Постанова
від 03.11.2008 по справі 6/379
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

03 листопада 2008 року 17.10 № 6/379

Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Добрянськ ої Я.І. при секретарі судового засідання Богдан В.Є. розгля нувши у відкритому судовому засіданні адміністративну с праву

за позовом Товариство з обмеженою ві дповідальністю "АНт"

до Державна податкова адмін істрація в м Києві

Держав на податкова інспекція у Шев ченківському районі м.Києва

про визнання незаконними ріше нь про застосування штрафних санкцій

Представники:

від позивача: Пушкін В. Б.

від відповідача: Мисл ивий І.Ю. (довіреність № 579/9/10-405 в ід 19.03.2008р.), Гончаров О.В. (дові реність № 3766/9/10-113 від 04.12.2007р.);

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданн і 03.11.2008 р. проголошено вступну т а резолютивну частини постан ови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адміні стративного суду м. Києва зве рнулося Товариство з обмежен ою відповідальністю «АНт»до Державної податкової інспек ції у Шевченківському районі м. Києва та Державної податко вої адміністрації у м. Києві з позовом про визнання незако нними рішень про застосуванн я штрафних санкцій та акту пе ревірки.

В обґрунтування позовних вимог підприємство посилаєт ься на те, що відповідач дійшо в помилкового висновку про п орушення ТОВ «АНт»п.п. 2.9 п. 2. п.п. 3.5 п. 3 Положення про ведення ка сових операцій у національні й валюті в Україні затвердже ного Постановою правління На ціонального банку України ві д 15 грудня 2004 року №637 та п. 1 ст. 7 за кону України «Про патентуван ня деяких видів підприємниць кої діяльності»від 23.03.1996р. №98/96-В Р, а саме: встановлено факт вид ачі готівки з каси підприємс тва, не підтверджений підпис ом одержувача у видатковому документі у сумі 578,00 грн. та вст ановлено перевищення ліміту залишку готівки в касі на 464,27 г рн.

За вказані порушення ДПІ у Шевченківському районі м. Ки єва було застосовано штрафну (фінансову) санкцію згідно аб з.2 ст. 1 Указу Президента Украї ни «Про застосування штрафни х санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки»в ід 12.06.1995 р. № 436/95 (далі - Указу № 436/95), у двократному розмірі сум вия вленої понадлімітної готівк и за кожний день та згідно абз . 3 ст. 8 Закону України «Про пате нтування деяких видів підпри ємницької діяльності»від 23.03. 1996р. №98/96-ВР (далі - Закон №98/96-ВР)

Відповідач позов не визна в та надав заперечення на поз овну заяву, в яких зазначив, що перевіркою вставлено перев ищення вставленого ліміту за лишку готівки в касі підприє мства на загальну суму 464,27 грн. та торговий патент знаходив ся у недоступному для огляду місці. А тому, до позивача пра вомірно застосовані штрафн і (фінансові) санкції, на підст аві абз. 2 ст. 1 Указу Президента №436/95 та абз. 3 ст. 8 Закону №98/96-ВР, на загальну суму 1248,54 грн.

Розглянувши подані ст оронами документи і матеріал и, заслухавши пояснення їх пр едставників, всебічно і повн о з' ясувавши всі фактичні о бставини, на яких ґрунтуютьс я позов, об' єктивно оцінивш и докази, які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окр ужний адміністративний суд м . Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Державною податково ю адміністрацією у м. Києва (да лі - відповідач) була проведен а перевірка Товариства з обм еженою відповідальністю «АН т»(далі - позивач) за адресою: м . Київ, Шевченківський район, Т ерещенківська, б. 19 щодо контр олю за здійсненням розрахунк ових операцій у сфері готівк ового та безготівкового обіг у суб' єктами підприємницьк ої діяльності. За результата ми перевірки складено Акт ві д 17.01.2008р. №265900612305.

Перевірка товариства про ведена співробітниками відд ілу оперативного контролю ДП А у м. Києві на підставі п. 2 ст 11 З акону України «Про державну податкову службу в Україні»т а направлення №822/23-05 від 16.07.2008р. В а кті перевірки зазначено, що т овариство здійснює комісійн у торгівлю старовинними реча ми за готівкові кошти.

Для перевірки були надані н аступні документи:

- касова книга;

- прибуткові та видаткові ка сові ордери за період з 01.01.2007р. п о 17.01.2008р.;

- довідка про встановлення л іміту каси, порядку та строки здачі готівкової виручки ві д 15.02.05р.;

- торговий патент від 26.06.2007р. №0 72295;

- видатковий касовий ордер № 519 від 10.01.2008р.

Перевіряючими встановлено порушення ТОВ «АНт»п. 2.9 п. 2, п.п 3.5 п. 3 положення «Про ведення ка сових операцій в національні й валюті в Україні»(далі - Поло ження №637) та пункту 1 ст. 7 Закону України Про патентування де яких видів підприємницької д іяльності»(далі - Закон №98/96-В Р), а саме:

- у видатковому касовому орд ері №519 від 10.01.2008р. (серія 01АААА №86780 5) на суму 578,00 грн. відсутній підп ис одержувача, що призвело пр и розрахунку понадлімітних з алишків до перевищення залиш ку готівки в касі підприємст ва у сумі 464,27 грн.;

- торговий патент від 26.06.2007р. №0 72295 знаходився у недоступному для огляду місці (на внутрішн ій стінці приміщення магазин у), який був наданий на вимогу перевіряючи.

На підставі акту перевірки від 17.01.2008р. ДПІ у Шевченківсько му районі м. Києва були винесе ні рішення №0000692305 від 26.01.2008р. та №000 0702305 від 26.01.2008р. про застосування ш трафних (фінансових) санкцій на загальну суму 1 248,54 грн.

Позивач, не погоджуючись з висновками Акту перевірки та у відповідності до п. 5.2 ст. 5 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами»від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ, звертав ся до відповідача 1 - Державної податкової адміністрації у м. Києві зі скаргою на згадані вище податкові повідомлення -рішення. За результатом розг ляду скарги, Державною подат ковою адміністрацією у м. Киє ві було прийнято рішення, яки ми залишено без змін податко ві повідомлення-рішення, а ск аргу - без задоволення.

Відповідно до п. 2 ст. 11 закон у України «Про державну пода ткову службу в України»від 04.1 2.1990р. №509-ХІІ (із змінами та допов неннями) органи державної по даткової служби у випадках, в межах компетенції та у поряд ку встановлених законами Укр аїни мають право здійснювати контроль за дотриманням пор ядку проведення готівкових р озрахунків за товари (послуг и) у встановленому законом по рядку; наявністю свідоцтв пр о державну реєстрацію суб' є ктів підприємницької діяльн ості, ліцензій на провадженн я видів господарської діяльн ості, що підлягають ліцензув анню відповідно до закону, з н аступною передачею матеріал ів про виявлені порушення ор ганам, які видали ці документ и, торгових патентів.

Відповідно до постанови Ка бінету Міністрів України від 06.06.2007 р. N 809 "Про доповнення додатк а до постанови Кабінету Міні стрів України від 19 квітня 1993 р . N 283" документи, що обслуговуют ь грошовий обіг, перелік яких наведено у розділі II Номенкла тури бланків цінних паперів і документів суворого обліку , що виготовляються за ліценз ією Міністерства фінансів Ук раїни, доповнено ордерами ка совими (прибутковими та вида тковими). При цьому згідно з пу нктом 1.2 Положення про ведення касових операцій у націонал ьній валюті в Україні, затвер дженого постановою Правлінн я Національного банку Україн и від 15.12.2004 р. N 637 (далі - Положення), форму касових ордерів, які ви користовуються для обліку ру ху готівкових коштів у касі п ідприємств, установ, організ ацій, установлено наказом Мі ністерства статистики Украї ни від 15.02.96 р. N 51 "Про затвердженн я типових форм первинного об ліку касових операцій" (далі - Наказ N 51).

Відповідно до п. 3.1 ст. 3 Положе ння N 637 касові операції оформл яються касовими ордерами, ви датковими відомостями, розра хунковими документами, докум ентами за операціями із заст осуванням платіжних карток, іншими касовими документами , які згідно із законодавство м України підтверджували б ф акт продажу (повернення) това рів, надання послуг, отриманн я (повернення) готівкових кош тів.

Згідно з ст. 9 Закону «Про бух галтерський облік та фінансо ву звітність в Україні»перв инні та зведені облікові док ументи можуть бути складені на паперових або машинних но сіях і повинні мати такі обов 'язкові реквізити: назву доку мента (форми); дату і місце скл адання; назву підприємства, в ід імені якого складено доку мент; зміст та обсяг господар ської операції, одиницю вимі ру господарської операції; п осади осіб, відповідальних з а здійснення господарської о перації і правильність її оф ормлення; особистий підпис а бо інші дані, що дають змогу ід ентифікувати особу, яка брал а участь у здійсненні господ арської операції.

Пунктом 2.9. глави 2 Положенн я №637 встановлено, що готівков а виручка (готівка) підприємс тв (підприємців), у тому числі готівка, одержана з банку, вик ористовуються ними для забез печення потреб, що виникають у процесі їх функціонування , а також для проведення розра хунків з бюджетами та держав ними цільовими фондами за по датками і зборами (обов'язков ими платежами).

Підприємства не повинні накопичувати готівкову виру чку (готівку) у своїх касах пон ад установлений ліміт каси д ля здійснення потрібних витр ат до настання строків цих ви плат.

Пунктом 3.4 Положення №637 пере дбачено, що видача готівки з к ас проводиться за видатковим и касовими ордерами або вида тковими відомостями. Докумен ти на видачу готівки мають пі дписувати керівник і головни й бухгалтер або працівник пі дприємства, який на це уповно важений керівником. До видат кових ордерів можуть додават ися заява на видачу готівки, р озрахунки тощо.

Відповідно до п. 3.5 Положення №637 у разі видачі окремим фізи чним особам готівки (у тому чи слі працівникам підприємств а) за видатковим касовим орде ром або видатковою відомістю касир вимагає пред'явити пас порт чи документ, що його замі нює, записує його найменуван ня і номер, ким і коли він вида ний. Фізична особа розписуєт ься у видатковому касовому о рдері або видатковій відомос ті про одержання готівки із з азначенням одержаної суми (г ривень - словами, копійок - циф рами), використовуючи чорнил ьну або кулькову ручку з чорн илом темного кольору. Якщо ви даткова відомість складена н а видачу готівки кільком осо бам, то одержувачі також пред 'являють паспорти чи докумен ти, що їх замінюють, і розписую ться у відповідній графі док умента.

Для виведення залишку готі вки в касі не приймаються вид аткові касові ордери або вид аткові відомості, в яких вида ча готівки з каси не підтверд жена підписом одержувача.

Відповідно до пункту 7.9 Поло ження №637 під час перевірки пі дприємств органами контролю з'ясовується правильність з аповнення всіх реквізитів пр ибуткових і видаткових касов их ордерів (проставлення пот рібних дат, номерів, сум, зазна чення підстав для їх виписки , наявність підписів службов их осіб і одержувачів коштів , відбитків печаток та штампі в, підписів про отримання гот івки, правильність оформленн я депонованих сум тощо).

Згідно із п.п. 7.24 п. 7 Положення № 637 у разі виявлення під час пе ревірок видаткових касових о рдерів або видаткових відомо стей, у яких видача готівки з к аси не підтверджена підписом одержувача (абзац другий пун кту 3.5 цього Положення), сума го тівки за такими видатковими документами додається до зал ишку готівки в касі виключно в день, у якому оформлено зазн ачені видаткові документи, і надалі зазначена сума не бер еться для розрахунку понадлі мітних залишків готівки.

Згідно п. 1.2 глави 1 Положення №637 ліміт залишку готівки в ка сі - граничний розмір суми го тівки, що може залишатися в ка сі в позаробочий час.

Відповідно до п. 2.8, п. 2.9 Положе ння про ведення касових опер ацій у національній валюті в Україні, затвердженого пост ановою Правління Національн ого банку України від 19.02.2001 N 72, за реєстрованого в Міністерств і юстиції України 15.03.2001 за N 237/5428, лі міт каси встановлюється підп риємствам, які мають рахунки в установах банків і здійсню ють операції з готівкою; такі підприємства можуть зберіга ти в своїй касі готівку на кін ець дня в межах затвердженог о ліміту каси; при відкритті п оточного рахунку (у період ук ладання договору на розрахун ково-касове обслуговування) новостворене підприємство п одає установі банку заявку-р озрахунок для встановлення з агального ліміту каси, поряд ку та строків здавання готів кової виручки; підприємства зобов'язані здавати готівков у виручку понад установлений ліміт каси в порядку і строки , визначені установою банку д ля зарахування на їх поточні рахунки.

Згідно Інструкції про орга нізацію роботи з готівкового обігу установами банків Укр аїни, затвердженої постаново ю Правління Національного ба нку України від 19.02.2001 N 69, зареєст рованою в Міністерстві юстиц ії України 12.03.2001 за N 216/5407, усі підпр иємства - юридичні особи, які з дійснюють операції з готівко ю в національній валюті та ма ють поточні рахунки в устано вах банків, можуть тримати в с воїй касі на кінець дня готів ку в межах установлених їм об слуговуючими установами бан ків лімітів каси (абз. 1 п. 4.4).

При укладанні договору на розрахунково-касове обслуго вування підприємство - юриди чна особа має подати до устан ови банку заявку-розрахунок у двох примірниках для встан овлення загального ліміту ка си (з урахуванням потреби йог о відокремлених підрозділів ), строків та порядку здавання готівкової виручки, яка є нев ід'ємною частиною цього дого вору і оформляється як додат ок до цього договору, або копі ю заявки-розрахунку, засвідч ену підписом уповноваженого працівника та відбитком печ атки установи банку, що встан овила ліміт каси, або копію до кумента про самостійно встан овлений підприємством ліміт каси для внесення розміру ць ого ліміту в договір на розра хунково-касове обслуговуван ня, що є невід'ємною умовою цьо го договору (абз. 2 п. 4.4).

Відповідно до Довідки про встановлення ліміту каси, по рядку і строку здачі готівки від 15.02.2005р., наданої позивачем, Т ОВ «АНт»встановлено ліміт за лишку готівкових коштів в ка сі товариства в розмірі 500,00 грн . Строк здачі виручки - день в день, по мірі поступлення.

Так перевіркою встановлен о факт видачі готівки з каси т овариства не підтвердженого підписом одержувача у видат ковому касовому ордері №519 від 10.01.2008р., що призвело при розраху нку понадлімітних залишків д о перевищення ліміту залишку готівки в касі підприємства 10.01.2008 р. у сумі 464,27 грн.

Посилання позивача на наяв ність підпису одержувача на видатковій відомості на випл ату комітетських винагород д о видаткового касового ордер у №867805 від 10.01.2008р. не може бути дос татнім доказом відсутності п равопорушення з боку позивач а, оскільки даний документ не був наданий перевіряючим. Ви даткова відомість не є докум ентом строгої звітності, том у суд не бере до уваги вказани й документ. Слід зазначити, що видатковий касовий ордер не містив всіх необхідних рекв ізитів, які передбачені чинн им законодавством України.

Крім того, законодавцем вст ановлено порядок оформлення касових операцій, який не пер едбачає одночасне застосува ння видаткового касового орд еру та видаткової відомості при видачі готівки з каси одн им і тим же особам, із того ж пр иводу.

Абзацем 2 статті 1 Указу През идента України "Про застосув ання штрафних санкцій за пор ушення норм з регулювання об ігу готівки" установлено, що у разі порушення юридичними о собами всіх форм власності, ф ізичними особами - громадяна ми України, іноземними грома дянами та особами без громад янства, які є суб'єктами підпр иємницької діяльності, а так ож постійними представництв ами нерезидентів, через які п овністю або частково здійсню ється підприємницька діяльн ість, норм з регулювання обіг у готівки у національній вал юті, що встановлюються Націо нальним банком України, до ни х застосовуються фінансові с анкції у вигляді штрафу:

за перевищення встановлен их лімітів залишку готівки в касах - у двократному розмірі сум виявленої понадлімітної готівки за кожний день.

Таким чином, ДПІ у Шевченків ському районі м. Києва на підс таві акту перевірки від 17.01.2008р. правомірно було винесено ріш ення про застосування штрафн их (фінансових) санкцій №0000702305 в ід 26.01.2008р., за перевищення встан овлених лімітів залишку готі вки в касі у двократному розм ірі сум виявленої понадліміт ної готівки за кожен день, у ро змірі 928,54 грн. (464,27 х 2)

Частиною 1 статті 2 Закону Ук раїни «Про патентування деяк их видів підприємницької дія льності»визначено, що торгов ий патент - це державне свідоц тво, яке засвідчує право суб'є кта підприємницької діяльно сті чи його структурного (від окремленого) підрозділу займ атися зазначеними у цьому За коні видами підприємницької діяльності.

Торговий патент № 072295 від 26.06.2007р . виданий ДПІ у Шевченківсько му районі м. Києва, щомісячна п лата становить 320,00 грн.

На момент перевірки торгов ий патент від 26.06.2007р. №072295, виданий ТОВ «АНт», знаходився у недос тупному для огляду місці - н а внутрішній стіні за прилав ком (скляною вітриною з товар ом) магазину, доступ до якого м ають лише співробітники.

Позивач стверджує, що оригі нал торгового патенту знаход ився біля касового апарату.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону № 98/96-ВР торговий патент повине н бути розміщений:

на фронтальній вітрині маг азину, а у разі її відсутності - біля касового апарату;

на фронтальній вітрині мал ої архітектурної форми.

Торговий патент має бути ві дкритим та доступним для огл яду.

З наведених норм вбачаєтьс я, що законодавством встанов лені вимоги розміщення торго вого патенту якими не передб ачено використання копій тор гового патенту та оригіналу торгового патенту біля касов ого апарату при наявності фр онтальної вітрини.

Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону №98/96-ВР суб'єкти підприємницьк ої діяльності, що здійснюють торговельну діяльність, опе рації з торгівлі готівковими валютними цінностями, опера ції з надання послуг у сфері г рального бізнесу та побутови х послуг, у разі порушення вим ог цього Закону несуть таку в ідповідальність:

- за порушення порядку вико ристання торгового патенту, передбаченого частиною перш ою статті 7 цього Закону, сплач ують штраф у розмірі вартост і торгового патенту за один к алендарний місяць.

Контроль за дотриманням в имог Закону №98/96-ВР здійснюєть ся державними податковими ор ганами та органами Міністерс тва внутрішніх справ України .

Таким чином, податковий ор ган при винесенні рішень про застосування штрафних санкц ій до ТОВ «АНт»діяв в межах по вноважень та відповідно до в имог чинного законодавства.

Доводи наведені в позовній заяві не можуть бути підстав ою для задоволення судом поз овних вимог та скасування рі шення №0000692305 від 06.01.2008р. ДПІ у Шевче нківському районі м. Києва пр о застосування до ТОВ «АНт»ш трафних (фінансових) санкцій .

Що стосується поз овної вимоги про визнання не правомірними висновків акту перевірки №265900612305 від 17.01.2008 року , суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 1 чи нного роз' яснення Президії Вищого арбітражного суду Ук раїни „Про деякі питання пра ктики вирішення спорів, пов' язаних з визнанням недійсним и актів державних чи інших ор ганів” № 02-5/35 від 26.01.2000 року (із змі нами та доповненнями) акт дер жавного чи іншого органу - ц е юридична форма рішень цих о рганів, тобто офіційний пись мовий документ, який породжу є певні правові наслідки, спр ямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов' язковий характе р для суб' єктів цих відноси н.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст.17 КА С України компетенція адміні стративних судів поширюєтьс я на спори фізичних чи юридич них осіб із суб' єктом владн их повноважень щодо оскаржен ня його рішень (нормативно - правових актів чи правових а ктів індивідуальної дії).

Оскільки акт перев ірки Державної податкової ад міністрації м. Києва не має об ов' язкового характеру, обов ' язок щодо сплати штрафних санкцій у Позивача виник на п ідставі спірних рішень про н арахування штрафних санкцій , то за таких обставин суд прих одить до висновку про необґр унтованість позовних вимог в частині визнання неправомір ними положень акта перевірки та довідки перевірки та вваж ає їх такими, що задоволенню н е підлягають.

Суд також бере до ув аги, що згідно ч.3 ст. 2 КАС Украї ни у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб' єктів владних повноваж ень адміністративні суди пер евіряють, чи прийняті (вчинен і) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України;

2) з використанням повнов аження з метою, з якою це повно важення надано;

3) обґрунтовано, тоб то з урахуванням усіх обстав ин, що мають значення для прий няття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неуперед жено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запо бігаючи несправедливій диск римінації;

8) пропорційно, зокрема з д отриманням необхідного бала нсу між будь-якими несприятл ивими наслідками для прав, св обод та інтересів особи і ціл ями, на досягнення яких спрям оване це рішення (дія);

9) з урахуванням права ос оби на участь у процесі прийн яття рішення;

10) своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст . 71 КАС України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтується її вимог и та заперечення крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність р ішень, дій чи бездіяльності с уб' єкта владних повноважен ь обов' язок щодо доказуванн я правомірності свого рішенн я, дії чи бездіяльності покла дається на відповідача, якщо він заперечує проти адмініс тративного позову.

Відповідно до ст. 69 Кодексу а дміністративного судочинст ва України доказами в адміні стративному судочинстві є бу дь-які фактичні дані, на підст аві яких суд встановлює наяв ність або відсутність обстав ин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обста вини, що мають значення для пр авильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін , третіх осіб та їхніх предста вників, показів свідків, пись мових і речових доказів, висн овків експертів.

Згідно ст. 86 КАС України суд о цінює докази, які є у справі, з а своїм внутрішнім переконан ням, що ґрунтується на їх безп осередньому, всебічному, пов ному та об' єктивному дослід женні. Ніякі докази не мають д ля суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, д опустимість, достовірність к ожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'яз ок доказів у їх сукупності.

Позивач не надав с уду належних доказів щодо пр авомірності заявлених вимог та вчинення відповідачем пр отиправних дій.

Зважаючи на виклад ене, суд дійшов висновку, що по зовні вимоги не підлягають з адоволенню.

Враховуючи викл адене та керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 97, 158-163 КАС України, адміністрати вний суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В позові відмовити по вністю.

Постанова відповід но до вимог ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, встановленого цим Кодекс ом, якщо таку заяву не було под ано.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції заяви про апеляці йне оскарження з наступним п оданням протягом двадцяти дн ів апеляційної скарги. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.

Суддя Я.І. Добрянська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.11.2008
Оприлюднено14.10.2010
Номер документу9628776
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6/379

Ухвала від 09.06.2016

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Лобань О.І.

Рішення від 03.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 09.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 24.05.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Коваленко Олександр Олексійович

Ухвала від 29.04.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Коваленко Олександр Олексійович

Ухвала від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 31.05.2010

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 31.05.2010

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Постанова від 03.11.2008

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Рішення від 13.10.2008

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні