Рішення
від 15.07.2021 по справі 320/1155/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, тел. +380 (044) 207 80 91

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 липня 2021 року справа № 320/1155/21

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Коздровської К.Д., розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції з Одеським окружним адміністративним судом в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Державної авіаційної служби України до Товариства з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a>, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт "Одеса", Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародний аеропорт "Одеса", Державне підприємство обслуговування повітряного руху України; Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради, Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради; на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс", Товариство з обмеженою відповідальністю "Аль-Софія" про зобов`язання вчинити певні дії,

за участю представників:

від позивача: Чугаєва І.В.,

від третьої особи (Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародний аеропорт "Одеса": Слаблюк Н.С.,

від третьої особи (Товариства з обмеженою відповідальністю "Аль-Софія"): Балан В.І.,

від третьої особи (Товариства з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс"): Дімоглов А.І.,

Суть спору: До Київського окружного адміністративного суду звернулась Державна авіаційна служба Україна з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a>, в якому позивач просить суд зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a> виконати рішення Державіаслужби від 30.10.2020 №219.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що на підставі акту за результатами позапланового огляду об`єкта будівництва на приаеродромній території аеродрому Одеса від 22.10.2020 3100-07-17, складеного Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Одеса», 30.10.2020 Державіаслужбою України винесено рішення №219 про припинення будівництва (діяльності, передбаченої частиною другою статті 69 Повітряного кодексу України) на приаеродромній території з моменту винесення такого рішення за адресою: м.Одеса, між Одеським іподромом і вулицею Краснова (м.Одеса, Малиновський р-н, вул.Краснова, 3, згідно містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва №159, затверджених наказом Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 12.08.2020 №01-06/241, кадастровий номер земельної ділянки: 5110137300:51:008:0039), що здійснюється Товариством з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ", код ЄДРПОУ 37014899, адреса: 07400, Київська область, м.Бровари, вул.Металургів, 22, офіс 24 до вирішення питання щодо можливості та умов подальшого будівництва відповідно до законодавства.

Правовою підставою позову позивач визначає частину 10 статті 69 Повітряного кодексу України, відповідно до якої органи виконавчої влади, юридичні та фізичні особи незалежно від форми власності, які допустили порушення порядку діяльності, зазначеної в частині другій цієї статті, містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, зобов`язані згідно з рішенням уповноваженого органу з питань цивільної авіації припинити будівництво чи діяльність, зазначену в частині другій цієї статті, до вирішення питання щодо можливості та умов подальшого будівництва відповідно до законодавства.

Позивач вказує, що ТОВ "Схід ХХІ" порушено вимоги законодавства щодо будівництва на приаеродромній території, а рішення Державіаслужби про припинення будівництва від 30.10.2020 №219 є таким, що винесено на підставі закону, не оскаржене та не скасоване у визначеному порядку, а тому підлягає негайному виконанню.

Стверджує, що рішення Державіаслужби про припинення будівництва від 30.10.2020 №219 Товариством з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ" не виконується в добровільному порядку, та зважаючи на необхідність невідкладного вирішення питання щодо припинення неконтрольованого будівництва, яке може призвести до негативних наслідків, вирішення питання щодо виконання вищезазначеного рішення в судовому порядку є єдиним способом захисту порушених прав Державіаслужби.

Звертає увагу, що до Державіаслужби заявки на погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації за адресою: вул.Краснова, 3, м.Одеса не надходило, погодження будівництва за вищевказаною адресою Державіаслужбою не здійснювалось.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 15.02.2021 відкрито провадження в адміністративній справі №320/1155/21, постановлено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, розпочато підготовку справи до судового розгляду, витребувано докази від сторін та призначено підготовче засідання на 16.03.2021.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 15.02.2021 залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт "Одеса"; Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародний аеропорт "Одеса"; Державне підприємство обслуговування повітряного руху України; Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради; Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради; на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс".

Протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 16.03.2021 підготовче судове засідання відкладено на 15.04.2021.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 15.04.2021 клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" про залучення третьої особи від 30.03.2021 задоволено. Залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Аль-Софія". Продовжено строк проведення підготовчого провадження по справі на 30 календарних днів та відкладено підготовче засідання у справі на 20.05.2021.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24.05.2021 призначено підготовче судове засідання на 11.06.2021 у справі в режимі відеоконференції з Одеським окружним адміністративним судом. Доручено Одеському окружному адміністративному суду забезпечити проведення підготовчого судового засідання, призначеного на 11 червня 2021 року, в режимі відеоконференції за участю представників Товариства з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Аль-Софія".

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 01.06.2021 доручено Одеському окружному адміністративному суду забезпечити проведення підготовчого судового засідання, призначеного на 11.06.2021, в режимі відеоконференції за участю представника третьої особи, який не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариства з обмеженою відповідальністю "Міжнародний аеропорт "Одеса".

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11.06.2021 повернуто без розгляду заяву Державної авіаційної служби України про збільшення розміру позовних вимог від 28.04.2021 №4/4.3-357-21. Відкладено підготовче судове засідання на 25.06.2021.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 25.06.2021 закрито підготовче провадження у справі та призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 16.07.2021.

Відповідач проти позову заперечує, 21.05.2021 відповідачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ" до суду подані пояснення по справі, в яких ТОВ "Схід ХХІ" зазначає, що було власником земельної ділянки, яка знаходиться за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, до 22.09.2020, тобто до моменту укладення договору купівлі-продажу земельної ділянки між ТОВ "Схід ХХІ" та ТОВ "Кадорр-Україна Плюс". З моменту укладення даного договору власником земельної ділянки з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 є ТОВ "Кадорр-Україна Плюс", про що свідчить витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Вказує, що ТОВ "Схід ХХІ" не має відношення до вищезгаданої земельної ділянки, а тому немає зацікавленості у здійсненні на ній будівництва, а також немає жодного відношення до Об`єкту будівництва. З огляду на вказане рішення Державіаслужби від 30.10.2020 №219 про припинення будівництва на приаеродромній території не може бути виконане.

31.03.2021 від Товариства з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" до суду надійшли письмові пояснення щодо позову, в яких ТОВ "Кадорр-Україна Плюс" проти позову заперечує, та вважає, що рішення Державної авіаційної служби України від 30.10.2020 №219 про припинення будівництва на приаеродромній території не може бути виконане Товариством з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ", оскільки вказане підприємство на момент прийняття такого рішення вже не мало і на даний час немає жодного відношення до будь-яких процесів, які відбуваються на земельній ділянці з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, у тому числі і до будівництва житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями, торгово-розважальним центром, наземними гаражами відкритого типу, підземним паркінгом та трансформаторною підстанцією за вищевказаною адресою.

Вказує, що на момент видачі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва №159, затверджених наказом Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 12.08.2020 №01-06/241, власником земельної ділянки з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, являлося Товариство з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a>.

Проте у подальшому вищевказана земельна ділянка була відчужена Товариством з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ" на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" на підставі нотаріально посвідченого договору купівлі-продажу земельної ділянки від 22.09.2020.

Тобто, з 22.09.2020 і по теперішній час власником земельної ділянки з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, є Товариство з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс". Вказана інформація не є конфіденційною, міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, є у вільному доступі, і відповідно була відкритою як для КП "Міжнародний аеропорт "Одеса" на час здійснення позапланового огляду об`єкта будівництва 22.10.2020, так і для Державної авіаційної служби України на момент винесення рішення від 30.10.2020 №219 про припинення будівництва на приаеродромній території.

Враховуючи викладене, Товариство з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" вважає відсутніми у Державної авіаційної служби України будь-які правові підстави вимагати від відповідача вчиняти якісь дії, пов`язані з погодженням будівництва на вищевказаній земельній ділянці, зокрема невідкладного вжиття заходів щодо погодження місця розташування та висоти об`єкта на приаеродромній території, а також негайного припинення будівництва, яке останнім взагалі то і не здійснювалося.

Також зазначає, що після реєстрації Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради повідомлення про початок виконання підготовчих робіт за №ОД020201015636 від 15.10.2020 замовником будівництва - Товариством з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" та генеральним підрядником - Товариством з обмеженою відповідальністю "Аль-Софія" було розпочато виконання підготовчих робіт, зокрема розпочаті роботи з підготовки земельної ділянки, влаштування огородження будівельного майданчика, порушення елементів благоустрою в межах відведеної земельної ділянки, вишукувальні роботи, роботи із спорудження тимчасових виробничих та побутових споруд, необхідних для організації і обслуговування будівництва, улаштування під`їзних шляхів, складування будівельних матеріалів, підведення тимчасових інженерних мереж, а також з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень. Натомість жодних робіт, які можуть вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних засобів цивільної авіації, ТОВ "Кадорр-Україна Плюс" та ТОВ "Аль-Софія" не здійснюють.

05.05.2021 від Товариства з обмеженою відповідальністю "Аль-Софія" до суду надійшли письмові пояснення щодо позову, в яких ТОВ "Аль-Софія" проти позову заперечує, та зазначає, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Аль-Софія" виступає генеральним підрядником об`єкту "Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями, торгово-розважальним центром, наземними гаражами відкритого типу, підземним паркінгом та трансформаторною підстанцією за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3". Вказує, що замовником вказаного об`єкту будівництва є ТОВ "Кадорр-Україна Плюс", в свою чергу Товариство з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a> з 22.09.2020 не власником земельної ділянки з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039, а тому немає зацікавленості у здійсненні на ній будівництва, а також немає жодного відношення до Об`єкту будівництва. З метою отримання замовником будівництва - ТОВ "Кадорр-Україна Плюс" дозволу на виконання будівельних робіт та у подальшому виконання таких робіт, замовником та генеральним підрядником вживаються заходи щодо отримання необхідних погоджень відносно Об`єкту будівництва.

Зокрема задля забезпечення безпеки польотів цивільної авіації і державних повітряних суден, а також безперешкодної роботи засобів зв`язку, навігації та спостереження, Об`єкт будівництва було погоджено з ТОВ "Міжнародний аеропорт "Одеса" (позитивний висновок експлуатанта аеродрому від 21.01.2021 №100-01-31/001в); Військовою частиною А3571 Повітряних Сил Збройних Сил України (позитивний висновок експлуатанта аеродрому від 19.02.2021 №350/312/40/283); Міністерством оборони України (позитивний висновок уповноваженого структурного підрозділу Міністерства оборони України з питань регулювання діяльності державної авіації України за №185/3/512 від 29.03.2021.

Також ТОВ "Аль-Софія" звернулося до Державної авіаційної служби України із заявкою вих.№29/03-21 від 29.03.2021 на погодження розташування та висоти об`єктів на земельній ділянці з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, яка на час розгляду справи судом - позивачем не розглянута.

Представник позивача у судовому засіданні 16.07.2021 адміністративний позов підтримав у повному обсязі з підстав, вказаних у позові, просив суд позов задовольнити.

Присутній у судовому засіданні 16.07.2021 в режимі відеоконференції з Одеським окружним адміністративним судом представник ТОВ "Міжнародний аеропорт "Одеса" висловив позицію про необхідність задоволення позовних вимог.

Представники третіх осіб ТОВ "Кадорр-Україна Плюс" та ТОВ "Аль-Софія" у судовому засіданні 16.07.2021 в режимі відеоконференції з Одеським окружним адміністративним судом проти позову заперечували з підстав, наведених у письмових поясненнях проти позову, просили відмовити у задоволенні позову.

Інші учасники у судове засідання 16.07.2021 не з`явились, про дату, час та місце розгляду справи були повідомленні належним чином, при причини неявки суд не повідомили.

30.03.2021 від Товариства з обмеженою відповідальністю "Міжнародний аеропорт "Одеса" надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності Товариства з обмеженою відповідальністю "Міжнародний аеропорт "Одеса".

Протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 16.07.2021 відмовлено у задоволенні заяви ОСОБА_1 від 10.06.2021 про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача керівника Одеської обласної партійної організації політичної партії «Національний корпус» Варламова Сергія Сергійовича, оскільки така заява надійшла та була передана судді після закінчення підготовчого судового засідання 25.06.2021, на якому судом постановлено ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення розгляду справи по суті у судовому засіданні.

Заслухавши представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

в с т а н о в и в :

Згідно листа Державіаслужби України від 19.10.2020 № 18/18.4-62-20 та на підставі протоколу засідання постійно діючої комісії КП «Міжнародний аеропорт Одеса» з погодження (реконструкції) висотних споруд на приаеродромній території аеродрому «Одеса» від 21.10.2020 №100-07-17/пр Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Одеса» був виконаний позаплановий виїзд на місцевість з метою огляду об`єкту будівництва на приаеродромній території аеродрому «Одеса», що знаходиться в місті Одеса на земельній ділянці між Одеським іподромом та вул.Краснова, за підсумками якого складено Акт за результатами позапланового огляду об`єкта будівництва на приаеродромній території аеродрому Одеса від 22.10.2020 №100-07-17 (далі також Акт позапланового огляду об`єкта будівництва) (т.1, а.с.45-52).

При огляді на місцевості виявлено, що на земельній ділянці відсутній поверхневий рослинний шар; проводяться роботи з розробки та виїмки ґрунту землерийними механізмами; для переміщення ґрунту застосовуються самоскиди; виконуються топографо-геодезичні роботи; присутній мобільний кран.

В Акті позапланового огляду об`єкта будівництва зазначено, що зі сторони вул.Краснова, земельна ділянка, на якій виконуються роботи, скрита смугою багаторічних зелених насаджень; має огородження іржавою сіткою «рабиця» висотою близько 1,5 метри, яка, ймовірно, не є огородженням будмайданчику; не має інформаційного паспорту об`єкту.

В Акті позапланового огляду об`єкта будівництва вказано, що за інформацією сайту map.land.gov.ua «Публічна кадастрова карта України» земельна ділянка, що знаходиться в місті Одеса на земельній ділянці між Одеським іподромом та вул.Краснова має кадастровий номер 5110137300:51:008:0039; тип власності приватна власність; цільове призначення для іншої житлової забудови, для розміщення жилих будинків із вбудовано-прибудованими об`єктами обслуговування населення та торгово-розважального комплексу; площа 8,2068 га.

Актом позапланового огляду об`єкта будівництва встановлено, що за інформацією сторінки «Містобудівний моніторинг» офіційного сайту Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради ombk.odessa.ua замовником «Містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва» (далі - МБУ) на вказаній вище земельній ділянці є Товариство з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a>, код ЄДРПОУ 37014899, адреса місця знаходження юридичної особи: вул.Металургів, 22, офіс 24, м.Бровари, Київська область, 07400.

Згідно МБУ №159, затверджених наказом департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 12.08.2020 №01-06/241: назва об`єкту "Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями, торгово-розважальним центром, наземними гаражами відкритого типу, підземним паркінгом та трансформаторною підстанцією за адресою: вул.Краснова, 3, Малиновський район, м.Одеса"; гранично допустима висотність будинків, будівель та споруд не більше ніж 73,5 м.

В Акті позапланового огляду об`єкта будівництва зазначено, що станом на 21.10.2020 відсутня інформація з офіційного сайту Держархбудінспекції України dabi.gov.ua щодо надання ТОВ "Схід ХХІ" будь-якого документу дозвільного характеру по об`єкту будівництва за адресою: вул.Краснова, 3, Малиновський район, м.Одеса.

За результатами перевірки документації постійно діючої комісії КП «Міжнародний аеропорт Одеса» встановлено, що за даними «Журналу обліку погоджень у межах приаеродромної території аеродрому «Одеса», виданих стороннім організаціям» листів-звернень щодо погодження будівництва (реконструкції) висотних споруд на приаеродромній території аеродрому «Одеса» за адресою: вул.Краснова, 3, Малиновський район, м.Одеса до підприємства не надходило.

За попередніми розрахунками земельна ділянка, що була оглянута на місцевості, знаходиться у межах конічної поверхні обмеження перешкод, абсолютні відмітки споруд на якій повинні бути не більше: відносно існуючої злітно-посадкової смуги 128,0 м, відносно злітно-посадкової смуги, що будується 141,0 м.

Враховуючи місце розташування земельної ділянки за ймовірною адресою: вул.Краснова, 3, Малиновський район, м.Одеса, в межах конічної поверхні обмеження перешкод аеродрому «Одеса», об`єкт будівництва не матиме впливу на безпеку польотів згідно з першою групою критеріїв оцінки за умови, що абсолютна відмітка найвищої точки споруд об`єкту не перевищуватиме поверхню обмеження перешкод: 128,0 м для діючої ЗПС, 141,0 м для ЗПС, що будується.

На підставі Акту за результатами позапланового огляду об`єкта будівництва на приаеродромній території аеродрому «Одеса» від 22.10.2020 №100-07-17, складеного Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Одеса», 30.10.2020 Державіаслужбою України прийнято рішення №219 про припинення будівництва (діяльності, передбаченої частиною другою статті 69 Повітряного кодексу України) на приаеродромній території, відповідно до пункту 1 якого вимагається негайно припинити будівництво за адресою: м.Одеса, між Одеським іподромом і вулицею Краснова (м.Одеса, Малиновський р-н, вул.Краснова, 3, згідно містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва №159, затверджених наказом Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 12.08.2020 №01-06/241, кадастровий номер земельної ділянки: 5110137300:51:008:0039), що здійснюється Товариством з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ", код ЄДРПОУ 37014899, адреса: 07400, Київська область, м.Бровари, вул.Металургів, 22, офіс 24 до вирішення питання щодо можливості та умов подальшого будівництва відповідно до законодавства.

Пунктом 2 вказаного рішення керівнику або уповноваженій особі вищезазначеної юридичної особи невідкладно вжити заходів щодо погодження місця розташування та висоти об`єкта на приаеродромній території у відповідності до вимог пунктів 56, 57, 60 Положення про використання повітряного простору України, затвердженого постановою КМУ від 06.12.2017 №954 та у спосіб, передбачений Порядком розгляду та надання Державіаслужбою погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 30.11.2012 №721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за № 2147/22459 (т.1, а.с.29).

Невиконання Товариством з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ" рішення Державіаслужби про припинення будівництва від 30.10.2020 №219 в добровільному порядку зумовило звернення позивача із даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд виходить із наступного.

В силу вимог частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до Положення про Державну авіаційну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2014 №520 (далі - Положення №520), Державіаслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільної авіації та використання повітряного простору України та є уповноваженим органом з питань цивільної авіації. До основних завдань Державіаслужби належить, зокрема погодження місця розташування, висоти об`єктів на приаеродромних територіях з урахуванням умов впливу авіаційного шуму і емісій авіаційних двигунів та об`єктів, які можуть вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних засобів цивільної авіації.

Основними завданнями Державіаслужби є, зокрема реалізація державної політики у сфері цивільної авіації та використання повітряного простору України (абз.1 п.3 Положення №520).

Тобто, об`єктом компетенції позивача є відносини у сфері цивільної авіації та використання повітряного простору України, які покриваються заходами державного контролю та нагляду за безпекою цивільної авіації, нагляду за забезпеченням аеронавігаційного обслуговування, а також засобами реагування на виявлені порушення.

Суб`єктами контролю є юридичні та фізичні особи, які здійснюють авіаційну діяльність та експлуатанти аеродромів.

Наказом Міністерства інфраструктури України від 30.11.2012 №721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за № 2147/22459, затверджено Порядок розгляду та надання Державіаслужбою погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації (далі Порядок №721).

Пунктом 1.2 Порядку №721 передбачено, що дія цього Порядку поширюється на підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, які займаються будівництвом об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, провайдерів аеронавігаційного обслуговування та експлуатантів аеродромів (вертодромів).

Згідно з пунктом 3.5 Порядку № 721 за результатом розгляду матеріалів Державіаслужба приймає рішення про погодження місця розташування, висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, які можуть вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних засобів цивільної авіації, або обґрунтовану відмову у наданні такого погодження.

На підставі частини десятої статті 69 Повітряного кодексу України органи виконавчої влади, юридичні та фізичні особи незалежно від форми власності, які допустили порушення порядку діяльності, зазначеної в частині другій цієї статті, містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, зобов`язані згідно з рішенням уповноваженого органу з питань цивільної авіації припинити будівництво чи діяльність, зазначену в частині другій цієї статті, до вирішення питання щодо можливості та умов подальшого будівництва відповідно до законодавства.

Таким чином, Державіаслужба є уповноваженим органом з питань цивільної авіації, до повноважень якого належить погодження місця розташування, висоти об`єктів на приаеродромних територіях з урахуванням умов впливу авіаційного шуму і емісій авіаційних двигунів та об`єктів, які можуть вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних засобів цивільної авіації. За рішенням Державіаслужби органи виконавчої влади, юридичні та фізичні особи незалежно від форми власності, які допустили порушення особливого порядку будівництва на приаеродромній території, містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, зобов`язані припинити будівництво до вирішення питання щодо можливості та умов подальшого будівництва відповідно до законодавства.

Як зазначено Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 06.02.2019 у справі №810/3046/17, аналіз положень статті 69 ПК України у взаємозв`язку з нормами Положення № 520 та Порядку № 721 дає підстави для висновку про те, що в разі виявлення порушення особливого порядку будівництва на приаеродромній території, містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, Державіаслужба приймає рішення про припинення будівництва до вирішення питання щодо можливості та умов подальшого будівництва відповідно до законодавства, яке є обов`язковим для органів виконавчої влади, юридичних та фізичних осіб незалежно від форми власності, які допустили це порушення.

Судом встановлено, що згідно містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва №159, затверджених наказом Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 12.08.2020 №01-06/241, щодо об`єкту будівництва "Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями, торгово-розважальним центром, наземними гаражами відкритого типу, підземним паркінгом та трансформаторною підстанцією за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3", визначено, що замовником будівництва є Товариство з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a>, код ЄДРПОУ 37014899, адреса: 07400, Київська область, м.Бровари, вул.Металургів, 22, офіс 24. Цільове призначення земельної ділянки згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна для розміщення жилих будинків із вбудовано- прибудованими об`єктами обслуговування населення та торгово-розважального комплексу; категорія земель землі житлової і громадської забудови; номер інформаційної довідки 218736832 від 03.08.2020 на земельну ділянку площею 8,2068 га за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, власник: ТОВ «Схід ХХІ», кадастровий номер: 5110137300:51:008:0039), реєстраційний номер об`єкту нерухомого майна 110053551101 (т.1, а.с.70-76).

Отже, на момент видачі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва №159, затверджених наказом Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 12.08.2020 №01-06/241, власником земельної ділянки з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, було Товариство з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a>.

Натомість 22 вересня 2020 року вищевказана земельна ділянка була відчужена Товариством з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ" на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 22.09.2020, посвідченого приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Бєльтюковою Є.М., реєстровий №2419 (т.2, а.с.155-158).

Право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3 за новим власником - Товариством з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" (код ЄДРПОУ 40454436) зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 22.09.2020, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 22.09.2020 №225092733 (т.2, а.с.159).

Відповідно до статті 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Реєстрація 22 вересня 2020 року права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3 за новим власником - Товариством з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" (код ЄДРПОУ 40454436) не оспорюється учасниками справи, в тому числі позивачем.

Натомість позивач стверджує, що рішення №219 від 30.10.2020 про припинення будівництва на приаеродромній території за адресою: м.Одеса, між Одеським іподромом і вулицею Краснова (м.Одеса, Малиновський р-н, вул.Краснова, 3), що здійснюється Товариством з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ", було прийнято Державіаслужбою на підставі Акту за результатами позапланового огляду об`єкта будівництва на приаеродромній території аеродрому «Одеса» від 22.10.2020 №100-07-17, складеного Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Одеса».

Позивач зазначає, що Актом позапланового огляду об`єкта будівництва встановлено, що замовником «Містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва» на земельній ділянці з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 є Товариство з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a>, код ЄДРПОУ 37014899, тому саме виходячи зі встановлених даним актом обставин і виходив позивач, приймаючи рішення про припинення будівництва на приаеродромній території за адресою: м.Одеса, Малиновський р-н, вул.Краснова, 3.

Проте суд не погоджується із правильністю висновків щодо визначення позивачем у рішенні №219 від 30.10.2020 особи, якою здійснюється будівництво на земельній ділянці за адресою: м.Одеса, Малиновський р-н, вул.Краснова, 3.

24.12.2020 позивачем отримано лист Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 16.12.2020 №01-11/5432, відповідно до якого Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради на звернення Державіаслужби України від 07.11.2020 № 4/4.3-1214-20 надав позивачу копію Містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва, затверджених наказом Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 12.08.2020 №01-06/241. Щодо вжиття заходів в межах компетенції, спрямованих на припинення будівництва без передбаченого чинним законодавством України погодження Державіаслужби та письмового повідомлення про результати позивача повідомлено, що Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради не володіє інформацією щодо подальшого виконання умов вихідних даних (т.1, а.с.68-69).

Також з матеріалів справи слідує, що 12.01.2021 позивачем отримано лист Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради від 28.12.2020 №01-6/693-ПР, в якому на лист позивача №4/4.3-1215-20 від 07.12.2020 щодо надання копій документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів та проведення перевірки дотримання вимог містобудівного законодавства, будівельних норм і правил за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, повідомлено, що в Реєстрі будівельної діяльності наявні відомості щодо повідомлення про початок виконання підготовчих робіт за №ОД020201015636 від 15.10.2020, найменування об`єкта будівництва - «Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями, торгово-розважальним центром, наземними гаражами відкритого типу, підземним паркінгом та трансформаторною підстанцією за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, кадастровий номер 5110137300:51:008:0039», замовник - Товариство з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" (код ЄДРПОУ 40454436).

Отже, отримавши 12.01.2021 вказаний лист Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради від 28.12.2020 №01-6/693-ПР, позивачу стало відомо, що замовником будівництва об`єкту «Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями, торгово-розважальним центром, наземними гаражами відкритого типу, підземним паркінгом та трансформаторною підстанцією за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, кадастровий номер 5110137300:51:008:0039» є Товариство з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" (код ЄДРПОУ 40454436).

Крім того, суд звертає увагу, що в Акті позапланового огляду об`єкта будівництва від 30.10.2020 зазначено, що станом на 21.10.2020 відсутня інформація з офіційного сайту Держархбудінспекції України dabi.gov.ua щодо надання ТОВ "Схід ХХІ" будь-якого документу дозвільного характеру по об`єкту будівництва за адресою: вул.Краснова, 3, Малиновський район, м.Одеса, що своєю чергою також доводить, що ТОВ "Схід ХХІ" не було замовником будівництва вже станом на 21.10.2020.

Отже, матеріали справи підтверджують, що станом на момент проведення Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Одеса» позапланового виїзду на місцевість з метою огляду об`єкту будівництва на приаеродромній території аеродрому «Одеса», що знаходиться в місті Одеса на земельній ділянці між Одеським іподромом та вул.Краснова, та складання Акту за результатами позапланового огляду об`єкта будівництва на приаеродромній території аеродрому Одеса від 22.10.2020 №100-07-17 Товариство з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a>, код ЄДРПОУ 37014899 не було замовником об`єкта будівництва, оскільки з 22 вересня 2020 року і по теперішній час власником земельної ділянки з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, є Товариство з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс".

Суд погоджується з доводами третьої особи ТОВ "Кадорр-Україна Плюс", що вказана інформація не є конфіденційною, міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, наявна у вільному доступі, і відповідно була відкритою як для КП "Міжнародний аеропорт "Одеса" на час здійснення позапланового огляду об`єкта будівництва 22.10.2020, так і для Державної авіаційної служби України на момент винесення рішення від 30.10.2020 №219 про припинення будівництва на приаеродромній території.

Так, про наявність укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ" (первинний замовник будівництва, яким отримано містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва №159, затверджені наказом Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 12.08.2020 №01-06/241) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" (новий замовник будівництва) договору купівлі-продажу земельної ділянки від 22.09.2020, посвідченого приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Бєльтюковою Є.М., реєстровий №2419, свідчить відкрита публічна інформація Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Також в Реєстрі будівельної діяльності, інформація якого є відкритою та перебуває у вільному доступі, міститься інформація про те, що замовником об`єкту будівництва за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул. Краснова, 3, кадастровий номер земельної ділянки: 5110137300:51:008:0039, є Товариство з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс", код ЄДРПОУ 40454436.

Крім того, суд зазначає, що позивачу на момент подачі позову 26.01.2021 було відомо, що замовником будівництва на об`єкті будівництва «Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями, торгово-розважальним центром, наземними гаражами відкритого типу, підземним паркінгом та трансформаторною підстанцією за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3, кадастровий номер 5110137300:51:008:0039» є Товариство з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс", код ЄДРПОУ 40454436, про що вказано самим позивачем у позовній заяві на сторінці 19, а отже позивачем свідомо пред`явлено позов до юридичної особи ТОВ «Схід ХХІ», яка з 22 вересня 2020 року немає відношення до вказаного об`єкту будівництва, та відповідно ТОВ «Схід ХХІ», не будучи з 22.09.2020 власником земельної ділянки і замовником будівництва, не повинно виконувати рішення про припинення будівництва та невідкладне вжиття заходів щодо погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромній території аеродрому «Одеса».

При цьому суд не приймає до уваги посилання позивача на правовий висновок Верховного Суду у постанові від 18.03.2021 у справі №826/4893/18, оскільки рішення у цій справі прийнято за інших обставин справи, що виключає можливість застосування вказаної постанови Верховного Суду до спірних правовідносин.

Враховуючи викладене, позовні вимоги щодо зобов`язання ТОВ «Схід ХХІ» виконати рішення Державіаслужби від 30.10.2020 №219, в частині, що стосується негайного припинення будівництва за адресою: м.Одеса, між Одеським іподромом і вулицею Краснова (м.Одеса, Малиновський р-н, вул.Краснова, 3) є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Щодо зобов`язання ТОВ «Схід ХХІ» виконати рішення Державіаслужби від 30.10.2020 №219, в частині, що стосується невідкладного вжиття Товариством з обмеженою відповідальністю «Схід ХХІ» заходів щодо погодження місця розташування та висоти об`єкта на приаеродромній території, суд зазначає про відсутність правових підстав для такого погодження саме відповідачем, який з 22.09.2020 не є власником земельної ділянки і відповідно не є замовником об`єкту будівництва за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3.

Відповідно до статті 69 ПК України будівлі і природні об`єкти, розташовані на приаеродромній території, не повинні становити загрози для польотів повітряних суден.

На приаеродромній території запроваджується особливий порядок здійснення діяльності, яка може вплинути на безпеку авіації та створити перешкоди для роботи наземних засобів зв`язку, навігації та спостереження. До такої діяльності серед іншого належить - будівництво.

Визначення умов забудови, використання землі і споруд та здійснення діяльності, зазначеної в частині другій цієї статті, на приаеродромній території здійснюється органами місцевого самоврядування згідно із законом за погодженням з експлуатантом аеродрому та уповноваженим органом з питань цивільної авіації.

У смугах повітряних підходів до аеродромів може бути обмежено спорудження об`єктів, у яких може одночасно перебувати значна кількість людей, а також об`єктів підвищеної небезпеки, обмежено розташування високовольтних повітряних ліній.

До повноважень місцевих органів виконавчої влади належать здійснення відповідно до законодавства контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування пасажирів в аеропортах підприємствами житлово-комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, зв`язку та дотримання вимог щодо використання приаеродромної території (п. 1-2 ч. 1 ст. 79 ПК України).

Статтею 72 ЗК України передбачено, що до земель авіаційного транспорту належать землі під службовими об`єктами, що забезпечують роботу авіаційного транспорту.

На приаеродромній території відповідно до закону запроваджується особливий режим використання земель.

Згідно пунктів 56-57, 60, 64 постанови КМУ «Про затвердження Положення про використання повітряного простору України» від 06.12.2017 №954, місце розташування і висота об`єктів на приаеродромній території та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, погоджуються з керівником експлуатанта аеродрому, Державіаслужбою або Міноборони (відповідно до компетенції).

Державіаслужба та Міноборони здійснюють погодження будівництва (реконструкції) об`єктів, зазначених в абзаці першому цього пункту, з метою забезпечення вільного від перешкод повітряного простору для безпечного маневрування повітряних суден.

Погодженню з Державіаслужбою та Міноборони підлягають місце розташування і висота таких об`єктів будівництва та реконструкції: аеродромів, вертодромів, постійних злітно-посадкових майданчиків; об`єктів, що перетинають поверхні обмеження перешкод аеродромів, вертодромів, постійних злітно-посадкових майданчиків; об`єктів заввишки 45 і більше метрів відносно контрольної точки аеродрому в радіусі до 50 кілометрів; об`єктів незалежно від їх розміщення заввишки 100 і більше метрів над земною поверхнею.

Підприємства, установи та організації, заінтересовані в розміщенні об`єктів на приаеродромній території, повинні погоджувати таке розміщення з експлуатантом аеродрому, відповідними державними органами, органами місцевого самоврядування та дотримуватися умов погодження будівництва.

Натомість, матеріали справи свідчать, що заходи щодо погодження місця розташування та висоти об`єкта на приаеродромній території вживаються генеральним підрядником об`єкту будівництва - Товариством з обмеженою відповідальністю «Аль-Софія».

Так, судом встановлено, що відповідно до Договору №К/А-60-69Ж генерального підряду на виконання будівельних робіт від 05.10.2020, укладеного між замовником, Товариством з обмеженою відповідальністю "Кадорр-Україна Плюс" та генеральним підрядником, Товариством з обмеженою відповідальністю "Аль-Софія", на генпідрядника покладено обов`язок виконання комплексу будівельних, монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, пов`язаних з будівництвом житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями, торгово-розважальним центром, наземними гаражами відкритого типу, підземним паркінгом та трансформаторною підстанцією за адресою: м. Одеса, Малиновський район, вул. Краснова, 3, а також здачу Об`єкта в експлуатацію (будівництво під ключ) (т.1, а.с.196-205).

Інформація про генерального підрядника об`єкту будівництва за адресою: м. Одеса, Малиновський район, вул. Краснова, 3, наявна в повідомленні про початок виконання підготовчих робіт за №ОД020201015636 від 15.10.2020, а саме зазначено, що генеральним підрядником є Товариство з обмеженою відповідальністю "Аль-Софія".

Зокрема задля забезпечення безпеки польотів цивільної авіації і державних повітряних суден, а також безперешкодної роботи засобів зв`язку, навігації та спостереження, Об`єкт будівництва було погоджено Товариством з обмеженою відповідальністю "Аль-Софія" з:

-ТОВ "Міжнародний аеропорт "Одеса" (позитивний висновок експлуатанта аеродрому від 21.01.2021 №100-01-31/001в) (т.1, а.с.162-165);

-ТОВ "Міжнародний аеропорт "Одеса" (позитивний висновок провайдера аеронавігаційного обслуговування (CNS (airdrome) щодо погодження місця розташування та висоти об`єктів на приаеродромних територіях та об`єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації) (т.1, а.с.166);

-Управлінням діяльності державної авіації Міністерства оборони України (лист від 09.02.2021 №185/3/200) (т.1, а.с.167-168);

-Військовою частиною А3571 Повітряних Сил Збройних Сил України (позитивний висновок експлуатанта аеродрому від 19.02.2021 №350/312/40/283) (т.1, а.с.169);

-Міністерством оборони України (позитивний висновок уповноваженого структурного підрозділу Міністерства оборони України з питань регулювання діяльності державної авіації України за №185/3/512 від 29.03.2021) (т.1, а.с.170-171).

Також з матеріалів справи вбачається, що ТОВ "Аль-Софія" звернулося до Державної авіаційної служби України із заявкою вих.№29/03-21 від 29.03.2021 на погодження розташування та висоти об`єктів на земельній ділянці з кадастровим номером 5110137300:51:008:0039 за адресою: м.Одеса, Малиновський район, вул.Краснова, 3 (т.1, а.с.172-173), яка на час розгляду справи Державіаслужбою остаточно не розглянута.

Таким чином, досліджені судом обставини справи свідчать про відсутність правових підстав вимагати від Товариства з обмеженою відповідальністю «Схід ХХІ» погодження місця розташування та висоти об`єкта на приаеродромній території щодо об`єкту будівництва, до якого відповідач з моменту відчуження земельної ділянки 22.09.2020 не має відношення.

Відповідно до ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Позивачем під час розгляду справи не було надано належних та допустимих доказів на підтвердження позиції щодо зобов`язання Товариства з обмеженою відповідальністю "Схід ХХІ"</a> виконати рішення Державіаслужби від 30.10.2020 №219.

Враховуючи встановлені обставини, системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що у задоволенні адміністративного позову необхідно відмовити повністю.

Відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, понесені позивачем судові витрати стягненню за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень не підлягають.

У судовому засіданні 16.07.2021 проголошені вступна та резолютивна частини рішення. Повний текст судового рішення виготовлено 26.07.2021.

На підставі викладеного, керуючись статтями 243-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до/або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Кушнова А.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.07.2021
Оприлюднено02.09.2022
Номер документу98689478
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —320/1155/21

Постанова від 25.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 25.08.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 25.08.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 11.04.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Рішення від 14.01.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 30.07.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Рішення від 15.07.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Рішення від 16.07.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 25.06.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 11.06.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні