Постанова
від 05.05.2010 по справі 2а-319/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖ НИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"05" травня 2010 р. Справа № 2a-319/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд у с кладі:

Судді Григорука О.Б.

при секретарі Пікович Л.Р.

за участю представників: по зивача - Солонини Р.Д., відп овідача - Павловича М.І.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву

за позовом: Комунально го підприємства "Тлумач-Водо канал", с. Гончарівка,Тлумацький р айон, Івано-Франківська обла сть,78000

до відповідача: Держав ної податкової інспекції в Т лумацькому районі, вул. Макух а, 4, м. Тлумач, Тлумацький район , Івано-Франківська область,780 00

про визнання протиправним и та скасування податкового повідомлення-рішення № 0000042300/0 від 22.01.2010р. та рішення про застосування штрафних (фіна нсових) санкцій №0000032308/0 від 22.01.2010р. ,-

ВСТАНОВИВ:

Комунальне підприємство « Тлумач-Водоканал» звернулос я в суд з адміністративним по зовом до Державної податково ї інспекцій в Тлумацькому ра йоні Івано-Франківської обла сті про визнання протиправни ми та скасування податкового повідомлення-рішення №0000042300/0 в ід 22.01.2010 р. та рішення про застос ування штрафних (фінансових) санкцій №0000032308/0.

Позовні вимоги мотивовані тим, що актом планової компле ксної виїзної перевірки КП « Тлумач-Водоканал» №1096-2300-33586885 від 31.12.2009р. з питань дотримання вим ог податкового, валютного та іншого законодавства за пер іод з 01.01.2007р. по 30.09.2009р., яку було пр оведено ДПІ в Тлумацькому ра йоні Івано-Франківської обла сті, встановлено порушення, з окрема, п.п.7.4.3 п. 7.4 ст. 7 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість», а саме: занижено под аток на додану вартість в пер іоді, що перевірялись, на зага льну суму 26001,00 грн., у зв' язку з чим податковим органом було винесено податкове повідомл ення-рішення №0000042300/0 від 22.01.2010р., як им визначено суму податковог о зобов' язання (з урахуванн ям штрафних (фінансових) санк цій) в загальному розмірі 39001,00 г рн., в тому числі: сума податко вого зобов' язання з податку на додану вартість становит ь 26001,00 грн., сума штрафних (фінан сових) санкцій - 13000,00 грн. Вказа не податкове повідомлення-рі шення №0000042300/0 від 22.01.2010р. вважає бе зпідставним та таким, що підл ягає скасуванню, оскільки по датковим органом неправомір но було зменшено податковий кредит на загальну суму 26001,00 гр н., в зв' язку з чим, що до склад у податкового кредиту позива чем було включено суми подат ку на додану вартість, які вхо дять до складу вартості пона днормативних витрат електро енергії. Податковим органом встановлено понаднормативн і витрати електроенергії, що не віднесені до валових витр ат у декларації з податку на п рибуток підприємства, у насл ідок чого могли бути врахова ні при розрахунку податковог о кредиту. Також, актом податк ової перевірки №1096-2300-33586885 від 31.12.2009 р. було встановлено порушенн я п. 1 ст. 3 Закону України «Про з астосування реєстраторів ро зрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг», а саме: не п роведення розрахункової опе рації на повну суму покупки в розмірі 714,10 грн. через реєстра тори розрахункових операцій , на підставі чого податковим органом було прийнято рішен ня про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0000032308 від 22.01.2010 р., відповідно до якого до п озивача було застосовано штр афні (фінансові) санкцій на су му 3573,00 грн. Вважає рішення пода ткового органу від 22.01.2010 р. прот иправним та таким, що підляга є скасуванню, оскільки відпо відачем було пропущено строк для застосування вказаних с анкцій, який передбачений ст . 250 Господарського кодексу Ук раїни.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав повністю з моти вів, наведених у позовній зая ві. Позов просив задовольнит и.

Представник відповідача щ одо задоволення позовних вим ог заперечив повністю, з моти вів, наведених у наданому суд у письмовому запереченні та доповнень до заперечень. В за доволенні позову просив відм овити.

Заслухавши представників сторін, дослідивши надані су ду письмові докази та інші ма теріали справи, суд дійшов ви сновків про наступне.

Судом встановлено, що Держа вною податковою інспекцією в Тлумацькому районі Івано-Фр анківської області проводил ась виїзна планова комплексн а документальна перевірка к омунального підприємства «Т лумач-Водоканал» з питань до тримання вимог податкового, валютного та іншого законода вства за період з 01.01.2007 р. по 30.09.2009 р .

В ході перевірки встановле ні порушення позивачем, зокр ема, п.п. 7.4.3 п. 7.4 ст. 7 Закону Україн и «Про податок на додану варт ість» від 03.04.1997р. №168/97-ВР зі змінам и та доповненнями, а саме - за нижено податок на додану вар тість в періоді, що перевіряв ся, на загальну суму 26001,00 грн., в т ому числі: за 2008 р. у січні - 4072,00 г рн., в лютому - 3596,00 грн., в берез ні - 1525,00 грн., у квітні - 2163,00 грн ., у травні - 482,00 грн., у червні- 439,00 грн., у липні - 1672,00 грн., у серпні - 1440,00 грн., у вересні - 1677,00 грн., у жовтні - 2257,00 грн., у листопаді - 1665,00 грн., у грудні - 1749,00грн., за 2009 р. у січні - 938,00 грн., у лютому - 518,00 грн., у березні - 685,00 грн., у кв ітні - 812,00 грн., у травні 311,00 грн., а також встановлені інші пор ушення.

Перевіркою встановлено вк лючення позивачем до складу податкового кредиту суми под атку на додану вартість з вар тості понаднормативних витр ат електроенергії на суму 26001,00 грн.

Також, податковою перевірк ою було встановлено порушенн я п. 1 ст. 3 Закону України «Про з астосування реєстраторів ро зрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг», а саме: не п роведення розрахункової опе рації на повну суму покупки в розмірі 714,10 грн. через реєстра тор розрахункової операції.

За результатами перевірки складено акт №1096-2300-33586885 від 31.12.2009р., який є підставою для прийнят тя податковим органом податк ового повідомлення-рішення №0000042300/0 від 22.01.2010 р., відповідно до я кого позивачу визначена сума податкового зобов' язання з податку на додану вартість в розмірі 39001,00 грн., в тому числі з а основним платежем - 26001,00 грн ., штрафна санкція - 13000,00 грн. Ві дповідно до вимог Закону Укр аїни «Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг» було прийнято рішення про за стосування штрафних (фінансо вих) санкцій №0000032308 від 22.01.2010 р.

Як вбачається з матеріалів справи, Комунальне підприєм ство «Тлумач-Водоканал» є юр идичною особою, яке відповід но до свідоцтва про державну реєстрацію №1117 121 0000 000182 від 28.11.2005 р. з ареєстроване в Тлумацькій ра йонній державній адміністра ції Івано-Франківської облас ті та належить до сфери управ ління Тлумацької районної ра ди та є платником податків.

Судом встановлено, що відпо відно до свідоцтва про реєст рацію платника податку на до дану вартість від 05.01.2006 р. №12801156, ви даного ДПІ в Тлумацькому рай оні, позивач був платником по датку на додану вартість з 01.01.2 007 р. по 30.09.2009 р., тобто у період, за я кий здійснювалась перевірка .

В ході судового засідання в становлено, що за період з 01.01.2007 р. по 30.09.2009 р. здійснював господа рську діяльність направлену на надання послуг з водопост ачання і водовідведення для абонентів міста Тлумач.

Як вбачається з акту провед еної перевірки, податковим о рганом було проведено переві рку відображення показників у деклараціях з податку на до дану вартість, а саме: у рядку 10.1 Декларацій «Придбання (виг отовлення, будівництво, спор удження) з податку на додану в артість на митній території України товарів (послуг) та ос новних фондів з метою їх вико ристання у межах господарськ ої діяльності платника подат ку для здійснення операцій, я кі підлягають оподаткуванню за ставкою 20 відсотків та нул ьовою ставкою» за період з 01.01.2 007 р. по 30.09.2009 р. у загальній сумі 19460 7,00 грн. встановлено, що позивач здійснював операції з придб ання матеріальних ресурсів д ля здійснення господарської діяльності, яка направлена н а постачання послуг з водопо стачання і водовідведення дл я абонентів міста, зокрема, ел ектроенергії, якої було прид бано за період з 01.01.2008 р. по 30.09.2009 р. н а суму 497024,00 грн., в тому числі под аток на додану вартість - 82854,0 0 грн.

Судом встановлено, що позив ачем у період з 01.01.2008 р. по 30.09.2009 р. у декларацій з ПДВ, у рядку «При дбання (виготовлення, будівн ицтво, спорудження) з податку на додану вартість на митній території України товарів (п ослуг) та основних фондів з ме тою їх використання у межах г осподарської діяльності пла тника податку для здійснення операцій, які підлягають опо даткуванню за ставкою 20 відсо тків та нульовою ставкою» бу ло задекларовано понаднорма тивні витрати на придбання е лектроенергії на загальну су му ПДВ в розмірі 26001,00 грн., а саме : за 2008 р. у січні - 4072,00 грн., в люто му - 3596,00 грн., в березні - 1525,00 гр н., у квітні - 2163,00 грн., у травні - 482,00 грн., у червні- 439,00 грн., у лип ні - 1672,00 грн., у серпні - 1440,00 грн., у вересні - 1677,00 грн., у жовтні - 2257,0 0 грн., у листопаді - 1665,00 грн., у г рудні - 1749,00грн., за 2009 р. у січні - 938,00 грн., у лютому - 518,00 грн., у б ерезні - 685,00 грн., у квітні - 812,0 0 грн., у травні 311,00 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, поставка електроене ргії позивачу здійснювалась відповідно до договору №4-530 ві д 19.01.2006 р. та на підставі податко вих накладних №26/34 від 21.01.2008 р. на з агальну суму 16522,04 грн., в тому чи слі ПДВ - 2753,67 грн., №27/34 від 20.02.2008 р. на загальну суму 35323,61 грн., в т. ч . ПДВ - 5887,27 грн., № 12/34 від 20.03.2008 р. на з агальну суму 25365,97 грн., в т. ч. ПДВ - 4227,66 грн., №35/34 від 21.04.2008 р. на загал ьну суму 28237,40 грн., в т.ч. ПДВ- 4706,23 гр н., № 13/34 від 20.06.2008 р. на загальну сум у 19326,54 грн., в т.ч. ПДВ - 3221,09 грн., №30/34 від 20.05.2008 р. на загальну суму 21166,12 г рн., в т.ч. ПДВ - 3527,69 грн.; по догов ору №4-530 від 23.06.2008 р. відповідно до податкових накладних №26/34 від 21.07.2008 р. на загальну суму 20997,78 грн., в т.ч. ПДВ - 3499,63 грн., № 19/34 від 20.08.2008 р . на загальну суму 19984,61 грн., в т.ч. ПДВ - 3330,77 грн., № 160/34 від 22.09.2008 р. на з агальну суму 23641,16 грн., в т.ч. ПДВ - 3940,19 грн., № 25/34 від 20.10.2008 р. на загальн у суму 25269,02 грн., в т.ч. ПДВ - 4211.50 гр н., №14/34 від 20.11.2008 р. на загальну сум у 25683,13 грн., в т.ч. ПДВ - 4280,52 грн., №24/34 від 20.12.2008 р. на загальну суму 24090,58 г рн., в т.ч. ПДВ - 4015,10 грн., №14/34 від 20.01 .2009 р. на загальну суму 26568.00 грн., в т.ч. ПДВ - 4428,00 грн., № 8/34 від 20.02.2009 р. н а загальну суму 23778.02 грн., в т.ч. ПД В - 3963,00 грн., № 9/34 від 21.04.2009 р. на зага льну суму 22947,63 грн., в т.ч. ПДВ - 3824 ,61 грн., № 19/24 від 20.03.2009 р. на загальну суму 21754,86 грн., в т.ч. ПДВ - 3625,81 грн ., № 17/34 від 20.05.2009 р. на загальну суму 23709 грн., в т.ч. ПДВ - 3951 грн., № 13/34 від 22.06.2009 р. на загальну суму 22135 грн., в т.ч. ПДВ - 3689 грн., № 11/34 від 20.07.2009 р. на загальну суму 15768 грн., в т.ч. ПДВ 2628 грн., № 22/34 від 20.08.2009 р. на загальну суму 15603,28 грн., в т.ч. ПДВ - 2600,55 грн ., № 10/34 на загальну суму 14811,64 грн., в т.ч. ПДВ - 2468,61 грн., №499/34 від 30.10.2009 р. н а загальну суму 14505,18 грн., в т.ч. ПД В - 2417,53 грн., №552/34 від 30.11.2009 р. на зага льну суму 16785,82 грн., в т.ч. ПДВ - 2797 ,64 грн. (а.с. 63-80).

З акту податкової перевірк и вбачається, що перевіркою п овноти визначення податкови х зобов' язань за період з 01.01.2 007 р. по 30.09.2009 р. не встановлено їх з авищення або заниження.

Відповідно до 1.6 ст. 1 Закону У країни «Про оподаткування пр ибутку підприємств» товари - це матеріальні та нематеріа льні активи, а також цінні пап ери та деривативи, що викорис товуються у будь-яких операц іях, крім операцій з їх випуск ом (емісії) та погашення.

Згідно ст. 1 Закону України « Про електроенергетику» енер гія - електрична чи теплова енергія, що виробляється на о б' єктах електроенергетики і є товарною продукцією, приз наченою для купівлі-продажу.

Статтею 4 зазначеного Закон у встановлено, що регулюванн я відносин в електроенергети ці має особливості, які викли кані об' єктивними умовами ф ункціонування галузі, зокрем а, постійним і безперервним з балансуванням виробництва і споживання електричної енер гії, для забезпечення якого в становлюється єдине диспетч ерське (оперативно-технологі чне) управління об' єднаною енергетичною системою Украї ни.

Відповідно до Правил корис тування електричною енергіє ю, затверджених Постановою н аціональної комісії з питань регулювання електроенергет ики України від 31.07.1996 р. № 28 (зі змі нами та доповненнями) електр ична енергія (активна) - енер гоносій, який виступає на рин ку як товар, що відрізняється від інших товарів особливос тями споживчими якостями та фізико-технічними характери стиками (одночасність виробн ицтва та споживання, неможли вість складування, поверненн я, адресування), які визначают ь необхідність регулювання т а регламентації використанн я цього товару.

Приписами п. 5.1 ст. 5 Закону Укр аїни «Про оподаткування приб утку підприємств» встановле но, що валові витрати виробн ицтва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витр ат платника податку у грош овій, матеріальній або нем атеріальній формах, здійсн юваних як компенсація варто сті товарів (робіт, послуг), я кі придбаваються (виготовля ються) таким платником под атку для їх подальшого вико ристання у власній господарс ькій діяльності.

До складу валових витрат вк лючається, зокрема, суми будь -яких витрат, сплачених (нара хованих) протягом звітного п еріоду у зв'язку з підготовко ю, організацією, веденням ви робництва, продажем продук ції (робіт, послуг) і охороно ю праці, у тому числі витра ти з придбання електричної е нергії (включаючи реактив ну), з урахуванням обмежен ь, установлених пунктами 5.3-5.7 цієї статті (пп. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 дано го Закону).

Крім того, судом встановлен о, що при здійсненні податков им органом перевірки повноти визначення задекларованих п озивача валових витрат за пе ріод з 01.01.2007 р. по 30.09.2009 р., в загальні й сумі 2408275, 00 грн., не було встанов лено їх заниження або завище ння.

Оскільки в судовому засіда нні встановлено та підтвердж ується матеріалами справи, щ о придбана позивачем електро енергія, яка в подальшому при пала на понаднормативні витр ати, використовується позива чем для здійснення водопоста чання і водовідведення, тобт о для здійснення господарськ ої діяльності суб' єкта госп одарювання та не може накопи чуватися, то суд вважає, що вкл ючення позивачем суми придба ння спірного обсягу електрое нергії до складу валових вит рат є правомірним.

Відповідно до пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 за кону України «Про податок на додану вартість» зі змінами та доповненнями, податковий кредит звітного періоду ви значається виходячи із дого вірної (контрактної) вартост і товарів (послуг) та складаєт ься із сум податків, сплачени х платником податку за ставк ою, встановленою пунктом 6.1 с татті 6 та статтею 8-1 цього Зак ону, протягом такого звітно го періоду у зв'язку з, зокре ма, придбанням або виготовле нням товарів та послуг з ме тою їх подальшого викорис тання в оподатковуваних оп ераціях у межах господарс ької діяльності платника по датку.

Датою виникнення права пла тника податку на податковий кредит вважається дата здійс нення першої з подій: або дата списання коштів з банківс ького рахунку платника пода тку в оплату товарів (робі т, послуг), дата виписки від повідного рахунку (товарног о чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних де бетових карток або комерційн их чеків; або дата отримання податкової накладної, що за свідчує факт придбання платн иком податку товарів (робіт, п ослуг); для товарів (послуг), придбання (поставка) яких к онтролюється приладами обл іку, факт отримання (поставки ) таких товарів (послуг) засвід чується даними обліку (п. 7.6 дан ого Закону).

Таким чином в судовому засі данні доведено та підтверджу ється матеріалами справи, що відповідно до вимог Закону У країни «Про податок на додан у вартість» позивачем було в икористано обсяг придбаної е лектричної енергії на підста ві податкових накладних в ме жах його господарської діяль ності, а відповідачем не нада но суду доказів використання зазначених понаднормативни х витрат електроенергії на ц ілі, не пов' язані господарю ванням позивача, тому включе ння сум ПДВ в розмірі 26001,00 грн. д о складу податкового періоду у відповідному звітному пер іоді є правомірним.

Виходячи з наведеного, суд в важає податкове повідомленн я-рішення №0000042300/0 від 22.01.2010 р., відпо відно до якого позивачу визн ачена сума податкового зобов ' язання з податку на додану вартість в розмірі 39001,00 грн., в т ому числі за основним платеж ем - 26001,00 грн., штрафна санкція - 13000,00 грн., протиправним та так им, що підлягає скасуванню.

Щодо рішення ДПІ в Тлумацьк ому районі Івано-Франківсько ї області про застосування ш трафних (фінансових) санкцій №0000032308 від 22.01.2010 р., відповідно до я кого до позивача було застос овано штрафні (фінансові) сан кцій на суму 3573,00 грн. судом вста новлено наступне.

Як вбачається з акту податк ової перевірки №1096-2300-33586885 від 31.12.2009 р., позивачем не було проведен о розрахункову операцію на п овну суму покупки через заре єстровані, опломбовані у вст ановленому порядку та переве дені у фіскальний режим робо ти реєстратори розрахункови х операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових д окументів, що підтверджують виконання розрахункових опе рацій, а саме: 07.08.2007 р. продано гр. . ОСОБА_3 запчастини на сум у 714,10 грн., що підтверджується п риходно-касовим ордером №2141 в ід 07.08.2007 р., чим порушено п. 1 ст. 3 За кону України «Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг».

Відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України «Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг» встановлено, що суб'єкти п ідприємницької діяльності, я кі здійснюють розрахункові о перації в готівковій та/або в безготівковій формі (із заст осуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощ о) при продажу товарів (наданн і послуг) у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг зобов'язані: проводити роз рахункові операції на повну суму покупки (надання послуг и) через зареєстровані, оплом бовані у встановленому поряд ку та переведені у фіскальни й режим роботи реєстратори р озрахункових операцій з розд рукуванням відповідних розр ахункових документів, що під тверджують виконання розрах ункових операцій, або у випад ках, передбачених цим Законо м, із застосуванням зареєстр ованих у встановленому поряд ку розрахункових книжок.

Відповідно до п. 1 ст. 17 вказан ого Закону за порушення вимо г цього Закону до суб'єктів пі дприємницької діяльності, як і здійснюють розрахункові оп ерації за товари (послуги), за рішенням відповідних органі в державної податкової служб и України застосовуються фін ансові санкції у п'ятикратно му розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на я кі виявлено невідповідність - у разі проведення розрахунк ових операцій на неповну сум у вартості проданих товарів (наданих послуг), у разі непров едення розрахункових операц ій через реєстратори розраху нкових операцій, у разі нероз друкування відповідного роз рахункового документа, що пі дтверджує виконання розраху нкової операції, або проведе ння її без використання розр ахункової книжки.

22.01.2010 р. податковим органом бу ло прийнято рішення про заст осування штрафних (фінансови х) санкцій до позивача на суму 3573,00 грн.

В судовому засіданні встан овлено, що позивач здійснює г осподарювання відповідно до Статуту підприємства у сфер і надання послуг, а тому поруш ення податковим органом було встановлено правомірно.

Згідно ст. 238 Господарського кодексу України за порушенн я встановлених законодавчим и актами правил здійснення г осподарської діяльності до с уб' єктів господарювання мо жуть бути застосовані уповно важеними органами державної влади або органами місцевог о самоврядування адміністра тивно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-п равового або майнового харак теру, спрямовані на припинен ня правопорушення суб' єкта господарювання та ліквідаці ї його наслідків.

Відповідно до ст. 239 Господар ського кодексу України адмін істративно-господарські сан кції можуть бути встановлені виключно даним Кодексом або іншими законами.

Оскільки фінансові санкці ї у вигляді штрафу за порушен ня норм регулювання обігу го тівки є адміністративно-госп одарськими санкціями у розум інні ст.ст. 238, 239 Господарського кодексу України, то вони пови нні застосовуватися у межах строків, передбачених ст. 250 вк азаного Кодексу.

Відповідно до ст. 250 Господар ського кодексу України адмін істративно-господарські сан кцій можуть бути застосовані до суб' єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не п ізніше як через один рік з дня порушення цим суб' єктом го сподарювання встановлених з аконодавчими актами правил з дійснення господарської дія льності, крім випадків, перед бачених законом.

Оскільки відповідач не ско ристався наданим йому правом застосування до позивача шт рафних (фінансових) санкцій з а порушення вимог Закону Укр аїни «Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг» в строк, передбачений ст. 250 Гос подарського кодексу України як один рік з дня порушення су б' єктом господарювання, яке останній здійснив 07.08.2007 р., суд вважає, що податковим органо м 22.01.2010 р. неправомірно було зас тосовано до позивача штрафні (фінансові) санкції за поруше ння п. 1 ст. 3 вказаного Закону на суму 3573,00 грн., а рішення про зас тосування штрафних (фінансов их) санкцій №0000032308 від 22.01.2010 р. підл ягає скасуванню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 Кодекс у адміністративного судочин ства України у разі ухваленн я судового рішення на корист ь сторони, яка не є суб' єктом владних повноважень, суд при суджує всі здійсненні нею до кументально підтверджені су дові витрати з Державного бю джету України, до складу яких входять судовий збір та витр ати, пов' язані з розглядом с прави (ч. 1 ст. 87 зазначеного Код ексу).

В матеріалах справи містит ься квитанція від 29.01.2010 р. про сп лату позивачем судового збор у в розмірі 6,80 грн. (а.с. 3), сума яко го підлягає стягненню з Держ авного бюджету України на ко ристь КП «Тлумач-Водоканал».

Виходячи з наведеного, суд в важає позовні вимоги обґрунт ованими, а позов таким, що підл ягає до задоволення в повном у обсязі.

На підставі ст. 124 Конституц ії України, керуючись ст. ст. 99, 100, 158-163, 167 Кодексу адміністративн ого судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправними та с касувати податкове повідомл ення-рішення № 0000042300/0 від 22.01.2010р. та рішення про за стосуваня штрафних (фінансов их) санкцій №0000032308/0 від 22.01.2010р.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь комун ального підприємства "Тлумач -Водоканал", код 33586885, сплачений судовий збір в сумі 6 (шість) гр н. 80коп.

Відповідно до ст. 186 Кодексу а дміністративного судочинст ва України постанова може бу ти оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повном у обсязі відповідно до ст. 160 Ко дексу адміністративного суд очинства України - з дня склад ення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову б уло проголошено у відсутност і особи, яка бере участь у спра ві, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчис люється з дня отримання нею к опії постанови. Апеляційна с карга на постанову суду перш ої інстанції подається протя гом двадцяти днів після пода ння заяви про апеляційне оск арження. Заява про апеляційн е оскарження та апеляційна с карга подаються до суду апел яційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване су дове рішення.

Відповідно до ст.254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України постанова набирає законної сили після закінче ння строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляц ійне оскарження, але апеляці йна скарга не була подана у ст рок, встановлений Кодексом а дміністративного судочинст ва України, постанова суду пе ршої інстанції набирає закон ної сили після закінчення ць ого строку. У разі подання апе ляційної скарги судове рішен ня, якщо його не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.

Суддя: /підпис/ Григорук О.Б.

Постанова складена в повн ому обсязі 11.05.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.05.2010
Оприлюднено14.07.2010
Номер документу9644480
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-319/10/0970

Постанова від 05.05.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Постанова від 05.05.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 02.02.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 11.09.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Костів М.В.

Постанова від 05.05.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні