Рішення
від 11.05.2021 по справі 200/9442/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 травня 2021 р. Справа№200/9442/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Чекменьова Г.А., розглянувши в спрощеному (письмовому) провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Мар`їнський Союз до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю Мар`їнський Союз звернулось до суду з позовом до Державної податкової служби України, третя особа - Головне управління ДПС у Донецькій області, про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, що підприємство є орендарем земельних ділянок, розташованих в місті Мар`їнка та селищі Побєда. Позивачем 19.02.2018 року подані уточнюючі податкові декларації № 9277014690 від 20.02.2018 року за 2015 рік, № 33608469 від 03.09.2020 року за 2014 рік та уточнюючу податкову декларацію № 9212555703 від 27.08.2020 року за 2020 рік з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), якими нарахувало до зменшення податкове зобов`язання. Вказані декларації прийняті податковим органом.

Проте в електронному кабінеті ТОВ Мар`їнський Союз станом на 01.09.2020 року в по земельному податку з юридичних осіб залишок несплаченої пені у сумі 26 230,05 грн.

Головне управління ДПС у Донецькій області листом 23.09.2020 року вих.№ 74077/10/05-99-04-23 надало роз`яснення про нарахування пені відповідно до пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України на підставі поданих уточнюючих податкових декларацій.

Позивач зазначив, що звільнений від сплати за користування земельними ділянками починаючи з 14 квітня 2014 року, оскільки земельні ділянки, розташовані на непідконтрольній території, та на лінії зіткнення у зв`язку з чим заборгованість по вказаному виду податку у ТОВ Мар`їнський Союз відсутня.

Отже, позивач вважає протиправними дії ДПС України щодо відображення в інтегрованій картці платника податків ТОВ Мар`їнський Союз показників про наявність залишку несплаченої пені у сумі 26 230 гривень 05 копійок, та просив зобов`язати відповідача внести коригування до інтегрованої картки платника податку ТОВ Марийський Союз шляхом виключення з інтегрованої картки платника податків заборгованості пені у сумі 26 230 гривень 05 копійок, нараховану в інтегрованій картці платника податків по земельному податку з юридичних осіб на підставі: уточнюючої податкової декларації № 9277014690 від 20.02.2018 року за 2015 рік, уточнюючої податкової декларації № 33608469 від 03.09.2020 року за 2014 рік та уточнюючої податкової декларації № 9212555703 від 27.08.2020 року за 2020 рік.

Ухвалою від 15 жовтня 2020 року позовну заяву прийнято до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою суду від 16 лютого 2021 року залучено в якості другого відповідача у справі Головне управління ДПС у Донецькій області, розгляд справи розпочатий спочатку.

Відповідачем-1 ДПС України надано відзив на адміністративний позов, у якому зазначено, що позивачем самостійно узгоджені суми податкового зобов`язання з плати за землю у визначені ПК України строки сплачені не були, в інтегрованій картці підприємства відповідно до п.п. 129.1.3 п.129.1 ст. 129 ПК України нараховану пеню у сумі 26 30,05 грн. на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014690 від 20.02.2018 року за 2015 рік, уточнюючої податкової декларації № 33608469 від 03.09.2020 року за 2014 рік та уточнюючої податкової декларації № 9212555703 від 27.08.2020 року за 2020 рік.

Відповідач також зазначив, що відповідальними за достовірність відображення в інформаційній системі органів ДФС первинних показників є працівники структурних підрозділів органів ДФС за напрямами роботи. Загальний контроль за достовірністю відображення в ІКП облікових показників забезпечується підрозділом, який здійснює облік платежів та інших надходжень. Тобто, належним відповідачем у даній справі є Головне управління ДПС у Донецькій області, а не ДПС України. Враховуючи викладене, просив замінити відповідача на належного та відмовити у задоволенні адміністративного позову.

Відповідач-2 ГУ ДПС у Донецькій області надав відзив на позовну заяву, де просив у задоволенні адміністративного позову відмовити, вказав, що оперативний облік податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску здійснюється органами ДФС в інформаційній системі органів ДПС. При виявленні некоректних базових записів структурними підрозділами за напрямами роботи готується коригуючий документ з обов`язковим посиланням на первинний документ, показники якого виправляються. Коригування даних в інформаційній системі органів ДПС здійснюється підрозділами, відповідальними за введення таких даних з первинних документів, за поточною датою.

Звернув увагу, що Сертифікат Торгово-промислової плати не може засвідчувати форс-мажорні обставини на майбутнє, не є підставою для несплати податкових зобов`язань, та не є обставинами, що звільняють платника податку від відповідальності за несплату узгоджених грошових зобов`язань, а лише засвідчує факт, який повинен братись до уваги контролюючим органом для надання платникові розстрочення/або відстрочення сплати таких зобов`язань (у разі прийняття відповідного рішення) через обставину непереборної сили.

З`ясовуючи фактичні обставини справи, судом встановлено таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю Мар`їнський Союз (ЄДРПОУ 36414778) зареєстровано та фактично знаходиться за юридичною адресою: 85600, Донецька область, м. Мар`їнка, вул. Каштанова (колишня Артема), 3, перебуває на податковому обліку в ГУ ДПС у Донецькій області (а.с.13-15).

Об`єктом оподаткування є земельні ділянки комунальної власності для експлуатації нежитлових будівель та споруд, на яких розташовані будівлі, які належать ТОВ Мар`їнський Союз (ЄДРПОУ 36414778) та знаходяться на території Військово-цивільної адміністрації м. Мар`їнка та с. Победа за адресами (а.с.33-50, 52-58):

місто Мар`їнка, вул. Орджонікідзе, 52, (витяг про нормативну грошову оцінку № 728/01-07 від 10.02.2014 року),

місто Мар`їнка, вул. Артема, 3, (витяг про нормативну грошову оцінку № 733/01-07 від 10.02.2014 року);

місто Мар`їнка, вул. Артема, З-б, (витяг про нормативну грошову оцінку № 732/01-07 від 10.02.2014 року);

місто Мар`їнка, вул. Артема, 3-а, (витяг про нормативну грошову оцінку № 731/01-07 від 10.02.2014 року),

місто Мар`їнка, вул. Артема, 4, (витяг про нормативну грошову оцінку № 730/01-07 від 10.02.2014 року);

місто Мар`їнка, вул. Артема, 4, (витяг про нормативну грошову оцінку № 729/01-07 від 10.02.2014 року);

місто Мар`їнка, вул. Леніна, 178, (витяг про нормативну грошову оцінку № 725/01-07 від 10.02.2014 року);

місто Мар`їнка, пр-т Ворошилова, 6, (витяг про нормативну грошову оцінку № 724/01-07 від 10.02.2014 року);

місто Мар`їнка, вул. Зелена, 2-6, (витяг про нормативну грошову оцінку № 726/01 -07 від 10.02.2014 року);

місто Мар`їнка, вул. Зелена, 1-а, (витягпро нормативну грошову оцінку № 723/01-07 від 10.02.2014 року);

місто Мар`їнка, пр-т Ворошилова, 25, (витяг про нормативну грошову оцінку № 721/01-07 від 10.02.2014 року);

місто Мар`їнка, пр-т Ворошилова, 23, (витяг про нормативну грошову оцінку № 727/01-07 від 10.02.2014 року),

місто Мар`їнка, вул. Заводська, 32-6, витяг про нормативну грошову оцінку № 722/01-07 від 10.02.2014 року).

Донецька торгово-промислова палата листом № 1229/12.12-03 від 16.09.2015 року засвідчує форс-мажорні обставини розглянувши заяву ТОВ Мар`їнський Союз та роз`яснює, що статті 6, 7 Закону України №1669 Про тимчасові заходи на період, проведення антитерористичної операції є нормами прямої дії і не потребують додаткового засвідчення (а.с.67).

ТОВ Мар`їнський Союз 20.02.2018 року подало уточнюючу податкову декларацію № 9277014690 за 2015 рік, 03.09.2020 року уточнюючу податкову декларацію № 33608469 за 2014 рік та уточнюючу податкову декларацію № 9212555703 від 27.08.2020 року за 2020 рік, з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), якими нарахувало до зменшення податкове зобов`язання, річну суму якого за 2014 рік визначило 19073,64 грн. з зазначенням щомісячних виплат з квітня по грудень включно; річну суму якого за 2015 рік визначило 33370,96 грн. з зазначенням щомісячних виплат з січня по грудень включно; річну суму якого за 2020 рік визначило 21041,88 грн., з зазначенням щомісячних виплат з червня по грудень включно.

Згідно з отриманою квитанцією податкові декларації прийняті податковим органом.

Листом від 23.09.2020 року вих. № 74077/10/05-99-04-23 Головне управління ДПС у Донецькій області надало ТОВ Мар`їнський Союз роз`яснення щодо нарахування пені 26 230,05 грн. по земельному податку з юридичних осіб по ВЦА м. Мар`їнки та с. Победа засобами програмного забезпечення ІТС Податковий блок на центральному рівні (ДПС України) (а.с.18).

Не погодившись з нарахуванням пені в інтегрованій картці платника позивач звернувся до суду з цим позовом.

Щодо фактичних обставин справи спір між сторонами відсутній.

З урахуванням встановлених у справі обставин, надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд дійшов таких висновків.

Згідно зі статтею 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до підпункту 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 ПК України, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. За приписами пункту 288.1 статті 288 ПК України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Відповідно до пункту 287.1 статті 287 ПК України, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Указом Президента України № 405/2014 від 14.04.2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13.04.2014 Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.

Відповідно до статті 1 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02.09.2014 року №1669-VІІ (далі - Закон №1669-VII) період проведення антитерористичної операції це час між датою набрання чинності Указом Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14.04.2014. № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України. Датою початку періоду проведення антитерористичної операції є 14 квітня 2014 року.

Закон №1669-VII визначає тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб`єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення.

Статтею 6 Закону №1669-VІІ визначено, що під час проведення антитерористичної операції звільнено суб`єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

Законом України Про внесення змін до Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції щодо безперешкодної діяльності органів місцевого самоврядування від 17.05.2016 року № 1365-VІІІ, пункт 2 статті 6 Закону №1669-VІІ викладено в такій редакції: Звільнити суб`єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в. населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону . Водночас статтю 4 Закону № 1669 доповнено частиною четвертою такого змісту: Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджуються Кабінетом Міністрів України, який забезпечує своєчасну їх актуалізацію .

Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 1053-р від 134.10.2014 року, яким затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція.

02 грудня 2015 року Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України .

Пунктом 1 та 3 вказаного розпорядження, затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з додатком, відповідно до якого м. Мар`їнка та с. Побєда Донецької області віднесені до населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція.

Згідно з пунктом 3.8.7. підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України не нараховується та не сплачується у період з 14 квітня 2014 року по 31 грудня року, в якому завершено проведення антитерористичної операції та/або операції Об`єднаних сил (ООС), плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, що розташовані на тимчасово окупованій території та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб.

Згідно з пунктом 286.2 статті 286 ПК України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статті 6 цього. Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Пунктом 129.9 статті 129 ПК України передбачено, що у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податку помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу пеня, передбачена цією статтею, не нараховується, якщо зміни до податкової звітності внесені протягом 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 14.1.162. пункту 14.1 статті 14 ПК України пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов`язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки.

Нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (підпункт 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 ПК України).

Нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов`язань (підпункт 129.3.1 п. 129.3 статті 129 ПК України).

Посилаючись на вказані норми статі 6 Закону №1669-VІІ та пункту 38.7. підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України щодо звільнення від сплати орендної плати за користування вказаними земельним ділянками, позивач вказує на відсутність обов`язку сплати основного податкового зобов`язання, через що відсутні підстави для нарахування пені.

Вказані доводи відповідачами не спростовані, оскільки позиція відповідачів зводиться лише до посилань на самостійно узгоджені суми податкового зобов`язання з орендної плати за землю, через несплату яких в інтегрованій картці позивача нарахована пеня. Оцінку доводам позивача щодо звільнення від орендної плати за землю у спірний період відповідачами не надана.

З наведених підстав суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог.

Щодо способу захисту порушеного права позивача, суд зазначає, що організацію діяльності з ведення органами Державної податкової служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів визначено Порядком ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України №422 від 07.04.2016 року.

За приписами вказаного Порядку з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються ІКП за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками. Оперативний облік податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску здійснюється органами ДФС в інформаційній системі органів ДПС. Відповідальними за достовірність відображення в інформаційній системі органів ДФС первинних показників є працівники структурних підрозділів органів ДФС за напрямами роботи.

Контроль достовірності первинних показників за податками і зборами, митними та іншими платежами до бюджетів та єдиним внеском здійснюється керівниками структурних підрозділів органів ДФС за напрямами роботи. Загальний контроль за достовірністю відображення в ІКП облікових показників забезпечується підрозділом, який здійснює облік платежів та інших надходжень.

При виявленні некоректних базових записів структурними підрозділами за напрямами роботи готується коригуючий документ з обов`язковим посиланням на первинний документ, показники якого виправляються. Коригування даних в інформаційній системі органів ДПС здійснюється підрозділами, відповідальними за введення таких даних з первинних документів, за поточною датою.

У разі необхідності коригування облікових показників ІКП у ручному режимі таке коригування здійснюється виключно за рішенням керівника (заступника керівника) органу ДПС, підготовленим відповідним структурним підрозділом за напрямом роботи.

За даними оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, органу ДФС, в якому перебуває платник за основним місцем обліку, надається доступ до ІКП, відкритих за основним місцем обліку, для внесення відповідної інформації, а за неосновним місцем обліку - в режимі перегляду.

Отже, враховуючи функціональні повноваження відповідачів, заявлені позовні вимоги підлягають задоволенню шляхом визнання протиправними дій Головного управління ДПС у Донецькій області щодо відображення в інтегрованій картці позивача показників про наявність несплаченої пені та зобов`язання ДПС України внести відповідні коригування до інтегрованої картки шляхом виключення з неї відповідних показників нарахованої пені.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд зазначає, що за приписами статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на те, що позивачем сплачений судовий збір у сумі 2102 грн., наведена сума підлягає стягненню з відповідачів на користь позивача за рахунок їх бюджетних асигнувань в рівних частках.

Керуючись статтями 2, 139, 241-246, 255, 295, 297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Мар`їнський Союз (85600, Донецька область, м. Мар`їнка, вул. Каштанова, 3, код ЄДРПОУ 36414778) до Державної податкової служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, 8, код ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Донецькій області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, код ЄДРПОУ 43142826) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Донецькій області щодо відображення в інтегрованій картці платника податків ТОВ Мар`їнський Союз (ЄДРПОУ 36414778) показників про наявність залишку несплаченої пені у сумі 26 230 грн. 05 коп. по земельному податку з юридичних осіб на підставі: уточнюючої податкової декларації № 9277014690 від 20.02.2018 року за 2015 рік, уточнюючої податкової декларації № 33608469 від 03.09.2020 року за 2014 рік та уточнюючої податкової декларації № 9212555703 від 27.08.2020 року за 2020 рік.

Зобов`язати Державну податкову службу України внести коригування до інтегрованої картки платника податку ТОВ Мар`їнський Союз (ЄДРПОУ 36414778) шляхом виключення з інтегрованої картки платника показників пені у сумі 26 230 грн. 05 коп., нараховану по земельному податку з юридичних осіб на підставі: уточнюючої податкової декларації № 9277014690 від 20.02.2018 року за 2015 рік, уточнюючої податкової декларації № 33608469 від 03.09.2020 року за 2014 рік та уточнюючої податкової декларації № 9212555703 від 27.08.2020 року за 2020 рік.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, ЄДРПОУ 43142826) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Мар`їнський Союз (85600, Донецька область, м. Мар`їнка, вул. Каштанова, 3, код ЄДРПОУ 36414778) судовий збір в сумі 1051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн. 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, 8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Мар`їнський Союз (85600, Донецька область, м. Мар`їнка, вул. Каштанова, 3, код ЄДРПОУ 36414778) судовий збір в сумі 1051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн. 00 коп.

Рішення складено у повному обсязі та підписане 11 травня 2021 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Г.А. Чекменьов

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.05.2021
Оприлюднено13.05.2021
Номер документу96793358
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/9442/20-а

Ухвала від 10.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 04.11.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 06.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 23.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Постанова від 31.08.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Постанова від 31.08.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 15.07.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 05.07.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 05.07.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 14.06.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні