ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, тел./факс (057)702-10-79, inbox@lg.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
26 липня 2021 року м. Харків Справа № 913/169/18
Провадження № 19/913/169/18
Господарський суд Луганської області у складі судді Секірського А.В. , за участю секретаря судового засідання Пати А.С. , розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 23.06.2021 № 2089 про заміну сторони у виконавчому провадженні з примусового виконання наказу від 22.02.2019 у справі за позовом
Керівника Сєвєродонецької окружної прокуратури в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Сєвєродонецької міської ради , м. Сєвєродонецьк Луганської області
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Боремер" , м. Київ
про стягнення 465 116 грн 69 коп.
Орган виконання судового рішення - Солом`янський районний відділ державної виконавчої служби у місті Києві Центрального міжрегіонального управління юстиції (м. Київ) , м. Київ
в присутності представників учасників справи:
від органу прокуратури - Кадацька Д.М. - прокурор відділу Харківської обласної прокуратури, посвідчення від 03.12.2020 № 058455;
від позивача - представник не прибув;
від відповідача - представник не прибув;
від заявника - представник не прибув.
в с т а н о в и в:
Керівник Сєвєродонецької місцевої прокуратури звернувся до Господарського суду Луганської області з позовною заявою в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Сєвєродонецької міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю "Боремер" про стягнення безпідставно збережених коштів у вигляді несплаченої орендної плати за користування земельною ділянкою в сумі 465 116 грн 69 коп.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 13.04.2018 позовну заяву передано на розгляд судді Косенко Т.В.
Рішенням Господарського суду Луганської області від 30.07.2018 у справі № 913/169/18 у задоволенні позову відмовлено, судові витрати покладено на прокурора.
Постановою Східного апеляційного господарського суду від 07.02.2019 рішення Господарського суду Луганської області від 30.07.2018 у справі № 913/169/18 скасовано; позовні вимоги керівника Сєверодонецької місцевої прокуратури задоволено; стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Боремер" на користь Сєверодонецької міської ради 465 116 грн 69 грн.; стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Боремер" на користь прокуратури Луганської області 7 007 грн 42 коп. витрат зі сплати судового збору за подання позову; стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Боремер" на користь прокуратури Харківської області 10 511 грн 13 коп. витрат зі сплати судового збору за подання апеляційної скарги.
Після повернення матеріалів справи з апеляційної інстанції господарським судом на виконання постанови Східного апеляційного господарського суду від 07.02.2019 видано накази від 22.02.2019 № 913/169/18:
- Сєвєродонецькій міській раді про стягнення 465 116 грн 69 грн.;
- прокуратурі Луганської області про стягнення судового збору за подання позовної заяви в розмірі 7 007 грн 42 коп.;
- прокуратурі Харківської області про стягнення судового збору за подання апеляційної скарги в розмірі 10 511 грн 13 коп.
Вказані накази 22.02.2019 було надіслано на адреси Сєвєродонецької міської ради, прокуратури Луганської області та прокуратури Харківської області рекомендованою кореспонденцією з повідомленням.
Постановою Верховного суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 28.02.2020 постанову Східного апеляційного господарського суду від 07.02.2019 у справі № 913/169/18 змінено, викладено її мотивувальну частину в редакції цієї постанови; в іншій частині постанову залишено без змін.
Сєвєродонецька міська військово-цивільна адміністрація Сєвєродонецького району Луганської області 01.07.2021 (згідно відбитку календарного штемпеля) звернулась до Господарського суду Луганської області із заявою від 23.06.2021 № 2089 про заміну сторони у виконавчому провадженні її правонаступником, в якій останній просить замінити у виконавчому провадженні з виконання рішення суду у справі № 913/169/18 Сєвєродонецьку міську раді на її правонаступника - Сєвєродонецьку міську військово-цивільну адміністрацію Сєвєродонецького району Луганської області.
Заява обґрунтована тим, що Указом Президента України від 28.07.2020 № 297/2020 утворено військово-цивільну адміністрацію міста Сєвєродонецьк Луганської області, у зв`язку з чим було припинено повноваження Сєвєродонецької міської ради.
Указом Президента України від 19.02.2021 № 62/2021 створено Сєвєродонецьку міську військово-цивільну адміністрацію Сєвєродонецького району Луганської області, яка зареєстрована в якості юридичної особи 02.03.2021. Абзацом 6 ст. 2 вказаного Указу постановлено реорганізувати військово-цивільну адміністрацію міста Сєвєродонецьк Луганської області шляхом приєднання до Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.
Розпорядженням керівника Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 11.03.2021 № 39 вирішено припинити в результаті реорганізації юридичну особу - військово-цивільну адміністрацію міста Сєвєродонецьк Луганської області шляхом приєднання до Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області. Майно, права та обов`язки юридичної особи, що припиняється - військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області, переходять до правонаступника - Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.
Враховуючи викладене, Сєвєродонецька міська військово-цивільна адміністрація Сєвєродонецького району Луганської області набула повноважень військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області.
Згідно протоколу передачі судової справи раніше визначеному складу суду від 06.07.2021 вказана заява передана на розгляд судді Косенко Т.В.
На підставі розпорядження керівника апарату від 16.07.2021 № 154-р у зв`язку з перебуванням судді Косенко Т.В. у відпустці з 12.07.2021 по 25.07.2021 був проведений повторний автоматизований розподіл заяви, яка розподілена судді Секірському А.В.
Відповідно до ч. 3 ст. 334 ГПК України суд розглядає заяву про заміну сторони її правонаступником у десятиденний строк з дня її надходження до суду у судовому засіданні з повідомленням учасників справи та заінтересованих осіб.
Ухвалою суду від 08.07.2021 відкрито провадження за вищевказаною заявою, розгляд заяви призначений на 16.07.2021. Цією ж ухвалою змінено назву Сєвєродонецької місцевої прокуратури на Сєвєродонецьку окружну прокуратуру.
Учасники справи та заінтересована особа правом на участь у судовому засіданні не скористались, хоча про дату, час та місце судового засідання були повідомлені належним чином.
Ухвалою суду від 16.07.2021 у зв`язку зі зміною складу суду та відсутністю доказів наявності відкритого виконавчого провадження розгляд заяви про заміну сторони у виконавчому провадженні відкладено на 26.07.2021 та встановлено Сєвєродонецькій окружній прокуратурі та Сєвєродонецькій міській військово-цивільній адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області строк для подання доказів наявності відкритого виконавчого провадження з примусового виконання наказу Господарського суду Луганської області від 22.02.2019 № 913/169/18 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Боремер" на користь Сєверодонецької міської ради 465 116 грн 69 грн.
26.07.2021 Харківською обласною прокуратурою за дорученням Сєвєродонецької окружної прокуратури подано до суду за супровідним листом від 26.07.2021 № 15/1-169вих-21 докази відкриття виконавчого провадження з примусового виконання наказу від 22.02.2019 № 913/169/18.
У судове засідання 26.07.2021 прибув представник органу прокуратури.
Учасники справи та заінтересована особа правом на участь у судовому засіданні не скористались, хоча про дату, час та місце судового засідання були повідомлені належним чином та відповідно до положень абз. 2 ч. 3 ст. 334 ГПК України їх неявка не є перешкодою для вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження.
Розглянувши матеріали заяви, заслухавши пояснення присутнього у судовому засіданні представника органу прокуратури, дослідивши та оцінивши подані докази, суд дійшов висновку про задоволення заяви про заміну стягувача у виконавчому провадженні з огляду на наступне.
Згідно зі ст. 129 1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.
Частиною 1 ст. 18 ГПК України та ч. 2 ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" передбачено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.
Частиною 1 ст. 326 ГПК України визначено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України.
Конституційний Суд України неодноразово зазначав, що виконання судового рішення є невід`ємною складовою права кожного на судовий захист і охоплює, зокрема, законодавчо визначений комплекс дій, спрямованих на захист і відновлення порушених прав, свобод, законних інтересів фізичних та юридичних осіб, суспільства, держави (рішення від 13.12.2012 у справі № 18-рп/2012); невиконання судового рішення загрожує сутності права на справедливий розгляд судом (рішення від 25.04.2012 у справі № 11-рп/2012).
За мотивувальною частиною рішення Конституційного Суду України від 30.06.2009 № 16-рп/2009 виконання всіма суб`єктами правовідносин приписів, викладених у рішеннях суду, які набрали законної сили, утверджує авторитет держави як правової держави.
Виходячи з того, що згідно зі ст. 1 Конституції України Україна є правовою державою, обов`язковість виконання судових рішень є обов`язковою гарантією, дотримання якої є визначальним для утвердження авторитету України.
За приписами ст. 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і неупередженим судом. У рішенні Європейського суду з прав людини від 20.07.2004 по справі "Шмалько проти України" зазначено, що для цілей ст. 6 виконання рішення, ухваленого будь-яким судом, має розцінюватися як невід`ємна частина "судового розгляду". У рішенні від 17.05.2005 по справі "Чіжов проти України" Європейський суд з прав людини зазначив, що позитивним обов`язком держави є організація системи виконання рішень таким чином, щоб переконатися, що неналежне зволікання відсутнє та що система ефективна і законодавчо, і практично, а нездатність державних органів ужити необхідних заходів для виконання рішення позбавляє гарантії, передбаченої параграфом 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод.
Європейський суд з прав людини в рішенні від 20.06.2004 у справі "Півень проти України" вказав, що право на судовий розгляд, гарантоване ст. 6 Конвенції, також захищає виконання остаточних та обов`язкових судових рішень, які, у країні, яка поважає верховенство права, не можуть залишатися невиконаними, завдаючи шкоди одній із сторін (п. 35 рішення).
Отже, право на судовий захист є конституційною гарантією прав і свобод людини і громадянина, а обов`язкове виконання судових рішень - складовою права на справедливий судовий захист.
Умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню, у разі невиконання їх у добровільному порядку, регламентуються Законом України від 02.06.2016 № 1404-VIII "Про виконавче провадження" (далі за текстом - Закон № 1404).
Відповідно до ст. 1 Закону № 1404 виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) - сукупність дій визначених у Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Згідно зі ст. 3 Закону № 1404 до виконавчих документів віднесено, зокрема, виконавчі листи та накази, що видаються судами у передбачених законом випадках на підставі судових рішень.
Примусове виконання рішень покладається на органи державної виконавчої служби (державних виконавців) та у передбачених цим Законом випадках на приватних виконавців, правовий статус та організація діяльності яких встановлюються Законом України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів" (ч. 1 ст. 5 Закону № 1404).
Питання процесуального правонаступництва регламентовані ч. 1 ст. 52 ГПК України, згідно з якою у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.
Під час виконавчого провадження заміна сторони виконавчого провадження відбувається на підставі частин 1, 5 ст. 334 ГПК України: у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
Вирішувати питання про заміну сторони виконавчого провадження слід з урахуванням норм Закону № 1404.
Так, ч. 1 ст. 15 Закону № 1404 передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником.
Відповідно до п. 13 розділу 2 Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 № 512/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 0204.2012 за № 489/20802, правонаступництво можливе на всіх стадіях виконавчого провадження - з моменту відкриття виконавчого провадження до його закінчення.
З аналізу наведеного нормативного регулювання можна зробити висновок про те, що оскільки виконавче провадження є самостійною стадією судового процесу, сторони виконавчого провадження належать до учасників справи, а отже, якщо процесуальне правонаступництво має місце на стадії виконавчого провадження, заміна сторони виконавчого провадження означає й заміну учасника справи.
На стадії виконавчого провадження як на завершальній стадії судового провадження можлива заміна сторони виконавчого провадження правонаступником за наявності відкритого виконавчого провадження. Після відкриття виконавчого провадження та до його закінчення заміна сторони виконавчого провадження (з одночасною заміною відповідного учасника справи) правонаступником здійснюється у порядку, передбаченому ст. 334 цього Кодексу з урахуванням підстав, визначених ст. 52 ГПК України. У цьому випадку приписи ст. 334 ГПК України, що містить процесуальні особливості здійснення правонаступництва на стадії виконання судового рішення, застосовуються разом з положеннями ст. 52 цього Кодексу.
Процесуальне правонаступництво в розумінні ст. 52 ГПК України допускається на будь-якій стадії судового провадження, включаючи й стадію виконання судового рішення.
Відповідні правові висновки викладені Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 03.11.2020 у справі № 916/617/17.
Як вбачається із матеріалів справи, постановою головного державного виконавця Солом`янського районного відділу державної виконавчої служби у місті Києві Центрального міжрегіонального управління юстиції (м. Київ) від 28.07.2020 відкрито виконавче провадження № 62655994 з примусового виконання наказу Господарського суду Луганської області від 22.02.2019 № 913/169/18 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Боремер" 465 116 грн 69 коп.
Згідно інформації, розміщеної в Автоматизованій системі виконавчого провадження, виконавче провадження № 62655994 на даний час є незавершеним.
Відповідно до п. 3 ч. 1, ч. 5 ст. 78 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради можуть бути достроково припинені у випадках: передбачених законами України "Про військово-цивільні адміністрації", "Про правовий режим воєнного стану". Повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини першої цієї статті, достроково припиняються з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військово-цивільної, військової адміністрації.
Згідно зі ст. 1 Закону України "Про військово-цивільні адміністрації" для виконання повноважень місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у випадках, встановлених цим Законом, в районі відсічі збройної агресії Російської Федерації, зокрема в районі проведення антитерористичної операції можуть утворюватися військово-цивільні адміністрації. Військово-цивільні адміністрації - це тимчасові державні органи у селах, селищах, містах, районах та областях, що діють у складі Антитерористичного центру при Службі безпеки України (у разі їх утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі проведення антитерористичної операції) або у складі Об`єднаного оперативного штабу Збройних Сил України (у разі їх утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях) і призначені для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення безпеки і нормалізації життєдіяльності населення, правопорядку, участі у протидії актам збройної агресії, диверсійним проявам і терористичним актам, недопущення гуманітарної катастрофи в районі відсічі збройної агресії Російської Федерації, зокрема проведення антитерористичної операції.
Статтею 3 Закону України "Про військово-цивільні адміністрації" встановлено, що військово-цивільні адміністрації утворюються у разі потреби за рішенням Президента України. У день набрання чинності актом Президента України про утворення військово-цивільної адміністрації припиняються згідно із цим Законом повноваження, зокрема, сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, їх виконавчих органів, сільських, селищних, міських голів, інших посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах місцевого самоврядування, - у разі утворення військово-цивільної адміністрації відповідного населеного пункту (населених пунктів). Військово-цивільні адміністрації населених пунктів утворюються на території територіальних громад, сільські, селищні, міські ради яких та/або їх виконавчі органи не здійснюють покладені на них Конституцією та законами України повноваження, у тому числі внаслідок фактичного саморозпуску або самоусунення від виконання своїх повноважень, або їх фактичного невиконання, а також у разі прийняття Центральною виборчою комісією рішення про неможливість проведення виборів до відповідних органів місцевого самоврядування. Найменування військово-цивільних адміністрацій населених пунктів, як правило, є похідними від найменувань населених пунктів, визначених адміністративними центрами відповідних територіальних громад, у формі прикметника.
Указом Президента України від 28.07.2020 № 297/2020 "Про утворення військово-цивільної адміністрації" утворено військово-цивільну адміністрацію міста Сєвєродонецьк Луганської області.
04.08.2020 відомості про державну реєстрацію військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, номер запису: 13831020000005905.
Отже, повноваження Сєвєродонецької міської ради було припинено у зв`язку з утворенням військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області.
Указом Президента України від 19.02.2021 № 62/2021 "Про утворення та реорганізацію військово-цивільних адміністрацій у Луганській області" створено Сєвєродонецьку міську військово-цивільну адміністрацію Сєвєродонецького району Луганської області.
Абзацом 6 ст. 2 вказаного Указу постановлено реорганізувати військово-цивільну адміністрацію міста Сєвєродонецьк Луганської області шляхом приєднання до Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.
02.03.2021 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис про проведення державної реєстрації юридичної особи - Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області, номер запису: 1003831020000006017, а також зазначено, що Сєвєродонецька міська військово-цивільна адміністрація Сєвєродонецького району Луганської області є правонаступником військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області.
За приписами п. 11 ч. 2 ст. 7 Закону України "Про військово-цивільні адміністрації" юридична особа - новоутворена військово-цивільна адміністрація є юридичною особою, що тимчасово здійснює повноваження правонаступника прав та обов`язків юридичних осіб виконавчих комітетів рад, що припиняються, та/або військово-цивільних адміністрацій, що припиняються, - з дня, наступного за днем прийняття керівником новоутвореної військово-цивільної адміністрації рішення про її можливість здійснювати повноваження, віднесені законом до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.
Розпорядженням керівника Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 09.03.2021 № 21 "Про можливість новоутвореної Сєвєродонецької міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області здійснювати повноваження, віднесені законом до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад", яке оприлюднене на офіційному веб-сайті Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області, серед іншого визначено можливим новоутвореною Сєвєродонецькою міською ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області здійснювати повноваження, віднесені законом до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, а саме: Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області (код ЄДРПОУ 43748368, місцезнаходження юридичної особи: Україна, 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, будинок 32), а також визначено, що Військово-цивільна адміністрація міста Сєвєродонецьк Луганської області здійснює свої повноваження до дня, наступного за днем прийняття цього розпорядження.
Розпорядженням керівника Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 11.03.2021 № 39 "Про реорганізацію військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області шляхом приєднання до Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області", яке оприлюднене на офіційному веб-сайті Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області, вирішено припинити в результаті реорганізації юридичну особу - військово-цивільну адміністрацію міста Сєвєродонецьк Луганської області шляхом приєднання до Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області. Майно, права та обов`язки юридичної особи, що припиняється - військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області, переходять до правонаступника - Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.
09.06.2021 відомості про державну реєстрацію припинення юридичної особи - військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області в результаті її реорганізації внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, номер запису: 1003831120009005905.
Зважаючи на положення Закону України "Про військово-цивільні адміністрації", Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Указів Президента України від 28.07.2020 № 297/2020, від 19.02.2021 № 62/2021 має місце публічне правонаступництво (повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень до іншого внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції) від Сєвєродонецької міської ради до військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області та від військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області до Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.
Враховуючи викладене, заяву Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 23.06.2021 № 2088 про заміну сторони у виконавчому провадженні № 62655994 з примусового виконання наказу Господарського суду Луганської області від 22.02.2019 № 913/169/18 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Боремер" на користь Сєвєродонецької міської ради 465 116 грн 69 коп. на її правонаступника - Сєвєродонецьку міську військово-цивільну адміністрацію Сєвєродонецького району Луганської області слід задовольнити.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 52, 234, 235, 334 Господарського процесуального кодексу України, суд
у х в а л и в:
1.Заяву Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 23.06.2021 № 2089 про заміну сторони у виконавчому провадженні задовольнити.
2.Залучити до участі у господарській справі № 913/169/18 Сєвєродонецьку міську військово-цивільну адміністрацію Сєвєродонецького району Луганської області (місцезнаходження: бульвар Дружби Народів, будинок 32, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93400, ідентифікаційний код 44083662) як правонаступника Сєвєродонецької міської ради (місцезнаходження: бульвар Дружби Народів, будинок 32, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93400, ідентифікаційний код 26204220).
3.Замінити сторону (стягувача) - Сєвєродонецьку міську раду (місцезнаходження: бульвар Дружби Народів, будинок 32, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93400, ідентифікаційний код 26204220) у виконавчому провадженні № 62655994 з примусового виконання наказу Господарського суду Луганської області від 22.02.2019 № 913/169/18 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Боремер" (вул. Волинська, будинок 48/50, м. Київ, 03151, ідентифікаційний код 39072753) на користь Сєвєродонецької міської ради (бульвар Дружби Народів, будинок 32, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93400, ідентифікаційний код 26204220) 465 116 грн 69 коп. безпідставно збережених коштів на її правонаступника - Сєвєродонецьку міську військово-цивільну адміністрацію Сєвєродонецького району Луганської області (місцезнаходження: бульвар Дружби Народів, будинок 32, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93400, ідентифікаційний код 44083662).
Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення та може бути оскаржена до Східного апеляційного господарського суду у строк, передбачений ст. 256 ГПК України, та порядку, визначеному п. 17.5 Перехідних положень ГПК України.
Повний текст ухвали складено - 29.07.2021 .
Суддя А.В. Секірський
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 26.07.2021 |
Оприлюднено | 02.08.2021 |
Номер документу | 98644946 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Секірський А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні