Ухвала
від 18.05.2021 по справі 420/10691/20
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

18 травня 2021 р.м.ОдесаСправа № 420/10691/20

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача - Шляхтицького О.І.,

суддів: Семенюка Г.В., Домусчі С.Д.,

секретар - П`ятіна В.В.,

за участю: представника апелянта - Арутюнян Е.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 21.12.2020 по справі № 420/10691/20 за позовом Приватного акціонерного товариства "Одеський коньячний завод" до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання дій протиправними, -

ВСТАНОВИВ :

У жовтні 2020 року Приватне акціонерне товариство "Одеський коньячний завод" звернулось з адміністративним позовом, у якому просило:

- визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо застосування до коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельних ділянок (Кф), розташованих за адресами: м.Одеса, вул. Мельницька, 13, м. Одеса, вул. Балківська, 58, м.Одеса, 7 км. Овідіопольської дороги, м. Одеса, вул. Желябова, 3, м. Одеса, вул.Мельницька, 15 значення 3,0 при визначенні їх нормативної грошової оцінки на запит Одеського управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби №5884/9/28-10-49-09 від 22.05.2019;

- визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо оформлення даних про нормативну грошову оцінку земельних ділянок розташованих за адресами: м.Одеса, вул. Мельницька, 13, м.Одеса, вул. Балківська, 58, м. Одеса, 7 км. Овідіопольської дороги, м. Одеса, вул.Желябова, 3, м. Одеса, вул.Мельницька, 15 листом №8-15-0.10-4927/2-19 від 05.06.19 р. "Щодо надання інформації".

Одеський окружний адміністративний суд рішенням від 21.12.2020 адміністративний позов - задовольнив.

Не погоджуючись з даним рішенням суду, Головне управління Держгеокадастру в Одеській області подало апеляційну скаргу.

В ході апеляційного провадження виникло питання щодо можливості залучення у справі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору .

Так, відповідно до частини 2 статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення підготовчого провадження або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження , у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Як убачається із матеріалів справи, Одеське управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби звернулось до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області із запитом від 22.05.2019 про надання інформації щодо нормативної вартості 1 кв.м. земельної ділянки по адресам земельних ділянок, де власниками земельних ділянок є ПрАТ Одеський коньячний завод .

Листом Головного управління Держгеокадастру в Одеській області листом № 8-15-0.10-4927/2-19 від 05.06.19, на запит Одеського управління ОВПП ДФС № 5884/9/28-10-49-09 від 22.05.2019, повідомлено, про нормативну грошова оцінка 1 кв.м. земельних ділянок ПрАТ Одеський коньячний завод .

Наведена обставина на переконання суду, свідчить, про те, що рішення суду у цій справі може вплинути на права та інтереси Одеського управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби.

Відповідно до Постанови Кабінета Міністрів України Про утворення територіальних органів Державної податкової служби від 19 червня 2019 року № 537 (зі змінами і доповненнями, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25 вересня 2019 року № 846) утворені як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби та реорганізовані деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби.

Згідно з пунктами 3, 4 цієї постанови територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної податкової служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

Територіальні органи Державної податкової служби визначені правонаступниками майна, прав та обов`язків територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються.

Згідно з додатками 1, 2 Постанови № 537 утворено Офіс великих платників податків ДПС. Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби реорганізується шляхом приєднання до Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до наказу Державної податкової служби України від 28 серпня 2019 року № 36 Про початок діяльності Державної податкової служби України , наказу Офісу великих платників податків ДПС від 29 серпня 2019 року № 9, розпочато виконання Офісом великих платників податків ДПС функцій і повноважень Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби, що припиняється.

Оскільки Одеське управління Офісу великих платників податків ДФС є відокремленим структурним підрозділом Офісу великих платників податків ДФС, колегія суддів вважає, що у якості третьої особи у даній справі має бути залучене Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків.

Вивчивши та проаналізувавши матеріали справи , враховуючи предмет спору, його учасників, характер спірних правовідносин, з урахуванням норм частини 2 статті 49 КАС України, колегія суддів вважає за необхідне залучити Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.

Крім цього, колегія суддів ураховує за необхідне зазначити, що відповідно до статті 165 КАС України у поясненнях третьої особи щодо позову або відзиву третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору, викладає свої аргументи і міркування на підтримку або заперечення проти позову. До пояснень третьої особи застосовуються правила, встановлені частинами другою - четвертою статті 162 цього Кодексу.

На підставі викладеного, суд вважає необхідне надіслати Південному міжрегіональному управлінню ДПС по роботі з великими платниками податків копію адміністративного позову та копію апеляційної скарги для надання обґрунтованих пояснень щодо підстав та предмета позову.

З рішенням Одеського окружного адміністративного суду по справі, що розглядається можна ознайомитись в ЄДРСР.

Керуючись статтями 49, 162,165,321 КАС України, суд ,-

УХВАЛИВ:

Залучити до участі у адміністративній справі № 420/10691/20 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків.

Копію цієї ухвали направити сторонам у справі.

Копію адміністративного позову та копію апеляційної скарги направити Південному міжрегіональному управлінню ДПС по роботі з великими платниками податків.

Оголосити у судовому засіданні перерву до 15 червня 2021 року о 12 год. 45 хвлн.

Ухвала суду окремо оскарженню у касаційному порядку не підлягає.

Головуючий суддя Шляхтицький О.І. Судді Домусчі С.Д. Семенюк Г.В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.05.2021
Оприлюднено21.05.2021
Номер документу97003885
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/10691/20

Постанова від 15.06.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 18.05.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 20.04.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 03.03.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 03.03.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 10.02.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Рішення від 21.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні