Ухвала
від 02.08.2021 по справі 686/5494/21
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/5494/21

Провадження № 1-кс/686/7976/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 серпня 2021 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши в судовому засіданні в залі суду у м. Хмельницькому клопотання старшого слідчого ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 32020240000000020 від 11.06.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 199, ч. 1 ст. 204 КК України,

ВСТАНОВИВ:

02.08.2021 року старший слідчий ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_3 звернулася до суду з клопотанням, погодженим з прокурором відділу Хмельницької обласної прокуратури ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення обшуку у використовуваному ФОП ОСОБА_5 (і.п.н. НОМЕР_1 ) приміщені кіоску № НОМЕР_2 його підсобних та прилеглих до нього приміщень, що знаходяться на територія ринку ТСЦ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , та розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:26:006:0084, яка на праві власності належить територіальній громаді міста Хмельницького в особі Хмельницької міської ради (ЄДРПОУ 33332218), з метою відшукання та вилучення незаконно виготовлених підакцизних товарів та алкогольних напоїв, розфасованих у різного роду тару, сировини для їх виробництва (в т.ч. спирту, тютюну, домішок тощо), знарядь, приладів, обладнання для їх виготовлення, тари (пляшок, тетрапакетів, каністр, бочок, коробок та інших ємностей) для незаконного виготовлення, зберігання підакцизних товарів та сировини для них, їх транспортування та подальшого збуту, чорнових записів щодо об`ємів виготовлення, придбання та реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, записів з камер зовнішнього та внутрішнього відео спостереження, грошових коштів, одержаних від реалізації незаконно виготовлених підакцизних товарів, а також інших речей та документів, що можуть мати значення доказів здійснення незаконного виготовлення, придбання, транспортування та зберігання з метою збуту, а також збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів та алкогольних напоїв.

В обґрунтування даного клопотання зазначено, що «гр. «КН», «КВ», «ПЛ», «НВ», «БА», «ЮО», «КО», «БВ», «БН», «КВВ», «СО», «НВМ», разом з іншими невстановленими особами, у період з травня 2019 року по теперішній час, на території м. Хмельницький здійснюють виготовлення, придбання, перевезення, а також подальше зберігання підроблених марок акцизного податку, з метою використання при продажу товарів незаконно виготовлених алкогольних напоїв з підробленими марками акцизного податку.

Гр. «КН», «КВ», «ПЛ», «НВ», «БА», «ЮО», «КО», «БВ», «БН», «КВВ», «СО», «НВМ», разом з іншими невстановленими особами, у період з травня 2019 року по теперішній час, на території м. Хмельницький здійснюють придбання з метою збуту, зберігання з цією метою, а також транспортування та збут незаконно виготовлених алкогольних напоїв, розлитих в скляну та пластикову тару різної ємності.

Гр. « ОСОБА_6 », « ОСОБА_7 », « ОСОБА_8 »,« ОСОБА_9 »,« ОСОБА_10 »,« ОСОБА_11 », « ОСОБА_12 », «Ч.Т.В.» та інші невстановлені особи, у період з листопада 2020 року по теперішній час, на території м. Хмельницького здійснюють незаконне придбання з метою збуту, зберігання з цією метою, а також транспортування та збут незаконно виготовлених алкогольних та тютюнових виробів.

Гр. « ОСОБА_6 », « ОСОБА_7 », « ОСОБА_8 » ,« ОСОБА_9 », « ОСОБА_10 », « ОСОБА_11 », « ОСОБА_12 », « ОСОБА_13 » та інші невстановлені особи на території м. Хмельницького здійснюють виготовлення, придбання, перевезення, а також подальше зберігання підроблених марок акцизного податку, з метою використання при продажу підакцизних товарів тютюнових виробів.

Зокрема, під час проведення слідчих (розшукових) дій встановлено, що одним із місць зберігання та реалізації незаконно виготовлених підакцизних товарів, являється торгівельний кіоск АДРЕСА_2 , в якому свою діяльність здійснює ФОП ОСОБА_5 (і.п.н. НОМЕР_1 ).

03.06.2020 заявником в кіоску № НОМЕР_2 , який знаходиться на території ТСЦ«Дубово» за адресую: м.Хмельницький, вул. Купріна, 54/1, придбано алкогольну продукцію під виглядом горілки, що була розлита в скляну пляшку та на якій містилась марка акцизного податку «20 АААБ 206207 25,392 грн. 08/19». За висновками експертного дослідження №8.7-0320:20 від 05.06.2020, придбана заявником рідина не відповідає вимогам ДСТУ 4256:2003 «Горілки і горілки особливі. Технічні вимоги».

Відповідно до висновку судово-технічної експертизи №2.1-0181:20 від 12.06.2020, марка акцизного податку «20 АААБ 206207 25,392 грн. 08/19» не відповідає встановленому зразку, який перебуває в офіційному обігу.

Відповідно до матеріалів кримінального провадження використовуваний у своїй злочинній діяльності ОСОБА_5 торгівельний кіоск № НОМЕР_2 , що знаходиться на територія ринку ТСЦ«Дубово» за адресою: АДРЕСА_1 , та розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:26:006:0084, яка на праві власності належить територіальній громаді міста Хмельницького в особі Хмельницької міської ради (ЄДРПОУ 33332218).

Таким чином, у слідства є достатні підстави вважати, що незаконно виготовлені підакцизні товари та алкогольні напої, сировина для їх виробництва (в т.ч. спирт, тютюн, домішки тощо), знаряддя, прилади, обладнання для їх виготовлення, тара (пляшки, тетрапакети, каністри, бочки, коробки, пачки та інші ємності) для незаконного виготовлення, зберігання підакцизних товарів та сировини для них, їх транспортування та подальшого збуту, чорнові записи щодо об`ємів виготовлення, придбання та реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, грошові кошти, одержані від реалізації незаконно виготовлених підакцизних товарів, а також інші речі та документи, що можуть мати значення доказів здійснення незаконного виготовлення, придбання та зберігання з метою збуту, а також збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів, можуть зберігатись у кіоску № НОМЕР_2 , підсобних та прилеглих до нього приміщень, що знаходяться на територія ринку ТСЦ«Дубово» за адресою: АДРЕСА_1 , та розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:26:006:0084, яка на праві власності належить територіальній громаді міста Хмельницького в особі Хмельницької міської ради (ЄДРПОУ 33332218).

Зазначені вище речі мають важливе доказове значення у кримінальному провадженні, так як їх відшукання і вилучення необхідні для дослідження усіх обставин вчинення кримінального правопорушення, встановлення місць незаконного виготовлення підакцизних товарів, осіб, причетних до скоєння злочину, отримання даних про об`єми реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, а також дослідження інших даних про злочинну діяльність щодо незаконного виготовлення, придбання, транспортування, зберігання з метою збуту та збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів. Крім цього, незаконно виготовлені підакцизні товари необхідні для проведення судово-хімічних та судово-товарознавчих експертиз».

У судовому засіданні слідча підтримала подане клопотання, просив його задовольнити.

Заслухавши слідчого, дослідивши додані до клопотання матеріали, приходжу до наступних висновків.

Згідно із ч. 2 ст. 223 КПК України підставами для проведення слідчої (розшукової) дії є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення її мети.

Відповідно до змісту статті 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого суддімісцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться (зареєстрований) орган досудового розслідування як юридична особа.

Слідчим суддею встановлено, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Хмельницькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 32020240000000020 від 11.06.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 199, ч. 1 ст. 204 КК України.

Про можливу причетність ФОП ОСОБА_5 до кримінального правопорушення свідчать: рапорти ст. о/у з ОВС ВПЗуСОТАГ управління БзФЗ ГУ ДФС у Хмельницькій області від 21.07.2021, від 28.07.2021 та від 29.07.2021; висновок експерта №8.7-0320:20 від 05.06.2020; висновок експерта № 2.1-0181:20 від 12.06.2021 показання допитаного як свідка ОСОБА_14 від 30.07.2021; інші матеріали кримінального провадження.

З огляду на обставини, зазначені у клопотанні та озвучені в судовому засіданні слідчим слідчий суддя приходить до висновку, що органом досудового розслідування зібрано достатньо даних, які б давали підстави вважати, що вказані у клопотанні речі, а саме незаконно виготовлені підакцизні товари (алкогольні та тютюнові вироби), розфасовані у різного роду тару, сировина для їх виробництва (в т.ч. спирт, тютюн, домішки тощо), знаряддя, прилади, обладнання для їх виготовлення, тара (пляшки, тетрапакети, каністри, бочки, коробки та інші ємності) для незаконного виготовлення, зберігання підакцизних товарів та сировина для них, їх транспортування та подальшого збуту, чорнові записи щодо об`ємів виготовлення, придбання та реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, записи з камер зовнішнього та внутрішнього відео спостереження можуть знаходитися у приміщенні кіоску № НОМЕР_2 , його підсобних приміщеннях, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 на території ринку ТСЦ«Дубово» та розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:26:006:0084, який на праві власності належить територіальній громаді міста Хмельницького в особі Хмельницької міської ради, їх вилучення має важливе значення для встановлення обставин кримінального провадження.

Відповідно до Інформації з Державного земельного кадастру про право власності від 28.07.2021 земельна ділянка з кадастровим номером 6810100000:26:006:0084 належить на праві власності територіальній громаді м. Хмельницького в особі Хмельницької міської ради.

З метою відшукання та вилучення незаконно виготовлених підакцизних товарів (алкогольних та тютюнових виробів), розфасованих у різного роду тару, сировини для їх виробництва (в т.ч. спирту, тютюну, домішок тощо), знарядь, приладів, обладнань для їх виготовлення, тари (пляшок, тетрапакетів, каністр, бочок, коробок та інших ємностей) для незаконного виготовлення, зберігання підакцизних товарів та сировини для них, їх транспортування та подальшого збуту, чорнових записів щодо об`ємів виготовлення, придбання та реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, записів з камер зовнішнього та внутрішнього відео спостереження, тому клопотання слідчого підлягає частковому задоволенню.

Не підлягає задоволенню подане клопотання в частині відшукання та вилучення грошових коштів, оскільки з матеріалів клопотання не вбачається можливості їх ідентифікації в ході обшуку саме як предмету, здобутого в результаті вчинення кримінального правопорушення та відмежування від тих грошових коштів, що на законних підставах використовується їх володільцями.

Оцінюючи прохальну частину клопотання, у якій слідчий просить надати дозвіл на відшукання інших речей та документів, що можуть мати значення доказів здійснення незаконного виготовлення, придбання, транспортування та зберігання з метою збуту, а також збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів (тютюнових виробів), слідчий суддя звертає увагу, що в цій частині воно сформульовано невизначено та широко. При цьому, Європейський суд з прав людини у своєму рішенні від 7 липня 2007 року у справі «Смирнов проти Росії» вказав, що невизначене формулювання обсягу обшуку дало органу влади на власний розсуд вирішувати, які матеріали підлягають вилученню, що призвело до вилучення, крім документів, які стосуються справи, деяких особистих речей. ЄСПЛ зазначив, що відсутність вказівки на конкретну мету обшуку є порушенням ст. 6 Конвенції. Аналогічна позиція ЄСПЛ міститься в рішенні від 15 липня 2003 року у справі «Ернст та інші проти Бельгії», де вказано, що ордер на проведення обшуку не містив інформації щодо мети проведення обшуку та про предмети, що підлягають вилученню. Таким чином, слідчих було наділено широкими повноваженнями, обшуки не були пропорційними. Отже у задоволенні клопотання в частині відшукання інших речей та документів, що можуть мати значення доказів здійснення незаконного виготовлення, придбання, транспортування та зберігання з метою збуту, а також збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів (тютюнових виробів), слід відмовити.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 233-235 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити частково.

Надати слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні№ 32020240000000020 від 11.06.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 199, ч. 1 ст. 204 КК України дозвіл на проведення обшуку у використовуваному ФОП ОСОБА_5 приміщенні кіоску № НОМЕР_2 , його підсобних приміщеннях, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 на території ринку ТСЦ«Дубово» та розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:26:006:0084, який на праві власності належить територіальній громаді міста Хмельницького в особі Хмельницької міської ради з метою відшукання та вилучення незаконно виготовлених підакцизних товарів (алкогольних та тютюнових виробів), розфасованих у різного роду тару, сировини для їх виробництва (в т.ч. спирту, тютюну, домішок тощо), знарядь, приладів, обладнань для їх виготовлення, тари (пляшок, тетрапакетів, каністр, бочок, коробок та інших ємностей) для незаконного виготовлення, зберігання підакцизних товарів та сировини для них, їх транспортування та подальшого збуту, чорнових записів щодо об`ємів виготовлення, придбання та реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції, записів з камер зовнішнього та внутрішнього відео спостереження.

Строк дії ухвали до 01 вересня 2021 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали проголошено 02.08.2021.

Слідчий суддя Хмельницького

міськрайонного суду ОСОБА_1

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення02.08.2021
Оприлюднено26.01.2023
Номер документу98716910
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —686/5494/21

Ухвала від 06.12.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 10.11.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 10.11.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 10.08.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 10.08.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 10.08.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 30.07.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 30.07.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 30.07.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 30.07.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні