ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 серпня 2021 рокуЛьвівСправа № 260/3722/20 пров. № А/857/7240/21
Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючий-суддя Довга О.І.,
суддя Глушко І.В.,
суддя Запотічний І.І.
секретар судового засідання Гнатик А.З.
за участю:
представник позивача Майор І.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційні скарги Фермерського господарства Тиса-3 та Головного управління ДПС в Закарпатській області на рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 17 лютого 2021 року (головуючий суддя Плеханова З.Б., м.Ужгород, проголошено 09:33:08) у справі №260/3722/20 за адміністративним позовом Фермерське господарство "Тиса-3" до Головного управління ДПС у Закарпатській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
11.11.2020 позивач звернувся в суд першої інстанції з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Закарпатській області, Державної податкової служби України в якому просив: визнати протиправними та скасувати рішення № 1769015/34605149 від 27.07.2020 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 13.07.2020 р.; визнати протиправними та скасувати рішення № 1818236/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 2 від 14.07.2020 р.; визнати протиправними та скасувати рішення № 1818233/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № З від 15.07.2020 р.; визнати протиправними та скасувати рішення № 1818234/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №4 від 21.07.2020 р.; визнати протиправними та скасувати рішення № 1818235/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 5 від 22.07.2020 р.; зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, адреса: 04093, м. Київ, Львівська площа, 8,) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 13.07.2020 р., податкову накладну № 2 від 14.07.2020 р., податкову накладну № З від 15.07.2020 р., податкову накладну № 4 від 21.07.2020 р., податкову накладну № 5 від 22.07.2020 р. Фермерського господарства Тиса-3 (код ЄДРПОУ 34605149) днем фактичного подання податкових накладних на реєстрацію; стягнути на користь Фермерського господарства Тиса-3 (код 34605149; адреса: 90453, Закарпатська обл., Хустський р-н, с. Велятино, вул. Буковина, буд. З,) судові витрати по справі за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПЄ у Закарпатській області (код ЄДРПОУ 43143065, адреса: 88000, Закарпатська обл.. м. Ужгород, вул. Волошина, 52,) та ДПЄ України (код ЄДРПОУ 43005393, адреса: 04093, м. Київ, Львівська площа, 8,).
Позов обґрунтовує тим, що у встановленому порядку подавалися пояснення та документи які підтверджують реальність фактично здійснених господарських операцій та були достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.
Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 17 лютого 2021 року адміністративним позов задоволено частково. Визнано протиправними та скасовано рішення: № 1818236/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 2 від 14.07.2020 р.; № 1818233/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № З від 15.07.2020 р.; № 1818234/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №4 від 21.07.2020 р.; № 1818235/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 5 від 22.07.2020 р. Зобов`язано Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, адреса: 04093, м. Київ, Львівська площа, 8,) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 14.07.2020 р., податкову накладну № 3 від 15.07.2020 р., податкову накладну № 4 від 21.07.2020 р., податкову накладну № 5 від 22.07.2020 р. Фермерського господарства Тиса-3 (код ЄДРПОУ 34605149) днем фактичного подання податкових накладних на реєстрацію. В решті позовних вимог - відмовлено.
Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій, покликаючись на порушенням норм матеріального права зазначив, що податкова накладна №1 від 13.07.2020 складена відповідно до вимог Податкового кодексу України. Вказує, що в матеріалах справи наявні всі первинні документи, які як і у випадку з іншими накладними, засвідчують реальність господарської операції. Вказаними документами повністю спростовуються сумніви та припущення податкового органу про ризиковість господарської операції. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким задовольнити позов в повному обсязі.
Крім того, не погодився з рішенням суду першої інстанції і відповідач. В своїй апеляційній скарзі зазначає, що позивачем не було надано на розгляд комісії первинних документів, що стосувалися господарських операцій, стосовно яких подано на реєстрацію податкові накладні, а саме: до складеного реєстру не надано товаро-транспортні накладні та відомості про транспортні засоби. Таким чином, комісія ГУ ДПС у Закарпатській області правомірно відмовила в реєстрації податкової накладної позивача №2,3,4,5, оскільки наданим позивачем пакетом документів неможливо підтвердити господарську операцію, зазначену в податковій накладній.
Представник позивача в судовому засіданні вимоги своєї апеляційної скарги підтримує, просить її задовольнити, водночас проти скарги відповідача заперечує, вважає її необґрунтованою та просить залишити без задоволення.
Відповідач у справі участь повноважного представника у розгляді справи не забезпечив, хоча про дату, час та місце розгляду повідомлений у встановленому законом порядку.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, суд приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення з огляду на наступні підстави.
Судом встановлені наступні обставини.
Фермерське господарство "Тиса-3 зареєстроване 01.12.2006 як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за адресою : вул. Буковича, буд. 3,с. Велятино, Хустський район, Закарпатська область,90453, код ЄДРПОУ 34605149. Позивач зареєстрований платником податку на додану вартість з 01.04.2016 року.
Основним видом діяльності позивача є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур - код 01.11, оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин - код 46.21 згідно Національного класифікатора України Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010.
Листом Хустського управління Головного управління ДПС у Закарпатській області № 9474/10/07-16-56-04-09 від 25.06.2020 повідомлено про підтвердження за ФГ Тиса-3 статусу платника єдиного податку четвертої групи.
Наявність у позивача земель в обробітку, які використовуються для вирощування сільськогосподарської продукції підтверджено: довідкою № 52 від 20.02.2019 р., виданою Миколаївською сільською радою Братського району Миколаївської області, про те, що ФГ Тиса-3 на території Миколаївської сільської ради має в обробітку 236,1808 га ріллі; довідкою б/н від 25.02.2019 р., виданою виконкомом Петропавлівської сільської ради Братського району Миколаївської області про те, що на території сільської ради в обробітку ФГ Тиса-3 знаходиться 12,8406 га земель для ведення товарного виробництва; довідкою № 389 від 27.03.2019 р., виданою Олександрівською селищною радою Вознесенського району Миколаївської області про те, що ФГ Тиса-З на території селищної ради має в користуванні земельні частки (паї) загальною площею 782 га (рілля).
Відомості про наявні земельні ділянки, що використовуються ФГ Тиса-3 для вирощування сільськогосподарської продукції, відображені у податкових деклараціях платника єдиного податку четвертої групи. У додатках до цих декларацій міститься розгорнута інформація про кожну ділянку, характер земель, кадастровий номер, площу та підставу використання її господарством.
Відповідно до умов вказаного договору сторони домовились, що постачальник зобов`язується передати у власність покупця сільськогосподарську продукцію власного виробництва, а покупець прийняти цей товар та оплатити його вартість на умовах цього ж договору.
Інформація про землі у користуванні, а також про наявність у фермерського господарства техніки, транспортних засобів, обладнання, устаткування, приміщень та споруд для ведення сільськогосподарського товарного виробництва, відображена в Повідомленнях про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані, з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП.
Розміри засіяних площ під вирощування сільськогосподарських культур, в тому числі пшениці та ячменю, відображені у статистичній звітності за формою № 4-сг Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року.
Відомості про збирання врожаю сільськогосподарських культур у 2020 році відображені у статистичній звітності за формою № 37-сг Звіт про збирання врожаю сільськогосподарських культур.
Для провадження діяльності з вирощування та збирання сільгосппродукції Ф1 Тиса-3 залучає працівників на умовах трудових договорів та за цивільно- правовими угодами, що підтверджується Податковими розрахунками сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку.
30 червня 2020 року між ФГ Тиса-3 , у якості постачальника та TOB СП НІБУЛОН , у якості покупця, укладений договір поставки № 1213/2020 згідно з яким постачальник зобов`язався поставити у власність покупця сільськогосподарську продукцію власного виробництва в асортименті, за ціною, якістю, кількістю та на умовах, узгоджених і вказаних у Договорі та Додатках до договору. За змістом договору поставки його предметом є товар вироблений (вирощений) ФГ Тиса-3 .
У липні 2020 року ФГ Тиса-3 , на підставі договору поставки № 1213/2020 від 30.06.2020, здійснювало постачання власної, вирощеної сільськогосподарської продукції товариству з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство НІБУЛОН (код ЄДРПОУ 14291113).
На дату виникнення податкових зобов`язань з ПДВ, за фактом постачання товару, ФГ "Тиса-3 складало та подавало для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) податкові накладні, однак реєстрація цих податкових накладних зупинялася в автоматизованому режимі.
У липні 2020 року ФГ Тиса-З поставило TOB СП НІБУЛОН , на умовах договору поставки № 1213/2020 від 30.06.2020 р., пшеницю 2-го класу у кількості 79,86 т на суму 476240,08 грн. (в т.ч. ПДВ 79373,35 грн.).
Господарська операція з поставки сільськогосподарської продукції оформлена: додатком №ВЗ_1 від 13.07.2020 р. до договору поставки, накладною № 16 від 13.07.2020 р. .розрахунком- фактурою № 16 від 13.07.2020 р.
Фактичне перевезення товару до покупця здійснював продавець власними транспортними засобами та оформлено товаро-транспортними накладними від 13.07.2020 №195968, № 195969, № 195970, № 195971, № 195972, № 195973. По місцю розвантаження у покупця кожен транспортний засіб зважувався на предмет встановлення фактичної кількості- (ваги) поставленої сільгосппродукції, а тому до кожної товарно- транспортної накладної наявний акт зважування ваговою покупця товару, який складався за участю водія та представника покупця.
TOB СП НІБУЛОН , на підставі платіжного доручення № 153 від 16.07.2020 р., згідно виставленого рахунку № 16 від 13.07.2020 р. сплатив ФГ Тиса-3 396866,73 грн. .
За фактом поставки, позивач склав податкову накладну № 1 від 13.07.2020 на суму 476240,08 грн. (в т.ч. ПДВ - 79373,35 грн.) та подав її 16.07.2020 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У відповідь ФГ Тиса-3 отримало квитанцію, сформовану в автоматичному режимі Автоматизованою системою Єдине вікно подання електронних документів ДПС України про те, що реєстрація податкової накладної від 13.07.2020 № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Вказується, шо коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 10001, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ФГ Тиса-3 надало повідомлення № 1 від 22.07.2020 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної № 1 від 13.07.2020 р., реєстрацію якої зупинено. До повідомлення додано: довідки про наявність земель в обробітку, звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року за формою № 4-сг; звіт про площі та валові збори ф.29-сг.
Відповідачем-1 прийнято рішення № 1769015/34605149 від 27.07.2020 р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 13.07.2020. У якості підстави для відмови зазначено ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
У липні 2020 року ФГ Тиса-З поставило TOB СП НІБУЛОН на умовах договору поставки № 1213/2020 від 30.06.2020 р., ячмінь у кількості 68,5 т на суму 355515 грн. (в т.ч. ПДВ 59252,50 грн.).
Господарська операція з поставки сільгосппродукції оформлена: додатком № В3_2 від 14.07.2020 р. до договору поставки, накладною № 17 від 14.07.2020 р., рахунком- фактурою № 17 від 14.07.2020 р.
Фактичне перевезення товару до покупця здійснював продавець власними транспортними засобами та оформлено товаро-транспортними накладними від 14.07.2020 № 195979, № 195980, № 195981, № 195982, № 195983, № 195984. По місцю розвантаження у покупця кожен транспортний засіб зважувався на предмет встановлення фактичної кількості (ваги) поставленої сільгосппродукції, а тому до кожної товарно- транспортної накладної наявний акт зважування ваговою покупця товару, який складався за участю водія та представника покупця.
TOB СП НІБУЛОН , на підставі платіжного доручення № 139 від 16.07.2020 р., згідно виставленого рахунку № 17 від 14.07.2020 р., сплатив ФГ Тиса-3 296262,50 грн.
За фактом поставки, позивач склав податкову накладну № 2 від 14.07.2020 на суму 355515 грн, (в т,ч. ПДВ - 59252,50 грн.) та подав її 16.07.2020 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У відповідь ФГ Тиса-3 отримало квитанцію, сформовану в автоматичному режимі Автоматизованою системою Єдине вікно подання електронних документів ДПС України про те, що реєстрація податкової накладної від 14.07.2020 № 2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Вказується, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ФГ Тиса-3 надало повідомлення № 2 від 04.08.2020 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної № 2 від 14.07.2020 р., реєстрацію якої зупинено.
До повідомлення додано: довідки про наявність земель в обробітку, звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року за формою № 4-сг; звіт про площі та валові збори ф. 29-сг; договір поставки від 30.06.2020 з TOB СП НІБУЛОН ; накладна № 17 від 14.07.2020р.; рахунок-фактура № 17 від 14.07.2020; реєстр товарно-транспортних накладних за 14.07.2020; додаток В3_2 від 14.07.2020 до договору поставки. У повідомленні викладено письмові пояснення щодо підстав та змісту господарської операції, а також зазначено про проведення 16.07.2020 розрахунку за поставлений товар.
Відповідачем-1 прийнято рішення № 1818236/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 14.07.2020. У якості підстави для відмови обрано пункт ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
У липні 2020 року ФГ Тиса-3 поставило TOB СП НІБУЛОН на умовах договору поставки № 1213/2020 від 30.06.2020 р., ячмінь у кількості 92,4 т на суму 479556 грн. (в т.ч. ПДВ 79926 грн.).
Господарська операція з поставки сільгосппродукції оформлена: додатком № В3_3 від 15.07.2020 р. до договору поставки; накладною № 18 від 15.07.2020 р., рахунком- фактурою № 18 від 15.07.2020 р.
Фактичне перевезення товару до покупця здійснював продавець власними транспортними засобами. Перевезення оформлено товаро-транспортними накладними від 15.07.2020 № 196473, № 195958, № 195986, № 196475, № 196476. По місцю розвантаження у покупця кожен транспортний засіб зважувався на предмет встановлення фактичної кількості (ваги) поставленої сільгосппродукції, а тому до кожної товарно- транспортної накладної наявний акт зважування ваговою покупця товару, який складався за участю водія та представника покупця.
TOB СП НІБУЛОН на підставі платіжного доручення № 821 від 17.07.2020 р,, згідно виставленого рахунку № 18 від 15.07.2020 р, сплатив ФГ Тиса-3 399630 грн.
За фактом поставки, позивач склав податкову накладну № 3 від 15.07.2020 на суму 479556 грн. (в т.ч. ПДВ - 79926 грн.) та подав її 16.07.2020 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У відповідь ФГ Тиса-3 отримало квитанцію, сформовану в автоматичному режимі Автоматизованою системою Єдине вікно подання електронних документів ДПС України про те, що реєстрація податкової накладної від 15.07.2020 № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Вказується, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ФГ Тиса-3 надало повідомлення № 3 від 04.08.2020 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної № 3 від 15.07.2020 р., реєстрацію якої зупинено.
До повідомлення додано: довідки про наявність земель в обробітку; звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року за формою № 4-сг; звіт про площі та валові збори ф. 29-сг; договір поставки від 30.06.2020 з TOB СП НІБУЛОН ; накладна № 18 від 15.07.2020р,; рахунок-фактура №18 від 15.07.2020; реєстр товарно-транспортних накладних за 15.07.2020; додаток ВЗ_3 від 15.07.2020 до договору поставки. У повідомленні викладено письмові пояснення щодо підстав та змісту господарської операції, а також зазначено про проведення 17.07.2020 розрахунку за поставлений товар.
Відповідачем-1 прийнято рішення № 1818233/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 15.07.2020. У якості підстави для відмови обрано пункт ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
У липні 2020 року ФГ Тиса-3 поставило TOB СП НІБУЛОН , на умовах договору поставки № 1213/2020 від 30.06.2020 р., пшеницю 2-го класу у кількості 98,14 т на суму 607486,21 грн. (в т.ч. ПДВ 101247,70 грн.).
Господарська операція з поставки сільгосппродукції оформлена: додатком № В3_4 від 21.07.2020 р. до договору поставки; накладною № 19 від 21.07.2020 р., рахунком- фактурою № 19 від 21.07.2020 р.
Фактичне перевезення товару до покупця здійснював продавець власними транспортними засобами. Перевезення оформлено товаро-транспортними накладними від 21.07.2020 № 196477, № 196478, № 196479. По місцю розвантаження у покупця кожен транспортний засіб зважувався на предмет встановлення фактичної кількості (ваги) поставленої сільгосппродукції, а тому до кожної товарно-транспортної накладної наявний акт зважування ваговою покупця товару, який складався за участю водія та представника покупця.
TOB СП НІБУЛОН , на підставі платіжного доручення № 40202 від 23.07.2020 р., згідно виставленого рахунку № 19 від 21.07.2020 р., сплатив ФГ Тиса-3 506238,51 грн.
За фактом поставки, позивач склав податкову накладну № 4 від 21.07.2020 на суму 607486,21 грн. (в т.ч. ПДВ - 101247,70 грн.) та подав її 27.07.2020 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У відповідь ФГ Тиса-3 отримало квитанцію, сформовану в автоматичному режимі Автоматизованою системою Єдине вікно подання електронних документів ДПС України про те, що реєстрація податкової накладної від 21.07.2020 № 4 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Вказується, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ФГ Тиса-3 надано повідомлення № 4 від 04.08.2020 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної № 4 від 21.07.2020 р., реєстрацію якої зупинено.
До повідомлення додано: довідки про наявність земель в обробітку; звіт про посівні площі сільськогосподарських культур иід урожай 2020 року за формою № 4-сг; звіт про площі та валові збори ф. 29-сг; договір поставки від 30.06.2020 з TOB СП НІБУЛОН ; накладна № 19 від 21.07.2020р.; рахунок-фактура № 19 від 21.07.2020; реєстр товарно-транспортних накладних за 21.07.2020; додаток В3_4 від 21.07.2020 до договору поставки. У повідомленні викладено письмові пояснення щодо підстав та змісту господарської операції, а також зазначено про проведення 23.07.2020 розрахунку за поставлений товар.
Відповідачем-1 прийнято рішення № 1818234/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації податкової накладної № 4 від 21.07.2020. У якості підстави для відмови обрано пункт ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
У липні 2020 року ФГ Тиса-3 поставило TOB СП НІБУЛОН , на умовах договору поставки № 1213/2020 від 30.06.2020 р., пшеницю 2-го класу у кількості 135,82 т на суму 840725,26 грн. (в т.ч. ПДВ 140120,88 грн.).
Господарська операція з поставки сільгосппродукції оформлена: додатком № В3_5 від 22.07.2020 р. до договору поставки; накладною № 20 від 22.07.2020 р., рахунком- фактурою № 20 від 22.07.2020, р.
Фактичне перевезення товару до покупця здійснював продавець власними транспортними засобами. Перевезення оформлено товаро-транспортними накладними від 22.07.2020 № 196481, № 196482, № 196483, № 196484. По місцю розвантаження у покупця кожен транспортний засіб зважувався на предмет встановлення фактичної кількості (ваги) поставленої сільгосппродукції, а тому до кожної товарно-транспортної накладної наявний акт зважування ваговою покупця товару, який складався за участю водія та представника покупця.
TOB СП НІБУЛОН , на підставі платіжного доручення № 979 від 24.07.2020 р., згідно виставленого рахунку № 20 від 22.07.2020 р., сплатив ФГ Тиса-3 700604,38 грн.
За фактом поставки, позивач склав податкову накладну № 5 від 22.07.2020 на суму 840725,26 грн." (в т.ч. ПДВ - 140120,88 грн.) та подав її 27.07.2020 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У відповідь "ФГ Тиса-3 отримало квитанцію, сформовану в автоматичному режимі Автоматизованою системою Єдине вікно подання електронних документів ДПС України про те, що реєстрація податкової накладної від 21.07.2020 № 4 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Вказується, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ФГ Тиса-3 надало повідомлення № 5 від 04.08.2020 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної № 5 від 22.07.2020 р., реєстрацію якої зупинено.
До повідомлення додано: довідки про наявність земель в обробітку; звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року за формою № 4-сг; звіт про площі та валові збори ф. 29-сг; договір поставки від 30.06.2020 з TOB СП НІБУЛОН ; накладна № 20 від 22.07.2020р.; рахунок-фактура № 20 від 22.07.2020; реєстр товарно-транспортних накладних за 22.07.2020; додаток В3_5 від 22.07.2020 до договору поставки. У повідомленні викладено письмові пояснення щодо підстав та змісту господарської операції, а також зазначено про проведення 24.07.2020 розрахунку за поставлений товар.
Відповідачем-1 прийнято рішення № 1818235/34605149 від 10.08.2020 про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 22.07.2020. У якості підстави для відмови обрано пункт ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Приймаючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції дійшов висновку про часткове задоволення позову.
Суд апеляційної інстанції погоджується з таким висновком з огляду на наступне.
Згідно із положеннями частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (ПК України), при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (Реєстр) врегульовано Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №204) (Порядок №1246 у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до пунктів 12 - 15 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (квитанція). Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС. У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки.
Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України. На виконання вказаної норми 11.12.2019 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1165.
Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Порядок №1165) визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Відповідно до п. 6 Порядку №1165 комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4). У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4). Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном. Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення. За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4). Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет. Платник податку отримує розраховані показники позитивної податкової історії через електронний кабінет (пункти 7-9 Порядку №1165).
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункти 10-11 Порядку №1165).
У додатку №1 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:
1. Платника податку на додану вартість (платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).
6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 ПК України.
7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 ПК України.
8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (комісія регіонального рівня). Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)). Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункти 5-7 Порядку №520).
Згідно з пунктами 9 - 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку. Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Суд апеляційної інстанції вказує, що рішення контролюючого органу є актом індивідуальної дії, адже виданий суб`єктом владних повноважень, прийнятий із метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, який не містить загальнообов`язкових правил поведінки та стосується прав і обов`язків лише чітко визначеного суб`єкта (суб`єктів), якому (яким) він адресований. Головною рисою таких актів є чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових обов`язків, обумовлених цими актами; при цьому за умов відповідності такого акту нормам чинного законодавства. Оскаржуване рішення податкового органу не відповідає вищезазначеним критеріям акта індивідуальної дії, та породжують його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та його контрагентом та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що у відповідачів не було правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних №2, №3, №4, №5.
Суд апеляційної інстанції зазначає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. При цьому невиконання ним законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 04.12.2018 у справі №821/1173/17.
Щодо рішення комісії від 27.07.2010 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 13.07.2020 року, колегія суддів зазначає, що позивач не надав на розгляд комісії документи на підтвердження інформації зазначеної в ПН №1, а саме вказавши суму 476 240,08 грн, в тому числі ПДВ 79373,35 грн. не надав видаткову накладну на вказану суму, або підтвердження надходження вказаних коштів на банківський рахунок, а тому суд першої інстанції правомірно відмовив в задоволенні цієї позовної вимоги.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції, зробивши системний аналіз положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, дійшов вірного висновку про часткове задоволення позову, а тому апеляційні скарги слід відхилити.
Згідно з ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Зазначене положення поширюється на доказування правомірності оскаржуваного рішення (дії чи бездіяльності). Окрім доказування правових підстав для рішення (тобто правомірності), суб`єкт владних повноважень повинен доказувати фактичну підставу, тобто наявність фактів, з якими закон пов`язує можливість прийняття рішення, вчинення дії чи утримання від неї.
В розумінні ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним, обґрунтованим та відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
За наведених обставин колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та прийняв рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, тому оскаржуване рішення слід залишити без змін.
Відповідно до ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст.242, 243, 315, 316, 321, 322, 325, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
апеляційні скарги Фермерського господарства Тиса-3 та Головного управління ДПС в Закарпатській області залишити без задоволення, а рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 17 лютого 2021 року у справі № 260/3722/20 - без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття, та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня проголошення, у разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Головуючий суддя О. І. Довга судді І. В. Глушко І. І. Запотічний Повне судове рішення складено 12 серпня 2021 року.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2021 |
Оприлюднено | 16.08.2021 |
Номер документу | 98943594 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довга Ольга Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні