Ухвала
від 23.07.2021 по справі 907/960/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД Закарпатської області

88000, м. Ужгород, вул. Коцюбинського, 2а

e-mail: inbox@zk . arbitr . gov . ua

веб-адреса: http://zk . arbitr . gov . ua

УХвала

"23" липня 2021 р. м. Ужгород Справа № 907/960/15

Господарський суд Закарпатської області у складі:

головуючого судді Ушак І.Г.,

за участі секретаря судового засідання Лазар С.Л.

розглянувши у судовому засіданні заяву арбітражного керуючого Чорнія М.В., ліквідатора банкрута у даній справі про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, про затвердження звіту арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації банкрута у даній справі

за заявою Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Закарпатській області, м. Ужгород (з урахуванням правонаступництва, далі - податкова служба, ініціюючий кредитор )

про банкрутство приватного акціонерного товариства "Міжгірське автотранспортне підприємство 12138" (90000, Закарпатська область, смт. Міжгір"я, вул. Незалежності, 72, код 03113963) (далі - товариство, банкрут)

УСТАНОВИВ:

09.06.21 ліквідатор Чорній М.В. звернувся до суду з клопотанням, згідно якого просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, визнати погашеними вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або були відхилені господарським судом, а також визнати погашеними грошові вимоги кредиторів - Головного управління ДПС у Закарпатській області (філія (інший відокремлений підрозділ) та Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області, - що не задоволені за недостатністю майна; затвердити звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації; винести ухвалу про ліквідацію приватного акціонерного товариства «Міжгірське автотранспортне підприємство 12138» та закрити провадження у справі № 907/960/15.

Ухвалою суду від 11.06.21 призначено судове засідання з розгляду питань наведених арбітражним керуючим на 10:00 год. 23.07.21.

У дане засідання учасники банкрутства не з`явилися, хоча були належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи.

Суд, розглянувши матеріали справи, подані ліквідатором звіти та інші документи встановив наступне.

Ухвалою суду (головуючий суддя Івашкович І.В.) від 03.09.15 у даній справі прийнято до розгляду заяву податкової служби як ініціюючого кредитора про порушення провадження у справі про банкрутство приватного акціонерного товариства "Міжгірське автотранспортне підприємство 12138" (90000, Закарпатська область, смт. Міжгір"я, вул. Незалежності, 72, код 03113963).

Ухвалою суду від 15.09.15 порушено провадження у справі про банкрутство товариства, повідомлення про що оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України.

Постановою господарського суду Закарпатської області від 01.12.15 у даній справі товариство визнано банкрутом, щодо нього відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено Рабанюка В.С.

Ухвалою суду від 12.02.16 припинено повноваження ліквідатора Рабанюка В.С. та призначено ліквідатором банкрута - арбітражного керуючого Руденко О.В.

Ухвалою від 20.03.17 здійснено заміну ініціюючого кредитора його правонаступником - Хустською об"єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Закарпатській області .

Розпорядженням керівника апарату суду від 13.09.17 № 02-02/243/17 у зв`язку з припиненням повноважень судді Івашкович І.В., призначено повторний автоматизований розподіл справи, за результатами якого справу розподілено судді Ушак І.Г.

Ухвалою суду від 17.09.17 (суддя Ушак І.Г.) було прийнято дану справу до свого провадження.

Ухвалою суду від 20.05.19, у зв`язку з анулюванням свідоцтва арбітражного керуючого Руденко О.В. про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого, останню було відсторонено від виконання повноважень ліквідатора банкрута та запропоновано комітету кредиторів надати суду пропозиції щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення його ліквідатором банкрута.

Ухвалою від 31.05.2019 замінено ініціюючого кредитора у справі його правонаступником - Головним управлінням ДФС у Закарпатській області, припинено повноваження Руденко О.В. як ліквідатора банкрута у даній справі, призначено ліквідатором банкрута - арбітражного керуючого Чорнія М.В. (свідоцтво арбітражного керуючого № 509 від 15.03.13р., адреса: 79067, м. Львів, вул. Тракт Глинянський, 161-б), якого зобов`язано забезпечити проведення ліквідаційної процедури банкрута в порядку, передбаченому Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (Закон), за результатами роботи подати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс.

21.09.2019 набрав чинності Кодекс України з процедур банкрутства, відповідно до ч. 2, 4 Прикінцевих та Перехідних положень якого з дня його введення у дію визнано таким, що втратив чинність, зокрема, Закон України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації.

У ході судового провадження у даній справі встановлено, що загальний розмір грошових вимог кредиторів до банкрута становить 1786759,01 грн., в тому числі: ініціюючого кредитора (Головне управління ДПС у Закарпатській області (філія (інший відокремлений підрозділ) - 1727602,28 грн., з яких: 9614,00 грн. - з віднесенням до І-ї черги задоволення вимог; 856313,00 грн. - ІІІ-ї черги та 861675,28 грн. - VI-ї черги ; Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області - 59156,73 грн., з яких: 2436,00 - І-ї черги та 56720,73 грн. - ІІ-ї черги.

За даними ліквідатора при здійсненні ліквідаційної процедури банкрута вчинялися дії, спрямовані на виявлення та повернення/розшуку активів банкрута; проведено інвентаризацію майна банкрута, аналіз його фінансово-господарського стану, за результатами якого вжито заходи щодо притягнення відповідальних осіб до субсидіарної відповідальності.

За результатами проведеної 16.08.19 інвентаризації ліквідатором встановлено відсутність майнових активів (майна та майнових прав) банкрута.

Ухвалою суду від 18.10.19 за клопотанням ліквідатора зобов`язано Головне управління Національної поліції України та Головне управління Національної поліції у Закарпатській області оголосити у розшук (в тому числі з включенням до системи відеоконтролю «Гарпун» ) та здійснити заходи, спрямовані на встановлення місця перебування та повернення власнику зареєстрованих за банкрутом семи транспортних засобів 1983-1990 років випуску, місцезнаходження яких не відомо.

На запити арбітражного керуючого від 12.03.21 та 30.03.21 до Управлінпя інформаційно-аналітичної підтримки ГУ НП у Закарпатській області щодо результатів розшуку зазначених транспортних засобів 21.05.21 надійшов лист зазначеного органу з інформацією про те, що транспортні засоби на спецмайданчик не поміщалися та не знаходяться.

29.11.19 ліквідатор банкрута Чорній М.В. звернувся до суду із заявою про покладення на колишнього керівника банкрута - ОСОБА_1 - субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями банкрута та стягнення з ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1786759,00 грн. за зобов`язаннями банкрута у даній справі, у задоволенні якої ухвалою суду від 14.04.21 було відмовлено.

За таких обставин вимоги кредиторів на загальну суму 1786759,01 грн. залишилися незадоволеними за відсутністю майна банкрута.

За даними ліквідатора посадовими особами банкрута не було передано ліквідатору жодної документації, яка б підлягала довгостроковому зберіганню, з огляду на що не є можливим виконання ч. 1 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства щодо передання в установленому порядку на зберігання документів банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язкому зберіганню.

Звіт ліквідатора про хід ліквідаційної процедури, включно з питаннями грошової винагороди арбітражного керуючого, був розглянутий комітетом кредиторів банкрута на засіданні, що відбулося 03.06.21.

Судом згідно наявного в матеріалах справи протоколу № 5 від 03.06.21 засідання комітету кредиторів банкрута встановлено, що звіт ліквідатора комітетом кредиторів прийнято до відома, визнано задовільними результати проведення ліквідаційної процедури, зобов`язано ліквідатора звернутись до суду з клопотанням про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ПрАТ "Міжгірське АТП12138"; більшістю голосів (856 голосів - проголосувало "за", 56 - "утрималось") схвалено звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора банкрута за період з 31.05.19 по 03.06.21 на суму 334906,49 грн., здійснення та відшкодування витрат ліквідатора на суму 10923,63 грн.

09.06.21 ліквідатор подав до суду заяву про видачу наказу на примусове стягнення з кредиторів пропорційно до розміру їх кредиторських вимог коштів грошової винагороди арбітражного керуючого та витрат на загальну суму 348530,12 грн., а саме: з ініціюючого кредитора - Головного правління ДПС у Закарпатській області (філія (інший відокремлений підрозділ), кредиторські вимоги якого до банкрута становлять 96,69 % - 336993,77 грн., з кредитора - Головного управління Пенсійного фонду Закарпатської області, кредиторські вимоги якого до банкрута становлять 3,31 % - 11536,35 грн..

До даного судового засідання будь-яких зауважень щодо проведення ліквідаційної процедури та заперечень щодо затвердження звіту ліквідатора від будь-яких інших осіб до суду не надходило.

Приписами ст.ст. 98, 115 Закону, за яким станом на час порушення провадження про банкрутство у даній справі та до 21.09.2019 - дня введення у дію Кодексу про банкрутство - здійснювався розгляд справ про банкрутство, встановлено, зокрема, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду; основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора; розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов`язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого.

Господарський суд має право зменшити розмір оплати послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), у разі якщо середньомісячна заробітна плата керівника боржника є надмірно високою порівняно з мінімальним розміром заробітної плати.

Приписами ст. 30 Кодексу про банкрутство, розгляд справ про банкрутство здійснюється судами після 21.10.2019, також встановлено що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду, яка складається з основної та додаткової грошових винагород. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень, зокрема, ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Господарський суд за заявою кредитора має право зменшити розмір грошової винагороди арбітражного керуючого, у разі, якщо середньомісячна заробітна плата керівника боржника є надмірно високою порівняно з мінімальним розміром заробітної плати.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

З огляду на наведені приписи законодавства про банкрутство, чинного на протязі провадження у даній справі, приймаючи до уваги відсутність будь-яких активів боржника, обставини того, що фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат ліквідатора кредиторами не створювався, схвалення комітетом кредиторів більшістю голосів звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової нагороди, здійснення та відшкодування витрат останнього, керуючись принципом пропорційності суми витрат кожного із кредиторів на оплату грошової винагороди арбітражного керуючого розміру визнаних їх кредиторських вимог у справі про банкрутство, дослідивши матеріали справи та оцінивши додані до звіту та заяви докази, суд дійшов висновку про обґрунтованість клопотання арбітражного керуючого та про затвердження схваленого комітетом кредиторів його звіту про нарахування грошової винагороди та витрат в загальній сумі 348530,12 грн., з яких 334906,49 грн. - грошова винагорода; 10923,63 грн. - витрати за період виконання повноважень ліквідатора банкрута у даній справі за період з 31.05.2019р. по 08.06.2021р., а також про стягнення з кожного з кредиторів банкрута зазначену суму у розмірі пропорційно розміру їх кредиторських вимог згідно реєстру, а саме Головного правління ДПС у Закарпатській області (філія (інший відокремлений підрозділ) - 336993,77грн. (96,69%), Головного управління Пенсійного фонду Закарпатської області - 11536,35 грн. (3,31%).

При цьому суд приймає також до уваги правові позиції Верховного Суду з питань оплати послуг арбітражного керуючого. Так, у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 06.06.2018 у справі № 17/05/5026/275/2012 йдеться про те, що оплата послуг ліквідатора може бути покладена на всіх виявлених кредиторів у такій справі пропорційно визнаним кредиторським вимогам.

У постанові Верховного Суду від 20.03.2019 у справі №5024/980/2011) зазначено також про те, що законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг арбітражного керуючого розпорядника майна/керуючого санацією/ліквідатора в залежність від обсягу його діяльності (за умови достатності та відповідності цих дій вимогам Закону про банкрутство), від розміру задоволених вимог кредиторів у справі, майнового стану кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів роботи арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Також, суд касаційної інстанції відзначає, що ініціюючи провадження у справі про банкрутство кредитори, як споживачі послуг арбітражного керуючого, котрі очікують на результат його діяльності, мають усвідомлювати, що надавши на свій ризик згоду на участь у справі про банкрутство, однак не знайшовши майна, як джерела своїх доходів і покриття видатків, арбітражний керуючий правомірно очікує покриття забезпечення процедури, яке у такому випадку лягає тягарем на кредиторів (кредитора) неплатоспроможного боржника (постанова Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 30.01.2019 у справі №910/32824/15).

У відповідності до ст. 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Кожен має право на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.

Згідно із ст. 1 Конвенції Міжнародної організації праці «Про захист заробітної плати» №95, ратифікованої Україною 30.06.1961, термін «заробітна плата» означає, незалежно від назви й методу обчислення, будь-яку винагороду або заробіток, які можуть бути обчислені в грошах, і встановлені угодою або національним законодавством, які працівник має отримувати за працю, яку виконано чи має бути виконано, або за послуги, котрі надано чи має бути надано.

Відмову від авансування, відсутність майна у боржника або ж відсутність інших

джерел для покриття витрат на виплату винагороди арбітражному керуючому можна розцінювати як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті статті 4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та інших міжнародних актів (зокрема, Конвенції 1926 року про заборону рабства, Конвенції Міжнародної організації праці про примусову чи обов`язкову працю 1930 року ратифіковану Україною 10.08.1956 року, Конвенції Міжнародної організації праці №105 про скасування примусової праці 1957 року ратифіковану Україною 05.10.2000 року), резолюції Економічної і Соціальної Ради ООН (ЕКОСОС) 1996 року тощо) та суперечить статті 43 Конституції України.

Вирішуючи питання затвердження звіту ліквідатора за результатами ліквідаційної процедури банкрута, суд виходить з такого.

Приписами ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу; якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута; якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.

З огляду на фактичні обставини справи та наведені приписи Кодексу про банкрутство, суд розглянувши звіт ліквідатора, заяви інших учасників процесу - кредиторів, дійшов висновку про наявність підстав для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, який засвідчує відсутність у банкрута майна, та неможливість погасити заявлені кредиторські вимоги, що, у свою чергу, є підставою для винесення ухвали про ліквідацію юридичної особи банкрута.

За приписами ст. 90 Кодексу про банкрутство господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо, зокрема, затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом (п. 5 ч. 1 ст. 90); про закриття провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала (ч. 3 ст. 90).

Згідно приписів ч. 4 ст. 90 Кодексу про банкрутство з огляду на закриття провадження у справі у зв`язку із затвердженням звіту ліквідатора вважаються погашеними вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню, про що належить зазначити в ухвалі.

Враховуючи наведене, керуючись Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у редакції станом на час здійснення ліквідаційної процедури у даній справі, ст.ст. 1, 2, 61, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Затвердити звіт арбітражного керуючого Чорнія М.В. про нарахування та виплату грошової нагороди, здійснення та відшкодування витрат за виконання повноважень ліквідатора банкрута - приватного акціонерного товариства «Міжгірське автотранспортне підприємство 12138» за період з 31.05.2019р. по 08.06.2019р. на загальну суму 348530,12 грн., з яких 334906,49 грн. - грошова винагорода; 10923,63 грн. - витрати.

1.1. Стягнути з Головного управління ДПС у Закарпатській області (філія (інший відокремлений підрозділ)) (88000, м. Ужгород, вул. Волошина, 52, ідентифікаційний код ВП 44106694) кошти в розмірі 336 993,77 грн. (триста тридцять шість тисяч дев`ятсот дев`яносто три гривні 77 копійок) як виплату основної грошової винагороди та витрат арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , Установа банку: АТ КБ «ПриватБанк» , код банку: 305299, ЕДРПОУ (або ОКПО): 14360570, IBAN № НОМЕР_2 ) за виконання повноважень ліквідатора ПрАТ «Міжгірське АТП 12138» у справі №907/960/15.

1.2.Стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (88008, м. Ужгород, пл. Народна, 4, ідентифікаційний код 20453063) кошти в розмірі 11 536,35 грн. (одинадцять тисяч п`ятсот тридцять шість гривень 35 копійок) в якості виплати основної грошової винагороди та витрат арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , Установа банку: АТ КБ «ПриватБанк» , код банку: 305299, ЕДРПОУ (або ОКПО): 14360570, IBAN № НОМЕР_2 ) за виконання повноважень ліквідатора ПрАТ «Міжгірське АТП 12138» у справі №907/960/15.

2. Затвердити звіт арбітражного керуючого Чорнія М.В., ліквідатора банкрута - приватного акціонерного товариства "Міжгірське автотранспортне підприємство 12138" (90000, Закарпатська область, смт.Міжгір`я, вул. Незалежності, 72, код 03113963).

4. Вимоги, непогашені у зв`язку з недостатністю майна, вважати погашеними.

5. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені у встановлений строк вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

6. Ліквідувати юридичну особу - приватне акціонерне товариство "Міжгірське автотранспортне підприємство 12138" (90000, Закарпатська область, смт.Міжгір`я, вул. Незалежності, 72, код 03113963).

7. Повноваження арбітражного керуючого Чорнія М.В. як ліквідатора приватного акціонерного товариства "Міжгірське автотранспортне підприємство 12138" (90000, Закарпатська область, смт.Міжгір"я, вул. Незалежності, 72, код 03113963) припинити з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.

8. Провадження у справі закрити.

9. Копію ухвали направити банкруту, ліквідатору, кредиторам, державному реєстратору за місцем знаходження банкрута для внесення відповідного запису.

Ухвала набирає законної сили після її підписання та може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду в порядку та строки встановлені ст.ст. 255, 256 ГПК України. Повний текст ухвали складено 29.07.2021р.

Суддя Ушак І.Г.

Дата ухвалення рішення23.07.2021
Оприлюднено30.07.2021
Номер документу98668082
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —907/960/15

Судовий наказ від 30.07.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Судовий наказ від 30.07.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Судовий наказ від 30.07.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Судовий наказ від 30.07.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 23.07.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 23.07.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 16.07.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 12.07.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 11.06.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 14.04.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні