Ухвала
від 09.07.2021 по справі 240/7597/21
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

09 липня 2021 року м. Житомир справа № 240/7597/21

категорія 109020100

Житомирський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Черняхович І.Е., розглянувши у письмовому провадженні клопотання про повернення судового збору в адміністративній справі за позовом Андрушівської міської ради до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Андрушівська міська рада звернулась до суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії.

В обґрунтування заявлених позовних вимог Андрушівська міська рада зазначила, що постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2020 №1113 Державну службу України з питань геодезії та кадастру було зобов`язано прискорити проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності та передати їх у комунальну власність. На виконання вимог вищезазначеної постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2020 №1113, Державна служба України з питань геодезії та кадастру видала наказ від 17.11.2020 №485 "Деякі питання передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності до комунальної власності", яким керівникам головних управлінь Держгеокадастру в областях було наказано передати земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність відповідно до статті 117 Земельного кодексу України. У зв`язку з цим, наказом Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області від 08.12.2020 "Про передачу у комунальну власність" Андрушівській міській раді Андрушівського (Бердичівського) району Житомирській області було передано у комунальну власність 153 земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 2514,8061 га, які розташовані за межами населених пунктів громади. Однак, після підписання акту прийому передачі землі у комунальну власність спеціалістами Андрушівської міської ради була розпочата перевірка наявності земельних ділянок на Публічній кадастровій карті, в результаті якої виявлено 139 сформованих земельних ділянок державної власності, які розташовані на землях населених пунктів, що входять до складу Андрушівської міської ради, однак не були передані Головним управлінням Держгеокадастру у Житомирській області у комунальну власність Андрушівської міської ради. У зв`язку з цим, Андрушівська міська рада звернулась з даним позовом до суду з вимогою про передачу вказаних 139 сформованих земельних ділянок з державної власності у комунальну власність міської ради.

Ухвалою від 05 травня 2021 року відкрито провадження в адміністративній справі №240/7597/21 за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи.

08 липня 2021 року до суду надійшла заява Андрушівської міської ради, в якій рада просила залишити без розгляду її позов до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії.

Ухвалою від 09 липня 2021 року у справі №240/7597/21 позовну заяву Андрушівської міської ради до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії - залишено без розгляду.

Однак, в заяві про залишення позовної заяви у справі №240/7597/21 без розгляду Андрушівська міська рада також просила повернути їй судовий збір, що був сплачений при зверненні з даним позовом до суду.

Розглянувши зазначене клопотання, суд дійшов висновку про відсутність підстав для повернення судового збору, з огляду на наступне.

Відповідно до частини 2 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Пунктом 4 частини 1 статті 7 Закону України "Про судовий збір" визначено, що сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі залишення заяви або скарги без розгляду (крім випадків, якщо такі заяви або скарги залишені без розгляду у зв`язку з повторним неприбуттям або залишенням позивачем судового засідання без поважних причин та неподання заяви про розгляд справи за його відсутності, або неподання позивачем витребуваних судом матеріалів, або за його заявою (клопотанням).

Зміст вищезазначеної норми свідчить, що за загальним правилом залишення позовної заяви без розгляду є підставою для повернення сплаченого судового збору, однак, у випадку коли позовна заява була залишена без розгляду на підставі відповідної заяви (клопотання) позивача, сплачений судовий збір поверненню не підлягає.

Відтак, з огляду на положення пункту 4 частини 1 статті 7 Закону України "Про судовий збір" та беручи до уваги те, що позовну заяву у справі №240/7597/21 за позовом Андрушівської міської ради до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії було залишено без розгляду у зв`язку з поданням позивачем відповідної заяви про залишення позову без розгляду, суд приходить до висновку, що сплачений Андрушівською міською радою при зверненні з даним позовом до суду судовий збір в розмірі 2270,00 гривень не підлягає поверненню позивачу.

Керуючись статтею 7 Закону України від 8 липня 2011 року №3674-VI Про судовий збір , статтями 142, 143, 243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ухвалив:

Відмовити Андрушівській міській раді у задоволенні клопотання про повернення судового збору, сплаченого при зверненні до суду з позовом у справі №240/7597/21.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення за правилами, встановленими статтями 293-297 кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням приписів пп. 15.5 п. 15 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І.Е.Черняхович

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.07.2021
Оприлюднено12.07.2021
Номер документу98213165
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/7597/21

Ухвала від 09.07.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 09.07.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 09.07.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 11.06.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 05.05.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 05.05.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні