ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
27.02.2008 р. № 5/347
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
головуючого - судді Кочана В.М.,
секретаря судового засідання Стріхи В.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління №152"
до
Солом'янської районної у місті Києві державної адміністрації
про
визнання незаконним рішення суб"єкта владних повноважень,
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просить визнати незаконним п.6.8. Порядку надання в орендне користування майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади Солом"янського району м. Києва, затвердженого розпорядженням Солом"янської районної у місті Києві державної адміністрації №625/1 від 10.04.2007 року в частині, яка встановлює, що засідання комісії з питань використання майна при Солом"янській районній у місті Києві державній адміністрації є закритим.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав і пояснив, що 10.04.07р. Солом'янською районною у м. Києві державною адміністрацією було прийнято Розпорядження №625/1 "Про затвердження Порядку надання в орендне користування майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва", яким був затверджений Порядок надання в орендне користування майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва, надалі Порядок. В пункті 6.8. Порядку зазначається, що засідання комісії з питань використання майна при Солом'янській районній у м. Києві державної адміністрації є закритим. Порядок в цій частині, на думку позивача, порушує вимоги Конституції України та законодавства, яке регулює діяльність органів місцевого самоврядування.
Представник відповідача проти задоволення позову заперечила і пояснила, що приймаючи оскаржуване розпорядження, відповідач діяв в межах наданих йому повноважень і прав позивача внаслідок прийняття оскаржуваного рішення порушено не було.
Вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги слід задовольнити, виходячи з наступного.
В судовому засіданні встановлено, що 10.04.07р. Солом'янською районною у м. Києві державною адміністрацією було прийнято Розпорядження №625/1 "Про затвердження Порядку надання в орендне користування майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва", яким був затверджений Порядок надання в орендне користування майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва, надалі Порядок.
Даний порядок регулює:
- організаційно-розпорядчі відносини, пов"язані з передачею в оренду комунального майна та цілісних майнових комплексів, будівель, споруд, приміщень, що належать до комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва.
- правові відносини між орендодавцем та орендарем щодо використання комунального майна;
- порядок укладання, припинення та розірвання договорів оренди комунального майна.
Розділ 6 Порядку встановлює порядок проведення конкурсу на право оренди майна комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва.
В пункті 6.8. Порядку зазначено, що Комісія з питань використання майна при Солом'янській районній у м. Києві державної адміністрації на своєму засіданні розглядає конкурсні пропозиції учасників конкурсу. Засідання комісії є правомочним за умови участі більшої половини її членів. Конкурс здійснюється в один етап, на якому визначається переможець згідно з умовами конкурсу. Засідання комісії є закритим.
Відповідно до ст.ст. 16, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" право розпорядження комунальним майном територіальної громади належить радам.
Стаття 4 Закону встановлює принципи діяльності рад. Одними із таких принципів є принципи гласності та законності.
Відповідно до ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" ради вправі передавати іншим органам окремі повноваження щодо управління майном ради.
Рішенням Солом'янської районної у м. Києві ради від 04.10.06р. №51 було делеговано Солом'янській районній у м. Києві державній адміністрації право розпорядження комунальним майном ради.
Діяльність державних адміністрацій регулюється Законом України "Про місцеві державні адміністрації.
Стаття 3 Закону встановлює принципи діяльності місцевих державних адміністрацій.
Одними із основних принципів діяльності місцевих державних адміністрацій є принципи гласності та законності.
У відповідності до ст. 19 Конституції України що органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов"язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином, оскаржуване рішення відповідача суперечать вимогам законів та Конституції України, порушує права учасників конкурсу та інших осіб на вільний доступ до процедури розкриття конкурсних пропозицій учасників конкурсу при розкритті пропозицій які надійшли на конкурс.
На підставі ст. 19 Конституції України, ст. 17 Закону України "Про оренду державного та комунального майна", ст.ст. 16, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", керуючись ст.ст. 2, 7, 17, 94, 158, 161, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
01
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати незаконним п.6.8. Порядку надання в орендне користування майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади Солом"янського району м. Києва, затвердженого розпорядженням Солом"янської районної у місті Києві державної адміністрації №625/1 від 10.04.2007 року в частині, яка встановлює, що засідання комісії з питань використання майна при Солом"янській районній у місті Києві державній адміністрації є закритим.
Стягнути з бюджету міста Києва на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління №152" (03049, м. Київ, вул. Богданівська, 3, р/р 260083010136 КФАБ "Таврика" МФО 300788, код 01380631, свідоцтво 36070395, податковий номер 013806326588) 3, 4 гривень судових витрат.
Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова суду може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції шляхом подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційної скарги. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня складення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Кочан В.М.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2008 |
Оприлюднено | 14.07.2010 |
Номер документу | 9629127 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кочан В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні