Справа №487/4702/20
Провадження №1-кс/487/3677/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04.08.2021 Слідчий суддя Заводського районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні скаргу представника ГО «Одеська спілка ветеранів АТО» ОСОБА_3 на постанову прокурора третього відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, підтримання публічного обвинувачення Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 від 16.01.2021 року про закриття кримінального провадження № 42019000000001507 від 16.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
06.07.2021 до Заводського районного суду м. Миколаєва надійшла скарга представника ГО «Одеська спілка ветеранів АТО» ОСОБА_3 на постанову прокурора третього відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, підтримання публічного обвинувачення Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 від 16.01.2021 року про закриття кримінального провадження № 42019000000001507 від 16.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.
Скарга мотивована тим, що 01.06.2021 засобами поштового зв`язку ним була отримана постанова про закриттякримінального провадження№ 42019000000001507від 16.01.2021року. Постанова була винесена без всебічного, повного, неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, та без надання належної правової оцінки всім обставинам справи. Прокурором не прийнято всіх заходів направлених на перевірку обставин вказаних у повідомленні про злочин.
При проведенні досудового розслідування прокурором не були розглянуті всі факти, викладені ним у заяві про злочин від 21.12.2020 року.
Посилаючи на викладене просить скасувати постанову прокурора про закриття кримінального провадження № 42019000000001507 від 16.01.2021року.
В судове засідання представник ГО «Одеська спілка ветеранів АТО» ОСОБА_3 не з`явився, надав суду заяву про розгляд справи у його відсутності, вимоги скарги підтримує у повному обсязі.
Прокурор ОСОБА_5 у судове засідання не з`явився, надіслав на адресу суду листа в якому зазначив, що ТУ ДБР, розташованого у м.Миколаєві здійснювалось досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42019000000001507 від 16.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України. 16.01.2021 старшим групи прокурорів винесено постанову про закриття кримінального провадження № 42019000000001507. Матеріали кримінального провадження на теперішній час зберігаються у ТУ ДБР, розташованого у м.Миколаєві. До ТУ ДБР, розташованого у м.Миколаєві було скеровано вимогу надіслати матеріали кримінального провадження до Заводського районного суду м.Миколаєва для розгляду скарги.
28.07.2021 року прокурор ОСОБА_5 надав суду заперечення на скаргу, в який просив відмовити у задоволенні скарги. Зазначав, що постанова про закриття кримінального провадження від 16.01.2021 року є законною, обґрунтованою. В ході проведеного всебічного, повного, неупередженого досудового розслідування, він прийшов до висновку про відсутність в діях колишнього прокурора Одеської області ОСОБА_6 та інших службових осіб прокуратури Одеської області зловживання службовим становищем під час розподілу та отримання житла окремими працівниками прокуратури Одеської області та Генеральної прокуратури України, що завдало істотної шкоди державним інтересам та спричинило тяжкі наслідки, тобто складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.
У порядку ч.3 ст.306 КПК України, скаргу було розглянуто за відсутності прокурора.
Дослідивши матеріали скарги, матеріали кримінального провадження № 42019000000001507 , слідчий суддя дійшов наступних висновків.
Слідчими Першого СВ СУ ТУ ДБР, розташованого у м.Миколаєві, проводилось досудове розслідування у кримінальному провадженні № 4201900000000157 від 16.07.2019 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.
Нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування здійснюється прокурорами Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора.
31.12.2020 року було внесено відомості до ЄРДР за № 62020150000001259 та розпочато проведення досудового розслідування за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.
Постановою від 16.01.2021 року матеріали кримінальних проваджень об`єднані в одне провадження № 42019000000001507.
Постановою прокурора третього відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, підтримання публічного обвинувачення Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 від 16.01.2021 року кримінальне провадження № 42019000000001507 від 16.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України, закрито в зв`язку з відсутністю в діях колишнього прокурора Одеської області ОСОБА_6 та інших службових осіб прокуратури Одеської області зловживання службовим становищем під час розподілу та отримання житла окремими працівниками прокуратури Одеської області та Генеральної прокуратури України.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 303 КПК України на досудовому розслідування може бути оскаржено рішення слідчого про закриття кримінального провадження.
Відповідно до ч.2 ст. 9 КПК України, прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов`язані всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень. Аналогічні вимоги містить і ч.1 ст. 94 КПК України щодо оцінки слідчим , прокурором кожного доказу з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів з точки дозу достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення.
Закриття кримінального провадження - це закінчення досудового розслідування, яке відбувається в силу наявності обставин, що виключають кримінальне провадження або за наявності підстав для звільнення особи від кримінальної відповідальності. Подальше розслідування, після закриття кримінального провадження, є неможливим до того часу, коли постанова про закриття кримінального провадження не буде скасована в установленому КПК порядку.
Згідно п.2 ч.1 ст.284 КПК України кримінальне провадження закривається в разі, якщо, встановлене відсутність в діянні складу кримінального правопорушення.
Крім того, закриття кримінального провадження є формою закінчення досудового розслідування, яке відбувається в силу наявності обставин, що виключають кримінальне провадження, а тому прийняття рішення про закриття кримінального провадження можливе лише після всебічного, повного та об`єктивного дослідження всіх обставин кримінального провадження, безпосереднього дослідження та оцінки слідчим доказів, які стосуються цього провадження у сукупності ( ст. 9, 383, 384 КПК України).
До того ж, згідно з положеннями ч.2 ст. 91, ч.1 ст. 92 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження. Обов`язок доказування покладається на слідчого, прокурора та, в установлених КПК України випадках, - на потерпілого.
Сторона обвинувачення, відповідно до ст. 93 КПК України, здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Згідно зі ст. 84 КПК України доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
Згідно ст. 110 КПК України постанова слідчого про закриття кримінального провадження має бути мотивованою, її зміст повинен відповідати фактичним обставинам справи, зокрема в ній має бути викладено суть заяви особи, яка звертається з відповідною заявою та відповіді на поставлені нею питання, які виключають провадження у справі і обумовлюють її закриття, що є однією з гарантій забезпечення прав і законних інтересів учасників процесу.
Прийняття рішення про закриття кримінального провадження можливе лише після всебічного, повного та неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження та безпосереднього дослідження й оцінки слідчим, прокурором показань, речей і документів, які стосуються цього провадження, у їх сукупності.
В ході досудового розслідування кримінального провадження № 42019000000001507, слідчими було допитано в якості свідка ОСОБА_7 ; складено аудиторський звіт № 29-20/8 від 06.11.2020 за наслідками позапланового внутрішнього аудиту з оцінки діяльності Одеської обласної прокуратури щодо додержання законодавства під час отримання, розподілу, включення до числа службових, виключення до числа службових та виключення із числа службових жилих приміщень за період із 01.01.2016 по 31.12.2019 рік.
Однак слідчий суддя вважає, що прокурором не у повній мірі встановлені фактичні обставини подій, які є предметом досудового розслідування у кримінальному провадженні, та не виконано процесуальні та слідчі дії необхідні для повного дослідження всіх обставин у кримінальному провадженні. Під час досудового слідства не досліджені та не перевірені всі факти викладені в заяві про злочин ОСОБА_3 від 21.12.2020 року.
Згідно заяви ОСОБА_3 , на його думку ОСОБА_6 , обіймаючи посаду прокурора Одеської області всупереч інтересів служби направив численні листи та зловживаючи власними повноваженнями вимагав від органів місцевої влади видати обласній прокуратурі ряд земельних ділянок, посилаючись на необхідність покращення житлових умов співробітників прокуратури, оскільки вони стоять на квартирних чергах та потребують покращення житлових умов.
Внаслідок справлянні вказаного тиску Одеська міська рада вступила в злочинну змову з посадовцями прокуратури Одеської області та внаслідок ухвалення сесією останньої відповідних рішень прокуратура Одеської області набула в постійне користування земельні ділянки кадастровий номер № 5110136900:18:017:0055, адреса: АДРЕСА_1 , площею 3,4605 га та кадастровий номер № 5110136900:18:017:0056, адреса: АДРЕСА_2 , площею 0,5 га, які в наступному було об`єднано в земельну ділянку кадастровий номер 5110136900:18:017:0058, адреса: АДРЕСА_3 площею 3,9605 га (для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку) з метою подальшого використання цих ділянок в своїй протиправній діяльності, що призвело до внесення недостовірних відомостей до офіційних документів.
Продовжуючи реалізаціюзлочинного намірупрокуратура Одеськоїобласті протиправновнесла доДержавного реєструречових правна нерухомемайно відомостіпро набуттяправа постійногокористування наземельні ділянкикадастровий номер№ 5110136900:18:017:0055,адреса: АДРЕСА_1 ,площею 3,4605га такадастровий номер№ 5110136900:18:017:0056,адреса: АДРЕСА_2 ,площею 0,5га,які внаступному булооб`єднано вземельну ділянку кадастровий номер 5110136900:18:017:0058, адреса: АДРЕСА_3 площею 3,9605 га.
Всупереч інтересам служби та зловживаючи наданими повноваженнями прокуратура Одеської області розмістила на власному сайті оголошення з закликом до забудовників надіслати на адресу прокуратури пропозиції про співпрацю щодо забудови земельної ділянки, отриманої прокуратурою. Сприяючи в протиправній злочинній діяльності керівництву обласної прокуратури ТОВ «Стікон» листом від 17.01.2017 повідомило прокуратурі про відсутність зацікавленості у будівництві на зазначеній земельній ділянці.
Спотворюючи дійсні обставини та задля справляння враження проведення обласною прокуратурою збору пропозиції згодом у відповідь на вказане оголошення ТОВ «ФПГ «Будова» подало пропозицію від 31.01.2017 про забудову земельної ділянки та фіктивно запропонувало прокуратурі отримати квартири у вже збудованих будинках в АДРЕСА_4 та АДРЕСА_5 .
З метою надання вигляду законності процедурі залучення забудовників для набуття прокурорами житла на засідання Житлово-побутової комісії прокуратури Одеської області 31 січня 2017 року було ухвалене фіктивне рішення ініціювати перед прокурором області укладення договору з ТОВ «ФПГ «Будова» задля співпраці по забудові земельної ділянки та отримання прокуратурою квартир від забудовника та інші рішення для реалізації злочинної мети.
Всупереч встановленій процедурі та наданим повноваженням прокуратура Одеської області уклала з ТОВ «ФПГ «Будова» Договори про дольову участь у будівництві № 1Д від 26.06.2017 та № 2Д від 26.09.2017, а також в подальшому Договір від 25.02.2019 про зміну умов Договору про дольову участь у будівництві № 1Д від 26.06.2017 та припинення зобов`язань за договором про Дольову участь у будівництві № 2Д від 26.09.2017.
Через укладання вказаних договорів прокуратурі Одеської області було протиправно передано забудовником квартири у введених в експлуатацію будинках загальною площею 2545,7 кв. м в кількості 48 квартир (за адресами: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 55/1, м. Одеса, вул. Бєлінського, 16, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 90-Г) згідно окремих актів приймання-передачі.
Порушуючи правила залучення забудовників для отримання прокурорами житла Прокуратура Одеської області згідно вказаних договорів та актів приймання-передачі передала ТОВ «ФПГ «Будова» земельні ділянки кадастровий номер № 5110136900:18:017:0055, адреса: вул. Жаботинського, 54 в м. Одеса, площею 3,4605 га та кадастровий номер № 5110136900:18:017:0056, адреса: м. Одеса, Люстдорфська дорога (Чорноморська дорога; вулиця Чорноморська дорога) земельна ділянка 55-Д, площею 0,5 га, які в наступному було об`єднано в земельну ділянку кадастровий номер 5110136900:18:017:0058, адреса: вул. Жаботинського, 54-А площею 3,9605 га.
Продовжуючи реалізацію свого злочинного наміру та з метою легалізації своєї злочинної діяльності прокуратура Одеської області направила до Управління містобудування та архітектури Одеської міської ради містобудівний розрахунок на будівництво житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення, підземним та наземним гаражами за адресою: АДРЕСА_1 .
Зловживаючи наданими повноваженнями прокурор Одеської області ОСОБА_8 подав повідомлення про початок підготовчих робіт по будівництву житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та наземним гаражем за адресою: АДРЕСА_1 .
Таким чином, були всупереч встановленому порядку та шляхом внесення недостовірних відомостей були отримані містобудівні умови та обмеження, технічні умови на водопостачання, водовідведення, газопостачання, електропостачання, тощо.
З урахуванням вказаного земельні ділянки № 5110136900:18:017:0055 та № 5110136900:18:017:0056, та в подальшому 5110136900:18:017:0058 були зайняті протиправно, а з урахуванням обставин їх неналежного та такого, що суперечить закону, способу використання, вказане використання завдало значної шкоди, зокрема інтересам держави та територіальної громади м. Одеса.
Протиправне встановлення договірних відносин по наданню будівельним компаніям отриманих прокуратурою Одеської області земельних ділянок під забудову не обмежувалося взаємовідносинами з ТОВ «ФПГ «Будова».
Аналогічно до наведених обставин всупереч діючого законодавства з порушенням встановлених норм і правил зловживаючи наданими повноваженнями та виходячи за межі наданої компетенції керівництвом прокуратури Одеської області були укладені: договір з TOB «Стікон» від 21.07.2014 та додаткові угоди до нього, згідно якого товариство здійснювало будівництво на наданій прокуратурі земельній ділянці, а розрахунок здійснювало квартирами у будинку на розі вулиць Жаботинського та 1 -а Лінія в м. Одеса; договір від 19.06.2019 з ТОВ «Трансбуд-проект» про дольову участь у будівництві на земельних ділянках за адресою: АДРЕСА_6 (5110136900:20:036:0002), 112 (5110136900:20:036:0003); договір від 19.06.2019 з ПП «Затишний дім» про дольову участь у будівництві на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА_7 , кадастровий номер (5123910100:02:008:0160); договір від 14.11.2019 з Обслуговуючим кооперативом «Житлове товариство «Парус» про дольову участь у будівництві та проектуванні на земельній ділянці в Одеській області, м. Южне, II мікрорайон (кадастровий номер - 5111700000:02:006:0190); договір від 14.02.2019 з ТОВ «БУДСІТІ КСД» про дольову участь у будівництві на земельній ділянці за адресою АДРЕСА_8 (кадастровий номер 5110300000:01:009:0416).
Справляючи поза правовий тиск Прокуратура Одеської області домоглася винесення розпоряджень про включення до числа службових жилих приміщень переданих прокуратурі квартир, в тому числі: Київською районною адміністрацією Одеської міської ради розпорядження № 415 від 17.08.2017 р. щодо квартир в будинку по АДРЕСА_4 , Приморською районною адміністрацією Одеської міської ради розпорядження № 373 від 18.08.2017 щодо квартир в будинку за адресами: АДРЕСА_5 та АДРЕСА_9 (отримано згідно іншого договору), Київської районної адміністрації Одеської міської ради розпорядження № 475 від 22.09.2017 щодо квартир в будинку за адресою: АДРЕСА_10 .
Надалі реалізуючи злочинні та корисливі наміри отримані Прокуратурою Одеської області квартири всупереч встановленій процедурі розподілялися між службовцями прокуратури як службове житло, але цим протиправна діяльність не обмежувалася, оскільки більшість квартир були виведені з числа службового житла на підставі наявності у отримувачів стажу роботи в органах прокуратури більше 10 років.
Так, 30.08.2017 на засіданні Житлово-побутової комісії прокуратури Одеської області отримані обласною прокуратурою квартири, що на той момент були включені до числа службових на підставі вказаних вище розпоряджень районних адміністрацій, були незаконно розподілені серед працівників прокуратури.
В тому числі, серед інших двокімнатну квартиру АДРЕСА_11 , неправомірно отримав прокурор Одеської області ОСОБА_6 як працівник прокуратури, що, начебто, потребує поліпшення житлових умов.
В подальшому на засіданні житлово-побутової комісії прокуратури Одеської області 28.09,2017 було вирішено питання незаконного розподілу працівникам прокуратури квартир, переданих обласній прокуратурі ТОВ «Стікон» на підставі договору від 21.07.2014 згідно актів прийому- передачі від 14.09.2017, що розташовані: АДРЕСА_10 (будівельна адреса).
Крім того, 17.11.2017 на засіданні житлово-побутової комісії прокуратури Одеської області було розглянуто незаконні заяви працівників прокуратури про виключення з числа службового житла квартир, в яких вони проживали. Мотивами прийняття рішень про виключення квартир з числа службових послугувало, нібито, наявність у працівників прокуратури стажу роботи понад 10 років.
В тому числі було прийнято незаконне рішення за заявою прокурора області ОСОБА_6 про виключення розподіленої йому квартири АДРЕСА_11 , з числа службових.
На засіданні30.08.2017Житлово-побутовакомісія протиправноприйняла рішеннящодо наданняпрацівникам прокуратуривключених дочисла службовихзгідно РозпорядженняКиївської районноїадміністрації Одеськоїміської ради№ 415від 17.08.2018переданих ПрокуратуріОдеської областізгідно актуприймання-передачівід 18.07.2017до договору№ 1Двід 26.06.2017квартир вбудинку по АДРЕСА_4 ,а такожвключених дочисла службовихзгідно РозпорядженняПриморської районноїадміністрації Одеськоїміської ради№ 373відпереданих Прокуратурі Одеської області за актом приймання-передачі від 18.07.2017 до договору № 1Д від 26.06.2017 квартири по АДРЕСА_5 та за актом приймання- передачі від 14.08.2017 до договору про будівництво багатоповерхового комплексу б/н від 21.06.2014 квартир по АДРЕСА_9 .
В продовження злочинного виведення з державної власності квартир, наданих прокуратурі області, на засіданні житлово-побутової прокуратури комісії Одеської області від 22.03.2018 було прийнято, зокрема, протиправне рішення про виключення з числа службових ряду інших квартир на підставі незаконних заяв працівників прокуратури.
В період з початку 2016 року соціально-побутовою комісією та житлово-побутовою комісією прокуратури протиправно було прийнято рішення про незаконне надання 106 (сто шість) службових квартир працівникам прокуратури Одеської області та відповідно протиправно видані наступні накази прокурора Одеської області: наказ прокурора Одеської області від 13.09.2017 № 255 - надано 36 службових квартир; наказ прокурора Одеської області від 07.11.2017 № 304 - надано 28 службових квартир; наказ прокурора Одеської області від 11.04.2018 № 63 - надано 15 службових квартир; наказ прокурора Одеської області від 11.04.2018 № 64 - надано 7 службових квартир; наказ прокурора Одеської області від 27.12.2018 № 246 - надано 9 службових квартир; наказ прокурора Одеської області від 13.06.2019 № 152 - надано 2 службові квартири.
Окрім того, всупереч встановленому порядку та державним Інтересам рішенням житлово-комунальної комісії від 05.09.2016 працівнику прокуратури надано одну службову квартиру.
Співробітники прокуратури у вказаний злочинний спосіб отримали квартири за такими адресами: АДРЕСА_4 - 46 службових квартир; АДРЕСА_12 -1 службова квартира; АДРЕСА_13 службових квартир; АДРЕСА_1 - 24 службових квартир; АДРЕСА_9 , ділянка Б- 3 службові квартири; АДРЕСА_14 службова квартира; АДРЕСА_15 , корпус 1 -1 службова квартира; АДРЕСА_8 -1 службова квартира; АДРЕСА_8 - 3 службові квартири; АДРЕСА_16 службових квартир.
Протягом 2016-2019 років 106 службових квартир АДРЕСА_17 незаконно виведено з числа службових, при цьому 55 з них в порушення встановлених правил приватизовано в порушення встановленої процедури без додержання черговості та пільг, незалежно від перебування на квартирному обліку, що призвело до неправомірного набуття майна такими службовцями та завдання значної шкоди охоронюваним інтересам держави та суспільства.
Таким чином, прокурори отримували квартири в порушення Житлового кодексу України, Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській PCP, що затверджені Постановою від 11.12.1984 № 470 Ради Міністрів Української PCP і Української Республіканської ради професійних спілок, Положенню про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в органах прокуратури, затвердженому Наказом Генеральної прокуратури України від 11.11.2016 № 377.
Колишній прокурор Одеської області ОСОБА_6 окрім того, що протиправно та перевищуючи надані повноваження заволодів квартирою АДРЕСА_11 , підробивши офіційні документи на її отримання в якості службової, та в подальшому в змові зі своєю дружиною ОСОБА_9 приватизував вказану квартиру всупереч встановленим правилам, також в порядку отримання неправомірної вигоди заволодів іншими об`єктами нерухомості у вказаному будинку.
Так 18.01.2019 на ім`я ОСОБА_9 , дружини колишнього прокурора Одеської області ОСОБА_6 , в порядку легалізації (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом була переоформлена квартира АДРЕСА_18 , [фім того, злочинним шляхом неправомірно ОСОБА_6 через свою дружину ОСОБА_9 набув у власність нежитлове приміщення площею 5,6 кв.м в будинку АДРЕСА_14 , підробивши договір купівлі-продажу вказаного приміщення від 18.01.2019.
З метою приховування та маскування власних злочинних намірів на ім`я своєї дружини ОСОБА_9 під виглядом укладення договору-купівлі продажу ОСОБА_6 протиправно набув машиномісце № НОМЕР_1 у в будинку АДРЕСА_14 .
Задля приховання здобутого незаконним шляхом та продовжуючи реалізовувати злочинний умисел ОСОБА_6 всупереч державним будівельним нормам внісши недостовірні відомості до офіційних документів здійснив об`єднання квартири АДРЕСА_19 , АДРЕСА_20 та нежитлового приміщення в єдину квартиру АДРЕСА_19 перетворивши зазначені об`єкти нерухомості в один єдиний об`єкт та оформивши його на ім`я своєї дружини ОСОБА_9 .
Співучасть увчиненні злочиніворганів місцевогосамоврядування зобласною прокуратуроюобумовлена наявністювласних кориснихінтересів Одеськоїміської радита іншихмісцевих радОдеської області,який полягаву відсутностіналежного татакого,що вимагаєтьсязаконом,реагування збоку прокуратуриОдеської областіна їхпротиправні діїта рішеннящодо виведенняз державноїчи комунальноївласності об`єктівнерухомості,земельних ділянок,укладання договоріворенди комунальногомайна таземлі,в томучислі зїх подальшимвикупомпротиправних дій та рішень у сфері дозвільної діяльності та державної реєстрації речових прав на об`єкти нерухомого майна.
Крім того, слідчим не був допитаний заявник ОСОБА_3 , з метою перевірки та уточнення обставин викладених у його заяві від 21.12.2020 року, про вчинення кримінального правопорушення, з послідуючим наданням оцінки показам у сукупності з письмовими доказами у кримінальному провадженні. Крім того не допитано службових осіб прокуратури Одеської області.
Вказані обставини, спростовують твердження прокурора при прийняті рішення про закриття кримінального провадження, щодо встановлення всіх його обставин та дослідження з наданням належної оцінки зібраним доказам.
Встановлені слідчим суддею та вище перелічені обставини у своїй сукупності свідчать про те, що прокурором не повно та не всебічно досліджено всі обставини кримінального провадження, що є підставою для скасування постанови про його закриття.
Ухвалою слідчого судді Заводського районного суду м.Миколаєва від 28.12.2020 року було зобов`язано уповноважених осіб Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м.Миколаєві внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості викладені у заяві представника ГО "Одеська спілка ветеранів АТО" ОСОБА_3 від 21.12.2020.
Однак постанова про закриття кримінального провадження від 16.01.2021 року не містить даних, які вказують на прийняття рішення за всіма указанами фактами, що свідчить про її невмотивованість.
Отже, приходжу до висновку, що постанова прокурора третьоговідділу процесуальногокерівництва тапідтримання публічногообвинувачення управлінняорганізації процесуальногокерівництва досудовимрозслідуванням,підтримання публічногообвинувачення Генеральноїінспекції ОфісуГенерального прокурора ОСОБА_4 від16.01.2021року прозакриття кримінальногопровадження №42019000000001507від 16.07.2019за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.2ст.364КК Українипідлягає скасуванню, а скарга задоволенню.
Керуючись ст.ст. 303-307, 376 КПК України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Скаргу представника ГО «Одеська спілка ветеранів АТО» ОСОБА_3 на постанову прокурора третього відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, підтримання публічного обвинувачення Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 від 16.01.2021 року про закриття кримінального провадження № 42019000000001507 від 16.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України - задовольнити.
Постанову прокурора третьоговідділу процесуальногокерівництва тапідтримання публічногообвинувачення управлінняорганізації процесуальногокерівництва досудовимрозслідуванням,підтримання публічногообвинувачення Генеральноїінспекції ОфісуГенерального прокурора ОСОБА_4 від16.01.2021року прозакриття кримінальногопровадження №42019000000001507від 16.07.2019за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.2ст.364КК України - скасувати.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя: ОСОБА_1
Суд | Заводський районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 04.08.2021 |
Оприлюднено | 01.02.2023 |
Номер документу | 98828779 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за скаргами на дії та рішення правоохоронних органів, на дії чи бездіяльність слідчого, прокурора та інших осіб під час досудового розслідування рішення слідчого, прокурора про відмову в задоволенні клопотання про проведення слідчих (розшукових) дій, негласних слідчих (розшукових) дій |
Кримінальне
Заводський районний суд м. Миколаєва
Щербина С. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні