Постанова
від 11.05.2021 по справі 120/6525/20-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 120/6525/20-а

Головуючий у 1-й інстанції: Комар Павло Анатолійович

Суддя доповідач: Капустинський М.М.

11 травня 2021 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Капустинського М.М.

суддів: Смілянця Е. С. Сапальової Т.В.

за участю:

секретаря судового засідання: Довганюк В.В.,

представників сторін, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 03 березня 2021 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Комунальний заклад "Жмеринська міська дитячо-юнацька спортивна школа" про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В :

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулася ОСОБА_1 з адміністративним позовом до Виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької області про визнання протиправним та скасування рішення.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначала, що вона є внутрішньо переміщеною особою та проживає в гуртожитку по АДРЕСА_1 , в даному гуртожитку також проживають четверо внутрішньо переміщених осіб. Усі зазначені особи є малозабезпеченими. Разом з тим, 23.07.2020 відповідач прийняв рішення №203, яким внесено зміни до рішення виконавчого комітету №70 від 28.03.2014 "Про облаштування приміщень для тимчасового проживання і затвердження тарифів на оплату проживання", абзац 2 пункту 2 зміненого рішення викладено в наступній редакції: "вартість проживання по АДРЕСА_1 - 45,00 грн./доба, відповідно до Додатку №1 калькуляції вартості проживання".

Вважаючи вказане рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню позивач звернулася до суду з зазначеним позовом.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 03 березня 2021 року в задоволенні адміністративного позову - відмовлено.

Не погодившись з прийнятим судовим рішенням Позивачем у справі подано до суду апеляційну скаргу в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального права просила скасувати зазначене с удове рішення та постановити нове - про задоволення позову.

Відповідачем у справі до суду подано відзив на апеляційну скаргу у якому відповідач вважає вимоги позовної заяви безпідставними, а відтак такими, що не підлягають задоволенню. Зокрема зазначає, що на підставі рішення виконавчого комітету Жмеринської міської ради №70 від 28.03.2014 "Про облаштування приміщень для тимчасового проживання і затвердження тарифів по оплаті праці за проживання" було облаштовано приміщення по АДРЕСА_1 для тимчасового проживання із затвердженими тарифами на оплату приміщень. Із врахуванням перерахунку вартості проживання, у зв`язку зі збільшенням витрат на комунальні послуги, які включають в себе витрати на оплату праці працівників та господарські витрати прийнято рішення №203 від 23.07.2020 "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету №70 від 28.03.2014", яким за 6 років тимчасового проживання в даних приміщеннях змінено тарифи згідно розрахунку площі приміщення.

Разом з тим, відповідач вказує, що відповідно до п.8 ч.1 ст.9 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" внутрішньо переміщена особа має право на забезпечення органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб`єктами приватного права можливості безоплатного тимчасового проживання (за умови оплати особою вартості комунальних послуг) протягом шести місяців з моменту взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Однак, позивачка вже протягом 6 років користується тимчасово наданим житлом та отримує щомісячну адресну допомогу у розмірі 1000,00 грн., яка врегульована Порядком надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі і на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженим Постановою КМУ від 01.10.2014 року №505.

Поряд з цим, по АДРЕСА_1 розміщений майновий комплекс, який знаходиться на балансі структурного підрозділу Жмеринської міської ради - Управління освіти Жмеринської міської ради Вінницької області. Фінансово-господарську діяльність, стан і збереження будівель та іншого майна передано в користування і володіння Комунального закладу "Жмеринська міська дитячо-юнацька спортивна школа".

Відповідач зауважує, що договору найму на право тимчасового киристування облаштованим приміщенням по АДРЕСА_1 між позивачкою та третьою особою КЗ "ЖМДЮСШ" не укладалося, а отже, жодних юридичних підстав позивачка на проживання та скасування оскаржуваного рішення немає.

З вищевикладених підстав просили відмовити в задоволенні апеляційної скарги, а оскаржене рішення суду першої інстанції - залишити без змін.

Вислухавши пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи та дослідивши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, а оскаржене рішення - зміні, в частині мотивів відмови в задоволенні позову.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 є внутрішньо переміщеною особою, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи від 07.09.2017 №15 (а.с.5).

Фактичне місце проживання/перебування позивача вказано АДРЕСА_1 .

28.03.2014 Виконавчим комітетом Жмеринської міської ради Вінницької області прийнято рішення "Про облаштування приміщень для тимчасового проживання і затвердження тарифів на оплату за проживання" №70, яким враховуючи лист управління освіти від 27.03.2014 №293 та керуючись ст.28,32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №796 "Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності" вирішено, зокрема:

- облаштувати приміщення по АДРЕСА_1 , що перебуває на балансі комунального закладу "Жмеринська міська дитячо-юнацька спортивна школа" для тимчасового проживання;

- затвердити тарифи на оплату та проживання в облаштованих приміщеннях, по АДРЕСА_1 , 9 вартість 20 грн. за добу.

Калькуляція вартості проживання однієї людино - доби проживання в приміщенні ДЮСШ з облаштованими місцями для проживання по АДРЕСА_1 на 2014 рік включала, зокрема, заробітну плату з нарахуваннями; витрати на споживання води; витрати на використання електроенергії; витрати на опалення.

В подальшому рішенням Виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької області від 23.07.2020 №203 внесено зміни до рішення виконавчого комітету №70 від 28.03.2014 "Про облаштування приміщень для тимчасового проживання і затвердження тарифів на оплату проживання", а саме: абзац 2 п. 2 викладено в наступній редакції: "вартість проживання по вул. Училищна, 9 - 45 грн./доба, відповідно до Додатку №1 Калькуляції вартості проживання".

Вказана калькуляція вартості проживання в облаштованих приміщеннях по вул. Училищна, 9 (із розрахунку 78 ліжко/місця) враховує наступні статті витрат: оплата праці; нарахування на оплату праці; предмети, матеріали, обладнання та інвентар; оплата послуг; оплата теплопостачання; оплата водопостачання та водовідведення; оплата електроенергії.

Вважаючи вищевказане рішення протиправним, позивач звернулася із зазначеним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку правовідносинам сторін справи, колегія суддів зазначає наступне.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Повноваження органів місцевого самоврядування щодо встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги визначені, зокрема, ст.28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Згідно пп.2 п. "а" ч. 1 ст.28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження: встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, послуги з постачання гарячої води, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

Крім того, відповідно до ст.32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать також повноваження у сфері освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту.

При цьому, положеннями ст.25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до ч.1 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Крім того, слід також враховувати, що виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади (ч.2 ст.11 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

У свою чергу, Кабінетом Міністрів України затверджено Перелік платних послуг, які можуть надаватися закладами освіти, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №796 (далі - Перелік №796).

Так, п.7 Переліку №796 визначено платні послуги, зокрема, у сфері житлово-комунальних послуг, а саме:

1) надання спеціально облаштованих будинків і приміщень, що перебувають на балансі закладів освіти, для тимчасового проживання;

2) надання під час канікул вільних спеціально облаштованих приміщень гуртожитків для тимчасового проживання;

3) надання спеціально облаштованих приміщень гуртожитків закладів освіти для проживання:

- осіб, які навчаються або працюють у відповідному закладі освіти;

- абітурієнтів відповідного закладу освіти під час вступних іспитів;

- осіб, які направлені у відрядження до таких закладів освіти;

- осіб, які навчаються в інших закладах освіти і проживають у гуртожитках закладу освіти згідно з рішенням його керівника;

- працівників інших закладів освіти, установ та організацій;

4) надання громадянам, які користуються послугами, зазначеними у підпунктах 1-3 цього пункту, комунальних послуг, послуг з експлуатації та господарського обслуговування будинків і приміщень;

5) заміна сантехнічних виробів, газового, електротехнічного та іншого обладнання:

- у разі пошкодження або знищення з вини користувачів;

- на вимогу громадян, які користуються послугами, зазначеними у підпунктах 1-3 цього пункту, у встановленні:

- поліпшеного обладнання;

- нового обладнання до закінчення строку експлуатації встановленого обладнання, визначеного технічними нормативами;

6) надання комунальних послуг користувачам приміщень та будівель, що не перебувають на балансі закладів освіти;

7) надання на вимогу осіб, які проживають у спеціально облаштованих будинках і приміщеннях, що перебувають на балансі закладів освіти, послуг з облаштування та утримання будинків і приміщень, крім тих, що визначені підпунктом 5 цього пункту.

З матеріалів справи слідує, що відповідно до вищевказаних вимог Переліку №796 Управління освіти Жмеринської міської ради Вінницької області звернулось до Жмеринської міської ради з проханням розглянути питання облаштування приміщень, що перебувають на балансі навчального закладу "Жмеринська міська дитячо-юнацька спортивна школа" для тимчасового проживання та затвердити тарифи на оплату за проживання в них, відповідно до калькуляції.

28.03.2014 Виконавчим комітетом Жмеринської міської ради Вінницької області прийнято рішення "Про облаштування приміщень для тимчасового проживання і затвердження тарифів на оплату за проживання" №70, яким враховуючи лист управління освіти від 27.03.2014 №293 та керуючись ст.28,32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №796 "Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності" вирішено:

- облаштувати приміщення по АДРЕСА_1 , що перебуває на балансі комунального закладу "Жмеринська міська дитячо-юнацька спортивна школа" для тимчасового проживання;

- затвердити тарифи на оплату та проживання в облаштованих приміщеннях, по АДРЕСА_1 , 9 вартість 20 грн. за добу.

Калькуляція вартості проживання однієї людино-доби проживання в приміщенні ДЮСШ з облаштованими місцями для проживання по АДРЕСА_1 на 2014 рік включала, зокрема, заробітну плату з нарахуваннями; витрати на споживання води; витрати на використання електроенергії; витрати на опалення.

В подальшому рішенням Виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької області від 23.07.2020 №203 внесено зміни до рішення виконавчого комітету №70 від 28.03.2014 "Про облаштування приміщень для тимчасового проживання і затвердження тарифів на оплату проживання", а саме: абзац 2 п.2 викладено в наступній редакції: "вартість проживання по АДРЕСА_1 - 45 грн./доба, відповідно до Додатку №1 Калькуляції вартості проживання".

Вказана калькуляція вартості проживання в облаштованих приміщеннях по АДРЕСА_1 (із розрахунку 78 ліжко/місця) враховує наступні статті витрат: оплата праці; нарахування на оплату праці; предмети, матеріали, обладнання та інвентар; оплата послуг; оплата теплопостачання; оплата водопостачання та водовідведення; оплата електроенергії.

Водночас, позивач вважала, що вона, як внутрішньо переміщена особа, має сплачувати лише витрати на комунальні послугу, а не всі ті витрати, що зазначені в калькуляції, як інші. Суд критично оцінив такі твердження позивача та вважаючи їх безпідставними, зазначив наступне.

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

Факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону (ч.1 ст.4 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб") .

Статтею 5 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" визначено, що довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи засвідчує місце проживання внутрішньо переміщеної особи на період наявності підстав, зазначених у статті 1 цього Закону.

Адресою фактичного місця проживання внутрішньо переміщеної особи може бути адреса відповідного місця компактного поселення внутрішньо переміщених осіб (адреса містечка із збірних модулів, гуртожитку, оздоровчого табору, будинку відпочинку, санаторію, пансіонату, готелю тощо).

Згідно довідки №15 від 07.09.2017, яка міститься в матеріалах справи, судом встановлено, що позивач є внутрішньо переміщеною особою. Фактичним місцем проживання/перебування позивача зазначено АДРЕСА_1 .

Пунктом 2 ч.9 ст.11 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень надають у тимчасове безоплатне користування внутрішньо переміщеним особам з комунальної власності житлові приміщення, придатні для проживання (за умови оплати особою відповідно до законодавства вартості комунальних послуг).

Водночас, відповідно до п.8 ч.1 ст.9 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" внутрішньо переміщена особа має право на забезпечення органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб`єктами приватного права можливості безоплатного тимчасового проживання (за умови оплати особою вартості комунальних послуг) протягом шести місяців з моменту взяття на облік внутрішньо переміщеної особи; для багатодітних сімей, осіб з інвалідністю, осіб похилого віку цей термін може бути продовжено.

Аналізуючи наведені норми, суд дійшов висновку, з яким погоджується і колегія суддів, що органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень надають у тимчасове безоплатне користування внутрішньо переміщеним особам з комунальної власності житлові приміщення, придатні для проживання, однак, за умови оплати особою вартості комунальних послуг, при цьому, внутрішньо переміщена особа має право на забезпечення можливості безоплатного тимчасового проживання (за умови оплати особою вартості комунальних послуг) лише протягом шести місяців з моменту взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, за умови не продовження цього терміну.

Відповідно до наявних в матеріалах справи довідок від 23.10.2014 за №527000015 та датованої - 22.04.2015 про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, ОСОБА_1 у 2014 році перемістилася з тимчасово окупованої території в АДРЕСА_2 , а у 2015 року - АДРЕСА_1 .

На час розгляду справи, позивачка фактично проживає у наданому їй для тимчасового проживання приміщенні по АДРЕСА_1 більше 5 років, що підтверджується довідкою №15 від 07.09.2017 про взяття на облік ОСОБА_1 як внутрішньо переміщеної особи.

Водночас, позивачкою суду не надано доказів взяття її на облік після дати зазначеної в довідці №15. То б то, дія п.8 ч.1 ст.9 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" відносно позивача мала місце протягом 6 місяців з 07.09.2017 року. Про що свідчить, попередне, у 2018 році підняття плати за комунальні послуги з 20 грн. до 25 грн. (а.с.7).

Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 №582 затверджено Порядок надання в тимчасове користування житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб (далі - Порядок №582). Цей Порядок визначає механізм надання в тимчасове користування житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.

Внутрішньо переміщеній особі та членам її сім`ї безоплатно надається житлове приміщення з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за місцем фактичного проживання/перебування в межах території обслуговування районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських рад, в яких зазначені особи та члени їх сімей перебувають на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб.

Пунктом 33 Порядку №582 передбачено, що користування житловими приміщеннями з фонду житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб здійснюється на підставі договору за формою, встановленою наказом Держжитлокомунгоспу від 14 травня 2004 р. № 98 (далі - договір користування).

Разом з тим, як встановлено судом першої інстанції, приміщення по АДРЕСА_1 не включене до фонду житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб. Крім того, відсутній і договір тимчасового користування позивачем приміщенням по АДРЕСА_1 .

Виходячи з вищевикладеного, суд першої інстанції дійшов висновку, що у позивачки, а також у відповідача та третьої особи відсутні будь які документи, які підтверджують законні підстави для проживання ОСОБА_1 у приміщенні по АДРЕСА_1 .

Колегія суддів не погоджується з зазначеним висновком суду першої інстанції з огляду на рішення виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької області №70 від 28.03.2014 "Про облаштування приміщень для тимчасового проживання і затвердження тарифів на оплату проживання" (а.с.104), яке за датою прийняття передувало вищенаведеному Порядку №582, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 року та довідки №15 від 07.09.2017 року про взяття на облік позивача, як внутрішньо переміщеної особи (а.с.5).

Крім того, законність проживання ОСОБА_1 , за її фактичним місцем проживання, не є предметом розгляду у даній справі, тому зазначений висновок суду першої інстанції, колегією суддів суду апеляційної інстанції виключається з обгнрунтування відмови в задоволенні позову, як такий, що не стосується його предмету.

Водночас, виходячи з вищенаведеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що оскаржуване рішення Виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької області від 23.07.2020 №203 про внесення змін до рішення виконавчого комітету №70 від 28.03.2014 "Про облаштування приміщень для тимчасового проживання і затвердження тарифів на оплату проживання", щодо впровадження дії тарифів не порушує права внутрішньо переміщених осіб, зокрема, позивачки, але не з наведеної судом першої інстанції підстави (оскільки приміщення по АДРЕСА_1 розраховане для тимчасового проживання спортсменів, які приїжджають в місто на змагання та інші заходи), а з тієї підстави, що у нашому випадку, зазначене рішення не протирічить вимогам п.8 ч.1 ст.9 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" та не порушує права позивачки, як особи зі статусом ВПО.

Щодо тверджень позивачки відносно неможливості отримання нею субсидії, то суд першої інстанції в рішенні навів відповідне обгрунтування з цього приводу. При цьому, колегія суддів зазначає, що зазначені як доводи так і обгрунтування також не впливають на законність оскарженого у справі рішення.

Крім того, колегія суддів погоджується з доводами апелянта, що не впливає на її право проживати у відповідному гуртожитку, отримання нею щомісячної адресної допомоги у розмірі 1000,00 грн.. Так, судом зазначено, що відповідно до Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №505, позивачка з 23.10.2014 перебуває на обліку в Управлінні праці та соціального захисту населення Жмеринської міської ради Вінницької області та отримує щомісячну адресну допомогу, як особа, яка переміщена з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у розмірі 1000 грн., що підтверджується відповідною довідкою від 01.12.2020, яка наявна в матеріалах справи (а.с.45).

Колегія суддів зазначає, що відповідно до п.4 Постанови №505 розмір отриманої зазначеної грошової допомоги не включається до розрахунку місячного (річного) оподаткованого доходу такої особи.

Таким чином, виходячи з предмету позову, інші доводи наведені судом першої інстанції в обгрунтування прийнятого рішення, не впливають на його правомірність.

Враховуючи вище викладені обставини, колегія суддів дійшла висновку, що заявлені позивачем вимоги, в частині визнання протиправним та скасування рішення Виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької області від 23.07.2020 №203 "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету №70 від 28.03.2014 "Про облаштування приміщень для тимчасового проживання в затвердження тарифів на оплату проживання" правомірно не задоволені судом першої інстанції, адже обставини, якими позивач їх обґрунтовував, не знайшли свого підтвердження в ході судового розгляду.

На підставі викладеного, колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги частково спростовують мотиви суду першої інстанції покладені в основу прийнятого рішення.

Разом з тим, це не вплинуло на правильність судового рішення по суті спору.

Відповідно до ч.1 ст.317 КАС України зміна судового рішення може полягати в доповненні або зміні його мотивувальної та (або) резолютивної частини.

Враховуючи зазначене, колегія суддів вважає за необхідне змінити судове рішення в частині його мотивів відмови в задоволенні адміністративного позову.

З цих підстав апеляційну скаргу суд задовольняє частково.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

апеляційну скаргу ОСОБА_1 задовольнити частково.

Рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 03 березня 2021 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Комунальний заклад "Жмеринська міська дитячо-юнацька спортивна школа" про визнання протиправним та скасування рішення змінити в частині мотивів відмови в задоволенні позову.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 18 травня 2021 року.

Головуючий Капустинський М.М. Судді Смілянець Е. С. Сапальова Т.В.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.05.2021
Оприлюднено20.05.2021
Номер документу97004925
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/6525/20-а

Постанова від 11.05.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Постанова від 11.05.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 12.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 12.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Рішення від 03.03.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Комар Павло Анатолійович

Ухвала від 12.01.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Комар Павло Анатолійович

Ухвала від 02.12.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Комар Павло Анатолійович

Ухвала від 16.11.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Комар Павло Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні