Ухвала
від 11.05.2021 по справі 524/4028/21
АВТОЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРЕМЕНЧУКА

Справа № 524/4028/21

Провадження № 1-кс/524/1356/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 травня 2021 року слідчий суддя Автозаводського районного суду міста Кременчука ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , за участі слідчого ОСОБА_3 , представника власника майна ОСОБА_4 , розглянувши клопотання слідчого СВ Кременчуцького районного управління ГУ НП в Полтавській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів в кримінальному провадженні № 42020171090000096, зареєстрованому в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 20.07.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України

УСТАНОВИВ:

Слідчий СВ Кременчуцького районного управління ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді із клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів в кримінальному провадженню № 42020171090000096, зареєстрованому в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 20.07.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України. Клопотання погоджене з прокурором Кременчуцької окружної прокуратури Полтавської області ОСОБА_5 .

Клопотання обґрунтовувала тим, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 уклали договір з фізичною особою підприємцем на виготовлення проектно-кошторисної документації під назвою: «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку)». В порушення вимог норм «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об`єктів», ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», шляхом безпідставного застосування деяких норм, характеристики будівлі, а саме збільшення площі будівлі, розрахунків, умисно неправомірно завищили загальну вартість робіт на виготовлення проектно-кошторисної документації на суму близько 200 000 грн, внаслідок чого місцевому бюджету спричинено збитки на вказану суму.

З метою проведення всебічного, повного і об`єктивного досудового розслідування, виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів первинного бухгалтерського обліку та фінансово-господарської діяльності щодо взаємовідносин між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_6 щодо виконання замовлення по виготовленню проектно-кошторисної документації під назвою «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Інформація, яка зафіксована у вказаних документах має суттєве значення для встановлення обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, оскільки з даних документах зафіксовані відомості (які можуть бути використані як докази) щодо виду, обсягів та конкретних ділянок виконаних робіт, їх вартості, форми проведених розрахунків, осіб, які фактично виконували дані роботи. У подальшому, дані документи первинного бухгалтерського обліку необхідні органу досудового розслідування для проведення почеркознавчої, судово-економічної та будівельно-технічної експертиз, для встановлення можливих обсягів завищення вартості виконаних робіт та ідентифікації осіб, які підписували дані документи.

Для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів виникла необхідність у доступі до оригіналів документів первинного бухгалтерського обліку та фінансово-господарської діяльності щодо виготовлення проектно-кошторисної документації по реконструкції ІНФОРМАЦІЯ_3 I-II ступенів а саме до:

-технічного паспорту з планом ІНФОРМАЦІЯ_3 ,

-архітектурно-планувального завдання на виготовлення проектно-кошторисної документації під назвою «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-договору № 20 за додатками від 24 жовтня 2019 року та протоколом погодження договірної ціни з ФОП ОСОБА_6 на виготовлення проектно-кошторисної документації під назвою «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-актів виконаних робіт (акти приймання-передачі) по договору № 20 від 24 жовтня 2019 року,

-проектно-кошторисної документації під назвою: «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-документів щодо оплати виконаних робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації під назвою: «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-договору з ФО-П ОСОБА_7 на коригування вищевказаної проектно-кошторисної документації, з підтверджуючими документами про його виконання та оплату,

-договору на виконання будівельних робіт по об`єкту «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-актів виконаних робіт з додатками по об`єкту «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-тендерної документації по закупівлі робіт «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-документів щодо оплати виконаних робіт по об`єкту: «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-договору на здійснення технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-договору на здійснення авторського нагляду по об`єкту «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-інших фінансово-господарських документів, що підтверджують виконання робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об`єкту «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 » та проведення будівельних робіт.

Вищевказані відомості знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ).

Слідчий заяву підтримала, просила задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 у судовому засіданні проти задоволення клопотання не заперечував.

Дослідивши додані до клопотання матеріали, які обґрунтовують доводи клопотання, приходжу до наступного.

Внесене слідчим клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України, матеріали клопотання містять достатні дані про здійснення слідчим досудового розслідування раніше зазначеного кримінального правопорушення, а також про те, що речі та документи, про тимчасовий доступ до яких просить слідчий, можуть знаходитися у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 і вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у цьому кримінальному провадженні.

Згідно з положеннями п. 5 ч. 1 ст. 162 КПК України, речі та документи, про тимчасовий доступ до яких просить слідчий містять охоронювану законом таємницю, проте, відомості які в них містяться можуть бути використані як докази, сприяти розкриттю кримінального правопорушення та встановленню осіб які його скоїли.

Доступ до документів в яких міститься вказана інформації, має суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а саме: встановлення особи, що вчинила дане кримінальне правопорушення, розміру майнової шкоди завданої злочином.

Таким чином, у судовому засіданні встановлено усі, передбачені ст. 132, ч.ч. 5-7 ст. 163 КПК України, підстави до задоволення внесеного слідчим клопотання.

На підставі викладеного, відповідно до ст. 132, 160, 163-165, 376 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СВ Кременчуцького районного управління ГУ НП в Полтавській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів в кримінальному провадженні № 42020171090000096, зареєстрованому в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 20.07.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, задовольнити.

Надати начальникувідділення розслідуваннязлочинів усфері господарськоїта службовоїдіяльності слідчоговідділу КременчуцькогоРУП ГУНПу Полтавськійобласті ОСОБА_8 ,слідчому відділеннярозслідування злочиніву сферігосподарської таслужбової діяльностіслідчого відділуКременчуцького РУПГУНП уПолтавській області ОСОБА_9 ,старшому слідчомувідділення розслідуваннязлочинів усфері господарськоїта службовоїдіяльності слідчоговідділу КременчуцькогоРУП ГУНПу Полтавськійобласті ОСОБА_10 ,слідчому відділеннярозслідування злочиніву сферігосподарської таслужбової діяльностіслідчого відділуКременчуцького РУПГУНП вПолтавській області ОСОБА_3 ,слідчому відділеннярозслідування злочиніву сферігосподарської таслужбової діяльностіслідчого відділуКременчуцького РУПГУНП вПолтавській області ОСОБА_11 ,слідчому відділеннярозслідування злочиніву сферігосподарської таслужбової діяльностіслідчого відділуКременчуцького РУПГУНП вПолтавській області ОСОБА_12 тимчасовийдоступ до оригіналів документів первинного бухгалтерського обліку та фінансового-господарської діяльності щодо взаємовідносин між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФО-П ОСОБА_6 щодо виконання замовлення по виготовленню проектно-кошторисної документації під назвою: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме до:

-технічного паспорту з планом ІНФОРМАЦІЯ_3 ,

-архітектурно-планувального завдання на виготовлення проектно-кошторисної документації під назвою «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-договору № 20 за додатками від 24 жовтня 2019 року та протоколом погодження договірної ціни з ФОП ОСОБА_6 на виготовлення проектно-кошторисної документації під назвою «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-актів виконаних робіт (акти приймання-передачі) по договору № 20 від 24 жовтня 2019 року,

-проектно-кошторисної документації під назвою: «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-документів щодо оплати виконаних робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації під назвою: «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-договору з ФО-П ОСОБА_7 на коригування вищевказаної проектно-кошторисної документації, з підтверджуючими документами про його виконання та оплату,

-договору на виконання будівельних робіт по об`єкту «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-актів виконаних робіт з додатками по об`єкту «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-тендерної документації по закупівлі робіт «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-документів щодо оплати виконаних робіт по об`єкту: «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-договору на здійснення технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-договору на здійснення авторського нагляду по об`єкту «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 »,

-інших фінансово-господарських документів, що підтверджують виконання робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об`єкту «Реконструкція Салівської загальноосвітньої школи I-II ступенів за рахунок відокремлення частини внутрішнього простору першого поверху під організацію приміщення дошкільного закладу (дитячого садку) за адресою: АДРЕСА_1 » та проведення будівельних робіт,

що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ), з метою ознайомлення з ними, отримання завірених копій у паперовому та електронному вигляді та можливістю вилучення останніх..

Строк дії ухвали визначити до 10 липня 2021 року (включно).

Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.

Оригінал ухвали виготовлено у двох примірниках.

Повний текст ухвали буде оголошено 11.05.2021 року о 17 год. 00 коп.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудАвтозаводський районний суд м.Кременчука
Дата ухвалення рішення11.05.2021
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу97144245
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —524/4028/21

Ухвала від 28.02.2022

Кримінальне

Автозаводський районний суд м.Кременчука

Кривич Ж. О.

Ухвала від 10.02.2022

Кримінальне

Автозаводський районний суд м.Кременчука

Предоляк О. С.

Ухвала від 17.01.2022

Кримінальне

Автозаводський районний суд м.Кременчука

Кривич Ж. О.

Ухвала від 11.05.2021

Кримінальне

Автозаводський районний суд м.Кременчука

Кривич Ж. О.

Ухвала від 11.05.2021

Кримінальне

Автозаводський районний суд м.Кременчука

Кривич Ж. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні