Ухвала
від 28.05.2021 по справі 461/2221/20
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/2221/20

Провадження № 1-кс/461/3019/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28.05.2021 року м. Львів

Слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1

за участю:

секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

представника власника майна ОСОБА_3 ,

розглянувши погоджене із прокурором першого відділу процесуального керівництва провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю Львівської обласної прокуратури ОСОБА_4 , клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_5 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні №12019140000000834 від 25.11.2019, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. ч. 4, 5 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_5 за погодженням із прокурором першого відділу процесуального керівництва провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами,які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю Львівської обласної прокуратури ОСОБА_4 , звернувся до суду із клопотанням, в якому просить накласти арешт на майно, належне ТзОВ «САНКОМ ЛЬВІВ» (ЄДРПОУ 34711924), а саме - транспортні засоби:

?МАЗ 6312В5 2015 р.в., д.р.н. НОМЕР_1 , номер кузова НОМЕР_2 ;

?ISUZU NMR 85L 2015 р.в., д.р.н. НОМЕР_3 , номер кузова НОМЕР_4 ;

?МАЗ 5903C2 2017 р.в., д.р.н. НОМЕР_5 , номер кузова НОМЕР_6 ;

?МАЗ 690GC3 2017 р.в., д.р.н. НОМЕР_7 , номер кузова НОМЕР_8 ;

?MAN M 44 1997 р.в., д.р.н. НОМЕР_9 , номер кузова НОМЕР_10 ;

?ГАЗ, 2005 р.в., д.р.н. НОМЕР_11 , номер кузова НОМЕР_12 ;

?Mercedes-Benz 1823, 2007 р.в., д.р.н. НОМЕР_13 , номер кузова НОМЕР_14 , шляхом встановлення заборони розпоряджатись арештованим майном та відчужувати таке до прийняття остаточного рішення у справі.

Клопотання вмотивоване тим, що у провадженні відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП у Львівській області перебуває кримінальне провадження №12019140000000834 від 25.11.2019, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. ч. 4, 5 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що заступник директора Товариство з обмеженою відповідальністю «САНКОМ-ЛЬВІВ» ЄДРПОУ 34711924 (далі по тексту ТзОВ «САНКОМ-ЛЬВІВ») ОСОБА_6 , у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше січня 2020 року, маючи умисел на заволодіння бюджетними коштами увійшов у злочинну змову з ОСОБА_7 , якому підконтрольне Товариства з обмеженою відповідальністю «ВР КОМПАНІ» ЄДРПОУ 41270214 (далі по тексту ТОВ «ВР КОМПАНІ») та начальником служби безпеки Товариства з обмеженою відповідальністю «ВР КОМПАНІ» ОСОБА_8 , які шляхом завищення додаткових витрат на перевезення твердих побутових відходів, упродовж січня-квітня 2020 року, діючи спільно, заволоділи бюджетними коштами, що відшкодовуються перевізникам в рамках Програми відшкодування додаткових витрат на вивезення твердих побутових відходів (далі по тексту ТПВ)за рахунок коштів міського бюджету м. Львова, за наступних обставин.

Встановлено, що між Департаментом з питань поводження з відходами ЛМР та ТОВ «САНКОМ-ЛЬВІВ», 28.01.2020 укладено договір про відшкодування додаткових витрат на вивезення твердих побутових відходів. Відповідно до умов вказаного договору відшкодування фактичних додаткових витрат здійснюється в межах його фактичних витрат на вивезення ТПВ з м. Львова на полігони захоронення побутових відходів, сміттєспалювальні, переробні підприємства тощо, інші ніж Львівський міський полігон ТПВ, що знаходиться на території Грибовицької сільської ради Жовківського району Львівської області. При цьому розрахунковою відстанню приймається фактична відстань до відповідного полігону, а також для розрахунків застосовується вартість перевезення, що не перевищує граничної, яка встановлена Рішенням №455 від 21.06.2016 (зі змінами) Виконавчого комітету ЛМР.

В ході досудового розслідування вказаного кримінального провадження проведено ряд слідчих та негласних слідчих (розшукових) дій. За результатами проведення яких отримано інформацію, яка підтверджує те, що згідно поданих ТОВ «Грінера Україна» (код ЄДРПОУ 35429502), документів до Департаменту з питань поводження з відходами ЛМР, перевезення ТПВ з м. Львова здійснювались на полігон ТПВ в м. Тетіїв Київської області, відстань маршруту якого (в обидві сторони) з м. Львова становить 1320 км, м. Фастів Київської області, відстань маршруту якого (в обидві сторони) з м. Львова становить 1032 км, м. Сквира Київської області відстань маршруту якого (в обидві сторони) з м. Львова становить 1030 км, с. Шкарівка Київської області, відстань маршруту якого (в обидві сторони) з м. Львова становить 1116 км, смт. Димер Київської області, відстань маршруту якого (в обидві сторони) з м. Львова становить 1220 км, однак фактично ТПВ з м. Львова перевозились на полігон в с. Грозине, Коростенського району Житомирської області, відстань маршруту якого (в обидві сторони) з м. Львова становить 924 км.

Перевізниками складались завідомо підроблені документи, які подавались до Департаменту з питань поводження з відходами ЛМР, та на підставі яких з міського бюджету відшкодовувались кошти на покриття додаткових витрат на перевезення ТПВ.

Таким чином шляхом завищення додаткових витрат на перевезення твердих побутових відходів, упродовж січня-квітня 2020 року, посадові особи суб`єктів господарської діяльності систематично заволодівали бюджетними коштами, що відшкодовувались перевізникам в рамках Програми відшкодування додаткових витрат на вивезення твердих побутових відходів за рахунок коштів міського бюджету м. Львова.

З метою заволодіння бюджетними коштами ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуваючи на посаді заступника директора ТОВ «Санком Львів», спільно з іншими працівниками підприємства, достовірно знаючи, що фактичним місцем розвантаження та захоронення зібраних ТОВ «Санком Львів» на території м. Львова ТПВ є полігон Комунально виробничо-господарського підприємства Коростенської міської ради, що знаходиться у с. Грозино, Коростенського району Житомирської області, розуміючи, що у такому випадку бюджетному відшкодуванню підлягатимуть додаткові витрати на вивезення твердих побутових відходів із м. Львова на відстань 924 кілометри, бажаючи отримати необґрунтоване бюджетне відшкодування, шляхом штучного приписування більших відстаней, своїми підписами та печаткою ТОВ «Санком Львів» у бухгалтерських документах підтверджували, що транспортні засоби здійснювали перевезення ТПВ у м. Тетіїв пройшовши при цьому шлях 1320 кілометрів.

В свою чергу, діючи на підставі договору про надання послуг із прийняття та захоронення ТПВ № 010418 від 01.04.2018, укладеного між ТОВ «Санком Львів» та ТОВ «ВР Компані», ОСОБА_7 , який здійснював контроль за вказаним підприємством, та начальник служби безпеки ТОВ «ВР Компані» забезпечували вивантаження ТПВ з м. Львова на полігоні в с. Грозине, Коростенського району Житомирської області, однак печаткою ТОВ «ВР Компані» та підписами в супровідних документах на вантаж (ТТН ) підтверджували його прийняття та захоронення на полігоні в м. Тетіїв Київської області.

Крім цього, на підставі укладених з ТОВ «Санком Львів» договорів безпосереднє перевезення ТПВ для їх подальшого захоронення, здійснювали ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_15 ) на підставі договору на перевезення вантажу №012/20 від 02.01.2020, ФОП ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_16 ) на підставі договору на перевезення вантажу №24/19 від 02.12.2019, ФОП ОСОБА_11 на підставі договору на перевезення вантажу №002/20 від 02.01.2020, ФОП ОСОБА_12 (ІПН НОМЕР_17 ) на підставі договору про надання послуг від 01.11.2019, ТзОВ «ЛВ-Транс» (ЄДРПОУ 32375973) на підставі договору на перевезення вантажу №25/19 від 23.12.2019, ТзОВ «Юніверс-Транс Експедиція» (ЄДРПОУ 42940288) на підставі договору на перевезення вантажу №003/20 від 02.01.2020, ФОП ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_18 ), ФОП ОСОБА_14 (ІПН НОМЕР_19 ) на підставі договору на перевезення вантажу №007/20 від 02.01.2020, ТОВ «Укреко-Індастрі» на підставі договору на перевезення вантажу №005/20 від 02.01.2020. Водії та посадові особи вказаний суб`єктів також вносили та підписували супровідні документи (товарно-транспортні накладні) із завідомо неправдивими відомостями про місце вивантаження ТПВ.

Внаслідок таких дій вказаних вище осіб на розрахунковий рахунок ТОВ «Санком Львів» в період з січня по квітень 2020 року безпідставно було перераховано бюджетні кошти м. Львова, як відшкодування додаткових витрат на перевезення ТПВ.

Таким чином вищевказані дії містять ознаки кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191 КК України, що у відповідності до ст. 12 КК України є особливо тяжким злочином.

Вказані протиправні дії посадових осіб суб`єктів господарської діяльності, які надавали послуги по перевезенню та захороненню ТПВ з м. Львова підтверджуються зібраними в ході досудового слідства доказами, а саме: документами, які подавались ТОВ «Санком Львів Україна» до Департаменту з питань поводження з відходами ЛМР для відшкодування додаткових витрат на перевезення ТПВ (договором про відшкодування додаткових витрат на вивезення ТПВ, реєстрами товарно-транспортних накладних та товарно-транспортними накладними); договорами між ТОВ «Санком Львів» та суб`єктами господарської діяльності, які надавали послуги по перевезенню та захороненню ТПВ, інформацією про вхідні-вихідні з`єднання мобільних номерів водіїв перевізників ТПВ отриманої від операторів мобільного зв`язку, проаналізованої та оформленої у вигляді аналітичної довідки; висновком (звітом незалежного спеціаліста) від 18.05.2021 щодо встановлення суми збитків, по сплачених з міського бюджету коштах ТОВ «Санком Львів» для покриття додаткових витрат на перевезення ТПВ згідно Програми щодо відшкодування додаткових витрат на вивезення ТПВ, затвердженої ухвалою ЛМР № 5163 від 20.06.2019; матеріалами негласних слідчих - розшукових дій; інформацією отриманої в ході тимчасового доступу до мобільного телефона ОСОБА_7 про листування між посадовими особами ТОВ «Санком Львів» та ТОВ «ВР Компані», щодо місць перевезення та захоронення ТПВ.

25.05.2021 ОСОБА_6 вручено письмове повідомлення про підозру у скоєнні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191 КК України.

В ході досудового розслідування у кримінальному провадженні установлено, що у власності ТзОВ «САНКОМ ЛЬВІВ» перебувають наступні транспортні засоби:

1.МАЗ 6312В5 2015 р.в., д.р.н. НОМЕР_1 , номер кузова НОМЕР_2 ;

2.ISUZU NMR 85L 2015 р.в., д.р.н. НОМЕР_3 , номер кузова НОМЕР_4 ;

3.МАЗ 5903C2 2017 р.в., д.р.н. НОМЕР_5 , номер кузова НОМЕР_6 ;

4.МАЗ 690GC3 2017 р.в., д.р.н. НОМЕР_7 , номер кузова НОМЕР_8 ;

5.MAN M 44 1997 р.в., д.р.н. НОМЕР_9 , номер кузова НОМЕР_10 ;

6.ГАЗ, 2005 р.в., д.р.н. НОМЕР_11 , номер кузова НОМЕР_12 ;

7.Mercedes-Benz 1823, 2007 р.в., д.р.н. НОМЕР_13 , номер кузова НОМЕР_14 ;

Відповідно до постанови слідчого від 25.05.2021 вказані транспортні засоби визнані речовими доказами у вказаному кримінальному провадженні.

Враховуючи, мету виконання завдань кримінального провадження та забезпечення збереження речових доказів, слідчий просить клопотання задоволити.

Слідчий в судове засідання не з`явився, хоча був належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи, наслідки неявки, однак, його неявка не перешкоджає розгляду клопотання відповідно до вимог ч.1 ст. 172 КПК України. Скерував до суду заяву про слухання клопотання без його участі; клопотання підтримав, просив задовольнити.

Представник власника майна адвокат ОСОБА_3 в судовому засіданні заперечив щодо клопотання слідчого, просить відмовити у задоволенні клопотання, оскільки вважає таке безпідставним, необґрунтованим. Зазначає, що накладення арешту на транспортні засоби зазначені в клопотанні перешкоджатиме здійсненню діяльності, яку провадить дане товариство та може призвести до зупинення або надмірного обмеження правової підприємницької діяльності. Товариство з обмеженою відповідальністю «Санком - Львів» є одним з найбільших виконавців послуг зі збору та вивезення побутових відходів з адміністративних територій м. Львова та єдиним виконавцем таких послуг у смт. Рудно, населених пунктів Солонківської об`єднаної територіальної громади, населених пунктів Івано-Франківської об`єднаної територіальної громади, населених пунктів Пустомитівської об`єднаної територіальної громади, населених пунктів Оброшинської об`єднаної територіальної громади, с. Суховоля Городоцького району Львівської області та ряду інших адміністративних територій Львівської області, установ та організацій на територіях м. Львова та Львівської області. Заборона розпоряджання майном Товариства у провадженні своєї господарської діяльності - унеможливить надання послуг з поводження з ТПВ та призведе до фатальних наслідків. Сміттєвози підприємства, що здійснювали та здійснюють й надалі збір та вивезення ТПВ з міста Львова, здійснюють внутрішнє перевезення ТПВ з місць їх утворення до перевантажувальної площадки товариства, та не використовувалися для перевезення ТПВ в інші області України на які посилається слідчий. Додаткове перевезення ТПВ здійснювалося перевізниками, а не сміттєвозами ТОВ «Санком - Львів». Відтак транспортні засоби ТОВ «Санком - Львів» не були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, не зберегли на собі його сліди або не містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження №12019140000000834 від 25.11.2019 року. Крім того зазначає, що кримінальне провадження №12019140000000834 від 25.11.2019 року не здійснюється щодо юридичної особи ТОВ «Санком - Львів», а щодо фізичних осіб, яким повідомлено про підозру, а тому слідчий безпідставно і необґрунтовано вказує правовою підставою для арешту майна ТОВ «Санком - Львів» необхідність забезпечення конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи.

Дослідивши матеріали клопотання, приходжу до висновку, що клопотання не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Встановлено, у провадженні відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП у Львівській області перебуває кримінальне провадження № 12019140000000834 від 25.11.2019, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. ч. 4, 5 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що заступник директора Товариство з обмеженою відповідальністю «САНКОМ-ЛЬВІВ» ЄДРПОУ 34711924 (далі по тексту ТзОВ «САНКОМ-ЛЬВІВ») ОСОБА_6 , у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше січня 2020 року, маючи умисел на заволодіння бюджетними коштами увійшов у злочинну змову з ОСОБА_7 , якому підконтрольне Товариства з обмеженою відповідальністю «ВР КОМПАНІ» ЄДРПОУ 41270214 (далі по тексту ТОВ «ВР КОМПАНІ») та начальником служби безпеки Товариства з обмеженою відповідальністю «ВР КОМПАНІ» ОСОБА_8 , які шляхом завищення додаткових витрат на перевезення твердих побутових відходів, упродовж січня-квітня 2020 року, діючи спільно, заволоділи бюджетними коштами, що відшкодовуються перевізникам в рамках Програми відшкодування додаткових витрат на вивезення твердих побутових відходів (далі по тексту ТПВ) за рахунок коштів міського бюджету м. Львова, за наступних обставин.

Як вбачається із змісту клопотання, вказані протиправні дії посадових осіб суб`єктів господарської діяльності, які надавали послуги по перевезенню та захороненню ТПВ з м. Львова підтверджуються зібраними в ході досудового слідства доказами, а саме: документами, які подавались ТОВ «Санком Львів Україна» до Департаменту з питань поводження з відходами ЛМР для відшкодування додаткових витрат на перевезення ТПВ (договором про відшкодування додаткових витрат на вивезення ТПВ, реєстрами товарно-транспортних накладних та товарно-транспортними накладними); договорами між ТОВ «Санком Львів» та суб`єктами господарської діяльності, які надавали послуги по перевезенню та захороненню ТПВ, інформацією про вхідні-вихідні з`єднання мобільних номерів водіїв перевізників ТПВ отриманої від операторів мобільного зв`язку, проаналізованої та оформленої у вигляді аналітичної довідки; висновком (звітом незалежного спеціаліста) від 18.05.2021 щодо встановлення суми збитків, по сплачених з міського бюджету коштах ТОВ «Санком Львів» для покриття додаткових витрат на перевезення ТПВ згідно Програми щодо відшкодування додаткових витрат на вивезення ТПВ, затвердженої ухвалою ЛМР № 5163 від 20.06.2019; матеріалами негласних слідчих - розшукових дій; інформацією отриманої в ході тимчасового доступу до мобільного телефона ОСОБА_7 про листування між посадовими особами ТОВ «Санком Львів» та ТОВ «ВР Компані», щодо місць перевезення та захоронення ТПВ.

Встановлено, що у у власності ТзОВ «САНКОМ ЛЬВІВ» перебувають наступні транспортні засоби:

1.МАЗ 6312В5 2015 р.в., д.р.н. НОМЕР_1 , номер кузова НОМЕР_2 ;

2.ISUZU NMR 85L 2015 р.в., д.р.н. НОМЕР_3 , номер кузова НОМЕР_4 ;

3.МАЗ 5903C2 2017 р.в., д.р.н. НОМЕР_5 , номер кузова НОМЕР_6 ;

4.МАЗ 690GC3 2017 р.в., д.р.н. НОМЕР_7 , номер кузова НОМЕР_8 ;

5.MAN M 44 1997 р.в., д.р.н. НОМЕР_9 , номер кузова НОМЕР_10 ;

6.ГАЗ, 2005 р.в., д.р.н. НОМЕР_11 , номер кузова НОМЕР_12 ;

7.Mercedes-Benz 1823, 2007 р.в., д.р.н. НОМЕР_13 , номер кузова НОМЕР_14 .

Постановою старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_5 від 25.05.2021 зазначені вище транспортні засоби визнані речовими доказами у кримінальному провадженні №12019140000000834 від 25.11.2019.

Статтею 131 КПК України, передбачено, що одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна.

Відповідно до ч.1 ст.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Пунктом 1 ч. 2 ст.170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Згідно з ч.10 ст.170 КПК Україниарешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна. Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.

Таким чином, метою накладення арешту на майно є виконання завдань кримінального провадження та забезпечення збереження речових доказів, як виду кримінального покарання.

Частиною 2 ст. 173 КПК України передбачено, що при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини 2 ст. 170 цього Кодексу);наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами З, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу);можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Відповідні дані і мають міститись і у клопотанні слідчого, який звертається з клопотанням про арешт майна, оскільки у відповідності до п.1 Першого протоколу Конвенції про захист прав та основоположних свобод, будь-яке обмеження власності повинно здійснюватися відповідно до закону, а отже суб`єкт, який ініціює таке обмеження повинен обґрунтувати свою ініціативу з посиланням на норми закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 173 КПК України слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 цього Кодексу.

Згідно норм Глави10та Глави17 КПК України, правові підстави, з яких слідчим вноситься клопотання про накладення арешту, та відповідно накладається арешт слідчим суддею, мають співвідноситися з обставинами кримінального провадження.

Однак, слідчим у поданому клопотанні не вказано, які конкретні відомості та сліди містять транспортні засоби, перелічені у клопотанні, а також яким чином могли ці транспортні засоби бути використані як знаряддя вчинення злочину, не наведено доказів того, що це майно має ознаки речових доказів. На даний час, ТОВ «Санком - Львів» не пред`явлено підозри, тому застосування конфіскації майна юридичної особи у кримінальному провадженні за ст. 191 ч. 5 КК України неможливе в силу вимог ст. ст. 96 -3, 96 -4 КК України.

Водночас, слідчим не доведено наявності ризиків, передбаченихст. 170 КПК Українита не обґрунтовано при цьому правових підстав для такого арешту та необхідності у його накладенні, а також розумність та співрозмірність обмеження права користування завданням кримінального провадження.

Приймаючи до уваги викладене, а також необґрунтованість і недоведеність необхідності застосування даного заходу забезпечення кримінального провадження та те, що у разі задоволення клопотання діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «Санком - Львів» може бути призупинена або надмірно обмежена, слідчий суддя не знаходить правових підстав для накладення арешту на зазначене майно.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 167, 170, 172, 173 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_5 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні №12019140000000834 від 25.11.2019, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. ч. 4, 5 ст. 191 КК України - відмовити.

Повний текст ухвали проголошено 01.06.2021 року.

На ухвалу слідчого судді безпосередньо до Львівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга. Якщо ухвалу суду постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення28.05.2021
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу97307250
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —461/2221/20

Ухвала від 06.06.2022

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Ухвала від 01.06.2022

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Ухвала від 30.05.2022

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Ухвала від 26.05.2022

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Ухвала від 26.05.2022

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Ухвала від 22.11.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Ухвала від 22.11.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Ухвала від 22.11.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Ухвала від 22.11.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

Ухвала від 17.09.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні