ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 січня 2021 року Справа № 280/6718/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі судді Киселя Р.В., за участю секретаря судового засідання Мащенко Д.В.
представників:
позивача - Гапанюка Д.В., Руденка Є.О.,
відповідача - Сєдова М.В.,
розглянув у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Вільнянської міської ради Вільнянського району Запорізької області (вул. Бочарова, буд. 4, м. Вільнянськ, Вільнянський район, Запорізька область, 70002) до Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області (вул. Залізнична, буд. 28, с. Павлівське, Вільнянський район, Запорізька область, 70005) про визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
23.09.2020 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Вільнянської міської ради Вільнянського району Запорізької області (далі - позивач) до Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області (далі - відповідач), в якому позивач просить: визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 15.01.2019 №2 Про затвердження Генерального плану села Павлівське Вільнянського району Запорізької області .
Крім того, просить поновити строк звернення до адміністративного суду для оскарження зазначеного рішення, стягнути з відповідача на користь позивача суму судового збору.
В обґрунтування своїх вимог зазначає, що оскаржене рішення прийняте без погодження із позивачем органом місцевого самоврядування суміжної територіальної громади. Проект Генерального плану села Павлівське Вільнянського району Запорізької області відповідачем позивачу не передавався на погодження.
Ухвалою від 28.09.2020 у справі відкрите загальне позовне провадження, підготовче засідання призначене на 21.10.2020.
21.10.2020 від відповідача до суду надійшли заява про залишення позову без розгляду та відзив на позов.
В обґрунтування заперечень проти позову відповідач зазначає, що Вільнянська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат з 2018 року змінила свою юридичну адресу з вул. Шкільної, 5 в м. Вільнянськ Запорізької області на Запорізька область, Вільнянський район, с. Павлівське, та знаходиться на території с. Павлівське Павловської сільської ради Вільнянського району Запорізької області.
Протокольною ухвалою від 21.10.2020 підготовче засідання було відкладене на 05.11.2020 через неприбуття у підготовче засідання уповноважених представників сторін.
Протокольною ухвалою від 05.11.2020 підготовче засідання було відкладене на 19.11.2020 за клопотанням позивача.
В період з 10.11.2020 по 27.11.2020 суддя перебував на лікарняному, через що підготовче засідання було відкладене на 07.12.2020.
24.11.2020 від позивача до суду надійшли заява про виклик свідка, клопотання про витребування у відповідача доказів та відповідь на відзив.
07.12.2020 від представника відповідача до суду надійшла заява, погоджена представником позивача, про відкладення розгляду справи, обґрунтована зайнятістю представника у іншому судовому провадженні.
20.11.2020 від позивача до суду надійшло клопотання про розгляд справи за її відсутності, на позовних вимогах наполягає.
Ухвалою від 07.12.2020 підготовче засідання було відкладене на 21.12.2020.
17.12.2020 від позивача до суду надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, обґрунтоване захворюванням його представника.
21.12.2020 від відповідача до суду надійшло клопотання про відкладення, обґрунтоване перебуванням представника відповідача на лікарняному.
Ухвалою від 21.12.2020 підготовче засідання було відкладене на 14.01.2021.
У підготовчому засідання представник відповідача відкликав клопотання про залишення позову без розгляду.
Протокольною ухвалою від 14.01.2021 було задоволене клопотання позивача про виклик у судове засідання свідка, закрите підготовче засідання та призначено справу до розгляду по суті на 27.01.2021.
У судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги з підстав наведених у позові, представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечив.
Допитана у судовому засіданні в якості свідка - ОСОБА_1 пояснила, що вона працює на посаді начальника відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Вільнянської міської ради. На погодження позивачу відповідачем надавались лише графічні матеріали, Генеральний план села Павлівське Вільнянського району Запорізької області на погодження позивачу відповідачем не надавався. Погодження графічних матеріалів відбувалось на умовах, що відповідач погодить Генеральний план позивача. Проте, відповідач не погоджує Генеральний план позивача.
Заслухавши представників сторін, показання свідка, розглянувши наявні у справі матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
13 лютого 2018 року відповідач звернувся до Голови Запорізької обласної адміністрації у зв`язку зі спірною ситуацією, яка склалася навколо Вільнянської спеціалізованої загальноосвітньої школи інтернату Запорізької обласної ради, яка була зареєстрована за адресою: Запорізька область, м. Вільнянськ, вул. Шкільна, 5, а фактично знаходилась на території Павлівської сільської ради за адресою: Запорізька область Вільнянський район, с. Павлівське, вул. Степова, 2в. Зазначеним листом відповідач у справі клопотав перед Запорізькою обласною радою щодо здійснення перереєстрації навчального закладу з метою дотримання приписів ст. 63 Податкового кодексу України.
17 квітня 2018 року на адресу відповідача у справі від Запорізької обласної ради надійшов лист за №0933/01-13, у якому надано інформацію, що листом від 21 березня 2018 року №0-02-07/326 Вільнянська міська рада проінформувала, що школа дійсно розташована на території с. Павлівське Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області. В свою чергу, виконавчий комітет Вільнянської міської ради не заперечував проти проведення перереєстрації школи за місцем фактичного розташування закладу.
Відповідач своїм рішенням присвоїв спірній школі відповідну адресу.
Судом встановлено, що між сторонами існує спір про розмежування територій суміжних населених пунктів.
Відповідачем було розпочато виконання дій спрямованих на розроблення генерального плану с. Павлівське, Вільнянського району Запорізької області. З приватним підприємством Запоріжбудпроект укладено відповідну угоду та здійснено оплату вартості робіт, які мають бути виконані підрядником.
25 червня 2018 року на адресу підрядника - ПП Запоріжбудпроект від Головного управління ДСУ з Надзвичайних ситуацій у Запорізькій області за №01/7-11/3139 надійшов лист про розгляді розділу ІТЗ ЦЗ у містобудівній документації, зазначеним листом підрядника було повідомлено про рекомендацію до подальшого розгляду та затвердження на архітектурно-містобудівній раді при Управлінні містобудування та архітектури облдержадміністрації у складі проекту містобудівної документації Генеральний план с. Павлівське Вільнянського району Запорізької області. Оновлення з розширенням меж населеного пункту .
02 жовтня 2018 року на адресу підрядника надійшло повідомлення за №04-11- 14/6268 від Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, яким повідомлено підрядника про те, що зазначена установа вважає за можливе розгляд проектної документації містобудівною радою.
30 листопада 2018 року на адресу відповідача надійшло повідомлення за №18-8- 0.2-7240/2-18 від Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, в якому зазначено, що Головне управління Держгеокадастру погоджує проект містобудівної документації Генеральний план села Павлівське Вільнянського району Запорізької області та план зонування території села Павлівське Вільнянського району Запорізької області (у складі генерального плану) при умові використання земельних ділянок за їх цільовим призначенням і дотримання вимог ст. 23 Земельного кодексу України. Зазначений лист також спрямовано на адресу Управління містобудування та архітектури Запорізької обласної державної адміністрації.
Протоколом від 21.12.2018 року №15/18 засідання архітектурно - містобудівної ради при Управлінні містобудування та архітектури облдержадміністрації рекомендовано до затвердження проект містобудівної документації - Генерального плану села Павлівське Вільнянського району Запорізької області та плану зонування території села Павлівське Вільнянського району Запорізької області (у складі Генерального плану). На зазначеному засіданні були присутні представники відповідача у справі - Клименко А.В. та представник позивача у справі - начальник відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Вільнянської міської ради Дяченко Інна Іванівна. Радою було прийнято рішення про рекомендацію до затвердження Генеральний план відповідача.
Після отримання зазначених узгоджень відповідач звернувся до позивача з метою графічних матеріалів меж села Павлівське Вільнянського району Запорізької області. Топографічний план с. Павлівське Вільнянського району Запорізької області було підписано міським головою Н.О. Мусієнко, начальником відділу земельних відносин виконавчого комітету Вільнянської міської ради С.О. Руденко, начальником відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Вільнянської міської ради ОСОБА_1
15 січня 2019 року рішенням Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області №2 затверджено Генеральний план села Павлівське Вільнянського району Запорізької області, розроблений ПП Запоріжбудпроект та визнано таким, що втратив чинність Генеральний план села Павлівське, розроблений та затверджений в 1974 році.
19 листопада 2019 року на адресу Павлівської сільської ради від позивача у справі надійшов лист датований 15.11.2019 року № 02-02-12/884, в якому позивач у справі зазначив, що рішенням виконкому Запорізької обласної ради депутатів трудящих від 24 квітня 1968 року № 202 затверджена окружна межа міста Вільнянська та встановлено, що загальна площа земель в межах зовнішньої межі міста Вільнянська складає 1078,6 га, в тому числі землі школи-інтернату - 9 га за рахунок яких були відведенні земельні ділянки площею 0,8660 га кадастровий номер 2321586100:07001:0007 та площею 0,5998 га кадастровий номер 2321586100:07:001:0005. Після подання Павлівською сільською радою до Вільнянської районної ради на погодження проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж села Павлівське, стало відомо, що проектом передбачається включення до меж села Павлівське, земель що належать Вільнянській міській раді. Відповідно до частини 8 статті 46 Закону України Про землеустрій проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці підлягає погодженню сільськими, селищними, міськими, районними радами, районними державними адміністраціями, за рахунок території яких планується здійснити розширення її меж.
На підставі цього, виконавчий комітет Вільнянської міської ради відкликав підписи: Вільнянського міського голови - Наталі Мусієнко, начальника відділу земельних відносин - Євгенія Руденка, начальника відділу архітектури і містобудування - Інни Дяченко під графічними матеріалами про узгодження меж села Павлівське Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області.
Вважаючи рішення відповідача про затвердження Генерального плану протиправним позивач звернувся до суду із цим позовом.
Надаючи правову оцінку обставинам справи суд виходить з наступного.
За приписами ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За приписами п. 42 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації.
Відповідно до вимог пп. 6 п. а) ч. 1 ст. 31 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать - власні (самоврядні) повноваження: підготовка і подання на затвердження ради відповідних місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови населених пунктів, іншої містобудівної документації.
За приписами ч. 1 ст. 12 Закону України Про основи містобудування до компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування територій, а за відсутності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території - детальних планів територій.
Отже, затвердження генеральних планів забудови віднесене до виключної компетенції представницького органу місцевого самоврядування - відповідної ради.
Статтею 17 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.
На підставі затвердженого генерального плану населеного пункту розробляється план земельно-господарського устрою, який після його затвердження стає невід`ємною частиною генерального плану.
Послідовність виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та документації із землеустрою визначається будівельними нормами і правилами та завданням на розроблення (внесення змін, оновлення) містобудівної документації, яке складається і затверджується її замовником за погодженням з розробником.
У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.
Генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Для населених пунктів з чисельністю населення до 50 тисяч осіб генеральні плани можуть поєднуватися з детальними планами всієї території таких населених пунктів.
Для населених пунктів, занесених до Списку історичних населених місць України, в межах визначених історичних ареалів у складі генерального плану населеного пункту визначаються режими регулювання забудови та розробляється історико-архітектурний опорний план, в якому зазначається інформація про об`єкти культурної спадщини.
Склад, зміст та порядок розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації є замовниками, організовують розроблення, внесення змін та подання генерального плану населеного пункту на розгляд відповідної сільської, селищної, міської ради.
Рішення про розроблення генерального плану приймає відповідна сільська, селищна, міська рада.
Виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації в установлений строк:
1) подають пропозиції до проекту відповідного місцевого бюджету на наступний рік або про внесення змін до бюджету на поточний рік щодо потреби у розробленні містобудівної документації;
2) визначають в установленому законодавством порядку розробника генерального плану населеного пункту, встановлюють строки розроблення та джерела його фінансування;
3) звертаються до обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим (для міст обласного та республіканського Автономної Республіки Крим значення), центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування (для міст Києва та Севастополя) щодо визначення державних інтересів для їх урахування під час розроблення генерального плану населеного пункту;
4) повідомляють через місцеві засоби масової інформації про початок розроблення генерального плану населеного пункту та визначають порядок і строк внесення пропозицій до нього фізичними та юридичними особами;
5) забезпечують попередній розгляд матеріалів щодо розроблення генерального плану населеного пункту архітектурно-містобудівними радами відповідного рівня;
6) узгоджують проект генерального плану населеного пункту з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, з метою врегулювання питань планування територій у приміських зонах;
6-1) забезпечують розроблення проекту генерального плану населеного пункту з урахуванням обмежень використання приаеродромної території, встановлених відповідно до Повітряного кодексу України;
7) забезпечують здійснення стратегічної екологічної оцінки.
Строк дії генерального плану населеного пункту не обмежується.
Зміни до генерального плану населеного пункту можуть вноситися не частіше, ніж один раз на п`ять років.
Такі зміни вносяться органом місцевого самоврядування, який затверджував генеральний план населеного пункту. Питання про дострокове внесення змін до генерального плану населеного пункту може порушуватися за результатами містобудівного моніторингу перед відповідною сільською, селищною, міською радою відповідною місцевою державною адміністрацією.
У разі виникнення державної необхідності рішення щодо доцільності внесення змін до генерального плану населеного пункту приймається Кабінетом Міністрів України.
Генеральні плани населених пунктів та зміни до них розглядаються і затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами на чергових сесіях протягом трьох місяців з дня їх подання.
Матеріали генерального плану населеного пункту не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.
Експертизі містобудівної документації на місцевому рівні підлягають виключно генеральні плани міст.
Отже, до повноважень виконавчих органів місцевого самоврядування віднесене питання узгодження проекту генерального плану населеного пункту з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, з метою врегулювання питань планування територій у приміських зонах.
Згідно зі ст. 18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
План зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об`єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об`єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.
Зонування території здійснюється з дотриманням таких вимог:
1) урахування попередніх рішень щодо планування і забудови території;
2) виділення зон обмеженої містобудівної діяльності;
3) відображення існуючої забудови територій, інженерно-транспортної інфраструктури, а також основних елементів планувальної структури територій;
4) урахування місцевих умов під час визначення функціональних зон;
5) установлення для кожної зони дозволених і допустимих видів використання територій для містобудівних потреб, умов та обмежень щодо їх забудови;
6) узгодження меж зон з межами територій природних комплексів, смугами санітарно-захисних, санітарних, охоронних та інших зон обмеженого використання земель, червоними лініями;
7) відображення меж прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об`єктів;
8) відображення обмежень (у тому числі меж) використання приаеродромної території, встановлених відповідно до Повітряного кодексу України.
Параметри використання території та будівель, запропонованих для розташування у межах декількох земельних ділянок або окремої земельної ділянки, зокрема функціональне призначення, граничні поверховість та площа забудови, можливе розміщення на ділянці, є обов`язковими для врахування під час зонування відповідної території.
Перелік зазначених параметрів визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Внесення змін до плану зонування території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту.
Склад, зміст, порядок розроблення плану зонування території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
За порушення вимог, встановлених планом зонування території, фізичні та юридичні особи несуть відповідальність відповідно до закону.
План зонування території затверджується на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання.
План зонування території не підлягає експертизі.
За приписами п. 4.13 ДБН Б.1.1-15:2012 Склад та зміст генерального плану населеного пункту , затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 13.07.2012 №358, розроблення генерального плану, внесення змін до нього здійснюються на актуалізованій картографічній основі у цифровій формі, як набір профільних геопросторових даних у місцевій системі координат, що має зв`язок із державною системою координат УСК-2000. Вихідним масштабом форм картографічної основи для створення містобудівної документації визначення масштабів є масштаб М1:2000.
В п. 5.5 ДБН Б.1.1-15:2012 Склад та зміст генерального плану населеного пункту наведена таблиця 1 Перелік графічних матеріалів генерального плану населеного пункту.
Судом встановлено, що погоджений представниками позивача графічний матеріали узгодження меж села Павлівське Вільнянського району Запорізької області не входить до складу генерального плану цього населеного пункту, а є вихідними даними для розроблення генерального плану, зазначеними в п. 4.13 ДБН Б.1.1-15:2012 Склад та зміст генерального плану населеного пункту .
Судом встановлено, що виконавчими органами відповідача не передавався на погодження позивачу проект Генерального плану відповідача. Крім того, позивач не погоджував актуалізований картографічний матеріал у цифровій формі.
Відтак, твердження відповідача про погодження позивачем Генерального плану відповідача не відповідає дійсним обставинам справи.
Отже, судом встановлено, що узгодження з позивачем, що представляє інтереси суміжної територіальної громади, проекту генерального плану в частині врегулювання питань щодо територій спільних інтересів не відбулось.
В обґрунтування порушеного права позивач зазначає, про наявність спірних територій, що увійшли до меж села Павлівське, на які претендує позивач, які внаслідок затвердження Генерального плану увійшли до меж зазначеного населеного пункту.
Отже, в даному випадку наявний спір про право на спірні території, який мав би бути узгоджений в процедурі узгодження проекту генерального плану.
За приписами ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Оскільки виконавчими органами відповідача процедура узгодження проекту генерального плану села Павлівське з позивачем не проведена, то рішення про його затвердження не відповідає приписам п. 1, 3, 5, 9 ч. 2 ст. 2 КАС України, а тому є протиправним, таким, що порушує законні права позивача, відтак таке рішення підлягає скасуванню.
Згідно з ч. 1 ст. 143 КАС України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.
Матеріалами справи підтверджується факт сплати позивачем судового збору у розмірі 2102,00 грн., які належить стягнути з відповідача на користь позивача.
Керуючись статтями 139, 241, 243-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Вільнянської міської ради Вільнянського району Запорізької області (вул. Бочарова, буд. 4, м. Вільнянськ, Вільнянський район, Запорізька область, 70002) до Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області (вул. Залізнична, буд. 28, с. Павлівське, Вільнянський район, Запорізька область, 70005) про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області від 15.01.2019 №2 Про затвердження Генерального плану села Павлівське Вільнянського району Запорізької області .
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області на користь Вільнянської міської ради Вільнянського району Запорізької області судовий збір у розмірі 2102,00 грн. (дві тисячі сто дві гривні 00 коп.).
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення виготовлений та підписаний 20.04.2021.
Суддя Р.В. Кисіль
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.01.2021 |
Оприлюднено | 22.04.2021 |
Номер документу | 96379290 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Кисіль Роман Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні