14.06.2021 Справа № 756/12615/19
УКРАЇНА
ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА
Унікальний № 756/12615/19
Провадження №2/756/1524/21
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 червня 2021 року Оболонський районний суд м. Києва, в складі:
головуючого судді Диби О.В.
за участю секретаря П`яла Ю.Б.
представника позивача ОСОБА_1 ,
представника відповідача Дубини О.О. ,
представника третьої особи Вассовського К.В.
розглянувши в порядку загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні в м. Києві цивільну справу за позовом ОСОБА_3 , в особі законного представника ОСОБА_1 до Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) Київтеплоенерго , третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю Техенерго-Клімат про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,
УСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 як законний представник своєї малолітньої доньки ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , звернулась до Оболонського районного суду м. Києва із позовом до структурного підрозділу Енергозбут Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) Київтеплоенерго про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії, обґрунтовуючи свої вимоги тим, позивач є власником квартири АДРЕСА_1 .
Вказала, що 12.08.2018 між ОСОБА_4 та ТОВ Техенерго-Клімат було укладено Договір на розробку проекту та монтажу вузлів обліку теплової енергії у вказаній квартирі, на виконання умов якого 14.09.2018 ТОВ Техенерго-Клімат розробило відповідний проект та 19.09.2018 ввело в експлуатацію два вузли обліку теплової енергії.
З метою прийняття на абонентський облік встановлених засобів обліку теплової енергії 27.09.2018 ОСОБА_1 звернулась до відповідача, однак структурний підрозділ Енергозбут КП Київтеплоенерго , виявивши недоліки проекту вузлів теплової енергії,відмовив у прийнятті на облік вказаних засобів.
06.11.2018 після усунення проектантом ТОВ Техенерго-Клімат недоліків ОСОБА_4 повторно звернулась із відповідною заявою про прийняття на облік засобів обліку, проте відповідач відмовив у прийнятті на облік вказаних засобів, виявивши інші існуючі недоліки та вказавши на них.
В подальшому неодноразові звернення ОСОБА_1 до відповідача результатів не дали, у наданих відповідях відповідач посилався на невідповідність встановлених вузлів розподільного обліку вимогам чинного законодавства, у зв`язку з чим їх правомірно не прийнято на облік.
Станом на дату звернення до суду відповідач вузли обліку, встановлені у квартирі АДРЕСА_1 , не взяв.
На підставі викладеного позивач в особі законного представника ОСОБА_1 просила визнати неправомірними дії відповідача щодо не постановлення на облік вузлів обліку теплової енергії у квартирі АДРЕСА_1 та нарахування оплати за послуги з надання теплової енергії без урахування показань вузлів обліку, зобов`язати відповідача прийняти на абонентський облік два квартирні вузли обліку теплової енергії у квартирі АДРЕСА_1 , зобов`язати відповідача провести перерахунок платежів за фактично спожиту теплову енергію згідно показань вузлів обліку, встановлених у квартирі АДРЕСА_1 за опалювальний період з жовтня 2018 року по квітень 2019 року.
Ухвалою Оболонського районного суду м. Києва від 25.09.2019 вказану позовну заяву передано на розгляд до Шевченківського районного суду м. Києва.
Відповідно до ухвали Шевченківського районного суду м. Києва від 08.11.2019 позовну заяву ОСОБА_3 , в особі законного представника ОСОБА_1 до Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) Київтеплоенерго , третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю Техенерго-Клімат про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії передано на розгляд до Печерського районного суду м. Києва.
Ухвалою Печерського районного суду м. Києва від 23.12.2019 у вказаній справі відкрито загальне позовне провадження та призначено підготовче судове засідання.
Згідно ухвали Печерського районного суду м. Києва від 18.05.2020 замінено первісного відповідача структурний підрозділ Енергозбут Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) Київтеплоенерго на належного відповідача - Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) Київтеплоенерго .
Ухвалою Печерського районного суду м. Києва від 09.07.2020 вказану справу передано за підсудністю до Оболонського районного суду м. Києва.
Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 07.09.2020 визначено головуючого суддю - Дибу О.В.
Відповідно до ухвали Оболонського районного суду м. Києва від 10.09.2020 цивільну справу за позовом ОСОБА_3 , в особі законного представника ОСОБА_1 до Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) Київтеплоенерго , третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю Техенерго-Клімат про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії прийнято до провадження, розгляд справи постановлено проводити за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче судове засідання.
Ухвалою суду від 01.02.2021, занесеною до протоколу судового засідання, прийнято заяву про уточнення позовних вимог, відповідно до якої позивач просить визнати неправомірними дії КП Київтеплоенерго щодо не постановлення на облік вузлів обліку теплової енергії у квартирі АДРЕСА_1 та нарахування оплати за послуги з надання теплової енергії без урахування показань вузлів обліку з жовтня 2018 року і по теперішній час; зобов`язати відповідача прийняти на абонентський облік два квартирні вузли обліку теплової енергії у квартирі АДРЕСА_1 з 11.10.2018; зобов`язати відповідача провести перерахунок платежів за фактично спожиту теплову енергію згідно показань вузлів обліку, встановлених у квартирі АДРЕСА_1 за опалювальний період з жовтня 2018 року по квітень 2019 року, з жовтня 2019 року по квітень 2020 року та з жовтня 2020 року по теперішній час.
Ухвалою суду, яка занесена до протоколу судового засідання від 01.02.2021, було закрито підготовче судове засідання та призначено справу до судового розгляду по суті.
У судовому засідання законний представник позивача - ОСОБА_1 позовні вимоги підтримала в повному обсязі з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просила їх задовольнити.
Представник відповідача КП Київтеплоенерго - Дубина О.О. у судовому засіданні заперечував проти задоволення позову. Надав до суду відзив, у якому вказував на те, що внутрішньобудинкова система опалення будинку АДРЕСА_1 має змішану систему та не відповідає усім критеріям, визначеним п. 6 Порядку №829, а тому вузол розподільного обліку відповідно до вимог чинного законодавства на такій системі не може бути встановлено.
Представник третьої особи ТОВ Техенерго-Клімат - Вассовський К.В. у судовому засіданні позовні вимоги позивача просив задовольнити.
Заслухавши пояснення учасників, повно та всебічно дослідивши наявні в матеріалах справи докази у їх сукупності, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.
Із матеріалів справи убачається, що позивач ОСОБА_1 у порядку, визначеному ст. 59 ЦПК України є законним представником ОСОБА_3 , що підтверджується свідоцтвом про народження серії НОМЕР_1 , виданим 30.04.2008 відділом реєстрації актів цивільного стану Оболонського районного управління юстиції у м. Києві, актовий запис №910 (Т. 1, а.с. 23).
Квартира АДРЕСА_1 загальною площею 196,5 кв. м, житловою площею 62,60 кв м, належить позивачу ОСОБА_3 на підставі Договору дарування від 12.09.2012, посвідченого приватним нотаріусом КМНО Мироник О.В., зареєстрованого в реєстрі за №1515 (Т. 1, а.с. 24, зворот).
12.09.2018 між законним представником позивача - ОСОБА_1 та ТОВ Техенерго-Клімат укладено Договір №844.25.09.2018, за яким підрядник ТОВ Техенерго-Клімат зобов`язався здійснити продаж обладнання - приладу некомерційного обліку теплової енергії, а також за заявою замовника та за його рахунок виконати роботи з проектування та монтажу вузла обліку теплової енергії за адресою: АДРЕСА_1 (Т. 1, а.с. 32).
На замовлення позивача 14.09.2018 ТОВ Техенерго-Клімат розробило Робочий проект 844.25.09.2018 обладнання вузла обліку теплової енергіїна об`єкті за адресою: АДРЕСА_1 (Т. 1, а.с. 33-63).
Зазначений робочий проект 17.09.2018 погоджений балансоутримувачем ТОВ Житлобуд-1 , що підтверджується відміткою круглої печатки ТОВ Житобуд-1 на першій сторінці Робочого проекту.
У відповідності до Акта введення в експлуатацію вузла теплової енергії від 19.09.2018 підрядник виконав роботи з монтажу вузла обліку теплової енергії за адресою: АДРЕСА_1 , встановлено прилад обліку типу АРАТОR, заводський номер 71802199 , датчик тепла №16-02971, виробництва Польща, занесений до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки за №1-2011 та відповідає вимогам ДСТУ 3339-96 Теплолічильники. Загальні технічні вимоги . (Т. 1, а.с. 66).
Згідно Акту введення в експлуатацію вузла теплової енергії від 19.09.2018 підрядник виконав роботи з монтажу вузла обліку теплової енергії за адресою: АДРЕСА_1 , встановлено прилад обліку типу GROSS, заводський номер 18015462, датчик тепла №18013507, виробництва Україна, занесений до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки за №У 2638 та відповідає вимогам ДСТУ 3339-96 Теплолічильники. Загальні технічні вимоги . (Т. 1, а.с. 69).
27.09.2018 ОСОБА_1 звернулась до сервісного центру КК ЦКС м. Київ Шевченківського р-ну із заявою про прийняття на абонентський облік квартирного засобу обліку теплової енергії, що встановлено за адресою: АДРЕСА_1 за №71808199, за №1753152 (Т. 1, а.с. 79).
Крім того, 27.09.2019 директор ТОВ Техенерго-Клімат звернувся до сервісного центру КК ЦКС м. Київ Шевченківського р-ну із проханням розглянути робочий проект на встановлення квартирного засобу обліку теплової енергії та прийняття на абонентський облік лічильники тепла за адресою: АДРЕСА_1 (Т.1, а.с. 80).
Департаментом з технічного забезпечення обліку СП Енергозбут КП Київтеплоенерго 09.10.2018 надано зауваження до проекту, у відповідності до яких необхідно: 1) проект доповнити копією двох паспортів на прилад обліку теплової енергії, що відповідає чинним вимогам до оформлення технічної документації (ДСТУ 4163-2003). У паспорті на відповідний прилад обліку повинно бути вказано технічні характеристики, а саме: заводський номер, що співпадає з номером на приладі; метрологічні характеристики відповідного приладу обліку, а саме - межі вимірювання витрат (мінімальна, номінальна, максимальна витрати, поріг чутливості), тип, температурні характеристики, межі вимірювань та поріг чутливості термоперетворювачів; номінальний діаметр витратоміра та габаритні розміри; довжини з`єднувальних кабелів (обчислювача або термоперетворювачів); клас точності приладу (наявний); призначення для встановлення на подавальному або зворотному трубопроводі; тип та строк елементів живлення (наявний); індикація одиниць енергії; відмітка з датою про первинну повірку виробника (наявна); 2) скорегувати номери поверхів, на яких розташована квартира; 3) вказати всі опалювальні прилади та всі стояки системи опалення; 4) вказати номер контуру до кожного лічильника; 5) після коригування проекту перевірити наявність обов`язкового погодження балансоутримувачем будинку рахунку МЗК, схеми монтажу та плану квартири із зазначенням місця встановлення вузла обліку теплової енергії (Т. 1, а.с. 81).
06.11.2018 проектант повторно звернувся до КК Центр комунального сервісу із заявою про усунення вказаних зауважень та проханням прийняти на облік лічильники тепла (Т. 1, а.с. 82).
Однак, у відповіді Департаменту з технічного забезпечення обліку СП Енергозбут КП Київтеплоенерго від 21.11.2018 вказано, що зауваження від 04.10.2018 усунуто не було, а також надано додаткові зауваження до проекту (Т. 1, а.с. 84).
03.01.2019 ОСОБА_4 звернулась до ЦКС КП Київтеплоенерго із заявою, у якій просила розглянути робочу документацію на встановлення квартирного засобу обліку теплової енергії, який встановлено за адресою: АДРЕСА_1 (Т. 1, а.с. 85).
У свою чергу 03.01.2019 директор Техенерго-Клімат звернувся до КК Центр комунального сервісу із заявою про розгляд робочої документації на встановлення квартирного засобу обліку теплової енергії за адресою: АДРЕСА_1 (Т.1, а.с. 86).
Департаментом з технічного забезпечення обліку СП Енергозбут КП Київтеплоенерго 15.01.2019 надано зауваження до робочої документації із посиланням із посиланням на її невідповідність вимогам Наказу №205 від 09.08.2018 та Постанові №829 від 10.10.2018 (Т. 1, а.с. 87).
05.03.2019 ОСОБА_1 звернулась до СП Енергозбут КП Київтеплоенерго із вимогою прийняти на абонентський облік встановлених засобів обліку теплової енергії у належній позивачу квартирі (Т. 1, а.с. 88-97).
Згідно відповіді СП Енергозбут КП Київтеплоенерго від 02.04.2019 за №30/вих/1-5104 будинок АДРЕСА_1 приєднаний до теплових мереж з внутрішньобудинковою системою комбінованого типу. Можливість регулювання теплоносія при зазначеній схемі відсутня (Т. 1, а.с. 99).
Частиною 1 ст. 4 Закону України Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання визначено, що оснащення окремих приміщень у будівлях вузлам розподільного обліку здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, та не потребує розроблення проектної документації, видачі технічних умов та інших вимог встановлення вузла розподільного обліку, погодження з державними органами, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими особами, оператором зовнішніх інженерних мер виконавцем відповідної послуги.
У відповідності до ч. 7 ст. 4 Закону України Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання вузли розподільного обліку теплової енергії у випадках, коли це технічно неможливо, не встановлюються.
Порядок визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії та економічної доцільності встановлення приладів - розподілювачів теплової енергії затверджується Кабінетом Міністрів України.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2018 №829 затвердженоПорядок визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії та економічної доцільності встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії.
Відповідно до п. 6 Порядку технічна можливість встановлення вузлів розподільного обліку наявна за відповідності внутрішньобудинкової системи опалення всім таким критеріям: 1) окреме відгалуження системи опалення для окремого приміщення, наявність якого встановлено під час візуального огляду та яке передбачене принциповою схемою внутрішньобудинкової системи опалення будівлі (за наявності); 2) принциповою схемою внутрішньобудинкової системи опалення передбачено технічну можливість встановлення автоматичних регуляторів температури в приміщеннях для регулювання споживання теплової енергії в окремих приміщеннях будівлі, що не призведе до порушень гідравлічного режиму внутрішньобудинкової системи опалення будівлі; 3) під час встановлення вузла розподільного обліку буде забезпечено дотримання вимог застосування засобу вимірювальної техніки та умов його належної експлуатації, що зазначені у технічній (супровідній) документації на цей засіб; 4) можливість забезпечення вільного доступу для зняття показань приладу обліку, його обслуговування, заміни під час подальшої експлуатації.
З викладеного убачається, що визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії передбачено критерії до внутрішньобудинкової системи опалення та що технічна можливість встановлення вузлів розподільного обліку наявна лише за одночасного дотримання усіх чотирьох критеріїв.
При цьому технічна можливість встановлення вузлів розподільного обліку визначається під час обстеження внутрішньобудинкової системи опалення суб`єктом господарювання, що має ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками, з обов`язковим переліком робіт з монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання шляхом встановлення відповідності кожному з критеріїв у форматі так/ні, визначених у пункті 6 цього Порядку, про що складається акт обстеження у довільній формі (п. 4 Порядку).
У пункті 3 Порядку визначено, що розподільний облік споживання комунальної послуги з постачання теплової енергії в окремих приміщеннях будівлі, що приєднана до зовнішніх інженерних мереж і оснащена вузлами комерційного обліку теплової енергії, забезпечується шляхом встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії на вводі трубопроводів внутрішньобудинкової системи опалення в окреме приміщення, будівлю.
Судом встановлено, що у позивача відсутній єдиний тепловий ввiд в квартиру, що унеможливлює встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії.
У відповідності до Роз`яснень щодо оснащення окремих приміщень у будівлях вузлами розподільного обліку комунальних послуг, наданих 08.01.2019 Міністерством розвитку громад та територій, вузли розподільного обліку теплової енергії у будинку з вертикальною системою централізованого опалення не встановлюються, оскільки це призводить до втручання в систему опалення.
Оскільки внутрішньобудинкова система комбінованого типу та подача теплоносія в квартири здійснюється за вертикальною системою, то на такій системі вузли розподільного обліку не встановлюються, про що позивачу повідомлялося листам, які містяться у матеріалах справи.
У робочому проекті 844.25.09.2018 зазначено, що внутрішня система розводки трубопроводів квартири змішаного типу. На одну квартиру припадає сім подавальних та два зворотніх стояки опалення, а сам вузол обліку розташовано у квартирі, належній позивачу.
Разом з тим, структурними підрозділами відповідача було розглянуто проект квартирного засобу обліку Позивача та надано ряд зауважень Отже, КП Київтеплоенерго не приймало на абонентський облік квартирні засоби обліку теплової енергії, встановлені у квартирі АДРЕСА_1 , а представник позивача, усуваючи виявлені недоліки, погоджувався із їх наявністю..
Пунктом 10 Порядку оснащення окремих приміщень у будівлях вузлами розподільного обліку/приладами-розподілювачами теплової енергії та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 09.08.2018 за №205, передбачено, що вузол розподільного обліку теплової енергії встановлюється за межами приміщення у будівлі із забезпеченням доступу для зняття показань засобів вимірювальної техніки.
Проте, вузол обліку встановлено у квартирі позивача, що суперечить зазначеним вимогам.
Враховуючи те, що у квартирі АДРЕСА_1 подача теплоносія здійснюється за вертикальною системою, то, відповідно, в такій квартирі можливим є влаштування приладів-розподілювачів, а не встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії.
Згідно із п. 6 та 12 ч. 1 ст. 1 Закону України Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання зазначено, що прилад - розподілювач теплової енергії - це прилад або комплекс обладнання та матеріалів до них, що встановлюється на опалювальному приладі системи опалення будівлі, використовується для визначення частки споживання теплової енергії окремим опалювальним приладом споживача у загальному споживанні відповідно до показань вузла комерційного обліку та відповідає вимогам, визначеним методикою розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженою центральним органом виконавчої пади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
Відповідно, вузол розподільного обліку - вузол обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлях, де налічуються два та більше споживачів Отже, прилад - розподілювач встановлюються на кожен прилад опалення у квартирі та визначає частку його споживання. В свою чергу вузол розподільного обліку визначає обсяг спожитих Гкал окремою квартирою.
Згідно роз`яснення Міністерства розвитку громад та територій України у листі від 22.01.2016, встановлення приладів регулювання та обліку тепла окремої квартири в багатоповерховому будинку з вертикальною системою опалення призводить до втручання в систему опалення і як наслідок, веде до порушення як гідравлічного режиму системи опалення так і теплового балансу будинку в цілому.
Частиною 5 ст. 319 ЦК України визначено, що власник не може використовувати право власності на шкоду правам, свободам та гідності громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію та природні якості землі.
У ч. 2 ст. 383 ЦК України визначено, що власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку та не порушать санітарно-технічних вимог і правил експлуатації будинку.
Дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства під час проведення ремонту чи реконструкції житла (іншого об`єкта нерухомого майна), не допускати порушення законних прав та інтересів інших співвласників та/або учасників відносин у сфері житлово комунальних послуг є обов`язком, покладеним на співвласників багатоквартирного будинку статтею 7 Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку .
Таким чином, відповідачем не беруться до розрахунків показання вузлів розподільного обліку теплової енергії вказаного будинку з метою дотримання прав всіх споживачів, що проживають за зазначеною адресою. Відповідно розрахунки здійснюються з урахуванням показань будинкового засобу обліку пропорційно опалюваній площі квартири (п. 12 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630).
Із пояснень відповідача вбачається, що житловий будинок АДРЕСА_1 обладнано будинковим засобом обліку теплової енергії, діапазон розповсюдження - всі квартири будинку. Будинковий засіб обліку теплової енергії встановлено на загальному вводі будинку, та обліковує сумарну трату теплової енергії на потреби централізованого опалення та постачання гарячої води.
Згідно Свідоцтва №24-1-1/123, виданого ДП Укрметстандарт , вказаний засіб обліку пройшов повірку 14.03.2018, за результатами якої встановлено, що він відповідає вимогам ДСТУ 3339-96 Теплолічильники і технічні вимоги (Т. 2, а.с. 10).
З огляду на викладене, суд приходить до висновку про те, що оскільки встановлення вузла розподільного обліку теплової енергії у квартирі позивача не відповідає критеріям, встановленим Порядком визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії та економічної доцільності встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2018 №829 та Порядку оснащення окремих приміщень у будівлях вузлами розподільного обліку/приладами-розподілювачами теплової енергії та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 09.08.2018 за №205, то дії відповідача КП Київтеплоенерго щодо не прийняття на абонентський облік вузлів розподільного обліку, розміщених у квартирі позивача, не суперечать вимогам чинного законодавства.
Оскільки позовні вимоги щодо зобов`язання відповідача здійснити перерахунок заборгованості за теплову енергію залежать від можливості внесення показань вузла розподільного обліку, встановленого у квартирі позивача, то вказані вимоги задоволенню не підлягають.
На підставі викладеного суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.
Керуючись ст. 12, 76-89, 263-265, 354 ЦПК України, суд -
УХВАЛИВ:
Позовні вимоги ОСОБА_3 , в особі законного представника ОСОБА_1 до Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) Київтеплоенерго , третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю Техенерго-Клімат про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії - залишити без задоволення;
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Київського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення через Оболонський районний суд м. Києва. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду;
Рішення набирає законної сили після закінчення строку на його апеляційне оскарження.
Повний текст судового рішення складено 14.06.2021
Суддя: О.В. Диба
Суд | Оболонський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2021 |
Оприлюднено | 16.06.2021 |
Номер документу | 97675855 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Оболонський районний суд міста Києва
Диба О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні