 23 коп.) з утриманням з цих сум передбачених законом податків та обов`язкових платежів при їх виплаті (арк. спр. 134-138, 172-176).
16 березня 2021 року позивачу за рішенням від 11 листопада 2020 року у справі № 360/3547/20, яке підлягає примусовому виконанню в порядку, передбаченому Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року № 845, видано виконавчий лист (арк. спр. 179, 212-213).
Листом від 19 березня 2021 року № 01.1-07/0071 Управління Державної казначейської служби України у Новопсковському районі Луганської області повернуло ОСОБА_2 виконавчий лист, виданий Луганським окружним адміністративним судом 16 березня 2021 року у справі № 360/3547/20, про стягнення з Новопсковської районної ради на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час затримки виконання рішення суду про поновлення на роботі за період з 13 травня 2020 року по 23 вересня 2020 року в сумі 110968,23 грн (сто десять тисяч дев`ятсот шістдесят вісім грн 23 коп.) з утриманням з цих сум передбачених законом податків та обов`язкових платежів при їх виплаті, у зв`язку з реорганізацією боржника - Новопсковської районної ради Луганської області шляхом приєднання до Старобільської районної ради Луганської області, та відсутністю у боржника рахунків, з яких можливо прости безспірне списання коштів (арк. спр. 184).
Згідно з частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.
17 липня 2020 року Верховна Рада України прийняла постанову № 807-IX Про утворення та ліквідацію районів , відповідно до абзацу восьмого підпункту 12 пункту 1 якої утворено у Луганській області Старобільський район (з адміністративним центром у місті Старобільськ) у складі територій Біловодської селищної, Білолуцької селищної, Марківської селищної, Міловської селищної, Новопсковської селищної, Старобільської міської, Чмирівської сільської, Шульгинської сільської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з підпунктом 12 пункту 3 постанови Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-IX Про утворення та ліквідацію районів ліквідовано у Луганській області: Антрацитівський, Біловодський, Білокуракинський, Довжанський, Кремінський, Лутугинський, Марківський, Міловський, Новоайдарський, Новопсковський, Перевальський, Попаснянський, Сватівський, Слов`яносербський, Сорокинський, Станично-Луганський, Старобільський, Троїцький райони.
Пунктом 4 постанови Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-IX Про утворення та ліквідацію районів установлено, що: вибори депутатів районних рад у районах, ліквідованих відповідно до пункту 3 цієї Постанови, не проводяться; повноваження депутатів районних рад у районах, ліквідованих відповідно до пункту 3 цієї Постанови, припиняються в день набуття повноважень депутатів районних рад, обраних на перших виборах до районних рад у районах, утворених відповідно до пункту 1 цієї Постанови.
Відповідно до підпункту 3 пункту 6-2 Розділу V Прикінцеві та перехідні положення Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР Про місцеве самоврядування в Україні до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України припинення повноважень районних рад, а також припинення районних рад як юридичних осіб у зв`язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України здійснюються з урахуванням таких положень: районна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад новоутвореного району, з дня набуття нею повноважень є правонаступником всього майна, прав та обов`язків районних рад, які представляли спільні інтереси територіальних громад ліквідованих районів, території яких включені до складу новоутвореного району, якщо інше не передбачено цим Законом.
Рішенням Старобільської районної ради від 18 грудня 2020 року № 2/4 Про початок реорганізації Новопсковської районної ради Луганської області шляхом приєднання до Старобільської районної ради Луганської області вирішено розпочати реорганізацію Новопсковської районної ради (ідентифікаційний код 21766338), місцезнаходження: пров. Історичний, буд. 1, смт. Новопсков, Старобільський район, Луганська область шляхом приєднання до Старобільської районної ради (ідентифікаційний код 20188655), місцезнаходження: вул. Центральна, буд. 35, м. Старобільськ, Старобільський район, Луганська область. Старобільська районна рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків Новопсковської районної ради (арк. спр. 185-186).
Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 08 квітня 2021 року Новопсковська районна рада (ідентифікаційний код 21766338) 01 квітня 2021 року припинена; правонаступником є Старобільська районна рада, ідентифікаційний код 20188655 (арк. спр. 206-208).
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 08 квітня 2021 року Старобільська районна рада (ідентифікаційний код 20188655) є правонаступником, зокрема, Новопсковської районної ради, ідентифікаційний код 21766338 (арк. спр. 209-211).
Отже, в спірних правовідносинах належним боржником повинна бути Старобільська районна рада, як правонаступник реорганізованої Новоайдарської районної ради.
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 3 Закону України від 02 червня 2016 року № 1404-VIII Про виконавче провадження (далі - Закон № 1404) відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню рішення на підставі таких виконавчих документів: виконавчих листів та наказів, що видаються судами у передбачених законом випадках на підставі судових рішень, рішень третейського суду, рішень міжнародного комерційного арбітражу, рішень іноземних судів та на інших підставах, визначених законом або міжнародним договором України.
Частиною п`ятою статті 15 Закону № 1404 визначено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником.
Під правонаступництвом у виконавчому провадженні необхідно розуміти заміну однієї зі сторін (стягувача або боржника) з переходом прав та обов`язків до іншої особи (правонаступника), що раніше не брали участі у виконавчому провадженні.
Відповідно до частини першої статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Відповідно до частини четвертої статті 379 КАС України положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
Оскільки судове рішення у вказаній адміністративній справі не виконане, а виконання судового рішення є завершальною стадією судового провадження, суд вважає за необхідне задовольнити заяву адвоката Слєсарєва Ігоря Едуардовича та замінити боржника у виконавчому листі (оскільки безспірне списання коштів боржника здійснюється органами казначейської служби, а не органами виконавчої служби) з Новопсковської районної ради на Старобільську районну раду.
Керуючись статтями 241, 243, 248, 256, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Заяву адвоката Слєсарєва Ігоря Едуардовича в інтересах ОСОБА_1 про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 360/3547/20 за адміністративним позовом адвоката Слєсарєва Ігоря Едуардовича в інтересах ОСОБА_1 до Новопсковської районної ради про стягнення середнього заробітку за час затримки виконання судового рішення про поновлення на роботі задовольнити.
Замінити боржника у виконавчому листі у справі № 360/3547/20, виданому Луганським окружним адміністративним судом 16 березня 2021 року, про стягнення з Новопсковської районної ради на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час затримки виконання рішення суду про поновлення на роботі за період з 13 травня 2020 року по 23 вересня 2020 року в сумі 110968,23 грн (сто десять тисяч дев`ятсот шістдесят вісім грн 23 коп.) з утриманням з цих сум передбачених законом податків та обов`язкових платежів при їх виплаті, з Новопсковської районної ради на правонаступника - Старобільську районну раду (ідентифікаційний код 20188655, місцезнаходження: 92703, Луганська область, Старобільський район, м. Старобільськ, вул. Центральна, буд. 35).
Виконання виконавчого листа у справі № 360/3547/20, виданого Луганським окружним адміністративним судом 16 березня 2021 року, про стягнення з Новопсковської районної ради на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час затримки виконання рішення суду про поновлення на роботі за період з 13 травня 2020 року по 23 вересня 2020 року в сумі 110968,23 грн (сто десять тисяч дев`ятсот шістдесят вісім грн 23 коп.) з утриманням з цих сум передбачених законом податків та обов`язкових платежів при їх виплаті, здійснювати з урахуванням даної ухвали.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
СуддяТ.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2021 |
Оприлюднено | 12.04.2021 |
Номер документу | 96107905 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні