Ухвала
від 22.06.2021 по справі 705/2543/21
УМАНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №705/2543/21

1-кс/705/577/21

У Х В А Л А

І МЕ НЕ М УК РА ЇН И

22 червня 2021 року Уманський міськрайонний суд Черкаської області в складі :

слідчого судді ОСОБА_1

секретар ОСОБА_2

за участю: прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши усудовому засіданнів залісуду вм.Умань клопотанняслідчого відділеннярозслідування злочиніву сферіслужбової тагосподарської діяльностіСВ УманськогоРУП ГУНПв Черкаськійобласті старшоголейтенанта поліції ОСОБА_4 ,що погодженепрокурором Уманськоїокружної прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовийдоступ доречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю,-

В С Т А Н О В И В:

Слідчий відділеннярозслідування злочиніву сферіслужбової тагосподарської діяльностіСВ УманськогоРУП ГУНПв Черкаськійобласті старшийлейтенант поліції ОСОБА_4 ,за погодженнямз прокуроромУманської окружноїпрокуратури ОСОБА_3 звернувся до Уманського міськрайонного суду Черкаської області з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. В клопотанні вказано, що Уманською місцевою прокуратурою за результатами розгляду заяви депутата ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 від 02.03.2021 про неправомірне використання бюджетних коштів службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 , що спричинило нанесення матеріальних збитків сільському бюджету, внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42021251100000005 від 03.03.2021, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України.

03.03.2021 року прокурором Уманської місцевої прокуратури ОСОБА_3 територіальну підслідність вказаного кримінального провадження визначено за Уманським районним управлінням поліції ГУНП в Черкаській області.

Правова кваліфікація кримінального правопорушення визначається як привласнення, розтрата чужого майна, яке перебувало у віданні особи, тобто злочин, визначений ч. 1 ст. 191 КК України.

Під час досудового розслідування до матеріалів кримінального провадження долучено акт ревізії бюджету ІНФОРМАЦІЯ_3 та фінансово-господарськоїдіяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за періодз 01.01.2019по 30.09.2020 № 11/30-01 від 02.02.2021, складений ІНФОРМАЦІЯ_4 , згідно до якого встановлено ряд порушень, що призвели до безпідставного використання коштів місцевого бюджету ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Так, встановлено, ІНФОРМАЦІЯ_6 , в особі сільського голови ОСОБА_6 укладено договір підряду від 25.07.2019 № 175 з Товариством з обмеженою відповідальністю Уманська будівельно-монтажна фірма « ІНФОРМАЦІЯ_7 », в особі директора ОСОБА_7 .

Предметом зазначеного договору є виконання ТОВ УБМФ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_2 будівельних робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт будинку культури в с. Дмитрушки Уманського району Черкаської області».

Відповідно до пункту 3.1 вказаного договору: «Ціна (вартість) Договору визначається на основі твердої договірної ціни, яка є невід`ємною частиною Договору, і складає 1 448 030 гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 241338 гривень 33 копійки».

В ревізійному періоді, ІНФОРМАЦІЯ_6 у відповідності до умов вказаного договору прийнято та оплачено 5 актів приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в за серпень-грудень 2019 року на загальну суму 1 448 030,00 гривень.

В ході ревізії, з метою перевірки обсягів виконаних робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт будинку культури в с. Дмитрушки Уманського району Черкаської області» зазначених у актах № КБ-2в за серпень-грудень 2019 року, комісією в складі директора КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » с. Дмитрушки ОСОБА_8 (від замовника), ОСОБА_7 (від підрядника) в присутності начальника відділу контролю за місцевими бюджетами ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_9 , головних державних аудиторів відділу контролю за місцевими бюджетами ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_10 та ОСОБА_11 , провідного державного фінансового інспектора відділу контролю за місцевими бюджетами ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_12 , 21.01.2021 проведено контрольні обміри будівельних робіт, які не є прихованими, за результатами яких встановлено завищення робіт на загальну суму 262 279,62 грн, які оплачено ІНФОРМАЦІЯ_6 в повному обсязі.

Таким чином, ревізією встановлено, що на порушення ч. 1 ст.193 Господарського кодексу України, пункту, 6.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ІНФОРМАЦІЯ_6 прийнято і оплачено акти приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в за вересень 2019 року № 2, жовтень 2019 року № 3, листопад 2019року № 4 із завищеною вартістю робіт на загальну суму 262 279,62 грн. з урахуванням ПДВ.

Вартість виконаних робіт ІНФОРМАЦІЯ_9 оплатила у повному обсязі за КПКВК МБ 7362 за КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об`єктів».

Вищезазначені господарські операції із ТОВ УБМФ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » відображені в бухгалтерському обліку Сільської ради у меморіальному ордері № 6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими кредиторами» (далі меморіальний ордер № 6) за вересень-листопад 2019року.

В результатіданого порушення ІНФОРМАЦІЯ_10 та, як наслідок, бюджету ОТГ завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 262 279,62 гривні.

В ході проведення досудового розслідування у відповідь на запит органу досудового розслідування з ІНФОРМАЦІЯ_2 отримано договір підряду №175 від 25.07.2019 року, проектно-кошторисну та звітну документацію по об`єкту «Капітальний ремонт будинку культури в с. Дмитрушки, Уманського району, Черкаської області», а також копії платіжних доручень, які підтверджують факт перерахування грошових коштів по актам виконаних робіт з рахунку ІНФОРМАЦІЯ_2 на рахунок ТОВ УБМФ « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».

Відповідно доположень ч.2ст.18КК України спеціальним суб`єктом злочину є фізична осудна особа, яка вчинила у віці, з якого може наставати кримінальна відповідальність, злочин, суб`єктом якого може бути лише певна особа. В даному випадку таким спеціальним суб`єктом вчинення злочину є службова особа. Згідно положень ч. 3,4 цієї ж статті службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Службовими особами також визнаються посадові особи іноземних держав (особи, які обіймають посади в законодавчому, виконавчому або судовому органі іноземної держави, у тому числі присяжні засідателі, інші особи, які здійснюють функції держави для іноземної держави, зокрема для державного органу або державного підприємства), іноземні третейські судді, особи, уповноважені вирішувати цивільні, комерційні або трудові спори в іноземних державах у порядку, альтернативному судовому, посадові особи міжнародних організацій (працівники міжнародної організації чи будь-які інші особи, уповноважені такою організацією діяти від її імені), а також члени міжнародних парламентських асамблей, учасником яких є Україна, та судді і посадові особи міжнародних судів.

В даному випадку необхідно перевірити факт використання найманої праці на ТОВ УБМФ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » з метою підтвердження чи спростування факту наділення посадової особи, яка відповідала за організацію проведення будівельних робіт повноваженнями, які передбачають виконання організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функціях, які полягають у заключенні трудових договорів, дії в інтересах підприємства (товариства), використання найманої праці, тощо.

З метою перевірки вказаної інформації скеровано запит до ІНФОРМАЦІЯ_12 , згідно якого отримано відповідь, що отримання інформації з приводу найманих працівників ТОВ УБМФ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » можливе лише на підставі слідчого судді.

Окрім цього встановлено, що після прийняття особи на роботу у товаристві наступним етапом є повідомлення про прийняття працівниківДФС, де роботодавець перебуває на обліку. Повідомлення подається до початку роботи працівника завстановленою формою(додаток доПостанови КМУ № 413) одним із таких способів:

- за допомогою електронного зв`язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;

- у паперовому вигляді разом із копією в електронній формі (на диску або флешці);

- тільки в паперовому вигляді, якщо найманих працівників у вас не більше п`яти.

Уповідомленнітреба вказати:

- податковий номер (РНОКПП) (раніше ІПН) ФОП або серію та номер паспорта, якщо є позначка про сплату податків за паспортом;

- ПІБпідприємця;

- тип: «початкове» або «скасовуюче». Скасовуюче повідомлення подається, якщо припустилися помилки в початковому або якщо працівник передумав приступати до роботи, а вивжевстигли подати в ДФС повідомлення про його прийняття на роботу;

- категорію працівника: «1» працівникіз трудовою книжкою; «2» без трудової книжки (уразі прийняття на роботу за сумісництвом);

- податковий номер (РНОКПП) працівника чи серію та номер його паспорта, якщо є позначка про сплату податків за паспортом;

- ПІБ працівника;

- номер і дату наказу або розпорядження про прийняття на роботу;

- дату початку роботи.

У підсумковій частині повідомлення вказується дата і кількість заповнених рядків на аркуші (відповідає кількості прийнятих працівників) і номер аркуша.

Відповідно до ст. 63 Податкового кодексу України, облік платників податків ведеться з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

63.2. Взяттю на обліка бо реєстрації у контролюючих органах підлягають всі платники податків.

Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, а також само зайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов`язку щодо сплати того або іншого податку та збору.

63.3. З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридични хосіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через, які провадиться діяльність (не основне місце обліку).

В даному випадку місцем реєстрації ТОВ УБМФ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » є м. Умань, Черкаської області, оскільки адресою юридичної особи є АДРЕСА_1 , а тому вказане вище товариство перебуває на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_13 .

Відповідно до cтатті 4 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування»

1. Платниками єдиного внеску є:

1)роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами;

Відповідно до п. 1 розділу 3 «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» затвердженого наказом №435 Міністерства фінансів України:

1. Страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб зобов`язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.

Звітним періодом є календарний місяць.

Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів подається заформою № Д4згідно з додатком 4 до цього Порядку.

У даному випадку саме сплата єдиного страхового внеску підтверджує факт наявності найманої працівник у юридичної особи, її розпорядження відповідно до умов трудового договору та чинного законодавства, що визначає особу яка перебувала на посаді керівника ТОВ УБМФ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » на період проведення будівельних робіт, як службову особи. І тому отримання такої інформації має суттєве знання для досудового розслідування з метою встановлення всіх обставин кримінального правопорушення та необхідних кваліфікуючих ознак.

У ходідосудового розслідуванняданого кримінальногопровадження виникланеобхідність уперевірці факту наявності найманої праці та її використання на ТОВ УБМФ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », об`єктивна необхідність у отриманні тимчасового доступу до інформації з приводу трудових правовідносин, які виникли між фізичними особами (найманими працівниками), які відображаються у повідомлення про прийняття працівників, звітах про фінансово-господарську діяльність та ТОВ УБМФ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », яка збирається у ІНФОРМАЦІЯ_12 , що за адресою: АДРЕСА_2 .

Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування до суду від учасників судового розгляду не надходило, в зв`язку з чим відповідно до ст. 107 КПК України застосування технічних засобів фіксування не проводилося.

Суд розглядає клопотання на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, з огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза змінити або знищення такої інформації, без виклику представника ІНФОРМАЦІЯ_14 , у володінні якого знаходиться дана інформація.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив йогозадоволити.

Заслухавши прокурора, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 31 Конституції України, кожному гарантується таємниця листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції. Винятки можуть бути встановлені лише судом у випадках, передбачених законом, з метою запобігти злочинові чи з`ясувати істину під час розслідування кримінальної справи, якщо іншими способами одержати інформацію неможливо.

За змістом ст. 26 КПК України, слідчий суддя у кримінальному провадженні вирішує лише ті питання, що винесені на його розгляд сторонами та віднесені до його повноважень КПК, при цьому сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та у спосіб, передбачених КПК.

Відповідно до ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Одним із заходів забезпечення кримінальногопровадження є тимчасовий доступ до речей і документів.

Стаття 132 КПК України встановлює загальні правила застосування заходів забезпечення кримінального провадження. Заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді. Застосуваннязаходів забезпеченнякримінального провадженняне допускається,якщо слідчий,прокурор недоведе,що: існуєобґрунтована підозращодо вчиненнякримінального правопорушеннятакого ступенятяжкості,що можебути підставоюдля застосуваннязаходів забезпеченнякримінального провадження; потребидосудового розслідуваннявиправдовують такийступінь втручанняу праваі свободиособи,про якийідеться вклопотанні слідчого,прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

При цьому зазначено, що для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді докази обставин, на які вони посилаються.

До клопотання слідчого, прокурора про застосування, зміну або скасування заходу забезпечення кримінального провадження додається витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.

Згідно ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Стаття 162 КПК України встановлює перелік речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю. Серед них:інформація,що знаходитьсяу володіннізасобу масовоїінформації абожурналіста інадана їмза умовинерозголошення авторстваабо джерелаінформації; відомості,які можутьстановити лікарськутаємницю; відомості,які можутьстановити таємницювчинення нотаріальнихдій; конфіденційнаінформація,в томучислі така,що міститькомерційну таємницю; відомості,які можутьстановити банківськутаємницю; особистелистування особита іншізаписи особистогохарактеру; інформація,яка знаходитьсяв операторівта провайдерівтелекомунікацій,про зв`язок,абонента,надання телекомунікаційнихпослуг,у томучислі отриманняпослуг,їх тривалості,змісту,маршрутів передаваннятощо; персональні дані особи.

Слідчий суддяпостановляє ухвалупро наданнятимчасового доступудо речейі документів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи перебуваютьабо можутьперебувати уволодінні відповідноїфізичної абоюридичної особи; саміпо собіабо всукупності зіншими речамиі документамикримінального провадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. При цьому при наданнітимчасового доступудо речейі документів,які містятьохоронювану закономтаємницю,сторона кримінальногопровадження,повинна довестиможливість використанняяк доказіввідомостей,що містятьсяв цихречах ідокументах,та неможливістьіншими способамидовести обставини,які передбачаєтьсядовести задопомогою цихречей ідокументів. Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом.

Таким чином, вислухавши прокурора, який підтримав клопотання, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вбачає підстави для задоволення клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей та документів, які місять охоронювану законом таємницю.

Керуючись ст. 31 Конституції України, ст.ст. 26, 131, 132,159, 162, 163, 309 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В :

Клопотання слідчого відділення розслідування злочинів у сфері службової та господарської діяльності СВ Уманського РУП ГУНП в Черкаській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 , що погоджене прокурором Уманської окружної прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, задоволити.

Надати слідчому відділення розслідуваннязлочинів усфері службовоїта господарськоїдіяльності СВУманського РУПГУНП вЧеркаській областістаршому лейтенантуполіції ОСОБА_4 тимчасовий доступ до документів, що містять охоронювану законом таємницю та знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_12 , що за адресою: АДРЕСА_2 , та дозволити тимчасове вилучення (виїмку) документів.

Зобов`язати відповідальну особу ІНФОРМАЦІЯ_12 виготовити та надати слідчому СВ Уманського РУП ГУНП в Черкаській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_4 , на паперовому та/або електронному носії роздруківки щодо використання найманої праці на ТОВ УБМФ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ІПН НОМЕР_2 , свідоцтво платника ПДВ 32277600, а саме звітів про суми нарахування заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне страхування за ІІІ та IV квартали 2019 року та І квартал 2020 року.

Строк дії ухвали один місяць з дня постановлення ухвали.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_13

СудУманський міськрайонний суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення22.06.2021
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу97791272
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —705/2543/21

Ухвала від 28.08.2023

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Годік Л. С.

Ухвала від 14.08.2023

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Годік Л. С.

Ухвала від 09.08.2023

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Годік Л. С.

Ухвала від 02.08.2023

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Єщенко О. І.

Ухвала від 14.07.2023

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Піньковський Р. В.

Ухвала від 07.07.2023

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Піньковський Р. В.

Ухвала від 07.07.2023

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Піньковський Р. В.

Ухвала від 07.07.2023

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Піньковський Р. В.

Ухвала від 02.03.2022

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Єщенко О. І.

Ухвала від 22.06.2021

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Годік Л. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні