Рішення
від 11.08.2021 по справі 504/2797/16-а
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 504/2797/16-а

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 серпня 2021 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Балан Я.В., розглянувши у порядку письмового провадження, за наявними матеріалами, адміністративну справу за позовною заявою Підприємства Союз у вигляді приватного підприємства до Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю Сіті-Строй-Плюс про визнання протиправним та скасування рішення,-

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Комінтернівського районного суду Одеської області від 26 жовтня 2020 року, адміністративну справу №504/2797/16-а за позовною заявою Підприємства Союз у вигляді приватного підприємства до Крижанівської сільської ради Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю Сіті-Строй-Плюс про визнання протиправним та скасування рішення Крижанівської сільської ради Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски - передано за предметною підсудністю до Одеського окружного адміністративного суду.

Адміністративний позов мотивовано наступним.

Підприємство Союз у вигляді приватного підприємства зазначило, що оскаржене рішення органу місцевого самоврядування прийнято з порушенням порядку доведення до фізичних та юридичних осіб інформації про розроблення генерального плану сіл Крижанівка та Ліски, чим позбавлено позивача права на надання своїх пропозицій з питань розроблення цього плану.

Підприємством Союз у вигляді приватного підприємства наголошувалося, що затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області відбулось не у відповідності до вимог закону, що є безумовною підставою для скасування рішення Крижанівської сільської ради Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 11 березня 2021 року, адміністративну справу №504/2797/16-а прийнято до провадження, постановлено проводити розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Крім того, зобов`язано Крижанівську сільську раду Лиманського району Одеської області опублікувати оголошення про оскарження рішення Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски у виданні, в якому цей акт був офіційно оприлюднений не пізніше двох днів з дня отримання ухвали про прийняття справи до провадження та докази опублікування невідкладно надати до суду.

Оголошення про оскарження рішення Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски опубліковано на офіційному сайті Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області та газеті Слава хлібороба (т.ІV, а.с.234-244, т.V, а.с.94-96).

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 26 квітня 2021 року, надано можливість Підприємству Союз у вигляді приватного підприємства приймати участь у судових засіданнях по адміністративній справі №504/2797/16-а у режимі відеоконференції поза межами приміщення суду, з використанням власних технічних засобів системи відеоконференцзв`язку EasyCon .

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 29 квітня 2021 року, замінено сторону адміністративної справи №504/2797/16-а з Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області (67562, с. Крижанівка, вул. Ветеранів 5, код ЄДРПОУ 05384560) на Фонтанську сільську раду Одеського району Одеської області (67571, с. Фонтанка, вул. Степна 4, код ЄДРПОУ 04379746), розгляд адміністративної справи №504/2797/16-а розпочато спочатку.

17 червня 2021 року, продовжено строк підготовчого провадження на тридцять днів.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 17 червня 2021 року, у задоволенні клопотання Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області про залишення без розгляду позовної заяви по адміністративній справі №504/2797/16-а відмовлено.

22 липня 2021 року, закрито підготовче засідання по справі та призначено справу до судового розгляду суті.

У судове засідання, призначене на 05 серпня 2021 року, особи, які беруть участь у розгляді справи - не з`явились. Про дату, час та місце розгляду справи належним чином та своєчасно повідомлялись.

Відповідно до ч.4 ст.229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

04 серпня 2021 року, через канцелярію Одеського окружного адміністративного суду, від представника позивача надійшло клопотання про продовження розгляду справи у порядку письмового провадження (вх.№42600/21).

Враховуючи положення ч.9 ст.205 КАС України розгляд справи здійснено судом без участі сторін у порядку письмового провадження.

У встановлений судом строк відповідач надав відзив (вх.№26904/21 від 26.05.2021р.) на позовну заяву (т.V, а.с.34-44).

Відзив обґрунтований наступним .

Фонтанською сільською радою Одеського району Одеської області зазначено, що з метою врахування громадських інтересів під час процедури прийняття і затвердження генерального плану села Крижанівка та села Ліски, Крижанівською сільською радою Лиманського району Одеської області у районній газеті Слава хлібороба були розміщені відповідні оголошення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проектах містобудівної документації та про завершення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів.

Відповідачем вказувалося, що пропозиції громадськості щодо проектування будівлі медичного центру були враховані розробником містобудівної документації.

Фонтанською сільською радою Одеського району Одеської області наголошувалося, що обов`язок дотримання процедури проведення громадських слухань під час прийняття генерального плану села Крижанівка та села Ліски, з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів, відповідачем було дотримано у повному обсязі, чим у свою чергу, було забезпечено права Підприємства Союз у вигляді приватного підприємства на врахування його інтересів.

У відповіді на відзив (вх.№ЕП/14943/21 від 02.06.2021р.) Підприємство Союз у вигляді приватного підприємства зазначило, що на законодавчому рівні чітко визначено послідовність дій органів місцевого самоврядування стосовно реалізації закріпленої статтю 21 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності процедури проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів, а також, закріплено обов`язок такого органу щодо оприлюднення прийнятих рішень: з розроблення проектів містобудівної документації; розроблених проектів містобудівної документації; повідомлень про подання пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації; результатів розгляду пропозицій, тощо.

У свою чергу, Фонтанською сільською радою Одеського району Одеської області під час прийняття оскаржуваного рішення законодавчо визначної процедури дотримано не було, оскільки жодні громадські слухання не проводилися (т.V, а.с.64-72).

Від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю Сіті-Строй-Плюс жодних пояснень, клопотань, заперечень на адресу суду не надходило.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

Відповідно до державного акту на право власності на земельну ділянку серії ОД №072451 від 14 липня 2016 року, виданого на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки для здійснення підприємницької діяльності від 09 березня 2006 року (т.І,а.с.21-26) та договору оренди земельної ділянки від 16 квітня 2015 року, Підприємство Союз у вигляді приватного підприємства є власником та орендарем земельної ділянки розташованої на території Крижанівської сільської ради Комінтернівського (нині Лиманського) району Одеської області (т.І, а.с.27-38).

Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 07 жовтня 2014 року по адміністративній справі №504/4314/13-а, визнано протиправним та скасовано рішення Крижанівського сільської ради Комінтернівського району Одеської області №627 - VІ від 20 червня 2013 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка, та затвердження генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски (т.І, а.с.83-89).

Згідно висновків Одеського апеляційного адміністративного суду від 07 жовтня 2014 року по адміністративній справі №504/4314/13-а, прийняттю рішення Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області №627 - VІ від 17 жовтня 2014 року про затвердження генерального плану не передувала належна процедура врахування інтересів громадськості при розроблені містобудівної документації на місцевому рівні, яка передбачена Порядком проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України №555 від 25 травня 2011 року.

17 жовтня 2014 року, Крижанівською сільською радою Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області прийнято рішення №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски (т.І, а.с.52, 56).

Вважаючи, що рішення Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області про затвердження генерального плану прийнято з порушенням процедури прийняття такого акту, у тому числі порядку доведення до фізичних та юридичних осіб інформації про розроблення генерального плану сіл Крижанівка та Ліски, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.

РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ВИСНОВКИ СУДУ

Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, ч. 2 ст. 2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За змістом частини 2 статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Згідно статті 144 Конституції України, органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Відповідно до частини 1 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні №280/97-ВР від 21.05.1997 року, місцева рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Відповідно до статті 17 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності №3038-VI від 17.02.2011 року, генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

Генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Аналіз положень статті 18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності №3038-VI від 17.02.2011 року дозволяє стверджувати, що генеральний план населеного пункту містить правові приписи нормативного характеру, які розраховані на широке коло осіб та застосовуються неодноразово. Це, зокрема, сукупність обов`язкових вимог до розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту.

Затверджуючи своїм рішенням генеральний план населеного пункту, місцева рада визначає стратегію планування та забудови території населеного пункту, тобто здійснює нормативне регулювання відповідних відносин.

Вимоги до складу та змісту генерального плану населеного пункту визначаються ДБН Б.1.1-15:2012 Склад та зміст генерального плану населеного пункту , затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №358 від 13.07.2012 року.

Відповідно до п.4.1., п.4.2. ДБН Б.1.1-15:2012, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №358 від 13.07.2012 року, генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів. При розробленні генерального плану враховують, зокрема, чинну містобудівну документацію на місцевому рівні та проектну документацію, а також інвестиційні наміри юридичних і фізичних осіб щодо забудови та іншого використання території.

Згідно ч. 11 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні №280/97-ВР від 21.05.1997 року, акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов`язковому оприлюдненню.

Проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються у порядку, передбаченому Законом України Про доступ до публічної інформації №2939-VI від 13.01.2011 року, крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки.

Так, відповідно до ч.ч. 3, 4 ст. 15 Закону України Про доступ до публічної інформації №2939-VI від 13.01.2011 року, проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров`ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв`язку з цим.

З аналізу вищевказаних норм законодавства вбачається, що орган місцевого самоврядування має дотримуватись відповідних правил щодо опублікування своїх актів, рішень, тощо, строків їх доведення громаді.

У свою чергу, механізм проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні (генеральних планів населених пунктів, планів зонування та детальних планів територій) визначає Порядок проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні , затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011 року (далі - Порядок №555).

Відповідно до п.п. 2, 3, 4 Порядку №555, проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проектах містобудівної документації здійснюється під час розроблення відповідних проектів містобудівної документації.

Сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, відповідно до частини 3 статті 21 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності №3038-VI від 17.02.2011 року здійснюють, зокрема: оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення проектів містобудівної документації з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками; оприлюднення розроблених проектів містобудівної документації і доступ громадськості до зазначеної інформації; реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації; узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками проектів містобудівної документації через погоджувальну комісію (у разі її утворення); оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації.

Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.

Згідно із п.п. 9, 10, 11, 12, 13, 14 Порядку №555, відповідно до частини 6 статті 21 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності №3038-VI від 17.02.2011 року, пропозиції подаються громадянами у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім`я та по батькові, місця проживання, особистим підписом і повинні містити обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів та правил.

Особи, які забезпечують проведення робіт з розгляду таких пропозицій, повідомляють через засоби масової інформації, що поширюються на відповідній території, та офіційний веб-сайт відповідного органу місцевого самоврядування про місце подання таких пропозицій.

Пропозиції громадськості підлягають реєстрації органом місцевого самоврядування та розглядаються розробником і замовником проектів містобудівної документації у місячний строк.

За результатами розгляду пропозицій заявнику надається відповідь про їх врахування або обґрунтована відмова.

У разі наявності пропозицій громадськості, рішення про врахування яких розробник і замовник не можуть прийняти самостійно або мають місце спірні питання, особи, які забезпечують роботу з розгляду пропозицій громадськості, повідомляють про це відповідному органу місцевого самоврядування для прийняття останнім рішення щодо утворення погоджувальної комісії.

Комісія утворюється за рішенням органу місцевого самоврядування у тижневий строк після закінчення строку подання пропозицій громадськості.

Склад комісії встановлює орган місцевого самоврядування у кількості не менш як 25 та не більш як 55 осіб.

Головою комісії є посадова особа відповідного органу місцевого самоврядування. До складу комісії входять: посадові особи відповідного органу місцевого самоврядування; представники органу у сфері земельних ресурсів, природоохоронного і санітарно-епідеміологічного органу, органу містобудування та архітектури, охорони культурної спадщини та інших органів державної влади; представники професійних об`єднань та спілок, архітектори і науковці; уповноважені представники громадськості, які обираються під час громадських слухань. Кількість представників громадськості повинна становити не менш як 50 і не більш як 70 відсотків загальної чисельності членів комісії, з них не менш як 30 відсотків - представників всеукраїнських громадських організацій та професійних об`єднань.

Комісія у двотижневий строк розглядає спірні питання та приймає рішення про врахування або мотивоване відхилення таких пропозицій.

Пунктом 17 Порядку №555 визначено, що затвердження проектів містобудівної документації без проведення процедури розгляду пропозицій громадськості забороняється, а матеріали щодо розгляду таких пропозицій є невід`ємною складовою частиною зазначеної документації.

Водночас, як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, проект рішення Крижанівської сільської ради Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області №1002-VІ від 17.10.2014 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски , у встановленому законодавством порядку оприлюднено не було.

Доказів протилежного судом не встановлено, матеріали справи не містять.

Суд враховує, що оскаржуване рішення Крижанівської сільської ради Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року, прийнято органом місцевого самоврядування через десять днів після ухвалення постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 07 жовтня 2014 року по адміністративній справі №504/4314/13-а, якою визнано протиправним та скасовано рішення Крижанівського сільської ради Комінтернівського району Одеської області №627 - VІ від 20 червня 2013 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка та затвердження генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски , у зв`язку з порушенням процедури його прийняття встановленої Порядком №555.

Фактично, без додержання встановленої процедури узгодження містобудівної документації щодо спірної території, відповідач повторно не забезпечуючи право громадськості на участь у розроблені генерального плану затверджує попередній генеральний план, який був ухвалений органом місцевого самоврядування з порушенням вимог законодавства.

Суд зауважує, що наслідком, який виникає у результаті не проведення процедури розгляду пропозицій громадськості, є заборона затвердження відповідним органом місцевого самоврядування містобудівної документації, а саме рішення, прийняте не у відповідності до вимог законодавства - скасуванню.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що рішення Крижанівської сільської ради Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски прийняте з порушенням встановленого законодавством порядку, зокрема щодо його оприлюднення та процедури проведення громадських слухань, підлягає визнанню протиправним та нечинним.

Суд наголошує, що на законодавчому рівні чітко визначена послідовність дій органів місцевого самоврядування, зокрема сільських рад, стосовно реалізації процедури проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів, а також закріплений обов`язок такого органу щодо оприлюднення прийнятих рішень із розроблення проектів містобудівної документації, розроблених проектів містобудівної документації, повідомлень про подання пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації, результатів розгляду пропозицій тощо.

У свою чергу, Фонтанською сільською радою Одеського району Одеської області не доведено дотримання встановленого законодавством порядку ухвалення нормативно-правового акту у вигляді рішення про затвердження генерального плану.

За приписами частини 5 статті 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Аналогічна правова позиція щодо застосування зазначених норм права вже була висловлена Верховним Судом у постанові по справі №826/13584/16 від 30 січня 2020 року.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Під час судового розгляду справи відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, не доведено дотримання законодавчо визначених процедур прийняття рішення Крижанівської сільської ради Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски .

Таким чином, на підставі ст. 8 КАС України, згідно якої усі учасники адміністративного процесу є рівними та ст. 9 КАС України, згідно якої розгляд і вирішення справ у адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, з`ясувавши обставини у справі, перевіривши всі доводи і заперечення сторін та надавши правову оцінку наданим доказам, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Підприємства Союз у вигляді приватного підприємства підлягають задоволенню.

Розподіл судових витрат.

Відповідно до ч. 1 ст. 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Судом встановлено, що під час звернення до суду Підприємством Союз у вигляді приватного підприємства було сплачено судовий збір у розмірі 1378,00 гривень, який підлягає відшкодуванню.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 173-183, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги Підприємства Союз у вигляді приватного підприємства (67562, с. Крижанівка, вул. Дніпропетровська дорога 125А, код ЄДРПОУ 20967129) до Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (67571, с. Фонтанка, вул. Степна 4, код ЄДРПОУ 04379746), третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю Сіті-Строй-Плюс (65044, м. Одеса, вул. Романа Кармена 11, код ЄДРПОУ 33890626) про визнання протиправним та скасування рішення Крижанівської сільської ради Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски - задовольнити.

Рішення Крижанівської сільської ради Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски - визнати протиправним та нечинним.

Зобов`язати Фонтанську сільську раду Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ 04379746), після набрання рішенням суду законної сили, у виданні в якому було офіційно оприлюднено рішення Крижанівської сільської ради Комінтернівського (Лиманського) району Одеської області №1002-VІ від 17 жовтня 2014 року Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області та генерального плану села Ліски Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Ліски , невідкладно опублікувати резолютивну частину рішення суду про визнання нормативно-правового акта протиправним та нечинним.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ 04379746) на користь Підприємства Союз у вигляді приватного підприємства (код ЄДРПОУ 20967129) понесені судові витрати у розмірі 1378,00 (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень) гривень.

Рішення набирає законної сили згідно статті 255 КАС України - після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду згідно статті 295 КАС України подається до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Суддя Балан Я.В.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.08.2021
Оприлюднено13.08.2021
Номер документу98917775
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —504/2797/16-а

Постанова від 30.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Постанова від 30.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 18.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 16.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 16.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 13.10.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Рішення від 11.08.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 17.06.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні