Постанова
від 10.03.2010 по справі 2а-11708/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

10 березня 2010 року 09:51 № 2а-11708/09/2670

Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі суд ді Кузьменка В.А., за участю се кретаря Хижняк І. В. та предста вників:

позивача: Молодчина В.П.;

відповідача: не з' явились

розглянувши у судовому зас іданні адміністративну спра ву

за позовом Кременчуцького міськрай онного центру зайнятості

до Товариства з обмеженою ві дповідальністю “Перлина Дні пра - ХХІ”

про стягнення заборгованост і

На підставі частини тре тьої статті 160 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни в судовому засіданні 10 бер езня 2010 року проголошено всту пну та резолютивну частини п останови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

17 вересня 2009 року Креме нчуцький міськрайонний цент р зайнятості (далі по тексту - позивач, Кременчуцький МРЦ З) звернувся до Окружного а дміністративного суду міста Києва з адміністративним по зовом до Товариства з обмеже ною відповідальністю “Перли на Дніпра - ХХІ” (далі по текст у - відповідач, ТОВ “Перлина Дніпра - ХХІ ”), в якому просить стягнути 2 369,36 грн.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 04 листопада 2009 року відкри то провадження в адміністрат ивній справі№2а-11708/09/2670, закінчен о підготовче провадження та призначено справу до судовог о розгляду на 07 грудня 2009 року.

Представник позивача позо вні вимоги підтримав.

Відповідач в судове засіда ння не з' явився, своїх представників не направив, п ро поважність причин нез' яв лення суду не повідомив, вимо г ухвали суду від 04 листопада 2009 року не виконав, витребуван их документів суду не надав.

В судові засідання 07 грудня 2009 року, 19.01.2010р., 10.03.2010р. відповідач н е з'явився, про день і час розг ляду справи в суді був належн им чином повідомлений. Причи ни неявки суду не відомі. На пі дставі викладених обставин, суд прийшов до висновку про м ожливість розгляду даної спр ави у відсутності останнього , оскільки судом вжито всі зал ежні від нього заходи для пов ідомлення відповідача належ ним чином про час і місце розг ляду справи з його участю та р еалізації ним права судового захисту, своїх прав та інтере сів.

Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представника позив ача, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, Окружний адм іністративний суд міста Києв а, -

ВСТАНОВИВ:

31.01.2008 року ОСОБА_2 зве рнулася до Кременчуцького мі ськрайонного центру зайнято сті, як така, що шукає роботу.

Згідно заяви ОСОБА_2, від 07 лютого 2008 року, їй було призна чено статус безробітної з ви платою допомоги по безробітт ю, відповідно до статей 2 та 28 За кону України “Про зайнятість населення” та пункту 1 статті 6 Закону України “Про загальн ообов' язкове державне соці альне страхування України на випадок безробіття”.

За результатами звірки з Де ржавною податковою інспекці єю м. Кременчука встановлено , що ОСОБА_2 в період знаход ження на обліку в Кременчуць кому МРЦЗ одночасно отримува ла доходи в ТОВ “Перлина Дніп ра - ХХІ”

На підставі цього встановл ено, що ОСОБА_2 під час пере бування на обліку як безробі тна і отримуючи допомогу по б езробіттю перебувала в трудо вих відносинах з ТОВ “Перлин а Дніпра - ХХІ”, про що свідча ть накази про прийняття на ро боту від 12 серпня 2008 року №33-К та про звільнення з роботи від 02 грудня 2008 року №55-К.

В свою чергу, ТОВ “Перлина Д ніпра - ХХІ” звітом за формо ю 5-ПН про прийнятих працівник ів не повідомило центр зайня тості про прийняття на робот у ОСОБА_2, чим порушило вим оги підпункту 3 пункту 2 статті 35 Закону України “Про загальн ообов' язкове державне соці альне страхування на випадок безробіття”.

За час перебування ОСОБА _2 на обліку в Кременчуцьком у міськрайонному центрі зайн ятості, за період з 12 серпня 2008 р оку (дата працевлаштування д о ТОВ “Перлина Дніпра - ХХІ”) п о 11 лютого 2009 року (дата припине ння виплати) їй виплачено доп омогу по безробіттю на загал ьну суму у розмірі 2 639,36 грн.

Згідно з частиною першою ст атті 8 Закону України “Про заг альнообов' язкове державне соціальне страхування Украї ни на випадок безробіття” Фо нд загальнообов' язкового д ержавного соціального страх ування України на випадок бе зробіття (далі - Фонд) створюєт ься для управляння страхуван ням на випадок безробіття, пр овадження збору та акумуляці ї страхових внесків, контрол ю за використанням коштів, ви плати забезпечення та наданн я соціальних послуг, здійсне ння інших функцій згідно із ц им Законом і статутом Фонду.

Відповідно до частини друг ої статті 12 Закону України “Пр о загальнообов' язкове держ авне соціальне страхування У країни на випадок безробіття ” функції робочих органів ви конавчої дирекції Фонду покл адаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севасто польський міські, районні, мі ськрайонні (яким є Кременчуц ький МРЦЗ), міські та районні у містах центри зайнятості. Ви конавча дирекція Фонду та її робочі органи: здійснюють об лік та ведуть реєстр платник ів страхових внесків; провод ять збір страхових внесків; з дійснюють оперативне розпор ядження фінансовими ресурса ми Фонду в межах затверджено го бюджету; виплачують забез печення та надають соціальні послуги, передбачені цим Зак оном, забезпечують здійсненн я профілактичних заходів, сп рямованих на запобігання нас танню страхових випадків; ко нтролюють правильність нара хування, своєчасність сплати страхових внесків, а також ви трат за страхуванням на випа док безробіття, проводять ро зслідування страхових внеск ів та обґрунтованості виплат и матеріального забезпеченн я в порядку встановленому це нтральними органами виконав чої влади у сфері праці та соц іальної політики, державної податкової політики, Пенсійн им фондом і погодженням з пра влінням Фонду, Розслідування страхових випадків та обґру нтованості виплати матеріал ьного забезпечення здійснює ться шляхом звіряння даних, з азначених у документах страх увальника, з базою даних Пенс ійного фонду України та Держ авної податкової адміністра ції України, а в разі необхідн ості - шляхом проведення виїз них планових та позапланових перевірок страхувальників, представляють інтереси Фонд у в судових та інших органах т а ін.

Відповідно до частини перш ої статті 34 Закону України “Пр о загальнообов' язкове держ авне соціальне страхування У країни на випадок безробіття ” передбачено, що Фонд має пра во застосовувати фінансові с анкції, передбачені законом, у разі порушення порядку спл ати страхувальниками страхо вих внесків, стягувати з поса дових осіб та страхувальникі в передбачені законом штрафи та застосовувати інші фінан сові санкції за недотримання цього закону.

Відповідно до пункту 3 части ни другої статті 35 Закону Укра їни “Про загальнообов' язко ве державне соціальне страху вання України на випадок без робіття” роботодавець зобов ' язаний надавати виконавчі й дирекції Фонду відомості в установленому порядку про п рийняття на роботу працівник ів, заробітну плату працівни ків, використання робочого ч асу тощо; сплату страхових вн есків у тому числі застрахов аними особами.

Частиною четвертою статті 20 Закону України “Про зайняті сть населення” передбачено, що підприємства, установи і о рганізації незалежно від фор ми власності реєструються у місцевих центрах зайнятості за їх місцезнаходженням як п латники збору до Фонду загал ьнообов' язкового державно го соціального страхування У країни на випадок безробіття , щомісяця подають цим центра м адміністративні дані у пов ному обсязі про наявність ві льних робочих місць (вакансі й), у тому числі призначених дл я працевлаштування інваліді в та про працівників, які прац юють неповний робочий день н е передбачено трудовим догов ором, або не працюють у зв' яз ку з простоєм виробництва з н езалежних від них причин, і в д есятиденний строк - про всіх п рийнятих працівників у поряд ку, встановленому законодавс твом.

Згідно вимог Інструкції щ одо заповнення форми звітнос ті №5-ПН “Звіт про прийнятих пр ацівників”, затвердженої нак азом Міністерства праці та с оціальної політики України в ід 19 грудня 2005 року №420, підприєм ства, установи і організації , їх структурні підрозділи та філії, незалежно від форми вл асності та господарювання, я кі здійснили прийом працівни ків, повинні у десятиденний с трок у повному обсязі подава ти інформацію про прийнятих працівників до центрів зайня тості за місцем їх реєстраці ї як платника страхових внес ків.

Відповідно до частини чет вертої статті 35 Закону Україн и “Про загальнообов' язкове державне соціальне страхува ння України на випадок безро біття” із роботодавця утриму ється незаконно виплачена бе зробітному сума забезпеченн я у разі не повідомлення про й ого прийняття на роботу.

Відповідно до частини пер шої статті 71 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни кожна сторона повинна дов ести ті обставини, на яких ґру нтуються її вимоги та запере чення, крім випадків, встанов лених статтею 72 цього Кодексу .

Згідно із частиною першою статті 69 Кодексу адміністрат ивного судочинства України доказами в адміністративном у судочинстві є будь-які факт ичні дані, на підставі яких су д встановлює наявність або в ідсутність обставин, що обґр унтовують вимоги і заперечен ня осіб, які беруть участь у сп раві, та інші обставини, що маю ть значення для правильного вирішення справи. Ці дані вст ановлюються судом на підстав і пояснень сторін, третіх осі б та їхніх представників, пок азань свідків, письмових і ре чових доказів, висновків екс пертів.

Відповідно до статті 70 Коде ксу адміністративного судоч инства України належними є д окази, які містять інформаці ю щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду доказ и, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які з а законом повинні бути підтв ерджені певними засобами док азування, не можуть підтверд жуватися ніякими іншими засо бами доказування, крім випад ків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Таким чином, з урахуванням т ого, що на день розгляду справ и відповідач доказів в спрос тування позовних вимог не на дав, обставини на які посилає ться Кременчуцький МРЦЗ підт верджується матеріалами спр ави, суд вважає позовні вимог и обґрунтованими та такими, щ о підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнов ажень, пов' язаних із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати (судовий збір) стягненн ю з відповідача не підлягают ь.

Враховуючи викладене, керу ючись статтями 70, 71, 79, 86, 94, 128, 15 8 - 163 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов Кременчуцьког о міськрайонного центру зайн ятості задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю “П ерлина Дніпра - ХІІ” (04215, м. Київ, проспект Георгія Гонгадзе, 20, ідентифікаційний код 33347360) на к ористь Кременчуцького міськ районного центру зайнятості (розрахунковий рахунок 37175165303202 б анк ГУДК у Полтавській облас ті, одержувач - Кременчуцький міськрайонний центр зайнято сті, МФО 831019, ідентифікаційний код 22548262) грошові кошти у розмір і 2 639,36 грн. (дві тисячі шістсот т ридцять дев' ять гривень три дцять шість копійок).

Постанова набирає зако нної сили відповідно до стат ті 254 Кодексу адміністративно го судочинства України.

Постанова може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції протягом десяти днів з дня її складання в повному о бсязі за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України, шляхом подання чере з суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної с карги. Апеляційна скарга мож е бути подана без попередньо го подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо скарга п одається у строк, встановлен ий для подання заяви про апел яційне оскарження.

Суддя В.А. Кузьменко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.03.2010
Оприлюднено09.09.2010
Номер документу9764596
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11708/09/2670

Ухвала від 19.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 26.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 12.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 01.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Постанова від 10.03.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні