Ухвала
від 02.08.2021 по справі 640/12121/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

02 серпня 2021 року м. Київ № 640/12121/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Скочок Т.О., при секретарі судового засідання Новик В.М., розглянувши у підготовчому засіданні питання про залучення до участі у справі третьої особи в адміністративній справі

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Міксмарт

до Кабінету Міністрів України

третя особа Державна податкова служба України

про визнання незаконним, протиправним та нечинним нормативно-правового

акта в частині,

за участю предстаників:

від позивача - Чернецький К.А.,

від відповідача - Жук Ю.О.,

від третьої особи (ДПС) - Денисенко О.Е.,

В С Т А Н О В И В:

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.04.2021 відкрито провадження у справі №640/12121/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Міксмарт до Кабінету Міністрів України про визнання незаконним, протиправним та нечинним нормативно-правового акта в частині, а саме - пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій Додатку 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та останнього абзацу пункту 18 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165. Цю справу було призначено до судового розгляду у порядку загального позовного провадження, з проведенням підготовчого засідання

В обґрунтування заявленого клопотання відповідач послався на те, що прийняте судом рішення за наслідками розгляду судової справи по суті може вплинути на права та/або обов`язки названих юридичних осіб. Так, оскаржувані позивачем Порядки визначають безпосередньо права та обов`язки органів ДПС України. Також позивачем у тексті свого позову зазначав про протиправність, на його думку, дій Міністерства фінансів України, вчинених останнім як головним розробником проекту оскаржуваної постанови Уряду.

Ухвалою суду від 12.07.2021 залучено до участі у цій справі в якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Державну податкову службу України.

У підготовчому засіданні 02.08.2021 представник відповідача просив про залучення Міністерства фінансів України до участі у справі в якості третьої особи, та просив суд задовольнити клопотання. У свою чергу представники інших учасників справи проти задоволення цього клопотання не заперечували.

Відповідно до ч. 2 ст. 49 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Приписами ч.ч. 4 та 5 ст. 49 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.

Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

Виходячи з положень ст. 49 Кодексу адміністративного судочинства України, змісту заявленого клопотання та характеру позовних вимог у даній справі, а також беручи до уваги подані відповідачем до справи матеріали, суд дійшов до висновку про обґрунтованість заявленого відповідачем клопотання в частині залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Міністерства фінансів України.

Керуючись вимогами ст.ст. 49, 180, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва -

У Х В А Л И В:

1. Залучити Міністерство фінансів України (код ЄДРПОУ 00013480, адреса місцезнаходження: 01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2) до участі у справі №640/12121/21 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача.

2. Зобов`язати позивача у дводенний строк з дня отримання копії цієї ухвали надіслати на поштову адресу Міністерства фінансів України копії позовної заяви з додатками, а докази такого надсилання невідкладно подати до канцелярії суду.

3. Запропонувати Міністерству фінансів України відповідно до вимог ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України протягом п`яти робочих днів з дати отримання копії позовних матеріалів надати суду пояснення по суті позову, а іншим учасникам справи - копію пояснень. До пояснень третьої особи застосовуються правила, встановлені ч.ч. 2 - 4 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України. Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, повинна подати суду докази разом із поданням письмових пояснень третьої особи (ч. 3 ст. 79 Кодексу адміністративного судочинства України).

4. Роз`яснити Міністерству фінансів України, що треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, мають права та обов`язки, визначені у статті 44 цього Кодексу (ст. 51 Кодексу адміністративного судочинства України).

5. Повідомити, що наступне підготовче засідання у справі відбудеться 16.08.2021 о 14 год. 30 хв. в приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Петра Болбочана, 8, корпус 1, зал судових засідань №34.

Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України та оскарженню не підлягає.

Суддя Т.О. Скочок

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення02.08.2021
Оприлюднено05.08.2021
Номер документу98736065
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/12121/21

Рішення від 22.05.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Рішення від 22.05.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 21.07.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 02.08.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 12.07.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 30.04.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні