Ухвала
від 29.06.2021 по справі 826/4632/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про закриття підготовчого провадження та призначення справи до розгляду по суті

29 червня 2021 року м. Київ № 826/4632/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Арсірія Р.О., за участю секретаря судових засідань Шевченко М.В., розглянувши у підготовчому судовому засіданні справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АДМ Юкрейн"

до Державної податкової служби України, Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби - Центрального офісу з обслуговування великих платників податків

про визнання протиправним та скасування рішення,-

прийняв до уваги наступне:

У березні 2015 року Товариство з обмеженою відповідальністю "АДМ Україна", правонаступником якого є Товариство з обмеженою відповідальністю "АДМ Юкрейн" (далі - позивач, Товариство) звернулося до Окружного адміністративного суму м. Києва із адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач 1, ДФС України), Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби - Центрального офісу з обслуговування великих платників податків (далі - відповідач 2, Міжрегіональне ГУ ДФС), в якому просило:

- скасувати рішення відповідача 1 від 24.02.2015 № 3968/6/99-99-10-01-04-25 про результати розгляду скарги;

- скасувати податкове повідомлення-рішення відповідача 2 від 24.12.2014 № 0001023720.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 20 січня 2017 року, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 13 квітня 2017 року, адміністративний позов задоволено частково:

- визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Міжрегіонального ГУ ДФС від 24.12.2014 № 0001023720;

- присуджено на користь Товариства за рахунок бюджетних асигнувань Міжрегіонального ГУ ДФС понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 487,20 грн. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Постановою Верховного Суду від 16.04.2021 касаційну скаргу Офісу великих платників податків ДФС задоволено частково, постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.01.2017 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 13.04.2017 скасовано, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 травня 2021 року відкрито провадження в адміністративній справі № 826/4632/15 та призначено підготовче судове засідання.

У підготовче судове засідання прибули представники позивача. Відповідачі, будучи належним чином повідомленими про час та місце проведення підготовчого судового засідання до суду не з`явилися, причин неявки суду не повідомили.

Представниками позивача, на виконання вимог постанови Верховного Суду від 16.04.2021, надано суду письмові пояснення з відповідними доказами.

Крім того, представником позивача звернуто увагу суду, що при касаційному перегляді справи у Верховному Суді позивач подав заяву про заміну відповідачів, на їх правонаступників - Державну податкову службу України та Офіс великих платників податків ДФС, однак таке клопотання Верховним Судом розглянуто не було, у зв`язку з чим просив суд вирішити дану заяву.

Вирішуючи питання про заміну відповідачів, суд дійшов висновку про часткову обґрунтованість зазначеного клопотання.

Відповідно до ч. 1 ст. 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 р. № 1200 утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.

Установлено, що: Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску; Державна митна служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну митну політику, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування митного законодавства; Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності; забезпечення діяльності Державної податкової служби та Державної митної служби у 2018 та 2019 роках здійснюватиметься в межах видатків, передбачених Державній фіскальній службі; Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби та Державної митної служби.

Кабінет Міністрів України розпорядженням від 21 серпня 2019 р. № 682-р погодився з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" (Офіційний вісник України, 2019 р., № 26, ст. 900) функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.

Отже, з 28 серпня 2019 року всі функції Державної фіскальної служби України передано до Державної податкової служби України.

Відтак, суд дійшов висновку про заміну відповідача у справі Державну фіскальну службу України на його правонаступника - Державну податкову службу України.

В частині заяви про заміну відповідача Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби - Центрального офісу з обслуговування великих платників податків на Офіс великих платників податків ДФС, суд відмовляє у її задоволенні, зважаючи що оскаржувані податкові повідомлення - рішення були прийняті саме первісним відповідачем. Будь - яких вимог про скасування дій, встановлення бездіяльності чи зобов`язання вчинити дії до Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби позивачем не заявлено. Враховуючи, що цей суб`єкт владних повноважень є структурним підрозділом Відповідача 1, захист прав позивача може бути захищений без його окремого залучання.

Крім того, суд вважає за необхідне витребувати від Державної податкової служби України, додаткові докази, які є обов`язковими для правильного вирішення цієї справи, а саме:

докази інвентаризації під час проведення перевірки, за результатами якої прийнято спірні податкові повідомлення - рішення;

докази взяття у позивача зразків продукції, які він закуповував у с/г виробників;

інші докази, що підтверджують, що товар задекларований контрагентами та переданий позивачу не отриманий з законних підстав.

Крім того, представником позивача подано заяву про часткову відмову від позову в частині, що стосується рішення Державної фіскальної служби України.

Проте, враховуючи відсутність доказів направлення такої заяви відповідачам, суд відклав вирішення даної заяви, надавши час виконати вимоги щодо її направлення всім учасникам справи.

На підставі статті 173 Кодексу адміністративного судочинства України, підготовку справи до судового розгляду здійснює суддя адміністративного суду, який відкрив провадження в адміністративній справі.

Під час підготовчого провадження судом вчинено дії в межах статті 180 Кодексу адміністративного судочинства України.

Оскільки судом проведено підготовчі дії, які необхідні для забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті, суд дійшов висновку про закриття підготовчого провадження, і призначення судового засідання для розгляду справи.

Керуючись статтями 173, 179, 180-183, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

У Х В А Л И В:

Замінити відповідача у справі Державну фіскальну службу України на її правонаступника Державну податкову службу України.

Витребувати від Державної податкової служби України:

докази інвентаризації під час проведення перевірки, за результатами якої прийнято спірні податкові повідомлення - рішення;

докази взяття у позивача зразків продукції, які він закуповував у с/г виробників;

інші докази, що підтверджують, що товар задекларований контрагентами та переданий позивачу не отриманий з законних підстав.

У разі відсутності витребуваних судом доказів надати письмові пояснення щодо причин відсутності таких документів.

Розгляд клопотання про часткову відмову від позову відкласти до судового засідання призначеного на 12.07.2021.

Закінчити підготовче провадження та призначити справу № 826/4632/15 до судового розгляду у судовому засіданні на 12 липня 2021 року о 11:00 год. за адресою: м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1, каб. № 32.

Копію ухвали направити сторонам.

Суддя Р.О. Арсірій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.06.2021
Оприлюднено09.07.2021
Номер документу98143859
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/4632/15

Ухвала від 29.06.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 24.05.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Постанова від 16.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 15.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 15.06.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 03.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 10.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 13.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Троян Н.М.

Ухвала від 03.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Троян Н.М.

Ухвала від 03.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Троян Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні