ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 травня 2021 року справа №380/10806/20
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Брильовського Р.М.,
при секретарі Ізьо М.І.
за участю:
представників позивача - Сєргєєвої О.І., Піска Б.Й.
представника третьої особи - Кіт О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові справу за позовом громадської організації «Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР «Крижень» до Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області, Кам`янка-Бузької міської ради Львівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Громадська організація «Кам`янко-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» про визнання протиправним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява громадської організації Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР Крижень до Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області, в якій просить суд:
визнати протиправним та скасувати рішення Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 57 сесії 7 демократичного скликання №1034 від 22.10.2020 року Про надання погодження , яким надано погодження громадській організації Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство Побужани у користування мисливських угідь на землях комунальної власності територіальної громади Дернівської сільської ради та на земельних ділянках Дернівської сільської ради, загальною площею 1144 га, терміном на 20 років.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що рішенням Львівської обласної ради 9 сесії 5 демократичного скликання №145 від 05.12.2006 Про внесення змін до рішення обласної ради від 11.02.1997 року №127 Про надання у користування мисливських угідь у Львівській області (пункт 3) надано в користування мисливські угіддя терміном на 15 років ТМР Крижень Кам`янка-Бузького району (додаток 3), зокрема, загальна площа мисливських угідь - 67 780 га, з них 53 006 га - польові, 12 218 га - лісові, 2556 га - водно-болотні. На підставі рішення Львівської обласної ради №145 від 05.12.2006, між Львівським обласним управлінням лісового та мисливського господарства та Кам`янка-Бузьким районним товариством мисливців і рибалок ТМР Крижень укладено договір №49 про умови ведення мисливського господарства від 19.11.2010. Позивач звернувся з листом до Дернівської сільської ради щодо розгляду звернення ТМР Крижень на сесії Дернівської сільської ради з питання надання у користування мисливських угідь в межах Дернівської сільської ради терміном на 49 років Кам`янка-Бузькому районному товариству мисливців і рибалок ТМР Крижень . Рішенням Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 57 сесії 7 демократичного скликання №1034 від 22.10.2020 Про надання погодження у зв`язку із відсутністю у Кам`янка-Бузького районного товариства мисливців і рибалок ТМР Крижень погодження землекористувачів, відмовлено останньому у наданні погодження щодо користування мисливськими угіддями на території Дерніської сільської ради, після завершення терміну договору оренди. Згодом позивачу стало відомо, що рішенням Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 57 сесії 7 демократичного скликання №1034 від 22.10.2020 Про надання погодження надано погодження громадській організації Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство Побужани у користування мисливських угідь на землях комунальної власності територіальної громади Дернівської сільської ради та на земельних ділянках Дернівської сільської ради, які погоджені власниками та землекористувачами, загальною площею 1144 га, терміном на 20 років. Позивач вважає, що спірне рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки суперечить статті 19 Конституції України та нормам Закону України Про мисливське господарство та полювання , порушує права Позивача, як діючого користувача мисливських угідь на території Кам`янка-Бузького району Львівської області, а також як такого, що має переважне право на користування такими мисливськими угіддями.
Відповідачі Дернівська сільська рада Кам`янка-Бузького району Львівської області та Кам`янка-Бузька міська рада у встановлений судом строк відзив на позов не подали, явку уповноважених представників в судові засідання не забезпечили. Від відповідача Кам`янка-Бузької міської ради надійшла заява про розгляд справи за відсутності її уповноваженого представника.
Від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів громадської організації "Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство Побужани на адресу суду надійшли письмові пояснення, у яких представник третьої особи зазначає, що позивачу правомірно було відмовлено у наданні погодження спірних мисливських угідь у користування в межах повноважень Дернівської сільської ради на підставі ст.ст.12, 189 Земельного кодексу України, а також, що у Дернівської сільської ради відсутній обов`язок надавати погодження на користування мисливськими угіддями конкретним суб`єктам права. Просив відмовити у задоволенні позовних вимог.
Представники позивача у судовому засіданні просили задовольнити позовні вимоги з підстав, наведених у позовній заяві.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів у судовому засіданні просив відмовити у задоволенні позовних вимог.
Відповідачі в судове засідання не з`явився, від Кам`янка-Бузької міської ради Львівської області надійшла заява про розгляд справи за її відсутності.
Згідно з пунктом 3 частини 3 статті 246 КАС України суд зазначає, що ухвалою судді від 30.11.2020 прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження.
11.03.2021 ухвалою суду відмовлено у задоволенні клопотання третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Громадська організація «Кам`янко-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» про закриття провадження у справі.
Протокольною ухвалою суду залучено до участі співвідповідача у справі Кам`янка-Бузьку міську раду Львівської області та третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Громадська організація «Кам`янко-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» .
23.03.2021 ухвалою суду відмовлено у задоволенні заяви третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Громадська організація «Кам`янко-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» про розгляд справи № 380/10806/20 в режимі відеоконференції.
У підготовчому засіданні 10.03.2021 суд протокольною ухвалою закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті.
Заслухавши доводи представників позивача та третьої особи, з`ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд встановив наступне.
Громадська організація Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР Крижень зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань як юридична особа 31.03.2005р. за №1 400 120 0000 000138.
Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР Крижень (надалі - Товариство або ТМР Крижень ) створене за рішенням Загальних зборів членів Товариства у відповідності до Конституції України, Закону України Про громадські об`єднання , Закону України Про мисливське господарство та полювання та актів законодавства, прийнятих відповідно до нього.
Товариство є добровільним громадським об`єднанням, заснованим на індивідуальному членстві, створеним на основі єдності інтересів для спільної реалізації мети діяльності Товариства.
Основними напрямками діяльності ТМР Крижень є :
- захист та реалізація законних прав та інтересів його членів, -
- рекреація,
- сприяння мисливству, аматорському та спортивному рибальству,
- активному розвитку мисливства та рибальства,
- охороні, відтворенню, збереженню природи;
- забезпечення охорони, раціонального використання природних багатств річок, водойм, лісів та їх рекреаційного потенціалу.
В ТМР Крижень нараховується близько 500 членів товариства, в штаті товариства працює 9 працівників.
Рішенням Львівської обласної ради 9 сесії 5 демократичного скликання №145 від 05.12.2006 року Про внесення змін до рішення обласної ради від 11.02.1997 року №127 Про надання у користування мисливських угідь у Львівській області (пункт 3) надано в користування мисливські угіддя терміном на 15 років ТМР Крижень Кам`янка-Бузького району (додаток 3), зокрема, загальна площа мисливських угідь - 67 780 га, з них 53 006 га - польові, 12 218 га - лісові, 2556 га - водно-болотні.
Згідно з п. 6 цього рішення Львівської обласної ради №145 від 05.12.2006 року - користувачам мисливських угідь: ДП Буський лісгосп , ДП Жовківський лісгосп Жовківської районної ради УТМР, Радехівське товариство мисливців та рибалок, а також ТМР Крижень Кам`янка-Бузького району - приступити з 01.01.2007 до ведення мисливського господарства на новоприйнятих мисливських угіддях та забезпечити працевлаштування вивільнених працівників ДП Радехівське лісомисливське господарство .
На підставі рішення Львівської обласної ради №145 від 05.12.2006, між Львівським обласним управлінням лісового та мисливського господарства та Кам`янка-Бузьким районним товариством мисливців і рибалок ТМР Крижень укладено договір №49 про умови ведення мисливського господарства від 19.11.2010.
Судом встановлено, що позивач звернувся з листами №38 від 16.03.2020 року та №57 від 29.04.2020 до Дернівської сільської ради щодо розгляду звернення ТМР Крижень на сесії Дернівської сільської ради з питання надання у користування мисливських угідь в межах Дернівської сільської ради терміном на 49 років Кам`янка-Бузькому районному товариству мисливців і рибалок ТМР Крижень .
Листом Дернівської сільської ради від 28.08.2020 (вх. ТМР Крижень №23 від 08.05.2020 року) позивачу повідомлено, що для об`єктивного та всебічного розгляду даного питання слід подати погодження власників та землекористувачів земельних ділянок, які знаходяться на території Дернівської сільської ради, щодо подальшого погодження на користування мисливськими угіддями, після завершення терміну до 2022 року, на який надано попередньому користувачу право користування мисливськими угіддями на території Дернівської сільської ради.
Рішенням Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 57 сесії 7 демократичного скликання №1034 від 22.10.2020 року Про надання погодження у зв`язку із відсутністю у Кам`янка-Бузького районного товариства мисливців і рибалок ТМР Крижень погодження землекористувачів, відмовлено останньому у наданні погодження щодо користування мисливськими угіддями на території Дерніської сільської ради, після завершення терміну договору оренди.
Також, з матеріалів справи судом встановлено, що Дернівською сільською радою було прийнято рішення про погодження надання в користування мисливських угідь громадській організації Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство Побужани .
З цього приводу представником позивача адвокатом Сєргєєвою О.І. скеровано на адресу Дернівської сільської ради адвокатський запит №19 від 02.11.2020 з проханням надати інформацію з копіями підтверджуючих документів.
Листом Дернівської сільської ради №580 від 13.11.2020 надано відповідь на вищевказаний запит та повідомлено, що Рішенням Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 57 сесії 7 демократичного скликання №1034 від 22.10.2020 року Про надання погодження надано погодження громадській організації Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство Побужани у користування мисливських угідь на землях комунальної власності територіальної громади Дернівської сільської ради та на земельних ділянках Дернівської сільської ради, які погоджені власниками та землекористувачами, загальною площею 1144 га, терміном на 20 років.
Рішенням 28 сесії, 7 скликання Кам`янка-Бузької міської ради Львівської області №30 від 26.03.2020 року Про надання погодження на користування мисливськими угіддями на підставі розгляду листа №7 від 28.01.2020 року ГО Кам`янка-Бузького районного товариства мисливців і рибалок ТМР Крижень про погодження на користування мисливськими угіддями на території Кам`янка-Бузької ради, на підставі ст.22 Закону України Про мисливське господарство та полювання , ст.26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , вирішено дати погодження ГО Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР Крижень на користування мисливськими угіддями, загальною площею 20825,0800 га, які розташовані на території Кам`янка-Бузької ради терміном на 49 років.
Позивач вважає, що при прийнятті оскаржуваного рішення, Дернівською сільською радою не взято до уваги рішення Львівської обласної ради 9 сесії 5 демократичного скликання №145 від 05.12.2006 року Про внесення змін до рішення обласної ради від 11.02.1997 року №127 Про надання у користування мисливських угідь у Львівській області , яким позивачу надано в користування мисливські угіддя терміном на 15 років, тобто до кінця 2022 року.
Вищезазначені обставини зумовили звернення позивача до суду із вказаним позовом.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно з ч. 1 ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист, в тому числі, шляхом визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Частиною 2 ст.19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі і в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Так, повноваження сільських, селищних, міських рад визначені в главі 1 розділу II Закону України від 12.06.97 N 280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон N 280/97-ВР).
В рішенні від 16.04.2009 року N 7-рп/2009 Конституційний Суд України, за результатом аналізу статей 19, 140, 143, 144, 146 Конституції України, зазначив, що органи місцевого самоврядування, здійснюючи владу і самостійно вирішуючи питання місцевого значення, віднесені законом до їх компетенції, та приймаючи рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території, зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною першою статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" N 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Статтею 25 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні N 280/97-ВР передбачено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Відповідно до преамбули Закону України Про мисливське господарство та полювання N 1478-III його положення визначають правові, економічні та організаційні засади діяльності юридичних та фізичних осіб у галузі мисливського господарства та полювання, забезпечують рівні права усім користувачам мисливських угідь у взаємовідносинах з органами державної влади щодо ведення мисливського господарства, організації охорони, регулювання чисельності, використання та відтворення тваринного світу.
Згідно з статтею 1 Закону України Про мисливське господарство та полювання N 1478-III мисливські угіддя - це ділянки суші та водного простору, на яких перебувають мисливські тварини і які можуть бути використані для ведення мисливського господарства.
Відповідно до положень статті 21 Закону N 1478-III ведення мисливського господарства здійснюється користувачами мисливських угідь.
При цьому, не допускається користування мисливськими тваринами та ведення мисливського господарства без оформлення відповідних документів у встановленому цим Законом порядку. Умови ведення мисливського господарства визначаються у договорі, який укладається між центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, і користувачами мисливських угідь.
Згідно із частиною першою статті 22 Закону України Про мисливське господарство та полювання N 1478-III мисливські угіддя для ведення мисливського господарства надаються у користування обласними радами за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, погодженим з обласними державними адміністраціями, а також власниками або користувачами земельних ділянок. Мисливські угіддя надаються у користування на строк не менш як на 15 років.
Переважне право на користування мисливськими угіддями мають: власники та постійні користувачі земельних ділянок; користувачі мисливських угідь, які продовжують строк користування цими угіддями.
Згідно ст.23 Закону України Про мисливське господарство та полювання N 1478-III право користування мисливськими угіддями припиняється у разі: закінчення строку користування; добровільної відмови від користування; припинення діяльності юридичних осіб, яким надано у користування мисливські угіддя; систематичного невиконання обов`язків щодо охорони та відтворення мисливських тварин, зобов`язань, обумовлених договором між користувачем мисливських угідь та власником (користувачем) земельних ділянок або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства; погіршення якості мисливських угідь з вини їх користувача; в інших випадках, передбачених законодавством.
Отже, при наданні погодження відповідачем Дернівською сільською радою щодо надання у користування мисливських угідь ГО МРГ Побужани слід було врахувати, що такі угіддя перебувають у користуванні позивача до кінця 2022 року.
Прийняте відповідачем оскаржуване рішення суперечить статті 22 Закону України Про мисливське господарство та полювання , не враховано переважне право на користування мисливськими угіддями, що мають власники та постійні користувачі земельних ділянок; користувачі мисливських угідь, які продовжують строк користування цими угіддями, адже таке переважне право є лише у позивача.
З огляду на те, що право користування позивача мисливськими угіддями відповідно до ст. 23 Закону України Про мисливське господарство та полювання не припинено, відтак не може бути надано іншому користувачу.
Суд критично оцінює докази, надані представником третьої особи, зокрема, лист Кам`янка-Бузької міської ради Львівської області №498/03-15 від 03.03.2021 Щодо надання відповіді на запит , яким надано відповідь на адвокатський запит та повідомлено, що в Кам`янка-Бузькій міській раді відсутні відомості про те, чи Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР Крижень вносило плату на користь Дернівської сільської ради за користування мисливськими угіддями, оскільки відповідні договори щодо встановлення оплати за користування мисливськими угіддями в міській раді відсутні. Представником третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів не обґрунтовано належним чином, яке значення даний доказ має до предмету спору у даній справі.
Крім того, суд не бере до уваги твердження представника третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів щодо доцільності надання погодження для оформлення дозволу на використання мисливських угідь на території Дернівської сільської ради саме ГО Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство Побужани лише з тих підстав, що у останнього наявні погодження користувачів земельних ділянок - ФГ Рончка , ТОВ Агрополь ЛЛС , ТОВ Агро ЛВ Лімітед , оскільки таке не ґрунтується на нормах матеріального права.
Згідно статті 22 Закону України Про мисливське господарство та полювання N 1478-III переважне право на користування мисливськими угіддями мають: власники та постійні користувачі земельних ділянок; користувачі мисливських угідь, які продовжують строк користування цими угіддями. Суд звертає увагу, що ГО "Кам`янка-Бузьке МРГ Побужани до вищезазначеного вичерпного переліку не належить, оскільки не є власником чи постійним користувачем земельних ділянок, також не є користувачем мисливських угідь, який продовжує строк користування цими угіддями.
Також суд не бере до уваги твердження третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - громадська організація Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство Побужани про те, що позивачу було відмовлено у наданні погодження спірних мисливських угідь у користування в межах повноважень Дернівської сільської ради на підставі ст.ст.12, 189 Земельного кодексу України, оскільки до правовідносин, що є предметом спору, норми земельного законодавства не застосовуються. Не заслуговують на увагу суду і твердження представника третьої особи щодо відсутності у Дернівської сільської ради обов`язку надавати погодження на користування мисливськими угіддями, оскільки такі суперечать нормам Закону України Про мисливське господарство та полювання .
При прийнятті рішення щодо надання погодження чи відмови на користування мисливськими угіддями Дернівська сільська рада зобов`язана діяти лише на підставі Конституції України та чинного законодавства, що регулює відповідні правовідносини.
Враховуючи вищенаведене, оскаржуване Рішення Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 57 сесії 7 демократичного скликання №1034 від 22.10.2020 року Про надання погодження є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки не ґрунтується на нормах законодавства та суперечить вимогам Закону України Про мисливське господарство та полювання , порушує права позивача, як діючого користувача мисливських угідь на території Кам`янка-Бузького району Львівської області, а також як такого, що має переважне право на користування такими мисливськими угіддями.
Згідно вимог ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 ст.77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку про задоволення позову шляхом визнання протиправним та скасування рішення Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 57 сесії 7 демократичного скликання №1034 від 22.10.2020 року Про надання погодження , оскільки таке суперечить нормам Закону України Про мисливське господарство та полювання та порушує права позивача як діючого користувача мисливських угідь.
Згідно з частиною 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 57 сесії 7 демократичного скликання №1034 від 22.10.2020 Про надання погодження .
Стягнути з Дернівської сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області (код ЄДРПОУ 04374002, 80430, Львівська обл., Кам`янка-Бузький р-н, с. Дернів) за рахунок її бюджетних асигнувань 1051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн судового збору на користь Громадської організації Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР Крижень (код ЄДРПОУ 33465072, 80400, Львівська обл., м. Кам`янка-Бузька, вул. Шевченка, буд. 1).
Стягнути з Кам`янка-Бузької міської ради Львівської області (80400, Львівська обл., м. Кам`янка-Бузька, вул. Шевченка, 2) за рахунок її бюджетних асигнувань 1051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн судового збору на користь Громадської організації Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР Крижень (код ЄДРПОУ 33465072, 80400, Львівська обл., м. Кам`янка-Бузька, вул. Шевченка, буд. 1).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено та підписано 12.05.2021.
Суддя Р.М. Брильовський
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.05.2021 |
Оприлюднено | 14.05.2021 |
Номер документу | 96825453 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Хобор Романа Богданівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні