Ухвала
від 20.05.2010 по справі 2а-1172/10/1270
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

доповідач 1 інстанції - С мішлива Т.В.

суддя-доповідач - Лях О.П.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 травня 2010 року справ а №2а-1172/10/1270

приміщення суду за адресою : 83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Колегія суддів Донецького апеляційного адміністратив ного суду у складі:

головуючого судді Лях О.П.

суддів : Юрченко В.П., Горбенко К.П.

при секретарі Барбаш Л.О.

за участю :

представника відповідача - Соболя К.Л.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляцій ну скаргу Приватного підприє мства «Волат-Транс»

на постанову Луганськ ого окружного адміністратив ного суду

від 21 січня 2010 року (в повн ому обсязі 25 січня 2010 року)

у адміністративній справі № 2а-1172/10/1270

за позовом Приватного п ідприємства «Волат-Транс»

до Територіального упр авління Головавтотрансінсп екції у Луганській області

про скасування постано ви про застосування фінансов их санкцій № 098249 від 26.11.2009,

В С Т А Н О В И Л А :

ПП «Волат - Транс» звернулось до Луганського ок ружного адміністративного с уду з вищевказаним позовом д о відповідача.

В обґрунтування поз овних вимог позивач зазначає , що ПП «Волат-Транс»є автотра нспортним підприємством осн овним видом діяльності якого є міжнародні, міжміські та мі ські вантажні й пасажирські автоперевезення. Згідно ліце нзії № 21Л від 09.08.2005 року.

18.11.2009 року ПП «Волат-Транс» н а підставі укладеного з ТОВ « Шахта «Садова»договору 02/А-07 п ро надання транспортних посл уг від 29.06.2007 року здійснював пер евезення автомобілями ванта жу (вугілля) ТОВ «Шахта «Садов а»за маршрутом м. Кіровське Д онецької області - м. Вахрушев е Луганської області. Переве зення здійснювалось автомоб ілем МАЗ 551605 державний номер ний знак ВВ4208ВЕ, який належи ть на праві власності ПП «Вол ат-Транс».

Державними інспекторами територіального управління в Луганській області 18.11.2009 пров едено рейдову перевірку вказ аного транспортного засобу, за результатами якої складен о акт перевірки додержання в имог законодавства про автом обільний транспорт під час в иконання перевезень пасажир ів і вантажів автомобільним транспортом № 128953, а у подальшо му Територіальним управлінн ям Головавтотрансінспекції у Луганській області прийня то постанову № 098249 від 26.11.2009 про за стосування до ПП «Волат-тран с»фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн.

Позивач вважав вк азану постанову відповідача безпідставною, а тому просив суд скасувати постанову Т ериторіального управління Г оловавтотрансінспекції у Лу ганській області № 098249 від 26.11.2009 п ро застосування до ПП «Волат -транс»фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн.

Постановою Луганського о кружного адміністративного суду від 21 січня 2010 року у справ і № 2а-1172/10/1270 в адміністративному позові - відмовлено.

В апеляційній скарзі позив ач, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права просит ь скасувати рішення суду пер шої інстанції та ухвалити но ве рішення, яким задовольнит и його позовні вимоги в повно му обсязі.

Позивач в судове зас ідання не з' явився, про дату , час та місце апеляційного ро згляду був повідомлений нал ежним чином, надіслав клопот ання про розгляд справи без участі його представника.

Представник відповід ача наполягав на залишенні а пеляційної скарги позивача б ез задоволення, а судового рі шення першої інстанції без з мін.

Колегія суддів, заслу хавши доповідь судді - допові дача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіри вши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встанов лення, дослідивши правильніс ть застосування судом першої інстанції норм матеріальног о та процесуального права пр иходить до наступного.

Судами першої та ап еляційної інстанцій встанов лено наступне.

Приватне підприємство « Волат - Транс»є юридичною осо бою, зареєстроване виконавчи м комітетом Алчевської міськ ої ради 17.06.2005 за № 13841200000000596, код 33587983 (ар к. спр. 8).

ПП «Волат-Транс»здійснює н адання послуг з внутрішніх п еревезень вантажів на підста ві ліцензії АБ № 224104, виданої 10.08 .2005 зі строком дії з 10.08.2005 року до 0 9.08.2010 року (арк. спр. 12).

Як вбачається з матеріал ів справи, в ході проведення, 1 8.11.2009 рейдової перевірки транс портного засобу марки «МАЗ-5516 05»державний номерний знак ВВ 4208 ВЕ, який належить ПП «Во лат-транс», що здійснював пер евезення вантажу (вугілля 18 то н), під керуванням водія - О СОБА_4, державним інспектор ом Територіального управлін ня Головавтотрансінспекції у Луганській області виявле но порушення законодавства п ро автомобільний транспорт, а саме: при перевезенні ванта жу, у водія відсутня ліцензій на картка

На підстави акта рей дової перевірки 26.11.2009 року нача льником територіального упр авління Головавтотрансінсп екції у Луганської області п рийнято постанову № 098249 про зас тосування до ПП «Волат-Транс »фінансових санкцій у розмір і 1700 грн. за порушення законода вства про автомобільний тран спорт, відповідальність за я ке передбачено абз. 3 ч. 1 ст. 60 Зак ону України «Про автомобільн ий транспорт»(арк. спр. 19)

З Ліцензійними умовами пр овадження господарської дія льності з надання послуг з пе ревезення пасажирів і вантаж ів автомобільним транспорто м загального користування ди ректор ПП «Волат-транс»ознай омлений (арк. спр. 32).

Згідно довідки Тери торіального управління Голо вної державної інспекції на автомобільному транспорті в Луганській області від 13.01.2010 № 98 ПП «Волат-транс»за оформлен ням ліцензійної картки на ав томобіль марки «МАЗ-551605», держа вний номерний знак ВВ 4208 ВЕ , який є власністю позивача з 25.04.2008, у відділ ліцензування не зверталось.

Державний контроль за дод ержанням суб'єктами господар ювання, які провадять діяльн ість у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавс тва про автомобільний трансп орт, норм та стандартів закон одавчо регульованої сфери, щ о визначають організацію пер евезення пасажирів і вантажі в автомобільним транспортом , видачу відповідно до законо давства ліцензій на право пр овадження господарської дія льності щодо надання послуг з перевезення пасажирів і ва нтажів автомобільним трансп ортом та контроль ліцензійни х умов здійснює урядовий орг ан державного управління з п итань контролю на автомобіль ному транспорті відповідно д о ст. 6 Закону № 2344.

У відповідності до ст. 5 зазн аченого Закону основним завд анням державного регулюванн я та контролю у сфері автомоб ільного транспорту є створен ня умов безпечного, якісного й ефективного перевезення п асажирів та вантажів, наданн я додаткових транспортних по слуг.

Головавтотрансінспекція т а її територіальні органи зд ійснюють проведення державн ої політики і державний конт роль в цій галузі правовідно син згідно із Законом №2344 та По рядком здійснення державног о контролю на автомобільному транспорті, який затверджен ий постановою Кабінету мініс трів України № 1567 від 08.11.2006 р. (далі за текстом - Порядок).

Згідно із статтею 6 Закону № 2344 державний контроль автомо більних перевізників здійсн юється шляхом проведення пла нових, позапланових і рейдов их перевірок.

Пунктом 15 Порядку встановле но, що під час проведення рейд ової перевірки (безпосереднь о перевірки автотранспортни х засобів, які здійснюють вну трішні перевезення пасажирі в та вантажів) перевіряється , зокрема, наявність визначен их статтями 39 і 48 Закону № 2344 док ументів, на підставі яких зді йснюється перевезення автом обільним транспортом.

Відповідно до п. 21 Пор ядку у разі виявлення в ході п еревірки автотранспортного засобу порушення законодавс тва про транспорт, відповіда льність за які передбачена З аконом України «Про автомобі льний транспорт», посадовими особами, що провели перевірк у, складається акт за формою, п ередбаченою цим Порядком, в я кому зазначаються виявлені п орушення.

Згідно з п. 25 Порядку, справ а про порушення розглядаєтьс я посадовою особою органу де ржавного контролю за місцем знаходження суб' єкта госпо дарювання або за місцем вияв лення порушення (за письмово ю заявою уповноваженої особи суб' єкта господарювання) н е пізніше ніж протягом двох м ісяців з дня його виявлення. З а наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування ф інансових санкцій, яка оформ люється згідно з додатком № 5 д о Порядку.

Як передбачено абз. 2 ч. 1 ст. 60 З акону № 2344 за порушення законо давства про автомобільний тр анспорт до автомобільних пер евізників застосовуються са нкції за надання послуг з пер евезень пасажирів та вантажі в без оформлення документів, перелік яких визначений ста ттями 39 і 48 цього Закону у вигля ді штрафу в розмірі 100 неопода тковуваних мінімумів доході в громадян.

Згідно ст. 48 Закону № 23 44 у водія, який здійснює ванта жні перевезення на договірни х умовах, повинні бути докуме нти, на підставі яких виконую ть вантажні перевезення, а са ме - посвідчення водія відпов ідної категорії, реєстраційн і документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дор ожній лист, товарно-транспор тна накладна або інший визна чений законодавством докуме нт на вантаж, інші документи, п ередбачені законодавством У країни.

Відповідно до п. п. 1.8. Лі цензійних умов провадження г осподарської діяльності з на дання послуг з перевезення п асажирів і вантажів автомобі льним транспортом загальног о користування (крім надання послуг з перевезення пасажи рів та їх багажу на таксі), зат верджених Наказом Державног о комітету України з питань р егуляторної політики та підп риємництва і Міністерства тр анспорту України від 18.12.2003 № 136/985, зареєстрованих в Міністерст ві юстиції України 30.12.2003 за № 1259/858 0, на кожен автомобільний тран спортний засіб до ліцензій з надання послуг з перевезенн я пасажирів і вантажів автом обільним транспортом загаль ного користування (крім нада ння послуг з перевезення пас ажирів та їх багажу на таксі) д одаються ліцензійні картки н а термін дії ліцензії.

Враховуючи наведене, колегія суддів, погоджуєтьс я з висновком суду першої інс танції, що відповідач діяв ві дповідно до норм чинного зак онодавства, фінансова санкц ія застосована в межах, визна чених Законом № 2344, уповноваже ною на те особою. Відсутність передбаченої законодавство м ліцензійної картки свідчит ь про факт неналежного оформ лення позивачем документів, визначених ст. 48 Закону № 2344.

А тому, колегія суддів вв ажає, що судове рішення першо ї інстанції не може бути скас овано чи змінено з підстав, що наведені в апеляційній скар зі, судом першої інстанції ре тельно перевірено доводи сто рін, дано їм правильну оцінку , доводами апеляційної скарг и висновки, викладені в судов ому рішенні, не спростовують ся, підстави для скасування п остановленого у справі судов ого рішення відсутні.

Керуючись статтями 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України, к олегія судів, -

У Х В А Л И Л А :

Апеляційну скаргу Прива тного підприємства «Волат-Тр анс»- залишити без задоволе ння.

Постанову Луганського окр ужного адміністративного су ду від 21 січня 2010 року у справі № 2а-1172/10/1270 - залишити без змін.

Ухвала може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом одног о місяця після набрання зако нної сили судовим рішенням с уду апеляційної інстанції, к рім випадків, передбачених ц им Кодексом, а в разі складенн я в повному обсязі відповідн о до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обся зі.

В повному обсязі ух валу складено 21 травня 2010 року.

Головуючий

Судді

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.05.2010
Оприлюднено12.07.2010
Номер документу9621313
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1172/10/1270

Ухвала від 16.04.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 16.04.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 20.05.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 12.02.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Солоніченко Оксана Вікторівна

Постанова від 21.01.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Смішлива Тетяна Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні