Справа № 645/1332/21
Провадження № 1-кс/645/1056/21
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
16 липня 2021 року Фрунзенський районний суд м. Харкова у складі:
слідчого судді - ОСОБА_1 ,
секретар судового засідання ОСОБА_2 ,
за участі слідчого ОСОБА_3 ,
розглянув в залі судових засідань в приміщенні суду клопотання слідчого СВ ВП № 2 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області лейтенанта поліції ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021221050000001 від 04.01.2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, -
в с т а н о в и в:
Слідчий СВ ВП № 2 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області лейтенант поліції ОСОБА_4 звернулася до Фрунзенського районного суду м. Харкова з клопотанням, погодженим з прокурором Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_5 , в якому просить суд надати їй та заступнику начальника СВ ВП № 2 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_5 тимчасовий доступ з можливістю вилучення належним чином завірених службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 копій документів по договору № 591 від 09.07.2020 року, що укладений між ІНФОРМАЦІЯ_1 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
- договору № 591 від 09.07.2020 року про закупівлю робіт/будівельного підряду, з додатками до них та додаткових угод (договорів), графіків проведення робіт, кошторисної документації, тощо;
- затвердженої у встановленому порядку проектної документації (робочі креслення з пояснювальною запискою) на роботи з капітального ремонту за вищевказаними договорами, із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті, за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися);
- виконавчої документація в повному обсязі (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні ремонтно-будівельних робіт; акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на роботи за вищевказаними договорами;
- актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за вказаним договором;
- журналів обліку виконаних робіт (форма № КБ-6), па підставі яких складаються акти приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в);
- актів прихованих, дефектних робіт, квитанцій про отримання коштів від замовника за виконання робіт, кошторисної документації, ліцензії (дозволи) на виконання робі, документація щодо відповідності якості робіт, сертифікатів, технічних паспортів та інших документів, що посвідчують відповідність конструкцій та обладнання специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, платіжних документів щодо ціни на будівельні матеріали та тарифів фізичних обсягів виконаних робіт, документів щодо залучення для виконання робіт фізичної сили (інженерно-технічних спеціалістів та робітників), документів щодо залучення субпідрядних організацій,
- документів з приводу здійснення технічного та авторського нагляду при виконанні вищевказаних робіт (відповідні договори, журнали авторського та технічного нагляду, кваліфікаційні сертифікати осіб, які здійснюють технічний та авторський нагляд, тощо);
- документів на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт за вищевказаними договорами;
- документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт за вищевказаними договорами;
- документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт за вищевказаними договорами; - довідок із зазначенням форми оподаткування організації - підрядника (на загальних засадах, фіксований податок, єдиний податок), що виконували роботи за вищевказаним договором;
- договорів субпідряду та додатків до них, актів виконаних робіт, документи, що підтверджують суми затрат грошових коштів на закупівлю будівельних матеріалів на виконання робіт за вказаними договорами, акти приймання - передачі виконаних робіт, список осіб з повними анкетними даними, та посадою на час виконання робіт по зазначеним договорам, податкових накладних, рахунків-фактур, видаткових, прибуткових касових ордерів, на роботи за вищевказаними договорами;
- тендерної документації (документації конкурсних торгів) за вищевказаними договорами, у тому числі: пропозиції учасників; форма відповідності критеріям оцінки пропозиції конкурсних торгів; довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка про досвід виконання аналогічних договорів; довідка про субпідрядні організації, які учасник планує залучати для виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від загальної вартості ціни пропозиції; технічне завдання;
- списки об`єктів, із зазначенням адрес на яких здійснено ремонтні роботи, проводяться на даний час роботи та ділянки на яких заплановано проведення робіт;
- інформацію щодо фактичного теперішнього місця розташування огородженого будівельного майданчика ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », із посиланням до найближчої адреси розташування об`ктів нерухомості;
-інформацію щодо розташування будівельних майданчиків інших субпідрядних організацій а структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_1 вздовж АДРЕСА_2 , із зазначенням ідентифікуючих даних таких суб`єктів, видів та підстав виконання ними робіт, з наданням копій відповідних підтверджуючих документів;
-інформацію щодо того чи відповідають роботи фактично виконані підрядною організацією графікам виконання робіт та актам приймання виконаних робіт за договором №591 від 09.07.2020 року;
- інформацію щодо уповноважених осіб, які здійснюють фактичний контроль щодо виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » робіт щодо відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр`єва, м. Харкова.
- інформацію щодо дати придбання, дати введення в експлуатацію тротуарної плитки, яка на даний час демонтована з території парку Юр`єва, м. Харкова, із зазначенням інформації про перебування на балансі вказаної тротуарної плитки та її залишкової балансової вартості та наданням підтверджуючих документів у вигляді товарно-транспортних накладних (чи інше) на придбання даного виду товару.
Також просила розгляд клопотання провести без участі представників ІНФОРМАЦІЯ_1 , так як є реальна загроза зміни або знищення зазначених документів, що призведе до негативних наслідків у розслідуванні кримінального провадження та унеможливить притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності за скоєння злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
В обґрунтування клопотання зазначила, що у провадженні СВ ВП № 2 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області перебуває кримінальне провадження № 42021221050000001 від 04.01.2021 за фактом привласнення та заволодіння бюджетними коштами під час відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр`єва у м. Харкові за ознаками злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Згідно клопотання, 09.07.2020 ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , (підрядник) за результатами проведених торгів укладено договір № 591 щодо відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр`єва, у м. Харкові (капітальний ремонт) на загальну суму 47 782 910,00 грн. При цьому підрядна організація -ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , згідно статутних документів зареєстрована за адресою: АДРЕСА_3 , однак фактично дане товариство не здійснює свою фінансово-господарську діяльність в офісному приміщенні за вищевказаною адресою. Фактичне місце розташування офісного приміщення даного товариства на даний час не встановлено. Даний факт підтвердив допитаний в якості свідка орендодавець офісного приміщення ОСОБА_6 , а також підтверджується листом працівників ГВ БКОЗ УСБУ в Харківській області № 70/14-4825 від 28.04.2021 року та фактом повернення поштової кореспонденції без вручення, що була направлена на вищезазначену адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Єдиний контактний номер телефону ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що вказаний у реєстрі юридичних осіб та податковій звітності не працює. Крім того, у ході досудового розслідування допитані в якості свідків ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 , які згідно податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за формою 1-ДФ працювали у даному товаристві, надали свідчення про те, що до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вони жодного відношення не мають та у ньому ніколи не працювали. Даний факт підтвердив ФОП « ОСОБА_12 », в якого перелічені вище особи працюють протягом тривалого часу.
Таким чином, у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » фактично відсутні працівники та спеціальна будівельна техніка, що необхідні для виконання умов вищезазначеного договору будівельного підряду.
У ході досудового розслідування вказаного кримінального провадження слідчим поліції 27.01.2021 року та 09.02.2021 року до ІНФОРМАЦІЯ_1 направлено запити щодо витребування документів з приводу підготовки та проведення державної закупівлі за ідентифікатором: UA-2020-05-29-005430-b щодо виконання робіт із відновлення елементів благоустрою території зеленої зонивздовж АДРЕСА_2 , згідно договору № 591 від 09.07.2020 року, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
На вказані запити отримано відповідь за № 107-02/21 від 23.02.2021 року з відмовою у наданні запитуваних документів та вказано на необхідність отримання відповідної ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів.
В зв`язку з чим, до ІНФОРМАЦІЯ_1 направлено для виконання ухвалу Фрунзенського районного суду м. Харкова від 09.03.2021 року за № 645/1332/21, з дозволом на проведення тимчасового доступу до речей і документів стосовно проведення державної закупівлі за ідентифікатором: UA-2020-05-29-005430-b, щодо виконання робіт із відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж АДРЕСА_2 , згідно договору № 591 від 09.07.2020 року, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 . Однак, посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 дану ухвалу проігноровано та не виконано, тимчасовий доступ до речей і документів не надано, що унеможливлює проведення необхідних судових експертиз. При цьому у відповіді зазначено, що даний Департамент не є правонаступником ІНФОРМАЦІЯ_1 та у їх володінні відсутні запитувані документи, при цьому не зазначено хто є правонаступником вказаного Департаменту та місцезнаходження даних документів.
Крім того, до ІНФОРМАЦІЯ_1 направлено для виконання ухвалу Фрунзенського районного суду м. Харкова № 645/1332/21 від 23.04.2021 року, з дозволом на проведення тимчасового доступу до вказаних речей і документів. Однак, посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 повторно дану ухвалу проігноровано та не виконано, тимчасовий доступ до речей і документів не надано. При цьому представниками ІНФОРМАЦІЯ_1 зазначено, що даний Департамент перебуває у стані реорганізації та приєднання до ІНФОРМАЦІЯ_1 та на даний час у їх володінні відсутні запитувані документи. При цьому знову умисно не зазначено хто є правонаступником вказаного Департаменту та місцезнаходження даних документів. Допитаний в якості свідка представник Департаменту ОСОБА_13 також не зміг надати відповідь на дане питання.
Також встановлено, що 19.04.2021 року ІНФОРМАЦІЯ_3 , здійснено переказ грошових коштів в сумі 477 819 грн. 00 коп., на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », згідного договору № 591 щодо відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж АДРЕСА_2 (капітальний ремонт). Тобто дане Управління фактично взяло на себе фінансово-господарські зобов`язання ІНФОРМАЦІЯ_1 , що перебуває у стані реорганізації.
Слідчий зазначила, що отримання можливості тимчасового доступу до вказаних документів, та проведення вилучення (виїмки) їх належним чином завірених копій обґрунтовується необхідністю подальшого призначення та проведення судових експертиз, у тому числі судово-економічної, будівельно-технічної експертизи та, за необхідності, почеркознавчої, технічної експертизи документів, з метою перевірки повноти та якості виконаних робіт.
Посилаючись на те, що вищезазначені документи, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, іншими способами встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо, слідчий просила надати тимчасовий доступ до вказаних документів.
Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав, просив його задовольнити.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 у судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.
Згідно з ч. 4 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд розглядає клопотання за участю сторони кримінального провадження, яка подала клопотання, та особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, крім випадків, передбачених частиною другою цієї статті. Неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.
Частиною 2 ст. 163 КПК України передбачено, що якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Слідчий суддя, заслухавши пояснення слідчого, вивчивши документи та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, вважає необхідним зазначити наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
За змістом ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених ч. 5ст.163КПК України, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю.
Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, приходить до висновку про наявність підстав дляйого задоволення, оскільки на виконання вимогст. 163 КПК Українислідчий довів наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, відшукувана інформація має значення для досудового розслідування та знаходиться у зазначеному в клопотанні місці.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,
п о с т а н о в и в:
Клопотання слідчого СВ ВП № 2 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області лейтенанта поліції ОСОБА_4 задовольнити.
Надати слідчому СВ ВП № 2 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_4 , заступнику начальника СВ ВП № 2 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_5 тимчасовий доступ з можливістю вилучення належним чином завірених службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 копій документів по договору № 591 від 09.07.2020 року, що укладений між ІНФОРМАЦІЯ_1 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
- договору № 591 від 09.07.2020 року про закупівлю робіт/будівельного підряду, з додатками до них та додаткових угод (договорів), графіків проведення робіт, кошторисної документації, тощо;
- затвердженої у встановленому порядку проектної документації (робочі креслення з пояснювальною запискою) на роботи з капітального ремонту за вищевказаними договорами, із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті, за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися);
- виконавчої документація в повному обсязі (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні ремонтно-будівельних робіт; акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на роботи за вищевказаними договорами;
- актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за вказаним договором;
- журналів обліку виконаних робіт (форма № КБ-6), па підставі яких складаються акти приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в);
- актів прихованих, дефектних робіт, квитанцій про отримання коштів від замовника за виконання робіт, кошторисної документації, ліцензії (дозволи) на виконання робі, документація щодо відповідності якості робіт, сертифікатів, технічних паспортів та інших документів, що посвідчують відповідність конструкцій та обладнання специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, платіжних документів щодо ціни на будівельні матеріали та тарифів фізичних обсягів виконаних робіт, документів щодо залучення для виконання робіт фізичної сили (інженерно-технічних спеціалістів та робітників), документів щодо залучення субпідрядних організацій,
- документів з приводу здійснення технічного та авторського нагляду при виконанні вищевказаних робіт (відповідні договори, журнали авторського та технічного нагляду, кваліфікаційні сертифікати осіб, які здійснюють технічний та авторський нагляд, тощо);
- документів на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт за вищевказаними договорами;
- документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт за вищевказаними договорами;
- документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт за вищевказаними договорами; - довідок із зазначенням форми оподаткування організації - підрядника (на загальних засадах, фіксований податок, єдиний податок), що виконували роботи за вищевказаним договором;
- договорів субпідряду та додатків до них, актів виконаних робіт, документи, що підтверджують суми затрат грошових коштів на закупівлю будівельних матеріалів на виконання робіт за вказаними договорами, акти приймання - передачі виконаних робіт, список осіб з повними анкетними даними, та посадою на час виконання робіт по зазначеним договорам, податкових накладних, рахунків-фактур, видаткових, прибуткових касових ордерів, на роботи за вищевказаними договорами;
- тендерної документації (документації конкурсних торгів) за вищевказаними договорами, у тому числі: пропозиції учасників; форма відповідності критеріям оцінки пропозиції конкурсних торгів; довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка про досвід виконання аналогічних договорів; довідка про субпідрядні організації, які учасник планує залучати для виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від загальної вартості ціни пропозиції; технічне завдання;
- списки об`єктів, із зазначенням адрес на яких здійснено ремонтні роботи, проводяться на даний час роботи та ділянки на яких заплановано проведення робіт;
- інформацію щодо фактичного теперішнього місця розташування огородженого будівельного майданчика ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », із посиланням до найближчої адреси розташування об`ктів нерухомості;
-інформацію щодо розташування будівельних майданчиків інших субпідрядних організацій а структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_1 вздовж АДРЕСА_2 , із зазначенням ідентифікуючих даних таких суб`єктів, видів та підстав виконання ними робіт, з наданням копій відповідних підтверджуючих документів;
-інформацію щодо того чи відповідають роботи фактично виконані підрядною організацією графікам виконання робіт та актам приймання виконаних робіт за договором №591 від 09.07.2020 року;
- інформацію щодо уповноважених осіб, які здійснюють фактичний контроль щодо виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » робіт щодо відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр`єва, м. Харкова.
- інформацію щодо дати придбання, дати введення в експлуатацію тротуарної плитки, яка на даний час демонтована з території парку Юр`єва, м. Харкова, із зазначенням інформації про перебування на балансі вказаної тротуарної плитки та її залишкової балансової вартості та наданням підтверджуючих документів у вигляді товарно-транспортних накладних (чи інше) на придбання даного виду товару.
Встановити строк дії даної ухвали два місяці, відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 164 КПК України, тобто по 16 вересня 2021 року включно.
Наслідки невиконання ухвали слідчого судді про надання тимчасового доступу до речей і документів підлягають вирішенню згідно діючого законодавства.
Ухвала слідчого судді оскарженню в апеляційному порядку не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Повний текст ухвали виготовлено 16.07.2021 року.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Фрунзенський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2021 |
Оприлюднено | 14.05.2024 |
Номер документу | 98371643 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Фрунзенський районний суд м.Харкова
Мартинова О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні