Постанова
від 25.10.2007 по справі 4/27
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

25.10.2007 р. № 4/27

За позовом Київського міського відд ілення фонду соціального зах исту інвалідів

До Київського університету п рава Національної академії н аук України

Про стягнення заборгованості в розмірі 19 006,92 грн.

Суддя Вовк П.В.

Секретар судового засід ання Камінська Т.О.

Представники:

Від позивача Поліщук С.А., Даховий О.С .

Від відповідача Шеремет С.В.

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Украї ни в судовому засіданні 25.10.07 пр оголошено вступну та резолют ивну частини постанови. Повн ий текст постанови складено та підписано 30.10.07.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адміністр ативного суду м. Києва надійш ли позовні матеріали Київськ ого міського відділення Фонд у соціального захисту інвалі дів про стягнення з Відповід ача адміністративно-господа рської санкції у розмірі 19 006,92 г рн.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду м. Києва від 05 .09.07 відкрито провадження у адм іністративній справі № 4/27.

25.10.07 у судовому засіданні Поз ивач позовні вимоги підтрима в та просить суд позов задово льнити.

Позовні вимоги мотивова ні тим, що Відповідачам не спл ачені штрафні санкції у розм ірі та порядку передбаченому статтею 20 Закону України «Про основи соціальної захищенос ті інвалідів в Україні»за не виконання у 2006 році нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів , передбаченого ст. 19 цього зак ону.

Представник Відповідача п роти позову заперечує та про сить суд у задоволені позову відмовити виходячи з наступ ного.

Відповідно до Закону Укр аїни «Про вищу освіту»Відпов ідач акредитований як науков о-освітній заклад четвертого рівня акредитації.

Прийом на роботу професор сько-викладацького складу Ві дповідача проводиться з урах уванням вимог Законів Україн и «Про освіту»та «Про вищу ос віту».

Штатним розписом Відпо відача на 2006 рік посад науково -педагогічних працівників, в изначено в розмірі 102 одиниці з загальної чисельності 159 оди ниць, що складає 65 відсотків в ід наявної кількості працююч их.

Таким чином, на думку Відпо відача, виключивши з 159 одиниц ь загальної чисельності прац івників 102 посади, за якими вст ановлюються особливі кваліф ікаційні вимоги щодо рівня освіти, педагогічних навичо к та відповідного фізичного стану, залишається 57 посад.

Враховуючи, що в 2006 році В ідповідачем працевлаштован о 5 інвалідів, а наявна кількіс ть посад на яку можливо їх пра цевлаштування, на думку Відп овідача, склала 57 посад , то ві дсоток працевлаштованих інв алідів складає 9 замість 4, пер едбачених в законі. Отже Відп овідач вважає, що ним виконан о норматив створення робоч их місць для працевлаштуванн я інвалідів, передбаченого с т. 19 «Про основи соціальної за хищеності інвалідів в Україн і».

Дослідивши матеріали с прави, суд -

ВСТАНОВИВ:

Частиною 2 статті 4 Закону України "Про основи соціальн ої захищеності-інвалідів" (да лі - Закон) передбачено, що дер жава створює правові, економ ічні, політичні, соціально-по бутові та соціально-психолог ічні умови для задоволення п отреб інвалідів у відновленн і здоров'я, матеріальному заб езпеченню, посильній трудові й та громадській діяльності.

Згідно частини 6 статті 20 Зак ону фінансування заходів щод о соціальної, трудової, фізку льтурно-спортивної та профес ійної реабілітації інваліді в, надання позик на створення робочих місць, призначених д ля працевлаштування інвалід ів, забезпечення інвалідів т ехнічними реабілітаційними засобами, оплата навчання та перекваліфікація здійснюєт ься Фондом України соціально го захисту інвалідів.

Відповідно до статті 19 Зако ну (в редакції Закону № 204/94-ВР ві д 14.10.1994) місцеві Ради спільно з п ідприємствами (об'єднаннями) , установами, організаціями, г ромадськими організаціями і нвалідів, за участю відділен ь Фонду України соціального захисту населення України що річно визначають нормативи р обочих місць, призначених дл я працевлаштування інваліді в.

Частиною 2 статті 19 Закону пе редбачено, що нормативи робо чих місць, призначених для пр ацевлаштування інвалідів, ви значаються для всіх підприєм ств (об'єднань), установ і орга нізацій (незалежно від форм в ласності і господарювання) у розмірі не менше 4 % від загаль ної кількості працюючих; якщ о працює від 15 до 25 чоловік - вс тановлюється норматив у кіль кості 1 робочого місця.

Статтею 20 Закону (в редакції Закону № 204/94-ВР від 14.10.1994) встанов лено обов'язок підприємств (о б'єднань), установ і організац ій (незалежно від форм власно сті і господарювання), де кіль кість працюючих інвалідів ме нша, ніж установлено нормати вом, передбаченим частиною 1 с татті 19 вказаного Закону, щоро ку сплачують відповідним від діленням Фонду України соціа льного захисту інвалідів штр афні санкції, сума яких визна чається у розмірі середньої річної заробітної плати на в ідповідному підприємстві (об 'єднанні), установі, організац ії за кожне робоче місце, неза йняте інвалідом.

Порядок і терміни сплати п ідприємствами (об'єднаннями ), установами і організаціями штрафних санкцій до відділе нь Фонду соціального захисту інвалідів, акумуляції, облік у та використання цих коштів затверджуються Кабінетом Мі ністрів України.

Відповідно до п. 4 Порядку сп лати підприємствами (об'єдна ннями), установами і організа ціями штрафних санкцій до ві дділень Фонду соціального за хисту інвалідів, акумуляції, обліку та використання цих к оштів, затвердженого Постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 28 грудня 2001 № 1767 (із змінами та доповненнями, далі - Поря док) суми штрафних санкцій пе рераховуються підприємства ми в дохід державного бюджет у на рахунки органів Державн ого казначейства, відкриті в установах Національного бан ку за балансовим рахунком N 3510 а бо в установах комерційних б анків за балансовим рахунком N 2510. Штрафні санкції сплачують ся підприємствами самостійн о не пізніше 15 квітня року, що н астає за звітним.

Як вбачається з матеріалів справи, а саме з звіту про зай нятість інвалідів за 2006 рік, на даного Відповідачем 22.02.07 до Ки ївського міського відділенн я Фонду України соціального захисту інвалідів, середньоо блікова чисельність працівн иків облікового складу підпр иємства у 2006 році становила 159 о сіб. Працюючих інвалідів 5; Кіл ькість інвалідів, які повинн і працювати 6. Таким чином Від повідач самостійно підтверд ив невиконання нормативу по створенню робочих місць по п рацевлаштуванню 1 інваліда.

Відповідно ж до п. 5 Положенн я про організацію робочих мі сць та працевлаштування інва лідів, затвердженого постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 3 травня 1995 № 314 (діяла у 2006 ро ці, але на даний час втратила ч инність), підприємства повин ні були розробляти заходи що до створення робочих місць д ля інвалідів, включати їх до к олективного договору, інформ увати центри зайнятості, міс цеві органи соціального захи сту населення про створення (пристосування) робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів.

Відповідно до довідки Шевч енківського районного центр у зайнятості № 13100 від 19.06.07, Відпо відач у 2006 році звітів по формі № 3-ПН «Звіт про наявність вак ансій»з вакансіями для інвал ідів не надавав.

Законом України "Про основи соціальної захищеності інва лідів в Україні" чітко та в імп еративній формі встановлени й законодавцем норматив робо чих місць, призначених для пр ацевлаштування інвалідів, як ий не потребує додаткового й ого підтвердження та встанов лення будь-якими іншими орга нами шляхом прийняття рішень чи інших актів органів держа вної влади з цього питання.

Таким чином незалежно від ф орми власності та господарюв ання на всі підприємства роз повсюджується однаковий нор матив робочих місць для прац евлаштування інвалідів. Якщо підприємство не спроможне с творити робочі місця для інв алідів та ввести їх в дію шлях ом працевлаштуванням інвалі дів, вони сплачують штрафну с анкцію до Державного бюджету України. Штрафна санкція за н едотримання нормативу робоч их місць для працевлаштуванн я інвалідів носить альтернат ивний характер, а тому підпри ємство (об'єднання), установа, організація або дотримуєтьс я нормативу, або сплачує певн у суму до Державного бюджету України.

Відповідно до звіту про за йнятість та працевлаштуванн я інвалідів за 2006 рік, поданого Відповідачем до Київського міського відділення Фонду со ціального захисту інвалідів , розмір середньої річної зар обітної плати штатного праці вника Відповідача становить 19006,92 грн.

Відтак, наданий позивачем розрахунок розміру штрафних санкцій за невиконання норм ативу робочих місць із розра хунку середньої заробітної п лати за рік обґрунтовано скл адає 19006,92 грн.

Відповідно до п. 11 Порядку ко нтроль за своєчасним і повни м надходженням штрафних санк цій від підприємств, які не за безпечують нормативу робочи х місць, здійснюють відділен ня Фонду відповідно до закон одавства. У разі несплати штр афних санкцій в установлений термін відділення Фонду вжи вають заходів щодо їх стягне ння у судовому порядку.

Враховуючи всі наведені об ставини в їх сукупності, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 160, 172 КАС Укр аїни, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити .

2. Стягнути з Київського уні верситету права Національно ї академії наук України 03142, м. К иїв вул. Доброхотова, 7-А, код ЄД РПОУ 23745145, р/р 26005000785001, в АКБ «Київ», М ФО 322498 до доходної частини Держ авного бюджету України на р/р 31219230700001 ГУ ДКУ у м. Києві МФО 820019, код ЄДРПОУ 24262621, код призначення пл атежу 50070000;01 адміністративно-го сподарську санкцію за невико нання нормативу робочих місц ь, призначених для працевлаш тування інвалідів за 2006 рік у с умі 19006,92 грн.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає зако нної сили після закінчення с троку подання заяви про апел яційне оскарження, встановле ного цим Кодексом, якщо таку з аяву не було подано.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції заяви про апеляці йне оскарження з наступним п оданням протягом двадцяти дн ів апеляційної скарги. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.

Головуючий - суддя Вовк П.В.

Дата ухвалення рішення25.10.2007
Оприлюднено13.10.2010
Номер документу9628686
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —4/27

Рішення від 03.02.2003

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лугова Наталія Петрівна

Ухвала від 09.07.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 10.06.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Рішення від 22.04.2010

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Журавчак Л.С.

Ухвала від 19.03.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бурда Н.М.

Ухвала від 30.10.2013

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бурда Н.М.

Ухвала від 21.11.2013

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бурда Н.М.

Ухвала від 26.07.2012

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бурда Н.М.

Ухвала від 12.07.2012

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бурда Н.М.

Ухвала від 12.06.2012

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Бурда Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні